'Waarom krijgt Sánchez wel transfer en ik niet?'

door giobelloni 79

'Waarom krijgt Sánchez wel transfer en ik niet?'

door giobelloni 79

Laatst geüpdatet

Amin Younes baalt ervan dat hij van het Ajax-publiek veel kritiek krijgt. Dat zegt hij in gesprek met De Telegraaf. Volgens de kleine Duitser is zijn matige spel het gevolg van de korte vakantie die hij deze zomer na de Confederations Cup kreeg.

Younes erkent dat hij op dit moment niet honderd procent fit is. 'Ik ben niet fris. Vanwege de Confederations Cup heb ik geen goede vakantie gehad en daarom aan Ajax gevraagd of ik tussentijds even weg mocht. Het antwoord was 'nee', terwijl ik door het incident met Appie Nouri in de zomer geen minuut heb los kunnen komen van voetbal. Ik wilde er toen voor mijn teamgenoten zijn en ben eerder teruggekomen. Dan is tien dagen vrij veel te kort.'

Daarnaast zegt de kleine dribbelaar dat hij het mentaal moeilijk heeft, vooral met het niet krijgen van een transfer. 'Er waren drie clubs in Duitsland en Italië die een grote transfersom voor mij wilden betalen. Maar een transfer was onbespreekbaar, er viel niet eens te praten. Ik heb twee jaar lang binnen en buiten het veld alles voor de club gegeven. Waarom laat Ajax Davinson Sanchez wel gaan en mij niet?', vraagt hij zich af. Ruzie maken doet de aanvaller echter niet. 'Ik zal me honderd procent blijven inzetten zolang ik bij Ajax onder contract sta.'

Lees meer over:
Plaats reactie

trainerdv +2

Shit... Dat had ik liever andersom gezien. Younes voor veel geld verpatst en Sanchez morgen slopend in de Kuip..

21-10-2017 14:19

Jan Doedel +4308

Belachelijk al dat gezeik op Younes! Hij scoorde afgelopen weekend nog een prachtig doelpunt. Met z'n rug notabene! Hoeveel zogenaamde topspelers kunnen dat? Amin je bent een topper!

21-10-2017 01:53

Babangida83 +23947

Het is duidelijk dat het succes van vorig seizoen naar de bolletjes gestegen is. En als dan het eerste schaap over de dam is (Bosz en Sanchez) en Ajax toont zelf geen ambitie dan kun je op je vingers tellen dat er onrust komt. Krijg je ook nog een paar onbegrijpelijke wissels van Keizer erbij waardoor je geen Europees speelt, dan kun je opnieuw beginnen met het opbouwen van je selectie. Als zelfs Amin Zwart al praatjes krijgt, dan is het duidelijk dat het hommeles in de tent is. Viergever wil ook graag weg... Enige manier om dat op te lossen is de rotte appels eruit halen en verkopen. Daar was Bosz trouwens goed in, de rotte appels eruit halen. Ironisch.

20-10-2017 18:47

ST +23084

Rare zaak dat ze deze matige speler niet hebben laten gaan en Sánchez en Klaassen wel.

20-10-2017 17:30

Babangida83 +23947

Alsof Ajax een keuze had.

20-10-2017 18:37

Ardoe +578

Al die stoere mannetjes binnen Ajax maken personen kapot. Chapeau, again...

20-10-2017 17:17

Panama +0

Aan de hand van alle artikelen, zie ik dat ze goed bezig zijn met de klassieker. Kunnen we nu vast een kleine voorspelling doen: we beginnen dramatisch en feyenoord enorm sterk. Hierdoor komen we vroeg achter en kunnen we maximaal terugkomen tot een gelijkspel. Kan niet wachten!

20-10-2017 15:25

Ricoo +1

Dat vraag ik me ook af Amin. Had het ook liever andersom gezien, maarja..

