Gerucht: Liverpool biedt 19 mln

door Ajax Showtime 77

Gerucht: Liverpool biedt 19 mln

door Ajax Showtime 77

Laatst geüpdatet

Een transferdagboek zonder de laatste ontwikkelingen rond Ajacied Luis Suarez is praktisch onmogelijk en ook nu besteden we weer aandacht aan de geruchten die verband houden met de eventuele overgang van de Uruguayaan naar Liverpool. Frank de Boer liet woensdag weten dat geïnteresseerde clubs tot zaterdag de tijd hebben en dat heeft The Reds doen besluiten om het bod van 15 miljoen euro - dat door Ajax van tafel werd geveegd - te verhogen tot een kleine 19 miljoen euro. Nog steeds zes miljoen minder dan de Amsterdammers op hun bankrekening gestort willen zien.

Lees meer over:
Plaats reactie

davids4life +0

vast houden ajax ajax wil 25 mil is 25 mil laat ze de klore krijge altijd op de 1e rij voor weinig geld

27-01-2011 19:02

Sweetlake79 +0

Voor 19 miljoen kunnen ze Suarez zijn schoenen krijgen!

27-01-2011 17:36

Daneman +1387

Zal dadelijk wel op 20 miljoen uitkomen. Principe natuurlijk zeker 5 miljoen te weinig maar dat is het resultaat van de mickey mouse competetie. Nu ie echt de kans heeft om te gaan naar een roemruchte club in een van de beste competitie wilt ie dat natuurlijk gewoon. Volgens mij kun je er als ajax niks aan doen. Gewoon houden? dat werkt niet! Kan ajax beter worden van een verkoop? jazeker wel. Braafheid, een kanjer als CV halen van pak em beet 7 miljoen euro. Vertongen net voor de verdediging en die turk halen. dan houdt je nog 3 miljoen over en is ajax beter dan 2 maanden geleden.

27-01-2011 17:28

Sualex +2

Braafheid is naar Hoffenheim. En voor Suarez is dat veel te weinig zie mijn andere reactie

27-01-2011 17:31

ajax1roy +106

ik denk rond de 20 miljoen is denk ik toch een mooie prijs aangezien hij zich de laatste tijd niet goed heeft kunnen laten zien
als je nou gaat wachten met de verkoop en niemand wil hem van de zomer hebben
dan heeft ie nog maar een 2 jarig contract dus is ie minder waard en loopt ie dalijk ook voor een paar miljoen de deur uit

maar goed zie ook liever meer geld

27-01-2011 17:34

ajaxro +0

hou je suarez bij ajax heb je weer meer kans op 2de plek of zelfs kampioenschap! levert je ook weer zo 15 miljoen op! dan zou ik suarez houden

27-01-2011 17:41

JordyAjax11 +0

Zelfs in Spanje vonden ze het bod van 14,9 miljoen ronduit belachelijk en zou het minimaal 24 miljoen moeten zijn.
19 miljoen, té triest. Nog triester, voor ons, als Ajax inderdaad iets rond de 21/22 gaat accepteren...

27-01-2011 17:13

HesselW +0

Op Sky Sports Radio hebben ze het helemaal niet over Suarez. Alleen over Charlie Adam Liverpool ook wil hebben.

27-01-2011 16:41

elpresidente +2

Ja het is allemaal onzin dat bericht dat Ajax zou hebben geaccepteerd.

Twitter is leuk maar totaal niet betrouwbaar. zelfs degene waar het bericht vandaan zou komen heeft het al ontkend dat hij dat zou hebben gezegd.

27-01-2011 16:48

elpresidente +2

Ik keek net sky sport news over de transfers. Werd niks gemeld over Suarez of Liverpool. Ja alleen dat er nog geen nieuws over is.

Als je met nieuws komt graag bronnen vermelden.

27-01-2011 16:26

boye04 +0

Werd geloof ik op de radiozender van Sky Sports gemeld.

27-01-2011 16:28

elpresidente +2

Oke, thanks.

