Vlaar over Ajax-interesse in Vlachodimos: 'Een signaal naar de keepers die je al hebt'

door Jesse ter Haar 111

Bron RTL

Vlaar over Ajax-interesse in Vlachodimos: 'Een signaal naar de keepers die je al hebt'

door Jesse ter Haar 111

Bron RTL

Laatst geüpdatet

Ron Vlaar ziet het gegeven dat Ajax aan doelman Odisseas Vlachodimos wordt gelinkt als signaal naar de al aanwezige keepers. De oud-international van Oranje trekt de conclusie dat de Amsterdammers niet het volledige vertrouwen hebben in het trio Remko Pasveer, Maarten Stekelenburg en vooral Jay Gorter.

'Het is een hele goede keeper. Of het waar is of niet: het is een signaal naar de keepers die je al hebt. Het komt naar buiten', aldus Vlaar op RTL 7. 'Als deze keeper komt, zal Gorter denk ik vertrekken. Pasveer heeft het goed gedaan, maar met deze keeper kun je weer tien jaar vooruit. Hij heeft zich al laten zien op het hoogste niveau.'

Analist en oud-Ajacied Theo Janssen is eveneens aanwezig in de studio. Hij kan het goed begrijpen wanneer Ajax zich daadwerkelijk gaat inzetten om een nieuwe goalie aan te trekken. 'Ze hebben Gorter zien blunderen en zien Stekelenburg die niet altijd fit is. Pasveer heeft vorig jaar toch ook wel wat blessures gehad. Ik vind het dus niet vreemd dat ze kijken naar een keeper.'

'Ajax is een absolute topclub, je moet er gelijk staan'

Gorter ging in de fout in de strijd om de Johan Cruijff Schaal. Hij begon als eerste keeper aan dat duel, maar dat was na de wedstrijd klaar. Het ging snel de andere kant op voor de jongeling en Janssen begrijpt dat wel. 'Het is een absolute topclub. Daar moet je er gewoon gelijk staan. Je hebt geen tijd om fouten te maken. Hij heeft ook superveel wedstrijden gespeeld bij Jong Ajax. Daar zullen ze hem ook beoordeeld hebben.'

Vlaar kan zich minder vinden in de keuze van Alfred Schreuder om de talentvolle keeper te slachtofferen. Hij ziet het geven van vertrouwen op een andere manier voor zich dan hoe het bij Ajax in de praktijk gaat. 'Ik vind het verwonderlijk. Als je uitspreekt vertrouwen te hebben, vind ik één echte wedstrijd veel te weinig', aldus de voormalig verdediger.

Bestel het nieuwe Ajax-uittenue nu in de Ajaxshop!

Lees meer over:
Plaats reactie

Oldstar +5269

Wat ik er van gezien heb, is het wel een heel fijne keeper en laten we alsjeblieft ophouden met dat gel.l over meevoetballen en kunnen opbouwen. Keeper moet ballen tegenhouden en dat kan hij volgens mij als de beste.

25-08-2022 18:52

trodat4030 +96446

Theo zit er wel ff naast met al zn 'feitjes' zeg..

-Gorter heeft niet 'superveel' gekeept in Jong (18 potjes, nog niet eens de helft)
-Pasveer heeft niet 'wel wat blessures gekend vorig seizoen' (1, een gebroken vinger)

Heb je zo je zaakjes niet op orde betreffende je kennis, ga je tóch oordelen als analist. Best zonde, want dat doe je dan op basis van fabeltjes..

24-08-2022 18:35

Murdoink +2058

Als Hitler krijsen na een zeldzame overwinning van Feyenoord op Ajax . Geeft signaal af dat die naar een gesticht moet.

24-08-2022 17:21

Ajacio (de echt +311

Hij word gelinkt aan Ajax
Door de media, niet door Ajax
Ajax haalt zijn schouders op, en gaat verder met waar het is gebleven

24-08-2022 17:09

mokum007 +6522

Wat een kakkerlak die ron, als je een keeper of spelers erbij haalde dat is een signaal naar andere spelers dat je een concurrent erbij heeft, dus harder trainen en nog beter spelen zodat je erin blijft....

24-08-2022 16:19

Rinban +2090

Ik schaam me ervoor dat ik ook Ron heet.

24-08-2022 14:21

KingJames23 +11433

En terecht!😜

24-08-2022 17:08

AFCA-1983 +17723

Ik zou naar de gemeente gaan en smeken om een andere naam

24-08-2022 21:56

3sterren +20205

Stel je voortaan gewoon voor als Rin ...

