[Update IV] Amrabat hoeft niet weg

door JaySing 87

[Update IV] Amrabat hoeft niet weg

door JaySing 87

Laatst geüpdatet

GERUCHT - UPDATE IV - Diverse Turkse media weten te melden dat Ajax en Nordin Amrabat een principeakkoord hebben bereikt. Naar verluidt kunnen de Amsterdammers de Marokkaans international voor vier miljoen euro overnemen van Galatasaray.

Door de buitenlandsregeling in Turkije, die voorschrijft dat er slechts zes niet-Turkse spelers in de selectie mogen zitten, komt Amrabat weinig aan spelen toe. In het verleden speelde de vleugelaanvaller voor VVV-Venlo en PSV.

Helemaal zeker is de komst van Amrabat nog niet, aangezien ook Hull City de flankspeler wil inlijven.

Update - 13.35 uur
Ajax-watcher Simon Zwartkruis meldt op Twitter dat het gerucht rondom het principeakkoord de prullenbak in kan. Wordt ongetwijfeld vervolgd...

Update II - 12:32 uur 02/01
In een reactie aan Ajax Showtime heeft Bener Onar, de persvoorlichter van Galatasaray, bevestigd dat er geen akkoord is tussen Ajax en de Turkse grootmacht over Nordin Amrabat. 'Het is onzin', aldus Onar. 'Waarschijnlijk is de berichtgeving in de Turkse media over een akkoord met Ajax een truc geweest van een Turkse zaakwaarnemer van Amrabat of iets dergelijks.'

Update III - 11.19 uur 03/01
FC Twente zou volgens de Turkse krant Fanatik nu de voornaamste kandidaat zijn om Nordin Amrabat in te lijven. Ajax werd eerder genoemd in Turks medialand, maar dat werd in alle toonaarden ontkend door speler en club. Twente wil Amrabat graag huren, om in de zomer eventueel te praten over een definitieve overgang.

Update IV - 12.57 uur 03/01
Nordin Amrabat is klaar met alle geruchten rondom zijn persoon. Eerst bleek de Turkse media een vertrek naar Ajax te hebben verzonnen en vrijdagmiddag kwam het bericht uit Fanatik dat FC Twente de buitenspeler wil hebben. 'Blijkbaar is het normaal om geruchten klakkeloos over te nemen, zonder het bij mij of de club te checken', zegt Amrabat daarover tegenover Voetbal International.

De aanvaller benadrukt dat hij helemaal niet weg hoeft bij Galatasaray. Roberto Mancini, de coach van de Turkse club, wil Amrabat behouden en hij kwam veel in actie in de Champions League. 'Als een trainer het niet in je ziet zitten, dan stelt hij je ook in die wedstrijden niet op.'

Lees meer over:
Plaats reactie

MaxBonhof4 +0

Transfer van Piotr Parzyszek naar Benfica gaat niet door dus halen die gozer.

04-01-2014 21:53

NR9 +0

Niet kopen, Marokanen en Ajax is geen goede combinatie , is wel gebleken de laatste jaren. Recent nog met mounier.

04-01-2014 02:11

Chachiboy +0

Haha, geweldige reactie. Je slaat de spijker op z'n kop, jammer dat helaas ook een (klein) deel van onze supporters het IQ van een brandnetel heeft.

05-01-2014 01:02

De_Meer +1

Bullshit, Oulida was een echte Ajax jongen, fluwelen techniek, ras voetballer+ een hele sympathieke bescheiden jongen, Boukhari niks verkeerds mee. Aisatti, begon goed, viel terug, mocht van Jol trappenlopen in de Arena, maar kwam onder de Boer uitstekend terug in z'n laatste seizoen voor Ajax, waarbij hij een belangrijke rol speelde bij het behalen van de landstitel.
ElHamdaoui begon ook vrij goed, maar had net als de rest van het team een terugslag, waarna er steeds meer kritiek kwam, wat tot het vertrek van Jol leidde. Hij kreeg vervolgens een conflict met de Boer, waarbij de Boer achteraf heeft gezegd dat hij dat ook beter had kunnen doen.
Maar duidelijk dat Elhamdaoui geen makkelijke jongen is en dat zijn verblijf bij Ajax geen succes was, maar bullshit om dan vervolgens iedere keer als er een gerucht is dat Ajax belangstelling heeft voor een speler van Marokkaanse komaf, gaan lopen schreeuwen dat Ajax geen Marokkaanse spelers moet halen, omdat die niet goed bij Ajax zouden passen.
Hoesen heeft ook een Marokkaanse vader + bij Jong Ajax heb je El Hasnaoui, bij de A1 El Ghazi die het uitstekend doet, en Nouri is 1 van de grootste talenten die er bij Ajax in de jeugd rondloopt, etc. Dus loop hier niet dom uit je nek te lullen en een beetje stemming te maken tegen bepaalde jongens.

