'Vertrek Misehouy lijkt onvermijdelijk; middenvelder negeert voorstel Ajax'

door NielsOpdam 687

Bron De Telegraaf; Fabrizio Romano

'Vertrek Misehouy lijkt onvermijdelijk; middenvelder negeert voorstel Ajax'

door NielsOpdam 687

Bron De Telegraaf; Fabrizio Romano

Laatst geüpdatet

Een vertrek van Gabriel Misehouy bij Ajax lijkt onvermijdelijk, zo schrijft De Telegraaf woensdagavond. De Amsterdamse club deed de achttienjarige middenvelder een voorstel voor een drieënhalfjarig contract. Misehouy had tot deze woensdag om akkoord te gaan met het voorstel, maar liet nog niks horen en wisselde ondertussen van zaakwaarnemer.

Misehouy heeft in Amsterdam een aflopend contract. Ajax wil graag dat de talentvolle jeugdspeler bijtekent, maar dat lijkt niet te gaan gebeuren. 'Misehouy mag zich in de belangstelling verheugen van onder meer Manchester City en Girona', schrijft De Telegraaf over de buitenlandse interesse. Afgelopen maandag was er al een delegatie van de City Group voor Misehouy aanwezig bij Jong Ajax.

Het Ajax-talent is ondertussen ook geswitcht van zaakwaarnemer. Hij wordt vanaf nu begeleid door Pini Zahavi van HAZ Sport Agency. 'Het waarschijnlijke vertrek van Misehouy maakt voor Ajax de weg vrij serieuze gesprekken aan te gaan met Isaac Babadi', schrijft het medium verder. De PSV-middenvelder loopt deze zomer eveneens uit zijn contract en sprak al met de Amsterdamse club. 'Als Misehouy zou bijtekenen, was Babadi geen optie geweest.'

Volgens transferexpert Fabrizio Romano is het voorstel van Ajax afgewezen - en is het voorstel dus niet genegeerd - door het kamp van Misehouy. 'Hij zou graag willen blijven, maar het voorstel wordt als "niet geschikt" beschouwd voor een talent van zijn niveau.' Dat betekent dat de middenvelder van Jong Ajax nu gratis kan vertrekken en bij iedere club kan tekenen.

Misehouy speelde nog geen officiële wedstrijd in Ajax 1

Misehouy speelde tot nu toe nog geen officiële wedstrijd in het eerste elftal van Ajax. Hij maakt zijn minuten vooral in Jong Ajax. In dit seizoen speelde Misehouy dertien wedstrijden in het beloftenelftal. Hij scoorde zeven doelpunten en gaf drie assists. De middenvelder speelde in totaal 44 keer in Jong Ajax, waarin hij elf keer scoorde en vier assists gaf.

Lees meer over:
Plaats reactie

EersteAanname +2172

Ik zal niet mise houye ons in de steek liet. Sorry

26-01-2024 22:31

hakkietjakkie +80

Ik snap het allemaal niet rond die jongen. Hij mag meer meetrainen met 1 maar is nog steeds niet goed.

To be fair, ik was zondag niet blij dat hij zijn debuut niet kreeg tegen RKC. Wat dat betreft sta ik in kamp Misehouy.

Denk ook dat Misehouy het beter zou doen dan Hlynsson en meer creativiteit zou brengen. Maar ik heb geen kristallen bol so who knows.

Hoop dat beide partijen elkaar gaan vinden iig!

25-01-2024 19:12

appiehappie +3022

Lekker banklen en z'n zakken vullen in Engeland, dat is ook een beroep op zich.

25-01-2024 16:31

AFCA-1983 +17721

Nieuw uitshirt komend seizoen:

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/1176029/footy-headlines-laat-ajax-uitshirt-uitlekken.html

25-01-2024 11:36

Ajaxtrouw +6331

Dit is typisch weer zo’n verhaal waar beide kanten hun verhaal vertellen en wij de feiten niet kennen. Ik kan nooit zoveel met dit soort verhalen.

25-01-2024 10:48

brullie +7031

Bey bey dan maar. Niet moeilijk over doen. Laten ze maar opbranden in het buitenland en niks klaar maken. Hoor je hierna nooit meer iets van. Verstandiger is om het eerste te halen en ervaring opdoen. Het laatste krijgen ze in het buitenland geen kans voor, hoe dom zijn ze toch tegenwoordig, zoveel voorbeelden. Nu dan ook per direct op de bank en plaats maken voor spelers die wel willen blijven. Maar ik begreep dat hij nog steeds wil praten ondanks de verstreken deadline.

25-01-2024 10:41

BasseyAdriaan33 +13608

Dan gaat hij toch lekker weg 😂 doei pik, horen we nooit meer wat van

25-01-2024 09:58

Joodhannus73 +3579

Net zoals Lobotka of Botman? Niemand die het weet. Maar mijn ogen liegen niet. Misehouy is gewoon een groot talent en het management faalt wederom.

25-01-2024 10:08

brullie +7031

@Joodhannus73 hoezo faalt het management? Ze bieden hem een 3 jarig contract en vast salaris verhoging. Voor de rest weet helemaal niemand wat hem geboden is dus snap niet dat ze dan falen. Mannetje hoeft niet gelijk een Ajax 1 waardig contract te krijgen, dat moet hij eerst verdienen.

25-01-2024 10:45

debetweter +10061

Je lekker onder druk laten zetten door de naar alle waarschijnlijkheid onrealistische wensen van een jongetje van 18. Koekoek. Als hij echt zo goed was had hij bij Jong ajax echt wel meer impact achtergelaten. Daar doet hij het prima, maar niet geweldig. Kan hier contract verlengen en dan over 1 a 2 jaar nog een dikke salaris verhoging. Graag of niet.

25-01-2024 18:00

BasseyAdriaan33 +13608

Nou wat horen we allemaal van Lobotka dan? Wat een grap zeg, dat jij hem toevallig een klein beetje volgt zegt niets over wat heel Nederland doet.
En ja, Botman doet het leuk maar blijft gewoon een hele gemankeerde speler.

26-01-2024 11:59

RijkdeGooier +2875

Het mannetje verwacht dus wel nu een Ajax 1 salaris en vandaar dat ie de aanbieding naast zich neerlegt.

26-01-2024 17:57

AjaxDeBesteClub +18786

Tahirovic begint al voorzichtig op de Spaanse radar te komen.

https://www.google.com/amp/s/amp.marca.com/futbol/futbol-internacional/2024/01/25/65aa933d22601d6a338b4615.html

25-01-2024 09:58

ajaciedje90 +59729

Goedemorgen, het is bijna 10 uur en ik heb nog geen nieuws gezien over Henderson. Loopt de site achter?

