Perez ziet zwak Ajax: 'Je hebt je eigen identiteit totaal verloochend'

door Youri van Straaten 82

Bron ESPN

Perez ziet zwak Ajax: 'Je hebt je eigen identiteit totaal verloochend'

door Youri van Straaten 82

Bron ESPN

Laatst geüpdatet

Kenneth Perez vindt dat Ajax totaal niet hun eigen spel heeft gespeeld tegen Brighton & Hove Albion, zo zegt hij donderdagavond bij ESPN. 'Ik snap goed dat je bij het fundament wil beginnen maar je heb je eigen identiteit totaal verloochend. Dit is totaal geen Ajax niveau wat we gewend zijn, je kan dit niet beoordelen als Ajax zijnde.'

Perez vervolgt: 'Op dit moment is het niveau onderkant Eredivisie dat naar een Premier League-club gaat. Het is totale chaos bij Ajax. Niemand weet wat hij moet doen of waar hij moet lopen. Ze hebben nu de makkelijke weg gekozen door in te zakken en alsnog veel kansen weggegeven. Ik ben bang dat we straks interviews krijgen en dat ze zeggen dat ze tevreden zijn over de werklust en uitvoering.'

Marciano Vink vindt dat Ajax wel wat meer initiatief had mogen nemen. 'Het enige wat Ajax op dit moment kan is compact staan op de eigen helft en tegenhouden. Brighton is een goed team maar het is geen Manchester City, je kan wel wat meer initiatief nemen. Maar de jongens hebben de concentratie niet, als je elkaar wil helpen moet je dat negentig minuten lang doen en dat gebeurde niet. Dit is toekijken hoe je langzaam geslacht wordt en dat zijn de Ajax supporters niet gewend. Kees Kwakman ziet geen patroon bij Ajax. 'Het positiespel van Ajax is er gewoon niet. Maar eerst moet de organisatie op orde zijn en daarna moet je daaraan werken.'

Zondag tegen PSV

Zondag neemt Ajax het op tegen PSV in Eindhoven. Dat wordt de tweede wedstrijd van Hedwiges Maduro als interim-coach. Daarna zal waarschijnlijk John van 't Schip worden aangesteld als opvolger van Maurice Steijn. In het seizoen 2021-2022 won Ajax voor het laatst in Eindhoven. Brian Brobbey en Noussair Mazraoui waren trefzeker in die wedstrijd.

Lees meer over:
Plaats reactie

hoolimike +2453

Dit is het slechtste Ajax uit de historie met dank aan onze Duitse vriend.

27-10-2023 15:06

PH2BOT +40109

PSV ging toch met 4 - 0 kansloos ten onder tegen Arsenal?...en PSV staat na.3 wedstrijden net als Ajax onderaan in de groep met 2 punten ( hoor je niemand over!) ...èn is koploper in NL waar wij slechts 17e staan. Dan is 2-0 niet.eens zo slecht ( ook al.was het niet om aan te gluren). Ik denk dat je zondag tegen PSV sowieso niet met Taylor en Brobbey moet beginnen want die 2 zijn de dood in de pot. Lang doet dan wel niet mee maar die 2 gluipspitsen De Jong en die Lozano wèl...daar moet je wat mee want anders is het bij rust al gedaan.

27-10-2023 14:06

hoolimike +2453

We zijn bij voorbaat al kansloos. Ik lees al overal we moeten de bus parkeren alsof we Excelsior of Volendam zijn.

27-10-2023 15:09

MPAjax +8394

Klopt ja, gedoe in en om Ajax zorgt ervoor dat zei geen negatieve aandacht krijgen en lekker zonder kritiek mogen aan kloten

28-10-2023 23:47

pafo +1131

Als je kijkt naar het aantal foute passes en alle ballen die niet goed aangespeeld worden -2meter van iemand vandaan, te ver voor iemand te ver achter iemand, ballen die echt te hard aangespeeld worden, ballen die van de voet afspringen.
Heel pover allemaal
Sparta, rkc, Volendam, Excelsior, kkd niveau.
Heel triest om te zien.