04-01-2014 15:36

Chachiboy +0

En deze ook!

05-01-2014 01:04

3*stars*3 +23587

Kan deze Amrabat topic niet gesloten worden?
Het heeft niks meer met Ajax te maken en ik zie hem ook niet naar NL komen...

03-01-2014 16:04

jidi +0

precies, D;

03-01-2014 22:46

Vergaluz +0

van mij hoeft ie ook niet weg, blijf maar lekker in turkije armbanden verkopen op de markt jippie ja jee

03-01-2014 14:56

Vergaluz +0

van mij hoeft ie ook niet weg, blijf maar lekker in turkije armbanden verkopen op de markt jippie ja jee

03-01-2014 14:56

ibrahendriks +1

Zo lang Twente het centrum dat bestaat uit Traag en Trager maar niet vervangt. Hetzelfde geldt voor Speedy Rosales.

03-01-2014 14:05

Chachiboy +0

Godzijdank.

03-01-2014 13:45

ibrahendriks +1

Bla bla bla. Eindstand: betaal wat wij willen en hij is van jou.

03-01-2014 13:08

guusram +0

Dat snap ik weer niet, twente heeft al super veel aanvallers, koop een fatsoenlijke verdediger dan heb je een beetje kans op de titel.

03-01-2014 12:33

stefanpetterson +0

Als tadic gaat, amarbat terug, wat een aderlating.

03-01-2014 12:48

Rbrt92 +0

Volgens mij is het vaak ook gewoon een spelletje van zaakwaarnemers. Als je jou speler linkt aan Ajax, zijn er altijd een paar clubs die denken:als ajax het een goede speler vindt, dan zou hij dat wel zijn. Zoals frank al heeft aangegeven gaat ajax alleen maar huren, behalve als er een koopje zich voordoet. 4 miljoen voor een tribuneklant is iets te veel van t goede vind ik

03-01-2014 12:19

heinp +41

Wat een bericht weer ,vooral de kop lijkt nergens op .Alsof Ajax Kisnha kwiijt is aan Twente of zoiets?

03-01-2014 12:18

blessure +2

Het gaat weer net , als vorige transfer periode"s.
Er worden , door o.a Frank de Boer en Overmars , diverse namen genoemd, en/of bevestigd.
In de praktijk, komt er meestal, niemand, of iemand, die niet direct een versterking is.
Beter is het, om niets te zeggen en pas naar buiten te komen, als er daadwerkelijk een topper binnen is.
Zo voorkom je ook, dat er anderen, met je target, aan de haal gaan..
Vr.gr . blessure

03-01-2014 12:15

booya4afca +123

Hoe kan Twente Ajax aftroeven terwijl Ajax totaal niet geïnteresseerd is in Ambrabat?

03-01-2014 12:02

glob +230

hahahaha, laat Twente maar lekker kaarten en hun troef spelen. Blijven wij wel voetballen.

03-01-2014 11:57

Neus023 +0

Ajaxshowtime #transferjosti .... gasten serieus ... lachwekkend deze site.

03-01-2014 11:55

JipVR +0

Of dit is wederom een truc om de prijs op te drijven..

03-01-2014 11:53

gebruikersnaam +0

hoezo \" twente troeft ajax af\"? zowel zwartkruis al een woordvoerder van die Turkse club hebben al aangegeven dat de zogenaamde interesse van ajax niet waar was. dan valt er weinig af te troeven. waardeloze kop weer bij dit artikel

03-01-2014 11:53

Lewis Hamilton +1

Mooi, dat hij naar Twente gaat, echt niet goed genoeg voor Ajax.

03-01-2014 11:51

31xAjax +7982

Ik hoop dat ie naar Twente gaat......

