[Update III] Milik wordt maandag gepresenteerd

door BvdPloeg 61

[Update III] Milik wordt maandag gepresenteerd

door BvdPloeg 61

Laatst geüpdatet

Arek Milik is nu echt bijna van Napoli. De Pool is met zijn zaakwaarnemer David Pantak onderweg naar Italië om aldaar zijn medische keuring te ondergaan. Dat meldt Pantak zelf via Twitter.

Volgens La Gazzetta dello Sport wordt Milik donderdagmiddag verwacht in Villa Stuart (particulier ziekenhuis, red.) in Rome, waar hij zijn medische keuring zal ondergaan. Na deze testen zal hij een bezoek brengen aan Dimaro, waar de selectie van Napoli op dit moment op trainingskamp is. De verwachting is zelfs dat voorzitter Aurelio De Laurentiis daarna de transfer snel zal aankondigen.

Verder is het de bedoeling dat Milik aanstaande maandag, tijdens de vriendschappelijke wedstrijd tegen Olympique Nice in het eigen San Paolo, wordt gepresenteerd voor het Napolitaanse publiek. In Italië duikt nog altijd een transfersom van 25 miljoen exclusief bonussen op, terwijl men in de Nederlandse media spreekt over een bedrag van 34 miljoen euro inclusief bonussen.

Update - 17.44 uur
Arek Milik is inmiddels gearriveerd op het vliegveld van Rome. De spits ondergaat in de Italiaanse hoofdstad zijn medische keuring. Op foto's is te zien dat de Poolse spits al een sjaal van zijn aankomende club Napoli draagt.

Update II - 22.52 uur
Niets lijkt een transfer van Arek Milik naar Napoli nog in de weg te staan. De clubs en speler waren al tot een akkoord gekomen en de Pool heeft nu ook zijn medische keuring succesvol doorstaan. Dat meldt journalist Gianluca Di Marzio van het Italiaanse Sky donderdagavond.

Update III - 06.59 uur (29 juli)
Arek Milik zal naar alle waarschijnlijkheid maandag gepresenteerd worden bij Napoli, schrijft De Telegraaf vrijdagmorgen. De Pool werd donderdag medisch gekeurd en dat zal vrijdag worden afgerond. Alle zaken worden dan ook in orde gemaakt, zodat Ajax een groot gedeelte van de 34 miljoen euro kan bijschrijven. Rondom de oefenwedstrijd van Napoli tegen Nice op maandag zal Milik worden voorgesteld aan het Italiaanse publiek.

Lees meer over:
Plaats reactie

John69 +0

Het blijft stil.. zowel rondom milik (definitieve transfersom ) maar nog erger.. rondom een opvolger. .

01-08-2016 17:22

A-west +5744

Overmars wakker worden! Als de sodemieter Gomez inlichten dat hij welkom is in amsterdam , maar vooral ook bij ajax. transfervrij en te betalen. Lekker dicht bij huis (oosterburen) . Nou niet zeiken dat hij niet wil. Besiktas wilde hij ook, nou niet bepaald een club met naam toch. Binnenhengelen die gozer, denk nou eens een keer niet beursgenoteerd!

01-08-2016 13:40

AJAXied4ff +0

Off: Ziggo Sport heeft Belgische Pro League nu ook ja dit seizoen kom ik net achter. Mechelen - Club Brugge is ervoor (0-2). Denswill basis, iemand enig idee waarom van Rhijn bank zit?

29-07-2016 21:22

AJAXZZZ +0

En nu in het Nederlands graag.

29-07-2016 22:10

MichelAngelo66 +22267

Misschien omdat ie nog net een week in Brugge is?

30-07-2016 14:22

pinballmagic +107

misschien niet goed genoeg

01-08-2016 10:24

JeffD1983 +0

Ik had hem er graag bij gehad in de hoop dat ie echt is z'n stempel zou drukken, maar het is nooit een echte Ajacied geweest.Hij zei in het begin al dat ie via Ajax naar een topploeg in Europa wou.Ik wens hem al het geluk en het bedrag van de transfer is mooi voor ons.

29-07-2016 19:23

Antje +0

Mario Gomez in de namiddag gespot in Amsterdam

29-07-2016 18:51

korem +878

Die komt niet, maar zou wel een prima speler zijn geweest traore gaat het waarschijnlijk worden vermoed ik nog steeds

29-07-2016 19:09

FredPlacemet +0

Uitstekende spits voor het spel wat Bosz wilt spelen ;)

29-07-2016 19:20

AFCA. +3283

Waarschijnlijk is hij gewoon een dagje in Amsterdam. Er is wel meer dan Ajax in Amsterdam.

29-07-2016 19:42

FredPlacemet +0

'Napoli betaalt naar verluidt een slordige 35 miljoen euro voor Milik, die een jaar geleden definitief overstapte van Leverkusen naar Ajax. Bij die deal werd een doorverkooppercentage van niet tien, niet twintig, maar zestien procent afgesproken. Dat stelt Jonas Boldt, sportief directeur van Leverkusen, vrijdag in gesprek met Express.'

Goed nieuws dus, we hoeven geen 20% maar 16 procent te betalen schilt toch weer iets..

'Toen ik van de aanstaande Milik-transfer hoorde heb ik meteen Michael Reschke (technisch directeur van Bayern München, red.) gebeld. Hij was ook betrokken bij de komst van Milik een paar jaar geleden", vertelt Boldt. Leverkusen krijgt zestien procent over het bedrag bóven 2,8 miljoen euro.'

En enkel van de winst, ik moet zeggen als het 35 miljoen is zeer goede deal van overmars.

29-07-2016 15:37

SoAFCA +0

Niet slecht houdt Ajax 30 mil over.

29-07-2016 15:49

AFCA. +3283

Ja leuk, maar wanneer wordt Balotelli aan ons gepresenteerd?

