Perez kritisch op Ajax-verdediger: 'Het is één grote grap'

door Youri van Straaten 97

Perez kritisch op Ajax-verdediger: 'Het is één grote grap'

door Youri van Straaten 97

Laatst geüpdatet

Na het gelijkspel van Ajax tegen AEK Athene hebben Kenneth Perez, Kees Kwakman en Marciano Vink zich bij ESPN kritisch uitgelaten over Ajax en in het speciaal twee verdedigers: Josip Šutalo en Gastón Ávila. 'Naar wat voor niveau hebben we zitten kijken?', vraagt de analist zich af.

Perez vervolgt: 'Niet alleen Ajax, maar ook AEK Athene. Elke bal werd ingeleverd, terwijl er zoveel ruimte was. Ze hadden niet de kwaliteit. Ze zagen gewoon niet de oplossingen. Een kinderhand is snel gevuld, dus het positieve is dat Ajax niet verloren heeft...'

Het is de derde keer in de laatste vier duels dat Ajax meer dan twintig schoten tegen kreeg. 'Los van dat je niet zo goed bent zonder bal, maar heb je die twee centrale verdedigers gezien? Die Gastón Ávila... Het is één grote grap. Met Ávila kun je niet centraal achterin spelen, dat is levensgevaarlijk. Of als linksback, of helemaal niet spelen', zegt Perez. Kees Kwakman kijkt ook naar zijn collega in het centrum van Ajax. Josip Šutalo komt in ruimtes te verdedigen, dat heeft hij nog nooit meegemaakt. Die moet doordekken, die moet naar rechtsback. Maar hij komt overal te laat. Het klopt gewoon niet.'

Vermoeidheid van Ajax

Marciano Vink heeft zich vooral verbaasd over de vermoeidheid van Ajax. 'Het wordt lastig als je een wedstrijd niet kunt volhouden. De laatste 25 minuten waren er twee groepjes. Een groep van vijf die niet meer konden en een groep van vijf die aan het uitrusten waren van een aanvallende actie. Er was geen middenveld. Als je Europees wil spelen, maar je kunt het conditioneel niet eens volhouden...'

Lees meer over:
Plaats reactie

HsvHoek +2840

3 van de 4 kunnen niet verdedigen, de beste is een jochie van 17...
Als je ook ziet hoe die Sutalo stond te verdedigen bij de 1-1 dan weet je genoeg, dit wordt nooit stabiel.
Gisteren ook weer een schiettent waarbij je geluk hebt dat het 1-1 blijft, heb er een hard hoofd in voor zondag.

06-10-2023 16:32

AjaxAmsterdamnn +4198

75% van het probleem is dat Ajax is een soort 4-1-1-4 speelt

06-10-2023 15:44

Vranzie +1457

Conditioneel niet bij kunnen houden? Houd toch op joh. Die gasten kunnen prima een wedstrijd uitspelen. Ze zijn moe doordat er geen goed wedstrijdplan ligt. En ze allen de poten uit t lijf rennen omdat we geen bal vast kunnen houden. Daarnaast is het andere groepje niet aan het uitrusten maar weet niemand wat hij nu eigenlijk moet doen.

06-10-2023 12:12

Turbo +42176

27 passes ingeleverd bij AEK. Laat zich 3 keer als een pupil uitspelen in of rondom zn eigen 16. Heft 2 keer buitenspel op wat tot een kansrijke situatie leidt voor de tegenstander, waarbij hij 1 keer letterlijk 10 meter achter zn laatste lijn staat te slapen. Één brok onrust zowel defensief, opbouwend als positioneel.

Schandalig slecht.

06-10-2023 11:46

LOCAmpos +10509

Wie zal toch de zaakwaarnemer van deze Perez zijn

06-10-2023 11:26

RuffRhythim +24837

Avila begon nog best goed gisteren en verdedigt ook beter dan Sutalo (wat een teleurstelling is dat zeg!), maar kolere hee, wat een bizarre hoeveelheid balverlies leed ie, niet normaal

06-10-2023 10:01

Juichtoon +32809

Hele grote pijnpunten op een rij.... allemaal juist ..