20-10-2017 14:41

Lagasj +2905

Dit is weer lekker voor de sfeer in de groep.
Goed voor de concentratie zo vlak voor de wedstrijd.
Keizer heeft zelfs dit niet in de hand.
En de RVC drinkt nog een glas.....

20-10-2017 14:40

EKS +5

Het is heel dom dat Keizer er dan in de pers nog op in gaat ook.

20-10-2017 16:41

echtgras +824

Waar is Keizer mee bezig??

Speler geeft zelf aan dat hij niet 100% is (deels als excuus maar ok), dan ga je hem toch niet tegen zn zin opstellen? Helemaal niet als je met Dolberg en Kluivert betere alternatieven hebt...

Keizer wil gewoon niet winnen denk ik.
Echt totaal onbegrijpelijk.

20-10-2017 13:55

trainerdv +2

Onzin. Zolang je niet geblesseerd bent én de beste op je positie (in de ogen van de trainer), ben je gewoon inzetbaar. Het is geen kantoor waar je zelf je vrije dagen op kan nemen. Buiten dat is iedereen is kapot van Appie. Als hij echt niet meer kan en wil, geeft hij dat wel aan. Maar vooralsnog heeft alleen Gudelj ooit zoiets vreemds gedaan.

21-10-2017 14:24

Onpartijdig +4438

hij speelt zondag weer, dat zegt Keizer zojuist op de persconferentie.

20-10-2017 13:44

Redrum +96213

Zucht.. Keizer, wat is er toch mis met die gozer? Het lijkt me echt een realistische en sympathieke gozer, maar hij loopt zo gruwelijk hard te kloten met die opstellingen.

20-10-2017 13:50

10Sneijder10 +3042

Verschrikkelijk....
Het word steeds schrijnender....

20-10-2017 13:51

Redrum +96213

Meneer is dus moe en gefrustreerd. Nu op de tribune en in de winterstop verkopen. Desnoods voor 3 miljoen. Opflikkeren met dit soort gasten

20-10-2017 13:29

Warrior +1

Als jij dan mee gaat...

20-10-2017 16:43

Koekepeer +1466

Sorry van de min. Was niet de bedoeling

20-10-2017 20:13

Jajijdaar +1

Met zulke uitspraken maakt Younes zich niet populairder mee..
Zo zie je maar... Het lijkt alsof elke speler wel makkelijk of snel weg wilt bij Ajax.

20-10-2017 13:16

De Stift +7093

Toch weinig sympathiek dit van Younes. Terwijl hij me juist altijd positief opviel om die reden. Ik denk dat Younes Ajax toch vooral dankbaar moet zijn. Speelde toch een onopvallende rol in de tweede Duitse divisie en heeft bij ons echt de kans gekregen. Laat met zijn acties zien veel talent te hebben, maar door zijn gebrek aan rendement zou hij vooral in de spiegel moeten kijken. Als hij namelijk gaat scoren en assists geven, dan komt die grote transfer echt wel. Tegelijkertijd: als hij aangeeft vermoeid te zijn, kan je hem best twee wedstrijden rust geven en bijvoorbeeld Kluivert, Cerny of Dolberg op zijn positie zetten.

20-10-2017 13:06

Dwergje48 +4

Als dit allemaal waar is dan is het gewoon een kwalijke zaak. Als hij aangeeft niet fit te zijn gun hem dan gewoon zijn rust. En ik snap ook wel dat je scheve gezichten krijgt als iemand na 1 jaar al weg mag omdat ie ff gaat zeuren maar voor jou mag er niet eens gesproken/onderhandeld worden terwijl je je 3e seizoen in gaat.

20-10-2017 12:50

Ajaxvooraltijd +2

Is dit een grap of een sensatieartikel van de Telegraaf of is dit echt waar? Dit doe je toch niet vlak voor een klassieker?

