Feyenoord verslaat Bayern München met 3-0; PSG wint na comeback van Manchester City

door Ajax Showtime 1419

Feyenoord verslaat Bayern München met 3-0; PSG wint na comeback van Manchester City

door Ajax Showtime 1419

Laatst geüpdatet

Feyenoord heeft woensdagavond een knappe overwinning geboekt op Bayern München. De Rotterdammers wonnen met 3-0 in De Kuip. Een zege op een opmerkelijke dag, want eerder op de woensdag meldden meerdere media dat het duel hoe dan ook de laatste wedstrijd zou zijn van trainer Brian Priske. Verder won Paris Saint-Germain na een mooie comeback van Manchester City.

Woensdagavond schreef De Telegraaf nog dat Feyenoord - Bayern München 'hoe dan ook het afscheidsduel van Priske' zou worden. Hij en zijn 'eigen' assistenten zouden niet meer te redden zijn. Hoe de Feyenoord-directie daar - na de 3-0 zege van de Rotterdammers - over denkt, is nu de grote vraag. Feyenoord heeft in ieder geval goede zaken gedaan en staat nu elfde in de Champions League. Daarmee zijn ze in ieder geval zeker van de tussenronde. Het elftal van Priske maakt zelfs nog kans op een plek in de top-acht.

Enkele honderden kilometers zuidelijker stonden Paris Saint-Germain en Manchester City tegenover elkaar in het Parc des Princes. De Engelsen stonden na 55 minuten op een 0-2 voorsprong, maar daar kwam al snel verandering in. In de zestigste minuut was het namelijk alweer 2-2. Uiteindelijk liep de Franse ploeg er nog overheen. Het werd 4-2. Daarmee staat PSG op de 22e plek, terwijl Manchester City 25e staat. Het elftal van Pep Guardiola moet nog aanpoten om zich te plaatsen voor de tussenronde.

Programma Champions League woensdag 22 januari

FT | RB Leipzig - Sporting Portugal (2-1)
FT | Shakhtar Donetsk - Stade Brest (2-0)

FT | Sparta Praag - Internazionale (0-1)
FT | Arsenal - Dinamo Zagreb (3-0)
FT | Celtic - Young Boys (1-0)
FT | Feyenoord - Bayern München (3-0)
FT | AC Milan - Girona (1-0)
FT | Paris Saint-Germain - Manchester City (4-2)
FT | Real Madrid - RB Salzburg (5-1)

Champions League STAND
# Club G W G V P
1
Liverpool
8 7 0 1 21
2
FC Barcelona
8 6 1 1 19
3
Arsenal
8 6 1 1 19
4
Inter
8 6 1 1 19
5
Atlético Madrid
8 6 0 2 18
Bekijk alle
Lees meer over:
Plaats reactie

TheSpecialOne +8944

Bayern voetbalde als een dolle stier en Feyenoord was extreem efficiënt. De kansen die ze kregen gingen er bijna allemaal in. Dat mag ook wel eens gezegd worden.
Hopelijk heeft Farioli die beelden verplicht gesteld aan zijn spelers.

23-01-2025 19:25

AFCAMM +11393

Ze doen daar echt alsof de paar (voor hun doen) goede jaren onder Slot daar eigenlijk de standaard zijn en het nu uitzonderlijk slecht gaat. Alsof ze in een gemiddeld seizoen niet voor plek 3-5 spelen. Ze vergeten snel in Rotterdam.. maar wij zijn arrogant.

23-01-2025 18:39

mickey2602 +4798

Zelf heb ik niets van deze wedstrijd van Feyenoord gezien maar volgens de radio had Bayern 80% balbezit en Feyenoord 20%. Was het dan naäperij van Feyenoord,wilden ze hetzelfde doen als Ajax afgelopen weekend bij Heerenveen? Want als dat zo is en Priske blijft toch nog even,dan zullen ze dat volgende week zondag in Amsterdam wel gaan herhalen.

23-01-2025 15:59

Yeshyeshyall +11001

Vreemde situatie. Is het echt zo'n matige trainer die Priske? Heb gisteren niet gezien en sowieso vrij weinig van ze gezien dit jaar. Slot was natuurlijk dusdanig goed dat ze niet kunnen verwachten op dat nivo te blijven. Desondanks heeft Priske ze volgens mij zo nu en dan best aardig laten spelen, met ook best veel eigen jeugd. Alleen lijken ze verschrikkelijk wisselvallig waardoor ze in de competitie aardig achterop zijn geraakt, misschien niet heel gek na de goede jaren onder Slot en met het inpassen van best veel jeugd

EDIT: sowieso knap om van Bayern te winnen wel

23-01-2025 14:16

Juichtoon +32800

Wel een prima overwinning. Dat moet gezegd.