06-10-2023 09:50

Jariiii +22307

Hij heeft geen ongelijk, maar ik vind hem veel te gretig wanneer hij kritiek kan hebben op Ajax.

06-10-2023 09:30

WeirdAJAX +12378

Ik was in eerste instantie wat verblind door de intentie van vooruit spelen en opstomen van Avila. Maar zijn hoeveelheid balverlies is pas ècht een bron van onrust achterin en zo kom je niet tot opbouwen, overwicht en veldspel. Sutalo deed ook weer een duit in de zak.

06-10-2023 09:24

pafo +1131

Perez heeft gelijk!

06-10-2023 08:07

pafo +1131

Sutalo en Avilla en sosa zullen bij andere clubs met een ander systeem prima uit de voeten kunnen maar het Ajax systeem kunnen zij niet spelen.
Dat conclusie is Mislintat begreep het Ajax systeem niet en wilde het met zulk soort aankopen ombouwen.

De RVC en de gebakken lucht verkopers Hendriks en van Halst hebben heel erg gefaald.

06-10-2023 08:05

Odysseus +14340

Even los of Perez gelijk heeft of niet: hij vraagt zich alle wedstrijden die hij analyseert af waar hij naar zit te kijken. Soort standaard zin. Mijn advies: kies een ander beroep dat je wel begrijpt of ga langs bij een goede opticien.

06-10-2023 07:29

FelixGassenlicht +8992

Ik zeg Pasveer in de goal voor de rust achterin, Hato weer centraal.

06-10-2023 07:26

HertogH +15926

Hato weer centraal aub, en Sosa linksback.

06-10-2023 07:09

Hwb +1486

Interessant is dat alle analyses lieten zien dat Sutalo juist sterk was aan de bal, sterk was in doordekken. Dat liet hij zien bij Dinamo Zagreb, dat liet hij zien bij Kroatië. Dan is de vraag nu of hij dat allemaal ineens niet meer kan, of dat er iets anders aan de hand was.
Overigens zag ik gisteren momenten waarop zijn kwaliteit te zien is, enkele aannames, enkele passes. Maar over de hele wedstrijd is het nog (lang) niet goed genoeg.

06-10-2023 06:39

ck69 +13140

Sutalo speelt alsof ie gedrogeerd is

06-10-2023 10:44

Jarivanheumen +5684

Dit klopt niet. Het zijn geweldige spelers. Dit komt omdat knutsen die niet naar Ajax wou is afgewezen door van der sar. Oppergod mislintat wou knutsen. Als knutsen nu trainer was geweest dan gaf Avila niet tien keer de bal aan de tegenstander. Het zijn stuk voor stuk geweldige spelers. Het ligt aan iedereen met ajax dna. Van Gaal is niks. Cruijff is niks. Nee mislintat is ajax. Die heeft ajax weer op de rit gekregen want hij wou knutsen. Compleet gestoord en ziet maar één waarheid en dat krijgt ook nog de meeste likes. We weten allemaal wel over wie het gaat.

06-10-2023 06:24

GDSR +2862

Nog 1x het is het middenveld dat word overlopen daardoor komt de druk op de verdediging.

06-10-2023 06:16

Hersenspinsel +8286

Middenveld?
Speelt Ajax nog met een middenveld?

06-10-2023 10:01

Robertini +39805

Avila vind ik een onbegrijpelijke aankoop, zeker voor dat bedrag. Hij stond pas een half jaar in de basis en was echt maar de helft waard. Daarnaast is het gewoon een defensieve linksback, terwijl Hato echt een centrale verdediger is. Hem in het centrum opstellen is gewoon onlogisch.