25-01-2024 09:55

hoolimike +2453

Succes bij Spakenburg over paar jaar.

25-01-2024 09:51

LukaLitmanen +81939

Ajax kiest liever voor lopers op 10 dan voor creatieve spelers die assists kunnen geven en kunnen dribbelen.

Misselijkmakend!!

Dani de Wit, Klaassen, Beek, Ekkelenkamp, Hlynsson etc

25-01-2024 09:50

Balgevoel +30817

Die trend 'begon' ooit met Richard Knopper. Aardige speler hoor, maar natuurlijk een aanfluiting als nummer 10 van Ajax. Verder vind ik Van de Beek en Hlynsson allebei iets minder dit profiel hebben: die komen ietsje meer in de bal normaal gesproken. Maar: je snijdt een terecht punt aan. Ik zie ook liever een tien die lager op het veld aan de bal komt met comfort aan de bal en genoeg creativiteit om zelf een actie te maken of een steekpass te geven. Een 'type' Eriksen (dat zou een geweldige transfer zijn). Dat Ajax al even vrij voorspelbaar voetbalt, heeft daar in mijn ogen ook mee te maken. Van de Beek deed trouwens wel veel meer mee dan bijvoorbeeld Klaassen. En natuurlijk hadden we ook Siem nog, in mijn ogen veel meer een spits dan middenvelder.

25-01-2024 09:55

LukaLitmanen +81939

Vd Beek en Hlynsson zitten tussen een loper in en een spelmaker als Berghuis, Kudus en Misehouy in (gebaseerd op laatste jaren san)
Ziyech stond rechtsbuiten meer

25-01-2024 10:19

Lavie +2260

Gabriel Misehouy 18-07-2005 (18) heeft nog geen minuten gemaakt voor het aller slechtste Ajax ooit. Dan ben je vast niet een heel erg groot talent. In de zomer dat hij 18 werd haalde Ajax zelfs Mikautadze naar Amsterdam om op 10 te spelen, terwijl hij eigenlijk de perfecte spits is voor een twee spitsensysteem.

Zijn vrienden Amourricho van Axel Dongen (19) liggen vast t/m 2027 en Silvano Vos (18) t/m 2028.

25-01-2024 09:49

AFCA22 +2441

OFF: uitshirt uitgelekt volgend jaar

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/1176029/footy-headlines-onthult-uitgelekt-ajax-uitshirt-voor-seizoen-2024-25.html

25-01-2024 09:46

Oxxer +163806 moderator

Footy Headlines zijn altijd spot on, dit is een mooi shirt, ben een groot fan van effen shirts zonder Pipo de clown kleuren.

PS: ik zag jou iets posten over een site met salarissen, antwoord op jouw vraag ja , die is solid.

25-01-2024 09:55

ajaciedje90 +59729

Mooie kleuren. Ga ik zeker halen. 🔥

25-01-2024 09:56

tripleA +3864

Het zoveelste voorbeeld van een speler die bij een Engelse of Spaanse laagvlieger op de bank gaat zitten. Begrijpen dit soort jongens nou niet dat je als talentje echt geen speelminuten gaat krijgen in het buitenland?

Van de andere kant is de concurrentie bij Ajax ook behoorlijk. Je moet het laten zien en als hij echt zo getalenteerd is dan is de kans dat je bij Ajax in de basis komt veel groter dan waar dan ook.

25-01-2024 09:35

Lavie +2260

Mazumbo is ook al transfervrij weg. Waarschijnlijk weet Misehouy hoeveel geld hij kan verdienen in Spanje. Schijnt het zonnetje ook. Bij Ajax heerst er al twee jaar serieus wanbeleid. Het duurt ook nog even voordat de club weer in de top kan meedraaien.

25-01-2024 09:51

Balgevoel +30817

Pini Zahavi, dus. Dan wil je gewoon weg. Spelers huurden ook nooit wijlen Mino in om er bij Ajax een beter contract uit te slepen. Dat is gewoon voorsorteren. Richting uitgang, welteverstaan.

25-01-2024 09:29

Amsterdam Loyals +2019

Tot over pakweg 4 jaar bij Vitesse of Utrecht te bewonderen. Zullen ze het ooit leren?

25-01-2024 09:22

ElSandrini +18083

Of erger nog, bij psv......

25-01-2024 09:44

Torcida +5570

Wisselt hij van zaakwaarnemer zodat hij bij een bepaalde club terecht kan? Is Mislintat weer bezig, of is dit gemeengoed in het voetbal?

25-01-2024 09:16

Robertini +39023

Dat is helaas best normaal in het voetbal.

25-01-2024 09:20

AjaxZS +113

Jammer, groot talent. Lekker op de bank zetten en hopen dat Babadi gehaald kan worden. Als Misehouy niet bijtekent dan noet meer met 1 meetrainen en banken bij Jong.

25-01-2024 09:10

Robertini +39023

Eens, geen kansen geven aan jonge spelers die uit hun contract lopen. Dan maar punten verliezen met Jong.

25-01-2024 09:22

Lavie +2260

Misschien moeten we even wat spelers gaan kopen voor Jong. Mazumbo en Misehouy vertrekken transfervrij en we staan sowieso vrij laag op de ranglijst. Zo goed waren ze kennelijk ook niet.

25-01-2024 09:54

Betuwe85 +20491

Als dit zo is moet je als Ajax gewoon is een x een signaal afgeven en hem gewoon buiten de selectie zetten. Waarom investeren in iemand die weg wil /gaat schuif een jonger iemand maar door dan

25-01-2024 09:07

Lars.v +3039

Benieuwd of er nog iets komen gaat..

Volgens Skaffa grote dag vandaag

25-01-2024 08:57

AFCA22 +2441

Haha volg zijn berichten ook al een tijdje.. Vandaag indd nieuws verwacht.
Verder heeft hij het over minimaal 1 aankoop deze week en met geluk 2. (linksback en rechtsbuiten prio volgens hem)

Blijft een raar account, maar volgens mij wel met connecties ergens.(klerryhunstra/Hamstelaar)

25-01-2024 09:41

Lars.v +3039

Ik vraag me inderdaad ook af of het echt is.. maarja geruchten e.d. blijven leuk. Hoop dat er wel wat bij gaat komen. Hij heeft het erover dat er 17 miljoen pond op Forbs is geboden

25-01-2024 09:48

Balgevoel +30817

Mooie speler, maar ook: vaak geblesseerd en qua fysiek twijfel ik eraan of hij al klaar is voor '1'. Dat deze jongen een intrinsiek groter talent is dan Hlynsson geloof ik zo, maar zoals we inmiddels allemaal wel weten, komt er veel meer bij kijken. Misschien is het, gezien z'n blessureverleden, ook wel logisch dat hij nu al voor het grote geld gaat in Engeland. Hij moet zichzelf in ieder geval even op z'n achterhoofd krabben en zich afvragen waarom hij de kans nog niet gekregen heeft in dít Ajax en verder wens ik 'm alle succes toe.