23-01-2025 11:18

Raoul14 +3092

Het grappige van Feijenoord is dat ze een paar jaar onder en alleen door Slot ver boven hun stand geleefd hebben. Nu Slot weg is zijn ze in paniek en slachtofferen ze hun trainer, omdat ze echt denken bovenaan te kunnen staan. Keep dreaming!

23-01-2025 11:17

Ajacied33 +36831

Feyenoord dat in de top meedeed en kampioen werd is idd een incident geweest. Dit is een normaal seizoen voor ze, 3e of 4e worden

23-01-2025 11:38

Aabd +451

Je zou denken dat als je een trainer aanstelt en er zelfs een afkoopsom voor betaalt, je in die trainer gelooft. Ook als het even tegenzit in de resultaten. Echt waan van de dag in de voetballerijen

23-01-2025 13:17

Raoul14 +3092

Ik begrijp je reactie, maar Ajax is groot geworden met een bepaalde speelwijze. Als je Ajax leest denk je aan een bepaald soort voetbal. Dat Feijenoord onder Slot wat anders ging spelen was een incident. Ze zijn weer terug bij af en dan is dit een bijzonder resultaat.

23-01-2025 11:12

edalm +4976

Die speelwijze laten we nu niet echt zien

23-01-2025 15:19

ajaxfan83 +3529

Best knap van Bijlow, en dan nog zonder blessure van het veld afgaan , dat mag ook in de krant komen te staan

23-01-2025 10:25

Koscar +5415

20 - 80 balbezit, 8 - 30 schoten, 1 - 13 corners.
Het is heel knap dat Feyenoord gewonnen heeft en goed voor de coëfficiënten, maar het is toch gewoon een gestolen overwinning.

23-01-2025 10:13

ouweman +5064

Gewoon teringmazzel, dat is het.
Maar goed, dat hoort bij voetbal. Had Bayern maar raak moeten schieten, en 3 goals tegen is toch ook niet al te best. Dan heb je gewoon een lekke verdediging.

Helaas dat die kutclub nu doorgaat, en met wat geluk nog rechtstreeks ook. Kunnen nu gewoon tegen de 60 miljoen bijschrijven. Iedereen die het geweldig vindt "voor de punten", vindt het blijkbaar ook geweldig dat ze nu uit dat financiele dal van ze komen.

Elk voordeel hep soms ook een nog groter nadeel.

23-01-2025 11:06

edalm +4976

Joh wees blij voor het Nederlands voetbal. Geld kan beter naar Nederland komen. Is ook goed voor niveau van Eredivisie. Of ben je bang voor ze?

23-01-2025 15:22

4Ever14 +6647

Ik spring nog liever van de brug dan dat ik die kakkerlakken wat gun.

23-01-2025 18:26

TheSpecialOne +8944

Precies. Ajax-supporters zijn Calimero's geworden. Bah! Waar is het Ajax zelfbewustzijn gebleven?!

23-01-2025 19:27

ouweman +5064

@edalm , Niks met bang te maken, maar wil jij dat ze weer kampioen worden? Ik niet. Heel simpel, hoe minder geld daar in die tyfusstad, hoe minder concurrentie. Lijkt me toch niet zo moeilijk.
Of gun jij ze soms 60 miljoen? Ellende, dat gun ik ze.

23-01-2025 22:19

ouweman +5064

@specialone, Wat is dat nou voor dom gelul. Nee, ga lekker juichen voor de tv als ze de volgende ronde halen. En 60 miljoen kunnen bijschrijven.
Ik juich alleen als hun stadion afbrandt.

23-01-2025 22:22

Henkjanklaas +20673

Als farioli zo zou spelen wordt hij afgebrand maar feye graaft zich tot in het extreme in en de analisten en de meeste journalisten zijn euforisch. Rare wereld deze voetbalwereld.

23-01-2025 09:50

Dirk.v +15248

9 schoten op doel tegen.
Dat er niet gescoord werd door Bayrn is deels de 'wedstrijd van zijn leven' Bijlow, maar ook het nodige geluk.

Neemt niet weg dat het een puike prestatie is van een gehavend Feyenoord.

23-01-2025 09:57

TheSpecialOne +8944

Bijlow was supergoed! Benoem dingen gewoon zoals ze zijn.

23-01-2025 19:28

Dirk.v +15248

Wedstrijd van zijn leven? Dat staat er toch?

