[Update] Geen bod Ajax op Everton Felipe

door Bart Veenstra 32

[Update] Geen bod Ajax op Everton Felipe

door Bart Veenstra 32

Laatst geüpdatet

Ajax is wel degelijk geïnteresseerd in de Braziliaanse buitenspeler Everton Felipe. Dat laat zijn zaakwaarnemersbureau AllemanhaBrasil weten aan Ajax Showtime.

'Ajax is geïnteresseerd, jazeker, maar Everton Felipe kost tien miljoen euro. Ik ben er niet zeker van of Ajax dat voor hem zou willen betalen', zo vertelt men.

Eerder werd al duidelijk dat Ajax de aanvaller had bekeken, maar werd ook aangegeven dat hij niet bovenaan het lijstje zou staan van de Amsterdamse club. Dat het managementbureau op de hoogte is van de interesse vanuit Ajax, lijkt erop te duiden dat de buitenspeler van Sport Club do Recife nauwlettend in de gaten wordt gehouden.

Bart Veenstra (Twitter: @Bart_Veenstra | e-mail: bveenstra@ajaxshowtime.com)

Update - 16.39 uur (11 januari 2017)
Volgens het Braziliaanse medium JC heeft Ajax geen officieel bod gedaan op vleugelspeler Everton Felipe. Te lezen valt dat zijn zaakwaarnemer dinsdagavond op bezoek ging bij de nieuwe voorzitter van Evertons huidige club Sport Club do Recife.

Het gesprek ging over het verhogen van het salaris van het talent. Een week geleden liet het zaakwaarnemersbureau van Everton Felipe nog weten dat Ajax geïnteresseerd zou zijn, maar dat het zou aanhikken tegen de vraagprijs van tien miljoen euro.

Lees meer over:
Plaats reactie

El Cazador +0

Pachuca winger Hirving Lozano has his price and the Liga MX club won't stand in the way should the right offer come in from a European club.

The Mexico international winger has recently been linked with Ajax and even Manchester United in the past, but there haven't been any formal approaches so far this January, according to Pachuca sporting director Marco Garces.

"It is obvious that 'Chucky' [Lozano] is going through a great moment and that he'll garner interest from important teams," Garces said in an interview with ESPN Digital. "Once those offers come in it is impossible to keep the player. Letting him leave for Europe is part of our plans.

"We've always been a selling club," he continued. "We can't resist the huge offers from Europe ... We hope to hang on until the right offer arrives."

ESPN FC's Ciro Procuna breaks down the key match ups in the return of Liga MX football, with the Clausura now underway.
Lozano started the Clausura 2017 by scoring a hat trick in Pachuca's 4-2 victory over Leon last Saturday and Mexico coach Juan Carlos Osorio -- who has regularly talked up Lozano's talent -- said this week that the 21-year-old "has done enough for European teams to be looking at him."

Reports from Mexico suggest Lozano has a buy-out clause of €20 million, although Pachuca may allow the player to leave for less.

12-01-2017 20:36

Ajax77 +0

Waarom is het topic over Ajax en Lozano ineens verdwenen??? Goed voorteken misschien??

12-01-2017 20:23

VMB +0

Ykhim op psv.netwerk schreef:

"Ik heb toch slecht nieuws voor je dan. Het gaat gewoon Ajax worden.

Vanochtend een dubieus interview waarin onze jongeheer (Lozano) zelf aangaf dat Pachuca en Ajax aan het onderhandelen zijn en dat hij verwachtte dat dit het begin van een Europees avontuur zou worden. Nou hoor ik een kwartier van een andere bron dat hij zelf praktisch rond is met Ajax en wacht tot de clubs eruit zijn. Dat interview lijkt daarmee ineens een stuk minder dubieus.

Maar goed, ik sprak deze zomer ook uit dat Kenedy en PSV nagenoeg een done deal was. We weten hoe dat is afgelopen. Met Zuid-/Midden-Amerikanen ben je nooit helemaal zeker tot alle partijen 15x hun handtekening hebben gezet. Hopelijk graait Pachuca nog eens flink door de portemonnee van Overmars."

12-01-2017 04:34

VMB +0

Pushkin op ajaxtotaal:

"Even korte follow up, ik distantieer me van Verweij. Volgens mijn informatie speelt het wel degelijk, al denk ik nog steeds dat het Ajax niet gaat lukken vanwege de vraagprijs van Pachuca. Ajax schaakt op meerdere borden en zelfs dan heb je kans dat aan het eind van januari helemaal niemand komt."