29-07-2016 15:33

SoAFCA +0

Zal niet lang duren, Balotelli verzint momenteel op welke manier hij zijn intrede gaat doen.

29-07-2016 15:50

Andre3000 +0

Hebben we al een nieuwe topspits? Of is NettoM. op vakantie met zn pik aan het spelen? Pfff...komop zeg! Of is er geen geld? Komop! Tempo!!!

29-07-2016 15:24

Daantje Makkes +1

Iets klopt niet aan deze transfer... Volgens mij heeft Napoli te veel betaald haha

29-07-2016 12:30

ambtenaar +23

Als het d nieuwe lewandowski is niet hoor.

29-07-2016 19:03

MankeNelis +7

Miliks reëele transfer waarde ligt veel lager. Maar Higuaín geldt hetzelfde. Indirect geld van ManU. ___?___ -->Milik-->Higuaìn-->Pogba-->

29-07-2016 20:29

Johnvanessen +193

@FabrizioRomano: As reported by @DiMarzio, Ajax is starting contacts for Mario Balotelli. Possible if Ajax will be in Champions League #LFC #transfers

29-07-2016 12:21

Redrum +96213

Laat die idioot lekker wegblijven met die deegbal van hem

29-07-2016 12:31

Suhusu89 +0

haha ik zou me kapot lachen en zijn shirtje kopen. Of hij ook zin heeft om lekker druk te zetten betwijfel ik. Maar als jij z'n carrière nog een keer een kans wil geven zou het voor hem geen slechte zet zijn. Voor het teamproces van Ajax daarentegen. Achja, komt toch niet dus wat maakt het uit

29-07-2016 12:35

RusselWestbrook +21

Zou ik echt kostelijk vinden.

29-07-2016 12:57

Van413 +0

Nee, een aanfluiting. Zo'n gek wil je toch bij je club hebben? Speelt 2x per jaar weergaloos en voor de rest komt ie hoofdzakelijk in het nieuws door randzaken.

29-07-2016 14:35

OntlastendeMiddenvelder +1987

Aan de redactie -- Ik kan niet direct reageren op de comment die je schreef, omdat het hele gesprek van AFCA en mij (opnieuw) verwijderd is.

In mijn mailbox zag ik dat je schreef dat de reactie verwijderd is, omdat ze off-topic was. Ik snap dat jullie willen dat het hier over voetbal blijft gaan, maar de satire die AFCA en ik bedreven, ging dat ook. Het bevatte kritiek op transferbedragen, zaakwaarnemers (met name Mino Raiola) en PSV. Hoezo off-topic?

En als off-topic echt een reden is, kunnen jullie nog wel even door blijven gaan. Eenderde van de comments doet niet ter zake. Waarom die niet allemaal weghalen? Waarom alleen die van AFCA en mij?

Ik zou hier ook graag de mening van andere commenters over horen. Misschien dat meerdere mensen jullie kunnen overtuigen dat het onverstandig is om zo makkelijk censuur toe te passen.

29-07-2016 12:15

Suhusu89 +0

Beetje off-topic deze reactie, jammer

29-07-2016 12:20

Cartman +398

Ja hebt in deze helemaal gelijk.
Het verwijderen van jouw reactie gaat nergens over. Zeker als je reacties, zoals geregeld, cynisch en met een knipoog zijn. Omdat het offtopic zou zijn? Kun je een kwart van de reacties wel verwijderen.

Beetje vreemde zaak dat er zulke reacties als die van jou worden verwijderd om deze reactie.
Lijkt sterk op censuur.

Engnek Petterson63 mag wekenlang alles maar gewoon neerplempen en jij en AFCA hebben last van verwijderde comments omdat jullie cynisch zijn.
Tsja....

29-07-2016 12:33

3sterren +20205

Is mij ook eerder overkomen.
Ik maak tegenwoordig screenshots van mijn posts. Als het verwijderen en/of aanpassen me gaat vervelen probeer ik een zaak aan te spannen wegens het belemmeren van een meningsuiting.

29-07-2016 12:57

Ajacied1978 +0

Serieus? Dan zit het je wel heel hoog. Bij voorbaat kansloos trouwens. AS bepaald. Hun voorwaarden.

29-07-2016 13:04

3sterren +20205

Denk je nu echt dat het me iets zou kunnen schelen?

Het is nu niet zo dat ik per post wordt betaald. Dus als iemand van AS de behoefte heeft om ook maar één letter in mijn posts te wijzigen of zelfs een hele post wilt verwijderen, he’s my guest.

Reageren/posten is voor mij slechts een tijdverdrijf, geen roeping ; )

29-07-2016 14:31

RusselWestbrook +21

Hahaha!

Juridisch gezien ben je volgens mij in 'het huis' van AST. Je hebt hier technisch gezien geen vrijheid van meningsuiting, zij bepalen wat wel en niet mag.

Neemt niet weg dat er hier wel heel triest en selectief verwijderd wordt. Kritiek op AST wordt direct verwijderd, hoe opbouwend het ook is.

Rabiaat homofobe en racistische shit moet je ze over mailen en dan verwijderen ze het met tegenzin.

29-07-2016 13:09

Mokum_32 +1

Lucht op of niet ?

29-07-2016 13:12

RusselWestbrook +21

Ja, ik kan nu het leven weer aan met een glimlach op mijn gezicht.

Of jij stelt je even niet zo aan. Het feit dat ik meer dan 2 zinnen gebruik in een post betekent niet dat ik er gigantisch mee zit en niet van kan slapen.

29-07-2016 13:14

Mokum_32 +1

Gelukkig maar :)

29-07-2016 13:22

3sterren +20205

Het doet me oprecht deugd dat ik je aan het lachen heb gemaakt en een glimlach op je gelaat heb geboetseerd...
Als je me een beetje kent weet je dat ik altijd wel ben te porren voor satire, immers een dag niet gelachen is een dag niet geleefd...

29-07-2016 14:24

Van413 +0

Racistische en homofobe reacties op AS?