Ja tussen haakjes, want zo wordt het vaak benoemd als 'we' zo'n keeper tegen ons hebben.

23-01-2025 22:26

jeffrey_van_der_sluis +30584

Manmanman, de Feyenoord-collega's zijn compleet gestoord. Wist ik dat al? Jazeker. Maar blijf me toch weer verbazen

23-01-2025 09:48

Broodjeaap020 +6205

Ah ja. Ik heb er ook al een paar gehoord op mijn werk, ze beweren dat dit beter was dan real ajax.

23-01-2025 15:06

jeffrey_van_der_sluis +30584

Een woord voor: Knettergek

23-01-2025 15:24

Broodjeaap020 +6205

Klaar voor de instelling!

23-01-2025 15:28

TheSpecialOne +8944

Dat is natuurlijk niet waar. Haha.

23-01-2025 19:28

Broodjeaap020 +6205

Wat ik zojuist zei? Zeker wel.

23-01-2025 19:30

mickey2602 +4798

Bij mij zei een collega dat Feyenoord verdiend had gewonnen;-)

23-01-2025 16:01

Ajax34 +4089

Real wegspelen op eigen veld is toch net even anders als Bayern uit counteren in eigen huis.

23-01-2025 18:02

chriseverhard +3640

Het is een knappe overwinnen ik dacht eerst dat bayern met een b elftal speelde maar ze speelde met dezelfde 11 als in de competitie.
Feyenoord had 8 schoten waarvan 3 op goal dus 3 goals
Bayern had 30 schoten waarvan 6 op goals
80% bal bezit voor Bayern.
Bayern 737 passes feyenoord 192
De kakkies hebben zich eigen ingegraven en geloerd op de counter en dat was effectief maar laf voetbal.
Maar uiteindelijk wel 3 belangrijke punten.
Nu wij nog vanaf

23-01-2025 08:44

Aspers73 +3243

Beetje zoals Ajax speelt als ze op 2-0 komen tegen RKC

23-01-2025 09:19

Koningtoto +60684

Wat ik al vreesde. Alle feyenoorders lopen met de borst vooruit te bléren. Wat een kansloos volk ook. Zelfs op radio 10 kunnen ze het niet na laten de tune van hand in hand fabeltjeskrant te draaien.

Dit wordt een hele lange dag.

23-01-2025 08:12

JanBiesbos +29271

Laat gaan en dan tegen lille er weer genadeloos afgaan fey heeft al zijn geluk van dit seizoen gister opgemaakt

23-01-2025 08:39

Jariiii +22302

Ach ja.
Maar geef de supporters eens ongelijk. Met zo'n uitslag en de volgende ronde in de CL mag je best even trots zijn. Wij worden tweede en lachen het laatst.

23-01-2025 08:55

Aspers73 +3243

Dit is gewoon een hele knappe prestatie. Gespeeld naar de mogelijkeden tegen een grootmacht.

23-01-2025 09:20

BogusOperandi +323

Want ze moeten zich schamen voor het defensieve spel? Wij kijken het hele seizoen al naar zo'n spelopvatting terwijl feyenoord noodgedwongen door de afwezigheid van bijna alle middenvelders weinig anders kon. Misschien moet je zelf niet zo zielig doen.

23-01-2025 09:49

TheSpecialOne +8944

Er ontbraken nogal wat basisspelers bij Feyenoord door schorsingen en blessures. Ajax heeft maar 11 basiswaardige spelers. Vergeet dat niet.

23-01-2025 19:30

FrancescosRavioli +15384

Ik krijg nu een Deja Vu naar Marcel Keizer. Die het best aardig deed maar bij het eerste slippertje dat bij maakte op straat belandde.

Dat ga je nu waarschijnlijk ook met Priske krijgen. Ik snap niet dat ze bij Feyenoord inzien dat je met dit fragiele team er niet meer uit kan halen. Bayern is een goede uitschieter. Het team is echter zo fragiel. Daar kan je Guardiola op zetten en dan nog verbetert het niet tov nu.

Priske is misschien geen topper als trainer maar ik zie geen enkele trainer dit beter doen.

Anyway. Gefeliciteerd havenslaven. Binnenkort de lokale krachtmeting.

23-01-2025 08:04

BakkalBijter +11726

Zeiden ze niet vorig jaar niet ook zoiets over de selectie van Ajax? En dan zegt iemand met jouw naam dit ook nog nota bene

23-01-2025 09:59

TheSpecialOne +8944

Het zou je sieren als je niet zo hoog van de toren zou blazen.
Nooit de huid verkopen voordat je de beer hebt geschoten. ''Stil'' zelfvertrouwen is zoveel sexier.