12-01-2017 16:22

Sammy Sosa +741

Mooie uitspraak. Op meerdere borden schaken

12-01-2017 18:03

Sammy Sosa +741

Mooie uitspraak. Op meerdere borden schaken, simultaan oid. Oke dat ging ff mis op de mobiel. Het klinkt in ieder geval plausibel. Toch is dit lastig te bewijzen, blijft een loos bericht wat dat betreft. Zo kunnen er wel meer zeggen dat er wel wat speelt maar het gevoel hebben dat het niet gaat lukken.

12-01-2017 18:03

Sammy Sosa +741

Mooie uitspraak. Op meerdere borden schaken

12-01-2017 18:03

Rene1990 +24

Misschien eens aan Kluivert bij psg vragen naar Jesse die beviel daar niet maar die zal het hier wel goed doen

12-01-2017 00:25

hakkietjakkie +80

Is die jongen ook niet waard, Ajax heeft betere spelers in de opleiding lopen

11-01-2017 23:46

Sulejmanibesteaankoopooit +2

waar blijven die buitenspelers? de competitie begint zo weer en we hebben alleen nog maar verkocht.
Er is meer dan genoeg geld in kas, en we hebben alleen Younes op links.
op rechts hebben we alleen traore en el Ghazi, welke allebei weg zullen zijn over een half jaar. Muric en cerny zijn niet goed genoeg voor ajax. Er moet dus flink ingekocht worden.

11-01-2017 17:42

AFCZlatan +1

Ben ik de enige die niet echt onder de indruk is van deze Everton Felipe? Als er dan iemand wordt gehaald, zie ik veel liever Lozano komen. Ik denk namelijk dat Lozano wel gelijk een echte versterking is en bij Everton Felipe ben ik niet helemaal overtuigd. Al moet ik zeggen dat ik alleen op YouTube-video's kan oordelen.

11-01-2017 17:29

BennJii020 +2

precies dit dacht ik

11-01-2017 17:51

Ruudje74 +2

Heb gehoord dat Ajax €100mln aan goede doelen gaat uitgeven. Hun kapitaal groeit dusdanig dat ze niet meer weten wat ze ermee moeten. Zodoende heeft Marc Overmars besloten iom de RVC om een deel, te weten €100mln te schenken aan diverse goede doelen als o.a. Stichting Aap en Fairfood International.

11-01-2017 17:11

A Cohen +1

Pappen en nat houden.
Men heeft nog niets geleerd van bijv het "mismanagement" afgelopen zomer.
Op het laatst werd er een voetballer gehaald luisterend naar de naam Ziyech.
Wie weet als hij eerder was gehaald, dat er wel miljoenen waren opgestreken uit de CL pot.

We hebben geen linksbuiten in voorraad.
Voor 20 miljoen spelers gekocht.
We hebben broodnodig een echte linksbuiten.

11-01-2017 17:05

strafschop +3

Aan welke echte linksbuiten zat je te denken?

11-01-2017 17:12

Bensco +7175

Denk het niet. Voorrondes CL kwamen gewoon te vroeg voor Bosz. Je kan niet de hele speelwijze omgooien en verwachten dat het gelijk succes heeft. Plus ik durf te betwijfelen of Ziyech wel een 4-1 had kunnen voorkomen. Maar ach dit jaar eindelijk weer eens overwintering in Europa en nog als groepswinnaar ook dus mij hoor je niet klagen

11-01-2017 17:13

fanvooraltijd +6818

ze hadden FdB er eerder uit moeten gooien !!! die is schuldig aan het debacle .

12-01-2017 11:28

Johan5Derksen +0

Ga nou is voor Lozano.

11-01-2017 17:02

BojanAjax +0

Hij zegt zelf dat de onderhandelingen bezig zijn

11-01-2017 17:10

BojanAjax +0

Tiempo Real.

Al Ajax no le alcanza para llevarse al 'Chucky'

El equipo de Holanda ocupa de 8 mdd más; Pachuca cotiza a su joya.

Al Ajax, de Holanda le faltarían 8 millones de dólares para hacerse de los servicios de Hirving Lozano, pues los Tuzos del Pachuca lo están cotizando alto.


