Derksen en Van der Gijp over lof voor Brobbey: 'Hij speelt tegen Bart Vriends...'

door NielsOpdam 88

Bron Vandaag Inside

Derksen en Van der Gijp over lof voor Brobbey: 'Hij speelt tegen Bart Vriends...'

door NielsOpdam 88

Bron Vandaag Inside

Laatst geüpdatet

Johan Derksen vindt de positieve berichten over Ajax in de media overdreven, zo vertelt de analist in Vandaag Inside. De Amsterdammers wonnen zaterdagavond met 2-1 van Sparta Rotterdam en staan nu vijfde in de Eredivisie. Kranten schreven positief over Ajax, maar dat vindt Derksen 'onzin'.

De Snor vertelt dat hij 'zo moe' wordt van de media. Derksen zag Ajax met 2-1 winnen en noemt dat een 'hele normale uitslag'. Volgens hem moeten de Amsterdammers normaal gesproken eigenlijk met 5-0 van Sparta winnen. 'Maar dan lees je de kranten: Het lek is boven, Ajax heeft er weer plezier in. Brobbey speelt tegen Vriends, dat vind ik persoonlijk de slechtste mandekker uit de Eredivisie. Hij frommelt er één in, omdat hij niet goed gedekt wordt en het is: Brobbey is een topspits.'

'Dadelijk moet het contract van de trainer verlengd worden. Het is allemaal onzin. Het blijft gewoon een heel middelmatig elftal en het heeft niets met Ajax-voetbal te maken', spreekt Derksen over de Amsterdamse club. René van der Gijp sluit zich aan bij de woorden van zijn collega. Gijp las de positieve verhalen over Brobbey en benadrukt ook nog eens dat de spits tegenover Bart Vriends stond. 'Als hij naar Engeland gaat, speelt hij in de negende league.'

Derksen ergerde zich aan De Telegraaf: 'Dat is je taak niet als journalist'

Derksen ergerde zich ook aan berichtgeving in De Telegraaf. Volgens de oud-voetballer denkt men bij de krant dat ze 'headhunters' zijn. 'Ze hebben drie dagen achter elkaar twee volledige pagina's aan Dennis Bergkamp gewijd, want die moet weer een functie bij Ajax hebben', vertelt Derksen, die even wil benoemen waarom Bergkamp door Ajax werd ontslagen. 'Bosz en Jonk wilden niet meer met hem werken, hij was een storende factor binnen de technische staf en nu wil hij terug... Dan denkt De Telegraaf: We zullen hem even naar binnen schrijven. Dat is je taak niet als journalist.'

Lees meer over:
Plaats reactie

brullie +7031

Gelukkig is het de media zoals een Driessen en niet de club zelf of ingewijden.

14-12-2023 07:14

Henkjanklaas +20617

Meningen van derksen en gijp gewoon links laten liggen.
Zijn te dom om uit hun ogen te kijken maar denken dat ze van veel dingen verstand hebben en dat is een volledige zelfoverschatting.

13-12-2023 17:21

Aram +17902

Druipkaars en Gijp hebben blijkbaar ook iets tegen Vriends?

Misschien rancune omdat Vriends wel hersens heeft?

13-12-2023 16:59

AlexIbarra +19238

Derksen wordt moe van de media zegt hij.

Ik word ook moe van de media, waaronder van hem.
Wat mij betreft win-win als hij lekker met pensioen gaat, dan worden we allebei minder moe..

Maar de 'herontdekking' van Brobbey door veel andere beroepsouwehoeren is idd wat overdreven.

13-12-2023 16:33

Ferd +38433

Derksen is de media, dus hij wordt moe van zichzelf. Net als de rest van Nederland moe wordt van die ouwe zeiker

16-12-2023 05:17

MVG +16469

Het zijn een stel nare sneue gasten daar bij vandaag inside. Als het niet draait zijn ze er als de kippen bij om alles wat om Ajax draait de grond in te boren. Als het wat beter gaat wordt dat afgedaan met het feit dat het allemaal niks voorstelt. Ik kijk dat flut programma al jaren niet meer. Eng kliekje mensen met een heel erg populistisch gedachtegoed dat inspeelt op de onderbuik.

