FC Twente wint nipt en verstevigt plek drie ten opzichte van AZ

door Brent Tomassen 191

Bron AS

FC Twente wint nipt en verstevigt plek drie ten opzichte van AZ

door Brent Tomassen 191

Bron AS

Laatst geüpdatet

FC Twente heeft met 1-2 weten te winnen op bezoek bij Vitesse. Door deze zege verstevigt de club uit Enschede de derde plek ten opzichte van AZ, dat op bezoek bij Sparta niet verder kwam dan een 1-1 gelijkspel. Ook Go Ahead Eagles deed goede zaken: in De Adelaarshorst werd RKC Waalwijk met 1-0 verslagen.

Klik hier voor de actuele stand van de Eredivisie!

FT | Go Ahead Eagles - RKC Waalwijk (1-0)

Opstelling Go Ahead Eagles:

De Lange; Everink (73' Saathof), Nauber, Kramer, Kuipers; Linthorst, Tengstedt (67' Baeten), Llansana; Willumsson, Stokkers (83' James), Breum (67' O. Edvardsen).

Opstelling RKC Waalwijk:

Vaessen; Lelieveld (46' Gaari), Adewoye, Van den Buijs, Meijers (86' Takidine); Roemeratoe, Niemeijer (75' Kramer), Oukili; Cleonise (75' Stevanovic), Min, Lokesa (75' Bakkali).

Doelpunten:

1-0 Jakob Breum (61')

20.00 uur | Vitesse - FC Twente (1-2)

Opstelling Vitesse:

Room; Arcus, Oroz (83' Van Ginkel), Hendriks, Pinto (75' Cornelisse); Aaronson, Kozlowski (80' Tielemans), Meulensteen; Hadj Moussa, Meerdink (80' Buitink), Boutrah.

Opstelling FC Twente:

Tyton; Brenet, Hilgers (45+2' Bruns), Pröpper, Smal; Sadilek, Steijn (63' Regeer), Kjølø (63' Boadu); Rots (63' Van Bergen), Van Wolfswinkel, Vlap (88' Van Hoorenbeeck).

Doelpunten:

0-1 Ricky van Wolfswinkel (4')
1-1 Robin Pröpper (44', e.d.)
1-2 Joshua Brenet (79')

FT | Sparta Rotterdam - AZ (1-1)

Opstelling Sparta Rotterdam:

Olij; Bakari, Meissen, Eerdhuijzen, Van der Kust; De Guzmán (73' Clement), Verschueren, Kitolano; Mito (73' Brym), Lauritsen, Saito (90' Velthuis).

Opstelling AZ:

Ryan; Sugawara (56' Stam), Goes, Penetra, Möller Wolfe (84' M. de Wit); Belic (84' Zeefuik), D. de Wit, Clasie; Mijnans (76' Poku), Pavlidis, Van Bommel (76' Van Brederode).

Doelpunten:

0-1 Yukinari Sugawara (25')
1-1 Arno Verschueren (74')

Heb je al een TV-aanbieder voor het F1-seizoen van 2024? Bekijk de opties hier. Of bestel rechtstreeks bij Viaplay of F1TV.

Lees meer over:
Plaats reactie

Jarikoning +7368

Twente vcl, volledig afgemaakt door een Europese laagvlieger als Fenerbahce. Gaan onze plek pakke

03-03-2024 14:59

MrIvez +3516

Zonde als je wint van az stond je nu gewoon 4de vgm (ervan uitgaande dat je fcu pakt)

03-03-2024 04:03

Kryptonite +77028

Schandalig dat je van dit super matige AZ niet weet te winnen.

03-03-2024 00:02

arufred +9837

Wist jij nog niet dat alle ploegen in de ere-divisie de wedstrijd tegen Ajax zien als de weddtrijd van het jaar.

03-03-2024 01:28

Kryptonite +77028

Tegenwoordig de snoepwedstrijd van het jaar.

03-03-2024 01:50

chriseverhard +3643

Als ploegen zoals Heerenveen AZ, en go ahead een slechte periode hebben kwa resultaten maar als ze dan tegen ajax moeten dn spelen ze allemaal de beste wedstrijd van het seizoen.