23-01-2025 19:35

Patrick020 +22485

https://x.com/IgorPaksoi/status/1882193351480627464

😂😂

23-01-2025 07:57

Cosey2 +7123

Dat zijn geen gezichten die bij een stunt horen! 😂

23-01-2025 08:36

JanBiesbos +29271

Lol 🤣🤣🤣🤣🤣🤣

23-01-2025 08:40

Jariiii +22302

Het mooie is natuurlijk dat ze Priske nu onmogelijk kunnen ontslaan maar wel met een trainer zitten die weet dat hij niet gebliefd wordt (en met een selectie die dat ook weet). En als ze hem toch wel ontslaan zal dat ook tot onbegrip en onrust leiden.

23-01-2025 07:50

Cosey2 +7123

Het was hoe een koe een haas vangt, maar dat doet niets af aan het resultaat.
Avondje voetbal amusement van de bovenste plank, en als het waar is dat Priske ontslagen wordt zal dat voor het bestuur toch wat moeilijk uit te leggen zijn.
Opportunisme in het voetbal wordt hier pijnlijk zichtbaar, gisteren een lul, vandaag een held die nog ontslagen wordt ook! 😂

23-01-2025 07:50

Bassey +8233

Goed voor het Nederlands voetbal en de Europa plekken prima zo laat ze maar moe zijn als ze tegen ons moeten

23-01-2025 06:49

Dapperestrijders +4698

Gemenez 40 miljoen, Brobbey 40 euro,🤣😂

23-01-2025 06:17

meerschehelden +2329

Ik zie Brobbey die prachtpass niet verzilveren inderdaad. Bij de aanname was het al misgegaan.

23-01-2025 09:31

Dapperestrijders +4698

'Feynoord mist het Heilige Vuur' Nou, die uitspraak heeft gewerkt.🤗

23-01-2025 06:15

Baggio020 +2563

Heb de wedstrijd niet gezien. Maar hoe je het draait of keert. 3-0 is een topprestatie.
Prima voor het Nederlands voetbal.
Laat ze maar even zweven.

Komt die nederlaag in de Arena straks extra hard aan!

23-01-2025 05:31

jerryisthename +32002

Ja, ze hadden hier en daar veel geluk en het is heel geflatteerd, maar Feyenoord heeft heel goed en slim gespeeld met heel veel passie.
25 jaar heeft het geduurd dat een NL'se club Bayern in de CL wist te verslaan. Dat is ons deze eeuw niet gelukt iig.

En Bijlow was natuurlijk fantastisch. Het is die jongen gegund, want het is de beste keeper van de Eredivisie en gewoon een sympathieke gozer.
Ook voor Oranje belangrijk. Hopelijk blijft hij nog heel lang fit, zonder blessures.

Het is ook die Priske gegund, want het is een moeilijke klus voor die vent, na de succesvolle Slot.
En voor ons is het beter dat hij blijft, want in de Eredivisie blijven ze kwakkelen itt de CL 😉

Al met al goed voor de puntjes wbt. coëfficiënten.
Laat ze maar lekker doorgaan, tot max de achtste finale wmb. Dan lekker finaal uitgeschakeld worden door een Real ofzo. 😁

En voordat ik dat gezeik weer over me heen krijg dat ze dan weer extra geld verdienen, net als PSV....joh, dat halen we volgend seizoen wel weer in, man. Komt goed. 👍🏼

23-01-2025 05:29

Opperhoofd +12734

Bijlow een sympathieke gozer .. hoezo dat ?

23-01-2025 06:08

jerryisthename +32002

Zo komt hij al jaren over op tv, Opperhoofd.
Niks mis mee met die jongen. Sympathiek en totaal geen kapsones.

23-01-2025 12:34

FrancescosRavioli +15384

Dat halen we volgend seizoen wel in?

heb je onder een steen gelegen? Bijna al het geld wat er was is in 2 seizoenen door de plee gespoeld.

23-01-2025 08:05

jerryisthename +32002

FR...
Ja,ik geloof daar heilig in idd.
Het zou ook volgens velen hier en in de media jaren duren, voordat Ajax weer tweede zou worden in de Eredivisie, laatstaan kampioen.
Ik zei vorig seizoen al dat dit BS is...de bal is rond en het kan in één seizoen totaal omkeren, wat nu het geval is.