Dus zo’n bus parkeren snap ik maar 1 of 2 of 3 doelpunten voorkomen
Lukt je niet en er zelf 1 maken helemaal niet met deze kwaliteit.

27-10-2023 12:55

Kijker +3374

Laat maar waaien, zeggen we dan.

Het was weer overtreffende trap 'Ajax bashen' tussen Perez en Van Gangelen.

Iedereen ziet dat het niet goed is en veel beter moet, maar je kunt ook die paar positieve punten uitlichten.

Kwakman en Vink zijn wat dat betreft wat genuancerder.

27-10-2023 10:39

supporter sinds +7887

Welke paar positieve punten heb jij gezien gisteren ?
Behalve dat onze supporters weer een toonbeeld waren voor andere Nederlandse clubs hoe je achter je elftal blijft staan en je positief als gast gedraagd.

27-10-2023 14:05

Kijker +3374

Een aantal keer toch tussen de linies doorgespeeld, diepgang op rechts met Gaei, meer rust in de verdediging.
Eens, t is mager.

Je kunt die tribunebal van Gaei laten zien, maar ook de aanval in de 1e helft.

27-10-2023 17:06

MrMartinez +2980

Ik ben het zelden met Kenneth eens, maar vandaag (helaas) wel.

27-10-2023 10:23

Nr.10 +110990

Tja af en toe was het net een soort San Marino. Met z'n allen de bus parkeren.
Maar goed, ik zag af en toe ook wel iets wat op voetbal leek. Het was nog steeds vreselijk slecht, maar ik denk dat het beter was dan tegen Utrecht, AZ of Feyenoord in enkele opzichten.
Wat ook wel tegenzit, is dat voorin niemand een beetje balvast is nu. Brobbey had dat wel even, maar laat de laatste wedstrijden ook niks zien. Als je nu nog een Tadic zou hebben, bij wie je die bal altijd kwijt kan en die hem gewoon voor je vasthoudt...
Forbs zat volledig bij Milner in de zak, en Bergwijn bracht weer eens helemaal niets. Ik denk dat je aan de invalbeurt van Godts kon zien dat die ook nog niet klaar is voor dit niveau. Maar goed, ik blijf wel denken dat deze selectie veel beter kan. Bergwijn heeft nog nooit in zijn carrière zo slecht gepresteerd als het afgelopen jaar. Toen hij net bij ons binnen kwam schoot hij ook de ene na de andere bal erin. Sutalo is echt bizar slecht, gisteren ook weer, maar kan echt veel beter. Ik zie nog steeds heel veel spelers waarvan ik denk: 'dit is echt niet hun normale niveau', ook spelers die het bij ons gewoon veel beter hebben gedaan eerder.

27-10-2023 10:16

Slang3 +45786

Nu pas?

27-10-2023 10:12

Juichtoon +32383

Ze spelers weten totaal niet wat ze moeten doen. Zou dat nog ergens landen in de ArenA? Of is iedereen daar zo vol gevreten en vol van zichzelf dat er niks gebeurt...

27-10-2023 09:06

ach ja +5798

Engelse kranten, brighton leert uitvinders van het moderne voetbal een lesje. Wel een mooi compliment uit de bakermat van het voetbal dat eerste deel van de zin, tweede deel natuurlijk verschrikkelijk, want hoeveel lesjes heb je al gekregen. Was bang om totaal vernederd te worden, achterin hielden ze redelijk stand, maar door individuele klasse werden ze uitgespeeld. Dat ga je niet zien tegen volendam etc. Ben benieuwd naar zondag. Voorin is het natuurlijk een compleet drama. Wat een onzorgvuldigheid en de invallers brachten helaas geen verandering. Dan maar hopen op onderschatting zondag en een snelle goal… en vooral vertrouwen tanken straks tegen kleinere ploegen.