28-08-2022 08:29

RuffRhythim +24837

Ojee...en nu...?

24-08-2022 14:07

Aldek +5080

Wat een analyse zeg… knap staaltje werk ..

Kan bij de sportafdeling Telegraaf gaan werken👎

24-08-2022 12:56

Dolblij +45019

Lijkt toch normaal in geval van ajax want Gorter wordt het niet en alleen op Pasveer en Steek leunen is wellicht te dun. Gewoon halen, dan is die odyssee ook weer voorbij.

24-08-2022 12:26

Maikel +6862

Is toch te belachelijk voor woorden en niet Ajax-waardig. Twee Opa's als nummer 1 en 2.
Welk signaal geef je daarmee naar Europa af?
Wij staan over de hele wereld bekend om onze jeugdopleiding en Toekomst, bij ons krijgen ze vroeg de kans om zich te ontwikkelen enz enz.
En dan zijn je keepers 39 en 40 jaar oud...

24-08-2022 12:48

Slang +14994

Denk dat ik nog liever naar de mening van Verweij luister

24-08-2022 11:50

GVR +3626

Of het waar is of niet, Ron Vlaar nemen we niet meer serieus

24-08-2022 11:48

Jayq +3365

Vlaar: 'Of het waar is of niet: het is een signaal naar de keepers die je al hebt. Het komt naar buiten'

Als het niet waar is, is het geen signaal en is er niets naar buiten gekomen.

Dan is er alleen een zogenaamd gerucht de wereld ingeslingerd, door een 'journalist' of supporter die het een goede keeper vind.

24-08-2022 11:41

AlexIbarra +19238

Ik zou het niet gek vinden als Ajax interesse in hem heeft maar dacht dat dit nog gewoon in de categorie 'vaag gerucht' viel, eerlijk gezegd.

24-08-2022 11:24

goajaxgo +14124

We hadden veel en veel eerder naar een goeie keeper moeten zoeken. Nu zitten we pal tegen de deadline aan.

24-08-2022 09:48

Yaeron +6379

Florian Grillitsch in de belangstelling van Feyenoord. Werd hier vaak genoemd op AS als #1 middenvelder kandidaat (vaak in plaats van Alvárez).

24-08-2022 09:48

Rechtspootoprechtsbuiten +1800

Ron Ron Ron. Ajax is een topclub. We hebben op dit moment geen topkeeper. En je moet ook kijken naar de toekomst. Is toch logisch dat er naar een andere keeper wordt gekeken? Nou, nu weer skreeuwen in een microfoon.

24-08-2022 09:32

Pietsnot +15019

Denk dat Jay Gorter gaat vertrekkken.

Wat betreft Pasveer en Stekelenburg is het niet een signaal, meer dat ze wat blesuregevoeliger zijn en dat er daarom een derde man moet komen van niveau en met ervaring

24-08-2022 09:16

PJS +4991

Sinds wanneer doet het er toe als Ron Vlaar wat roept....pfff.

24-08-2022 08:40

Joodhannus73 +3579

Inderdaad, die zijn niet goed genoeg. Pasveer misschien nog wel, maar Stekelenburg kan écht niet meer. En Gorter is afgeschreven…

24-08-2022 08:36

Berghuis +14323

Vlaar die het na een gemiste strafschop tegen Argentinië of een keepers probleem gaat hebben.. Waar bemoeid deze 010 specialist zich überhaupt mee.

24-08-2022 08:24

Rock69 +8411

Weer iemand die iets moet zeggen, waar hij totaal en geen ene malle moer van af weet. Hou je toch gewoon stil. Want alles wat je zegt wordt uit verbreed naar deze onzin, Vlaar. Ajax kijkt op dit moment uit naar een nieuwe keeper voor de toekomst. Pasveer en Stekelenburg zijn op leeftijd en Gorter is ongeschikt. Dan is het zeer logisch dat je nu al uitkijkt naar een keeper, die er ook gelijk staat. Pasveer en Stekelenburg weten ook, dat hun leeftijd zich begint te gelden en dat bij een evt blessure, het herstel langer duurt. Twee jaar achter elkaar heeft een reservekeeper een exit in de Europese toernooien veroorzaakt. Is gewoon jammer!