03-03-2024 11:58

daslogisch1 +10199

Nice plottwist vanavond. Morgen moeten we dat verzilveren!

02-03-2024 23:20

Thomdeajacied +2286

Hoop dat we morgen op een of andere manier winnen, tot op heden telkens wanneer twente of az punten verloren lieten we het zelf liggen dus beter gas erop en die punten binnen harken.

02-03-2024 23:15

Dolblij +45598

Ajax had al meer van dit soort kansen om dichterbij te komen en heeft ze niet verzilverd. Helaas met Schip geen zilvervloot.

02-03-2024 23:10

arufred +9837

Klopt. Wanneer concurrenten punten verspelen op zaterdag dan profiteren wij er op zondag zelden van.

02-03-2024 23:23

Jariiii +22310

https://twitter.com/Lewis_GS_/status/1764047529589555693?s=19

02-03-2024 23:09

emieltjuhh +18053

Niet te vroeg juichen mannen!!

02-03-2024 23:07

emieltjuhh +18053

Zooo sparta helpt eff

02-03-2024 23:07

arufred +9837

Aad zou zeggen een 8 punten wedstrijd.

02-03-2024 23:06

AmsterdamZuidRivierenbuurt +25466

S.P.A.R.T.A

is de club van Rotterdam

02-03-2024 22:59

GriekseGod +229

Je ziet het nu met AZ maar ook met Heerenveen. Alles op alles zetten om tegen ons te winnen maar week erna is het wederom weer prut. Iedereen vorige wk 4e plek moeten we vergeten maar zo zie je dat AZ ook moeite blijft hebben. Mrg hier weer hoop/geloof uit putten en gaan als de brandweer voor onze mooie club!

02-03-2024 22:59

Snu99les +1235

De magische naam van de club van de GriekseGod is oneindig en onaantastbaar.

02-03-2024 23:00

jerryisthename +32030

Precies. We hebben nu wel een topper achterin gelukkig. Voor hetzelfde geld winnen we morgen 'gewoon' en ziet alles er weer heel anders uit.
Uit bij Utrecht scheelde het niet (dankzij Šutalo) of je speelde gelijk, terwijl je voorstond met 2-3 ondanks. Steijn de Verschrikkelijke. 😅
Het interesseert me echt geen moer hoe we morgen winnen, als we maar winnen.

02-03-2024 23:08

Snu99les +1235

Dat we afhankelijk zijn van de nrs 6 en 7 of ze ons niet inhalen, serieus....

02-03-2024 22:59

FlyingDutchMan +17318

We doen het in ons broek voor ze haha, kan me niet herinneren dat ik behalve vs ajax heb gehoopt op puntverlies van NEC, Twente, Go Ahead etc..

02-03-2024 23:00

D-Charly +515

Morgen op 4 pt van p4 ;😂

02-03-2024 22:55

barry1988 +24085

3 punten cruciaal morgen. NEC staat gelijk met ons en de Eagels staat inmiddels ook al boven ons. Nu krijg je dan dit cadeautje van AZ...... uitpakken die hap maakt niet uit hoe als je maar wint morgen!

02-03-2024 22:54

FlyingDutchMan +17318

We moeten alles zetten op het feit dat we vanaf nu alles moeten winnen.

02-03-2024 22:59

barry1988 +24085

Eigenlijk wel, maar ik zie dit Ajax helaas niet alles winnen.

02-03-2024 23:01

GriekseGod +229

Alleen als iedereen fit is had je goede kansen gehad om 3e te worden. Verder is niet op te trainen tegen persoonlijke fouten. Hoeveel doelpunten we tegen hebben gehad hierdoor is ongelooflijk. Hopelijk valt het puzzelstukje mrg centraal achterin met onze Turkse vriend want dit is met onze backs onze achilleshiel!

02-03-2024 22:53

Aram +18198

Niet op te trainen tegen persoonlijke fouten? - ja, als je niet traint is niets te trainen.

