'Dat Huntelaar niets krijgt, zegt alles'

door sammekors 79

'Dat Huntelaar niets krijgt, zegt alles'

door sammekors 79

Laatst geüpdatet

Marcel Brands, technisch manager van PSV, snapt weinig van de manier van fluiten van Nederlandse scheidsrechters. Tegenover Voetbal International uit hij zijn frustratie over het inconsistente fluiten. Aanleiding hiervoor zijn de slaande bewegingen van Klaas-Jan Huntelaar en Hirving Lozano het afgelopen weekend.

'Dat Huntelaar voor eenzelfde armgebaar (als Lozano, red.) niets krijgt, zegt alles. Het is allemaal zo verwarrend voor spelers en trainers.' Maar Brands heeft meer voorbeelden van onregelmatig fluitgedrag. 'Toen we tegen Sparta speelden, mocht van Bas Nijhuis heel erg veel. Ik denk dat hij voor het geval met Lozano niet eens had gefloten. En Isimat moest tegen Heerenveen naar de kant met een bloedlip na een tik, maar zijn directe tegenstander kreeg niks. Woudenberg had niet eens een bloedlip.'

Van de drie wedstrijden schorsing voor Lozano begrijpt Brands dan ook maar weinig. 'Lucas Woudenberg heeft verklaard dat het meer een duw dan een klap was. Wij hadden daarom verwacht dat de rode kaart zou worden omgezet in geel. We schrokken dus wel even toen maandag bekend werd dat Lozano voor drie wedstrijden werd geschorst.'

Titelstrijd
In de strijd met Ajax om het kampioenschap zal PSV het enkele wedstrijden zonder aanvaller Lozano moeten doen. Ook aanvoerder Marco van Ginkel kan wegens een blessure niet meedoen. Brands: 'Ik zou liegen als ik zou zeggen dat Marco en Lozano niet heel belangrijk voor dit team zijn.' Gespeeld is de competitie volgens hem dan ook nog niet. 'Ik heb ook nooit een moment gedacht dat de titelrace al een gelopen koers zou zijn.'

Lees meer over:
Plaats reactie

Lazell +17005

Hahahaha een bloedlip?

23-02-2018 17:02

vanreenen +10288

Waarom geeft Brandhout de scheids van dienst die toen in een wedstrijd van hun 6 minuten!! blessuretijd bij heeft getrokken. Nog nooit vertoond, maar daarover heeft nog nooit iemand iets gezegd. Voor Brandhout is het jammer dat het geen 4 wedstrijden onvoorwaardelijk en 2 wedstrijden voorwaardelijk zijn geworden.

23-02-2018 15:48

Cello +52979 moderator

De enige overeenkomst tussen Lozano en Huntelaar is dat beide de arm gebruikten. Maar dan houd het op die vergelijking. Huntelaar was in actie verwikkeld waarbij hij zijn arm gebruikte om los te komen. Bij Lozano was de bal inmiddels weg en was er niet direct meer sprake van een spelmoment toen hij Woudenberg sloeg. Ik vind er dus nog wel enig verschil in beide situatie's.

Neemt niet weg, dat óók Klaas Jan een rode kaart had kunnen krijgen. Zijn geluk is dat de scheids (en zijn assistenten) schijnbaar niet een zo duidelijk zicht hadden op de situatie, zoals dat wel het geval was bij die actie van Lozano. Dan heb je gewoon pech als Lozano (PSV) zijnde en Klaas Jan had geluk.

Daar kan je natuurlijk verder uren, dagenlang over lopen miepen, maar een andere keer is het andersom.

Maar ik blijf erbij dat ondanks dat beide de arm gebruikte, dat de situatie's toch niet echt hetzelfde waren.

22-02-2018 00:19

jackwolf +4

Hoe heerliijk is dan wanneer Huntelaar de eerst volgende potjes zes doelpunten maakt!

21-02-2018 23:04

hallo1 +0

Heb hier toch wel een traantje bij weg moeten pinken.