03-01-2014 11:48

steefjuhhhh +0

Ajax troeft Twente af. Was gewoon een truc om interesse te tonen, zodat de concurrentie ook weer er naar gaat kijken, dit maal Twente.
Matige speler bij matige club ;p

03-01-2014 11:47

robert R. +2

http://www.vi.nl/nieuws/amrabat-ontkent-vertrek-focus-me-volledig-op-galatasaray.htm?

03-01-2014 11:37

nora +0

Ha Ha Showtime een slechte kop van Twente troeft Ajax af. Volgens mij en terecht heeft Ajax helemaal niks gedaan om Amrabat naar Ajax te krijgen . Dus showtime aub kop veranderen niet Ajax maar Twente heeft interesse in Amrabat .

03-01-2014 11:35

Whizzle +0

Er loopt zeker weten nog wel ergens een buitenspeler rond die in het budget past en bij het spel van Ajax past. Overmars gaat ons ongetwijfeld nog verrassen

03-01-2014 11:31

Gino1986 +5

Deze gedachte deel ik met je

03-01-2014 11:42

3*stars*3 +23587

Twente troeft Ajax af!?
Alsof Ajax serieus bezig was met Amrabat (voor 4mil!), laat hem maar naar Enschede gaan want ik vind hem geen Ajax speler.

Twente verzamelt trouwens wel erg veel flankspelers...

03-01-2014 11:28

eros +4824

Wordt net zo'n mooie transfer als die van Castaignos!!

Wat een aankoopbeleid daar,... en wat ben ik blij dat hij niet komt!!

03-01-2014 11:26

Pettersson1963 +0

3*stars*3, op 6 juli 2012 werd bekend dat Overmars bij Ajax door de directie en raad van commissarissen werd aangesteld als directeur voetbalzaken, Luciano Narsingh tekende een contract bij PSV op 16 juli 2012. Je kunt het Overmars dus niet verwijten dat Narsingh momenteel voor PSV speelt, Narsingh had al een mondelinge overeenkomst met PSV en Overmars kon hier niets tot weinig aan veranderen!

03-01-2014 02:17

Dennis_Gijs12 +0

Je weet wel dat je iemand van het Cruijff beleid verdedigd??

03-01-2014 07:33

MaupCaransaNES +2

Dit transferraam gaat ons laten zien of scouts iets kunnen zeggen bij AJAX. Want de genoemde namen in de media komen nooit uit de hoek van scouts. Hoop dat er handige wijzen gezien worden om de selectiekern te versterken.

02-01-2014 23:12

NR9 +0

Wat dachten jullie van Beerens van AZ .. Is een echte buitenspeler en Nederlander....

02-01-2014 22:51

Oliveira +0

Beerens LOL... Die gast doet het aardig bij AZ maar als bij Ajax zou komen te spelen word hij net zo'n speler als Kennedy. Voegt NIKS toe en heeft geen bijzondere techniek, inzicht of andere kwaliteiten.

02-01-2014 23:22

3*stars*3 +23587

Doet het leuk als er veel ruimte is en dan nog, mislukken zijn voorzetten/acties voor 75%...

@Gregorclegane-In mijn ogen is Narsingh de beste echte NL rechtsbuiten, blijft toch de grootste fout van Marc om hem niet te nemen en 5ton voor Sana gaan...

03-01-2014 00:53

Bensco +7179

wel mooi om te zien dat zakenwaarnemers ajax gaan gebruiken als onderhandelingstechniek. Het laat toch zien dat we een club zijn die meetelt in europa

02-01-2014 21:23

Vinc-ajacied +4

Ik hoef hem niet hoor. Zie veel liever dat we John of Elia huren/kopen. Jongens met veel meer potentie.

We zouden toch geen matige spelers meer kopen? Amrabat, kom op zeg. Dacht dat we wel klaar waren met dat soort gasten. Maar Marc zn aankopen voor de voorste linies hebben me tot noch toe nog niet echt kunnen bekoren. Cillessen, Moisander en Schone daarentegen zijn wel goed. En de jeugdspelers ook.