20-10-2017 12:41

Babayaka +7

Inderdaad schandalig, sanchez laten ze na een jaar gaanm en deze klasbak houden ze binnen, vooral na het dozijn aan goals en assists die die aan ajax gegeven heeft.
Ajax gaat trouwens zo gigantisch pak slaag krijgen dit weekend.

20-10-2017 12:35

Harrie Nak +4

Oftewel, lekker banken, te beginnen zondag!

20-10-2017 12:27

..::Rootje::.. +676 moderator

Younes zegt dat hij niet honderd procent fit en niet fris is.

Laten we eens naar vorig seizoen kijken. Daarin gaf hij zijn eerste assist pas in speelronde 9. Zijn eerste beslissende doelpunt viel pas in speelronde 26. Daarvoor maakte hij maar één treffer in speelronde 21; de 0-2 tegen Roda JC.

In totaal gaf Younes vorig jaar zes assists en kwam tot drie doelpunten. Dat is barweinig voor een buitenspeler van Ajax. Dat hij dan niet honderd procent fit is, daar geloof ik vrij weinig van.
En als hij met zijn hoofd ergens anders zit, wat ik ook niet geloof, dan moet hij dat aangeven, zodat hij lekker kan banken. Geef Kluivert of Cerny maar speelminuten, spelers die er echt voor willen gaan.

20-10-2017 12:15

footietsar +170

Als hij werkelijk heeft aangegeven niet 100 procent fit te zijn meteen op de bank plaatsen de komende wedstrijden. Tegen Fey beginnen met Neres op rechts, Kluivert op links en vervolgens Dolberg in de 60ste minuut inbrengen voor één van de drie.

Kluivert heeft ook veel meer diepgang dus lijkt me sowieso een betere optie in de kuip.

De reden dat hij alsnog een transfer wou maken de afgelopen zomer heeft waarschijnlijk met dat andere te maken wat hij vertelde. Hij wil geld verdienen en dat doe je beter in het buitenland.
Dat Ajax hem niet wou verkopen heeft te maken met het feit dat Traore weg was en de transfer van Richarlison niet door ging(met dank aan de RvC.) Met alleen Neres, Kluivert en Cerny kun je niet een seizoen in gaan.

20-10-2017 11:40

GvanderK +2747 moderator

Ajax heeft gewoon grotendeels walgelijke en nare mannetjes in het bestuur zitten.

20-10-2017 11:38

Bocarra +14

Trap er niet in..... er worden weer spelletjes gespeeld.

20-10-2017 11:03

WestlandforAjax +0

Zal wel een aardige leegloop worden van de zomer. Ik hoop dat Ajax zo veel mogelijk spelers als Onana, De Ligt, Ziyech (zal moeilijk worden), Dolberg weet te behouden. Desnoods een verbeterd contract in het voorjaar aanbieden.

20-10-2017 10:55

Ajax68 +10

Snel verpatsen die klaagzak in de winter of zomer !

20-10-2017 10:51

waynelove +2

Ik kan hem zeker wel begrijpen. Is ook nog maar jong.. Maar Ajax zou er goed aan doen hem even rust te geven. Laat een ander spelen en dan kan hij rustig zijn stijl herdenken, of verfrissen. Daarna weer ee concurrentie aangaan, en wellicht deze zomer een transfer.

20-10-2017 10:32

Rockpotje +9603

Ik snap er helemaal niets meer van. Sanchez is een dragende speler, maar hij mag voor een hoog bod vertrekken. Younes is een degelijke speler, maar hij moet hoe dan ook blijven, terwijl er met Kluivert al talent op de deur staat te kloppen. Ondertussen zou Viergever, een andere degelijke speler met meer leiderskwaliteiten en ervaring transfervrij vertrekken omdat hij de ontwikkeling van talent in de weg staat. Younes zei zelf afgelopen zomer dat hij het enorm naar zijn zin had bij Ajax en misschien wel de nieuwe Sjaak Swart wilde worden en nu wil hij opeens vertrekken. En Keizer stelt Younes elke wedstrijd op omdat hij fitter is en fysiek meer kan geven, terwijl Younes aangeeft helemaal opgebrand te zijn. Roept en doet iedereen nou maar wat, of worden er spelletjes gespeeld?