Moeten we in Nederland nu niet iets gaan organiseren voor Brands, het is zo erg om op die leeftijd al in een vergevorderd stadium van dementie te zitten.

21-02-2018 19:55

Broekzak +442

Lozano had nog een voorwaardelijke schorsing staan. die nemen ze ook mee in het besluit natuurlijk.

21-02-2018 19:39

mcatarinob +0

Met het losrukken maakte hij een overtreding. Maar dat was nadat hij onreglementair, binnen het strafschop gebied onderuit werd gehaald.

21-02-2018 18:55

Ajax412 +1326

Als hij een vent zou zijn zou hij ook voorbeelden noemen waarbij ze zelf een voordeel hadden tegenover de club uit Amsterdam waar ze altijd zo graag over praten daar. Maarja, als je een echte vent bent werk je ook niet voor P$V.

21-02-2018 18:26

AFCA0492 +3

het is toch te zielig voor woorden dat dit uit de mond van een technisch manager komt. hij heeft een punt maar waarom moet deze beste man het ALTIJD over ajax hebben. maak je punt en hou je smoel.

21-02-2018 17:37

Michelinho +9

Over Calimero's gesproken, deze heeft zeker met Brands op school gezeten: http://www.soccernews.nl/news/430770/vvvvoorzitter-maakt-gehakt-van-ajax-wat-willen-ze-nou

21-02-2018 16:35

Babayaka +7

VVV zeker? Ajax moet lekker in Duitsland gaan voetballen.
Dan zullen we zien hoeveel er nog overblijft van de taart die tv rechten heet. Men heeft nog steeds niet door dat Ajax toch echt de grootste magneet is voor het Nederlandse voetbal en haar competitie.

21-02-2018 17:16

Michelinho +9

Kijk uit hoor, straks ben je nog "Amsterdams arrogant".

21-02-2018 18:36

3*stars*3 +23499

Dat is het em juist, ze weten het dondersgoed maar pure frustratie in rest van NL.
Zie je nu ook want hoewel PSV schijterig shitvoetbal speelt, zijn er nog steeds genoeg mensen die PSV graag kampioen zien worden.
Verbeek werd nog net niet voor gek verklaard na zijn uitbarsting want het is gewoon ''knap'' dat PSV bovenaan staat...

Moet je voorstellen wat diezelfde mensen zouden roepen als Ajax op 1 zou staan, met zo'n laffe speelstijl....

21-02-2018 18:39

Ar +104

Wat een klagende Calimero is het toch ook.

21-02-2018 16:30

ajax2004 +2

Dus ellebogen mogen zolang het slachtoffer maar geen bloedende lip eraan overhoudt?

21-02-2018 15:56

AlexIbarra +19287

Ik hou van nuance en redelijkheid, daarom zeg ik hierop dit:

Hou je fucking bek vieze vuile strontcalimero, in plaats van bij het minste zuchtje tegenwind te lopen zeiken over Ajax.

Begin je met je eigen ploeg bezig te houden en neem een voorbeeld aan bestuurders van topclubs, die ook niet in de media lopen te zeiken over 1 terecht beslissinkje in hun nadeel.

Prop lekker die eierschaal in je kont want nu hij op je hoofd zit, zie je de dingen niet helder.

Graag gedaan!

21-02-2018 15:07

Schöne82 +215

Iedere seizoen zijn er discutabele momenten die best doorslaggevend kunnen zijn.

* Doellijn goal Fey vorig jaar was never ever gegeven in normale situatie
* Onana wordt ondersteboven gelopen in Groningen, wordt doorgespeeld...

Zonder één van die twee momentjes, was Ajax kampioen geweest....

Bovengenoemde momenten gingen om keiharde directe punten. Niet zo janken om geen rode kaart voor een concurrent aub. Calimero.

21-02-2018 15:06

ST +23081

Jankerd! Richt je eens op het lelijke spel van je ploeg i.p.v. de eeuwige Calimero uit te hangen.