02-01-2014 20:19

elpresidente +2

Echt een waardeloze speler ! De marokkaanse Roy Beerens en dan ook nog eens zoveel geld er voor neertellen. Hij is ook op een leeftijd dat hij niet veel meer zal groeien. Ook die optie om Ola John te huren voor 2,5 maand, een bankzitter bij een club die gelijkwaardig is met ons niveau. Ik ben groot voorstander van de hele aanpak die ze nu voeren maar het aankoop/huurbeleid vind ik niet sterk. Is ook niet onze sterkste punt aankopen, we zijn beter in opleiden maar af en toe een speler halen die het niveau omhoog gooit van de hele ploeg zou wel lekker zijn. Zeker voorin is het erg matig sinds Suarez weg is

02-01-2014 18:54

Arim_ +0

Met Suarez zijn we echter nooit kampioen geworden, terwijl het Ajax spel doorgaans niet om aan te gluren was, dat was van lange halen richting Luis en dan maar zien wat hij ervan bakte.
Het Ajax metSuarez was in zekere zin tevergelijken met het huidige Feyenoord. Schakel een man uit en je elimineert het hele team.
Nee, dan prefereer ik, nog los van de drie kampioenschappen op rij, het Ajax van Frank de Boer. Vanaf dag 1 is dat een ELFtal.

03-01-2014 11:55

steefjuhhhh +0

Jij snapt 'm!

03-01-2014 13:10

wendoo9 +8125

Het Ajax van nu is een mooi collectief !Geen wereld spits maar wel goals,geen echte buiten spelers maar vaak toch de achterlijn.Geen wereld backs ,maar wel vaak de nul en altijd mee in de aanval .Is dit geen Club om van te houden !!! Ajax 4 ever !!

03-01-2014 13:41

jidi +0

ZEKERS,DE ENIGSTE CLUB ONS AJAXXX

03-01-2014 22:48

31xAjax +7982

ik kan 4 miljoen redenen aandragen om het NIET te doen. Alsjeblief zeg............

02-01-2014 18:24

Rikki de Jong +0

Is Sana geen alternatief voor Fischer? Die doet het nu zo verschrikkelijk slecht. Kan Sana het niet veel slechter doen toch?

02-01-2014 13:51

Rayno95 +0

Sana,..... Hahaha hij mag Fischer's veters niet eens strikken.

Fischer deed het al beter dan aan het begin van het seizoen, bij vlagen zie je zijn klasse wel, maar ik denk dat hij nog steeds te geforceerd speelt en zichzelf teveel druk op legt en het is ook geen linksbuiten denk dat hij beter in de spits kan (vrije rol) of op het middenveld, maar dat is nu geen optie met Serero en Klaassen.
...

02-01-2014 14:26

omisom +1

Hij doet het beter kom op hij heeft misschien 1 wedstrijd redelijk gespeeld verder is het knudde is ook geen buitenspeler dus trekt altijd naar binnen.

Sana is wel een aankoop van Frank en een echte buitenspeler waarom hij dan geen kans meer krijgt vind ik heel vreemd.

02-01-2014 14:44

Rayno95 +0

Heb jij Sana wel zien spelen dit seizoen bij jong?, dramatisch, heb hem maar 1 wedstrijd goed zien spelen, dat was de laatste voor de winterstop.... En toen hij hier kwam speelde hij 3 leuke wedstrijden.

02-01-2014 14:49

omisom +1

Dat heb ik met Fischer ook gezien dus wie is er dan slechter/beter?? maar Fischer heeft een soort "beschermde status" schijnbaar.

02-01-2014 15:32

Rayno95 +0

Mwah, maar met Sana wordt je er niet beter op... Bojan kan je er beter neerzetten als Fischer uit vorm blijft

02-01-2014 15:40

omisom +1

is ook geen buitenspeler maar wel in vorm.

Ik blijf het belachelijk vinden dat een club als Ajax geen buitenspelers heeft waar het ook aan ligt die horen we gewoon te hebben.

02-01-2014 16:12

Rikki de Jong +0

Ik denk dat we niet alleen geen buitenspelers hebben, maar dat we ook geen behoorlijke spits hebben.

Die IJslander kan er niet zoveel van heb ik de indruk

02-01-2014 16:16

Rayno95 +0

Dat is idd belachelijk en zeker als je altijd 4-3-3 speelt, dan hoor je ze gewoon te hebben en niet alleen in de jeugd, want daar lopen er wel wat rond

02-01-2014 16:17

SmokingFred +0

voor fischer hebben ze een miljoen+ neer gelegd toenderijd, dus die laten ze wel ff in waarde toe nemen om hem later met een beste winst te verkopen. Hebben ze toch ook die eerste 2/3 jaar met Eriksen gedaan. Alleen het laatste seizoen was hij constant goed.

