'Van de Beek op weg naar de uitgang bij Manchester United'

door Timo Suur 162

Bron The Guardian

'Van de Beek op weg naar de uitgang bij Manchester United'

door Timo Suur 162

Bron The Guardian

Laatst geüpdatet

Donny van de Beek is op weg naar de uitgang bij Manchester United, zo meldt The Guardian. De middenvelder mist de restant van huidig seizoen door een blessure aan zijn knie en lijkt zodoende zijn laatste minuten voor de Engelsen gespeeld te hebben. Het is niet bekend of Ajax geïnteresseerd is in Van de Beek.

Erik ten Hag heeft een lijst van vijftien spelers samengesteld die mogen vertrekken uit Manchester. De oefenmeester wil dat er ruimte komt voor aankopen en zodoende mogen spelers op zoek naar een nieuwe werkgever. Van de Beek behoort ook tot deze lijst. De voormalig speler van Ajax komt nauwelijks aan spelen toe bij de Engelsen en liep dit seizoen ook nog een knieblessure op. In de zomer van 2020 betaalde Manchester United veertig miljoen euro aan Ajax voor de diensten van de middenvelder.

De prioriteit van Manchester United op de transfermarkt ligt bij de komst van een nieuwe spits en een middenvelder van wereldklasse. Hiervoor moet wel ruimte komen in de selectie en daarnaast moeten de financiële middelen er zijn om dit te bewerkstelligen. Naast Van de Beek behoren ook spelers als Jadon Sancho, Anthony Martial en Harry Maguire tot de lijst van vijftien potentiële vertrekkers. The Guardian benadrukt dat ze niet allemaal mogen vertrekken uit Manchester, want Ten Hag vindt het wel belangrijk dat de selectiebreedte goed op orde blijft.

Avontuur in Manchester geen succes voor Van de Beek

Het avontuur in Manchester loopt zodoende uit op een teleurstelling. Hij is nooit een vaste basisklant geweest bij de Engelsen en een vertrek voor komende zomer ligt in de lijn der verwachting. Er leek onder Ten Hag een nieuwe kans te komen voor de middenvelder, maar hij raakte in januari zwaar geblesseerd aan zijn knie. Hij mocht in de basis starten tegen Bournemouth, maar in deze wedstrijd haalde hij de rust niet. Na een lelijke botsing met Marco Senesi moest de oud-Ajacied het veld geblesseerd verlaten en dit waren waarschijnlijk zijn laatste minuten in het shirt van Manchester United.

Denk jij dat Ajax wint op bezoek bij PSV?

Als je verantwoord speelt, houd je het leuk. Wat kost gokken jou? Stop op tijd, 18+!

Lees meer over:
Plaats reactie

Ajax4proud +10884

Terug komen met een salariseis van hier tot tokyo. Wil het 'type' middenvelder gewoon liever niet meer zien bij Ajax. Zou zelf uiteindelijk in het buitenland willen slagen. Kan hij beter voor een middenmotor kiezen.

23-04-2023 12:28

Leo Valk +1364

@Ajax4proud... Een middenmotor? In plaats van voorin of achterin bedoel je? 😆🤣

23-04-2023 15:30

Ajaxafc1986 +1002

Kom maar terug Donny ❌️❌️❌️

23-04-2023 11:02

Stoffel +18569

Alleen terughalen als vervanger voor Klaassen

23-04-2023 10:29

Altijdindestraat +40223

Donny kun je erbij hebben als je 10 geweldige spelers in het veld heb staan. Hij is een iets verbeterde uitgave van Klaassen.

23-04-2023 10:27

Ajax27 +19213

Iets is een understatement.

23-04-2023 12:24

Nr.10 +111333

Ik zeg doen.

23-04-2023 08:55

4bier +31367

Iedereen weer heel hard schreeuwen dat hij terug moet komen. Samen met Tete, Ziyech, Eiting, Dolberg, Schuurs, Botman, Schöne, Gravenberch, Daramy, Kluivert en natuurlijk niet te vergeten Sean Klaiber.

23-04-2023 08:19

Ajax27 +19213

Niemand maar dan ook echt niemand hoor je over Eiting, Dolberg, Schuurs, Schone of Daramy... dus niet te erg overdrijven.

Botman, Ziyech, Tete, Gravenberch en iets mindere mate Kluivert had ik er toch erg graag bij gehad, dan had het seizoen er heel anders uit gezien.