21-02-2018 14:54

Babayaka +7

Kan die club aub failliet gaan.

21-02-2018 14:51

Redrum +96198

Ik wacht nog steeds met smart op het moment dat de lijken bij psv uit de kast komen en de ware aard van de knappe prestaties van Brands onthuld worden.

21-02-2018 15:24

ollie +0

laats werd er een aanslag gepleegd op Nicolás Tagliafico, hier kraait niemand naar. En die Hans Kraay, wat een zeik interview, het ging alleen maar over Huntelaar. Spelen ze een keer goed wordt er geen aandacht aan besteed.

21-02-2018 14:45

atalantanio +539

Brands moet gewoon zo professioneel zijn en z’n mond dicht houden over Ajax. Dat die zielige broertjes Van de Kerkhof weer zitten te jammeren is nog tot daar aan toe, maar dat mensen uit het bestuur van die club ook tegen Ajax zitten aan te schoppen vind ik erg laag. Het toont weer hun minderwaardigheidscomplex.

21-02-2018 14:32

Bijgoochem +186

Dat de scheidsrechters allemaal hun eigen draai geven aan de regels en dat dit slecht is, daar heeft ie wel gelijk in. Maar dat is niet bewust tegen bepaalde clubs. De ene scheidsrechter ligt Ajax of PSV beter dan de andere, net zoals je vaak ziet dat een bepaalde tegenstander moeilijk is (Vitesse, Utrecht) en dat je de andere meestal overklast (Feyenoord, Roda).

Maar het was toch wel duidelijk dat Lozano bewust zijn arm in het gezicht van die speler plant, maar dat Huntelaar wordt vastgehouden en zich wat ruig loswurmt is heel wat anders.

21-02-2018 14:24

DeGodenzonen020 +1

Tsja, je voorkomt nauwelijks dat de ene scheids strenger is, er korter op zit dan de andere. Heeft ook met karakter en de ploegen te maken. Videoref zou ook wat dat betreft de boel meer gelijktrekken.

21-02-2018 15:13

masterrr +1

Ik vind Brands een hele irritante, narcistische man en geniet van de frustratie bij hem. Wel heeft hij hier natuurlijk een punt.

Vond gevallen Lozano en Huntelaar veel op elkaar lijken.

21-02-2018 14:21

abi +7

Was ook inderdaad hetzelfde, maar betekent niet dat lozano geen rood verdiende. Huntelaar verdiende m ook, maar dan moet je als clubbaas en zeker van een topclub niet zo janken

24-02-2018 14:27

RuffRhythim +24837

Maar vPolen had toch ook geen bloedlip?

Dus geen rood voor Hunt, meneer Brands (simpele gast...)

21-02-2018 14:21

RusselWestbrook +21

Al heeft Brands hier wel gewoon een punt en is Nijhuis een ramp van een scheidsrechter.

21-02-2018 13:59

ajaxminimax +5471

Brands moet niet zeiken over nijhuis, hij had namelijk geluk dat nijhuis niet floot voor een overtreding vlak voor bergwijn scoorde.

21-02-2018 16:09

RusselWestbrook +21

Guardado.

I rest my case.

21-02-2018 13:58

zwollie +8

Brandsie brandsie moet huilie huilie doen.

21-02-2018 13:54

stefanwillem +12150

suske en wiske en "de zielige zeurpiet"

21-02-2018 13:35

Redrum +96198

Suske en Wiske en de Manipulerende Manager

21-02-2018 14:04

DeGodenzonen020 +1

Suske en Wiske en het Technisch directeuren Tranendal

21-02-2018 15:14

Labrador +10

De titel zegt calimero. Maar als ik het artikel lees snap ik hem wel. De scheidsrechters hier doen maar wat.

21-02-2018 13:12

Redrum +96198

Ja de scheidsrechters doen zeker maar wat, maar dat doen ze al het hele jaar en tot nu toe was dat steeds in het voordeel van psv. Nu is het een keer niet in het voordeel van psv en dan moet de technisch directeur natuurlijk even aan de bel trekken.

