'Zes miljoen voor Enoh'

door Ajax Showtime 98

'Zes miljoen voor Enoh'

door Ajax Showtime 98

Laatst geüpdatet

Cheik Tioté staat in de vermeende belangstelling van Chelsea, Manchester United en Liverpool en dus moet Newcastle United rekening houden met een vertrek van de Ivoriaan. In de zoektocht naar een opvolger komen The Magpies opnieuw in de Eredivisie uit: Eyong Enoh is in beeld. De middenvelder verlengde onlangs zijn contract bij Ajax, maar Newcastle heeft zes miljoen euro over voor Enoh. (tekst: Voetbalzone.nl)

Lees meer over:
Plaats reactie

T to the M +0

Kah? Waarom Kah? Dat is dus echt een domme aap. Hij kan totaal niet voetballen, is enkel fysiek sterk. Hangt bovendien de hele wedstrijd met die misselijke tong van 'm als een hond uit z'n bek.

Enoh is een held, wat is er nou mis met hem?

15-02-2011 22:22

gekko122 +0

inpakken en een strik eromheen

13-02-2011 20:38

Donn-Gernaldo +0

dat wou ik dus ook prcies zeggen!!!!

14-02-2011 08:40

Jaims +9

Gelijk verkopen die Enoh!!

13-02-2011 16:51

rico410 +0

Kah die moet lekker bananen gaan plukken oprotten met die misselijke vent

13-02-2011 16:44

TheNakker +0

Kah, hij mag zkr komen wat mij betreft.
Groot Sterk, iemand die je niet gouw tegen wilt komen waneer hij op je afkomt.
Enoh was niks, en dat wordt ook geen vent als Kah of Atouba.
Die gast Kah zit 24/7 in the Gym.

Enoh niet, He's with God.
''So Were Is Ur God Now Priest''

13-02-2011 16:43

eros +4824

Kah en Vormer mogen ook wel op het lijstje na vandaag.
En Kah is tranfervrij na dit seizoen

13-02-2011 16:24

TheNakker +0

Spelers die ''weg/miss. weg'' gaan met de zomer zijn:
Steek, Enoh, V/d Wiel, Verthongen, Alderweireld.
En Chelsea die Ebecilio volgt ?
Dan blijft er weinig over van het Ajax, en wordt het een jaren plan tot er weer een nieuw elftal staat.

13-02-2011 14:13

Daneman +1387

Ik vind nu suarez weg is enoh eigenlijk de enige echte "man" in het team. Op Hamlap na dan meer die staat voorin. Met man bedoel ik een speler die fysiek heel wat in te brengen heeft. Als je naar de verdedigende middenvelders en de verdedigin kijkt zijn Lindgren, de Zeeuw, vd Wiel, alderwereidl, Vertongen, anita, en blind licht. Daar mee wil ik niet zeggen dat ze allemaal weg moeten ofzo. Maar volgens mij verlies je potten als tegen Utrecht omdat daar meer kracht in dat team zit. Sluwheid (slimme overtredingen maken, ed), duelkracht en kopduels winnen missen we teveel in dit team

13-02-2011 13:14

wouter90 +0

Beter halen we die Toornstra op bij Ado en een goede Spits.

Stekelenburg Vermeer
vdWiel Anita* Alderweireld Ooijer Vertonghen vdHeijden* Blind
deZeeuw deJong Eriksen Aissati* Enoh Toornstra
Sulejmani Ozbiliz Spits ElHamdaoui Ebecilio

20 man, kleine groep met de rest aangevuld door Jong Ajax. Precies hoe Barcelona dat ook doet. Die hebben in hun selectie ook maar 19 a 20 man.

* Anita, Aissati en vdHeijden zijn multifunctioneel en kunnen op meerdere posities spelen.

Anita: RB, RM
Aissati: CAM, LB
vdHeijden: LCV, LV, LM

13-02-2011 12:26

nimrodi +110

Meteen verkopen, en dan stijn schaars kopen. Die heeft nog maar een contract voor 1 jaar dus die zal niet duur zijn.

13-02-2011 11:37

etiennep6 +0

Strik er omheen en weg ermee!!
Speelt ongecontroleerd en probeert dit goed te maken
met fysieke arbeid maar dit lukt lang niet altijd met regelmatig
balverlies tot gevolg.
Dus weg doen voor 6 miljoen en torenstra van ado voor anderhalf miljoen
terug kopen!