20-10-2017 10:25

NouridolbergNeres34 +1912

als je hem kon verkopen had je het deze zomer direct moeten doen. Hij wordt nooit meer beter. En nu huilen dat hij weg kon en voor de camera zeggen dat hij zo graag voor Ajax speelt en hier nog jaren wil blijven “de nieuwe Sjaak Swart”.

Sanchez mocht gaan omdat hij veel geld waard was en zelf weigerde te spelen!

Hadden we jou maar verkocht, riep ik hier al in de zomer vorig jaar was hij ook matig een paar potjes europees aadig gespeeld in de competitie dramatisch.

Waarom keizer de man nog opsteld is nu een nog groter raadsel, een oververmoeide niet presterende speler blijven opstellen die notabene zelf om rust vraagt.

Ongelofelijk en keizer nog roepen na Sparta dat younes speelt omdat hij het langste volhoudt en meest krachtig is.. hier zakt je broek toch van af

20-10-2017 10:23

Inhartennieren +665

Dus als je een grote bek hebt, en weigert te spelen, mag je verkocht worden.

20-10-2017 10:25

NouridolbergNeres34 +1912

Blijkbaar ja zo is het wel gegaan sanchez weigerde te spelen tegen rosenborg, ajax vond het veel geld ging akkoord en liet hem uiteindelijk gaan bij 40 mil.

Het geld en de werkweigering speelde een rol om hem te laten vertrekken. Heeft Overmars ook zelf aangegevn bij Ajax Inside.

20-10-2017 10:30

Inhartennieren +665

Op zich was de gedachte om hem te houden natuurlijk helemaal niet verkeerd.
Als je hem verkocht had, was de spoeling ook dun geweest aan die zijde.
We klagen wel over hem, maar het is nu ook niet zo dat zijn concurrentie cherny, en Kluivert het super geweldig doen.

20-10-2017 10:19

echtgras +824

Volgens mij is Younes uit eigen beweging eerder teruggekomen.
Het is gek dat Keizer aan het begin vh seizoen aangeeft dat hij rust nodig heeft maar hem vervolgens elke wedstrijd opstelt.
Daarnaast zegt Keizer vorige week dat Younes speelt omdat hij fitter is dan de andere?
Ajax wilde hem verkopen als Richarlison binnen was maar dat duurde te lang en ging niet door dus Younes moest blijven. Maar Younes geeft ook vaak aan dat hij de duitse Sjaak Swart wil worden dus dit klinkt allemaal als excuses.
Dat je slecht speelt kan ik nog mee leven maar jezelf al 3 jaar lang niet proberen te verbeteren op je zwakke punten vind ik onbegrijpelijk. Hij kan geen voorzet met links geven, hij ging al weinig buitenom maar nu bijna helemaal nooit en hij heeft geen oog voor een medespeler dus loopt zich vaak vast omdat tegenstanders weten wat hij gaat doen...
Qua timing is dit misschien wel perfect. Keizer kan nu eigenlijk niet anders dan hem zondag op de bank te zetten en te beginnen met Kluivert of Dolberg. En dan heb ik gelijk meer hoop

20-10-2017 10:16

NouriVandeBeek +7

Van de zomer krijgen we een aardige renovatie. Veel spelers zullen weggaan. Hopelijk wel voor de hoofdprijs

20-10-2017 10:15

fanforeffer +4

Kluivert en Johnson zijn nog te licht, mentaal en fysiek. Zodra het iets minder gaat worden ze afgezeikt. Yuones kan daar tegen. Eind van het seizoen komen wordt er vaker gewisseld.