21-02-2018 13:18

ajaxinho +13

Ze gaan punten verspelen zonder VGinkel en Lozano.

100% zeker!

21-02-2018 13:10

Redrum +96198

Ik hoop het wel ja, dat zou de boel pas helemaal open gooien en de druk op psv zal dan ontzettend groot worden. Zeker aangezien ze dan bij een volgende misstap zelfs de koppositie kwijt kunnen raken aan Ajax. Tot nu toe heeft psv zijn wedstrijdjes lekker zonder al teveel druk af kunnen werken en alles zat lekker mee, maar als die druk er wel is en het geluk ophoudt verwacht ik dat ze nog wel aardig wat punten gaan verspelen.

21-02-2018 13:22

DeGodenzonen020 +1

Reken maar dat psv winnen in eigen huis prestige oplevert. Als ze verliezen zou slechts n heel klein deel van de fans blij zijn. Psv zal zich wel ns rustiger hebben gevoeld: puntverlies, twee sleutelspelers ontbreken voor minstens een pot en de media rept over open titelstrijd. Ns kijken hoe koel ze nu zijn. Ik verwacht de komende twee potten stress in Eindhoven en twee verliespunten. 0-0 tegen Fey!

21-02-2018 15:17

3*stars*3 +23499

Ik geloof wel dat Fey er gewoon voor gaat.
Die moeten ook weer een goed gevoel en lijn in hun spel krijgen, om in de beker te knallen.
Ze spelen ook tegen PSV, waar paniek nu echt is toegeslagen.

Met v Ginkel en Lozano hebben ze al aardig wat potjes kut gespeeld en vooral gemazzeld.
Laat staan zonder die 2.

Ze zien daar ook dat Ajax veel meer kwaliteiten heeft en die 3-0 zijn ze niet vergeten.
Als PEC uit begin is van het nieuwe Ajax onder Ten Hag, moet het goedkomen.

21-02-2018 13:41

Michelinho +9

Ik geloof ook wel dat ze zo hoog mogelijk willen eindigen in de ED, maar of ze tegen PSV iets kúnnen bewerkstelligen is nog maar de vraag. De wedstrijd tegen Heracles was echt vork-in-je-eigen-oogbal-prikken-slecht.

21-02-2018 14:02

3*stars*3 +23499

Had een stuk gekeken en idd leek nergens op.
Maarja een topduel blijft een wedstrijd op zich ;-)

Dit zijn ook de potjes waar de bondscoaches en scouts op afkomen.
Vooral zo'n Jörgensen moet weer eens opstaan want in 2018 scoorde hij nog niet.

21-02-2018 14:17

Michelinho +9

Ik heb ook wel goede hoop dat ze er wel zullen staan zondag, zeker als PSV het de twee beste spelers ontbeert zie ik minstens een punt in Rotterdam blijven.

21-02-2018 16:41

Michelinho +9

Wel lekker ironisch hoe Luuk vorige week liep te huilebalken dat de scheidsrechter de (lees: hun) spelers niet in bescherming nam en nu Brands loopt te janken omdat de scheids dat bij de spelers van de tegenstander deed. xD

21-02-2018 13:08

Redrum +96198

Het gejank van Luuk was zeer opvallend, aangezien de scheidsrechter die hij zo stom vond hun aan de overwinning had geholpen met zijn manier van (niet) fluiten. Het gejank van Brands is nog opvallender, omdat een technisch directeur zich doorgaans niet uitlaat over dit soort zaken en zeker niet op zo'n simpele manier. Maar goed, ik hoop dat we nog veel meer van dit soort jankberichten uit Eindhoven gaan zien dit seizoen.

