TG: 'Ajax krijgt Traoré hoogstwaarschijnlijk ingeschreven voor tweeluik tegen FK Vojvodina'

door Jon van Dam 221

Bron De Telegraaf

TG: 'Ajax krijgt Traoré hoogstwaarschijnlijk ingeschreven voor tweeluik tegen FK Vojvodina'

door Jon van Dam 221

Bron De Telegraaf

Laatst geüpdatet

Ajax gaat ervan uit dat de kersverse aanwinst Bertrand Traoré op tijd ingeschreven is voor het tweeluik in de tweede voorronde van de Europa League-kwalificatie tegen FK Vojvodina. Dat meldt De Telegraaf vrijdag. De Amsterdammers wachten nog wel op de officiële bevestiging van de UEFA.

Al snel na zijn presentatie liet trainer Francesco Farioli weten dat het een lastig verhaal zou worden om Traoré op tijd in te schrijven voor de dubbele ontmoeting met FK Vojvodina. Er moest nog veel papierwerk geregeld worden om de werkvergunning van de international van Burkina Faso te regelen. Nu lijkt dat voltooid te zijn, waardoor Traoré mogelijk zijn rentree maakt bij Ajax.

Ajax speelt op donderdag 25 juli eerst thuis tegen de Servische opponent. Een week later is de ploeg van Francesco Farioli te gast bij de ex-club van Dusan Tadić. Tijdens het trainingskamp in Wageningen speelde Ajax twee positieve oefenwedstrijden waarin het vertrouwen tankte voor het Europese treffen. Donderdag was de ploeg van Farioli in Tiel met 2-1 te sterk voor Al-Wasl FC, de kampioen van de Verenigde Arabische Emiraten.

Vrijdag speelde Ajax een besloten oefenduel op het sportpark van RKSV Driel. Er werd, mede door een sterke eerste helft, met 1-0 gewonnen van het Griekse Olympiakos. Carlos Forbs zorgde in het eerste bedrijf voor de enige treffer tegen de winnaar van de Conference League.

Farioli wil Traoré voorzichtig brengen

Voor Farioli is het een opsteker dat Traoré waarschijnlijk inzetbaar is tegen FK Vojvodina. Wel gaf de oefenmeester aan dat voorzichtigheid geboden is bij de van Villarreal overgekomen buitenspeler. 'Natuurlijk gaan we ervoor om hem zo snel mogelijk erbij te krijgen, maar we moeten ons niet onnodig haasten. Hij is een heel bijzondere speler, heel explosief, dus we moeten hem een basis geven om fit te worden en zo veel mogelijk met de groep mee te doen. We wachten op het moment dat we hem op het veld mogen verwelkomen.’

Lees meer over:
Plaats reactie

rafaelvandekaart +1758

Forbs Godts of Berghuis op rechts, dat moet voor 1 a 2 wedstrijden op dit niveau makkelijk kunnen

21-07-2024 21:18

Baco123 +6154

Mooi, nu wedstrijd fit gaan worden en knallen maar voor ons aller Ajax
Goede speler, blij mee.

21-07-2024 11:42

ZlatDen +1972

Deze gast gaat niet spelen. Heeft hij al training minuten in de benen?

20-07-2024 11:01

Baco123 +6154

Klopt, moet wedstrijd fit gaan worden.
Nee is geloof ik net terug van zijn vakantie

21-07-2024 11:43

ZlatDen +1972

Ja daarom ik hoor van misschien 20 minuten spelen, maar de man heeft niet 1 training achter de rug.

21-07-2024 13:26

Baco123 +6154

Wr gaan heg zien as donderdag of i wat minuten gaat maken, belangrijk dat i wedstrijd fit gaat worden nu

21-07-2024 13:43

Rob.B32 +473

Pasveer (Ramaj lijkt nog niet helemaal op niveau
Rensch (net iets beter dan Gaai)
Sutalo (laatste kans)
Kaplan
Hato
Henderson Fitz-Jim Taylor
Berghuis ( zolang Traore niet dit is, bied tevens mogelijkheden voor Fitz)
Apkom (straks Brobbey)
Forbes ( lijkt voor nu beter in vorm dan Godts)

Met deze ploeg moet je die Serviërs toch oprollen.

Zo snel mogelijk verkopen; Sosa, Gorter. Sutalo als hij het niet heel snel oppakt. Bergwijn ( voor de nodige cashflow) Rasmussen. Minimaal 40 miljoen.