El juvenil del cuadro del Estado de Hidalgo ha sido el deseo del Manchester United y eventualmente del PSV Eindhoven y el Porto, por lo que la escuadra mexicana le ha puesto un precio de 20 millones de dólares, mismos que el Ajax no tendría en mente.

MedioTiempo acotó que Ajax ofrece 12 millones de dólares, lo que tiene en pausa la salida del "Chucky" a Europa.

Es posible que el jugador no salga, esperen un torneo más y aguarden por un mejor equipo y una mejor oferta.

11-01-2017 18:00

Johan5Derksen +0

Top! Ik versta hieruit dat het gaat om 12 miljoen euro en Lozano ziet zich zelf ook wel zitten om naar Ajax te verkassen :)

11-01-2017 18:25

Myers +3

Volgens mij staat er dat ze 20 miljoen dollar willen hebben, terwijl Ajax twaalf wil betalen.

11-01-2017 18:35

AYounes11 +1

Ja.. zoiets als je het vertaald.

11-01-2017 18:40

AFCAsphere +9

Lees het net ook ja. Dat is wel te veel voor hem, vind ik persoonlijk.

11-01-2017 20:21

mdeV +0

vanaf het moment dat de markt weer open ging wisten we toch wel dat er niks bij ging komen

11-01-2017 16:55

wietikvuul +62

Gewoon een half seizoen memphis depay huren van man united

11-01-2017 16:50

Johan5Derksen +0

Een speler die ongemotiveerd is en half jaar niet heeft gevoetbald bij Manchester United heb je niks aan.

11-01-2017 17:04

RuffRhythim +24837

Ik vreet nog liever een levende rat op....

11-01-2017 17:23

AFCAsphere +9

Dat is nogal extreem... maar ik kan het toch enigzins begrijpen haha. Hoef Depay echt nooit in ons mooie tenue te zien.

11-01-2017 20:19

hakkietjakkie +80

Depay kan je echt niet vergelijken met Greg qua dat. En mensen moeten eens ophouden met het kijken naar andermans interesses en het dan vervolgens als reden zien waarom iemand niet presteert. Voetbalskills is enige dat! Als iemand in een Bentley wil rijden, doe je ding, als je roze voetbalschoentjes aan wil, doe je ding. Boeit me echt niet. Ga op het voetballen letten alsjeblieft!

11-01-2017 23:49

Redrum +96213

Is het nog nieuws dat Ajax geen bod gedaan heeft? Er gaat niks meer bij komen en dat was eigenlijk vanaf het begin al duidelijk. We hebben Ziyech 'gekregen' en daar moeten we het voorlopig weer mee doen.

11-01-2017 16:49

afca-mark1990 +3

Marcie gaat niks halen jongens, sluit die markt maar

11-01-2017 16:47

wendoo9 +8125

Snap er geen moer meer van als ik het eerlijk mag zeggen. Je maakt het team zwakker door spelers te verkopen, (of het gedwongen is of niet) je harkt weer veel geld binnen, en heb nog geen speler gekocht(4 januari) die nu mee kan met de voorbereiding voor de tweede helft van het seizoen,terwijl je weet dat er spelers vertrekken.Ik vind dit weer een zeer kwalijke zaak zoals het altijd is bij Ajax gaat . Bij Ajax doen ze altijd : "" De koe in de kont kijken ""' Koop een keer een goeie linksback en goeie buitenspelers die wat kost in plaats om weer met Eredivisie spelers aan te komen zetten om de supporters weer zoet te houden in de motto van : We hebben voor jullie toch wat gedaan ! Koop dan meer niks en zet het geld mooi op de bank zou ik zeggen ! Ik hou veel van deze Club ,maar die kunnen nog wel veel leren van Clubs uit de Eredivisie die wel goeie spelers kunnen scouten, waar wij dan bij hun spelers moeten gaan kopen. Zeg het maar ! Ajax 4 ever

04-01-2017 12:58

Redrum +96213

Bijna ontroerend om te zien dat hier nog mensen zijn die serieus verwachten dat Ajax de portemonnee gaat trekken deze transferwindow. Neem nou maar van mij aan: die hand blijft weer stevig op de knip. Ze halen hooguit een transfervrije prutser of huren iemand voor een half jaartje.