13-02-2011 10:47

Luuks2 +352

Denk toch na, sul dat je bent

13-02-2011 11:37

etiennep6 +0

Leg ff uit waarover ik moet nadenken...

13-02-2011 15:20

etiennep6 +0

Leg ff uit waarover ik moet nadenken...

13-02-2011 15:28

T to the M +0

Waarom iemand kopen als we met Bonevacia een prima vervanger hebben?
Bovendien hoeft Enoh van mij niet weg, is een prima voetballer.

13-02-2011 10:39

nimrodi +110

Een prima voetballer? Dan ben ik benieuwd wat je verstaat onder voetballer. Hij pakt veel ballen af en kan goed verdedigen. Maar hij is aan de bal echt ongelooflijk slecht. Hij steekt ver onder het Ajax niveau uit. Hij heeft veel te weinig techniek en snelheid met de bal. Hij is een onderbreking van iedere Ajax aanval.

13-02-2011 11:39

SjaakZwart +0

Verkopen en Schaars terug kopen voor die positie. Misschien gaat de Zeeuw dan ook beter voetballen.

13-02-2011 10:30

TOOL +3

Prima voetballer en die moet je zeker niet verkopen. Hij is de enige die nog een beetje power kan brengen op het middenveld. Technisch gezien niet eens veel mis mee, heeft een hele goed bal aanname, kan heel eenvoudig een man uitkappen en opendraaien. Alleen zijn passing is niet altijd goed maar hier is toch iets aan te doen. Ik vind het iig een prettige voetballer om naar te kijken. Je komt hem als tegenstander minimaal 2 keer tegen, lastig om tegen te voetballen. Als de mensen om zich heem zich ook nog eens goed aanbieden als hij WEER een bal heeft afgepakt dan komt het prima in orde met hem...

13-02-2011 10:06

Dennis_Gijs12 +0

Strik erom en zou m zelf nog afleveren daar. Waardeloos als ik die jongen zie voetballen.

13-02-2011 09:50

daslogisch +1

Zou uberhaupt mooi zijn als Enoh kan worden verkocht en de Boer een vervanger kan opstellen die iig wat beter kan voetballen.. Als je er ook nog eens meer dan 3 miljoen voor kunt krijgen.. Tja das dan een droomdeal..

13-02-2011 09:11

afca1985 +21524

Als 6miljoen het openingsbod is is het een mooi bod

12-02-2011 22:33

eros +4824

Mijn schaduwlijst:
Doel: Tyton, Vermeer, Velthuizen

Rechtsback: Kieftenbeld
Centraal: Granqvist
Linksback: Rajkovic

Rechtsmid: Biglia, Bacuna
Centraal: Seedorf, Pröper, Skjelbred, Schaars, Rits
Linksmid: Tadic, Martens

Flank: Mertens, Verhoek, Beerens, Assaidi
Spits: Dost, Kadlec

En anders de jeugd de kans geven!

12-02-2011 21:48

Flerenc +1

Wat te denken van Tornsta en Bulykin!

12-02-2011 23:56

eros +4824

Die zijn slecht, zkr die toornstra,.... dan kunnen we btr Pröper of Bacuna ophalen

13-02-2011 14:32

stammer +0

Alleen Mertens, Verohek en Dost hoef ik terug te zien, de rest laat maar achterwege

13-02-2011 02:09

daslogisch +1

Hoe kun je nu zoveel spelers opnoemen die simpelweg (veel) te slecht zijn?? Kieftenbelt is duidelijk iemand die Groningen net kan tolereren in de opstelling, maar die zonder enige twijfel een zwakke plek in het team is, zoals vroeger een Lamey of Bogelund dat waren bij PS. Rajkovic als back? Bacuna, de man die meent dat ie mid-mid is maar voetballend gezien nog meer ondermaats is dan Enoh en in een goed voetballend team dus hoogstens als werker/balinleveraar nog iets van waarde zou kunnen hebben en in die rol minder is dan een Donald?? Schaars als mid-mid???