Zo snel mogelijk verhuren; Unuvar, Manswerk, Rijkhof.

Houden; Baas, Fitz-,Jim, Tahirovic.

Ervaren CV halen en buitenspeler. 2 x 10 miljoen..

En dan komt het goed met deze trainer.

20-07-2024 10:32

Bergkam +4653

Wanneer is er duidelijkheid of Traoré speelgerechtigd is. Of werkt men bij de UEFA niet in het weekend, zodat ze van hun broodnodige rust kunnen genieten....

20-07-2024 10:15

Oxxer +163874 moderator

@alwaysinmyheart

Wat is de bedoeling van 4 reacties met alleen 1 leesteken?

20-07-2024 11:29

Sies +4481

Nog iemand een insider nieuwtje? Gaaie al naar Barca Bergwijn naar de woestijn Akpom naar Chelsea...

20-07-2024 09:22

Ajax25 +1245

Traore gaan we natuurlijk eerst fit stomen. Die heeft tijd nodig om terug te komen.
Ik zie in heel veel berichten het negativisme hoogtij vieren, dan wil ik wel de andere kant benadrukken.
Net als vorig seizoen, elke oefenwedstrijd gezien.
Toen zag ik al wedstrijden waarin we 20 schoten tegen kregen, tactisch liepen te zwemmen en hele rare positieinvullingen.
Farioli heeft er al (wat) patronen ingeslepen, de driehoek is weer terug, we spelen met gemengde selecties qua sterkte en de intensiteit ligt gigantisch hoog. Spelers ontwikkelen zich al lichtelijk en deze selectie heeft idd geen wereldtoppers, maar wel echt degelijkheid en functionaliteit als je spelers op kwaliteit invult. Op basis van de voorbereiding zeg ik dat we dit tweeluik heel makkelijk gaan winnen. 5/6-1 over 2 wedstrijden.

20-07-2024 07:53

Cafeoostindie +2734

je ziet idd wel wat verbeteringen in dit elftal onder farioli, toch zie ik geen eredivisie top 3 club spelen, daarvoor vind ik het nog steeds te statisch zonder creativiteit,
ook kunnen onze spelers nog steeds niet een bal heroveren, daar is telkens een 2 of 3e duel voor nodig, en dan is de aanval van de tegenstander al in onze verdediging.
hier moet echt heeeeeel hard op getrained worden, want dit is een essentieel onderdeel om op goed positispel en tactiek te kunnen spelen en je eigen goal schoon te houden.

in de zomer trek ik mij niks aan van goed spel of overwinningen, iedereen is uitgerust en er is vaak een goede sfeer, totdat men eredivisie wedstrijden gaat spelen en die zijn toch echt van een hoger nivo, als daar een reeks tegenvallende resultaten tussen zitten, komen de mentale zwaktes van deze spelers direct naar boven.
blijf zeggen dat er vernieuwd moet worden, dat gebeurd niet en kan nu niet meer. wat mij enigzins geruststelt is dat wij tegen kampioenen hebben gespeeld en gewonnen, een kampioen uit elk land is altijd lastig, zijn vaak goed op elkaat ingespeeld en hebben bepaalde kwaliteiten.


fingers crossed.

20-07-2024 08:54

Ajax2024 +2087

Het is zeker beter in vergelijking met vorig seizoen. Maar of het genoeg is. Kampioen worden doe je niet.

20-07-2024 09:02

Bergkam +4653

Traoré even individueel aanpakken dit weekend mits hij speelgerechtigd is voor donderdag a.s. De trainer lijkt toch op de Toekomst te wonen.

20-07-2024 06:57

Hans Verhagen +14109

En hem dan voor de rest van het seizoen missen met blessures. Aanpakken is heel goed, maar dan voor later.

20-07-2024 07:12

Bergkam +4653

Uiteraard met 'verstand' aanpakken.

20-07-2024 07:32

Mitchjo +6178

Tsja, proberen de eerste Europese wedstrijden goed door te komen, dan nog een speler of 10 verkopen en daarna nog 5 klasse spelers binnenhalen. De komende weken worden in ieder geval niet saai. Qua aankopen hou ik wel een beetje mijn hart vast, op basis van de geruchten geeft dat nog weinig hoop.