13-12-2023 09:42

ElFlaco +3644

Hij scoorde er ook 2 tegen Marseille en speelde geweldig toen. Derksen is een echte azijnzeiker met 0 verstand vh spelletje en Gijp ach Gijp hij is een oude Spartaan die angstig Fey…. praatjes doet. Jammer wel want hij heeft er wel kijk op.

12-12-2023 23:39

Jarikoning +7203

Vriends walgelijke vent

12-12-2023 22:04

Henkjanklaas +20617

Vriends is gewoon een heel sympathieke kerel die zijn beperkingen goed kent en waardering heeft voor Brobbey.
Heeft ook een aardige podcast.

13-12-2023 17:23

tijger19 +123

Absoluut overdreven, het lek is niet boven.. Het is absoluut een minimale overwinning. Wat wel is, dat we eindelijk weer winnen, en vanaf de 18e plek naar de 5e plek zijn gestegen. Op dit moment is er een stijgende lijn te vinden. We bevinden ons in een positie waarin we blij moeten zijn met elke overwinning, onafhankelijk van hoe die eruit ziet.

12-12-2023 21:14

AFCA1996L +15833

Vind het ook wat overdreven. Als hij wedstrijden tegen PSV, Feyenoord of AZ gaat beslissen dan ga ik pas mee in de hype.

12-12-2023 20:35

seerseker +857

Ach God, de wijze heren zijn de twee doelpunten tegen Marseille helemaal vergeten, om maar even wat te noemen... Dat krijg je met het ouder worden en als je daarvoor al niet al te slim was.

12-12-2023 20:21

NW23 +5040

Ze hebben ook gewoon ergens een punt hé. Nu liet Brobbey het ook zien tegen Marseille, maar hij heeft ook maandenlang veel kansen gemist. De goal tegen Sparta had hij niet gemaakt tegen een fatsoenlijke verdediger. Vriends stond niet goed opgesteld, las het spel te laat en was toen kansloos. Een topverdediger overkomt dit niet in het strafschopgebied.

Brobbey heeft potentie, maar moet nog even een stukje langer laten zien dat hij stappen maakt in de afronding. Daarnaast moet hij in z'n aanname en in het doorvoetballen ook echt nog wel stappen maken.

12-12-2023 19:42

HallelujahAmsterdam +10641

Wie zich druk maakt om deze 2 moet echt bij zichzelf te rade gaan.

12-12-2023 19:12

vanreenen +10236

Ach, ach, ach, als ze maar wat te zeiken hebben over Ajax. Anders kan dat programma niet gevuld worden.

12-12-2023 18:29

JantjeBeton +2979

Wauw, er valt ook altijd wel wat te zeiken, hè?!🙄🤦‍♂️

12-12-2023 16:54

7172AFCA7395 +10290

Wat denken die twee dan, dat ze in de EPL Brobbey wel even van de bal zetten? Nou good luck.

12-12-2023 16:38

musicradio +3893

laat die derksen en die andere kale aub hun gore bek houden nepfiguren

12-12-2023 16:17

willem1958 +8747

Je mag het wel in perspectief zien; Brobbey werkt een stuk harder en scoort de laatste wedstrijden, en maakt beter af.
Maar is dat de graadmeter voor een spits van Ajax die een paar miljoen per jaar verdient?
Hadden we vroeger gezegd als van Basten tegen oa Sparta en en Marseille scoort dat ie een topspits was, ik denk dat ze 'm afgebrand hadden indertijd.
Nog niet zolang geleden was Haller de spits en ook bij hem werd gezegd dat ie geen Ajax spits was enz maar hij maakte flink wat goals meer al was ie niet een aanspeelpunt zoals Brobbey.
Ik hoop dat Brobbey groeit en z'n stijgende lijn doorzet maar men is tegenwoordig wel erg snel tevreden en oh wee als iemand dan kritiek heeft, al zijn het de azijnzeikers van tv.
Het lijkt op AS soms meer een fansite dan een objectieve voetbalsite, we zijn allemaal fans hier maar je mag ook wel realistisch zijn.