13-02-2011 09:08

eros +4824

Kieftenbelt is een talent, maar daar hebben wij misschien in de jeugd idd btre lopen.
Rajkovic als links back idd,.... daar heeft hij enkele jaren gespeelt bij OFK Belgrado en ook bij jong Chelsea.
Bacuna is idd een type Enoh en pas 20 jaar,... en kwa voetballend niveau even goed vind ik.
En schaars als mid mid idd,... dan is de tandum van AZ herstelt en hij hoeft niet veel te kosten, hij kon in de winter voor 3 miljoen weg

13-02-2011 14:38

daslogisch +1

Schaars is een hele matige mid-mid. Onze mid-mid, spelmaker is Eriksen. Schaars als halfspeler zou wel kunnen ja. Als mid-mid zou ie zelfs bij Az tekort komen.. (Maar Theo Janssen als linkshalf voor een paar miljoen meer halen zou veel meer wenselijk zijn..)
Bacuna en Kieftenbeld zijn niet echt grote talenten hoor. Kennen veel te veel beperkingen om top te kunnen worden. Bacuna is bovendien een blinde speler en Kieftenbelt brengt voor een zgn voetballende back maar heel erg weinig voetbal. Zou geld en tijd in een bodemloze put gooien zijn. Zulke simpele voetballers (voetballend slechts van redelijk nivo) verrichten alleen maar simpel werk en moet je zeker uit de eigen opleiding kunnen halen..
Rajkovic zal voor wat ie als linksback laat zien geen transfersom of hoog salaris (wat ie wel krijgt en vraagt) waard zijn. Verloor de concurrentiestrijd van Braafheid en volgens mij ook Tiendalli. Wat ook wel wat zegt..

Denk dat vooral/alleen Granqvist (bij vertrek van Vertonghen, anders zal ie zeker niet willen komen) en Schaars interessant kunnen zijn..

13-02-2011 18:59

glenn_020 +1082

tiote in belangstelling Chelsea, Manchester United en Liverpool

heeft die gozer doping gebruikt ofzo vond hem in de nederlandse competitie een aardige speler
maar meer niet

12-02-2011 18:35

Jeff +0

Tiote is een geweldenaar! 1 blok spieren, atletisch, technisch. Tiote is echt een super speler voor de Premier League. Hij is op lange termijn beter dan Song en Diaby bij Arsenal, beter dan Fletcher en Anderson bij Man United, beter dan Essien en Mikel bij Chelsea en beter dan die slappe Lucas van Liverpool!

12-02-2011 18:44

JordyAjax11 +0

Keerzijde is alleen dat Tioté een enorme randdebiel is. Wát irriteer ik me kapot als ik die gast weer zie spelen. En zie hem regelmatig spelen. Als ie dat eruit haalt, wordt het een hele goeie denk ik.

12-02-2011 19:06

Rockslide +0

Als Tiote zo goed wil worden als Essien, dan moet hij nog wel heel veel groei doormaken hoor. Wil niet zeggen dat niet kan, maar voorlopig is hij wel ver van dat niveau verwijderd naar mijn idee.

12-02-2011 19:11

elpresidente +2

Jij spoort ook niet.

12-02-2011 19:13

gerard +317

waarom is iedereen zo negatief over Enoh. De engelsen zien toch kwaliteiten in hem. Of zijn zij gek of zo. Tis geen topvoetballer maar op het middenveld is ie goed te gebruiken als stofzuiger en volgens mij missen we zo'n iemand toch echt wel

12-02-2011 18:15

eros +4824

T is idd een stofzuiger, niet meer, niet minder,.... Meer als 6 miljoen ga je denk ik niet vangen voor hem.

12-02-2011 18:20

gerard +317

6 milj voor zo'n "matige"voetballer. hoop geld vind ik. of zien zij meer dan wij in hem

12-02-2011 18:27

jpolling +0

Hoezo iemand anders kopen? Ik durf te wedden dat De Boer daar Bonevacia of Bouy gaat neerzetten. Lijkt mij ook logisch

12-02-2011 18:10

grasshopper +0

Ee grote rode strik eromheen en sturen die hap

12-02-2011 17:57

eros +4824

Mooie prijs!
Defour als opvolger??

12-02-2011 17:40

Meesmuijres +0

Zou zeker goede opvolger zijn maar zal niet gebeuren :P

12-02-2011 17:49

emieltjuhh +18044

defour is al het hele jaar gebleseerd en standaard wil 15 milj hebben minimaal

12-02-2011 17:49

eros +4824

Ja ik denk het ook, maar zijn er nog andere verdedigende middenvelders die beter zijn als enoh??
Bonevacia anders?

12-02-2011 17:55

Rockslide +0

Enoh is een stofzuiger, Defour een spelmaker. Zijn toch hele andere types.