Word nog nergens gemeld voor de rest. Ook niet op de website

27-01-2011 16:32

afca1985 +21454

Via Twitter en op de radio werd het vermeld

27-01-2011 16:29

boye04 +0

Hoop dat Ajax in de zomer pogingen gaat ondernemen om Chivu terug te halen. Dit zei hij namelijk in 2008: Als dank voor de kans die hij in 1999 kreeg, wil Chivu zijn actieve loopbaan afsluiten bij Ajax. "Op zich zou ik best terugwillen naar Ajax, maar ik zal hier zeker nog een jaar of drie spelen. En als ik dan terugkom in Amsterdam wil ik wel top zijn. Mensen moeten me niet gaan uitlachen."

Niet geschoten is altijd mis.

27-01-2011 16:26

afca3sterren +0

welke engelse media?

27-01-2011 16:22

afca3sterren +0

welke engelse media?

27-01-2011 16:19

elpresidente +2

als het waar is laat Ajax zich mooi in de zak zeiken.

De bonus is weer binnen dan voor die knuppels in de directie.

27-01-2011 16:18

afca1985 +21454

Ik hoop dan wel dat ze zo'n clausule erin proppen dat bij iedere gescoorde goal van Luis er 250.000 onze kant op komt net als bij de transfer van Torres

27-01-2011 16:13

elpresidente +2

wat is je bron ?

27-01-2011 16:16

afca1985 +21454

Dat hoop ik dat zou een leuke clausule zijn als ze dan toch zo weinig betalen

27-01-2011 16:29

afca1985 +21454

Ajax schijnt het bdrag geaccepteerd te hebben volgens Engelse media. 19m with add ons. Btje laag naar mijn idee tering heey

27-01-2011 16:08

boye04 +0

Het is 19 mln pond wat ongeveer neerkomt op 22 mln euro. Vindt ikzelf een beetje te weinig voor je topscoorder. Huntelaar ging voor 27 mln weg dus verwacht eigenlijk een beetje zo'n bedrag.

27-01-2011 16:14

Sualex +2

19 miljoen voor een jonge spits met ervaring en een ongeloofelijke wil om te winnen en die ook nog eens aan de lopende band scoort en veel assists geeft. Lijkt me niet heel reëel

27-01-2011 17:27

ajaxsupporter +0

donder op 30 miljoen, en niet minder
ajax verkoopt zijn spelers al jaren vorr een appel en een ei

27-01-2011 19:15

Sualex +2

Dat zeg ik toch onderaan staat dat dat niet reëel is

27-01-2011 19:51

afca3sterren +0

Het vertrek van Moussa Maazou bij Girondins Bordeaux zorgt ervoor dat de Fransen nu definitief werk gaan maken van de komst van Mounir El Hamdaoui. Maazou werd teruggestuurd naar CSKA Moskou nadat hij zich niet al te intelligent had uitgelaten over de bekeruitschakeling van Bordeaux tegen Angers, waardoor Bordeaux behoefte heeft aan een nieuwe spits. El Hamdaoui is de belangrijkste kandidaat. Bron: voetbalzone

27-01-2011 16:00

Sanderajacied +0

bron zegt het al: onzin.

27-01-2011 16:02

wilyha +2

19 miljoen pond toch en op sky sport radio word gzegd dat ajax geaccpeteerd heeft

27-01-2011 16:00

roodenwit +0

23 miljoen zal ut worden... Bas dost zal ut gaan worden?? Maar een lb en cm zou ook niet slecht zijn!!!

27-01-2011 15:56

NicolaiBoilesen +0

19 miljoen? Sorry Luis, je krijgt helaas voor jou niet je transfer.
Ajax is bereid om Luis van de hand te doen omdat hij iets nieuws wil. Ze willen alleen wel een redelijke prijs ontvangen.
Liverpool die biedt veel te laag voor Suarez. Voor Babel hebben ze bijna meer betaald zelfs. Als ze nou 25 miljoen bieden, dan zal Ajax tevreden zijn, Liverpool zou een wereldspeler krijgen en Luis krijgt zijn grote transfer. Iedereen kan dus happy zijn. Anders stel ik voor dat Ajax een miljoentje of 5 biedt op die Agger en een miljoentje of 10 op die Torres. Dan kan je Liverpool laten zien hoe onnozel ze bezig zijn.