02-03-2024 22:57

GriekseGod +229

Dat is gewoon kwaliteit en vertrouwen. Valt niet tegen op te trainen ben ik bang

02-03-2024 23:00

Aram +18198

Vertrouwen is te coachen. Het is ook makkelijk kapot te maken door coaches en club.

02-03-2024 23:05

Tommyshelby +129895

Hoop dat Bergwijn, Berghuis en Henderson snel volledig fit zijn en dat Kaplan en Mannsverk aan kunnen haken.
AZ is nog steeds heel slecht. En die missen niemand.

02-03-2024 22:48

JanBiesbos +29272

Kun je met boomen doen wat bosz met schouten doet?

02-03-2024 22:43

Bky +56799

Nee want we hebben Bosz niet.

02-03-2024 22:45

Tommyshelby +129895

Totaal niet.

02-03-2024 22:45

Aram +18198

Nee. Maar Henderson achterin in een 532 moet wel kunnen.

02-03-2024 22:58

Patrick78 +52774

Az is echt een ploeg van niks

Dit zegt genoeg over Ajax…….

02-03-2024 22:37

afcaroon +890

Zet de wedstrijd af en Sparta scoort.

02-03-2024 22:36

PH2BOT +40536

Zet ' m dan voor 't laatste fluitconcert nog maar een paar keer af.

02-03-2024 22:44

afcaroon +890

Nou die gaat niet meer aan hoor hehe.

02-03-2024 22:46

Snu99les +1235

Waar is die geweldige van Bommel vanavond?

02-03-2024 22:35

wijzijndebeste123 +165623

Arme John. Is gewoon n fantastische trainer. Kan er echt niks aan doen als we 8e worden.

02-03-2024 22:03

thepower1990 +35726

Stapte in toen we 18e stonden...
80% van deze tering zooi is al veroorzaakt door Mislintat en Steijn.

02-03-2024 22:05

FysioPat020 +26335

En die 5e plek hadden we met Steijninho ook wel gehaald. Buiten de resultaten is er he-le-maal niks veranderd.
De sfeer is nog steeds verziekt binnen de selectie en het voetbal is schandalig onder deze schandalig slechte "trainer" cq onbenul.

02-03-2024 22:09

AjaxDeBesteClub +18786

Ik vind 20% Mislintat, 40% Steijn en 40% Schip. Met deze selectie hadden we makkelijk 3e moeten worden. En met een goede trainer hadden we voor plek 2 kunnen gaan. Als in 2 jaar tijd 15 van je beste spelers weg zijn gegaan, is dat misschien ook wel het hoogst haalbare.

02-03-2024 22:09

wijzijndebeste123 +165623

@thepower1990

Haha grote demagoog ben je. Op basis van verliespunten stonden we 12e op zijn laagst. Daarnaast laat elke trainer id KKD beter voetbal zien met veel mindere spelers. Top trainer idd die Schip. Zullen we Ajax vanavond samen smeken om Schip vast aan te stellen?

02-03-2024 22:11

FysioPat020 +26335

Zet een Klopp of Guardiola voor deze selectie en je wordt volgend seizoen met speels gemak kampioen.
Zo slecht heeft Sven het gedaan. Schei toch uit man.

02-03-2024 22:12

PH2BOT +40536

...en vergeet vooral Edje 'annex interim' TD niet

02-03-2024 22:12

thepower1990 +35726

Welnee man het is wel tijd om wakker te worden hoor.
Mislintat is 80% schuldig. Avila, Sutalo, Sosa, Gaaei, Forbs, Mikautadze, Akpom. Reken voor de grap nog even na wat dit gekost heeft. Die maffe Duitser heeft onze club vernietigd.

02-03-2024 22:12

PH2BOT +40536

.over welke ' selectie' heb jij ' t Fysio? Dit is toch geen Ajax selectie man..dit is een selectie nat brandhout die never nooit meer zal ontvlammen.

02-03-2024 22:14

wijzijndebeste123 +165623

@thepower1990

Hahahha ooh ja joh?