12-12-2023 16:17

Hersenspinsel +8001

🪭🪭🪭

12-12-2023 16:33

Henkjanklaas +20617

We zijn tussen al de ellende door gewoon blij dat er wat lichtpuntjes zoals Brobbey. We zijn gewoon blij dat hij een stijgende lijn laat zie . Van die kale en die snor trekken we ons niks aan. Hebben trouwens samen nog niet 10% van de hersencellen van Bart Vriends.

13-12-2023 17:27

Lavie +2271

Brian Brobbey wordt in februari 22 jaar en dit is zijn vierde seizoen. Ik verwacht dat Koeman gaat kiezen tussen Bergwijn en Brobbey deze zomer. Ik ben ervoor om Bergwijn deze winter met een bescheiden winst te verkopen. Met Carlos Forbs, Amourricho van Axel Dongen en Mika Godts hebben we voldoende linksbuitens onder contract. Die David Kalokoh komt er ook nog aan.

12-12-2023 15:41

Tinus +10293

En welke club gaat denk je Bergwijn van ons kopen waarna er een bescheiden winst overblijft?

12-12-2023 16:56

Armatof +307

Een club uit het Midden Oosten wellicht!

12-12-2023 17:33

Tinus +10293

Dan nog, ik verwacht geen winst.

12-12-2023 17:36

Armatof +307

Nee ze hebben flink betaald voor weinig idd!

12-12-2023 18:22

Tinus +10293

Ze = we, toch?😜

12-12-2023 18:57

Lavie +2271

West Ham United? Bergwijn is gekocht voor minimaal 31,25 miljoen. Ik ga ervan uit dat hij in de winterstop voor zo'n 25 miljoen in de boeken staat. Een gemiddelde Premier League, maar misschien ook Olympique Lyon ofzo kan dat prima betalen.

12-12-2023 20:29

Joko +5063

Nou Nou als het slecht is is het slecht maar als het beter wordt kan dat ook gewoon gezegd worden, in de samenvating zag ik toch heerlijke aanvallen vooral die met taylor die dus toch kan voetballen.

Ed en pat of hoe heten die 2 op dat balkon bij de muppetsshow worden wel een beetje karikaturen.

12-12-2023 15:29

Hersenspinsel +8001

Was de hak voor Brobbey of terug op Hlynsson. Indien die hak voor Brobbey was dan was het inderdaad grote klasse van Taylor.

12-12-2023 16:52

Joko +5063

Maakt niet uit veel andere keuz had hij niet. Je kan de bal ook tegen je standbeen hakken.

12-12-2023 18:23

Ajaxfan31183 +16391

Ach tis maar goed dat de Sint daar een pallet vol azijn heeft gebracht .....

12-12-2023 15:15

RuffRhythim +24837

Hij wordt dus "zo moe" van de media.
Hij wordt dus moe van zichzelf??

Een vraag die ik al jarenlang stel trouwens....

12-12-2023 15:10

Juichtoon +32409

Gekke Gijpie en Derksen doen alsof ze verstand hebben van (top)voetbal.
Derksen heeft bij Haarlem en Veendam gespeeld. GG bij Psv, Lokeren, Xamax Neuchatel, Fc Aarau, Heerenveen en Sparta.
Neuchatel en Fc Aarau, hoe hard zou Gijpie lachen als een ander hier zou hebben gespeeld.