Sutalo was juist een begrijpelijke aankoop, bij Dinamo liepen ze met hem weg en hij speelde regelmatig bij het verdedigend beste landenteam. Z'n eerste wedstrijd was ook prima. Het is bizar dat hij nu zoveel fout doet. Ik hoop dat het er nog uit komt.

06-10-2023 01:53

Hersenspinsel +8286

Zowel Hato als Ávila zijn nog jong.

06-10-2023 10:02

Robertini +39805

Hato wel wat jonger natuurlijk, maar ondanks hun leeftijd, moet je ze gewoon in hun kracht gebruiken.

06-10-2023 10:56

Hersenspinsel +8286

Ok , waar ligt hun kracht, waar ligt hun zwaktes?
Bij jonge voetballers kan je nog achter onontdekte kwaliteiten komen, die zijn vaak flexibeler en vooral nog veel leergierig dan de wat oudere spelers.

06-10-2023 11:02

Robertini +39805

Ik heb het over de positie, Hato is veel beter in het centrum. Van Ávila ben ik nergens overtuigd, maar hij speelde in België op links.

06-10-2023 12:17

4bier +31367

Verdedigend hebben we een grote slag geslagen en lijken we nu eindelijk het Bayern van Nederland te zijn geworden. Topaankopen Ramaj, Gaaei, Sutalo, Medic, Avila en Sosa zijn stuk voor stuk megakoopjes. Het mooiste is dat ze allemaal tot en met juni 2028 vastliggen.

06-10-2023 01:17

Hersenspinsel +8286

Sterk commentaar.
Alle genoemde spelers zijn nog enorm jong en hebben een nog grotere groei potentieel.
Ajax for the future.
Of is dat voor jullie alleen een marketing kreet.

06-10-2023 10:04

Craain +4975

Als Overmars Avila zo makkelijk laat gaan dan zegt het wel veel. Als Avila goed zou zijn dan zou Overmars meer en meer vragen. Voor Overmars is 12 miljoen euro geweldig!

06-10-2023 00:31

WesleySonck +1496

En haalt wijndal als vervanger

06-10-2023 06:18

Craain +4975

Hij doet het goed bij AZ, heeft meer ruimte dan bij Ajax. Antwerp is geen aanvallende ploeg.

06-10-2023 08:13

Tommyshelby +129890

Volgens presentator Jan Joost van Gangelen is er in alle Europese duels van de afgelopen tien jaar geen enkele speler geweest die lagere passnauwkeurigheid had dan Ávila. Daarin zijn alleen spelers meegenomen die in een wedstrijd meer dan 100 passes gaven. “Dat meen je niet”, reageert Vink vol ongeloof in de studio van ESPN.

Auw.

06-10-2023 00:28

Juichtoon +32809

In 1 wedstrijd meer dan 100 passes kan niet juist zijn .dat zal spelers met meer dan 100 passes zijn ..

06-10-2023 09:53

Hersenspinsel +8286

100 passes is inderdaad veel.
Het geeft ook aan dat het middenveld wel wat meer in beweging mag zijn om zich goed aanspeelbaar te maken.
Of is Ávila de enige die zo slecht is met een bal naar voren te passen?

06-10-2023 10:09

Juichtoon +32809

Ja het is zeker én én ..je doet het niet alleen (niet als cliche bedoeld).

06-10-2023 10:35

ck69 +13140

Avila is de enige die de bal naar voren passt. Sutalo en Rensch spelen 9 vd 10 keer Gorter of elkaar in.

06-10-2023 10:46

WeirdAJAX +12378

Wat een gezeik op Gorter. Pakt behoorlijk wat saves en een punt naar ons.

06-10-2023 00:04

FlorisE1981 +2290

Bron van onrust, en met zo'n keeper achter je voel je je als verdediger ook niet prettig

06-10-2023 00:22

marcel112 +819

Helemaal mee eens... Ja hij pakt er ook wel eens... Hallo mag het!!! Daar staat hij er toch ook voor... Heeft na meerdere keren verhuurt en nu een serieuze kans laten zien dat hij toch echt te kort komt... jammer maar helaas... doorselecteren en een ander opstellen... die Ramaj deed het laatst in jong heel goed .. Alhoewel dat geen enkele garantie is/was...