02-01-2014 17:17

SmokingFred +0

voor fischer hebben ze een miljoen+ neer gelegd toenderijd, dus die laten ze wel ff in waarde toe nemen om hem later met een beste winst te verkopen. Hebben ze toch ook die eerste 2/3 jaar met Eriksen gedaan. Alleen het laatste seizoen was hij constant goed.

02-01-2014 17:23

RuffRhythim +24837

Fischer is er toch ook meerdere keren naast gezet in de eerste seizoenshelft? En wordt er uitgehaald als hij niet goed speelt, dus zo beschermd lijkt me zijn status niet.

02-01-2014 19:40

omisom +1

Volgens mij een paar keer gewisseld maar altijd in de basis

02-01-2014 20:21

Rayno95 +0

Ook op de bank een paar keer
Maar toen deden Sana en Andersen het niet beter, Sigthorsson daar hielp ook niet, maar dat is logisch

02-01-2014 20:31

Rikki de Jong +0

Misschien is jong Ajax ook wel niet de perfecte plek om de kwaliteiten van een voetballer te meten. Ik zou zeggen: geef het een kans

02-01-2014 15:40

Rayno95 +0

Nah, je kan het altijd proberen natuurlijk, komt hij wel met betere spelers om zich heen, misschien dat het verschil maakt .. ;)

02-01-2014 15:43

De_Realist +365

Kostic is nog jong en net nieuw, met 5 goals en 4 assist doet hij het prima. Echter wil ik hem net zoals Zivkovic nog wat langer zien spelen voordat ze misschien naar ons toekomen.

02-01-2014 12:58

ibrahendriks +1

Die Kostic zou mooi zijn, de vraag is alleen wat moet hij kosten.

02-01-2014 12:47

MelleAfca +14328

Is Kostic beter dan Andersen, Fischer, Schöne of Bojan?
Ik vind hem niet echt uitblinken bij Groningen waar hij pas een half jaartje speelt.

02-01-2014 12:51

spcHenk +0

Nee zeker niet, alleen Kostic is wel meer een buitenspeler.

02-01-2014 13:10

ibrahendriks +1

Of schoonbroer...

02-01-2014 12:45

ibrahendriks +1

Zaakwaarnemer broer van Rioola...

02-01-2014 12:44

Pettersson1963 +0

DeFanaat, goed gezien. Gewoon de kaart van de eigen jeugd uitspelen en geen spelers halen die bij hun eigen club op de bank zitten. Ik ben benieuwd naar de reactie van De_Meer die Amrabat weer ziet als een uitstekende voetballer met de bekende techniek en uitstekende passeerbeweging. De_Meer ging ook compleet uit zijn plaat toen Ajax 375.000 ¤ aftikte voor Sana als de ideale speler op links.Geen spelers meer huren of kopen en gewoon blijven vertrouwen op de gelukkige hand van Frank de Boer en zijn voortschrijdend inzicht.

02-01-2014 02:58

daslogisch +1

Wat is dit nu weer voor rare rancuneuze reactie?!
Het lijkt erop alsof je eerder geinteresseerd bent in het geven van een steek aan De Meer dan wat jij/hij werkelijk van Amrabat zou vinden.. Het is toch best vreemd wanneer je als volwassen man om 3 uur 's nachts kennelijk nog zo graag terug wilt komen op een nog niet helemaal verwerkte vete van anderhalf jaar geleden?!? >> Op persoonlijk vlak lijkt me dit soort gedrag al niet echt de bedoeling, ik denk althans dat niemand tijdens het opgroeien t voornemen heeft gehad om later als een rancuneus mannetje midden in de nacht allerlei nare dingetjes over mede-voetbalvolgers te impliceren. (Had gehoopt voor je dat nu je niet mee ronder de nickname Stapletonnetje reageert, je deze nachtelijke haatsaaisessies ook achterwege zou laten..) En ik kan me ook niet voorstellen dat het doel van het plaatsen door AS van deze artikelen is geweest om jou voorzetjes te geven waardoor je over mede-Showtimers die ooit eens iets gepost hebben wat je niet aanstaat weer eens wat hatelijks kunt stellen..