12-02-2011 17:54

vurnon +1

Aissatti zou kunnen. Verder is Lodeiro bijna weer fit en ben ik toch ook wel erg benieuwd naar. Op 10 hebben we de komende jaren (hopelijk) Eriksen staan. Op 6 zal het idd tussen Demy en Siem gaan. Roly zal er volgend jaar ook bij komen, evenals Rodney. Mocht Jan weggaan zal Frank Boilesen erbij halen. Bouy en Klaassen naar Jong Ajax.

12-02-2011 18:27

afc_red +2

Ja doen !! Enoh gaan !!! doen 1!!

12-02-2011 16:59

elpresidente +2

Holy shit, Iemand die goal van Rooney gezien ?

12-02-2011 16:53

robert R. +2

ja geniaal en suarez die speelt ook goed he

12-02-2011 16:58

kwdtje +0

Mwah, vind vooral die Mozes(?) van Wigan opvallen, leuk buitenspelertje.

In de tweede helft laat Suarez zich wel zien...

12-02-2011 17:06

IamLegend +2

schitterende goal...

12-02-2011 17:18

Sazzz +1

Eigenlijk is het gewoon gevaarlijk spel.

12-02-2011 18:09

Bramble1988 +9329

Ben je een vrouw?? Dit was absoluut geen gevaarlijk spel..Echt een geniaaaaale goal!!

12-02-2011 18:18

elpresidente +2

Tuurlijk :-)

http://www.youtube . com/watch?v=aqCi4NWp4lw

Voor de liefhebbers.

12-02-2011 19:17

milansu +0

Gelijk doen, zeer goede balafpakker maar komt qua techniek een groot stuk te kort voor het voetbal wat de Boer nastreeft.

12-02-2011 16:32

joodtotmendood +0

6 miljoen voor Enoh is best redelijk.

12-02-2011 16:24

wilyha +2

daar zat ik zo aan tedenken he achter hammi heb je eigelijk weinig keus waarom niet sibon voor een paar wedstrijdjes vragen

12-02-2011 16:23

jacob +0

drm zal vast geen hoog salaris hebben.

12-02-2011 16:26

Named +0

Nou, als het waar is... Hoe eerder hoe beter, ik breng hem wel persoonlijk naar Engeland toe geen probleem.

12-02-2011 16:23

supernusje +0

verkopen voor ongeveer 6 miljoen en dan strootman halen

12-02-2011 15:52

Sazzz +1

Die heeft net getekend bij Utrecht... Die zal echt niet na een halfjaar naar Ajax gaan. Ten zij hij niet met Du Chatinier door een deur zal kunnen, à la Dost en Jans.

12-02-2011 15:56

jacob +0

als ajax ook nog de zeeuw kwijt raakt zou ik toornstra halen.


en voor de rest van dit seizoen sibon halen

12-02-2011 15:58

jacob +0

off: hoelaat is de selectie van ajax voor morgen bekend?

12-02-2011 15:50

Randy428 +3

Zes miljoen voor Enoh is 6 miljoen te weinig. Ga maar lekker elders koopjesjagen. En dit is by the way slechts een verste verte gerucht. Volgens mij speelt Enoh hier nog minimaal een seizoen. En ja, ook dat is een gerucht, mijn gerucht.

12-02-2011 15:47

ZwarteJood +1

past goed bij onze stofzuiger, voor zijn positie hebben we al Overtoom, Sneijder, De Zeeuw, Lindgren en eventueel Aissati die nog terugkomt.

Newcastle United is een mooie club voor hem, ik gun het hem van harte!

12-02-2011 15:46

jacob +0

Overtoom, Sneijder Aissati staan tog op 10?

12-02-2011 15:47

ZwarteJood +1

ja daar heb je gelijk in, aangezien Eriksen ook kan vertrekken in de zomer.

12-02-2011 15:50

jacob +0

ja ok maar jij zei voor zijn positie en neem aan dat je toen enoh bedoelde

12-02-2011 15:51

ZwarteJood +1

ja daar heb je gelijk in, aangezien Eriksen ook kan vertrekken in de zomer.