29-07-2016 14:41

Minsc +1520

Als het Ajax-gerelateerd is vind ik dat het in het algemeen niet verwijderd zou moeten worden, wat maakt dat ene stukje tekst nou uit.
Was laatst met een reactie bezig op iets over de aankoop aandelen Arena, waar niemand kennelijk nog iets over heeft gehoord, kon ik die reactie niet plaatsen. Huh? Bleek de post net daarvoor verwijderd te zijn.

29-07-2016 15:57

AlexIbarra +19293

Toch jammer dat onze vriend Zivkovic de afgelopen 2 jaar heeft lopen aanklooien, anders stond de opvolger voor Arek nu gewoon klaar. Leek best een aardige aankoop maar vooruitkijken in het voetbal blijkt altijd lastig.

In die zin is het ook goed dat Arek voor een mooi bedrag vertrekt want Fischer, Duarte, VdHoorn, Boilesen, vRhijn en ook de Acolatses van deze wereld hebben we nu allemaal moeten 'laten gaan'.
Voor veel minder dan ze waard kunnen zijn, of ooit al waard waren.

29-07-2016 10:47

AjaciedForLive +74

Januzaj en fosu-mensah mogen vertrekken bij MAN U

29-07-2016 10:02

Simon1 +2959

Ik zou als Ik Ajax was in ieder geval een poging wagen.

29-07-2016 10:27

RuffRhythim +24837

Gaat waarschijnlijk stuklopen op salaris.
Spelers die eenmaal in de PL gespeeld hebben krijg je niet zomaar hier.

29-07-2016 10:44

Frankeritus +0

ik moet zo hard lachen! iedereen over die kut kanonnen.. laten we zeggen sanchez is er 1 CL gewonnen van zuid amerika en casierra is voor de eredivisie ook gewoon een goede speler

29-07-2016 09:50

The "O" +784

Champions league.

29-07-2016 10:44

RusselWestbrook +21

??? Volgens mij is het toch echt de CL van ZA

29-07-2016 10:46

milan-jantje +2838

Dus sws niet meer spelen tegen paok hopelijk wel onze nieuwe spits dan Marc snel handelen met je kanonnen

29-07-2016 09:34

Hammerzeit +147

Tussen nu en twee weken gaat er nog niets komen. Rustig aan joh, tijd zat....

29-07-2016 09:38

ajax1981 +3136

Het effect van de transfer van 90 miljoen heeft impact op de transfer van 34 miljoen.
Als Ajax nu een spits wil halen dan heeft de 34 miljoen ook weer impact op de transfersom van de speler die Ajax haalt.

Persoonlijk had ik Huntelaar graag zien komen, maar dat is nu een gepasseerd station.

29-07-2016 09:24

meerzicht +939

Hoe kom je er bij dat KJH een gepasseerd station is ?

29-07-2016 09:44

SoAFCA +0

Oneens, dat andere clubs nu denken Ajax heeft zojuist 34 mil ontvangen zal geen invloed hebben daar Ajax zelfs 100 miljoen beschikbaar heeft. En je weet daar wordt niks van uitgegeven en zullen ze dat ook nu niet doen. Ajax heeft een bedrag in hun hoofd en te duur is te duur.

29-07-2016 10:59

AFCA. +3283

Dan mag ik toch hopen dat er maandag 2 versterkingen op de stoep staan?

29-07-2016 09:09

RusselWestbrook +21

Ja, meteen, maandag al. Fuck bedenktijd voor de spelers in kwestie, gewoon hoppa, hier! Tekenenen jij!

29-07-2016 09:11

AFCA. +3283

Deze transfer komt niet uit de lucht vallen. Dit kan best al tijdens het EK spelen. Dan mag ik toch wel hopen dat Ajax een lijstje heeft met spelers die WEL haalbaar zijn ipv een Dost en Traore. De transfer van Milik was snel afgerond. Dan kan Ajax toch ook gewoon doorpakken en meteen toeslaan. Of moeten ze eerst nog eens even gaan kijken welke spitsen er nou allemaal rondlopen?

29-07-2016 09:17

RusselWestbrook +21

Je bekijkt het alleen vanuit Ajax, maar er zitten nog twee partijen aan tafel.

29-07-2016 09:21

SR83 +1765

Maar met wie is Ajax nu bezig!?
Niet eens geruchten...?

29-07-2016 09:07

glob +230

Kijk, dat is nou het mooie van het huidige Ajax beleid. Geen luchtballonnen meer oplaten zoals vroeger, maar dadelijk gewoon feiten melden.
Dat feit wordt hopelijk: Klaas Jan Huntelaar heeft getekend voor 2 jaar en wordt daarna toegevoegd aan de technische staf binnen Ajax.

29-07-2016 09:09

RusselWestbrook +21

Huntelaar in het systeem van Bosz wordt verschrikkelijk.

29-07-2016 09:10

SR83 +1765

Of Huntelaar wordt door de speelwijze van Bosz weer topfit :)

29-07-2016 09:26

RusselWestbrook +21

Dat zou ik geloofwaardig vinden als Huntelaar 23 ofzo was, alleen is ie 32, bijna 33.

29-07-2016 09:58

AjaxfanRoberto +59

Is dat wel zo? In het systeem van Barcelona doet Messi ook niet mee met druk zetten. Dus is het wel zo belangrijk dat in het "5 seconden systeem" de spits ook vol druk zet? Daarnaast moet zijn conditie top zijn anders kom je in Duitsland niet mee. Explosiviteit heeft hij niet maar heeft hij ook nooit gehad.

29-07-2016 10:04

AsAjax +1

Maar dat is Messi....

29-07-2016 10:18

RusselWestbrook +21

Ik kom hierop terug als ik bijgekomen ben van het feit dat je Huntelaar vergelijkt met Messi.

Maar de kans is aanwezig dat ik niet op dat punt komt.