We gaan 100% CL halen, let maar op.
Dan stroomt het geld binnen. En met de verkoop van bepaalde sterkhouders ga je heel veel geld binnenharken.

Dus, beter maak je notities hiervan en kom je volgend seizoen hierop terug bij mij met excuses. Hahaha. 😂

23-01-2025 12:37

FrancescosRavioli +15384

Oh ik geloof best dat we wat verkopen. Zelfs met een 2e plek.

Maar haal maar is wat terug. De halve scouting is opgedoekt en we hebben geen tovermars als TD maar een beperkte AZer.

23-01-2025 23:13

Josey Wales +11704

Is je account gehacked ofzo?

23-01-2025 09:35

jerryisthename +32002

Haha, Josey...
Nee, man. Je leest het goed allemaal. 😉
Lees het nog maar een keer. Misschien begrijp je het dan beter. 👍🏼

23-01-2025 12:38

Cruijffthebest +13450

Hoe dan?
Speelde Bayern met een jeugdelftal onder 16 of zo?

23-01-2025 04:42

ovopiet +1506

Nee, een belg als trainer. Wat een flop.

23-01-2025 08:39

Ajaxfan16 +27505

En dan straks Priske ontslaan, ik dacht dat het bij ons soms een puinhoop was, maar Feyenoord heeft ons weer ingehaald.

23-01-2025 04:30

DonGuan1982 +195

Ze kunnen zelf nog rechtstreeks door, het is knap ik had veel minder punten verwacht met het nieuwe systeem. Ze hadden kansloos moeten zijn normaal gesproken...

23-01-2025 02:17

Bruno04 +15838

Goede prestatie van Feyenoord. Weer ff goed voor Nederland in de buitenlandse pers.

Buiten dat.. als ze deze wedstrijd nog 9 keer spelen verliezen ze hem 9 keer

23-01-2025 02:11

Cello +52979 moderator

Maar nog los van de berichtgeving over het wel of niet ontslaan van Priske ben ik eigenlijk nog nieuwsgieriger naar wat er op transfergebied bij Fnoord te gebeuren staat. Ik meen toch eerder gelezen te hebben, dat Gimenez met AC Milan gesproken heeft en dat ie accoord is met hen over een contract. Dat zegt natuurlijk nog niets over òf Fnoord hem wil laten gaan, laat staan een accoord kan bereiken met Milan. En wbt Hancko?. Is dat rustig of speelt daar ook iets concreets?.
Dat vind ik dan weer interessanter mede met het ook op de wedstrijd over anderhalve week of zo.

23-01-2025 01:35

mvdk +44370 moderator

Ik stoor me een beetje aan de media die altijd weer iets negatiefs zoeken. Waarom is dat? Zowel bij Ajax, Feyenoord als PSV zoeken ze altijd naar bommetjes. Nu ook weer massaal naar die Priske en die Te Kloese zoeken om weer iets uit te vissen. Bij de telegraaf staat zelfs in hoofsletters laatste wedstrijd...

Morgen weer Farioli proberen bij zn enkels af te zagen en vandeweek Bosz weer uitlokken met bepaalde vragen. Ze doen het erom.

Kan natuurlijk, maar waarom moet de lading altijd negatief zijn? Vooral in al die titels... Mag het ook eens positief? En dan heb ik het over media in het algemeen, want je ziet, leest en hoort het overal.

23-01-2025 01:22

TheRiviera +5478

Dat komt gewoon omdat het Nederland is. Nederlands staan betekend om zeer kritisch te zijn over alles ook al gaat iets goed. Vaak uit dit zich in negativiteit ook in momenten waarin het niet nodig is. Op het gebied van voetbal is het juist erger geworden door de jaren heen omdat veel Nederlanders denk ik bang zijn dat het voetbal in Nederland steeds achter en achter raakt.

- Financieel kunnen we niet strijden met de grootste clubs.
- Qua jong talent is het schaars. We hebben in jaren geen talenten gezien zoals de Ligt of Frenkie.
- Nederlandse trainers bakken er vaak weinig van buiten Nederland ongeacht de omstandigheden.

Ik denk dat veel Nederlands hunkeren naar Europese successen om te laten zien dat we er nog toe doen. En dit gevoel zal vooral sterk zijn bij oud spelers die uit een tijdperk komen waarin Ajax nog de Champions League won en Feyenoord de Uefa Cup. Nu is het een wonder boven wonder als je de finale van de Conference League haalt. Dus zolang Nederlandse clubs niet iets op Europees niveau kunnen winnen zal het negative sentiment aanblijven ben ik bang.