25-01-2024 08:56

Ajax14AMS +25205

Een van je grootste talenten niet op waarde schatten terwijl het alternatief voor op 10 al wedstrijden op rij mag aankloten...

Ondertussen gaat Misehouy zijn vervanger een veelvoud kosten van het salaris dat nu een struikelblok vormt bij zijn verlenging.

Lekker logisch bezig bij Ajax. 👍

25-01-2024 08:46

behangdelul +32495

En hij wordt expres genegeerd door...wat.....4?5? Trainers? Misehouy is echt niet het grootste talent in je opleiding. Hij kan leuk voetballen, maar mentaal is ook een aspect en als je dat niet goed hebt....
Deze dropstengel houdt ajax al maanden aan het lijntje he, zodat hij express gratis de deur uit kan lopen einde seizoen, nou dan ben je een ekte hoor.

25-01-2024 08:48

Babangida83 +23821

Maar dat vind ik geen argument om hem geen kans te geven in Ajax 1 de eerste seizoenshelft. Want dat had hij zeker verdiend. Daar bevestigt Ajax hem in zijn gevoel. Dat kan Ajax beter doen en ik vind het ook niet serieus bezig zijn met iemands ontwikkeling. Je zult zo'n speler ook moeten laten zien wat er in Ajax 1 gevraagd wordt, door hem het te laten ervaren. En daar had hij de vorm voor en bij Ajax 1 lagen zeker kansen op die positie.

25-01-2024 09:19

Aram +17844

Ik had hem eenmalig laten meedoen, net voor de deadline afliep, tegen RKC. Gewoon om te tonen dat we hem zien.

25-01-2024 09:52

TeringHenkie +28260

Dat kon niet… door omstandigheden moest Schip snel 3x wisselen. Je mag er 5 wisselen maar in 3 wisselmomenten. Anders was hij waarschijnlijk wel ingevallen.

Maar waarom heeft Heitinga, Schreuder, Steijn en nu Schip hem zo weinig minuten gegeven , dat ligt natuurlijk allemaal aan de trainers!!

Want die zien hem elke dag op het trainingsveld!!

25-01-2024 09:59

Ajax14AMS +25205

Nee, hij ziet de Unuvar-situatie en wilt dit niet voor hemzelf.
(Unuvar-situatie = Heel goed spelen in Jong, in het eerste krijg je nooit een kans en kopen ze steeds 12 nieuwe iedere zomer, waarna je maar uitgeleend wordt. Een plan ligt er niet echt.)

Soms is een stap naar het buitenland juist beter voor een jonge speler zijn carriere, maar jullie zijn een stel volwassen mannen met hele lange tenen die gaan janken als iemand een andere carriere stap maakt die jij wilt dat hij maakt.

Werkelijk waar kinderachtig gedrag. Niet alles gaat om geld. Ajax is niet heilig.

25-01-2024 13:48

Ajax14AMS +25205

Vorig jaar niet ready, maar dit jaar klopt hij echt op de deur. Bizar dat hij de kans niet krijgt.

25-01-2024 13:49

behangdelul +32495

Je weet ook dat ie een behoorlijke tijd er uit is geweest met een blessure he? En waarom speelt ie dan niet volgens jou? Wat weet jij beter dan de trainerS?

25-01-2024 14:24

Ajax14AMS +25205

Omdat hij geen contract wilt tekenen, en Misehouy wilt niet tekenen omdat hij niet speelt dus ze trekken allebei aan een dood paard.

Ajax moet niet dom doen en hem gewoon dat contract geven. Straks gaan we voor een veelvoud van het bedrag dat nu een struikelblok vormt weer een aankoop doen.

Waardeloos beleid de laatste jaren. Koester je grootste talenten nou eens een keer in plaats van gierig doen terwijl je daarna een veelvoud daarvan uitgeeft aan een aankoop!!!

25-01-2024 14:37

behangdelul +32495

AH, interessant, en vertel eens, hoe ziet dat geboden contract er uit en tot hoe ver moet Ajax voor dit ongekende mega-talent gaan. Dat talent dat ze al 10-12 jaar opleiden, kneden, vormgeven en tijd in stoppen?

25-01-2024 16:20

Ajax14AMS +25205

We willen Babadi als vervanger en die moet ook 1,5 miljoen kosten. Kun je prima aan Misehouy geven.

Van mij mag je ze zelfs allebei vastleggen en bv Akpom verkopen. Ajax = Jeugd.

Investeer daar eens in.

25-01-2024 18:58

behangdelul +32495

En de volgende jeugdspeler neemt gewoon weer genoegen met een normaal contract dan zeker?

25-01-2024 21:05

Robertini +39023

Hij heeft geen contract en weigert te verlengen. Na Brobbey is het heel normaal dat Ajax dan zegt dat trainers niet in hem moeten investeren.

Speelt hij de pannen vh dak, is hij na dit seizoen nog steeds weg. Dit gesteggel loopt al sinds juli.

Ajax heeft z'n lesje geleerd, geen debuut als je een langlopend contract weigert.

25-01-2024 09:25

Ajax14AMS +25205

Na Unuvar is het logisch dat hij zegt kom met een goed plan, schat mij op waarde en geef mij eens wat minuutjes in Ajax-1 zodat ik weet dat jullie mij zien en mijn harde werk wordt beloond.

Jonge spelers leren op die manier ook hun lesje. Niet bijtekenen kan soms ook positief zijn.

25-01-2024 13:49

YRGI +32916

Logisch. Kreeg nooit speeltijd terwijl hij een veel groter talent is dan Hlynsson, Gooijer, Martha, Banel etc. Alleen Hato en wellicht Vos hebben meer potentie.

25-01-2024 08:17

JariLitmanen87 +7934

En hoe zou het komen dat hij tot op heden niet is doorgebroken?

25-01-2024 08:20

Omar +17163

Hij is 2 maanden geblesseerd geweest, pas sinds van t schip er is krijgen de door jouw genoemde talenten minuten, die zou Misehouy ongetwijfeld ook gaan krijgen, maar die kiest voor de centen

25-01-2024 08:27

Betuwe85 +20491

Dan is de vraag waarom krijgt hij geen kans ? Vooral schip geeft jonge spelers kansen is er dan mentaal iets of traint die niet goed ?