21-02-2018 13:10

Suarez16_ +9228

Heb je marcel eierschaal brands weer. Zie hem nog geniepig lachen dat Ajax uitgeschakeld werd door Rostov. "Een club waar hij nog nooit van gehoord heeft." en 3 maanden later werd zijn club door dat zelfde Rostov uitgeschakeld.

21-02-2018 12:57

Redrum +96198

Ik kan me ook nog het jaar herinneren dat het geld wat psv van de gemeente had gekregen er ook doorheen was gejaagd en psv noodgedwongen hun beste spelers moest verkopen om niet alsnog de afgrond in te zakken. Psv ging het allemaal anders doen, Cocu werd aangesteld en de eigen jeugd ging een kans krijgen. Gevolg: een dramatisch seizoen waarin ze een keer of 12 verloren en ze kansloos 4e eindigden. Kortom: als psv probeert iets anders te doen dan laf reactievoetbal spelen met vooral aankopen en huurlingen zakken ze volledig door het ijs.

21-02-2018 13:13

Michelinho +9

Hij weet best dat Lozano nog een voorwaardelijke straf heeft lopen en er daarom zwaarder gestraft wordt. Marcel wil gewoon de publieke opinie bespelen om een lagere straf te bewerkstelligen. De KNVB is wel zo laf om zich daardoor te laten leiden nl. Maar lekker voorbeeld, Marcel, een scheidsrechter die Zeist aan zijn reet lapt en er zijn eigen regeltjes op nahoudt.

21-02-2018 12:36

Michelinho +9

O haha, idd. Gecorrigeerd.

21-02-2018 13:04

fanforeffer +4

Redactie van AS is debiel om iedere keer PVC ers aan het woord te laten.

21-02-2018 12:35

3*stars*3 +23499

Je kan zeggen wat je wilt over Marc maar je hoort hem zelden over de concurrenten.
Maakt niet uit hoe of wat maar Brands moet altijd zijn bek opentrekken en Ajax erbij halen.

Zelfs na transfer van Neres begon hij over aankoopbeleid van Ajax.
PSV zou dat niet doen en afgelopen winter halen ze een bolle spits voor 10,5mil.

Nu dat Calimero gejank weer maar hij maakt zich natuurlijk populair bij de fans van dat kut clubje.

21-02-2018 12:33

RaynoFischer +18

En vergeet Lozano niet die ze met allerlei constructies hebben weten te halen, waardoor ze het meeste geld kwijt zijn mocht hij vertrekken

Als Marc zich zo zou gedragen zou hij juist kritiek krijgen van Ajacieden ;)
Laat staan de media.

21-02-2018 12:37

Redrum +96198

Vooral de media had een transfer zoals die van Lozano bij Ajax echt tot op de bodem uitgezocht, maar Brands hoefde alleen één interview te geven waarin hij met een rooie kop liep te stotteren terwijl hij duidelijk aan het liegen was en voor iedereen was het duidelijk: puik werk van Brands! Verder geen vragen meer stellen en lekker Lozano ophemelen de rest van het seizoen.

21-02-2018 12:41

3*stars*3 +23499

Hell no, als Ajax zo'n vage transfer zou doen, zouden alle praatprogramma's er druk mee bezig zijn.
En dan heb ik het ook over Jinek, late night, DWDD en zelfs omroep Brabant.

Maarja Ajax is ook veel groter en zoals Ten Hag zegt, fascinerend ;-)

21-02-2018 13:34

3*stars*3 +23499

Precies, ik heb echt een gruwelijke hekel aan dat clubje gekregen.
Echt alles is hypocriet en smerig, binnen en buiten de lijnen.