23-01-2025 02:19

Dapperestrijders +4698

Kan deze kutkrant op de brandstapel?

23-01-2025 06:24

Freddy Ax +1387

Proficiat Feyenoord ,Europees punten pakken is voor iedereen goed.

23-01-2025 01:20

BokkieBokstra +11349

Vond het een een mooie wedstrijd echt goed gespeeld en Hancko en Trauner zijn goede voetballers. Ok Ajax is iets anders dan Bayern.

23-01-2025 01:07

Ajax2024 +2149

Wees trots op het voetbal en het resultaat van Feyenoord. Goed voor het Nederlands voetbal. Maar nee hoor we willen de meest gehate club blijven.

23-01-2025 00:54

Alexander40 +6114

Die Priske wordt dus al ontslagen begrijp ik en Pusic staat klaar. Vreemde keuze. Een goede assistent is meestal geen goede hoofdcoach en volgens mij heeft hij eerder juist laten zien dat hij daar niet geschikt voor is toch? Twente. Als ik hen was zou ik Ten Hag nemen als die dat wil tenminste. Als Farioli idd na dit seizoen al weggaat dan hoop ik in ieder geval dat Ten Hag nog beschikbaar is voor ons

23-01-2025 00:24

Alexander40 +6114

Zelden een team zo weggespeeld zien worden en toch doodleuk met 3-0 zien winnen. Heel bijzonder maar dat is voetbal. Een enorm goed resultaat dus in die zin petje af.

23-01-2025 00:20

Dapperestrijders +4698

En daarom staat Ajax juist 2de

23-01-2025 06:29

Tommyshelby +129863

Hier kun je trouwens een beetje klooien met uitslagen en de EL eindstand. Zal morgenavond wel overzichtelijker worden. Route van de knock-out fase is ook zichtbaar.

https://www.uefa.com/uefaeuropaleague/simulator/

23-01-2025 00:02

Broodjeaap020 +6205

Thanks, ik hou me hier wel ff mee bezig

23-01-2025 00:09

Cello +52979 moderator

@Tommyshelby

Ik heb ons 2 keer laten winnen en natuurlijk ook de andere duels van speelronde 7 en 8 ingevuld en dan komt Ajax uit op plek 6. Dan zou volgens de simulator in mijn geval de achtste finale tegen de winnaar van Union SG/Bodo Glimt zijn. Mogelijk daarna tegen òf Tottenham òf Lyon als die weten door de achtste finale heen te komen. Benieuwd wat anderen hebben.....

23-01-2025 00:24

Cello +52979 moderator

Ben tevreden wanneer zowel PSV als Fnoord straks een tussenronde moeten spelen èn juist wij, middels een plek inde top-8 EL, de tussenronde kunnen ontlopen. Dan worden het 2 extra wedstrijden voor hen en extra rust voor ons tov hen. Of is die tussenronde over slechts 1 duel?.

23-01-2025 00:00

Francesco +5964

eens. Zou beter zijn voor Ajax.

23-01-2025 00:04

Dondy +1879

Volgens mij 2 duels idd uit en thuis

23-01-2025 01:30

PH2BOT +40530

Rust roest

23-01-2025 02:37

jeffrey_van_der_sluis +30584

Zelfs als je van Feyenoord zou verliezen volgende week sta je nog 6 punten los van ze, wat al een comfortabele voorsprong is. Winnen zondag en je bent vrijwel definitief tweede

22-01-2025 23:50

Broodjeaap020 +6205

Als hopen dit erg hopen, gewoon het spel dood maken en feyenoord het spel laten maken, als je als een gek gaat aanvallen dan counteren ze ons dood. En vooral die gimenez dekken, hij lijkt weer in form.

22-01-2025 23:53

Ajaxbrl +13883

Als Feyenoord het spel moet maken zijn ze niks dus laat ze dat doen

22-01-2025 23:55

Broodjeaap020 +6205

Priske is opzich een slechte tacticus nog niet. Misschien trappen ze er deze keer niet in of laten ze ons zo aanvallen dat wij moeten counteren.

22-01-2025 23:56

Ajacied33 +36831

Volgende week win je sowieso wel van Feyenoord. Is niet het Feyenoord van vorig seizoen en wij zijn gewoon verplicht om te winnen aan onze stand. Maak me er niet zo druk om eigenlijk.

22-01-2025 23:58

Ajax1812 +9178

Verplicht te winnen ben je sowieso niet.

23-01-2025 00:10

Broodjeaap020 +6205

Wel als psv verliest zondag

23-01-2025 00:11

FrancescosRavioli +15384

Zo makkelijk zou ik er niet over denken.