23-04-2023 12:28

Minsc +1520

Sven Botman? Master of disaster, maakt de ene na de andere rare fout wekelijks (verkeerde terugspeelbal, aanvaller torpederen in het strafschopgebied; dat soort foutjes).

23-04-2023 21:48

Ajax27 +19213

Is goed, dan kijken wij wel naar Bassey. Sven Botman die ohhh zo slecht is in jouw ogen speelt wel wekelijks bij de nummer 4 in de Premier League. Dus hij zal toch wel iets goed doen daar, denk je niet?

24-04-2023 11:51

Bijlmerboy93 +2521

Raar dat men nog niet door heeft dat Frenkie zo goed is, dat hij de halve wereld heeft doen denken dat Donny kan voetballen.

23-04-2023 06:26

Simpelishetmoeilijkst +25332

Donny is ideaal voor het echte Ajax voetbal, dat we in 2018/19 speelden, maar nu helaas niet meer. Zou niet weten waar hij tot zijn recht zou komen in het buitenland.

23-04-2023 02:35

Amsterdam1900 +737

Denk dat die veel beter bij Arsenal past. Samen met Odegaard op het middenveld en Partey erachter.

23-04-2023 11:48

Simpelishetmoeilijkst +25332

Dat klopt wel, denk ik. Goed gezien, want dan hoeft hij niet te leiden.

23-04-2023 12:23

LukaLitmanen +82145

Zou ik eerder Carel Eiting terughalen. Stuk goedkoper

Hele goede statistieken bij Volendam

Qua assists, keypasses, gecreëerde kansen en voorzetten scoren alleen Tadic en Berghuis beter (van Ajax selectie)

22-04-2023 23:05

Johan4ever +10914

Carel is een leuke voetballer maar niet goed genoeg voor Ajax...

En Donny en Carel zijn 2 verschillende spelers, alleen Donny heeft wel laten zien het niveau aan te kunnen waar Ajax hoort te staan en Carel niet...

23-04-2023 00:44

Bonno1978 +6485

Eiting krijgt iedere corner en vrije trap tenminste de lucht in. Ik vind de corners & vrije trappen van Berghuis en Tadic zo laag en kort. Alsof ze niet geconcentreerd zijn...

23-04-2023 13:04

Balgevoel +30899

Nou, Everton: sla je slag...

Zonder gekkigheid, probeer het bij een Duitse of Spaanse middenmoter. Misschien Italië. Maar van mij hoeft Donny, heerlijke gozer natuurlijk, niet per se terug naar Ajax. Wil het 'type' middenvelder gewoon liever niet meer zien hier.

22-04-2023 22:55

rich67 +6685

Mooie tijd met m gehad bij Ajax maar gaat nu niet iets bijdragen waar we nu behoefte aan hebben

22-04-2023 22:49

SCHREUDERNOPARTY +2498

Tijd van Donny bij Ajax is geweest, ze willen graag Ajax verlaten voor het grote geld toch? dan niet terugkomen als je carrière in de slop zit.

Ajax is geen revalidatie centrum

22-04-2023 22:47

Jariiii +22167

Kom naar huis, jongen.

22-04-2023 22:30

Kerel +1475

26 jaar. Wie betaald hem nog een Manchester salaris?
Zou het wel aandurven met Donny. Was Ajax waardig dus komt wel weer goed bij Ajax .

22-04-2023 21:49

Joelveltman123 +4637

Stap Ajax naar Man. United is veel te groot had beter de route van Joel Veltman kunnen kiezen

22-04-2023 20:13

Lullo +6089

Donny mag van mij alleen terugkomen als hij transfervrij is. Moet zichzelf eerst weer bewijzen.

22-04-2023 19:29

debetweter +10106

Iets betalen mag wel. Ik vind de salariseisen misschien wel belangrijker.

23-04-2023 07:58

PH2BOT +40446

Eerst maar 'ns duurzaam wedstrijdfit ziet te worden Donny en dan naar een lagere club in de PL om weer wedstrijdritme op te kunnen doen. Niks mis mee.

22-04-2023 19:10

Ozymandias +159568

Als ik hem was zou ik niet meer terugkeren naar de Premier League en ook de Franse competitie links laten liggen. Het tempo ligt te hoog in dat soort competities. Vd Beek moet bij een ploeg spelen die minstens 2/3 van de wedstrijd in balbezit is op de helft van de tegenstander. Een subtopper in de Bundesliga of topclub in Italië lijkt me beter voor Vd Beek.