12-02-2011 15:56

Daneman +1387

Ik vind nu suarez weg is enoh eigenlijk de enige echte "man" in het team. Op Hamlap na dan meer die staat voorin. Met man bedoel ik een speler die fysiek heel wat in te brengen heeft. Als je naar de verdedigende middenvelders en de verdedigin kijkt zijn Lindgren, de Zeeuw, vd Wiel, alderwereidl, Vertongen, anita, en blind licht. Daar mee wil ik niet zeggen dat ze allemaal weg moeten ofzo. Maar volgens mij verlies je potten als tegen Utrecht omdat daar meer kracht in dat team zit. Sluwheid (slimme overtredingen maken, ed), duelkracht en kopduels winnen missen we teveel in dit team

12-02-2011 15:45

jacob +0

voor 8 miljoen minder niet. maar wie haal je als vervanger toornstra is tog wel meer een meevoetballende speler niet echt een stofzuiger. mocht de zeeuw vertrekken zou ik hem wel halen.

als ik ajax was zou ik ook sibon halen voor de rest van dit jaar

12-02-2011 15:41

Noordside +0

vanaf 8 miljoen mag hij weg.

Enoh verovert echt veel ballen.

12-02-2011 15:21

Sazzz +1

En die levert ie dan ook weer in... Hij heeft in elke wedstrijd wel een pass waar een levensgrote kans uit voort komt voor de tegenpartij ...

12-02-2011 15:31

Manolo +0

Ja klopt, en leid nog vaker balverlies! Strik erom en laten gaan.

12-02-2011 15:31

baker +0

Meteen doen! Er zijn genoeg waardige vervangers voor de helft van het geld op te halen in nederland

12-02-2011 15:17

jacob +0

wie wil je voor 3 mil als waardige vervanger halen?

12-02-2011 15:48

Bertez +0

Stijn Schaars? Is aan de bal ook nog eens veel sterker dan Enoh

12-02-2011 15:51

jacob +0

dan kun je nog beter brama van twente halen ook al zal die niet wille. ik vind schaars namelijk echt zo overschatte voetballer, zegt genoeg dat strootman in het nl-elftal de voorkeur boven hem kreeg

12-02-2011 15:53

Bertez +0

Ik denk dat Schaars vooral tegenvalt, omdat hij gestokt is in zijn ontwikkeling bij AZ, daar is hij wel klaar met leren. Wanneer hij naar Ajax zou komen, zal hij weer flinke stappen kunnen maken. En ja dat Strootman de voorkeur krijg. Ik vind Strootman eigenlijk niet zo'n hele goede voetballer, zag hem een paar maanden geleden nog bij ons in de buurt, mvv - sparta, niets bijzonders. Heel erg optimistisch geselecteerd door van Marwijk.

12-02-2011 16:00

jacob +0

tog heb ik liever toornstra. vind hem verdedigen beter, vind ze diepgang beter. alleen hij scoort nog te weinig.


en schaars vind ik geen 1 echte kwaliteit hebben waar ajax wat aan heeft


maar ja ieder ze mening

12-02-2011 16:03

Bertez +0

Ja okee, maar toornstra doet het wel goed, maar ook bij een club waarvan niets verwacht wordt, het mag, niets moet, terwijl dat bij ajax wel zo is. Schaars weet wat het is om kampioen te worden en te spelen wanneer er verwacht wordt dat je moet winnen. Bij een speler als Toornstra kan de grootte van de club ajax en bijvoorbeeld het spelen in de Arena wel eens een averechts effect hebben.

12-02-2011 16:07

jacob +0

daar heb je wel een punt. maar een gokje wagen moet tog kunnen?

en zou schaars wel willen de meeste azers haten ajax namelijk.

12-02-2011 16:08

Bertez +0

Ja zeker, daar heb je ook gelijk in, je kan het best eens wagen met een speler als toornstra, maar dan moet die niet heel veel kosten.

Wat betreft ajax haters geldt volgens mij gewoon dat spelers ajax haten, omdat ze er zelf niet mogen spelen, want zo snel als ze dan ineens in de belangstelling van ajax komen zeggen ze: het is toch ajax he. Volgens mij had Demy de Zeeuw in zijn tijd bij AZ ook regelmatig negatieve opmerkingen richting ajax, totdat ajax interesse toont en dan zijn we ineens de besten, zo gaat dat hier gewoon denk ik.

12-02-2011 16:12

jacob +0

ja ken wat azers en ze haten de zeeuw zo erg omdat ze dachten dat de zeeuw nooit voor ajax zou willen spelen. ze zien ons daar namelijk nogal als concurenten

12-02-2011 16:14

Bertez +0

Hehe ja, ze leven nogal boven hun stand daar. Az speelt wel aardig op het moment, maar concurrent van ajax ziijn ze toch allang niet meer.