04-01-2017 11:51

wolterx +6310

Ik zie dat dit jaar wel gebeuren, ik zie ze iemand voor de backpositie aantrekken ( Rodi Ferreira, Arana en Haps werden genoemd. voor 2 miljoen heb je Ferreira als je voor de 10e zaken wilt doen, Arana zal tegen de 5 kosten en Haps zal nog duurder zijn hoop ik, hoef hem niet te zien hier.) en een vleugelspeler ( Larsson, Everton Felipe 2e keuze en een andere Braziliaan als eerste keuze worden genoemd) Als ze een Braziliaan willen halen hoop ik op David Neres ( breekt net door, enorm talent ) en anders een topper als Dudu of Scarpa maar die kosten meer als deze jongen. De Braziliaanse markt is gewoon enorm duur, beetje alsof we in een top 5 competitie talent willen weghalen. Ajax moet zich richten op de toppers van omringende landen van Brazilie en ze weghalen voor een Braziliaanse ploeg het doet. Denk hierbij aan Uruguay, Colombia, Chili, eventueel Mexico, Equador etc dit is een haalbare markt. Ik zou ook proberen in Nigeria een oogje open te houden, is erg in opkomst.

04-01-2017 12:19

Schillo +2

Doe er dan maar 6 bij aan haal Bailey

04-01-2017 11:22

AFCSANCHEZ +1

10 miljoen? Next.

04-01-2017 11:20

Multi +33350

Zoals velen al aangeven 10 miljoen is echt te veel. De jongen heeft een paar mooie pluspunten, maar aan de filmpjes en statistieken zie je ook dat hij weinig scorend vermogen heeft, zijn schot niet al te best is en ook zijn voorzetten zijn niet geweldig.

En ik denk dat we een vleugelspeler met een passeerbeweging en een goede voorzet nu heel goed kunnen gebruiken. Ik heb het al een paar keer eerder gezegd, maar ik denk dat Hirving Lozano perfect in dit team zou passen en hij is denk ik voor 8 miljoen op te halen. Hij is 2 benig, snel, goed schot en heeft daarnaast een mooie voorzet.

Als ze daarnaast ook nog een rechtsbuiten willen halen, moeten ze eens naar Cristian Pavón kijken. Heeft een goed schot in de benen, is ook aardig 2 benig en heeft een goed overzicht en kan net als Lozano op beide vleugels spelen. Waardoor je lekker onderling kan rouleren.

04-01-2017 11:17

glob +230

Overmars gaat ons verrassen denk ik. el Gazi gaat weg, dus er moeten zeker 2 aanvallers bij. Dat ziet Markie ook wel.

04-01-2017 09:44

Redrum +96213

Je zou verwachten dat hij het ziet en misschien ziet hij het ook wel, maar of hij wordt weer strak aan het lijntje gehouden of hij is gewoon niet goed genoeg in zijn werk om op tijd te reageren. Feit is dat we over 2 weken alweer moeten spelen en er nog niks is bijgekomen.

04-01-2017 11:53

afcas +3803

"ajax heeft wel degelijk interesse maar ik weet niet of ze de prijs willen betalen" misschien dat de interesse wel weg is toen ajax de prijs hoorde?

04-01-2017 06:50

eros +4817

De filmpjes die ik tegen kom (waar we het toch van moeten hebben) laat zien dat hij leuke dribbels heeft, alleen het afwerken is niet zo best.
Ook zijn statistieken zijn nou niet bepaald om over naar huis te schrijven,...

Ik neem aan dat de scouting iets heeft gezien, wat uit deze gegevens niet blijkt.

Ik zou het wel mooi vinden als Mertens komt (mochten de geruchten waar blijken).
Dan Huntelaar nog die niet aan spelen toe komst, Sneijder die naar huis moet van mama, en Verthonghen die heimwee heeft volgens zijn moeder,....

04-01-2017 00:28

boye04 +0

Klinkt als een Younes 2.0.

04-01-2017 00:57

gi0vanni +7313

Als die spelers zien wat ze bij Ajax kunnen verdienen komt er niet een. En dan vooral Sneijder niet maar de rest is ook onhaalbaar.

04-01-2017 07:01

Ferd +38584

'Over een paar jaar naar huis' staat gelijk aan heimwee?