Heb t nu toch gewoon eens over voetbal en het artikel dat er geplaatst is, zonder steeds met voorbedachte rade allerlei posts te plaatsen waarin aanleidingen geforceerd worden aangegrepen om over iedereen die een tijd terug niet voor de Bobos koos maar voor Cruijff iets hatelijks te kunnen stellen. Als je die geforceerde, totaal niet nodige rancuneuze regeltjes eruit haalt blijft er verder imo een post over met een voetbalstelling die je ook prima kunt plaatsen. Dan ben je ipv een haatzaaier mssn wel iemand die waarde toevoegt aan deze site >> Want idd, waarom zou Ajax tijd, salaris dan wel een evt transfersom willen investeren in een speler die nog nooit heeft aangetoond voor Ajax een meerwaarde te kunnen zijn en die bovendien zelf meerderemalen heeft aangegeven eigenlijk niet als rechtsbuiten te willen spelen??

02-01-2014 09:08

Cello +52979 moderator

Eigenlijk moeten we hem gewoon laten gaan hoor.
Pettersson1963 lijkt er wel gewoon op te loeren om altijd tegen de stroom in te willen zwemmen. Lijkt eerst af te wachten hoe of de meningen ervoor staan en gaat er dan tegenin. Daar haalt ie zijn bevrediging uit... of ie er echt achter staat is niet eens relevant, zolang ie maar tegen de meerderheid kan zijn. Het begint zelf sm-trekken te krijgen.

Als bijna iedereen links afslaat dan slaat Pettersson1963 rechts af. Hij doet het er gewoon om. Je kan er vrijwel op blijven wachten......

02-01-2014 12:59

De_Meer +1

Pruttelsson1963
Amrabat zou bij Ajax inderdaad helemaal niet misstaan, een snelle technische jongen met een individuele actie in huis, die een mannetje voorbij kan, daar houd ik als voetballiefhebber inderdaad van. Maar Simon Zwartkruis liet gelijk al weten dat het om een vals gerucht ging, waarbij het al eerder duidelijk was dat Amrabat gewoon de hoofdprijs wil verdienen en daarvoor moet je niet bij Ajax wezen. En om deze jongen topverdiener van de huidige Ajax selectie te maken zou volledig misplaatst zijn.
Dan begin je op een ene over Sana te Zaniken, dat ik uit m'n plaat zou zijn gegaan blablabla...................
Toen Sana werd gehaald had ik net als de meeste andere mensen nog nooit van ene Sana gehoord, dus loop hier geen onzin te verkopen.
Maar als Overmars op aanraden van Pettersson, John Steen Olsen, Spijkerman en ook Frank de Boer die videomateriaal van hem bestudeerde, een speler die in Zweden als een groot talent werd gezien voor 375.000 Euro binnenhaalt, dan is dat gewoon een logische en begrijpelijke transfer.
Hij begon ook goed, maar duidelijk dat hij het daarna (nog)niet heeft waar kunnen maken. Je zal altijd houden dat je spelers haalt die het beter of minder goed zullen doen.
Wel opvallend is dat Sana met lef en bluf begon en dat hij dat helemaal kwijt lijkt te zijn.
Als die jongen z'n zelfvertrouwen weer terug zou krijgen en hij krieeg wat meer vertrouwen van de trainer dan zou hij het op Fischer z'n plek ook goed kunnen doen. Maar Ajax heeft op Fischer ingezet, waar hoge verwachtingen van zijn, dat is duidelijk. Plus heb je ook Bojan in huis, die ook goed op links kan.en krijgt Kishna wellicht binnenkort een kans om z'n kunsten op links te laten zien.
En inderdaad uitstekend beleid dat de jonge talenten bij Ajax veel vertrouwen krijgen en dat men risico's durft te nemen en niet alles op zeker wil spelen,door relatief onervaren jonge spelers zoals Klaassen, Veltman, Denswil, Riedewald, Andersen, de Sa, Fischer, Serero, etc. voor de leeuwen te gooien.

03-01-2014 17:33

Pettersson1963 +0

Malukusoldier, eigenlijk geef je dus aan dat Frank de Boer niet om kan gaan met spelers die over een te groot ego beschikken. Amrabat hoeft van mij niet te komen omdat ik liever zie dat Ajax de kaart van de eigen jeugd trekt en ook uitspeelt. Huren voor een periode van zes maanden is complete waanzin, dit hebben we vorig seizoen nog gezien met Cuenca, kopen kan een optie zijn wanneer Frank de Boer een meerjarenplan heeft met Amrabat.