Die 1e plek ligt binnen handbereik. We hebben het volledig in eigen hand. Vol gas erop en alles doen om te winnen. Weghorst en Klaassen wil ik niet horen als die op de bank zitten

23-01-2025 08:06

arufred +9837

Vandaag hebben we kunnen zien dat ze het spel niet kunnen maken en gaan afwachten.

23-01-2025 00:07

Broodjeaap020 +6205

Maar daar zal priske niet voor de 2de keer intrappen denk ik, en ze hebben nu een gimenez in bloedvorm

23-01-2025 00:12

arufred +9837

Het werkte toch vandaag.

23-01-2025 00:13

Broodjeaap020 +6205

Wat werkte? Lok voetbal? Of counteren. Dan versterk je alleen maar mijn punt.

23-01-2025 00:16

PH2BOT +40530

Eh...Fc Haller doet ook nog mee volgens mij...moeten wij ook nog naar toe.

23-01-2025 02:38

FrancescosRavioli +15384

Vind ik toch wel een mooie naam voor FC Utrecht. Haller verdient alle eer. Los van het punt dat FC Utrecht totaal niet mijn club is

23-01-2025 08:08

Matzet +5421

Priske en Farioli zijn een verrijking voor de Nederlandse trainersgilde. Niet dat cynische en negatieve. Veel fijner om naar te luisteren dan naar die engnek van een Peter Bosz.

22-01-2025 23:50

Hijosdedioses +6704

Inderdaad. Het lijkt wel of Bosz zichzelf heeft verklaard als professor!

22-01-2025 23:52

FrancescosRavioli +15384

Ik vind het vooral makkelijk afgeven op Bosz omdat hij nu bij de lampen zit.

Vd Sar wilde hem niet he. Niet andersom. Ook tegen Excelsior gaf hij dikke complimenten aan de trainer en het team. Mensen zitten mbt Bosz te zoeken

23-01-2025 08:09

Wobbo +11517

Farioli denkt dat het publiek gek is met zijn zweverige Efteling gezwam.

23-01-2025 09:26

ajasibu +776

Even los van alle resultaten, wat erger ik me kapot bij uittrappen van keepers en bij hoekschoppen.

Uittrappen keeper: hoevaak net over de lijn van het 16m gebied heen?
Hoekschop: die bal net over de witte lijn heen leggen om nog 4cm extra te sprokkelen.

nee, dat gaat het verschil maken hoor. doe gewoon ff normaal

22-01-2025 23:46

WantAmsterdam +116219

Interessant, waarom maak je er druk over?

22-01-2025 23:48

ajasibu +776

Omdat als een keeper buiten de 16 uittrapt het eigenlijk hands is en je daar nooit wat over hoort, zelfs niet van een ref of var

23-01-2025 07:43

Myriad +7141

Gunstig voor Ajax als PSV en Feyenoord volle bak verder gaan in de CL. Dat kost punten in de competitie.

22-01-2025 23:42

FrancoS +468

Als we maar CL halen voor volgend seizoen. 1 of 2 maakt me echt niks uit

22-01-2025 23:57

KarimB +11798

Drenthe wauw.....

22-01-2025 23:42

Tommyshelby +129863

Priske is in niks een Feyenoord trainer. Veel te sympathiek ervoor.

22-01-2025 23:40

Patrick020 +22485

Sympathiekste trainer die ik ooit heb gezien, wauw. Als hij eruit gaat, moet Dennis er ook uit.

Die heeft tenslotte allemaal rotzooi gehaald, moest je die Nadje vandaag weer zien invallen :P

22-01-2025 23:44

Ajacied33 +36831

Wat boeit ons wat daar in Rotterdam nou gebeurd? Priske wel of niet, boeiend

22-01-2025 23:59

WantAmsterdam +116219

De manier hoe je steeds volledig overdreven superlatieven voor onze concurrenten gebruikt.

23-01-2025 00:01

WantAmsterdam +116219

Ja man. Net als Gio, alleen dan zonder Feyenoord achtergrond.

22-01-2025 23:46

PH2BOT +40530

Priske spreekt prima.NL's....en is natuurlijk geen peerenplukkert.

22-01-2025 23:39

Francesco +5964

priske komt zeer sympathiek over. Vriendelijke man.