04-01-2017 08:51

Ajax#1900 +1

Heb ook het idee dat veel mensen de voorkeur hebben voor een Braziliaan omdat dat geen bord op schoot scouting is. Feit is wel dat je er niet van uit kunt gaan dat zo'n ventje direct wat toe gaat voegen. Kent de taal, competitie en cultuur totaal niet. Kan niet meer mee op trainingskamp en komt hier moederziel alleen in de winter. Vind dat we daar ook wel rekening mee mogen houden.

04-01-2017 00:04

wolterx +6310

Tuurlijk speelt dat mee, iets nieuws is altijd spannend. De beste spelers die we hier hebben gehad die nu nog actief zijn komen we misschien 2 a 3 van vanuit de Eredivisie ( Klaas-Jan en Suarez, zal er misschien nog een vergeten ) terwijl spelers als Maxwell, Luis (Back van Atletico) Ibrahimovic gewoon aankopen van buitenaf waren of jeugdspelers als Sneijder, vd Vaart etc terwijl vroeg aangetrokken spelers als Vermaelen, Vertonghen, Eriksen, Alderweireld en misschien over een paar jaar kijken we zo terug op Milik, Bazoer, Cerny, El Ghazi etc. Dat met het bord op school scouten is weinig rendabel voor ons, ofja, zo zie ik het toch. Voor de jongen zelf zou het beter zijn als hij dan direct de plek van Cerny overneemt op trainingskamp want Portugal is in de Zomer toch wat fijner als Nederland ;)

04-01-2017 00:16

afcas +3803

inderdaad, je hebt veel meer kans op een goede speler in het buitenland dan in nederland. dat komt ook omdat het niveau in nederland niet al te hoog ligt en er veel ruimtes liggen in wedstrijden waar ajax niet speelt. dan heb je wel wat aan jongens als boerrigter, gudelj, dijks (willem 2), sigthorsson etc. alleen verdedigen ploegen tegen ajax veel geconcentreerder en geven ze minstens 110% waardoor de ruimtes kleiner worden en je minder tijd hebt. dan zie je gewoon dat ze de technische bagage en inzicht missen voor ajax. gecombineerd met de extra druk die voor nederlanders extra voelbaar is tov buitenlanders. je zou kunnen zeggen dat de belgen die je net noemde daar ook wat meer last van hebben dan andere buitenlanders, maar die hadden natuurlijk al de jeugdopleiding deels doorlopen en hadden minder technische bagage nodig omdat het verdedigers waren. dat was slim gescout van die belgische topscout van wie ik de naam even kwijt ben aangezien ze in belgie altijd vanuit achterin beginnen met het neerzetten van de ploeg waardoor ze goeie verdedigers opleiden.

04-01-2017 01:27

wolterx +6310

Urbain Haesaert was die scout als ik me niet vergis, die beste man werd tegen het einde aan nietmeer serieus genomen volgens verhalen terwijl hij toch aardige namen deed voordragen ( Praet, Tielemans en ik meen Alaba maar dat kon ook iemand anders zijn ) zonde dat hij niet tot waarde werd geschat.

04-01-2017 12:23

reaguurder +0

We wisten al dat Ajax interesse heeft maar we weten nog steeds niet hoe serieus die interesse is.
Voor en na het lezen van dit artikel is nog steeds niet duidelijk of hij slechts een naam op een lijstje is, of echt 'de tweede optie' als die andere Braziliaan niet mocht lukken (volgens VI).

03-01-2017 23:27

insectenverdelg +23512

ik kan je vertellen, niet al te serieus. Anders loopt een zaakwaarnemer daar niet zo mee te leuren in de media. Die gebruikt de naam Ajax om zijn handelswaar mar te verkopen.

04-01-2017 00:36

JohanDerksen +0

10 miljoen voor deze jongen is teveel, gewoon niet eraan beginnen.

03-01-2017 22:49

Ferd +38584

Geld maakt toch niet uit volgens jou?

04-01-2017 08:49

JohanDerksen +0

Omdat u er niks van snapt.

04-01-2017 08:52

AFCAsphere +9

Haha daar had je 'm toch mooi te pakken!

04-01-2017 12:12

Ajax4life16 +4

niet als het om een zekere versterking gaat als Lozano. Bij een gokje als deze speler is 10 miljoen veels te veel.

11-01-2017 16:48

Jappindo +0

Niet doen. 10 miljoen is echt teveel voor een jongen van 19. Ken hem niet en zal best talentvol zijn maar wat ik van hem gezien heb op Youtube is dat ie een goeie dribbel heeft, maar daarentegen zie ik louter slappe schoten.