21-02-2018 13:30

DeGodenzonen020 +1

Leven ruim boven hun stand. Toch hoop ik niet dat ze failliet gaan. Blijft er geen goede concurrentie over hier

21-02-2018 15:29

Redrum +96198

Wat Brands doet is vooral een smerige poging om de knvb te beïnvloeden, maar ook scoren bij de fans zal in zijn achterhoofd zitten ja. Ik zal nooit vergeten wat zowel hij als Gerbrands de media in slingerden toen Ajax Neres kocht. Dergelijke transfers waren absoluut onverantwoord en binnen het businessplan van psv zouden zulke transfers niet passen. Ze zouden nooit meer dan 7 miljoen voor één speler betalen. Nog geen paar maanden later hadden ze Lozano gekocht met één of andere schimmige constructie waarover ze gewoon weigeren de waarheid te vertellen, maar waarvan duidelijk is dat ze sowieso rond de 10 miljoen betaald hebben en een paar maanden later kopen ze er nog eentje van 10,5 miljoen. Als Overmars dit soort dingen zou doen zou ik me letterlijk kapot schamen. Maar Overmars hoor je nooit over andere clubs, die doet gewoon zijn ding en verrast ons zo nu en dan (positief).

21-02-2018 12:39

Tufono +4195

Als je het "spel" van Piss Off analyseert, dan is het zeer vals hoe ze spelen en wedstrijden winnen. Vaak op een gemene manier, door snel het spel te hervatten, door overtredingen, door net voor het einde (de tegenstander is dan helaas met zijn hoofd er niet bij) te scoren, door onnodig rode kaarten van de tegenstander, door gemene overtredingen. Scoren vaak door onnodig balverlies van de tegenstanders, nooit door eigen initiatief. Daarom Pisss Offff!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

21-02-2018 12:23

Tufono +4195

Wat een zielig figuur. Huntelaar werd zelf eerst grondig vastgehouden, daarna liet hij van zich afbijten, dit kan. Maar Lulzano maakte een slaande beweging zonder dat de tegenstander hem iets deed!

21-02-2018 12:09

AFCA0492 +3

zowel huntelaar als lozano moeten zn handen thuis houden. ik zou als ik jou was de rode laart van lozano nog een keer bekijken werd ook gewoom vast gehouden.

21-02-2018 12:42

DeGodenzonen020 +1

Geeft je geen vrijbrief om met je armen te gaan slingeren, toch?

21-02-2018 15:31

RaynoFischer +18

Misschien eenzelfde armgebaar maar 2 hele verschillende situaties.
Lozano staat bij de middelijn met Woudenberg achter zich en slaat naar achteren en Huntelaar en Van Polen in een duel bij een corner en probeert zich los te maken omdat hij wordt vastgehouden wat ook als overtreding gezien kan worden.

De Koning Calimero Brands heeft weer gesproken

21-02-2018 11:49

Redrum +96198

Als je niet zou weten van wie dit stukje tekst afkomstig was zou je denken dat het misschien die supporter was die toen aangifte ging doen van matchfixing. Maar nee, het blijkt de technisch directeur van psv te zijn.. Om je kapot te schamen als club zijnde, maar je als ze iets niet kennen bij psv is het wel schaamte.

21-02-2018 12:00

Ozymandias +159568

Niet alleen slaat Lozano naar achteren hij sloeg ook omhoog. Zijn elleboog kwam boven zijn schouder uit terwijl Huntelaar naar achteren sloeg en zijn elleboog dus op gelijke hoogte met zijn schouder was.

21-02-2018 12:35

WantAmsterdam +116147

Wat is hat toch een verschrikkelijke persoon. Altijd dat Calimero gedrag

21-02-2018 11:47

blessure +2

Domme reactie van Brands, natuurlijk fluiten de scheidsrechters niet consequent.
De ene keer is in het voordeel, de andere keer in je nadeel.
Brands had beter zijn mond kunnen houden.

21-02-2018 12:09

JohnSnow +2959

Wat wordt er toch een commotie gemaakt om de elleboog van KJH zeg... Dit gebeurd vaak zat in het voetbal, en Blom heeft aangegeven dat hij het heeft beoordeeld. Punt.

Overigens snap ik wel dat Brands het oneerlijk vind dat KJH niet bestraft wordt en dat Lozano vervolgens 3(!) wedstrijden niet mag spelen. In mijn ogen had dit ook gewoon 1 wedstrijd kunnen zijn. Maar om je dan zo uit te laten in de media vind ik dat je je wel een beetje laat kennen.