22-04-2023 19:17

ÁlvaroRecoba +13695

Daar zat ik ook precies aan te denken -- subtop Spanje zou ook niet gek zijn. Al lijkt me de wissel die je een tijd terug voorvoelde (Kudus-Van de Beek, plus veertig miljoen voor Ajax) nog steeds behoorlijk realistisch, waarbij ik nog steeds niet weet of ik erop zou zitten te wachten (op Kudus' vertrekt natuurlijk sowieso niet, maar als dat niet tegen te houden is, wie weet...).

22-04-2023 20:04

Bijlmerboy93 +2521

Het tempo ligt in de bundesliga toch echt een stuk hoger dan ligue1 en zelfs la liga (gedefineerd als druk op de bal). Donny kan zowel fysiek als qua tempo niet mee in de top.

23-04-2023 06:31

Bijlmerboy93 +2521

Veel te hoog gegrepen allemaal. Hij is van het niveau italiaanse middenmoter maar die zijn niet dominant genoeg voor trage Donny. Dan kan je alleen nog in de eredivisie terecht.

Ik zou hem wel terughalen met huur + koop, want anders heb je dat die naar feyenoord gaat.

23-04-2023 06:33

RichardWitschge8 +5211

Ik weet niet hoor, bij Ajax speelde hij lekker maar nu met al die blessures? Niet aan beginnen, te groot risico.

22-04-2023 19:08

debetweter +10106

Zal doorwisselen met Klaassen en wellicht nog een jonge speler? Lijkt mij prima voor ervaring in de ploeg en een exit van Klaassen.

23-04-2023 08:00

Martje +2928

Zal wel een godsvermogen kosten aan salaris en transferbedrag maar anders zie ik hem graag terugkomen. Betekent wel dat Klaassen moet vertrekken. Stel je haalt hem terug zou ik willen dat ze hem ook niet zo diep laten spelen dat hij net als Klaassen naast de spits staat. Gewoon als rechter 8 dan graag

22-04-2023 18:30

TheRiviera +5478

Klaassen speelt zo diep omdat Tadic in de spits staat. Omdat Tadic een spits is die zichzelf laat zakken als aanspeelpunt of naar de flanken trekt ontstaan er gaten in de 16. Je hebt iemand nodig die dat dichtloopt en Klaassen is de meest aanvallend ingestelde spelers die we momenteel op het middenveld gebruiken.

Dus zolang Tadic in de spits blijft spelen heb je iemand nodig in de rol van Klaassen.

22-04-2023 19:56

ElSandrini +18198

Tadic op 10 zou ik zelf ook wel zien zitten.... Ik denk dat Brobbey dan ook wat kan opleven. Tadic heeft denk ik wel een steekbal in de ruimte waardoor Brobbey zijn lijf kan gebruiken om er eentje opzij te zetten en op goal te rossen

22-04-2023 22:50

debetweter +10106

Tadic op 10 is zeker niet gek. Berghuis op 8 en vos op 6 heb je dan echter wel nodig.

23-04-2023 08:01

Martje +2928

Misschien is het eerder andersom Tadic staat in de spits omdat Klaassen zo diep staat. Met Haller stond Klaassen daar namelijk ook al. Tadic moet misschien complementair zijn aan Klaassen

23-04-2023 14:52

TheRiviera +5478

Dat Klaassen vaak opgesteld werd met Haller in de spits is meer een fout van de trainer zelf. Ook al ziet men Klaassen als een #10 speelt hij heel erg rond de 16. Hij komt meer over als een centrale aanvaller dan een aanvallende middenvelder.

24-04-2023 06:57

TheRiviera +5478

Waarom Vos? Wat is toch die obsessie met de jeugd. Deze jongens moeten het eerst nog laten zien en als ze goed genoeg zijn dan breken ze automatisch door. Zolang dit niet gebeurd moeten we de selectie niet verzwakken maar juist sterker maken.

Vos op 6 neerzetten is teveel gokken en hopen dat hij slaagt.

24-04-2023 06:59

BulletProof +393

Veel te vaak geblesseerd deze man. Helaas... Niet terug halen

22-04-2023 18:23

ajaxwestland09 +29038

Donny donny donny from the little river 🤪

22-04-2023 17:50

Simpelishetmoeilijkst +25332

Betr is: Donny frontman the little stream, dan River.