27-01-2011 15:51

elpresidente +2

Ik geloof ook helemaal niet dat Suarez zo`n groot loon gaat krijgen. Babel en kuyt begonnen met 2,4m. Dat krijgt suarez van Ajax ook bijna (2,2miljoen).

Ik denk dat Liverpool een beetje vergist met wie ze onderhandelen. Ajax kan wel niet meer zo geweldig presteren. We hebben nog steeds een grote naam en blijkbaar ook geen onnozel salaris voor sommige spelers. Babel was een jong talent met weinig rendement. Voor Suarez gelden er hele andere omstandigheden, groot salaris, aanvoerder, topscorer ook in Europa deed hij mee voor de gouden schoen en een bepalende international die goed presteerde op het WK van afgelopen zomer.

Dan maar een paar weken met een chagrijnige Luis op het veld maar we moeten ons niet laten piepelen. Deze jongen is gewoon 30miljoen waard.

27-01-2011 15:43

vanreenen +10314

Kijk, even logisch nadenken. Als Barca 20M over heeft voor een verdediger, kan je niet aannemelijk maken dat je slechts een jodenfooi van 19M over hebt voor een aanvaller die er minstens 30 inschopt per seizoen!! Ze leven in Liverpool nog in de tijd van de Beatles, dus 30 jaar terug! Welterusten!

27-01-2011 15:41

afca1985 +21454

Hahahahah

27-01-2011 15:48

neuzen +0

die 20 miljoen voor vd Wiel is slechts een gerucht. Geloof er niks van.

27-01-2011 15:48

neuzen +0

die 20 miljoen voor vd Wiel is slechts een gerucht. Geloof er niks van.

27-01-2011 16:21

vanreenen +10314

Eerst 15 M geboden op Spl, nu zou een bod van 20M niet misstaan plus die 7M die ze voor Babel hebben gevangen. Dus voor 27M kan Louis naar Liverpool afreizen en niet voor minder dan 25M.

27-01-2011 15:34

Leo252 +1

Tel bij de 15 die 7 erbij en dan kom je op het bedrag uit waar Suarez voor naar Liverpool gaat. Let maar op.

27-01-2011 15:37

elpresidente +2

wedden ?

60 53 - 27 dit zijn de statistieken van vorig jaar van Suarez. 60 wedstrijden 53 goals en 27 assists. Die wil jij verpatsen voor 22m. Terwijl er spelers voor die prijzen worden gekocht en verkocht die nog niet een 3e van die cijfers halen.

27-01-2011 15:44

Leo252 +1

Maak van worden werden en van halen haalden en helemaal gelijk heb je, alleen is de situatie wel veranderd sinds het WK. Tevens zijn deze cijfers uit onze competitie en we weten wat deze voorstelt. Verpatsen is een woord wat bij zulke bedragen niet echt past vind je ? Ook is de financieële situatie voor alle clubs veranderd en wordt er niet meer met de miljoenen gestrooid zoals in het verleden. We zullen zien. . . .

27-01-2011 15:53

litmanen88 +0

hoooooooooi

27-01-2011 15:33

TheNakker +0

Dus ¤ 21.529.800,00 mil. als je het omrekent ofzo iets.
Zou mooi zijn, ik zeg doen Mr v/d Boog nu het nog ken.
Maak een deal en zeg dan, oke LiverfuknFool...
¤ 20 mil. and we round it up.

Done deal.