20-10-2017 10:15

echtgras +824

Hahahaha gefeliciteerd! Jij wint vandaag de prijs voor de domste reactie....
Waarschijnlijk snap je zelf niet wat er allemaal niet klopt aan die redenering maar je kan niet de slechtste speler blijven opstellen omdat hij het makkelijkste zn kop in het zand kan steken

20-10-2017 10:20

witchmaster11 +4

een beetje respect mag wel voor deze speler , er zijn er genoeg die zeiken over de speler maar weten niet eens wat er is achter de schermen ..en je moet nooit geen oude schoenen weg doen voor dat je nieuw heeft en vooral je had op de knip houden

20-10-2017 10:13

makaveli +945

nu hebben ze mij ook boos gemaakt younes! waarom hebben we deze gozer niet laten gaan. daar kan ik dan ook boos om worden. doei :p

20-10-2017 10:07

AFCA-CBS +3

Bij het eerste goede bod hadden ze hem direct moeten verkopen. Dan had je Richarlison misschien ook wat meer kunnen bieden. Nu zitten we nog steeds met dezelfde ellende opgescheept.

20-10-2017 09:57

FT`S +0

Hahahaha! Ongelooflijk Dit! Hahahahaha!

20-10-2017 09:55

AjaxCitizen +2163

Vond al dat hij te weinig vakantie had en dat hij misschien daarom zo uit vorm was. Die jongen verdient veel respect voor het vroegtijdig stoppen van zijn vakantie, om na het drama rondom Nouri bij de selectie te zijn en ze een hart onder de riem te steken. Wat doen mensen hier? Kunnen hem alleen maar afzeiken.

Dat hij zelf bij de leiding aangeeft dat hij wat rust nodig heeft en ze daar nee tegen verkopen, begrijp ik totaal niet. Ziyech gaf vorig seizoen aan dat hij te vermoeid was om te spelen. Wat deed Bosz? Hij luisterde en zette hem op de bank. Na die wedstrijd kwam hij als herboren terug. Deze technische staf weet totaal niet hoe ze moeten handelen.

En Younes had je moeten verkopen. 15 miljoen, het bedrag dat destijds werd genoemd, is gewoon een goed bedrag. Daar had je een andere buitenspeler voor kunnen halen. Heel slecht gehandeld door Ajax.

20-10-2017 09:47

A Kind of Magic +582

Juist. Perfecte reactie

20-10-2017 10:26

GvanAchteren +871

Vind ik ook. Maar we weten hoe we met Richarlison mis hebben gepakt. En Kluivertje is er nog niet en Cerny komt er wsch niet. Het is niettemin nog niet te laat om na zondag Amin een maandje met verlof te sturen. Goede kans dat hij herboren terug komt. Aan zijn inzet ligt het in ieder geval niet.

20-10-2017 11:35

vdvaart23 +1

Hahahahaha. Wowwww. Ja. Ik denk dat wij onszelf nu hetzelfde afvragen.
Wtf. Hadden we hem kunnen verkopen? Jezus fucking Christ. Wat een blunder.
Nu snap ik zn gefrustreerde gedrag wat meer. Hup eruit. Met Kluivert en Johnson hebben we vervangers die het onmogelijk slechter kunnen doen dan Younes de laatste anderhalf jaar.

20-10-2017 09:45

vanreenen +10314

Met alle respect, ik heb Johnson afgelopen maandagavond zien spelen tegen Almere City en volgens mij hoeft Amin zich voorlopig geen zorgen te maken om zijn plaats links voorin. Dit is uiteraard slechts op basis van één wedstrijd, maar Johnson wa smisschien twee wedstrijden in vorm maar nu even niet.

20-10-2017 09:53

vdvaart23 +1

Hij was erg matig inderdaad. Dat moet ik toegeven. Maarja hij zal meer assist geven en goals maken dan younes. Ben ik van overtuigd

20-10-2017 10:03

EKS +5

Dat klopt, de eerste twee wedstrijden was Johnsen opvallend goed, maar niet dat hij dat ook een hele wedstrijd kon laten zien.