24-08-2022 08:23

Maikel +6862

Het signaal is toch duidelijk.
Namelijk dat maar 1 goeie keeper die tegen de 40 is, absoluut niet voldoende is.
Pasveer heeft geen concurrentie, is oud en gaat nooit het hele seizoen zonder blessure doorkomen.
Een écht goeie keeper is noodzakelijk.

24-08-2022 08:04

SpartakAmsterdam +5521

Pasveer heeft volgens mij bijna nooit een blessure. Hoezo zou hij die ‘kwaliteit’ nu in ene ontwikkeld hebben. Vorig seizoen was uitzonderlijk voor hem maar ik meen mij te herinneren dat hij bij Vitesse bijna geen wedstrijd gemist heeft. Dat de bezetting te dun is dat is duidelijk, zeker nu het vertrouwen in Gorter er niet meer is.

24-08-2022 08:18

Ferd +38433

2 blessures hé, in 6 jaar tijd. Waarvan de laatste echt pure pech was, pech die een jonge keeper ook had kunnen overkomen. Gorter had zijn vinger ook kunnen breken, sterker nog, in dezelfde warming up brak Gorter zijn vinger ook. Dat heeft dus NIETS met leeftijd te maken.

24-08-2022 08:33

Maikel +6862

De vraag is of je zo'n risico moet nemen.
Ik vind het absoluut onbegrijpelijk en Ajax-onwaardig om al sinds jaren geen geld te willen investeren in een Top keeper.
Je moet toch gewapend zijn voor de worst-case.
Ajax staat voor Toekomst, jeugd, innovatie. En dan heb je daar 2 Opa's als nummer 1 en 2.
Belachelijke policy.
Als hij zich tóch eens blesseerd is het geschreeuw groot.

24-08-2022 08:59

Ferd +38433

Pasveer is een top keeper, dat heeft hij vorig seizoen bewezen. Het is alleen belachelijk dat er geen goede 2de keeper is, Stekelenburg en Gorter missen kwaliteit.

En nogmaals, Pasveer is niet blessuregevoelig. En blessuregevoeligheid heeft niets met leeftijd te maken. Neem Bijlow, die is 15 jaar jonger dan Pasveer en zou volgens het "oudere spelers hebben meer blessures" geleuter nooit geblesseerd moeten zijn. Hoe vaak is Tadic geblesseerd? Blessuregevoeligheid heeft meer met je DNA en je fysiek te maken dan met leeftijd.

25-08-2022 04:02

Amp +37595

Dus volgens vlaar is het een signaal naar de keepers als het niet waar is (en dus ook niet naar buiten kan komen)? Mooie logica wel.
Hoop nog steeds niet dat ie komt en we het hogerop of talentvoller zoeken. Wie? Geen idee wie daarin dan haalbaar is. Vladichomos is een goede lijnkeeper, maar als ie er vanaf moet is t bij vlagen een onana in zn beroerde tijd

24-08-2022 07:37

Web +178830

Het oordeel wat de supporters van Benfica vinden kan ik niets mee
Hier vinden velen Alvarez een zeer bruikbare speler
En een grote groep vind het helemaal niets
Datzelfde over Sanchez
Ook hier kun je niets mee
Scouts bekijken spelers meerdere malen, en zitten er nog wel eens naast zelfs
Je moet ook in een ploeg passen
Ben je goed in de coaches als keeper. Want bij Ajax word dit veel gevraagd omdat je ver van de goal speelt. Straal je rust uit?
Dat komt allemaal er bij
Niet alleen de ballen tegenhouden is voldoende

Ozy zal wel heel veel kijken ?
Waarschijnlijk meer voetbal dan ik?
Dat kan zowat niet, want ik heb al jaren niets meer te doen
En die zal ook wel contacten hebben?
Anders kun je niet over elke speler een mening geven
Ik kan niet als ik 5 wedstrijden per jaar zie van Benfica zeggen of dit de geschikte keeper is voor Ajax
Dan moet je veel meer zien

24-08-2022 07:25

DEELM +11891

Dus als bijv. Valentijn Driessen wat roept is er een gerucht en dat zou een signaal zijn van Ajax naar spelers, want dat gerucht is in the open! Jaaja lekker logisch.

Maar zeg dit nou ook niet te hard voetbalguru Vlaar. Dit is koren op de molen van Driessen. 😉

24-08-2022 07:20

Siemjo +7878

Gaat Ron zich er ook al mee bemoeien. Heeft zeker niets te doen, moet even in de belangstelling staan. Zo van ik ben er ook nog en wordt nergens uitgenodigd.