27-01-2011 15:33

afca1985 +21454

Voor dit bedrag zeker niet laten gaan, maar ook dit bedrag klopt niet

27-01-2011 15:33

NS +0

eerst 29. nu 19.. ik vind 19 te weinig. opzouten dus

27-01-2011 15:32

MRB +0

idd veel te weinig

27-01-2011 15:39

the Knight +0

haha, eind van de avond is het straks 9 miljoen, als het zo doorgaat.... :P

27-01-2011 15:29

AFCAMM +11374

19 milj. is nog altijd veel te weinig. Probleem is echter dat ze Suarez wel helemaal gek hebben gemaakt. Die is gefrustreerd als het afketst.
Ach ja... Moet 'ie zelf maar even wat bijschuiven.

27-01-2011 15:24

Leo252 +1

En wat als Ajax en Liverpool er niet uitkomen en Suarez de rest van het seizoen als een natte klant speelt, hij aan het eind van het seizoen voor 14 miljoen verkocht wordt dan hoor ik jullie allemaal zeuren dat ze hem in de winter voor 22 miljoen hadden moeten verkopen. Lekker hypocriet hier allemaal. Nogmaals, een ongemotiveerde speler voegt niets toe aan dit Ajax, of het nu Suarez is, of wie dan ook.

27-01-2011 15:21

Junisderdester +0

Als hij dan zijn plek voor het buitenland wil zal hij bij ajax hard moeten werken, dus wat je zegt is een beetje onzin :P

27-01-2011 15:22

Leo252 +1

Wel lezen wat er staat. Dit valt niet voor iedereen mee !
En we zullen wel zien wat voor jou dan zogeheten "onzin" is.

27-01-2011 15:31

micky +1

Die ongemotiveerde spelers moeten hun ogen uit hun kop schamen.
Je tekent een contract....Punt.

27-01-2011 15:23

Leo252 +1

Leg dat maar aan Frank de Boer uit die zelf het voorbeeld gaf samen met z'n broer Ronald door de boel op scherp te zetten omdat ze koste wat kost naar Barcelona wilden. Contract is contract, aan me reet !

27-01-2011 15:33

Luis Lodeiro +0

Ten eerste is er nog geen 22 mio geboden, dus hoeven we ook nog niet hypocriet te zijn, goed dat jij niet in het bestuur zat, want dan had Luis bij jou aangegeven dat ie niet meer gemotiveerd was, mocht ie voor 3,5 mio vertrekken van jou.
Als er daadwewrkelijk 22 geboden wordt, dan neem ik aan dat Ajax daar wel mee instemt

27-01-2011 15:40

Leo252 +1

Ik zat of zit inderdaad niet in het bestuur. Even ter info: onderschat nooit iemand die hier een opmerking maakt !

27-01-2011 15:47

pwie +1

19 miljoen is te weinig.

27-01-2011 15:17

Junisderdester +0

Huh, eerst was het 29 miljoen?
Ja dan dikke lul en oprotten terug naar liverpool!

Suarez blijft, da's dus duidelijk.

27-01-2011 15:14

ajaxhierden +0

van de Boog moet gewoon ff die eigenaar bellen en zeggen: 25 miljoen en voor minder hoef je niet meer te bellen of mailen!

27-01-2011 15:09

Joery +0

Dan gaan ze faxen.

27-01-2011 15:10

ajax4ever01 +13

vd Boog zou dat zeker niet zeggen neem dat maar van me aan.. die zou eerder toehappen!!

27-01-2011 15:11

boye04 +0

Hoop wel dat Suarez nog wel voor Ajax wil spelen. Als je al die berichten leest over hem waarin hij aangeeft misschien niet genoeg gemotiveerd te zijn om te kunnen spelen. Als hij blijft moet er misschien maar een grote sfeeractie komen voor hem de eerst aankomende thuiswedstrijd.

27-01-2011 15:08

ajax4ever01 +13

ohh 19 miljoen is een heel ander verhaal.. gewoon van tafel vegen dat bedrag.. min. 25 miljoen!!!

27-01-2011 15:07

Rogyros +0

Ja, er stond toch eerst 29 mln? Voor 19 mln geloof ik niet dat ie gaat.