12-12-2023 15:09

Magic24 +588

Neem allebei nog een lijntje voor de show

12-12-2023 14:53

Rymesyt +7920

Het is zo kinderachtig en bewust eenzijdig. Ja hij speelde tegen Bart Vriends, maar hij scoorde ook 2x tegen Marseille.
En dat Ajax nu een makkelijker programma heeft klopt, maar onder Steijn werd er ook gewoon gemorst tegen Excelsior, Utrecht en Fortuna Sittard.
Ik vind de conclusie dat Ajax nog steeds een kwetsbaar team is prima, daar ben ik het mee eens. Je moet ook niet doorslaan nu, maar Derksen en co slaan juist weer door de andere kant op. Het gaat beter nu, we pakken meer punten, krijgen minder schoten tegen en creëren veel meer kansen dan een tijdje terug. Tegelijk zie je nog steeds de gebreken bij veel spelers, zijn we nog steeds heel erg kwetsbaar achterin en staat bij vlagen de restverdediging nog steeds niet best.

12-12-2023 14:38

Oeroeboeroe +18342

Ja maar kom op, Marseille is toch ook geen top van Europa. Dat is gewoon een matige ploeg. In feite hebben ze gelijk en ik weiger ook direct de polinaise te lopen na enkele overwinningen. Alleen ik doe dat als realistische Ajax-fan. Gijp en Snor moeten winst maken op hun aandelen azijn. Ook dat de media schrijven dat Brobbey ineens een topspits is, nou hij heeft nog wel wat te bewijzen. Voorlopig staat hij onder de spits van NEC qua doelpunten en assits. Die slaan dan echt de andere kant door.

12-12-2023 14:51

Rymesyt +7920

Marseille is inderdaad geen top van Europa, maar dat zeg ik ook niet. Er zit heel erg veel ruimte tussen de top van Europa en 'het is maar Bart Vriends'. Wat jij zegt is volgens mij precies wat ik zeg, of in ieder geval wat ik wil zeggen. We hoeven niet direct de polonaise te lopen want er is nog zat mis. Maar we hoeven ook weer niet de andere kant op door te slaan, Brobbey zit nu in een goede vorm en dat mag je best benoemen, zonder hem gelijk naar Real Madrid te schrijven.

12-12-2023 15:02

Oeroeboeroe +18342

Niets aan toe te voegen 😝

12-12-2023 18:48

Allegriadopovo +1119

Mening van Derksen en Gijp zijn net zo relevant als die van de Telegraaf.. Schouders ophalen en doorlopen...

12-12-2023 14:13

Copa077 +2761

Gelijk hebben ze brobbey dat de 100% kansen tegen psv moeten scoren!!!

12-12-2023 13:53

3sterren +20205

Laat Brobbey maar zijn grote vorm tonen tegen AEK en zo op die manier die demente, oude azijn, en zure pis zeikende zeurkous en die zogenaamde kolderieke kut komiek van VI de mond snoeren.

Excusez les mots ...

12-12-2023 13:44

Dolblij +45019

C'est le ton qui fait la musique et ton musique est fantastique!

12-12-2023 20:33

Francisco81 +4298

Ff offtopic. Ze gaan sowieso wel hard altijd op onze mooie club. Voor het eerst dit seizoen dat Veronica offside gekeken. Gewoon 3 verschillende momenten dat die Genee Ajax aankaart. Ajax tegen Sparta dat het maar 1 helft goed was, daarna nog steeds over Berghuis beginnen omtrent zijn rode kaart tegen Marseille en even later was er nog een onderwerp. Toen keek ik vervolgens Veronica Inside, opnieuw ging het over de wedstrijd tegen Sparta, Brobbey vs Vriends en Sutalo die uitgleed. Over Feyenoord en psv werd nagenoeg niks gezegd 😂. Maar was wel ff gelijk weer genezen van deze programma's

12-12-2023 13:24

edalm +4930

Zo zie je maar hoe een ieder ins vreest of adoreert. Er is geen tussen in. WZAWZDB

12-12-2023 14:23

Slang3 +45802

Niet gek, maar het gaat meer om Brobbey (die minder goals heeft dan bankzitter Van Wolfswinkel) in de media dan er aandacht voor 2 absurde cijfer scorende spitsen in Pavlidis en Gimenez samen is.