06-10-2023 03:53

leeke +10411

Idd,maar je kan het ook imdraaien,wat denk je hoe het voor een keeper is met zo een verdediging voor je...

06-10-2023 05:20

FlyingDutchMan +17318

Ballen die op hem worden geschoten weet hij prima te redden ja, verder kan hij er geen drol van..

06-10-2023 01:36

Hersenspinsel +8286

Gorter haalde er gisteren één uit de hoek, en maakte mooi het doel klein bij de 1 op 1.
Voor de resr als vanouds te onrustig en te vaak weer terugkaatsend naar de tegenstanders.
Ik denk echt dat Ramaj een betere keuze is ook al heb ik die maar 1 maaal in jong gezien.

06-10-2023 10:12

Jutter1 +4316

Kritiek op Ajax is momenteel heel terecht, maar vaak ook door analisten bijv. met laakbare uitlatingen die als speler zelf ook niet bepaald uitblonken, Kwakman is daar een groot voorbeeld van. Ook Perez was niet bepaald een topper, speelde bij diverse clubs waar hij niet bepaald onomstreden was. De lat ligt voor Ajax erg hoog dat weten we, begrijpelijk dan ook dat men de huidige situatie bij de club zeer kritisch volgt, dat is bij de grote clubs in andere landen niet anders. Edoch als je het armoedige spel van AZ vanavond ziet is de reactie van de heren analisten een stuk minder negatief, en dat is ook enigzins bij wedstrijden van PSV en Feyenoord het geval. Daarom is de grote media aandacht wat de Ajax malaise betreft toch ook enigzins begrijpelijk, Ajax is met zijn imposante verleden immers DE club van dit land. Dat wekt dus jaloezie op en momenteel dus groot leedvermaak elders over de huidige ontwikkerligen bij de club zowel op als buiten het veld. Daar moet je al vaandeldrager van een land toch mee omgaan, kijk maar bijv. naar dat Man U in de PL dat toch in een vrij vergelijkbare situatie als Ajax zit.

06-10-2023 00:03

Hersenspinsel +8286

Ik vind dat Ajax gewoon nog mee doet voor het kampioenschap. Ja we hebben nu een mindere periode, maar dat heeft elk team wel in bijna elke competitie.
Wzawzdb

06-10-2023 10:15

MM1974 +1451

Wie heeft Sutalo gescout, raar dat ze zo opgewonden waren betreft deze speler.
Sutalo, Gorter Rench Avila kan gewoon niet, hier ga je geen prijzen mee pakken, en hoe leuk hij misschien ook is Steijn kan ook totaal niet.

06-10-2023 00:01

Chadd +7759

Omdat hij voor Kroatië speelt moesten we het een fenomeen vinden.

Alsof De Roon en Weghorst automatisch geweldig zijn omdat ze voor Oranje uitkomen.

06-10-2023 00:46

Ajax '69 +3859

Vooralsnog zijn De Roon én Weghorst ook geweldig in vergelijking met Sutalo. Helaas.

06-10-2023 01:02

Mokum31 +6179

Weten we zeker dat hij het is en niet ze leipe broer

06-10-2023 09:09

MichelBoerebach +29286

Steijn is helemaal niet leuk!

06-10-2023 02:22

Tommyshelby +129890

Voorlopig heeft ie een punt.

05-10-2023 23:58

PietjePrecisie +1997

Toen Bosz trainer werd heb ik me voortdurend verbaasd over de intensiteit waarmee Ajax speelde. Ik had altijd gedacht dat dat een kwaliteit was die Nederlandse clubs gewoon niet bezaten, en plots zag ik een team dat de tegenstander het vuur aan de schenen legde (wat soms met botte overtredingen gepaard ging, ik heb me ook vaak geschaamd). Onder Ten Hag was er ook intensiteit, hoewel iets minder (iirc wilde hij meer dat verdedigers terugliepen naar de rand van de 16 als de tegenstander aanviel). Onder Schreuder en nu onder Steijn is het qua intensiteit weer als vanouds. Zoals Bosz speelde vond ik toch het mooist om te zien.