25-01-2024 09:08

Lavie +2260

Schip heeft geen minuten gegeven aan ASE. Wat ik heel erg onlogisch vind, want Martha kan er helemaal niets van. Axel Dongen en Hlynnson kregen al minuten onder Steijn.

Schip heeft dus alleen Banel, Gooijer en Martha gebracht. Mazumbo en Misehouy keren in diezelfde periode Ajax de rug toe.

25-01-2024 10:03

Betuwe85 +20491

Dat zijn er dan 3 in 10 competitie wedstrijden das niet laag oid toch

25-01-2024 11:57

Bals +3762

Hoe je het ook wendt of keert met Stanis Idumbo Muzambo en Gabriel Misehouy verliest AJAX twee toppers in de dop die geen perspectief zagen. Zegt veel over die jongens, maar ook veel over de situatie bij AJAX.

25-01-2024 08:17

ck69 +13053

Het zegt inderdaad dat AJAX snotneuzen van die leeftijd niet zomaar een miljoenencontract geeft

25-01-2024 08:18

ck69 +13053

Basisspeler bij een team dat CL speelde, basis bij z'n land dat WK finale speelde en die vergelijk jij met een 18 jarig iemand die net een paar leuke wedstrijdjes heeft gespeeld op amateurniveau

25-01-2024 09:25

Lavie +2260

Akpom, Avila, Forbs, Mikautadze, Sosa en Tahirovic ook.

25-01-2024 10:06

Lavie +2260

Dinamo Zagreb speelde kwalificatiewedstrijden voor de Champions League. Pas toen de club was uitgeschakeld kwam Sutalo deze kant op. Hij was wel mee naar het WK, maar zat op de bank. Hij speelde alleen de wedstrijd om de derde plek. Ik denk dat de conclusie terecht is dat er veel te veel is betaald voor Sutalo en de 10 andere aankopen van herr Sven. Niet onlogisch dat dit doldwaze beleid kwaad bloed heeft gezet bij een aantal talentvolle jeugdspelers. Schip laat Tahirovic structureel staan, terwijl hij ASE structureel negeert.

25-01-2024 10:11

ck69 +13053

Allemaal leuk en aardig maar hij kreeg dat salaris aangeboden toen ie nog goed presteerde..

25-01-2024 11:15

JariLitmanen87 +7934

Vandaag de dag stijgt het dit soort talenten al vroeg naar de bol. Geld, mooie vrouwen, mooie auto's en een groot appartement lonkt. Geld verdienen door middel van een langere carriere waar een speler ook zelf in moet investeren bestaat niet. Gekgemaakt door zaakwaarnemers die erin zitten om geld te verdienen en jonge gasten zien als handelswaar.

Het maatschappelijk besef van dit soort jonge gastjes is kapot, omgangsvorm hebben ze niet en er is niemand in hun omgeving die ze corrigeert. Dan krijg je dit soort wangedrag.

Het zijn overigens altijd dezelfde types. Laten zich vroeg of laat in met louche types en proberen aan het einde van de rit hun carriere nieuw elan in te blazen via derderangsclubs.

Misehouy? Misedoei.

25-01-2024 08:00

Lazell +16983

Vandaag de dag pas? Genoeg voorbeelden van 40-plussers die niet om konden gaan met het geld. Kieft, Kluivert, Helder, vd Meijde, Maradonna, Gascoigne en met een beetje googlen ga je een vele langere lijst vinden.

Heeft niks met leeftijd of generaties te maken.

25-01-2024 08:20

JariLitmanen87 +7934

Het verschil met toen en nu is dat het toen uitzonderingen waren, nu vormen ze de regel.

25-01-2024 08:35

Lazell +16983

Het zijn er meer dan toen ja. Maar de verleiding is ook vele malen sterker dan toen. Er wordt ook veel meer getrokken aan die spelers door clubs en zaakwaarnemers dan in die tijd. Er valt veel meer in te verdienen. En het verschil in niveau en status is ook wel toegenomen, Ajax stond die tijd met regelmaat aan de Europese top.

Ik zie nog steeds de meeste voor hun kans in Ajax 1 gaan. Kijk alleen al naar de selectie van Ajax 1.

25-01-2024 08:40

Robertini +39023

Klopt, het grote geld staat nu veel eerder voor de deur. Bij Ajax wordt zo'n jongen nog geen miljonair, bij z'n volgende club wel.

Op korte termijn is zo'n beslissing, maar lange termijn is het vaak slecht voor zo'n carrière. Op korte termijn miljoenen, maar op lange termijn potentieel tientallen miljoenen weggooien.

Best moeilijke beslissing, want er zijn natuurlijk geen garanties.

25-01-2024 09:31

Aram +17844

@lazel
Maar dat is ook juist het lastige voor die jongens. Ze zijn in veel opzichten nog kinderen, met een onvolgroeid brein dat niet goed is in vooruit plannen. Vaak met een familie die het niet breed heeft en die naar hun kijken om dat voor iedereen op te lossen. En een zaakwaarnemer slash mensenhandelaar die ook zo zijn belangen heeft.

Dat is een verschil hoor met vroeger. Toen kwam de belofte van geld veel later, en hadden de spelers wat meer de leeftijd waarin je verstandige keuzes kunt doen.

25-01-2024 09:59

PaulEast +7840

Er gaat veel mis bij Ajax. En jeugdspelers spelen vaak omdat het moet. Dus als het echt zo’n groot talent is dan had hij met Ajax 1 getraind en regelmatig minuten gemaakt.

25-01-2024 07:56

3sterren +20205

Het is alweer vele seizoenen geleden dat we uitzonderlijke talenten in Ajax 1 konden bewonderen.

Sporadisch zien wij een talentvolle verdediger doorbreken, maar daarmee houdt het eigenlijk ook wel op.

Het is de nieuwe realiteit en zolang het grote geld de dienst blijft uitmaken, zullen clubs als Ajax het nakijken hebben.

Ik kan het de jonkies niet eens kwalijk nemen.

Vanwege hun talent hebben ze nooit met treintjes gespeeld.
Alleen maar gevoetbald.

En dan komt er opeens op je 18e, soms al eerder, een goederentrein langs en alle wagons boordevol geladen met zakken geld.

Wat doe je dan ?
Je springt …

25-01-2024 07:55

DaNaRWaL +4288

Er zouden eens een paar van die echte talenten die doorbreken bij hun eigen club moeten gaan lobbyen op de socials, hopelijk wordt het dan een trend om te blijven bij je club.

Wat een losers, blijf gewoon als je zo goed bent. Naar het buitenland kun je altijd nog als je het gemaakt hebt bij je club.