Beide 18 goals, dat is 1 minder dan de topscorer vorig jaar

12-12-2023 13:22

Rymesyt +7920

Omdat Brobbey nu een goede periode heeft. Het ging eerder dit jaar ook constant over GIminez, toen die in zn bloedvorm was werd Real Madrid genoemd. En Pavlidis mag inderdaad meer aandacht, maar als je bij Az speelt krijg je die altijd minder dan bij Ajax, Feyenoord of PSV.

12-12-2023 14:41

Slang3 +45802

maar zelfs dan, dit is een vrij uitzonderlijke prestatie. En dat x2 in een seizoen

12-12-2023 14:44

De Rop En De Rover +392

Media mensen reageren op wat andere media mensen zeggen.
Tja, zo hou je jezelf wel relevant.

12-12-2023 13:05

MarkP +21596

Ze hebben gewoon gelijk wat betreft de hype opeens rondom brobbey, 1 maand geleden was hij al afgeschreven, ook hier op AS. Denk wel dat brobbey een goede europese subtopper kan worden. Voor de absolute top met name de PL komt hij gewoon tekort qua techniek, kopkracht, scorend vermogen.

12-12-2023 13:03

Lazell +16988

Ik heb Brobbey tot in den treure verdedigd. Hij had altijd zowat het hoogste minuten per doelpuntratio van de Eredivisie. 2 seizoenen op rij. En net op het moment dat ik het zo goed als opgegeven had, begon hij weer te scoren. Denk niet dat dit een hype is, maar dat hij eindelijk weer eens op niveau begint te komen.

Onder de nieuwe trainer schieten de statistieken van onze voorhoede weer omhoog. Bergwijn/Berghuis beginnen weer rendement te halen, maar Brobbey voert de boventoon. Heeft sinds Van 't Schip trainer is (PSV) in 9 wedstrijden 6 doelpunten en 4 assists. Knappe cijfers met o.a. doelpunten tegen PSV en Marseille (2). Denk dat nu eindelijk zijn scorend vermogen van het verleden weer boven komt drijven.

12-12-2023 16:01

A-west +5697

Derksen lult gewoon keihard uit zijn nek. Ook wat betreft die aktie over aantijgingen op social media.
Dat vind Derksen nutteloos. Ik was zaterdag in de arena bij ajax tegen sparta. Het gaat er niet om of je hiermee iets oplost. Maar wel dat je het aan de kaak stelt. Dat dit niet normaal gevonden moet worden. Hij snapt dit niet. En van de Gijp zit instemmend ja te knikken. Stelletje hersenloze zakkenvullers zijn het.

12-12-2023 12:48

Asociaal +2786

Zozo, Derksen wordt ook 's een keer moe van zichzelf 🤪🤪

Zonder dollen, ik kan hem op zich wel begrijpen. Nog niet zolang geleden kotsten de meesten hier Brobbey nog uit en waren ze hem liever kwijt dan rijk. Korte tijd later lijkt iedereen ineens een andere mening te hebben. Dat Brobbey progressie geboekt heeft, is zeker waar. Maar zo lyrisch zoals velen zijn, vind ik ook wel weer iets overdreven.

12-12-2023 12:47

Maxwell_5 +6977

Het heeft allemaal met interpretatie te maken. Brobbey is gewoon nog hetzelfde als eerder dit seizoen, hij trekt de kar voorin. Het verschil met nu is dat hij zijn eigen kansen afmaakt. Afgelopen tijd ging het bijvoorbeeld over de disbalans van Brobbey als hij op doel schiet, nu scoort hij tegen Sparta en wat doet Brobbey? Hij valt om. Geen haan die er naar kraait, omdat die bal er nu wél in gaat. Er zijn nu eenmaal mensen die geen waarde hechten aan een meevoetballende spits, of die in staat is om anderen in stelling te brengen, zolang hij maar scoort.

12-12-2023 15:16

Opperhoofd +12571

Brobbey speelt momenteel gewoon heel goed en iedereen ziet dat, deze reactie is gewoon een beetje dwars doen en dat doen ze bewust.