Sutalo Sosa en co waren vorig jaar nog goed.

Van t Schip is al ruim 25 jaar een waardeloze trainer.

Gelukkig ligt t aan Sutalo en Sosa en niet aan Schip!!
🤣🤡

02-03-2024 22:15

AjaxDeBesteClub +18786

Dat vind ik niet. Mikaudatze en Akpom waren vorig jaar nog topscoorder en beste speler in hun competitie. Forbs had ook hele goede cijfers in de premier league van onder de 23. Sosa en Sutalo zijn gewoon gerespecteerde spelers. Avilla stond in de basis bij Antwerpen en Gaaei was gewoon een opkomend talent.

Het is gewoon dat alle spelers slechter lijken doordat het team slecht functioneert. En dat komt weer grotendeels door de coaches.

02-03-2024 22:16

JanBiesbos +29272

Dat was vd sar die heeft data prio 1 gemaakt en daarmee mislintat aangesteld

02-03-2024 22:17

thepower1990 +35726

Waar in mijn reactie zeg ik dat Schip een top trainer is?
Je bent hier de laatste weken 24/7 geobsedeerd bezig met Schip dat je nu kennelijk ook al dingen leest die er niet staan.

02-03-2024 22:17

thepower1990 +35726

@AjaxDebesteClub
Gaaei een opkomend talent????
Ja dat is dus precies de lulkoek die, die Duitse oplichter goedgelovige supporters als jou heeft proberen wijs te maken.

02-03-2024 22:22

AjaxDeBesteClub +18786

Mij hoeft hij niks wijs te maken. Vorig seizoen heeft Gaaei als 19/20 jarige alles gespeeld bij de nr 4 van Denemarken. Ik heb hem niet gevolgd, maar het schijnt dat hij het daar leuk heeft gedaan.

En wat Gaaei hier heeft laten zien vind ik ook veelbelovend. Opportunistisch als vele supporters zijn, zullen ze me voor gek verklaren. Maar ik zie nog steeds een groot talent is Gaaei. Hij gaat sowieso beter worden dan Kristenson. En die heeft in de premier league in de basis gestaan, in de Bundesliga, en nu in de Serie A bij AS Roma.

02-03-2024 22:30

Snu99les +1235

En Overmars, en dan heb ik het niet over z'n dickpics

02-03-2024 22:36

Juupie +2585

@AjaxDeBesteClub

Op Mikautadze na zijn dit allemaal ongeschikte type spelers voor een club als Ajax.
Mislintat zal jouw denkwijze wel gehad hebben. Lekker makkelijk.

02-03-2024 22:37

PH2BOT +40536

...neem nòg maar ' n lijntje wat kan jou ' t schelen Pat...het is tenslotte maar 1 keer 03032024.

02-03-2024 22:48

PH2BOT +40536

' Zoethoutolie' is een 100% Kroatische Judas die je op de training moet afbeulen en tijdens de wedstrijden hoog op de tribune moet zetten. Die knipoog Kroaat is er niks bij.

02-03-2024 22:50

AjaxDeBesteClub +18786

Ik weet niet over welke denkwijze je het hebt. Ik zie Akpom alleen als spits. Mikaudatze kan ook rechts of linksbuiten zijn bij Ajax. Sutalo en Sosa zijn juist we type spelers voor Ajax.
En daarbij. Alvarez was in eerste instantie ook geen type voor Ajax. Tagliafico ook niet. Maar uiteindelijk hebben ze wel veel waarde gehad voor Ajax.

02-03-2024 22:57

Toramanggg +7247

Arbitrage is dit seizoen wel drama , bij ons zijn dit soort dingen buitenspel maar als ik naar feyenooit Twente kijk, hebben deze 50/50 momenten altijd mee.
Daar is niks Calimero aan maar zijn gewoon de feiten.. Wanneer heeft een tegenstander van Ajax voor het laatst rood gehad in de competitie ? Buitenspelmomenten , hands ( Zwolle ) , bal over de lijn ( Heerenveen ) , Almere city uit duw in Taylor zijn rug en wij krijgen hem wel tegen 94ste min .. Genoeg momenten en dat scheelt ondanks dat je drama speelt dit seizoen toch 5-7 punten

02-03-2024 22:03

Dirk.v +15249

Brobbey uit bij GAE. Van achter als doorgebroken speler gevloerd. Krijgt zelf geel omdat hij beetje boos werd.
Rood tegenstander? Geel krijgen is al lastig. Zag de overtredingen van De Wit, Clasie, Bazoer.