29-07-2016 10:54

rsvh88 +5479

Geen luchtballonnen? Waar zijn die beloofde kanonnen dan.....

29-07-2016 09:28

RusselWestbrook +21

Die zijn helemaal niet beloofd.

Ja, door Mike Verweij. Die werkt bij de Telegraaf

29-07-2016 09:59

Leviathan +168

Younes kwam ook best wel.uit de lucht gevallen.. Denk dat ze wel serieus ergens mee bezig zijn

29-07-2016 09:27

AsAjax +1

Dat mag ook wel

29-07-2016 09:29

JBxxx +549

Nu een bod van €9 miljoen op Traore met een terugkoop clausule voor chelsea regelen en Sisto voor €8 miljoen kopen. Als we serero en duarte nog verkopen zou ik graag Ramselaar bij de selectie zien zou goed in het systeem passen. Voordat hij straks naar duitsland verkast voor miljoenen.

29-07-2016 08:20

dianaajax +0

lijkt mij ook een goede

29-07-2016 13:41

de-Ajacied +8

Dolberg zou een topper kunnen worden. Zivkovic en Cassierra heel misschien ook. Maar van deze drie jongens van 18 en 19 gaan er twee stilstaan in hun ontwikkeling en zal Ajax dit jaar Europees niet presteren en met moeite in de top 3 eindigen. Gevolg is dat nog minder spelers naar Ajax willen komen. Haal gewoon Huntelaar, dat geeft niet alleen direct resultaat maar helpt ook een Dolberg zich te ontwikkelen en het geeft Ajax weer de uitstraling van een volwassen club.

29-07-2016 08:17

Patajax +2383

Die 22 jarige Peruaanse linksbuiten wil trouwens wel graag naar Ajax. Geeft tenminste voorkeur aan Ajax. Nou Marcie, wakker worden en binnenhalen die gast. Koopie met zijn 1,3 miljoen.

29-07-2016 08:07

AJAXZZZ +0

Die ?
Wie ?

29-07-2016 08:14

Patajax +2383

Edison Flores. 96 wedstrijden, 14 goals, 26 assists en 10 interlands voor Peru. Speelt nu voor Universitario

29-07-2016 08:18

AJAXZZZ +0

En hoe weet je dat hij naar Ajax wil.

29-07-2016 08:23

Patajax +2383

O dat las ik ergens. Na het weekend wordt er meer duidelijk

29-07-2016 08:43

Amsteraaij +2262

http://m.soccernews.nl/news/362570/Toch_nog_een_opmerkelijke_transfer_voor_Ajax?_Populaire_Peruviaan_heeft_voorkeur

29-07-2016 08:47

AJAXZZZ +0

Op Soccernews staat wel vaker onzin.

29-07-2016 09:02

MosesD +14687

Zet altijd kanttekeningen bij filmpjes op Youtube, maar wat een heerlijk spelertje is dat zeg. Ik zeg doen. Nu schijnt ook 010 in de markt te zijn.

29-07-2016 09:12

ajax4ever01 +13

Vandaag in de telegraaf staat dat Vitesse de top van nederland wil gaan aanvallen.

http://telegraaf.nl/e/26310484

29-07-2016 07:51

aJaxppy +0

Had van Wolfswinkel graag bij ajax gezien als opvolger van Milik...

29-07-2016 08:05

Patajax +2383

Waarom? Die heeft buiten zijn eerste seizoen niks gepresteerd, ook ondanks zijn blessures.

29-07-2016 08:08

Johnnie +387

Nou nee dankje, daarmee komt Ajax niet verder. Dan kun je beter onze talenten de kans geven. Van Wolfswinkel heeft nauwelijks gepresteerd in het buitenland. Dat Norwich hem laat gaan met 90% verlies zegt genoeg.

29-07-2016 09:57

Hammerzeit +147

Alweer? Hihi.

29-07-2016 09:16

Meyotch +0

Als hij zo makkelijk scoort als bij ons, dus zo effectief is, dan gaat hij een hele grote worden daar. Hij past perfect in het systeem dat Napoli speelt en is veel completer geworden bij Ajax als speler.

Vind het jammer dat hij weg gaat, hij begon goed te spelen afgelopen seizoen.

29-07-2016 07:49

dan300491 +1

In Italie verdedigen ze wel iets beter als in Nederland natuurlijk.

30+ is een waanzinnig bedrag voor een speler die zelfs geen eens een onbetwiste basisspeler was vorig seizoen, Frank heeft hem meerdere keren op de bank gezet. Suarez, Hunterlaar, Sneijder, Vertonghen,... Droegen het team toen ze vertrokken, dat kan ik van Milik niet zeggen.

Enigste probleem is het vinden van een nieiwe spits. Laat de scouting dit keer zijn werk is goed doen en een directe versterking halen.

29-07-2016 08:00

blava +2

Niets kopen is een beter alternatief. Met Zivkovic, Carriera en Dolberg heeft Ajax genoeg spitsen. Buitenspelers (Cerny, Younes, Muric en El Ghazi en eventueel Dekker en Nouri). Beter investeren in de jeugd (talenten aantrekken) Daar is Ajax goed in.

29-07-2016 06:47

deMeester +11450

Ja lekker als vierde eindigen zonder prijzen.

29-07-2016 06:49

Ajax27 +19220

Nee.... je complete voorhoede is gemiddeld 19 jaar incl wissels. Waar we achterin Westermann en Veltman hebben en op het middenveld Gudelj, Klaassen (en Schöne) hebben we voorin niet 1 wat oudere gast waar de jonge broekjes naar luisteren. Daar moeten gewoon 1 of 2 wat oudere jongens bij, al dan niet gehuurd om het jaar van de jonkies te overbruggen.

29-07-2016 07:00

blava +2

So what, een goede ervaren spits is niet betaalbaar of kan niet mee in het systeem van Ajax. Als het niet loopt kan Ajax altijd nog in de winterstop gaan winkelen.