25-01-2024 07:57

3sterren +20205

Ik denk dat het vreselijke drama dat Nouri is overkomen de woorden “altijd nog” in een ander perspectief heeft geplaatst …

25-01-2024 08:05

DaNaRWaL +4288

Als dat je drijfveer is dan wens ik je succes in het leven. Nooit bang zijn en doemdenken, ga voor je kans en wees geduldig.

25-01-2024 08:16

Robertini +39023

Ja en nee, succes is geen garantie, en als ze falen is de kans op het grote geld ook weg. Je moet sterk in je schoenen staan om tegen miljoenen nee te zeggen, ook al betekent blijven de kans op veel meer miljoenen.

25-01-2024 09:34

DaNaRWaL +4288

Dan twijfelen ze teveel aan zichzelf en kunnen ze inderdaad beter geld graaien voordat ze echt doorbreken.

25-01-2024 16:42

Lazell +16983

Valt wel mee toch? In de afgelopen 5-6 jaar: De Ligt, Mazraoui, Onana, Frenkie, Timber zijn allemaal bij topclubs beland. Nu heb je Hato nog die dat ook waarschijnlijk gaat doen. Elk jaar een absoluut toptalent is heel netjes voor een jeugdopleiding.

25-01-2024 08:24

Robertini +39023

Frenkie kun je hier niet echt als voorbeeld gebruiken, vind ik. Is jeugd van Willem 2, niet Ajax.

25-01-2024 09:35

3sterren +20205

Zoals ik al postte, sporadisch een verdediger. Ik zou wel weer eens een vleugelflitser willen zien en/of een Bergkampachtige speler als een nieuwe Van Basten teveel gevraagd is …
; )

25-01-2024 14:32

RuffRhythim +24837

Vergeet je Hato niet? ;-)
Das wat minder dan vele seizoenen geleden

25-01-2024 11:46

3sterren +20205

Zeker niet. Hij valt onder de sporadische verdedigers, zoals De Ligt en J. Timber …

25-01-2024 14:33

Lello +1019

Je zag het al aankomen en het was ook wel te verwachten, na alle moeite en gezeik bij het tekenen van zijn 1e contract. Je ziet het ook al aankomen dat "perspectief" waarschijnlijk de hoofdreden zal zijn voor zijn vertrek.

25-01-2024 07:53

vanreenen +10212

Je kan je natuurlijk afvragen waarom een mislukte aankoop wel wordt opgesteld en Misehouy nooit een kans heeft gekregen in het eerste elftal. En die over het horse getilde Taylor blijft maar worden opgesteld. Hopenlijk komt daarin verandering met Hendersson. Banken die kleermaker.
Ik ga ook liever bij City in het O19 spelen voor 900.00 euro ipv in JA voor 200.000 en een BMW-e -bike. Bedragen zijn een schatting.

25-01-2024 07:46

DaNaRWaL +4288

Hij is nog steeds pas 18 en speelt op een plek die bij Ajax niet heel onbelangrijk is, het moet allemaal maar net passen en dan eventjes nog een jeugdspeler inpassen op die positie is niet echt iets wat bij de huidige status van Ajax past.

Geduld is het credo, maar dat heeft hij blijkbaar niet.
Geld is alles net als digitale status bij al die gastjes, dan is de keuze snel gemaakt in die koppies. Als hij blijft en echt zo goed is dan komt zijn kans wel. Helaas gaan we daar nooit achter komen en zien we hem over een aantal jaar als de aanvoerder van RKC terug in de ArenA

25-01-2024 07:52

NipeB +15790

Geduld slaat nergens op als spelers als Banel en Martha wel mogen spelen. Dat zijn niet eens talenten! Hoezo krijgt dat niveau een kans en mag Misehouy nog steeds niet invallen?

25-01-2024 08:50

DaNaRWaL +4288

De positie denk ik, die is wel wat belangrijker dan bijvoorbeeld een LB

25-01-2024 16:41

Robertini +39023

Dat heeft natuurlijk ook met z'n contractsituatie te maken. Hij is een groter talent dan Hlynsson, maar heeft geen contract. Daarnaast is hij ook geblesseerd geweest.

25-01-2024 09:37

DTM1970 +1499

Klassiek.
Zijn zaakwaarnemer pakt bij een overgang ongeveer 500k
De speler gaat 100k per jaar meer verdienen en krijgt te horen dat er een beter plan voor hem klaar ligt bij zijn nieuwe club.
Drie maal raden voor wie je tekent!

Voor alle pannenkoeken die je volgen.
Jij wordt hier niet beter van! Iemand anders wel.
Ajax is een van de beste opleidingclubs van de wereld waar je kansen krijgt.

25-01-2024 07:45

Robertini +39023

Ik denk dat het om meer geld gaat. Ajax zal rond de twee ton per jaar bieden, misschien iets meer. City biedt minimaal een miljoen. In vijf seizoenen ben je dan levenslang financieel onafhankelijk.

Op lange termijn kan hij natuurlijk veel meer verdienen door een goede carrière opbouwen, maar ook bij Ajax zijn er geen garanties.

5 miljoen nu, of 1 miljoen en een kans op veel meer als je hard werkt en geluk hebt. Tja, moeilijke keuze.

25-01-2024 09:43

Jarikoning +7201

Als.je hansworsten als Taylor en Tahirovic elke week ziet schutteren en wanprestaties leveren en je krijgt nog geen kans dan moet je idd weg.

25-01-2024 07:19

DaNaRWaL +4288

Sorry hoor, maar als je echt zó goed bent dan krijg je je kans echt wel. Als ik bij de jeugd van Ajax zou voetballen en voel dat ik een kans maak dan zou ik er dik voor gaan. Ook als ik er keihard voor moest knokken en 10x genegeerd zou worden dan zou ik nog blijven, dat maakt je hard, een echte Ajacied en klaar voor de top.

Maar nee, het aanbod past niet bij zijn "status" dus gaat hij weg.
De jeugd leeft met de telefoon aan de hand gekleefd en met een gebogen nek naar dat dingetje toe, niet op of om kijkend naar de echte wereld om hen heen. Als City dan aanklopt en een tonnetje of wat meer biedt dan ga je en dump je dat zsm op je digitale wereld zodat je status krijgt bij allemaal nobody's.

Dus jammer van deze jongen (als hij echt zo goed is) maar....NEXT

25-01-2024 07:36

Merrick +6739

En wie zegt mij dat Misehouy van een beter niveau is?