20-07-2024 06:09

Sterretje73 +5221

Mwoah..Traore kwam ook letterlijk als een donderslag bij heldere hemel. De geruchten geloof ik toch al heel lang niet meer dus ik heb hoop en laat me verrassen. Ik denk dat deze coach een luie sofa nog aan het voetballen krijgt...

20-07-2024 06:58

VakM +2174

Hoe Farioli op mij overkomt is dat niemand ook Traore niet zeker is van een plek bij de eerste 11 . Dat vind ik verfrissend en ook erg benieuwd hoe ons uiteindelijke team eruit komt te zien. Zal wel rond september duidelijk zijn

20-07-2024 05:18

AjaxAficionado +1456

Ik ben benieuwd of hij gaat spelen, ik denk max 20
Minuten

20-07-2024 03:22

5ccjfywp6n +57

Leuk maar laat hem nou aub eerst rustig optrainen. De heenwedstrijd moet ook zonder hem kunnen, blijkt dat we kwaliteit erbij moeten hebben om die ploeg bij terugwedstrijd te verslaan, geef hem max een kwartier.
Ik wil graag wat langer genieten van de speler Traore. Anders zie ik het gebeuren dat hij in september al blessure heeft.

20-07-2024 02:06

AFCACruijff14 +161009

Ik was vorig jaar oa bij Ajax tegen Ludogorets eind van de zomer in de voorronde EL. Zelden zo'n lusteloze wedstrijd gezien. 0 1 verloren, publiek viel in slaap zo saai en ongeinspireerd was het. Toen dacht ik al, dit gaat een heel heel lang seizoen worden.Kan me niet meer voorstellen dat ze onder Farioli nog zo lusteloos kunnen en mogen spelen. Ik verwacht een Ajax dat dit seizoen weer snapt dat ze het publiek voor zich moeten winnen. Nooit gesnapt dat een speler van Ajax met ons shirt en ons stadion niet elke keer vol gas wil geven. Had er maanden geen zin meer in maar sinds kort kijk ik weer uit naar het nieuwe seizoen. Titelfavoriet zijn we zeker niet maar ik wil wel weer trots zijn en genieten van mijn club.

20-07-2024 01:47

MosesD +14643

Volgende week voor het echie dus. Ben ik gerust op nu de oefenwedstrijden achter de rug zijn? Eerlijk gezegd niet. Er is zeker verbetering waarneembaar en enkele talenten manifesteren zich nadrukkelijk, maar ik ben van mening dat we nog altijd een straatlengte achterliggen op Psv en Fnoord.
Ik vind dat Ajax zich momenteel op heel glad ijs begeeft. Natuurlijk je speelt geen CL, dus je zult op de centjes moeten letten. Maar ik vind dat men nu overdrijft. Met deze selectie loop je allereerst sportief al achter de feiten aan, maar straks ook financieel. En nog veel meer dan nu het geval is. Je kan op een glijdende schaal terecht komen, waarbij CL-deelname de komende jaren ver weg is. Dat heeft natuurlijk gigantische consequenties. Dit beleid waarbij men qua korte termijn echt heel scherp op de centjes let, dat kan zich totaal tegen je keren. Penny wise, pound foolish. Wil je nu even niet meer investeren en wachten op uitgaande transfers (er staat trouwens nog 124 mio uit), dan kan dan dat fatale gevolgen hebben. Haal gewoon nu twee directe versterkingen (een vleugelspeler en nog een creatieve middenvelder) dat betaalt zich echt uit. Weer geen CL (dus eindigen buiten de top 3) je moet er eerlijk gezegd niet aan denken....

19-07-2024 23:57

PuntNaarAchterSVP +5245

Komt goed ouwe!

20-07-2024 00:17

MosesD +14643

Ben benieuwd waar je dat op baseert. ;-)

20-07-2024 00:19

PuntNaarAchterSVP +5245

En ze gaan Cerny nog halen

20-07-2024 00:26

MosesD +14643

Haha, nee joh

20-07-2024 00:31

ijzerchef +3135

Ik vind de selectie lastig te peilen op basis van de oefenpotten. Het is steeds een mix van A en B selectie spelers door elkaar.

20-07-2024 00:20

Heimdallr +657

Het is nog niet eens Augustus en de paniek slaat alweer toe.

20-07-2024 00:53

NeeI +107652

Vooral het type speler(s) waar men naar kijkt stemt mij ietswat angstig.