Clasie en de wit zouden er tegen Feyenoord en PSV af zijn gegaan. Of met direct rood, of 2e geel.

02-03-2024 22:09

JanBiesbos +29272

Hartman rood moeten hebben toen op kudus

02-03-2024 22:18

Ajaxhartt +10763

Klopt helemaal. Is ook voor mij een gigantische bron van ergernis.
Anderzijds: Ajax moet natuurlijk over dit soort tegenstanders heen denderen, en niet afhankelijk zijn van arbitraire beslissingen.

02-03-2024 22:41

JanBiesbos +29272

Op moment van spelen … dus de voet verlaat … buitenspel staat … dan is verloop van de bal voor de rest irrelevant

02-03-2024 22:01

JantjeVanAmsterdam +2516

Plek 3 is verloren. 14 of 11 punten maken we nooit meer goed!!!

02-03-2024 21:57

thepower1990 +35726

Plek 3??? Morgen zijn we zelfs geen 5e meer

02-03-2024 21:58

PH2BOT +40536

Plek 5 lijkt ook al verloren maar als NEC de beker wint (kan zomaar) maakt dat dus ook al niks meer uit.

02-03-2024 21:59

JanBiesbos +29272

Alles zit tegen dus je kunt het uit tekenen alles wat in voordeel is van ajax gebeurt niet

02-03-2024 22:19

nicobaas +264

Ik hoop het, gun Feyenoord niks en wil niet van hun afhankelijk zijn, dan maar geen Europees voetbal, hebben we toch niets te zoeken!

02-03-2024 22:20

JantjeVanAmsterdam +2516

Heb ook 150 euro op twente gezet en 50 euro op twente en az gezet. Toen twente 1-1 stond in rust. Toch naar 550 euro :)

02-03-2024 22:21

GinoAFCA +14974

Die Nicky hofs 🤣 het zal maar je assistent zijn

02-03-2024 21:56

emieltjuhh +18053

Vitess is ook zwak

02-03-2024 21:56

PH2BOT +40536

Sparta spaart als vanouds de krachten voor de wedstrijd tegen ons.

02-03-2024 21:56

Tizo +1872

Zielige kut club Twente!

02-03-2024 21:55

thepower1990 +35726

En waarom precies? Omdat ze een wedstrijd winnen?

02-03-2024 21:59

Tizo +1872

Omdat een dergelijke shit club totaal niets te zoeken heeft in Europa!

02-03-2024 22:03

daslogisch1 +10199

Die gaan er in de poulfase er al uit.

02-03-2024 22:06

thepower1990 +35726

Zijn qua team 3 klasses beter dan wij op dit moment. Wij zijn over 2 wedstrijden compleet dronken gespeeld door een paar vikingen die al maanden in wintersport zaten.
Hebben wij wel wat te zoeken in Europa dan?

02-03-2024 22:07

Esmaralda +0

Ajax die van Hercules voetballes kreeg wel dan?

02-03-2024 22:11

Picard +3624

@logisch Moeten eerst stuk of 300 voorronde wedstrijden spelen, poule halen ze niet.

02-03-2024 22:15

Rondo64 +3392

@thepower1990 Ja, omdat zij een wedstrijd winnen. Dat zouden wij nooit doen!

02-03-2024 22:52

Tizo +1872

Die rechtsbuiten van Vitesse is een speler om in de gaten te houden!

02-03-2024 21:51

PH2BOT +40536

.gehuurd... die komt zijn mannetje tenminste regelmatig voorbij !