Huntelaar en Haller zie ik niet zoals Dolberg afgelopen dinsdag de arbeid leveren die nodig is. Zelfs over Milik zou ik mijn twijfels hebben maar die is verkocht. Huntelaar moet na een zo'n wedstrijd aan het infuus en Haller zie ik niet 90 minuten op de bal jagen, het is meer een afwachtende spits. Elke andere spits heeft tenminste zes maanden nodig om aan te passen en dan zijn de huidige 3 spitsen alweer een fase verder en is een nieuwe spits niet nodig.

29-07-2016 07:30

ajax4ever01 +13

Een goede spits is echt wel haalbaar.. kwestie van goed scouten! Ajax moet eens ophouden met beweren dat weinig keuze is.

29-07-2016 07:41

The "O" +784

Kan je dit onderbouwen met feiten of is dit een onderbuik gevoel.

29-07-2016 10:52

Ajax27 +19220

Onderbouwen is gemakkelijk... bij iedere ploeg heb je een 1e spits. De 2e en/of 3e spits banken bij veel ploegen vrijwel altijd. Daar zitten er hendig tussen die niet tevreden zijn, meer willen spelen en in de Eredivisie de grote uitblinker zouden zijn.

29-07-2016 14:34

The "O" +784

En die willen graag naar Ajax? Of naar de nederlandse competitie? Die willen voor rond een miljoen voetballen in nederland?

Er zijn te veel onzekere parameters om te zeggen dat Ajax niet (goed) genoeg scout.

Heb je eventueel namen die zeker naar Ajax zouden komen? Blijkbaar heb jij al genoeg rond gekeken anders zou het raar zijn om zo'n bewering te doen.

Ik denk dat jij en ik er te ver vanaf staan om te beweren dat er genoeg materiaal aanwezig is die ervaring, scorend en voetballend vermogen hebben en die dan niet naar Engeland, Duitsland of Spanje kunnen. Als dat niet lukt komen ze wel naar nederland. Maar of je dan een topspits hebt....
Je moet het natuurlijk wel altijd proberen. Maar dat horen wij dan weer niet.

29-07-2016 14:44

Ajax27 +19220

Ik ben geen scout.. en ik hou niet de spelers van 100 verschillende ploegen in de gaten, dus nee.. ik heb geen concrete namen. Maar spitsen zijn spitsen.. een Milik of Ibi of Huntelaar ga je niet op 10 gebruiken of op LInks/rechtsbuiten. Een echte spits kan vaak maar 1 positie spelen. Spitsen zijn ook vaak een beetje eigenaardige mannetjes, sneller ontevreden wanneer ze niet spelen.

Dus ja... mogelijkheden genoeg. En salarisplafond? Het gebeurt ontzettend vaak dat een club maar 50-70% van het loon betaalt. Een speler die 2-3 miljoen per jaar verdient is dan ineens erg interessant en gewoon haalbaar.

De jeugd is sterk die eraan komt, daarom ben ik ook echt voorstander van eentje huren dit jaar. En daarbuiten... we hebben focking 30 miljoen voor MIlik gekregen.. mag je eens een keertje wat extra's halen voordat de opvolger een compleet jaar kan spelen.

30-07-2016 12:10

Ajax27 +19220

Wat een onzin.. Huntelaar was bijna binnen. Twijfels over Milik... serious? Een Guardado die na Deportivo, Valencia en Bayer Leverkusen speeltijd wilde was 'gemakkelijk' te huren.. waarna hij zo tevreden was dat hij een contract tekende. Er zitten zoveel spelers van 25-28 jaar bij middenmoters in een top-5 competitie op de bank die maar al te graag zouden willen voetballen. Daar kun je jezelf makkelijk op richten om een jaartje te huren met optie tot koop. Weinig risico, maar wel iemand die al wat jaartjes meeloopt en de jonge jongens bij de hand kan nemen en wellicht weer boven zichzelf uitstijgt.

29-07-2016 14:32

insectenverdelg +23512

Mis Kluivert nog in dit verhaal......

29-07-2016 07:47

Bjorn2321 +2066

Tja, ik ben het deels eens. De vraag is of wat er te koop is (en naar de Eredivisie wil) beter is dan met die drie het proberen. Namen die genoemd worden, zijn niet per definitie beter. Huntelaar, puur op sentiment, maar is niet meer top. Haller? Alsjeblieft, die kan er niks van (maar zullen ze waarschijnlijk wel mee komen). Traoré komt toch niet. Net als Gomez of een aantal andere namen.

Ik zou liever toch graag een Sneijder zien komen. Dat is de middenvelder die we nodig hebben. Voor mij nog altijd de beste en belangrijkste speler voor het Nederlands elftal, de afgelopen jaren (met Robben). €7 miljoen naar Gala, €3.5 miljoen tekengeld en salaris oprekken naar €1.5 mijloen? Ik hoop het....

29-07-2016 07:49

4-3-3 +3515

12 miljoen voor één seizoen Sneijder?! Right, dat klinkt als iets wat Overmars meteen zou doen ;)

29-07-2016 13:14

AJAXZZZ +0

Haha, serieus ?

Wat hebben deze jongetjes bewezen in de eredivisie (bij een topclub) ?
Wat hebben ze bewezen in Europa ?

Ze komen net kijken Joh.
Geef ze de tijd om achter een basisspeler klaargestoomd te worden.

29-07-2016 08:12

Rujar +97

Haha hahaha hahaha ja iedereen die ouder is dan 22 ook direct verkopen om ruimte te maken voor de ontwikkeling van onze talenten. Waarom zou je überhaupt spelers kopen. jeugd genoeg.

29-07-2016 08:32

dianaajax +0

dit zijn allemaal geen zekerheidjes- je moet minimaal 1 zekerheid voor de flanken

29-07-2016 13:43

Katwijker93 +0

Ik lees net ergens dat de zaakwaarnemer van Edison Flores bekend heeft gemaakt dat Edison Flores het liefst naar Nederland gaat. Andere geïnteresseerde clubs zijn Werder Bremen en Kopenhagen. Zal dit dan de nieuwe buitenspeler van ons worden?