24-08-2022 06:36

Ferd +38433

wat een lulkoek allemaal. Allereerst, er gaan slechts geruchten en we hebben zoveel geruchten gelezen dat Ajax interesse had in spelers waarvan het bleek dat het door de media verzonnen was. Daar kan dit ook onder vallen. En Jansen, man man man "Pasveer heeft vorig jaar toch ook wel wat blessures gehad." Pasveer heeft 1 blessure gehad, een gebroken vinger. Een gebroken vinger is pure pech en kan iedereen overkomen. Dat was zijn 2de blessure in 6 jaar tijd!

24-08-2022 03:55

Spielmacher +10695

Vlaar kan beter eerst leren door zijn neus te ademen.

24-08-2022 00:57

Jensajax14 +329

Ik zou voor Koen Casteels gaan. Wil ook wel is prijzen winnen denk ik en spreekt de taal, goeie keeper ook nog niet onbelangrijk

24-08-2022 00:38

036AFCA97 +146646

Schijnt een echte lijnkeeper te zijn. Heel anders dan Onana.

Die was meer van de pillen.

24-08-2022 00:20

ShiekTakTiek +5913

Ugurcan Cakir van trabzonspor. Topkeeper, 26 jaar, zeer compleet en 1.91 lang. Keeper met uitstraling. Klasse beter dan deze Vlachodimos.

24-08-2022 00:06

gusanito +5442

Die gaat naar verluid al naar Fortuna Sittard.

24-08-2022 00:40

ShiekTakTiek +5913

Nooit. Voorlopig niet wellicht als hij 40 is ofzo. Die gaat gewoon een hele goede stap maken straks naar een mooie club in een sterke competitie.

24-08-2022 01:44

insectenverdelg +23424

Burak betaalt m persoonlijk.

24-08-2022 06:41

Moooo +3965

Ajax moet langere keepers halen.
1* Ajax kan wel eens tegen een dode spelmoment aanlopen, alleen een Alvarez is van de lengte die kopt hem wel weg.
Ajax moet daarom ook anticiperen door een grote keeper te kopen die mogelijk niet de beste voetballer is onder de keepers.

Er lopen zoveel keepers rond die super getalenteerd zijn bv het grote talent van Shakhtar Donesk. 1.99
Uitstekende doelman! Zeer groot talent!

24-08-2022 00:02

AFCA020! +6095

Bassey is overigens ook geen klein ventje voor het hedendaags voetbal. Daarbij heeft hij ook het postuur in breedte om luchtduels te winnen, denk dat je niet makkelijk tegen hem opspringt.

Daarbij gaat het mij bij keepers in eerste instantie om kwaliteit. Scherpen was bijvoorbeeld een lange dweil, maar ook een dweil van een keeper. Deze Vlachodimos is kwalitatief een goede doelman, daarbij is hij met bijna 1,90 ook niet een klein keepertje toch?
Van mij mogen ze, roep al de hele zomer om een goede keeper. Pasveer doet het verdienstelijk hoor, had tegen Sparta ook weer twee mooie reddingen, maar toch is het niet écht top. Sowieso is het allemaal veel te weinig met 2 oude (en mede daardoor) blessuregevoelige keepers en 1 matige.
De broertjes Setford geloof ik zeker in, maar die zijn nog veel te jong en zie ik niet binnen 3 jaar een vaste waarde zijn nog (zeker de jongste niet)

24-08-2022 00:37

Ferd +38433

maar Bassey is ook geen reus, hij is maar 1.85 terwijl 75% van AS het doet voorkomen alsof hij een tweede Regilio Vrede is.

En dat Pasveer vanwege zijn leeftijd blessuregevoelig is, man man man. 2 blessures in 6 jaar, waarvan de laatste echt pure pech die niets met leeftijd te maken had. Gorter brak op hetzelfde moment ook zijn vinger, en die is bijna 20 jaar jonger.

24-08-2022 03:58

AFCA020! +6095

Dan moet je lezen wat ik zeg, ik zeg dat Bassey geen klein ventje is in het hedendaagse voetbal. Tuurlijk is het geen reus. Maar als hier Alvarez benoemd wordt alszijnde “de enige van lengte” en de enige die zou kunnen wegkoppen, dan ben ik het daar niet mee eens. Basseys scheelt 2/3 centimeter ofzo, maar is daarentegen veel fysieker. Die zou het minstens zo goed moeten kunnen mijns inziens.