Om met Keizer te spreken als je Johnsen (of Kluivert) zou opstellen heb je een verplichte wissel na 70 minuten want die jongens houden dat niet vol.

20-10-2017 10:09

AjaxCitizen +2163

Weet niet welk seizoen jij hebt gekeken, maar het seizoen onder Bosz was hij na de winterstop gewoon prima

20-10-2017 09:53

behangdelul +32812

Mee eens, en wel om een reden: hij ging ook buitenom...helaas nu niet meer. Alsnog dat wel doet zoals laatst gaf ie direct een assist.

20-10-2017 10:00

vdvaart23 +1

Ziet er echt prima uit allemaal maar een buitenspeler moet gewoon meer scoren en assist geven. Klaar. Hoeveel man hij ook bezighoudt, hoe makkelijk hij ook passeert en hou hard hij ook werkt: je hebt er geen zak aan.

20-10-2017 10:01

AjaxCitizen +2163

Nee, je hebt er inderdaad geen zak aan. Maar toen hij belangrijk was in vooral de EL, stond je zeker te juichen?

Vorig seizoen heeft hij gewoon 7 doelpunten en 13 assists gemaakt. Dus zo slecht deed hij het niet vorig seizoen, om te zeggen dat een ander het niet slechter kan doen dan Younes het laatste anderhalf jaar.

Verder houdt hij constant meerdere tegenstanders bezig met zijn dreiging, waardoor andere teamgenoten juist meer ruimte krijgen. Als je wilt zeggen dat je daar geen zak aan hebt, dan begrijp je er niks van.

20-10-2017 10:22

Rene1990 +24

Dit is wel erg scheef van Ajax, toen het seizoen begon was er een artikel dat ze Younes nog rust zouden geven vanwege zijn vakantie Appie en interlands.slecht bestuur weer, daarnaast moet Younes niet zeiken hij speelt geen Europese wedstrijden doordeweeks dus rust zat lijkt mij,hij moet geen smoesjes verzinnen het ligt aan hem dat hij niet scoort hij is te veel met zichzelf bezig,ik zag dat potje FIFA van hem tegen Dani en ik lette op zen opstelling en ook daar ging hij voor eigen succes hij zette zichzelf op het middenveld en ging dan met de linksbuiten naar zichzelf voorzetten geven haha dan kan hij het wel als die zelf de bal kan krijgen dus hij weet wel hoe het moet hij kiest gewoon voor eigen (succes) maar dan zonder doelpunten

20-10-2017 09:44

3*stars*3 +23524

Was idd duidelijk dat hij weinig rust heeft gehad maar dan is het belachelijk dat Keizer hem week in, week uit blijft opstellen en 90min laat spelen.

Wel apart dat hij begint over Sanchez want ik dacht dat hij happy was in Amsterdam.
Achteraf is het makkelijk praten maar ze moesten hem na de confed cup verkopen.
Zijn marktwaarde is gedaald omdat zijn statistieken niet beter zijn geworden en Ajax speelt geen EU voetbal.

Met Kluivert en Johnson staan zijn opvolgers iig klaar.

20-10-2017 09:41

wladimir +3059

Er is idd wederom sprake van wanbeleid wanneer het waar is dat drie Duitse clubs de hoofdprijs voor deze man wilde betalen. Nog onbegrijpelijker dat ze zo hebben getreuzeld bij die Braziliaan. Terechte vraag. Waarom wel Sanchez laten gaan en Younes niet?

20-10-2017 09:45

RaynoFischer +18

Sanchez ging moeilijk doen en wilde perse weg ineens, ja wat moet je dan?