20-07-2024 02:35

afca1985 +21239

Off: Die Obi-Martin van Arsenal gaat naar Man Utd, weer die Erik die dwars ligt, hij is wel bezig he die vent.

19-07-2024 23:51

vandenhaas4 +15053

Hij scout op AS

20-07-2024 09:47

slot +2046

beter rustig brengen deze grootverdiener want hij is een beetje blessure gevoelig.
en laat hem niet te hard trainen dan kan hij minuten maken in de wedstrijden.
denk dat hij het beste de laaste 20 minuten gebracht kan worden als we achterstand of gelijk.

19-07-2024 23:48

Robertini +39103

Ik ben erg benieuwd of hij beter geworden is de afgelopen jaren, als dat zo is, zie ik hem best belangrijk worden, hij wordt hier een beetje onderschat door een groot deel.

19-07-2024 23:43

Spelverdeler +4640

Ook als die niet (nog) beter is geworden, gaat die erg belangrijk zijn.

20-07-2024 02:09

afca1985 +21239

Gewoon opstellen Donderdag, zeker als we Rasmussen en Banel hebben zien kutten de afgelopen 2 dagen.

19-07-2024 23:41

Belnaarhuis +4944

Gelukkig gaat de staf verstandig met spelers om, verwacht daarom niet dat hij start, wellicht wat minuten

20-07-2024 09:55

ajax4ever001 +18409

Velen doen hier nogal negatief over speeltijd Traoré en als hij gaat scoren hoor je hier niemand meer. De coach weet heus wel wat hij doet qua wie hij opstelt of het verantwoord is of niet.

19-07-2024 23:38

Babangida83 +23843

Traoré zal zich zo veel mogelijk moeten richten op de return, ga ik vanuit. Donderdag komt natuurlijk te vroeg. Hooguit een kort invalbeurtje.

Opstelling die ik denk dat het gaat worden:
Forbs, Akpom, Banel/Rasmussen
Taylor, FJ, Henderson
Hato, Baas, Bouwman, Gaaei.
Ramaj.

Op RCV hebben we volgens mij niet echt iemand op het moment. Ik kan mij niet voorstellen dat Sutalo al speelt. Maar kan natuurlijk dat hij de ervaring van Sutalo verkiest boven die van Bouwman.

Berghuis zal invallen ipv FJ. Ik denk niet dat hij rechtsbuiten wordt opgesteld, omdat hij elke bal in de voet vraagt en geen snelheid heeft. En zo wil Farioli niet spelen.

Baas, omdat een centraal duo met Janse en Bouwman wat groen is. Dat gaat hij sowieso niet doen. Janse en Sutalo lijkt me ook niet handig.

19-07-2024 23:36

Patrick78 +51768

Bouwman, Baas, Banel/ Rasmussen….

Serieus????

Tijjani ,je gaat te snel…..

19-07-2024 23:43

gwn_rj +3057

Waarom zou Sutalo niet spelen? Die speelde vandaag toch ook gewoon een uur ofzo...

19-07-2024 23:44

Robertini +39103

Ik denk en hoop toch echt dat Baas linksback staat en Hato gewoon centraal.

Daarnaast denk ik dat Kaplan ook best een keertje rechts centraal kan spelen en anders liever Medic. Voor Bouwman is het echt nog te vroeg, gassie is 16, dit jaar lekker rijpen bij Jong.

19-07-2024 23:46

MosesD +14643

Wat een vreselijke opstelling.

20-07-2024 00:00

Spelverdeler +4640

Bouwman zei in een interview dat die met paps en mams volgende week op vakantie naar Portugal gaat. Dus die is even niet beschikbaar.

20-07-2024 02:10

ajaxminimax +5423

Haha maar als Farioli hem ineens belt om er bij te zijn donderdag, dan gaat ie echt niet naar Portugal met zijn ouders.

20-07-2024 09:49

ajaxminimax +5423

Bouwman? Die beste jongen is 16. Gaat dat niet een beetje te snel. Verwacht sowieso dat Janse speelt

20-07-2024 09:50

Babangida83 +23843

Oh, hij is 16, laat dan maar zitten inderdaad. Tja dan kan t niet natuurlijk. Weet niet of je Sutalo hebt zien spelen, maar Bouwman deed het gewoon 2x beter. En ja, dat ligt met name aan Sutalo, maar dat maakt Bouwman wél de betere van de twee.