02-01-2014 01:24

Rikki de Jong +0

Ben het er mee eens, spelers huren (en vooral spelers uit zuid-Europa) heeft geen zin aangezien ze zich aan moeten passen, bij hun eigen topclub niet spelen en zij gewoon vaak niet goed genoeg zijn voor het niveau dat ajax na wil streven.

Bojan na huurperiode enkeltje Barcelona en een rechtsbuiten halen uit de Eredivisie.

02-01-2014 13:50

Pettersson1963 +0

Malukusoldier, ik ben benieuwd naar jouw uitleg waarom deze speler alleen maar voor problemen zou zorgen en niet in de filosofie van Frank de Boer past. Wanneer we Simon Zwartkruis van Voetbal International mogen geloven gaat het om een gerucht en is er geen sprake van een principeakkoord tussen Ajax en Amrabat. Ik heb begrepen dat deze jongen ongeveer 4 miljoen ¤ moet gaan kosten maar dat er ook een optie tot huur is, aan het huren van spelers moet Ajax helemaal niet beginnen wanneer het een periode van zes maanden betreft! Kopen kan een optie zijn wanneer Frank de Boer van mening is dat Amrabat van toegevoegde waarde is voor het eerste op langere termijn, mocht dit niet het geval zijn dan hoop ik niet dat Ajax 4 miljoen ¤ gaat betalen voor een speler die bij Galatasaray op de bank zit.

02-01-2014 00:28

pimp +493

Geen Amrabat!!!!

01-01-2014 23:37

pimp +493

NEEEEEEEEEEEE

01-01-2014 23:36

ibrahendriks +1

Het wordt ,denk ik ,of een veel belovend talent, of iemand die het in buitenland niet gered heeft (en zelfs misschien omstreden is).Daarbij denk ik dan aan: Cuenca, Amrabat, Laybad, Chadli etc. Probleem wat zich dan voordoet is huur - of koopsom.

01-01-2014 22:01

Rds1977 +0

Ik hoop dat Simon gelijk heeft kreeg bijna een hartverlamming.
En ook voor vier miljoen. Pfhhhhh

01-01-2014 21:50

jidi +0

onzin allemaal,gewoon met deze groep verder gaan.einde van seizoen pas kijken als het nodig is

01-01-2014 20:45

Nora1990 +0

Duidelijk is dat er versterking gaat komen, je kan je afvragen waarom!
Ze staan 1e, beste van Nederland.

01-01-2014 20:00

jidi +0

precies, D;

01-01-2014 20:46

Flipper33 +6826

Ja maar of ze daar blijven staan is allerminst een zekerheid. Kan nu negatief wezen maar zo denderend is het ook allemaal niet kwa aanvallend spel..de Aanval kan echt wel een impuls gebruiken..zou graag Kostic zien komen. De rest gewoon opvullen met El ghazi en kishna..

01-01-2014 21:25

Pettersson1963 +0

AFCAthebest14, Amrabat begon zijn voetbalcarrière bij amateurclub HSV De Zuidvogels uit Huizen. Al op jonge leeftijd werd hij gescout door Ajax, maar na 3 seizoenen kreeg hij last van groeiproblemen en blessures waardoor hij weinig in actie kwam. Ook kwam hij te laat terug van zijn vakantie. Na dit korte avontuur bij Ajax keerde Amrabat terug bij zijn eerste club, de amateurs van Zuidvogels.

01-01-2014 20:00

Gregorclegane +0

Amrabat John Kouassi Cuenca Hupperts .... wie gaat het worden.

01-01-2014 19:18

Robinjo1988 +1

Denk dat die Amrabat wel een versterking zou zijn. Kan makkelijk een mannetje passeren en heeft een goede voorzet.

En hij heeft dan wel bij pisvee gespeeld maar volgens mij sprak hij daarna niet echt positief over die club. En bij Galatasaray is hij veel beter geworden.

01-01-2014 19:09

Cello +52979 moderator

Hij heeft trouwens gewoon in de jeugdopleiding gezeten bij Ajax als ik me niet vergis....

En is toen dacht ik via Almere, VVV bij PSV etc, etc gekomen.

01-01-2014 19:26

Robinjo1988 +1

Oh ja dat klopt. Maar niet lang toch?

01-01-2014 19:36

Cello +52979 moderator

Dat zou ik niet meer weten.... misschien een goede vraag voor TurboUrby.....

01-01-2014 19:41
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.