27-10-2023 08:13

Libero +19069

Brighton xG 1,35, 6 schoten op doel, 2 grote kansen. Dat je zoveel kansen weggeeft valt dus wel mee, Perez.
Maar dat je zelf hélemaal niets creëert en het amper probeert, zelfs niet als je geruime tijd 2-0 achter staat is om te janken.

27-10-2023 07:58

supporter sinds +7887

neem ook mee dat Brighton een groot deel van de wedstrijd op 50% speelde. Die hielden zich in omdat ze in het weekend weer een zware wedstrijd spelen en het tegen Ajax niet meer hoefde. Ze hadden gewoon niets te vrezen.

27-10-2023 15:36

Libero +19069

Zelfs niet met een aantal afwezigen.

27-10-2023 17:17

Jarikoning +7201

Perez de realist. Heeft vaak gelijk, jammer voor ons

27-10-2023 07:45

musicradio +3893

die perez heeft niks zinnigs te vertellen alleen maar negatief doen over ajax maar over dat zwakke az hoor je hem niet de onbenul

27-10-2023 07:27

RayJordaan +6830

Zet die bril af aub, we stellen geen ene drol voor, het is echt lachwekkend hoe slecht we wel niet zijn..

27-10-2023 09:30

MPAjax +8394

Die bril die jij op hebt is hopen door de hele tijd negatief mee te heulen er positieve verandering komt. Ga je nu alvast vertellen word lekker fan van een andere club als het slecht gaat en kom terug als het weer goed gaat.

28-10-2023 23:52

driehoekjes +3343

Het was gewoon een goede trainingspot compact staan. Op naar de volgende wedstrijd

27-10-2023 07:14

supporter sinds +7887

enige juiste analyse vanaf onze kant gezien.
Zondag les 2 .. Nu ook Compact een stapje naar voren durven gaan en de bal naar de juiste kleur spelen in balbezit (en niet alleen achteruit of breed)

27-10-2023 15:37

Simpelishetmoeilijkst +25125

Perez zou niet eens op de televisie mogen zijn, want hij blijkt er of niets Vsn te begrijpen, of Ajax te willen afzeiken. Zou ontslagen moeten worden, maar dat mag vast niet.

27-10-2023 07:10

ajaxmastery +1439

Ik zag eindelijk een strijdplan.
En bravoure van achteruit.
Met name van Ramaj.

Dat je niks kon klaarspelen tegen Brighton,
wist je van tevoren wel.

Tweede helft waren er lichtpuntjes.
Invallers Vos (op plek van Taylor),
Hlynsson en Godts.
Die spelen volgens onze identiteit.

Deze analyse zul je nooit van Perez horen ;)

27-10-2023 05:47

hetje +2167

Maar afbrekende kritiek doet het betreden opbouwende kritiek, na alles wat er is gebeurd vondt (hoe kun ook) die verdedigende opstelling/instelling hellemaal niet raar,
Want iedereen die zegt dat je dan maar liever met 5-0 ten onder had moeten gaan met je eigen spel, dat is makkelijk praten als je al zo weinig zelfvertrouwen hebt als ploeg.

27-10-2023 06:04

Bram +2042

Precies perez wil graag scoren. En kritiek op ajax doet het goed. Bij Jan Joost hoop ik dat hij een keer de verkeerde tegen komt. Wat een ongelooflijke lul is dat zeg. Een team zonder zelfvertrouwen wat had je dan verwacht? Ze kunnen zondag allemaal nog een keer los door aan te geven hoe slecht het allemaal is. Hopelijk gaan we daarna weer wat vertrouwen tanken. Bergwij hopelijk zondag nog niet fit. Forbs of godts op links

27-10-2023 07:56

MVG +16469

Ramaj was opbouwend nog wel een lichtpuntje. Als pure keeper scoort hij een krappe voldoende. We hebben gewoon al tijden lang geen keeper die echt punten pakt. Toch ook weer een hoop geld voor betaald deze jongen. Laat hem in elk geval maar een tijdje staan, want die zenuwpees Gorter met zijn kauwgom daar word ik ook para van.