05-10-2023 23:57

Dirk +7046

Peren, dikwijls vind ik je een zeikerd, maar heb je helemaal gelijk ..

05-10-2023 23:54

PaulEast +7928

Nee, Hato liep lekker te ballen. Selectieve verontwaardiging.

05-10-2023 23:22

MichelBoerebach +29286

Die kan er inderdaad ook (nog) niet veel van. DIe hele verdediging is gewoon verschrikkelijk. Heeft niets met afstemming of tactiek te maken. Het is pure kwaliteitsarmoe achterin.

05-10-2023 23:23

gi0vanni +7341

Het was hopen op EinSteijn maar het NeinSteijn geworden. Een nieuwe directeur, ontslag van de gebleven RVC leden, een nieuwe TD, talenten inpassen, in de winter ver en aankopen, onderbezette posities opvullen en een nieuwe trainer. Een algemene taal en het systeem onder de knie krijgen. Genoeg werk aan de winkel.

05-10-2023 23:21

MichelBoerebach +29286

Het is op zich heel bijzonder dat we vanavond met 4 verdedigers speelden, waarvan er maar 1 een beetje kan verdedigen. Het is een godswonder dat er maar 1 is ingegaan.

05-10-2023 23:21

nummer14 +4996

Perez lult alleen maar negatief zo van kijk mij eens een mening hebben. Vink daarentegen kan ik heel goed naar luisteren. Het was vanavond ook gewoon weer brandhout achterin

05-10-2023 23:17

MichelBoerebach +29286

Een verschrikking! Niveau Helmond Sport. En dan overdrijf ik niet.

05-10-2023 23:22

YRGI +32985

Ja, dat doe je dus wel.

05-10-2023 23:53

MichelBoerebach +29286

Nee, hoor. Goed kijken.

06-10-2023 00:05

DeHeerVanDeMeer +25203

Perez eeuwige jankert.

05-10-2023 23:09

MichelBoerebach +29286

Hij heeft 100% gelijk.

05-10-2023 23:12

DeHeerVanDeMeer +25203

Kan zijn maar is alleen maar negatief, word niemand vrolijk van. Van de buis met die kneus, alleen maar janken.

05-10-2023 23:15

MichelBoerebach +29286

Hij is niet negatief, hij is realistisch.

05-10-2023 23:19

profoff +8398

Goed dat je nog even uitlegt dat je alleen maar kijkt naar wie het zegt en niet naar wat hij zegt

05-10-2023 23:24

Mokum31 +6179

Inderdaad!!
Grappig vele janken maar als ze op tv janken is het niet ok.
Het slaat werkelijk helemaal nergens op wat onze club aan het doen is.

05-10-2023 23:39

Patrick78 +52774

Josip Sutalo is de nieuwe Rob Wielaert

05-10-2023 23:03

Ajaxfan31183 +16391

Totaal niet mee eens, vind hem meer de nieuwe Heiko westerman

05-10-2023 23:32

Patrick78 +52774

Ahahahahaha klopt

05-10-2023 23:33

Ajax '69 +3859

En dan héél duur.

06-10-2023 01:04

VluggeJaapie +2046

Kroatische van de Hoorn!!!

Jammer had veel meer van hem verwacht!

Die Kaplan of Kapsalon... horen we ook niks meer van,

06-10-2023 05:07

fanvooraltijd +6832

Brobbey is verschrikkelijk . Is lui en gemakzuchtig en kan het dan net 60 minuten volhouden ! Geldt ook voor Bergwijn . Maar de hele ploeg is gemakzuchtig ! We hebben een verkeerde veld trainer. Geen enkele speler is fel en actief .