25-01-2024 07:38

DaNaRWaL +4288

Dat is inderdaad ook nog een ding. Hij wil meer geld, meer status (want City klopt aan= CL winnaar) en dan lekker op z'n socials delen dat ie het heeft gemaakt. Het is zo doorzichtig allemaal, maar de jeugd trapt er vol in

25-01-2024 07:41

Tinus +10266

Andere positie

25-01-2024 08:26

JariLitmanen1995 +4769

Nog zo’n klaploper die over 5 jaar opduikt bij PEC Zwolle. Ajax moet 0 aandacht besteden aan dit soort geldbeluste, over het paard getilde mannetjes.

25-01-2024 07:18

Erwin2004 +934

Cashen maar denkt hij of zijn zaakwaarnemer wellicht.

Jullie horen niet bij Ajax!! Doei

25-01-2024 07:04

karlhof +4702

Elk jaar dezelfde discussie. Buitenlandse ploegen zien in hem een gokje voor de toekomst. Als hij niet direct presteert verhuurd Girona hem aan een Spaanse derde divisie club en dan begint de ellende.

25-01-2024 07:04

Brian.L +641

Ok verloren talent...

25-01-2024 07:03

ajaxfan1972 +2473

Gewoon ook bij jong niet meer bij de wedstrijd selectie
Wil je niet nou prima verder geen aandacht meer aan besteden dan
Maar de focus leggen op iemand die wel wil

25-01-2024 06:14

luisternaarmij +618

Arrogant mannetje !
Lekker wegwezen met zijn hoogmoedwaanzin laat het eerst zien in 1 dan kan ie bijdehand doen

25-01-2024 06:03

Ajaxfan16 +27411

Hahaha dat bericht van Romano. Even van zaakwaarnemer wisselen en gelijk een berichtje naar Romano sturen.

25-01-2024 05:50

Ajax14AMS +25205

Ajax negeert 'middenvelder' ook al al die tijd.

Deze jongen had allang de kans moeten krijgen. We spelen met ons slechtste middenveld ooit en deze jongen doet het geweldig in jong en NOG STEEDS traint hij amper mee.

Het is een schande en tegen alles waar Ajax voor zou moeten staan. Hij vertrekt straks en gaat weer geldwolf genoemd worden terwijl wij hem gewoon de kans moesten geven.

25-01-2024 04:46

Henkjanklaas +20599

Ben je familie ? -:)
Het gat tussen de jeugd en het eerste blijkt steeds weer enorm groot. Zelfs tov een pover Ajax 1 of juist daarom wel. Voorheen kon een jonge speler zich optrekken aan de goede spelers om hem heen. Jonge spelers zijn niet allemaal “ hato’s “. Hij moet bedenken dat het vaak verkeerd afloopt met een jonkie als deze voortijdig vertrekt.

25-01-2024 05:17

Ajax14AMS +25205

Hlynsson laat al weken zien niet goed te presteren. Dat is zijn concurrent.

Misehouy is veruit de beste bij Jong Ajax, en terwijl zijn concurrent niet goed presteert mag hij niet eens MEETRAINEN.

Zie je niet in hoe slecht dat is vanuit Ajax? Bij Ajax blijven loopt ook vaak genoeg niet goed af voor jonge spelers.

Als hij de kans niet krijgt kan ik het hem niet eens kwalijk nemen.

25-01-2024 06:00

Ferd +38316

je laat zien dat je niet op de hoogte bent van feiten, want hij traint mee met Ajax 1 en was ook mee op trainingskamp

25-01-2024 06:17

Ajax14AMS +25205

" 'Ondanks de nederlaag, was het leuk erbij te zijn. Maar het was iets eenmaligs en kwam niet voort uit een plan, of zo. Ik weet gewoon wat ik kan en dat ik er klaar voor ben. Ik wil alleen een kans krijgen om het te laten zien.' "

Ajax moet met een plan komen en hem de kans geven. Hlynsson mag aankloten en Misehouy komt er om onbegrijpelijke reden niet aan te pas.

Je kan niet een van je grootste talenten maandenlang negeren en dan zeiken als hij niet bijtekent. Eigen schuld dikke bult.

25-01-2024 06:21

4EVERAJAX +8363

Precies en wat te denken van Kenneth, al mega veel wedstrijden in AJAX en nog steeds geen meerwaarde, kans op kans krijgt hij. Misehouy had moeten spelen bij Stein voor zijn blessure.

25-01-2024 07:06

DaNaRWaL +4288

Dan nog; blijven trainen en gaan voor die ene kans. Dat is topvoetbal bij een topclub! Denk je dat hij bij City direct zijn kans krijgt? Nee daar krijgt hij meer centjes dus dan is de keuze snel gemaakt. Totaal verziekt die jongetjes met hun telefoontjes, alles voor de bühne maar een totaal mislukt leven in het echt

25-01-2024 07:40

Ajaxsoul +3349

Verdiep je eens in de materie voor je een reactie plaatst. En zorg ervoor dat je in ieder geval je feitenrelaas op orde hebt. Misehouy traint al gewoon mee met de A selectie en zit ook met enige regelmaat op de bank. Daarvoor was hij geruime tijd geblesseerd en kon hij dus helemaal niet mee trainen. Probeer ook eens logisch na te denken voordat je je mening dropt. Je kunt niet zomaar ieder talent bij de training halen, dan sta je binnen de kortste keren met zoveel mensen op het veld dat het de kwaliteit van de trainingen significant omlaag haalt. Dat is sowieso al funest, maar geldt in het kwadraat voor een team dat als los zand aan elkaar hangt omdat de spelers zo kort bij elkaar zijn dat het fundament nog gelegd moet worden. Bosz had bij Ajax destijds een half seizoen nodig om zijn systeem in te slijpen, terwijl zijn manier van spelen bij de meeste spelers waar hij het mee moest doen min of meer bekend was. Bij PSV is hem dat binnen een paar maanden gelukt met spelers voor wie die speelwijze in meerderheid nieuw is. Hoe hem dat in zo'n extreem korte tijd is gelukt? Door met nooit meer dan 20 à 22 spelers tegelijk te trainen.