Daarbij is het een feit dat je sneller (en langduriger) geblesseerd bent nadat je ouder bent. Zo was Gorter ook veel eerder herstelt van z’n breuk (bedankt voor de vergelijking)

Maar goed jij mag er het jouwe van vinden natuurlijk en man man man roepen. Maar ik denk persoonlijk dat Ajax wel gebaat is bij een goede keeper. En als blijkt dat Pasveer beter is, of Stekelenburg, of Gorter, dan zullen die ongetwijfeld spelen. Maar het feit dat ze op zoek zijn naar een goede keeper waar je ook internationaal mee voor de dag kan komen, vind ik persoonlijk wel te billijken.

Nogmaals, jij mag dat anders zien en vinden dat de huidige 3 sterk genoeg zijn en dat we absoluut geen goede keeper meer nodig hebben, maar ik zo dit een goede ontwikkeling vinden

24-08-2022 08:24

Amp +37595

Stekelenburg is ook lang. Had alleen nooit zo heel veel met hoge ballen of ballen ver in de hoek. Dan liever ietsjes minder lengte (dus onana lengte en geen lamprou voor mensen weer willen overdrijven om hun gelijk te halen) met lef en goede reflexen, inschattingsvermogen en sprongkracht om lengte te compenseren

24-08-2022 07:42

Robertini +39130

Gorter was helemaal nooit geplanned als basiskeeper. Hij kreeg een kans in de JC schaal zoals een wisselkeeper wel eens een wedstrijd in de beker krijgt. Als hij blijft, zal hij in de beker waarschijnlijk nog wel meer kansen krijgen.

Dat gezegd, ik zie het niet in hem zitten, mag van mij best weg. Pasveer mag best eerste keeper zijn, Steek als tweede en een jeugdkeeper als derde.

23-08-2022 23:56

Jariiii +21890

Aan Pasveer twijfelt niemand binnen Ajax, dat weet Vlaar ook wel.

23-08-2022 23:50

TeringHenkie +28279

Pasveer is geen CL keeper. Zag hem laatst naar een hoek duiken, daar deed hij bijna 8 seconden over om daar te komen.

23-08-2022 23:53

OdjePils +6316

Dikke kakkerlak!

23-08-2022 23:12

Bc te P +22130

Gestopt met lezen bij "Vlaar"

23-08-2022 22:43

twynestar +28241

Het is op zijn minst een signaal naar Gorter. En dat is prima. Pasveer en Stekelenburg weten dat ze uiteindelijk bedoeld zijn als backups.

Ik denk dat Vlachodimos beter is dan Pasveer, maar meer dan 15 miljoen is ie niet waard. In Frankrijk lopen een paar betere keepers rond in de middenmoot.

Wel een prachtige naam natuurlijk, Odisseas Vlachodimos. Maakt hem voor mij een half miljoen meer waard.

23-08-2022 22:34

Odysseus +14252

Vind ik ook. Geweldige naam!

23-08-2022 22:48

Gooseman +11860

Als je een doelman in die prijsklasse wil halen kun je beter een poging wagen voor Yann Sommer. De extra investering is het wel waard.

23-08-2022 22:23

Bramble1988 +9253

Die kerel is 1.60, beetje te klein voor dat geld

23-08-2022 22:33

Delaney +14740

Hij is gewoon 1,83 meter lang hoor.

23-08-2022 22:47

TweeBenig +5449

Dat is klein voor een keeper

23-08-2022 23:01

SR83 +1765

Als er al een signaal is deze ongewijzigd. Onana is nog niet vervangen en zij die er nu zijn maken onderling uit wie dat plekje tijdelijk invult. Ze zullen toch ook niet van gisteren zijn? Geen van ze is gehaald als 1e keeper of beoogd 1e keeper.

23-08-2022 22:22

DeKenner +9288

Wat denkt Vlaar nou? Schreuder heeft een duidelijke opdracht bij Ajax, hij moet gewoon altijd winnen, of in ieder geval zo vaak mogelijk. Dan kies je voor je beste en meest complete doelman en dat is Pasveer gewoon op dit moment. Daarna komt Stekelenburg (die helaas te vaak geblesseerd is) en dan pas Gorter. Tuurlijk kan en mag Gorter een fout maken, maar in de JC-schaal bleef het niet bij één fout en bovendien heeft ie in de voorbereiding ook wat slippertjes gemaakt. Het enige dat Gorter heeft bewezen is dat hij er (mentaal) nog niet klaar voor is. Meer dan terecht dat Schreuder hem dan passeert. En om heel eerlijk te zijn vraag ik me echt af of Gorter het in zich heeft om ooit Ajax’ eerste keeper te worden. Ik denk het niet namelijk. Als Ajax nog een goede keeper kan halen moet ze Gorter z.s.m. verhuren (als ze hem nog als toekomstige Ajax 1 keeper zien) of verkopen.