27-10-2023 08:55

pafo +1131

Wie nu nog in Sven Mislintat geloofd moet snel naar de dokter.
Ajax onwaardig, Gaaii, Sutalo, Sosa, Tahirovic, Forbes
Pffffffff.

Degene -de RVC, van Halst - ster Maurits Hendriks-die goedkeuring hebben gegeven om Mislintat aan te stellen moeten de club snel verlaten
Wat een onkunde!!!!

27-10-2023 05:34

Mijnclub33x +9798

Waarom gaat van Gaal niet voor de Groep staan, wordt hij interim trainer. Met Schip wordt het niet meer dan een zinkend Schip.

Er is volgens mij maar een oplossing: in de winterstop de hele door Mislintat gehaalde kneuzen verkopen, ontslaan en zoveel mogelijk gehuurde en oud spelers terughalen.

Of moeten we ons volgend seizoen voorbereiden op:
Ajax-Helmond sport
Ajax-Top Oss
Ajax-Dorderecht
Ajax-MVV

27-10-2023 04:39

Aurelius1 +19699

Waarom al dat blinde waanzinnige geloof in trainers? Ik snap daar echt niks van. Je hebt gewoon een goede TD nodig, die gewoon de juiste spelers haalt. We hebben het over het meest simpele spel ter wereld, niet over kwantummechanica.

27-10-2023 05:01

Mijnclub33x +9798

Je kunt Steijn nu de schuld geven maar Mislintat haalde eerst Steijn terwijl hij Bosz kon halen en kocht vervolgens een dozijn kneuzen op 2de divisie niveau waar Steijn niet op zat te wachten.

Hoofdschuldigen zijn Sar en Hendriks die een Duitser aanstelde die helemaal niets van Ajax DNA heeft begrepen en gewoon z'n gang kon gaan voor eigen gewin met zijn bedrijfje die daar ook nog eens extra aan verdiende.

27-10-2023 05:11

Qifesh +24917

"Mislintat haalde eerst Steijn terwijl hij Bosz kon halen"
debunked

27-10-2023 07:57

MPAjax +8394

Vraag het hem

28-10-2023 23:55

afcsja +2451

Rot op met die Perez, kan die niet lekker wat op een Deense voetbal zender gaan doen? Klinkt altijd enorm rancuneus richting Ajax

27-10-2023 03:58

leeke +10391

Tja de waarheid komt hard aan he.perez heeft 200% gelijk,anders heb jij niet gekeken. De Bus parkeren heeft ajax gedaan diep triest

27-10-2023 05:15

musicradio +3893

die deense goliath zou het zwakke az wel goed gevonden hebben

27-10-2023 07:30

leeke +10391

Vond hij ook slecht.allhoewel daar wel valt te zien wat voetbal betekend.

27-10-2023 08:50

MPAjax +8394

Die Perez heeft iets tegen Ajax dat zie je zo. Praat voornamelijk liefst als het slecht gaat met de club.

28-10-2023 23:56

4bier +31367

Aldus de Deen Kenneth Perez welke met zijn uitspraak (k£n57 n3g4r) de identiteit van het hele volk verloochende.

27-10-2023 02:53

Jarikoning +7201

Haha nog steeds huilen om een uitspraak van 17 jaar geleden. Grow up.

27-10-2023 07:46

Balgevoel +30849

Gelul. Iedereen die vandaag AZ gezien heeft, zal begrijpen dat Ajax - zeventiende in de Eredivisie - zo begon. Heeft dit mijn voorkeur? Nee, natuurlijk niet. Maar soms moet je eerst iets in de grondverf zetten voor je er met een (vaak door de vrouw des huizes uitgekozen) kleur overheen gaat. En dat is wat er nu gebeurt.

27-10-2023 01:15

Mijnclub33x +9798

Je ziet het elke keer weer he, de stomzinnigheid van trainers die te voorzichtig willen beginnen zoals bij AZ. Dat wordt dus gelijk afgestraft. Doordat je afwachtend begint wordt je onzeker, ga je de bal stompzinnig achterin rondtikken met alle gevolgen van dien. Begin - zeker tegen mindere clubs - met gelijk te pressen en de boel vastzetten op het middenveld dat geeft spelers meer zelfvertrouwen dan dat stompzinnige risicoloze heen en weer getik.