02-03-2024 21:57

JantjeVanAmsterdam +2516

Hoe oud is die gap

02-03-2024 21:57

PH2BOT +40536

Adrian Mazilu is van Roemeense afkomst en wordt 19 in sept a.s. Hij is gehuurd van Brighton & Hove.

02-03-2024 22:03

ZlatDen +1976

Volgens mij bedoeld hij die Algerijn met knot.

02-03-2024 22:21

JantjeVanAmsterdam +2516

Inderdaad ja

02-03-2024 22:23

jerryisthename +32030

Gewoon halen die Algerijnse baltovenaar en kijken hoe hij zich ontwikkelt.
Wordt het uiteindelijk toch niets, dan verkoop je hem weer voor vette winst, want deze jongen hoeft niet veel te kosten, lijkt mij. Is ook nog jong.
Voor die jongen ook mooi. Krijgt sowieso een mooie club na Ajax.
Maar ergens heb ik wel geloof in deze technische jongen. Super balbehandeling en een goede actie linksom, rechtsom, eroverheen, er onderdoor, er dwars door heen. Voor de duvel niet bang!
Zulke jongens zie ik graag bij Ajax!
Met Godts links en een talent voor achter Godts, een topper van een rechtsbuiten uit Brasil, met deze jongen erachter die zich rustig kan ontwikkelen en soms minuten mag maken - ik zie het wel zitten! Halen!

02-03-2024 22:05

PH2BOT +40536

Alle uitslagen en tussenstanden zijn slecht voor ons. NEC, GAE, Twente en AZ winnen allemaal. 7e plek lonkt meer en meer.

02-03-2024 21:51

daslogisch1 +10199

Dit alleen al zou einde Schip moeten betekenen morgen na verlies van FC Utrecht...eigenlijk bij gelijkspel al....

02-03-2024 21:53

Redrum +96297

Er is zojuist weer een nieuw giffust aangesloten.

02-03-2024 21:46

ajaciedje90 +60542

Fuck de eredivisie. Liever KKD! Hup Jong Ajax

02-03-2024 21:45

Ajaxhartt +10763

Twente heeft misschien mindere spelers dan Ajax (hoewel), maar de spelintensiteit ligt stukken hoger.

02-03-2024 21:43

Wobbo +11517

En ik neem een normale organisatie zonder woke crap erin en allerlei hockeyers en bobos zonder link met voetbal.

02-03-2024 21:45

PH2BOT +40536

Zoals Edje bv?

02-03-2024 21:52

FlyingDutchMan +17318

Alle uitslagen zijn weer lekker ruk..

02-03-2024 21:42

Wobbo +11517

Moet dat zo lang duren weer VAR sukkels? Wat zijn het toch vaak kneuzen scheidsrechters. Zonde dat niet meer ex voetballers dit willen doen.

02-03-2024 21:42

Rondo64 +3392

Ex-voetballers zijn meestal geen knvb geregistreerde scheidsrechters en al helemaal niet op hoog niveau. Waarom zou je ongekwalificeerde mensen daar aan het roer zetten? Sowieso heel erg kleinzerig de manier waarop je over de VAR spreekt, maar goed dat terzijde.

02-03-2024 21:51

Wobbo +11517

Ben je simpel ofzo? Ex voetballers kunnen toch ook scheidsrechters worden? Wat denk je dan dat ik dacht dat bijv Arjen Robben van de tribune afkomt om uit het niets te gaan scheidsen? 😅

Bij scheidsrechters heb ik altijd het idee dat dat de sukkeltjes waren die vroeger op de basisschool als laatsten werden uitgekozen bij het pispotten als we eens gingen voetballen bij school gym. Zelfs met een VAR kunnen ze het vaak niet. Enge dictatortjes zijn het vaak. En dat komt vaak omdat ze zelf geen voetballer zijn geweest.