Dat ze ons haten, achja, krijg het gevoel dat elke andere club dan ajax, ajax wel haat op het moment. Maar dat vind ik niet erg. Het is wel leuk om de gehaatte club te zijn. Beter dan al die politiek correcte schooljochies bij FC Twente. Die munsterman zeg, ba wat politiek correct is die gast, heel vervelend. Op janssen na dan, die is best wel gestoord eigenlijk.

12-02-2011 16:19

jacob +0

ja die munsterman is echt verschrikkelijk


maar over az ik vind het soms wel irritant als ze steeds beweren dat ajax geen topclub meer is omdat ze 6 jaar geen kampioen zijn geweest

12-02-2011 16:25

Bertez +0

Ja klopt. Maargoed een topclub is de club die het meeste in het nieuws is, een topclub is een club waar veel naar gekeken wordt en veel druk opstaat.

Wat ik bedoel te zeggen is dat een topclub niet alleen door goede prestaties op dit moment bepaald wordt. Kijk naar psv, kijk naar twente, kijk naar az.

Er zijn in mijn optiek maar twee echt grote clubs die steeds op de voet gevolgd worden. Ten eerste is dt ajax, de grootste topclub. Daarnaast is dat naar mijn mening ook Feyenoord, zij worden na ajax het meeste gevolgd. Dat kenmerkt een topclub, terwijl feyenoord op het moment natuurlijk zeker niet top presteerd staan ze in de categorie topclub hoger dan psv, twente en az, mede gebaseerd op het verleden natuurlijk.

12-02-2011 16:34

IamLegend +2

om er aan toe te voegen, na de 0-10 nederlaag bij feyenoord ging bbc niet naar psv(de winnaar) ma na feyenoord(de verliezer) Dat was me erg bij gebleven
Psv is focking jaloers, als er zo iets gebeurd. Die club klaagt ook altijd dat ze te weinig aandacht krijgen. Aandacht moet je verdienen!

ontopic voor 6 ,miljoen of meer strikje erom en weg ermee...enoh wil graag bij ajax voetballen en kampioen worden maar voor dat bedrag verlaat jij ajax

12-02-2011 16:44

pestkop +0

daarom enoh weg en dan janssen er voor terug ;)

12-02-2011 16:26

jacob +0

die kost veel te veel denk dat je bij spelers als strootman,toornstra en vormer uit komt de rest is onbetaalbaar

12-02-2011 16:27

hyun jun suk +0

VZ wandelgangen

zegt genoeg..

12-02-2011 15:15

swag +0

verkoop maar die jongen, geeft altijd 110% maar kan niet voetballen. past wel in engeland denk ik, lekker bikkelen en ballen naar voren schoppen

12-02-2011 15:02

Jewl +0

Voor 8 mogen ze hem hebben.

Hebben niks aan die gozer, geen ajax voetballer; hij kan geen bal fatsoenlijk in/overspelen..

12-02-2011 14:58

PauloS +0

Van mij mag ie weg. Kan voor geen meter voetballen. Enige wat ie kan is een bal afpakken, en weer inleveren. En domme overtredingen maken.

12-02-2011 14:57

Raiko +1

Als Ajax dan strootman kan halen als vervanger, zeg ik doen anders zou ik niet zo snel weten wie Ajax als vervanger kan halen.

12-02-2011 14:55

Sazzz +1

Toornstra. Strootman heeft net getekend bij Utrecht...

12-02-2011 15:03

jacob +0

speelt meestal als verdedigende middenvelder. maar heeft idd ook een ongeloofelijke diepgang zonder bal. is dus meer een speler als de zeeuw alleen scoort ie wel erg weinig.

12-02-2011 15:33

waynelove +2

aaaahh... maar... enoh is ons geweten, enoh is ons welbespraakte afrikaantje, enoh is onze pitbull....

hij hoeft alleen nog maar te leren passen en hij is onze held :(

12-02-2011 14:51

david87 +1

tsja lastig..ik zie het wel zitten in enoh maar 6 miljoen is wel weer een hoop geld..en als je de zeeuw en de jong houd en anita zich ontwikkeld, en eventueel blind ipv. linksback ook op t middenveld zou gaan spelen is het wel op te vangen..

12-02-2011 14:50
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.