27-10-2023 04:50

Balgevoel +30849

Bij Ajax heb ik door de jaren heen ook altijd zoiets van: heel veel teams kunnen defensiever spelen met bijvoorbeeld een extra verdediger, maar bij ons lokken we dan juist 'het onheil' uit... Ik snap wat je bedoelt, maar begreep Maduro en Vos gister wel met de linies heel kort op elkaar.

27-10-2023 08:54

Heimwee +6689

Psv verliest met 4-0 van Arsenal Az verliest met 4-1 van Aston Villa Ajax verliest met 2-0 Van BHA. Over wie wordt alle bagger uitgestort ?

27-10-2023 00:53

Balgevoel +30849

Het was bizar hoe negatief de mannen bij ESPN aan tafel waren. Ja, het was slecht, niet 'des Ajax'. Alsof dat heel gek is na onze afgelopen acht potjes... Het was zeiken om het zeiken en het mooie daarvan is: dan weet je dat je voor eeuwig en altijd de allergrootste bent.

27-10-2023 00:57

JanBiesbos +29030

Precies
Op vi.nl
13 artikelen van ajax van de 2-0 UIT en 5 artikeltjes van AZ van de 1-4 THUIS
Serieus?
En dan kritsch op de nr 17 ipv de nr 3?

27-10-2023 01:08

Balgevoel +30849

Dit mag natuurlijk nooit voor een langere periode de norm zijn, maar het is mooi om te zien dat iedereen méér verwacht van Ajax. En volslagen terecht. Om vervolgens weer volledig anti te worden als we weer staan waar we horen.

27-10-2023 01:17

Mijnclub33x +9798

Je kunt moeilijk positief zijn op wat we gezien hebben. Of zijn sommige supporters nou zo naïef dat je geen kritiek mag geven op wat hier gaande is.

27-10-2023 04:56

musicradio +3893

dat espn de kutzender van nederland

27-10-2023 07:32

RayJordaan +6830

Denk t tweede want iedereen valt Perez aan.

27-10-2023 09:33

JanBiesbos +29030

En 22,2 en 21,7 gem leeftijd bij ajax 1e en 2de helft

27-10-2023 01:11

FTS95 +15988

Een 2,2 is ook het gemiddelde rapportcijfer van de spelers momenteel

27-10-2023 06:54

MPAjax +8394

Ze zijn al maanden, sinds hun maatje van Hooijdonk te kakken werd gezet, Ajax aan het stigmatiseren. Niveau van Engeland is een niveau hoger, eigen schuld dikke bult en als de media en scheidsrechters zo door blijven gaan gaat het niveau van topsporters straks in een snel trein vaart naar beneden. Ze willen het alleen zelf nog niet zien. Ze vergeten dat Ajax club is van de hoofdstad van hun land en daarmee ook de reputatie van Nederland aantasten wat PSV AZ en Feyenoord in Europa zegt geen enkel land wat, alleen als Ajax in de champions League speelt als hoofdstad van Nederland, dan wel.

29-10-2023 00:02

Chesterson93 +3309

Ik kan je wel zeggen: er zijn veel analisten en journalisten die ik niet (meer) hoef te horen als het goed gaat bij Ajax. Maar dan ook echt totaal niet meer.

27-10-2023 00:50

JanBiesbos +29030

Zou een ploeg op plek 18 of 16 van ED het beter doen of slechter doen dan ajax tegen BA?

27-10-2023 00:45

Danielson +50248

Wat denk je? AZ speelde nog slechter dan wij tegen Villa.