03-03-2024 10:37

Rondo64 +3392

Alleen stoppen voetballers meestal halverwege de 30 en duurt het best even voordat ze alle benodigde diploma's hebben.
Op de knvb site (https://www.knvb.nl/assist-scheidsrechters/opleidingen) kun je ook zien dat alleen het halen van die diplomas al minimaal 1.5 jaar duurt, wat in de werkelijkheid nog een stuk langer zal duren, zeker omdat je ook gewoon ervaring moet op doen in elke scheidsrechterscategorie. Dus stel dat ze nou een snelle leerling zijn en snel kunnen doorstoten naar het profvoetbal, zijn ze alsnog wel 40-45 jaar oud. Dat gaat echt nooit gebeuren.

Ik denk echt dat jouw onvrede over de scheidsrechters te ver gaat (en vrij denigrerend is), wat ook totaal niet op te lossen is met profvoetballers overzetten.
En just so you know, Pol van Boekel is wel ooit begonnen (voor ca 4 jaar) met voetbal bij vvv. Vind je hem nou boven de rest uittorenen qua niveau?

03-03-2024 11:15

AFCA-1983 +17756

Nec gewonnen, az gaat winnen en twente nu dus ook…

Drama

02-03-2024 21:42

Wobbo +11517

Kan je dat nog echt wat schelen dan? Al haalt Ajax helemaal geen Europees voetbal. Het boeit me geen hol op dit moment.

02-03-2024 21:43

DamskoStrijderss +9751

Fuck die playoffs

02-03-2024 21:45

Wobbo +11517

Nou ja dat is dan nog de grootste reden haha 😅 Dat je niet dit Ajax nog die playoffs moet gaan zien spelen..

02-03-2024 21:46

Gewoon Gijs +18438

play offs zou pasende straf zijn, wat staan we/ze dan met zijn allen compleet voor lul

02-03-2024 22:18

AFCA-1983 +17756

Op oog van volg seizoen wil je zo goed mogelijk eindigen dus deze uitslagen zijn kut maar olek 7/8 zijn realistisch bizarrr

02-03-2024 22:21

emieltjuhh +18053

Geldige goal?

02-03-2024 21:41

Mikki02 +2319

Lucky twente vandaag hoor..

02-03-2024 21:40

arufred +9837

Niet alleen vandaag hoor.

02-03-2024 21:45

afcaroon +890

Jammer 1-2 FC Twente

02-03-2024 21:40

Ajaxsupporter02 +14356

Paal Vitesse..

02-03-2024 21:29

AjaxDeBesteClub +18786

Oosting gaat wel ingrijpen na 60 minuten. Zoals het hoort. O.a. regeer komt erin. Het zijn nog logische wissels ook.

02-03-2024 21:23

Hakim22 +7462

Die rechtsbuiten van Vitesse is echt iemand waar je voor naar t stadion gaat. Voor een paar ton zou ik het gokje altijd wagen

02-03-2024 21:20

Wobbo +11517

Dat soort aankopen zullen het sowieso gaan worden. Spelers halen als Tadic, Ziyech enzo zit er voorlopig niet in.

02-03-2024 21:27

Hakim22 +7462

Ziyech zie ik nog wel gebeuren. Nog maar 1 jaar contract en ligt niet zo goed in de markt

02-03-2024 21:29

Wobbo +11517

Ik hoop dat ze Avila, Sutalo, Gaaei, Medic, Sosa, Tahirovic, Rensch, Taylor, Akpom, Mikautadze, Forbs, Martha, Banel, Rulli, Gorter kunnen verkopen deze zomer. Dan is er misschien wat ruimte.

02-03-2024 21:32

arufred +9837

Zou Bergwijn en Berghuis er ook bij zetten.

02-03-2024 21:46

Hunkelaars +3379

Ziyech in een dramatisch Ajax gaat niets toevoegen, enkel negatief gedrag.
Het laatste jaar bij ons was het vaak hangende schouders en desinteresse met een topsalaris.

02-03-2024 22:08

Wobbo +11517

Ik denk realistisch gezien dat Ajax dat helemaal niet kan permitteren deze zomer. Ik zou die Hadj-Moussa halen voor rechtsbuiten, Nico, Sandler en Tete terug halen (transfervrij). En misschien nog een buitenkansje.