22-01-2025 23:39

KarimB +11798

Vind Priske echt een aardige man. Vind het echt niet oke hoe er zo overlijken word gegaan. T blijft een mens

22-01-2025 23:38

Breuk +25386

Helaas om te zeggen maar Feijenoord heeft tot nu toe een prima CL campagne gerealiseerd. O.a City uit en nu vanavond had niemand verwacht. Terecht of niet maar het levert wel aanzien en geld op. Bayern heeft veel kansen gemist maar bij de thuisclub ontbraken belangrijke spelers. Wat mij betreft dubbel gevoel. Hopelijk pakken wij morgen ook een goede overwinning.

22-01-2025 23:37

ajaxfm +1992

is er ooit een meer onverdiende 3-0 geweest dan vanavond? 3 keer op de helft van de tegenstander en 3-0 winnen is bizar

22-01-2025 23:37

Francesco +5964

Wat maakt het uit? Hoeveel meer geld hebben ze?

In Italie boeit niemand dat. Alleen die 3-0.

22-01-2025 23:40

Aabd +451

Mensen die vaak roepen “dit en dat is oneerlijk”, hebben denk ik weinig pijn meegemaakt, weinig eelt op de ziel. Doe mij maar voetballers met “grinta”, die met het mes tussen de tanden elke wedstrijd ingaan en de bal niet uitspelen als een tegenstander een blaar heeft

23-01-2025 02:30

PH2BOT +40530

Wat een naijver zeg....

22-01-2025 23:40

Ajacied33 +36831

Nee zo onrechtvaardig als vanavond heb ik ook niet eerder meegemaakt.

22-01-2025 23:41

duinen +417

Celtic - Barca 2-1?

23-01-2025 00:35

Ajacied33 +36831

Volgende week gaat Feyenoord sowieso verliezen van Lille. Dat is een sterke ploeg, zeker thuis. Bovendien gaat een matige keeper als Bijlow nooit meer boven zichzelf uitstijgen als vanavond

22-01-2025 23:36

Artemio +32220

Real verloor daar.

22-01-2025 23:43

PH2BOT +40530

Lille is helemaal niet zo sterk....Feyenoord won ook uit bij Benfica...dus waarom niet uit bij Lille?! Laat ze daar maar lekker winnen...en dan bij ons verliezen op 2/2. Prima toch?!.

En wij gaan zeker met onze 'godenzonen' ffff Gala van het veld vegen zeker.....

22-01-2025 23:45

Ajacied33 +36831

Lille is een lepe ploeg, Benfica is dit seizoen vrij matig voor haar doen. Ik zeg het je, Feyenoord gaat verliezen in Lille. En waarom zo negatief over je eigen club en positief over Feyenoord? Echt apart..

23-01-2025 00:01

Jariiii +22302

Hoe kun je dat na deze 3-0 zo stellig zeggen? En na de winst in Lissabon?

23-01-2025 07:55

Francesco +5964

Ga aub niet de 1-4 in het Bernabeau tegen Real, die 3 x achter de CL had gewonnen vergelijken met deze 3-0 tegen Bayern.

Er zijn wel 100 redenen te noemen waarom dat (1-4) meer bijzonderder was.

Neemt niet weg, dat dit voor een club als Fey een hele bijzondere Europacup avond is.
Super mooi voor Nederlands voetbal.

22-01-2025 23:32

Cello +52979 moderator

@Francesco

Ik kan er niet wakker van liggen. Eigenlijk begrijp ik wel, dat voor hen de betekenis van deze 3-0 vergelijkbaar is met wat de 1-4 voor ons in Bernabeu betekende. Daar heb ik vrede mee.

22-01-2025 23:40

jeffrey_van_der_sluis +30584

Dat is de emotie. Je wint thuis 3-0 van Bayern Munchen is natuurlijk fantastisch, maar de manier waarop is in niks te vergelijken met onze overwinningen tegen Real en Juve.

22-01-2025 23:45

AFCAjax_1988 +3822

Te Kloese komt niet voor de camera.
Dan zal Priske er dus echt uitgaan.

22-01-2025 23:31

Patrick020 +22485

Je en de Feyenoorders zijn daar niet zo blij mee.

''Dennis te Kloese laffe hond. Als er zoveel onrust heerst, omdat voor een van de belangrijkste wedstrijden van het seizoen uitlekt dat je je trainer op straat zet, dan verschijn je gewoon netjes voor de camera. Hij had veel krediet, maar begint dat snel te verliezen zo''

22-01-2025 23:32

Tommyshelby +129863

Het wordt Feyenoord-Benfica/PSG als dit de eindstand zou zijn. Dan kun je gewoon door.
Countervoetbal loont bijna altijd in de CL.

22-01-2025 23:31
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.