29-07-2016 06:25

han23 +0

Ik hoop zo dat marc met een verassing komt en een goede spits uit de hoge hoed tovert. Maar ik vrees voor een babel, finbogasson,haller ect. Echter vindt ik ook dat de linksback positie wel versterkt moet worden. Dijks is een leuke speler hoor, maar of hij goed genoeg is voor een ajax met deze ambities, daar ben ik niet Zo zeker van.

En een vleugelspeler, het liefste 1 die op beide kanten uit de voeten kan. Van youness ben ik groot fan, maar ik vindt el ghazi
Nog te vaak erbij lopen als een blind paard. Wilt nog veel te vaak door spelers heen lopen. Als je op rechts ook een speler zou hebben die net zo makkelijk een speler uit kan spelen zoals amin dat kan dan wordt het smullen geblazen?. Maar nogmaals, ik verwacht geen vuurwerk, dan kan het nooit tegenvallen!

29-07-2016 05:27

Ajaxkenner +587

Agbonlahor, Jonathas, ayew, Ideye, Zapata, Ghilas, Locadia, Briand, Babacar, n'doye, Caceido, Pinilla, Locadia,

Dit zijn namen die ik hier nog niet heb gelezen, zit er een goede bij???

29-07-2016 00:31

J00DT0TMIJND00D +0

Heeft Locadia een tweelingbroer dan? Misschien is hij beter dan broer Jurgen ;)

29-07-2016 00:53

Damian_AFCA +0

35 miljoen voor Milik is belachelijk veel geld en gewoon niet te weigeren.
Toch vind ik het wel erg jammer dat hij weg gaat, had het gevoel dat hij dit seizoen van grote waarde kon zijn.. Nu moet je nog maar zien wat je ervoor terug krijgt en Ajax kennende zal dat wel weer een getalendeerde spits zijn die verder nog niets heeft bewezen of een 30er die al jaren de bank warm houd ergens...

29-07-2016 00:21

@Maar7en +1580

hopelijk wordt het Traore dat is toch wel een beest met een mooie toekomst in vergelijking met Hunterlaar bv. Haller is niet veel beter dan Dolberg zoals die dinsdag speelde. Hopelijk heeft Marc een hoge hoed en verrast hij ons allen.

29-07-2016 00:02

Tienus +0

Ik heb een beetje een dubbel gevoel. Aan de ene kant is het veel geld en, kunnen we het niet laten lopen. aan de andere kant is het elke keer het zelfde verhaal bij ajax omdat, we elke keer zo laat ons elftal op orde hebben lopen we elke keer achter de feiten aan en, zeker Europees.
Eigenlijk had er al een nieuwe spits moeten zijn en, dan bedoel ik een ervaren gelouterde spits en, geen jonkie van 18/19/20. Nee iemand die een neus voor de goal heeft en, die weet wat er europeesch gevraagd word.
Mensen zullen vragen ja wie dan?? Geen idee want ik ben geen scout.. Maar ik weet wel als ajax wil wachten op een antwoord van chelsea of traore misschien alsjeblieft wel mag komen en je aan het eind van de transferwindow zit tja sorry hoor maar dan loop je wel heel erg achter de feiten aan. Is dat het risico lopen waard?? Heb je zekerheid met een nieuwe spits dat je europeesch door gaat nee.. Maar wil je wachten tot het eind van de transferwindow lijkt me toch ook niet als ajax zijnde dat dat de juiste weg is zeker niet omdat je de cmapions L wilt halen en niet psv nog meer wilt spekken . En omdat je zelf ook wel eens verder wilt komen en weer naam wilt maken in plaats van elk seizoen weer achter de feiten aan te lopen. Het is en blijft gewoon heel moielijk uiteindelijk is het nooit goed kijk mar nu met milik.

Nogmaals het liefst zie ik er een gelouterde goede spits bij komen maar ook die zal tijd nodih hebben en er niet meteen zullen staan dus of je dan europeesch verder komt is altijd maar de
Vraag.

28-07-2016 23:47

deMeester +11450

Wat heb je aan veel geld? Ajax doet er helemaal niets mee. Over 15 jaar staat er misschien wel een half miljard op de rekening, maar als je er och niets mee doet.

29-07-2016 06:48

Tienus +0

Dat bedoel ik ook

29-07-2016 07:25

rotynl +300

Huntelaar WELKOM!

28-07-2016 23:43

BrandjeXL +81

Zowel KJH als Haller zullen een fiasco worden want beide zie ik niet, zoals Dolberg, 90 minuten lang druk zetten en dat moet wel in het spel van Bosz anders moet je echt je tactiek aan gaan passen. Janssen was daar wel perfect voor geweest.

28-07-2016 23:49

AsAjax +1

niet voor 20 miljoen

29-07-2016 00:03

NouriVandeBeek +7

Bruma en Preciado en je bent klaar!

28-07-2016 23:22

OntlastendeMiddenvelder +1987

AS, what the fuck is dat met die comments weghalen? Niet cool! Mensen besteden er tijd aan om ze te schrijven (nou ja, sommigen); je kan ze niet zomaar weghalen. Zeker niet zonder verklaring.

28-07-2016 23:21

..::Rootje::.. +676 moderator

Wat is er verwijderd dan ?

29-07-2016 01:24

OntlastendeMiddenvelder +1987

Hele comments van AFC. en van mij. Zonder dat er reden toe was, trouwens. Er stond niets wat de redactie in verlegenheid kon brengen. Zorgelijk.

29-07-2016 12:08

Damsco2008 +1

Nou, nu hup Sandro Ramirez transfervrij oppikken en Munir huren met optie tot koop.
Verder nog Berbatov aantrekken en een goede linksback.