Van mij hoeft het ook allemaal niet te positief, het klopt allemaal nog niet.
Pas als we van AEK winnen en we winnen die andere 2 potjes voor de winterstop ben ik tevreden.

12-12-2023 12:45

Redrum +96041

Ik las in eerste instantie: Derksen en van der Gijp vol lof over Brobbey. Maar natuurlijk is dat niet het geval. Deze twee beroepszeikerds zijn er weer als de kippen bij om elk stukje positiviteit direct de kop in te drukken. Dat Bart Vriends waarschijnlijk beter is dan Johan Derksen ooit was laten we maar even buiten beschouwing verder.

12-12-2023 12:33

Aram +17902

Er wordt negatief geluld over Brobbey.

Maar het zijn Gijp en Druipkaars.

Dat zegt dus niets. Laten we luisteren naar mensen met wat meer verstand en minder rancune.

12-12-2023 12:20

leeke +10393

Nou ik denk dat ze 100% gelijk hebben hoor. Het is maar Vriends (sparta thuis) zou Brobs dat ook lukken tegen een van Dijk (noem maar wat). En al die hosanna over al die gewonnen wedstrijden, dat het zo goed gaat......we speelden wel tegen kleine ploegjes he ,daarbij komt dat het nog steeds niet goed is voetballend.Kinderhand is blijkbaar snel gevuld

12-12-2023 12:27

freak31 +5676

Over Bergkamp hebben ze 100% gelijk, maar over Brobbey mag men gewoon positief zijn, maar nee de media is tegen ons en zo ook VI. Maar eh, ik snap niet waar ze zich mee bemoeien, dacht dat VI geen voetbaltalkshow meer was?! Daar hebben ze nu dat andere programma voor. Lekker consequent weer!

12-12-2023 12:11

AmsterdamZuidRivierenbuurt +25319

Zuuuuuuuuuurrrrrr

12-12-2023 12:03

Bram +2046

Even weer goedkoop scoren van de ze heren. Vd Gijp wordt echt steeds triester

12-12-2023 12:02

trodat4030 +96444

Je kan goed merken dat deze mannen niet meer dan samenvattingen kijken van Ajax. Eerste helft was wel degelijk een vleugje (zelfs iets meer dan een vleugje) Ajax-voetbal, maar dat zie je natuurlijk niet als je alleen de samenvatting kijkt. Verder vind ik het nogal denigrerend hoe Derksen of all people Vriends wegzet als een stumper..

Dus, ter kennisgeving aannemen deze 'meningen' en door...

12-12-2023 12:02

leeke +10393

Als je alle wedstrijden van Schip ziet,is het idd wel beter dan onder Steijn . Maar ga niet doen dat het nou zo geweldig is ,vergeet daarbij dat je tegen de mindere hebt gespeeld. Over Brobs hebben ze ook gelijk , ik lees nu dat hij een topspits is,dat hij beter is dan Giminez....En dat vinden Ajaccieden juist leuk om te horen. Maar Brobs is er nog lang niet hoor,al speelt hij onder Schip wel veel beter. Kan me nog herrineren dat ze op AS liever Akpom zagen dan Brobs ,een paar weken geleden.....

12-12-2023 12:32

trodat4030 +96444

Fijn, zo'n reactie die zo'n beetje op 0 punten van mijn reactie slaat. Ignore..

12-12-2023 13:29

leeke +10393

O valt wel mee hoor,jij zag weer een vleugje Ajax 1e helft.prima. ik zag weer Vleugje Steijn 2e helft.maar ach kinderhand is snel gevuld, toch. En Idd "" het is maar Vriends"" een speler van Sparta (over het algemeen rechter rijtje).. Maar neemt niet weg dat Brobs al vele malen beter speelt dan onder Steijn hoor

12-12-2023 14:20

Bravoure +2251

Laat ze maar zweten, we komen er weer aan 💪

12-12-2023 11:50

JaapStam +136705

Bart Vriends is de Maldini van Sparta R'dam!!! Nee zonder gekkigheid, ik had die goals ook gemaakt tegen Sparta R'dam!!! Donderdag zie ik pas een echte test voor Brian Brobbey tegen Vida en Moukoudi!!! Het is voor Ajax erop of eronder in Europa!!! Er staat veel op het spel!!! Kan hij die druk aan???!!! Ben benieuwd!!!