Maargoed, zo te lezen hebben Ajax en PSV één ding gemeen:
We hebben allemaal een hekel aan Bas Naaihuis.

21-02-2018 11:47

Geoffajax06 +0

3 wedstrijden is wat veel, maar dat heeft ook te maken met een voorwaardelijke schorsing van eerder dit seizoen.

21-02-2018 11:51

JohnSnow +2959

Daar was ik niet van op de hoogte. Bedankt.

21-02-2018 12:08

GerardAjax26 +2

Vreemde redenatie, een slaande beweging van Lozano bagataliseren omdat Woudenberg geen bloedlip had.. nogal logisch als die tik ergens anders belandt.. En Brands vergeet er even bij te vermelden dat bij het doelpunt van PSV tegen Sparta een overtreding van PSV vooraf gaat. Net zoals er voor de slaande beweging van Huntelaar een overtreding van PEC vooraf gaat. Dat supporters zo redeneren kan ik nog enigszins begrijpen, maar een technisch manager zou zich niet tot zulke argumenten moeten verlagen door selectief momenten eruit te pikken.

21-02-2018 11:43

Redrum +96198

Dit is een redenatie waar een gemiddelde supporter zich kapot voor zou moeten schamen, het trieste is echter dat deze woorden afkomstig zijn van Marcel Brands.. technisch manager van psv..

21-02-2018 11:49

Redrum +96198

Ik zat al te wachten op de reactie van Brands en hij heeft me zeker weer niet teleurgesteld! De meest hypocriete lul van Nederland en misschien ook wel de grootste schijnheil. Moet je voorstellen dat Overmars in de media zou gaan lopen klagen over het niveau van de arbitrage omdat Ajax een keer rood gekregen heeft.

21-02-2018 11:42

DavidFerr +3

Inderdaad. Over die overtreding tegen Sparta waarbij Nijhuis gewoon door liet gaan en waarna Bergwijn scoorde hoor je Brands natuurlijk niet. Hypocriet gelul.

21-02-2018 11:46

Redrum +96198

Ja en voordat Bergwijn de overtreding maakte werden er al 2 overtredingen door andere psv-spelers gemaakt waar allebei ook voor gefloten had mogen worden, maar dat is dan natuurlijk allemaal prima. Sowieso, als je het hele seizoen gaat evalueren denk ik niet dat psv mag klagen over beslissingen van de scheidsrechters. Maar ja, dat doen ze natuurlijk wel weer.

21-02-2018 11:50

Bjorn +12563

De frustratie over inconsistentie onder scheidsrechters in het algemeen is bekend en terecht. Dat ervaren wijzelf ook met Nijhuis als je die vergelijkt met Van Boekel. Bij de ene wordt alleen gefloten als je hem vol voor zijn flikker trapt, bij de ander wordt al gefloten als je hem aait.

Inzake Lozano zou het hem sieren als hij de hand in eigen boezem stak.

21-02-2018 11:41

Redrum +96198

Ja Lozano is duidelijk een recidivist, hij heeft nu 7 keer rood gehad in de afgelopen 2 jaar. 2 keer bij psv, 1 keer bij Mexico en 4 keer bij Paruchia. Natuurlijk moet je elke situatie apart beoordelen, maar het is toch niet gek dat hij voor deze slaande beweging rood kreeg. Psv zou alleen psv niet zijn als ze alles weer goed praten wat hun spelers doen en weigeren schuld te bekennen.

21-02-2018 11:44

vader123 +20

Nieuwe episode van Calimero in de Lichtstad.

21-02-2018 11:37

ajaxminimax +5471

Je wist dat het nog kwam... grotere calimero's bestaan er niet

21-02-2018 11:37

EuforischeRealist +15604

Ga je schamen Brands!

21-02-2018 11:35
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.