03-01-2017 22:45

BL4EverAjax +0

Wat zouden jullie vinden van Tjaronn Chery? Ik moet eerlijk zijn, ik volg hem helemaal niet, maar hij zou een dragende kracht zijn bij QPR. Is denk ik ook niet minder dan Larsson en hij is in ieder geval een stuk goedkoper. Hij zou voor 3 miljoen weg mogen.

Ik zie liever ook een Bailey maarja dat is denk ik geen realiteit meer...

03-01-2017 22:24

talent020 +7

Chery gaat ook.naar China als het goed is.

03-01-2017 22:26

Superjood410 +2

Dragende kracht? Hij speelt daar amper

03-01-2017 22:27

BL4EverAjax +0

''Zijn vertrek zou een groot verlies beteken voor QPR. Chery mist zelden een wedstrijd en geldt als één van de drijvende krachten.''

Bron: Telegraaf

03-01-2017 22:28

FlyingDutchMan +17316

Eerste wedstrijden speelde hij maar presteerde team niet goed. Toen belandde hij op de bank maar de laatste anderhalve maand weer terug in de basis gevochten en tegenwoordig wat bepalender geweest voor zijn ploeg.

03-01-2017 22:46

Sammy Sosa +741

Chery wordt in verband gebracht met China. Al zou het een versterking zijn, dan nog kiest hij eerder voor het echte geld.

03-01-2017 22:27

Piejotter +9

Chery is al gek gemaakt met Chinese miljoenen lees ik zojuist, dus kans nihil mocht Ajax eventueel interesse hebben.

03-01-2017 22:45

Ajax#1900 +1

Chery is meer een nummer 10. Dus dat is geen optie.

04-01-2017 00:00

hakkietjakkie +80

Heb wat filmpjes van hem opgezocht.
Als je denkt dat Younes nu weinig rendement heeft is deze jongen nog erger.
Filmpje met "magical skills and goals" 4 minuten waarin letterlijk 1 doelpunt (wel een mooie) maar daar blijft het bij. Verder gelukkige panna's en wat aardige dribbels, maar zou er nooit en te nimmer 10 miljoen voor betalen, laat staan 4 of zo.

03-01-2017 22:22

Ajax4life16 +4

geen 10, laat staan 4? Meestal zeg je het juist andersom ;)

03-01-2017 22:39

Piejotter +9

hahaahah aan de hand van filmpjes, videos heeft Ajax ooit beslist om Gabrich te kopen, je weet wel die geweldenaar.

03-01-2017 22:47

Rho1980 +1499

Pfff man man wat was die slecht. Althans voor dat Ajax destijds wel..... vGaal zou nooit meer een aankoop doen via video gok ik zo!

04-01-2017 06:36

Nieuwegein +1

klopt. over dit filmpje had ik het vanmiddag nog met een vriend. younes de 2de

03-01-2017 23:04

Rho1980 +1499

Prima acties afentoe.... beetje a la Younes. Maar valt ook op dat dit ventje stijf rechts is maar dan ook echt stijf rechts. Beetje verdediger stopt zn rechterbeen af en zn rendement is nog slechter dan wat we al zien. Plus het feit dat 10miljoen is echt grof veel geld voor zo'n ventje dat toch ook al bijna 20 is en denk ik een stuk minder dan wat er in de jeugd rondloopt. Dan gewoon wachten op Vince G wanneer hij weer blessure vrij is.

04-01-2017 06:40

RaynoFischer +18

10 miljoen met 50% van de transferrechten gaat niet gebeuren neem ik aan ...

03-01-2017 22:20

robert R. +2

10 miljoen! Haha toedeloe NEXT

03-01-2017 22:16

jollie18 +9928

Kent iemand deze speler. Ken hem niet

03-01-2017 22:16

IboAFCA +16241

10 miljoen voor 50% van de rechten?! Hahaha droom verder. Dan is zelfs de transfer van Dries Mertens naar Ajax nog waarschijnlijker

03-01-2017 22:15

FlyingDutchMan +17316

Dan is een kampioenswedstrijd nog dichterbij inderdaad

03-01-2017 22:45

NouriVandeBeek +7

De club heeft maar 50% van de rechten. 10 miljoen voor 50% van de rechten gaat echt niet gebeuren.

03-01-2017 22:13
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.