12-12-2023 11:30

Godenzoon24 +15288

Die test heeft hij tegen Marseille ook al doorstaan toch.

12-12-2023 11:41

FrancescosRavioli +15189

Nou tegen PSV niet. Het is maar tot hoever je terug kijkt.

12-12-2023 14:48

Godenzoon24 +15288

Klopt. Maar het gaat erom dat hij de laatste wedstrijden beter speelt en dus ook die tegen Marseille. Want dat wordt gesteld, dat hij zich tegen AEK op een hoger niveau moet bewijzen. En als hij dat dan doet, is het dan wel aangetoond?

12-12-2023 15:31

TeringHenkie +28279

Laat ze lekker lullen

12-12-2023 11:19

AjaxDeBesteClub +18786

Rene begon dat hij de positieve woorden over Brobbey overdreven vond. De spion feyenooider vond het blijkbaar moeilijk te verkroppen dat er, na maanden van extreme negativiteit, ook weer iets positiefs wordt gezegd over Ajax. Het grappige is dat Rene, en ook Van Hanegem, het afgelopen jaar nooit hebben gezegd dat al die schouderklopjes voor feyenoord overdreven waren.

12-12-2023 11:16

Godenzoon24 +15288

We lijken wel calimeros. Die lui zijn zuur. Maar echt niet alleen over Ajax hoor. Het verwachtingspatroon ligt bij Ajax wel wat hoger. Dat heeft Derksen zelf ook al een keer gezegd.

Buiten dat Gimenez heeft er al wel een paar meer gemaakt. Nog niet zo lang geleden verloren we van PSV omdat Brobbey het naliet de wedstrijd voor rust al te beslissen. Toen kon die er geen reet van en nu is hij een halfgod. Zowel in positieve als negatieve zin kunnen we en de media wel overdrijven! Brobbey begon gewoon matig en miste veel kansen en het gaat nu al een aantal wedstrijden steeds beter. Hopelijk zet hij dit door!

12-12-2023 11:45

AjaxDeBesteClub +18786

Ik ben het met je eens over Brobbey. Hoewel ik het wel echt een groot talent vindt, al sinds hij is doorgebroken.
Maar het vervelende aan Van de Gijp is dat hij er nooit voor uitkomt dat hij een hekel heeft aan Ajax. Hij speelt de objectieve analist maar ondertussen probeert hij alles bij Ajax te downplayen en waar kan belachelijk te maken. Bijvoorbeeld gisteren weer express Sutalo zijn naam verkeerd uitspreken. Zeg dan gewoon dat je een hekel hebt aan Ajax en daarom niet objectief kan zijn.

12-12-2023 12:41

trodat4030 +96444

Als er íemand geregeld kritisch is op Feyenoord, soms zelfs op het overdreven af, is het Willem wel. Die man is altijd wat overdreven positief geluid de kop aan het indrukken en tegelijkertijd kritiek aan het afzwakken (lijkt iets dwangmatigs), maar die heeft echt wel geregeld zn praatje over Feyenoord klaar, en echt niet alleen maar positief.

12-12-2023 12:05

AjaxDeBesteClub +18786

Oke dat volg ik ook niet zo goed. Ik denk alleen niet dat hij heeft gezegd dat de positiviteit over Feyenoord in de media overdreven is. Van der Gijp heeft dat in elk geval niet gezegd. En nu er voor het eerst weer iets positiefs wordt gezegd over Ajax, is hij er als de kippen om zijn gal te spuwen.