Misschien moet je ook eens lezen wat die zaakwaarnemer nu eigenlijk zegt: 'Hij zou graag willen blijven, maar het voorstel wordt als "niet geschikt" beschouwd voor een talent van zijn niveau.'. Daarmee zegt hij niets anders dan dat hij meer geld verlangt. Geld dat er waarschijnlijk simpelweg niet is. Misehouy heeft ook een Engels paspoort. Daarmee is hij razend interessant voor Engelse clubs die al massale interesse voor hem aan de dag legden toen hij nog maar 15 was. Toen heeft Ajax, waarschijnlijk onder druk van het voortijdige vertrek van Rijkhof, een voortijdig vertrek in extremis nog weten te voorkomen door voor hem het salarisplafond voor de jeugd te doorbreken. Omdat Misehouy wat mij betreft het grootste talent uit de opleiding is, was ik daar destijds erg content mee al was ik niet zo naïef om er geen kanttekening bij te plaatsen: Als je een speler op het moment dat hij 15 of 16 is al zoveel geld moet betalen om hem te kunnen behouden met hoeveel geld moet je dan wel niet over de brug komen om zijn contract te verlengen als hij 18 is en zijn eerste echte A contract mag tekenen? En dat blijkt nu wel, zijn houding vertoont heel erg veel overeenkomsten met die van Gravenberch destijds en ook die was al vertrokken op een leeftijd dat hij nog voor de halve prijs met de tram mee mocht. Bestuurders bij een beursgenoteerd bedrijf kunnen niet zomaar miljoenencontracten uitdelen aan iedere willekeurige speler, ze moeten verantwoording afleggen voor alles wat ze doen en als er niet genoeg geld is om een speler tevreden te stellen, blijft er niets anders over dan hem maar te laten gaan.

Ajax heeft ook al een enorme inspanning moeten doen om Henderson te kunnen vastleggen, waarschijnlijk is de reden dat Ajax driftig bezig is met het verhuren van bepaalde spelers dat men op die manier geld wil vrijmaken op de salarispost om het salaris van Henderson te kunnen betalen. Ajax heeft ook Vos en Van Axel Dongen langdurig vastgelegd en die talenten zijn sinds dat is gebeurd voortdurend geblesseerd of onderweg. Als Ajax Misehouy een bovenmodaal salaris zou aanbieden, zou de directie daar natuurlijk vragen over krijgen die niet of nauwelijks te beantwoorden zijn. En dat maakt de houding van de club van "tot hier en niet verder" even begrijpelijk als verstandig, hoewel het natuurlijk doodzonde is dat Ajax een groot talent als Misehouy na veel geld, tijd en moeite in zijn ontwikkeling te hebben gestoken, moet laten gaan voordat de club überhaupt profijt van hem heeft gehad. Maar wat het zwaarst is, moet het zwaarst wegen en het belang van de club moet te allen tijden een hogere prioriteit hebben dan het belang van een individuele speler, al helemaal als het om een talent gaat dat alles nog moet bewijzen.

25-01-2024 08:05

Ajax14AMS +25205

Die clubs komen met een meerjaren-plan, en dat is ook vooral heel aantrekkelijk.

Brobbey kreeg bijvoorbeeld bij Leipzig evenveel geld als dat hij bij Ajax zou hebben verdiend, maar vertrok alsnog.

Waarom? OMDAT ZIJ EEN PLAN VOORLEGGEN.

25-01-2024 08:05

Lazell +16983

Waar haal je dit vandaan? Meetrainen van Misehouy klopt niet. Dat Brobbey even veel verdiende ook niet. En dat er geen plan was ook niet.

25-01-2024 08:29

Ajax14AMS +25205

1. Ik heb het over dat het uberhaupt zo lang duurde voordat Misehouy bijtekent. Dat was eerder gebeurd met een plan en meetrainen. Dat hij dat nu eindelijk wel doet is irrelevant voor mijn punt.

2. Je zegt wel je kan niet zomaar iedereen erbij halen, maar Misehouy is een van je grootste talenten. Die haal je er wel degelijk bij, zeker als we al een hele tijd geen fatsoenlijke '10' meer hebben.

3. Als Misehouy opvolger zijn we bezig met Babadi, en die vraagt 1 a 1,5 miljoen aan PSV. Misehouy zal echt niet duurder zijn. (wat mij betreft halen we ze allebei, dat moet best mogelijk zijn als je wat geld van die miskopen weer bij kan schrijven straks)

4. Als wij een van onze grootste talenten kwijt raken omdat wij 33-jarige Henderson gaan kopen die zijn waarde vooral moet gaan bewijzen in coaching en spelers scherper maken en goed neerzetten, dan is het einde echt in zicht bij Ajax. Kwalitatief is hij niet eens de beste speler uit de selectie maar wel 7 miljoen verdienen en blijkbaar je betere jeugdspelers voor uit de weg moeten ruimen. Dat is waanzin.

Lang verhaal kort:
Als Ajax niet gewoon Misehouy betaalt wat hij wilt (wat echt niet meer zal zijn dan 1 a 1,5 miljoen) dan behoudt je een van je grootste talenten EN hoef je niet voor een vervanger te zoeken op een positie die sowieso al dun bezet is.

Minder lang verhaal NOG korter, wat de essentie is van eigenlijk al mijn posts onder dit topic:
Ajax moet Misehouy op waarde schatten.

25-01-2024 08:40

Ajax14AMS +25205

Meetrainen deed Misehouy een hele tijd niet, zeker niet als onderdeel van een plan.
Bron: Misehouy zelf (interview)

Brobbey die evenveel kon verdienen als bij Ajax
Bron: Zaakwaarnemer Brobbey (las ik ergens geen idee meer waar)

25-01-2024 08:44

Ajaxfan16 +27411

Ja Ajax moest echt iemand een kans geven die Ajax al bijna een jaar aan het lijntje houdt? Heb liever iemand die wel voor onze club wil spelen. Elke keer dat excuus van ik wil wel blijven, maar wel alle voorstellen negeren, hou toch op.

25-01-2024 05:51

Sterretje73 +5216

Het is een schande dat mensen als jij vinden dat hebberige roeptoeters die naast hun schoenen lopen zich niet net als elk ander moeten bewijzen met hun voeten ipv hun houding.

25-01-2024 05:53

Ajax14AMS +25205

Misehouy bewijst zich week in week uit bij Jong Ajax en mag niet eens meetrainen. Ajax schat hem dus niet op waarde.

Een talent als Misehouy moest allang met het eerste meetrainen en enkele keren zijn ingevallen. Dat is waar het op stuk loopt, niet op geld.

25-01-2024 06:01

Ferd +38316

hij traint wel mee

25-01-2024 06:18

Adt +1650

13 wedstrijden gespeeld dit seizoen waarvan het merendeel niet uitgespeeld en de rest geblesseerd. Heeft zeker talent, maar heeft ook veel tekortkomingen met name conditioneel en bij het drukzetten en het wandelen (zoals Taylor) in de omschakeling. De wedstrijden dat hij wel de kans kreeg bij de eerste selectie bakte hij er niets van. Zijn huidige zaakwaarnemer heeft waarschijnlijk gezegd: teken maar bij, dit is een prima contract bij een club waar je kansen zeker gaan komen. Maar dat wil meneertje niet horen, dus wisselt hij van zaakwaarnemer. Kiest dus inderdaad gewoon voor het geld en dat mag, maar als hij deze maand niet bijgetekend heeft dan zou ik hem geen minuut meer laten spelen en proberen hem per direct te verkopen.