05-10-2023 23:02

Tinus +10431

Jij was op voorhand al negatief over brobbey. Die kan sowieso geen goed bij jou doen lijkt het. Hij speelde juist sterk. Als er bij één speler een groei zichtbaar is, dan is het wel bij hem. Zowel aan de bal als in uithoudingsvermogen.

05-10-2023 23:23

Craain +4975

Sterk? Hij moet wel scoren en kansen creëren.

06-10-2023 00:36

Ajax27 +19238

Sterk ja, oh wat is ie sterk. En oh wat kan ie goed tegen iemand aanhangen zodat je 'm de bal kan aanspelen... want ja dan kan Brobbey 'm vasthouden. Ja ja, zwoegen, hard werken, dat doet Brobbey zeker goed.

Maar, dan komen we bij de res van het profiel van een spits. Kansen creeren, een actie maken, een man passeren, op het juiste moment precies daar in het strafschop gebied staan waar die bal moet komen, uit een halve kans een goal maken, 1-3 kansen nodig hebben om een goal te maken....

Dat heeft Brobbey allemaal (nog) niet. Hij staat iedere keer verkeerd, bijna nooit in het 5-meter gebied. Of wat je andere goeie spitsen ziet doen... in dat 5 meter gebied duiken en dan net op het juiste moment 3 stappen naar achter zetten waardoor ze vrij staan, of net op het juiste moment voor je man komen ipv naar een positie rennen en daar stijf blijven staan.

Heel veel van de aanvallende facetten van een spits beheerst hij nog niet. Dus ja, hij werkte hard en daar verdient ie krediet voor. Maar het is een spits... en dan word je afgerekend op het creeren van kansen en scoren van doelpunten.

06-10-2023 10:43

Tinus +10431

@Ajax27
Er valt genoeg te verbeteren bij Brobbey, maar ik vind je overdreven negatief. Hij heeft weldegelijk een actie, kan een goal maken en speelde ook bij meerdere kansen (waaronder bij de penalty) een belangrijke rol. Ook heeft hij in eerdere seizoenen bewezen dat hij ook op de goeie plek kan staan.
Ik zie een spits die veel in zich heeft en waarbij het kwartje is gevallen dat hij hard moet werken om dat eruit te laten komen. Een vBasten of Bergkamp zal hij niet worden, maar hij verbetert zich momenteel wel elke wedstrijd. Ik heb er vertrouwen in dat hij nog veel meer gaat laten zien.

06-10-2023 19:05

profoff +8398

Lui? Legden ze allemaal er.maar zoveel energie in.

05-10-2023 23:25

WeirdAJAX +12378

Bijzonder dat je na vanavond tot de opmerking kunt komen dat Brobbey lui is. Gaat nog een hoop mis, maar dit...?

06-10-2023 00:01

Balgevoel +31046

Brobbey lui en gemakzuchtig? Is zo'n beetje dit hele seizoen al de meeste actieve Ajacied, altijd bezig, tot het gaatje. In dat opzicht heeft-ie echt zichtbaar vorderingen gemaakt. Ondanks al z'n arbeid is hij nog altijd geen Ajax-spits en dat zal hij ook nooit gaan worden. Dat heeft alleen helemaal niets met hemzelf te maken.

06-10-2023 00:03

Ajax '69 +3859

Hard werken is een ding maar een bal als Ajax-spits niét meestal van je voet laten springen en vooral scoren is het allerbelangrijkste. En dat gaat nog steeds niet goed. Dat is toch ook trainbaar, WTF. Een spits die door Overmars (ook al) zou worden teruggehaald, en voor een belachelijke som Is gehaald met een miljoenensalaris, zou toch een nagenoeg perfecte basistechniek moeten hebben en 50% van de kansen moeten maken? Hij haalt de 15% nauwelijks, net als die andere topaankoop uit eigen jeugd. Helaas.