12-12-2023 12:43

JordyAjacied +19181

Maar als Gimenez 2x tegen Sparta scoort is hij geniaal, laat verder ook niks zien in de CL, maar maakt ook niet uit. Iets met 2 maten meten. Brobbey prikte ze ook mooi in de EL. Trouwens, laat ze maar lullen, hoe meer negativiteit, hoe beter BROBBS gaat worden 💪🏼

12-12-2023 11:14

freak31 +5676

Zo is dat, extra dope voor Brobbey om nog beter te presteren. Let's go Brian!

12-12-2023 11:22

trodat4030 +96444

Denk dat het ook wel ligt aan wie het zegt, dat hij kritiek van van Basten en Koeman tot zich neemt is bij lange na niet hetzelfde als kritiek van deze heren. Kan me niet voorstellen dat Brian zich door hen laat beinvloeden, itt bovengenoemde namen die écht iets voorstellen in de voetbalwereld.

12-12-2023 12:12

Ajaxadam1 +31667

Gimenez heeft 18 goals gemaakt in de eredivisie en Brobbey 6.

Gimenez 2 tegen Lazio en Brobbey 2 tegen Marseille.

12-12-2023 12:40

KingJames23 +11433

Gimenez in een draaiend elftal en Brobbey niet. Plus Gimenez heeft nog een eigen goal gemaakt😉

12-12-2023 13:45

AFCA-Driebergen +22170

Tegen Marseille liet hij het ook zien. Zoals zo vaak al. Maar dan halen ze deze wedstrijd erbij. Brobbey speelt gewoon prima. Hij doet het erg lekker en het gaat nog beter worden. Het is ook nooit goed in dit landje. Zeiken om het zeiken.

12-12-2023 11:13

Delaney +14740

Het azijn in Grolloo moet wel heel erg lekker zijn, want anders kan ik mij al die onnodige negativiteit rondom Ajax niet begrijpen.
Maar eerlijk gezegd ben ik ook niet anders gewend van Johan Derksen.

Off-topic:
Maar mocht dit inderdaad niet volgens de regels zijn dan zou dat eigenlijk oneerlijk zijn tegenover de rest van de Eredivisie.

https://www.voetbalzone.nl/nieuws/mogelijk-probleem-voor-psv-transfer-til-was-in-strijd-met-sancties-rusland/428126

12-12-2023 11:12

Juichtoon +32409

Derksen en zn wekelijkse gezever op Ajax. Antisemiet...
Als Ajax slecht is het een schande. Als ze goed zijn is het ook niks want de tegenstander is niks .
Dan ben je een vooringenomen gevaarlijk persoon. Als je altijd afkraakt zit er een diepere agenda achter. Weg met die vent..(het is een vorm van haatzaaien).

12-12-2023 11:07

AjaxDeBesteClub +18786

Gisteren was ik het echt met alles wat gezegd werd daar aan tafel oneens. Dat gebeurd steeds vaker met dat programma.

12-12-2023 11:11

Johan14Cruijff +568

Jij vindt niet dat de lat stukken hoger mag?

12-12-2023 11:16

AjaxDeBesteClub +18786

Nou inderdaad ja. Dat van. Derksen over Ajax was ik het meeste mee eens. Het lek is niet opeens boven. Maar de rest van de uitzending, van Rusland tot Israël, was ik het overal mee oneens. En ook dat flauwekul verhaal over Brobbey. Rene is gewoon een feyenoorder, die krijgt rode vlekken als mensen iets positiefs zeggen over Ajax. En dan valt alle rationaliteit weg. Hij zei dat Bart Vriends (was de beste speler van Sparta) 1,78 is en verschrikkelijk slecht. En dat Brobbey internationaal niks heeft laten zien, terwijl Brobbey er vorige week nog 2 inschoot bij Marseille. En nog meer onzin.

12-12-2023 11:22

Juichtoon +32409

Zeker wel. Maar Brobbey doer het nu prima. Dan is de tegenstander weer niks.

12-12-2023 17:09

Patrick020 +22228

Bart is ook ED niveau een prima verdediger

12-12-2023 11:06
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.