27-10-2023 00:50

JanBiesbos +29030

Die verloren van een kkd ploeg met 4-3 na 0-3 voor te staan

27-10-2023 01:09

Ricoteb +53174

Dit is te makkelijk wat Perez zegt. Brighton heeft afgelopen maand juist tegen 1 soort tegenstander verschrikkelijk veel moeite gehad, en dat was tegen tegenstanders die geen drukzetten. Die hun het spel lieten maken en dan maar afwachten. En dat deden we in de eerste helft bij vlagen prima. Tuurlijk zaten er verdedigend nog genoeg foutjes in, maar dat is logisch op dit moment.

Dan vlak voor rust kom je op achterstand door een ophoping van een hoop foutjes. Berghuis is net even z’n man kwijt, Tahirovic stapt een meter te ver naar voren, Gaaei een meter te veel naar buiten, Sutalo stapt iets te gretig in, Ramaj verwerkt het schot net niet goed genoeg, Hato loopt niet met die spits mee om een rebound te voorkomen.

Je hebt gewoon nagelaten om zelf gevaarlijk te worden. Forbs had het niet vandaag, al vond ik hem wel een makkelijk slachtoffer. Brobbey was met van alles bezig behalve een bal controleren, Bergwijn leek weer eens nergens op.

Nee het was absoluut niet goed genoeg en de speelwijze van de eerste helft vandaag past totaal niet bij Ajax, maar gezien dat ze maar 2 trainingsdagen gehad hebben na Steijn, zag ik vandaag toch genoeg punten die al beter waren dan tegen Utrecht

27-10-2023 00:34

wijzijndebeste123 +163320

Rico altijd voor de heldere objectieve analyse. Eens! Sutalo vond ik t eerste uur drama maar toen hij de band kreeg opeens veel beter. User Balgevoel legde de link met dat hij toen steeds makkelijk de bal aan Vd Boomen kwijt kon. Wat denk jij?

27-10-2023 00:43

Balgevoel +30849

Vond Branco sowieso heel 'fijn' invallen. Bleef keurig op positie, was aanspeelbaar en liet zelfs even een technisch hoogstandje zien, waarmee hij zichzelf vrijspeelde. Vond Hato vandaag overigens ook gewoon echt minder 'steady'. Toevallig zei ik tegen m'n maat: misschien heeft hij wel op te jonge leeftijd Steijn als trainer gehad. Hij bleef maar kansloze lange ballen geven.

27-10-2023 00:51

FlyingDutchMan +17310

Met zijn ervaring en creativiteit lekker om Branco op het middenveld in te bouwen, dan moet de resterende balans op het middenveld daarop afgestemd worden. Heb je in elk geval een spelmaker in je basis..

27-10-2023 01:05

wijzijndebeste123 +163320

Welke 2 zou je erbij zetten?

27-10-2023 01:05

JanBiesbos +29030

22.2 en 21,7 gem leeftijd 1e en 2de helft

27-10-2023 01:10

C14 +22326

Spelmaker? Die kan niks met de bal, alleen maar goed in lange ballen.

27-10-2023 02:11

Ricoteb +53174

In balbezit kan dat zeker een goeie reden zijn inderdaad. Was continu aanspeelbaar, zet mensen neer. Sowieso denk ik dat Van den Boomen een oplossing kan zijn om de opbouw te verbeteren. Zeker vergeleken met Taylor verstopt hij zich niet. Hij probeert zich wel aanspeelbaar te maken. En daarnaast uiteraard sterk in de passing.

Maar ik vond Sutalo het laatste half uur in het algemeen best sterk spelen eigenlijk. Paar goeie tackles op de bal waar ie een gevaarlijke aanval eruit haalt. Nog een lastige hoge bal controleren onder druk van een aanvaller. Ik heb echt nog wel vertrouwen in die jongen. De fouten bij de goals van gister, bij beide stapt ie eigenlijk verkeerd in, waren ook al mindere punten toen ie bij Dinamo speelde. Laatste half uur kon hij veel meer doordekken, afvallende ballen veroveren en counters eruit halen, iets wat ie bij Ajax normaal gesproken vooral moet doen, en dan komt ie in z’n kracht.