28-07-2016 23:17

Ajacied33 +36807

Hou toch op man met je Berbatov. Een belediging voor ons Ajax shirt

28-07-2016 23:18

DonAdam +2360

Berbatov? Maar we hebben Bergkamp toch al?

28-07-2016 23:21

Ajax#1900 +1

Sandro zit helaas al bij Malaga. Was misschien wel haalbaar geweest dus, maakt het extra zuur. Ik vind Munir niet zo heel bijzonder, maar er moet wel iets bij voorin en Munir lijkt mij een redelijke optie. Maar blijf hopen of een Bailey of een meer constante oudere speler die Schone kam vervangen. Naast een spits natuurlijk.

28-07-2016 23:28

NouriVandeBeek +7

Ik hoop dat Overmars al flink bezig is voor de 2 aanvallende versterkingen.

28-07-2016 23:14

AsAjax +1

Overmars heeft me hoogstpersoonlijk vandaag op de club verteld bezig te zijn met gesprekken met de zaakwaarnemer van een spits

28-07-2016 23:28

amberjari +0

Ik ben vooral benieuwd of, en zo ja hoe, marc en zn buddies hierop geanticipeerd hebben. Liggen er scenario's klaar? Kunnen we snel schakelen? Op welke spelers wil je wel/niet wachten?

Tuurlijk, transferperiode loopt nog een maand, maar die eerste weken kunnen je ook opbreken..

28-07-2016 23:10

ajax4ever01 +13

Je weet hoe het de vorige jaren ging bij dergelijke situaties? Zal me niet verbazen dat dat weer gebeurd

28-07-2016 23:14

4-3-3 +3515

Mij zou het ook totaal niet verbazen. Weer lekker weken lang onhaalbare namen droppen in de media en dan doodleuk over een maand zeggen dat ze het met deze groep gaan doen. Behalve een ervaren spits heeft Ajax eigenlijk een links- en rechtsback nodig om een dubbele bezetting te realiseren. Evenals een stand-in voor Riedewald na de degradatie van Serero, maar daar hoor je niemand over.

29-07-2016 13:29

rastamario +65

Ik ben absoluut content met 35 miljoen voor Millik maar vele hier doen of de man een koekenbakker is. De proffesionals in de voetbalerrij zullen toch niet helemaal gek zijn? Het zal me niet verbazen als hij straks de ene naar de andere doelpunt erin schiet, niet om zijn fabuleuze voetbalkwaliteiten maar gewoon simpelweg omdat hij van Ajax komt waar de achterban geloofd dat zei het hebben uitgevonden en alles en iedereen afkraakt.

28-07-2016 21:04

Lewis Hamilton +1

En een jaar geleden twijfelde Ajax nog om hem een nieuw contract te geven, nou gaan we gigantisch cashen voor een speler die misschien 10M waard is.

28-07-2016 20:27

Ajacied33 +36807

Bedankt Milik voor de mooie doelpunten, met name in de uitwedstrijd tegen PSV.
Het gaat je goed

28-07-2016 20:19

ajaxinho +13

AUB geen afscheid geven in de Arena, loser!

28-07-2016 20:08

OntlastendeMiddenvelder +1987

Wat, waarom niet?

28-07-2016 20:37

ajaxinho +13

Geen prijs gewonnen met Ajax.

Ik verwacht ook niet dat hij prijzen gaat winnen.
Ik gun het hem wel overigens.

28-07-2016 20:44

OntlastendeMiddenvelder +1987

Je gunt het hem en noemt hem een loser.
En je vindt dat hij geen afscheid in de Arena verdient.
Er zijn trouwens wel meer Ajacieden die geen prijzen hebben gewonnen.

28-07-2016 20:55

WyZynDeBeste +2

Dat hij geen prijs heeft gewonnen met Ajax is alles behalve zijn fout. Als hij er 34 wedstrijden in had gestaan, in de spits, had ik het nog wel eens willen zien in een paar potjes waar we morsten.

Milik heeft het prima gedaan en was altijd positief richting Ajax en supporters.

28-07-2016 23:06

daniajax1 +4

Man man man wat een droevige reactie. Milik heeft zich altijd 100% ingezet voor Ajax en zonder zijn inbreng waren compleet kansloos geweest voor het kampioenschap. Zo'n speler een loser noemen, wat ben je dan zelf een loser die de naam fan of supporter niet mag dragen.

28-07-2016 23:15

ajaxinho +13

Ik vind hem een loser omdat hij Ajax verlaat zonder prijs.
Zelfs zonder waardige prestaties (in Europa).

100% inzet en liefde voor Ajax is wat elke speler van Ajax moet hebben.

Prijzen, prestaties en (wat ik boven ook noem) leiderschap eis ik van een speler om een waardige afscheid te krijgen.

Nogmaals, ik gun hem wel succes.
Maar ik verwacht het gewoon niet.

29-07-2016 13:21

Van413 +0

Wat won Suarez met Ajax dan?
1 lullige kut beker. Dus je hele argument slaat nergens op.

28-07-2016 23:20

ajaxinho +13

Suarez was de aanvoerder van Ajax.
Een wereldtopper.

Milik is een Europese subtopper.

29-07-2016 13:05

GvanderK +2747 moderator

Praat je zo ook in het dagelijkse leven? Pfff. Lekker volwassen reactie man.

28-07-2016 22:57

wdw020 +0

Milik succes topper we gaan je missen ajacied voor altijd

28-07-2016 20:01

FCKUNST +135

Off: als de verhalen die ik zojuist lees waar zijn dan misschien Fosu Mensah terughalen van United. Schijnt dat Mourinho het niet zit zitten in hem.

28-07-2016 19:35

AFCA. +3283

Waar lees je dat?

28-07-2016 19:41

Piejotter +9

Succes Milik ! En dank voor die 21 goals of moet ik zeggen 24? Ook dank voor al het geld dat je oplevert.

28-07-2016 19:08

Sammy Sosa +741

Geen dank maar nu ga ik eerst mijn pizza opeten.