20-07-2024 15:19

Soccerskins v2 +43259

Forbs - Akpom - Traore
Fitz Jim - Henderson - Berghuis
Hato - Kaplan - Sutalo - Gaaei
Ramaj

Lijkt me een mooie opstelling voor de eerste wedstrijden. Vraag mij wel af of Traore op tijd fit is.

19-07-2024 22:35

fc Barcelona_ke +19239

ik durf wedden dat Kaplan nog niet in de basis starten. eerder Janse of Baas! rest ben ik inderdaad mee eens. Als Traore niet zal starten, zal Banel of Rasmussen spelen.

19-07-2024 22:38

Soccerskins v2 +43259

Het is ook niet wat ik denk maar wat ik hoop. Ik denk dat Rensch en Taylor starten.

19-07-2024 22:41

Kryptonite +76738

Hij gaat Taylor er nooit uit gooien, maar Fitz Jim moet spelen. Wat mij betreft bij wijze van desnoods keeper.

Ik denk dat Traore nog niet wedstrijdfit is en dat hij met Berghuis op rechts gaat spelen en Taylor, Fitz Jim en Hendo op het middenveld. Maar hoe Farioli het daarna, als Traore wel fit is, gaat doen, ben ik heel benieuwd naar. Ik denk dat het sterkste middenveld momenteel Fitz Jim, Mannsverk en Berghuis/Taylor is.

19-07-2024 22:42

slot +2046

Fitz en Taylor. berghuis is blessure gevoelig en voor de bank gehaald.
we moeten eigen jeugd spelers een streepje voor geven.

19-07-2024 23:36

emieltjuhh +17812

Fitz is geen topper

19-07-2024 23:37

Soccerskins v2 +43259

Beste speler van de voorbereiding

19-07-2024 23:57

emieltjuhh +17812

Dat zegt niet zo veel houdt het nooit minimaal 18’ wedstrijden vol niks voor niks bankie bij excelsior

20-07-2024 00:00

De-King +20248

Heerlijke speler Fitz-Jim. Éen en al voetbal. Hij moet het vertrouwen krijgen of dit seizoen een basisplaats bemachtigen. Fitz is een topper.

20-07-2024 00:30

Odysseus +14246

Krijgen we deze onzin weer.

20-07-2024 08:38

Masterofajax +50

Waarom hebben we Frenkie de Jong ooit de kans gegeven, hij zat immers op de bank bij Willem II (zegt dus niets)… Ben het wel met je eens zoveel wedstrijden ineens in de basis is inderdaad mogelijk wat veel.

20-07-2024 10:54

emieltjuhh +17812

Waarom is realiteit ?!

20-07-2024 11:09

emieltjuhh +17812

Frenkie was op die leeftijd 5 klasses beter dan fitz

20-07-2024 11:10

HStorm +3140

TG is geen hoofdnieuws zou het hoofdnieuws moeten zijn?

"gaat ervan uit", "hoogstwaarschijnlijk", "Nu lijkt dat", etc.

19-07-2024 22:23

stopperspil +11163

Zou mooi zijn en nodig want hij is de enige potentiële goede rechtsbuiten in de selectie

19-07-2024 22:22

Koningtoto +60089

Alsof ie dan al kan spelen

19-07-2024 22:07

Patrick78 +51768

Off:

Kotarski waarschijnlijk naar Genoa

Gewoon een prima club voor hem.

19-07-2024 21:53

fc Barcelona_ke +19239

Iedereen komen hierheen en kunnen heel moeilijk een basisplek te pakken en doet in het buitenland nog veel beter! raar he!

19-07-2024 22:17

slot +2046

daar krijgen ze meer betaald.
gaan ze ook harder voor werken.

19-07-2024 23:38

Redrum +95991

Haha, alsof we Bertje nodig hebben. Die speelt Banel echt niet zomaar uit de basis.

19-07-2024 21:08

Raydo +1517

Comment gerapporteerd

19-07-2024 21:19

fc Barcelona_ke +19239

Banel? Lol

19-07-2024 21:37

Arjuna +3732

Traoré-Ugwu lijkt mij een aardige bezetting voor komende potjes, al vond ik Banel niet eens zo slecht.