23-04-2023 02:38

MarcelvTol1971 +15406

Ik heb nooit begrepen dat Donny zelf dacht dat hij geschikt zou zij voor het niveau top Premier League.
In de top CL wedstrijden bij Ajax had ie toch echt veel moeite, dan weet je toch al genoeg.
Had net als Veltman een verstandiger keuze moeten maken dan had ie elke week gespeeld.

22-04-2023 17:36

Aurelius1 +19736

De meeste spelers gaan naar de club die het meest betaalt. Als dat United is, gaan ze daarheen.

22-04-2023 17:58

Wendy.H +7023

Veltman speelt ook elke week

22-04-2023 19:31

Johan4ever +10914

nos.nl

1 mei 2019 — Ajax zegeviert in Londen door een goal van uitblinker Donny van de Beek. De finale van de Champions League komt nu wel heel dichtbij.

@MarcelvTol1971, ook in de uitwedstrijd tegen Juventus was hij 1 v.d. uitblinkers, in de top CL wedstrijden heeft hij prima gespeeld en was hij gewoon waardevol...

22-04-2023 23:53

AJAX020ADAM +6969

Ik snap trouwens die lijst niet van vijftien die weg mogen van ten Hag, dat Harry Maguire daar ook tussen staat 🤪🤓

22-04-2023 17:29

Simpelishetmoeilijkst +25332

Naguire staat garant voor veel domme fouten! Zie je dat niet?

23-04-2023 02:39

AJAX020ADAM +6969

Dat je hier op nog reageert ook, geweldig dit 🤣

23-04-2023 03:24

Nr.10 +111333

Hilarisch.

23-04-2023 08:59

Robertini +39521

Ik ben benieuwd hoeveel ze vragen, Donny is een veel betere uitvoering van Klaassen, met voetballers erachter of naast, zou hij van waarde kunnen zijn.

22-04-2023 17:24

AJAX020ADAM +6969

Wegblijven altijd geblesseerd, heb je geen kloten aan, geld spenderen aan iemand anders.

22-04-2023 17:24

Oeroeboeroe +18425

Dat geblesseerd zijn, zou kunnen komen, omdat hij steeds op zijn tenen moet lopen en zichzelf daardoor steeds overbelast.

22-04-2023 18:03

Tommyshelby +129527

Haal the Don maar terug.

Deef-Jan zonder pardon doorselecteren.

22-04-2023 17:11

HStorm +3162

Uitgang van het ziekenhuis?

22-04-2023 17:05

Intec2.0 +12429

Perfecte speler voor Ajax op de 10 positie. Dit is juist een speler die nooit weg had moeten gaan. Dit wis iedereen van te voren dat het ging mislukken bij Mam U.

22-04-2023 17:01

PH2BOT +40446

Ik weet er anders nog wel een paar die we nooit weg hadden moeten doen....maar ja.. AD Edje en RvC Leendert hè....."Wie doè mi wat...wie dòe mi wat vandaàgûuhh.."

22-04-2023 19:12

Miskopabal +2943

Gezien zijn verleden met blessures de laatste jaren misschien een prestatiecontract? Wmb is Donny dan zeer welkom.

22-04-2023 16:56

Dolblij +45405

Leuke Bundesliga middenmoter of zo, niet Ajax.

22-04-2023 16:52

roodwit007 +14212

veel te duur , te lang niet gespeeld , en te lang er uit die heeft maanden nodig op niveau te komen

22-04-2023 16:37

Sentinel +8957

Het nadeel als je 'm niet ophaalt is dat PSV het wel doet. Vaak spelen ze dan nog een stuk beter ook.

22-04-2023 16:35

Web +178830

Donny word enorm overschat hier
Een betere versie van Klaassen
En is geen vormgever ik een team, ja hij kan ook op andere posities spelen, maar daar zit niet zijn kracht
Ontzettend aardige jongen, maar geen grote speler

22-04-2023 15:58

036AFCA97 +146682

Eens. We hebben dragers nodig en niet spelers die alleen meedraaien als het team het ook goed doet.

22-04-2023 16:13

MosesD +14687

Volkomen eens. Tussen goede spelers kan hij het cement zijn. Maar geen speler die het verschil maakt.