23-08-2022 22:21

GiannisAntetokounmpo +8389

Bergwijn - Brobbey - Ziyech
Taylor/Berghuis - Kudus/Tadic
Alvarez
Wijndal/Blind - Bassey - Timber - Rensch/Sanchez
Vlachodimos

Dit is gewoon CL overwintering hoor !

23-08-2022 22:14

AFCCruyff +4043

Ik wil kudus weleens op 8 zien ipv taylor links in de controle

23-08-2022 22:39

GiannisAntetokounmpo +8389

Eens. Zou ik tegen mindere tegenstanders in de ED ook wel aandurven.
In grotere wedstrijden zie ik daar alleen nog wel een risico...

23-08-2022 22:51

Altijdindestraat +39950

Goeie uitspraken van Ron Vlaar...

23-08-2022 22:04

AFCCruyff +4043

Dat VTBL is echt een waardeloos programma zeg

23-08-2022 22:05

Altijdindestraat +39950

Lees net deze kop dat is al genoeg voor mij, zap er met een boog omheen...

23-08-2022 22:06

MrPink +81736

Kijkt ook geen hond naar. Gister maar 44 duizend. Binnenkort van de buis neem ik aan.

23-08-2022 22:09

twynestar +28241

Nog ergen dan die rommel met Genee en zijn popie jopie volkse vriendjes?

23-08-2022 22:44

TeringHenkie +28279

Ja daar kijkt echt geen hond naar

23-08-2022 23:09

TeringHenkie +28279

Maar.....die hebben uitstekende kijkcijfers, nu jij weer!

23-08-2022 23:09

TeringHenkie +28279

Tenminste...met Gijp en de Snor, hoe de kijkcijfers zijn met die twee andere jokers, (Andy en die dwerg) weet ik niet.

23-08-2022 23:11

MrPink +81736

Veronica offside ongeveer 270 duizend.

23-08-2022 23:14

Maikel +6862

Vlachodymos is beter dan Pasveer en Steek samen.

23-08-2022 22:02

Ajacied33 +36706

Eigenlijk had Ajax gewoon Cillissen terug moeten halen. Is hij zoveel minder als deze keeper met de korte achternaam? Cil is Nederlands, geen criterium, maar wel meegenomen als keeper om je verdediging neer te zetten. Mooie leeftijd, kent de club. Ik vind Cil geen verkeerde keeper. Maar goed, daar is het nu te laat voor

23-08-2022 22:02

AFCCruyff +4043

Vlachodimos is 3 klassen beter dan Cillessen

23-08-2022 22:03

Ajacied1995 +10789

Cillessen😂😂

23-08-2022 22:08

Ricoteb +53174

Mooie leeftijd? Die jongen is ruim 33. Dan hadden we echt maandagavonden standaard bridgeavond moeten maken om de keepers van dienst te zijn.

23-08-2022 23:22

Ferd +38433

nee. Dat had Ajax niet moeten doen. Cillessen is weliswaar jonger dan Pasveer en Stekelenburg, maar is in zijn eentje vaker geblesseerd dan die twee senioren samen.

24-08-2022 04:02

Nr.10 +111024

Er is geen signaal nodig, als het goed is begrijpt iedereen waarom we een keeper nodig hebben. Stekelenburg is 40 en steeds geblesseerd, Pasveer is ook tegen de 40 en lag er vorig seizoen ook maandenlang uit, en Gorter heeft zijn kans volledig weggegooid.

23-08-2022 22:00

MrPink +81736

Gewoon halen, we hebben een goede keeper nodig na Pasveer en Steek is ook al op leeftijd die gaat ook niet meer jaren mee. Gorter hebben we ook niks aan.

23-08-2022 21:59

Masz +3731

Geen lijnkeepers bij Ajax.
Die Griek kan niet voetballen.

23-08-2022 23:28

Manov +8581

Pasveer en Stekelenburg zijn al op leeftijd Ron Vlaai en Gorter is er niet klaar voor.

23-08-2022 21:58
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.