27-10-2023 08:10

P.Russo +6299

Volledig mee eens! Uitstekend verwoord gewoon

27-10-2023 00:49

Mijnclub33x +9798

Over Brobbey ben ik al jaren duidelijk, die kan niet voetballen. Laat veelvuldig de bal van z'n voet springen, heeft 0.0 techniek, kan geen mannetje passeren, het is alleen maar dom fysiek gedoe wat hij doet.

27-10-2023 06:03

RuffRhythim +24837

Probeert ie nou met een achterlijk soort van nieuwe invalshoek te kijken naar een situatie waarvan we al een paar maanden weten dat het niet goed zit ofwat....?

27-10-2023 00:32

JanBiesbos +29030

Tis gewoon een zeik pisveeer

27-10-2023 00:47

wijzijndebeste123 +163320

Tis gewoon heel lastig. Als je gewoon gaat voetballen met veel druk en n hoge lijn tegen Brighton met de vorm waarin Ajax verkeert dan ga je er met 5-0 af. Brighton is n meester aan de bal. Je wordt dan echt weggevaagd. Nu houd je de schade beperkt met n hele lage lijn. Echter als je aan de bal niet zo angstig was geweest en dus meerdere grote kansen had gecreëerd dan had niemand over die lage lijn gepraat.

27-10-2023 00:26

Wobbo +11215

OK maar als je weet dat je toch verliest ga je dan naar een Ajax kijken wat met defensief bus parkeer voetbal wat helemaal niet om aan te gluren is toch verliest? Als je dan toch verliest dan maar met eigen principes.

27-10-2023 05:47

Robertini +39100

Tja, aan de ene kant is het waar, maar wat moet je dan? Nu hielden we nog lang zicht op een 0-0, als we op de aanval gespeeld hadden, was het in de eerste helft al 3-0, we kunnen op dit moment niet winnen van Brighton, wat een erg droevige conclusie is.

27-10-2023 00:20

Jehebtnietaltijdbalbezit +1788

Verschrikkelijk negatieve kerel (geworden), Perez. Want als Ajax frivool was gaan aanvallen en met 5-0 was weggeveegd, was zijn reactie geweest dat Ajax heel naïef en arrogant speelde. En dan het liefst met dat vreselijk cynische lachje erbij. Naar mannetje.

27-10-2023 00:16

JanBiesbos +29030

Vervelend azijn zeikerdje is hij ooh AZ gespeelt natuurlijk !

27-10-2023 00:48

Goldenlastra +1725

Ik weet niet, zag voor het eerst dit seizoen een samenwerking in het team. Ook al loop je een domper mis, Beter dan naïef een kwart naar voren rennen, helft blijft staan en een kwart rent naar achter. Eigenlijk was tot het eerste doelpunt eigenlijk best goed gedaan.

27-10-2023 00:14

PaulEast +7865

Wat vond Perez dan van AZ ?

27-10-2023 00:05

musicradio +3893

daar hoor je die kwakzalver niet over

27-10-2023 07:36

DankzijCruijff +48672

Tja, ik begrijp dat het makkelijk lullen vanaf de zijlijn is van deze heren maar toch ben ik het ermee eens. Ik lul lekker makkelijk mee vanaf de zijlijn dus.

Ik weet het ook niet meer. -_-‘

27-10-2023 00:03

Petterson +24902

Ja wat wil je dan Kenneth? Maduro is net 3 dagen bezig. Op zich goed dat hij is begonnen met het verbeteren van de verdedigende organisatie. Eerst dat maar eens op orde krijgen en dan o.b.v. Individuele acties voorin punten sprokkelen in de ED. Daarna gaan werken aan aanvallende patronen. Lijkt me de juiste volgorde.

27-10-2023 00:02

TweeBenig2 +16103

Ja, en? Als je lekker frivool gaat lopen klootviolen dan ga je er met 6-0 vanaf. Wat wil die kerel nu eigenlijk zeggen?

27-10-2023 00:01

Gewoon Gijs +18347

en dan wordt het vertrouwen nog minder, dit is voor nu echt de minst slechte optie

27-10-2023 08:41
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.