22-04-2023 16:41

wijzijndebeste123 +164747

Helemaal eens. Tel daarbij op dat hij n topsalaris zal verdienen. En dat is n meevoetballer absoluut niet waard.

22-04-2023 16:43

Ajax Mario +1613

Zeker eens! Dat is ook meestal het grootste probleem dat salaris… zeg hiermee niet dat ik m graag terug zie komen, maar dat is vaak het struikelblok van dit soort mannen! Zal wel in Engeland blijven bij een West Ham of Aston Villa, leuke clubs voor hem denk ik en kunnen makkelijk dat soort salarissen betalen

22-04-2023 17:34

Ozymandias +159568

In zijn laatste seizoen in de double pivot was hij nog steeds veel beter dan de huidige middenvelders. Trouwens als we jou moeten geloven is Klaassen een goede speler voor Ajax dus als Vd Beek een betere versie is…

22-04-2023 19:09

Web +178830

Je laatste zin zo zielig
Maar ik weet inmiddels dat je geen inzicht hebt

22-04-2023 20:15

Balgevoel +30899

Dít, helemaal dít. Een Klaassen Plus, heb ik 'm ook weleens genoemd. Dat was wel gebaseerd op z'n '18/'19-tijd...

22-04-2023 22:57

Johan4ever +10914

Web ik denk dat jij Donny onderschat...

Donny is geen spelmaker maar in het seizoen 2018/19 heeft hij op het allerhoogste niveau CL laten zien dat hij zeer waardevol kan zijn voor je team! Ik vind hem aardig allround, hij kan scoren assists geven en ballen veroveren...

22-04-2023 23:22

Simpelishetmoeilijkst +25332

Precies. Donny is niet een speler die het elftal bij de hand neemt.

23-04-2023 02:41

ajaxwestland09 +29038

Welkom terug !

22-04-2023 15:48

peterVKV +6457

Vos op 6....Taylor op 8.....Donny op 10
Back to the future....ofwel terug naar de Toekomst.
Hoopte altijd op een middenveld met Frenkie, Donny en Appie.....

22-04-2023 15:22

AFCAjax +17839

dat is slechts een verbeterde versie van Taylor - Klaassen. kan echt niet.

22-04-2023 15:47

Intec2.0 +12429

Taylor naar de bank en Vos rustig aan mee doen.

22-04-2023 17:03

jjdd +3391

"Op weg naar de uitgang"

Alle respect voor Donny. Maar zijn carrière is zo ver van t padje af dat ik me afvraag of hij de uitgang wel kan vinden.

Ik hoop dat hij focust op een club waar hij speeltijd en spelvreugde hervind, en zo ook levensgeluk.

22-04-2023 15:22

ajax4perez +9565

Haal hem maar terug!

22-04-2023 15:41

Lekkerhoor +3381

Donny is een prima speler die voor Ajax altijd van toegevoegde waarde kan zijn. Alleen Donny is nu bij ManU en kost normaliter een hoop geld. Dat is is het dan weer niet waard. Alleen doen voor een vriendenprijsje met Ten Hag zou ik zeggen.

22-04-2023 15:15

Bals +3771

Geen alibiverdedigers meer op het middenveld ajb

22-04-2023 15:08

HJC +8041

Donny de ultieme versterking voor dit Ajax. Creativiteit en iemand die zijn mannetje staat op het middenveld

22-04-2023 14:57

emieltjuhh +18018

Donny, taylor, klaassen drie dezelfde spelers nee doe maar niet voor komendjaar

22-04-2023 14:40

Robertini +39521

Taylor is een heel ander type.

22-04-2023 17:26

Ozymandias +159568

Dit is zo’n vergelijking als Gravenberch is een type Pogba. Niet verder kijken dan huidskleur en rol.

22-04-2023 19:11

Juichtoon +32642

Kom terug Donny. Optrainen en in september weer topfit...

22-04-2023 14:32

DrFootball +15145

Met alle respect, maar het terughalen van spelers is tot nu toe weinig succesvol geweest.

22-04-2023 14:37

Juichtoon +32642

Huh. Rijkaard, Blind... Witschge...om maar een paar te noemen. Alles hangt van kwaliteit en ambities af.

22-04-2023 14:55

DrFootball +15145

Litmanen, Heitinga, Babel, Bergwijn, Brobbey, S de Jong, Witschge (staat bij in het niet succesvolle lijstje), Winter en er zijn er vast nog wel meer te bedenken.