27-01-2011 15:08

ajax4ever01 +13

ja de VI heeft dat bedrag ineens verandert na 19 miljoen.. ik begin er nu geen zak van te vertrouwen die geruchten maar mocht het wel waar zijn dan vind ik 19 miljoen een belediging!!

27-01-2011 15:10

AFCA0162 +0

Hmmm het kan toch nooit zo zijn dat vd Wiel meer waard is dan Suarez.

Waarschijnlijk krijg je straks zo'n laffe constructie dat hij voor 18 miljoen verkocht wordt, maar wat op kan lopen tot 24 miljoen als Liverpool dit seizoen kampioen wordt, hij minstens 100 wedstrijden per seizoen speelt en de club de komende 5 jaar minstens 3x de Champions League wint...

27-01-2011 15:06

020Bovenaan +0

lol, haha kampioen worden en 3x in de 5 jaar cl winnen, gebeurd never. Tottenham en Manchester City zijn ze voorbij gegaan, snap niet waarom Suarez er heen wil. Ik hoop dat de media het erger laat lijken dan het is

27-01-2011 15:08

preme +2

Geen deal, geen nieuwe spelers, geen vertrek Suarez, opzouten Liverpool, focus je op vanavond.

27-01-2011 15:04

Sdvm +0

Kan liverpool met het eerste de beste vliegtuig weer naar huis toe.

27-01-2011 15:03

Ruben72 +0

gewoon het gewenste bedrag storten anders niets

27-01-2011 14:58

RoodWit +62

19, wat denkt Liverpool? We trekken er een Zlatannetje uit?

25 Miljoen.

27-01-2011 14:58

JohanCruijf +2968

Maak er pond van.

27-01-2011 14:56

Arendinho +0

Gewoon niet laten gaan !

27-01-2011 14:56

ajax1roy +106

dus dat doet ajax niet
of op het laatste moment toch
hoop alleen dat ze vanavond zien dat we toch versterking nodig hebben in een grote sterke balvaste speler
ook al blijft de selectie intact

27-01-2011 14:56

Mokum31 +6141

Ik hoop niet dat ze dat vanavond zien maar dat ze dat gewoon al weten.
19 mil is niet ok... Daar moet toch zeker 6 bij

27-01-2011 15:07

ajax1roy +106

als ze dat al gezien hadden dan hadden we wel wat versterking gehad denk ik
die andere 6 miljoen zal wel een bijdrage zijn als liverpool iets wint ofzo denk ik
dus ban ben ik bang dat ze eruit gaan komen

27-01-2011 15:12

Mokum31 +6141

Van welk geld?
Als Suarez gaat komt er versterking en wees vooral niet bang Ajax sterren vertrekken altijd..... Anders heb je geen leven :-)
Ajax moet dit gewoon zwaar uit onderhandelen.... 25 mil lijkt mij mooi bedrag.
Laat ze maar eens duidelijk weten dat het hier geen Aldi is.
Met Suarez haal je kwaliteit.
En Luis die moet niet zeiken met loze dreigementen ... Ook teken ad wand en waarschuwing voor liverpool bij fcg had ie babbels, hier ook !!!!! dus flikt ie dat ook bij liverpool als de tijd daarvoor rijp is ( als het waar is dat hij nu ongemotiveerd is)

27-01-2011 15:24

micky +1

Precies.
Het moet maar eens over zijn met dat gedram van spelers.
Ajax heeft hem vorig seizoen een verbeterd contract gegeven ook nog Lodeiro gehaald. Aan dit seizoen heeft Ajax nog weinig gehad aan luis door zijn schuld en nu gaat meneer even zeggen dat hij niet gemotiveerd meer is?

27-01-2011 15:27

afca1985 +21454

Als L'pool wat wint hahah jah van die irritante clausules erin daar heb je geen fuck aan omdat L'pool de eerste 5 jaar echt niets gaat winnen en waarschijnlijk ook geen CL zullen halen. Gewoon 25milj. in 1 keer en niet in 4 termijnen en allerlei kloteclausules.

27-01-2011 15:39

djaxax1 +0

minimaal 25..

27-01-2011 14:55
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.