25-01-2024 06:00

Ajax14AMS +25205

13 wedstrijden, 7 goals en 3 assists.

Hij is even geblesseerd geweest waardoor hij niet de 90 minuten vol had gemaakt, maar daarvoor wel altijd en laatst ook weer.

Wat je zegt is dus onzin en je verzint je eigen verhaal mbt zijn verlenging. Al maanden is het bekend dat het gaat om speeltijd en kansen/mee trainen met het eerste. Als dat er al niet in zit terwijl je concurrent aan het prutsen is was ik ook verder gaan kijken.

Maar een talent die Ajax verlaat werkt hier als een rode lap op een stier want O Wee als je Ajax verlaat hoor! Dan ben je direct een geldwolf. Ongelofelijk.

25-01-2024 06:10

Andersen de man +1998

Ben het eens dat Ajax ook naar zichzelf en gemiste afslagen moet kijken bij vertrekkend talent als Misehouy. Te makkelijk en kortzichtig om alles op de jongen af te schuiven (al ken in die reactie wel van mezelf). Was er wel een goed plan gecommuniceerd, kon hij niet eerder al meetrainen? Zomaar voor de leeuwen gooien niet, maar met 4-1 voor tegen RKC thuis had het wel gemogen

25-01-2024 06:49

Ajax14AMS +25205

Precies.

We moeten niet vergeten dat los van meer geld, die teams ook met een heel plan voor die jongens komen. Hoe realistisch dat plan uiteindelijk blijkt en of ze het daadwerkelijk gaan uitvoeren moet nog blijken, maar het feit dat er een plan ligt is ook gewoon heel aantrekkelijk.

Goed voorbeeld is Brobbey, die vertrok naar Leipzig vanwege het plan. Hij verdiende daar evenveel als hij destijds bij ons kon krijgen namelijk.

25-01-2024 08:08

fascino +1289

Prima hoor wat context en historie. Ünüvar en Hlynsson deden het beter en zijn beiden nog altijd geen vaste basisspeler. Dus ja, geldwolf is best begrijpelijk. Voetbalt nog als een junior en zeker geen 90 min als AM goed genoeg voor Ajax 1. Kiest JA, puur voor geld. Niets met rode lap te maken. Weet zelf heel goed dat als hij nog 1,5 jaar minuten maakt bij JA met een prima salaris de structurele stap naar 1 vanzelf komt. Geld lonkt... Idumbo-Misehouy (als hij vertrekt) kunnen in dat rijtje.

25-01-2024 11:27

Ajax14AMS +25205

Snap je echt niet waarom Misehouy niet bijtekent? Die ziet een Unuvar-situatie voor zich:
Bijtekenen, nooit de kans krijgen in het eerste omdat er gekocht blijft worden op je positie terwijl je het heel goed doet bij Jong Ajax, en dan maar uitgeleend worden elk jaar.

Soms is een buitenlandse stap juist BETER voor een speler zijn carriere en gaat het niet alleen om geld. Stop met doen alsof het nooit aan Ajax kan liggen.

Als hij een geldwolf was dan had hij op zijn 15e al in Engeland gespeeld toen de hele Engelse top achter hem aanzat.

25-01-2024 13:45

KleineReus +6425

Je bedoelt misschien is Misehoey niet goed genoeg. En kan hij beter elders zijn heil zoeken.

25-01-2024 16:08

Invincibles +5193

Zou het jammer vinden, omdat we er niks voor vangen, maar als speler vind ik het minder erg. Ben geen fan van zijn speelstijl. Veel afstandsschoten en oogkleppen op.

Ben meer een fan van een 10 die technisch vernuft is, met steekballen strooit en oog heeft voor medespelers. Misschien wat ouderwets, maar het meest geweldig om naar te kijken.

25-01-2024 04:17

AFCA1996L +15811

Mag hopen dat hij vanaf nu géén minuut meer voor Jong Ajax speelt. We gaan toch geen spelers van andere clubs opleiden.

25-01-2024 03:42

De-King +20191

Ik zie Babadi heel graag komen als Misehouy vertrekt. Ik zie Babadi sowieso graag naar Ajax komen. Isaac is in mijn ogen echt een Ajax speler. Zo verfijnd.

Jammer als Misehouy vertrekt. Ik zag hem liever blijven.

25-01-2024 01:54

JD84 +2093

Het is heel simpel...als hij écht zo'n groot talent was als dat hij denkt dat hij is...dan had hij nu al dik en breed in Ajax 1 gespeeld en was dit allemaal een non-discussie!

Lekker laten gaan en Babadi gratis oppikken!

25-01-2024 01:48

KleineReus +6425

"Hij zou graag willen blijven" 🤡

25-01-2024 01:41

Rob1706 +1678

Vroeger noemde we dit kapsones. Wat heeft Misehouy eigenlijk bewezen op volwassene niveau? Niet alle jeudige talenten worden toppers. Hij kiest duidelijk voor het geld en niet voor een sportieve carriere. Dat mag maar kom dan niet met dit soort onzin verhalen op de proppen. De groeten en veel plezier op de bank in het buitenland.

25-01-2024 01:36

Noxin +15465

Niet eens afwijzen, maar gewoon niks laten horen. Goede mentaliteit, die komt er wel...

25-01-2024 01:28

Bruno04 +15727

Iedereen zegt hier wel doei misehouy en welkom babadi maar dat is net zo’n klaploper die voor salaris aan het rond bellen is.

25-01-2024 01:25

JD84 +2093

Met het grote verschil dat de ene hier wrs wel wil spelen...en de ander niet!

25-01-2024 01:49

Bruno04 +15727

Dat weten we nog niet

25-01-2024 07:14

Bruno04 +15727

En pleur lekker op joh. Met je 11 goals en 4 assists in 44 wedstrijden in de kkd.

Ze hebben t wel lekker in hun bol hè. Als je nu met je achttien jaar was doorgebroken bij Sparta of Utrecht had je nog een veel minder salaris gehad als wat Ajax je waarschijnlijk bied.

25-01-2024 01:20

Bruno04 +15727

Nou voor iedereen die zondag zeurde dat het belachelijk was dat misehouy niet inviel. Hier heb je je antwoord

25-01-2024 01:18

Magic24 +588

Tot over 2 jaar bij pec Zwolle want daar eindigt die
Iedereen voelt zich de Bruyne
Welkom babadi

25-01-2024 00:37

Freddy +11366

Ik ben er nog niet zo zeker van dat Bababi komt

25-01-2024 01:19
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.