06-10-2023 01:10

behangdelul +32876

KNVB kwam vorig seizoen met cijfers over de fitheid. Dit nooit meer werd er gezegd bij Ajax, want het was om te janken....ik vraag mij af of het nu ook maar iets beter is....het is klaar voor Steijn.

05-10-2023 22:54

Balgevoel +31046

Gevoelsmatig zie ik veel spelers met kramp. Maar ja, je kan ook niet zeggen dat ze niks doen tijdens een wedstrijd, ze maken genoeg metertjes. Voornamelijk verkeerde en domme, maar toch...

06-10-2023 00:04

Ajacied33 +36831

Sutalo is een verschrikking. Dit heeft niets met wennen of taalbarrière te maken. Simpele dingetjes zoals een bal wegtrappen als het niet anders kan, lukt hem soms niet. Daar heb je geen communicatie bij nodig. Simpele ballen passen naar je teamgenoot gaat ook met horten en stoten. Samen met Gorter gewoon een onzekere factor achterin. Zal Gorter weten dat je hoge ballen ook mag vangen ipv wegstompen?

05-10-2023 22:50

PH2BOT +40536

Gortert heeft grote moeite met het neerzetten en coachen van zijn eigen verdediging.

05-10-2023 22:54

MichelBoerebach +29286

Laat dat EL-verhaal snel over zijn. Dat kunnen we er momenteel echt niet bij hebben. Bovendien zetten we ons volledig voor schut. Richten op de competitie en hopen ergens tussen plaats 3 en 5 te eindigen.

05-10-2023 23:14

ProperFootball +14710

Wees gerust, buiten de Ajacieden, enkele zich verkneukelende supporters van andere NL clubs en de supporters van de tegenstander kijkt er toch geen hond in Europa naar. Dus dat scheelt.

06-10-2023 08:34

Babangida83 +23969

Ik vind dit te makkelijk. AEK won vorige week gewoon van Brighton. Ook geen koekenbakkers.
Conditioneel gezien zaten de spelers van beide ploegen er doorheen. Dan zegt dat wat over de wedstrijd ipv hun conditie. Het was echt een ren-je-rot-wedstrijd.

05-10-2023 22:44

Ajacied33 +36831

Het Ajax van TH zou hier met 0-4 van gewonnen hebben

05-10-2023 22:47

PH2BOT +40536

Haggemans ging met zijn MU ' sterrenteam' op eigen veld vet onderuit tegen Galatassaray.....that's Ten Hag for 'ya.

05-10-2023 22:52

JGAjaxx +1212

Galatasaray is 3 klasses beter dan AEK..

06-10-2023 07:25

caspervans +5351

AEK was vorige week behoorlijk effectief. Dat maakt je in mijn opinie nog niet perse een goede ploeg.

05-10-2023 22:51

w86 +9496

Ja zo gaat dat hier. Brighton zou verreweg de sterkste ploeg zijn in de poule, zouden we keihard van gaan verliezen. Dan wint AEK van Brighton dus dan moeten die ook wel goed zijn. En dan speelt Ajax gelijk tegen AEK en dan kunnen ze er ineens niks meer van. Bijzonder hoe ieders stemming hier de hele dag door kan veranderen!

05-10-2023 23:16

ProperFootball +14710

De waarheid is natuurlijk dat het geen van alle goede ploegen zijn, maar Ajax spant momenteel helaas de kroon. En het zit er natuurlijk dik in dat we 2x billenkoek krijgen van Brighton, tenzij er verdedigend opeens zaken drastisch verbeteren.

06-10-2023 08:38

MichelBoerebach +29286

Brighton is helemaal de hemel ingeluld door alles en iedereen. Ondertussen is het gewoon een middenmoter tot subtopper in de PL. Niet meer, niet minder.

05-10-2023 23:16

Artemio +32234

Ja als je elke keer de lange bal speelt om vervolgens vol voor de 2e bal te gaan vechten snap ik dat je moe wordt. Van langdurig balbezit op de helft van de tegenstander is geen sprake.

05-10-2023 23:20
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.