28-07-2016 19:13

remko15 +0

Een geweldige deal, 2.8 miljoen kopen rond de dertig verkopen. Dolberg binnen twee jaar klaarstomen. Huntelaar voor een paar miljoen losweken en hem in de toekomst opnemen in de technische jeugdstaf tot zijn 33 e veel spelen en Dolberg daarna eerste spits en daar komt............ KLUIVERT.
Dat is lange termijn beleid en zo overleef je de gekte

28-07-2016 18:51

lauw +50

Helemaal mijn gedachten.

28-07-2016 18:56

superman0313 +18

Kluivert.. Hou maar weer op, is geen spits. Overigens wel een groot talent voor de linksbuiten/rechtsbuitenpositie.

28-07-2016 23:31

glob +230

KJH aanbieden dat ie na zijn carrière jeugdtrainer kan worden zou hem misschien over de streep kunnen trekken. KJH wil niet meer weg uit de Achterhoek, dus daarom wil hij alleen nog spelen bij Schalke en misschien bij Ajax. Zijn twee liefdes. Schalke is voor hem sneller te bereiken dan Ajax vanuit de Achterhoek, maar beide is te doen. Verhuizen wil hij niet ivm zijn gezin.

29-07-2016 06:39

JohanDerksen +0

Arek Milik heeft grote potentie, maar dan vooral in een 4-4-2 formatie. Voetballend komt hij toch net even te kort voor een 4-3-3 formatie. Ondanks dat hij met rechts alleen kan staan is het voor de Eredivisie begrippen een uitstekende spits. Maar 35 miljoen is simpelweg geen seconde over na te denken en verkopen. Gewoon accepteren en 10 miljoen neerleggen voor Hakim Ziyech en dan de zoektocht naar een goede vervanger voor Arek Milik. Wat lastig kan zijn, maar nogmaals, 35 miljoen moet je accepteren. Zou er nou iemand ontslagen worden bij Leverkussen trouwens? Die zullen zich goed achter de oren krabben nou ze dit bedrag zien. Van 2.800.000 naar 35 miljoen. Meer dan goed onderhandeld van Marc Overmars.

28-07-2016 18:36

davidoff +0

toch denk ik dat klaas-jan nog onze kant opkomt . hij heb wel verkondigd bij schalke te blijven, maar denk dat er wel iets gaande is. het zal mij iig niks verbazen. en jullie?

28-07-2016 18:31

Piejotter +9

Klaas is een nuchtere jongen als hij zegt dat hij blijft , dan blijft ie, simpel.

28-07-2016 19:09

davidoff +0

denk je? weet het nog net niet....maar ben benieuwd . b. heeft verteld dat ie hoe dan ook gaat starten met een spits,en dat zei hij waarschijnlijk toen ie al wist dat milik weg ging, dit speelt al langer zoals we allemaal weten. hunterlaar houdt het vuur warm, mocht milik niet vertrekken heeft ie mooi een joker voor de fans.
en nu is de weg vrij naar ons aller AJAX.

28-07-2016 19:33

gerwinAjax1980 +0

nou nou milik weg opgeruimd staat netjes alleen jammer dat hij Overmars niet mee neemt.
want die komt zijn belofte ook niet na twee kanonnen
zullen wel twee schotten worden om de goal dicht te timmeren kost niet zo veel

28-07-2016 18:13

A'dam Oud-West +0

Zeik toch niet zo man, de transferwindow staat nog een dikke maand open en in mijn ogen staat er nu al een sterk team. Ik denk ook dat onze twee Colombianen en Westermann nogal onderschat worden. Die voegen echt wel kwaliteiten aan het elftal toe, die we vorig jaar een beetje miste.

Overmars is sowieso niet de enige die beslist bij Ajax, dat doen ze namelijk met elkaar. Dus om hem nu constant als zondebok aan te wijzen (terwijl hij wel weer verantwoordelijk was voor het koopje Milik) is onterecht.

28-07-2016 18:19

gerwinAjax1980 +0

ik zeik niet er zouden al twee kanonnen staan dan was het waarschijnlijk makkelijker gegaan tegen paok
'
verder gun ik ajax het beste

28-07-2016 18:31

RusselWestbrook +21

Pff alweer die kanonnen

28-07-2016 18:51

suitie +74

Wie heeft t over 2 kanonnen gehad? Volgens mij alleen een journalist van de Telegraaf. Die heeft volgens mij totaal geen functie binnen Ajax toch? Maar vooral doorgaan met azijn pissen..

28-07-2016 18:58

davidoff +0

ging toch prima tegen paok...ik heb de wedstrijd gezien en zat regelmatig oe,aaaah, jaaaa, kuuut, jammer ,mooi ,te schreeuwen, en dat is een fokt op te lange tijd geleden geweest op de tribune.....jammer dat we niet gewonnen hebben maar heb wel weer genoten, en jij?

28-07-2016 19:42

Hammerzeit +147

Miliiiiik heee hee heee!
Miiiliiik hee hee heee!

Succes Arek, bedankt voor alles!! Dat je het maar zeer goed mag doen bij Napoli en wie weet wat je dan kunt bereiken.

28-07-2016 18:05

milano1 +0

ja felix gasselich en ivan gabrich zijn ook mislukt.gezeur over wel en niet gelukt altijd.en nogmaals spelers en trainer zijn passanten die hebben niks met een club.wij sup zijn de enige die trouw zijn

28-07-2016 18:03

Piejotter +9

Hohhoohoh, ik heb Gasselich regelmatig in de Meer zien spelen. Prima middenvelder met een prachtige techniek. En ik was niet de enige die er zo over dacht kan ik je garanderen.

28-07-2016 19:11

WyZynDeBeste +2

Ik ga Milik missen. Goede mentaliteit, mooie vreugde uitbarstingen na goede goals met zijn harde linker.

28-07-2016 18:01
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.