Bergwijn - Brobbey - HadjMoussa
----------- Berghuis
Van den Boomen ---- Henderson
Nico - Hato ------ Sendler - Tete
----------- Ramaj

Bank: Pasveer, Jong Ajax keeper, Wijndal, Baas, Kaplan, Gooijer, Vos, Mansverk, Fitz-Jim, Hlynsson, Unuvar, Godts, Van Axel-Dongen, Rijkhoff.

En hopen dat je dus van die alle andere spelers af kan komen.

03-03-2024 10:44

AjaxDeBesteClub +18786

Twente is echt matig hoor. Ongelofelijk dat we daar onder staan met een selectie vol internationals. Vlap is hun beste speler. Waar hebben we het over.

02-03-2024 21:20

Rondo64 +3392

Inmiddels zijn die internationals geeneens internationals meer, zo erg gaat het bij ons mis. Hoop maar dat volgend jaar daar verandering in brengt

02-03-2024 21:21

afcaroon +890

Twente speelt ook niet bepaald sterk vandaag.

02-03-2024 21:19

Toramanggg +7247

Twente en Az stellen helemaal niks voor, jammer dat we zelf ook door de ondergrens zakken .. Toch zie ik ons als bergwijn berghuis fit zijn , Godts is terug , Henderson en Branco zijn weer fit , niet veel punten meer verspelen .. Morgen winnen van Utrecht en dan tegen Fortuna zou belangrijk zijn , dan ga ik ervan uit dat iedereen weer fit is en zie ik ons nog een kleine kans hebben op plek 3 met Twente die nog uit naar psv Ajax en az moet

02-03-2024 21:19

afcaroon +890

Az heeft vorige week de wedstrijd van het jaar gespeeld dat is het enige wat telt voor hun

02-03-2024 21:21

Rondo64 +3392

Waar heb jij het nou over, ze speelden niet bepaald best maar pakten gewoon de kansen die onze drama verdediging ze gaven. Het is nog best mogelijk dat GAE straks 4e wordt als wij en az zo doorgaan eerlijk gezegd

02-03-2024 21:22

Toramanggg +7247

Je hebt gezien hoe snel je punten inloopt als je gewoon 5 keer achter elkaar wint ..Ajax moet gewoon een goede reeks neerzetten en daar morgen mee beginnen

02-03-2024 21:22

Gewoon Gijs +18438

je volgt het nieuws rond selectie en staf niet laatste dagen? Dit valt uit elkaar, morgen kansloos om te winnen

02-03-2024 21:29

Wobbo +11517

Uit welke scouting/korfbal club hebben ze deze scheids nou weer vandaan? Wat een melkmuil.

02-03-2024 21:17

DamskoStrijderss +9751

Moet deze foto van die Rancuneuze sneuneus nou echt, crew?

02-03-2024 21:15

tijssenajax +14130

f*cking go ahead boven ons. oke dan.

02-03-2024 21:10

LuisSuarez01 +5428

Wedstrijd meer gespeeld. Heb r voor morgen ook niet een heel goed gevoel over maar we moeten winnen,dan maar lelijk

02-03-2024 21:15

tijssenajax +14130

Ja, maar alleen het idee al. Dat zij boven ons staan. Ongelofelijk! Wie had dat kunnen bedenken enige jaren geleden.
Over morgen, elke wedstrijd is voor ons moeilijk nu. Het loopt niet en onze coach krijgt het ook niet op de rit.

02-03-2024 22:52

A-west +5754

Een opstelling met 5 verdedigers thuis wel te verstaan. En dan hopen dat je niet verliest. Brobbey de beste speler die altijd wel 100% geeft opblazen in de voorhoede in zijn eentje. Hoe is het in godsnaam mogelijk. Waar zijn we toch in belandt. In twee jaar tijd is alles gesloopt. Knap werk hoor.

02-03-2024 21:06

Copa077 +2761

Slechte spelers kopen voor teveel geld! Een Opel kopen voor de prijs van Porsche ben je er zo doorheen!

02-03-2024 21:12
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.