22-04-2023 15:16

Ajaxfan31183 +16391

Tsja sommige willen meteen maar de grootste clubs en slagen niet. Zijn te "goed" voor de eredivisie maar zijn " middelmaat zie je wel voor bijvoorbeeld een Manchester. Zelfde geld voor gravenberg. Te goed voor de eredivisie maar kom nauwelijks aan de bak bij Bayern. En zo heb je nog meer voorbeelden. Een klein handje spelers slagen maar meteen bij de grote clubs maar dat zijn dan ook buitencategorie spelers zoals een van de vaart , Sneijder , Frenkie . Matthijs

22-04-2023 14:22

CDS +1561

Gravenberg was niet te goed voor de eredivisie. Was de minste basisspeler vorig jaar.

22-04-2023 14:46

Ajaxfan31183 +16391

Aan hem kon je wel zien dat hij echt potentie had , alleen is /was een luie voetballer. Als hij er echt voor had gegaan dan was hij zekers te goed voor de E.D.

22-04-2023 18:47

willem1958 +8803

Donny zou het beste af zijn bij een subtopper waar hij weer veel speelt, dat is wat die jongen nodig heeft.
Hij zou Ajax nu niet beter maken want het scheelt nogal of je een Frenkie, Schöne en Zijech om je heen hebt lopen, dat maakt wel een heel verschil.
Toch in de kleine ruimte heeft ie zo z'n kwaliteiten in snelle combinaties en ik herinner me nog goed het doelpunt indertijd tegen Juventus waar anderen wild en ongecontroleerd proberen in te schieten zag je bij Donny hoe hij heel beheerst en rustig een balletje vlak langs de paal onhoudbaar in de rechterhoek plaatste, dat was wel koelbloedigheid op zo'n moment.
Als ik dan aan Gravenbergh terug denk die zo vaak een bal zachtjes midden op de keeper schoot als een soort terugspeelbal ipv in de hoek, dat was een behoorlijk verschil die twee.

22-04-2023 13:59

Sjonnie +18814

Achteraf is makkelijker lullen maar eerlijk gezegd vond ik de keuze voor ManU destijds al niet echt verstandig ... maar goed

Hoop dat hij nu wel een goede keuze maakt.
Eerst maar es volledig herstellen en daarna niet te hoog mikken maar gewoon weer aan voetballen toe komen.

22-04-2023 13:52

WantAmsterdam +116198

Ik hoop dat Donny voor een stap omlaag kiest en eindelijk weer helemaal fit wordt en blijft. Is nog steeds een hele goeie voetballer.
Als hij een niet al te gigantisch salaris eist is die voor mij bij Ajax zeker welkom.

22-04-2023 13:45

twynestar +28524

Nee, Klaas-Jan, nee. Af!

22-04-2023 13:24

C14 +22445

Met Taylor heb je al een completere type Van de Beek, dus terughalen zou bizar zijn.

22-04-2023 13:09

JanBiesbos +29222

Taylor ? Die komt nooit in de 16…..

22-04-2023 13:11

C14 +22445

@Jan

Die komt als 8, waar hij nu steeds opgesteld staat, al geregeld randje 16 te staan en geregeld ook al wel in de 16.

Niet zo vaak als Van de Beek deed, of Klaassen, maar die stonden dan ook op 10. Zet je Taylor op 10 met diezelfde taken, zal hij dat ook doen, kan dat ook. Zijn 'signature move' is zowat vrij vroeg al de spits strak inspelen en doorbewegen.

22-04-2023 13:26

JanBiesbos +29222

Mooi als vv voor klaassen

22-04-2023 13:08

KKoossiiee +3062

Is momenteel geen transfer vergoeding waard.
Eventueel een regeling maken op basis van fitheid en basisplaatsen.
Zit nog genoeg potentieel in natuurlijk.
Maarja, dat moet hij zelf ook willen natuurlijk.
Hij had 2 jaar terug alles wel gezien dacht hij, om vervolgens als een gieter af te gaan.
Krijg een beetje Steven Bergwijn vibes.

22-04-2023 13:05

Sneijdertje +2379

Misselijkmakende reacties hier

22-04-2023 13:04

Keizer +30218

Als in?

22-04-2023 13:12

twynestar +28524

Niet adorerend.

22-04-2023 13:24
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.