20-10-2017 09:47

wladimir +3059

Sanchez was een topper. Uiteraard is 40 miljoen niet te weigeren. Younes is een twijfelaar. Als je die na twee jaar met winst kunt verkopen moet je dat altijd doen. Dan haal je bij Heerenveen Larsson op. Dan ben je niet slechter, maar wel rijker.

20-10-2017 10:17

gwn_rj +3057

waarom blijft Marcel hem dan opstellen? zet lekker Dolberg linksbuiten die kan naar binnen trekken rondom Huntelaar en sinkgraven kan voorzetten vanaf links geven die wel aankomen... anders Kluivert linksbuiten, speelt hij nog liever ook..

20-10-2017 09:40

HarryHarHar +3018

Dan zegt de trainer dat Younes de sterkste is van de vleugel aanvallers!.. is dat een teken hoe het met de rest is gesteld, of beter gezegd hoe zwak de rest is (in de ogen van keizer!) of zoekt Keizer een excuus waarom hij Younes hoe dan ook altijd opstelt met een rendement van bijna nul komma nul!..

20-10-2017 09:39

Tscheu +47

Keizer has no f****** clue.

20-10-2017 09:44

KlasseLasse +4

voor de conf cup scoorde je ook al niet dus dat is bullshit! 1 leuk seizoej gehad en daarna 3x kut

20-10-2017 09:39

afct +8977

Laten we met zijn alle proberen iets minder te zeiken op alles en iedereen en vooral steeds op bepaalde personen. Nee ik ben het zeker niet eens met hoe het nu gaat. Maar steun onze spelers en trainer

20-10-2017 09:30

nahfahlaar +179

Niet te begrijpen dat ze hem niet hebben verkocht. Blijkbaar zijn ze enorm fan van zijn verdedigende kwaliteiten, haha.

20-10-2017 09:27

Bjorn +12628

Dat verklaart deels waarom hij dus matig presteert maar toch niet op de bank gezet wordt,

20-10-2017 09:25

RaynoFischer +18

Younes fanclub is ook weer gaande, ben benieuwd wat de reacties zouden zijn als dit van bijvoorbeeld een Veltman kwam. :p

20-10-2017 09:24

Meconium +0

WHAT THE FUCK?!?! Gaat deze man nu zo doen??? "Waarom krijg ik geen transfer?" Als je niet voor je plezier bij Ajax speelt, donder dan maar lekker op. Het is niet alsof je zo geweldig speelt. Ga maar lekker op de bank zitten in de Bundesliga.

20-10-2017 09:17

Viggen +0

ik denk nog steeds dat Younes wel een echte is.... loopt NOOIt te zeiken, geeft verdomme altijd vol gas en was inderdaad een van de prominenten bij het hele drama met Nouri.. ik vind dat hij echt meer credit verdient ipv met als en met de bekende mode-woordjes (prutser) gezien te worden

20-10-2017 09:10

RaynoFischer +18

Nooit te zeiken?, volgens mij is de laatste alinea vooral zeiken wat hij doet, was dit van Veltman had jij hem waarschijnlijk en iedereen die het nu voor Younes opneemt kapot gemaakt.

20-10-2017 09:13

Labrador +10

En wat ik dan niet begrijp. Waarom speelt hij dan elke minuut.

20-10-2017 08:58

EKS +5

Zo zie je maar weer dat het grote drama afgelopen zomer zelfs nu helaas nog doorwerkt in de huidige resultaten. En Younes zal heus niet de enige zijn.

20-10-2017 08:56

PJK54 +1

Dus ga je het nu via de media spelen ook heel slim en zal zeker helpen om je rust te krijgen op de bank want daar hoor je te zitten. Helaas is het bij Ajax zo droevig gesteld met goede buitenspelers dat je mag blijven ballen ondanks dat je niets waard bent voor het team.
Ik hoop van harte dat je de zo graag gewilde transfer krijgt in de winterstop.

20-10-2017 08:49
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.