19-07-2024 22:18

ajax4ever001 +18409

Haha te diep in het glaasje gekeken? LOL

19-07-2024 23:35

Michael 1974 +21983

Kijk, vergeleken met vinkjes vergeten te zetten zijn we dus hier ook op de weg terug 😂

19-07-2024 20:54

Ricoteb +53174

Dat ie kan meespelen is natuurlijk niet zo spannend. Heeft totaal geen wedstrijdritme, heeft niet in groepsverband getraind afgelopen tijd en zal gezien zijn blessureverleden zorgvuldig klaargestoomd moeten worden. Het belangrijkste is vooral dat ie aan kan sluiten bij het team. De besprekingen en tactische trainingen. Het zegt genoeg dat we vandaag en gister naar Rasmussen en Banel op rechts hebben zitten kijken. Hoe eerder Traore meegenomen kan worden in het groepsproces, hoe beter. Gelukkig kan dat dan vanaf heden.

19-07-2024 20:53

Michael 1974 +21983

Ritme voor een buitenspeler die op instinct minder belangrijk dan andere posities. Ik zou hem gewoon opstellen als hij fit is

19-07-2024 20:55

Ricoteb +53174

Hij maakt z’n acties op instinct. Drukzetten en de tactische patronen van de trainer, zijn net zo belangrijk.

19-07-2024 22:25

Michael 1974 +21983

Dat is waar, maar ook dat is ook prima af te spreken in een week. Anderen die er in kunnen op rbuiten hebben ook maar een uur of 90 minuten gespeeld

20-07-2024 06:34

FelixGassenlicht +8944

Ja en? Maanden geleden laatste wedstrijd gespeeld, en de trainer wil hem rustig brengen. Die gaat echt nog niet spelen.

19-07-2024 20:45

fc Barcelona_ke +19239

ben benieuwd welke conclusie die Farioli heeft getrokken?
Medic is volgens Tim van duin definitief weg mag. en verder wie?

19-07-2024 20:41

wilbert.b +3104

Zo dan lekker
Ben nu wel toe aan nieuw nieuws
Verwacht het wel als Ajax hopelijk afgetekend thuis wint
Dat we wat zooi kunnen verkope

19-07-2024 20:27

Amp +37580

Hoogstwaarschijnlijk is het zelfde als nog helemaal niks... maw ze hebben niks concreets als nieuws te melden dus gaan ze maar met dingen gooien. Valt nog mee dat de juristen nog niet op het hakblok zijn gelegd...

Na deze voorbereiding zijn toch een drietal posities erg opgevallen:
- rechtsbuiten: blijft een gemis dat die niet op tijd is ingevuld. Helemaal raar gezien er door wat personen werd geroepen dat ajax ongeveer 10 miljoen kon spenderen zonder te verkopen. En ja traore is erbij, maar die speelt de komende twee potten geen basis en de volle 90 minuten, in ieder geval de eerstkomende niet.
- gemis van een goede allrounde spits ga je blijven voelen. Dat wil zeggen een spits die kan meevoetballen met behoorlijke techniek, enige snelheid heeft, kan koppen, en meer kan maken van een halve kans. We hebben nu spitsen die wel bepaalde aspecten hebben maar ook weer bepaalde kwaliteiten missen
- mis echt een aanvallende middenvelder die snel, behendig en creatief is. Buiten berghuis heb je op t midden aanvallend niks speciaals, en dan is berghuis ook nog eens niet het niveau dat je als ajax zijnde daar zou moeten hebben én is ie half fit. Dit moet echt een hoge prio worden voor de wonder td

19-07-2024 20:24

NipeB +15790

Behalve dat Farioli niet met een 10 speelt maar met 2 8-en.

20-07-2024 00:34

TJHooker +3935

Dan is het de vraag hoe fit hij werkelijk is. Ben wel erg benieuwd hoe hij het gaat doen, was een jongen met voldoende talent maar het lijkt de laatste jaren niet heel geweldig.

19-07-2024 20:19

Jortjuh14 +2993

We moeten niet doen alsof Traore de verlosser is. Zo diep zijn we wel gezonken

19-07-2024 20:10

afca1985 +21239

Dat zegt ook vrijwel niemand, alleen als je gister Rasmussen ziet spelen en vandaag Banel dan zou ik hem zelfs op 30% nog in de basis zetten. Wat die 2 hebben laten zien dat kan echt niet.

19-07-2024 20:32

OwenStevenDalberg +27486

'Zo diep zijn we wel gezonken'. Beetje denigrerend richting Traore. Is niet zomaar een of andere koekebakker..!?

19-07-2024 23:02

fc Barcelona_ke +19239

Ik zie hem wel geselecteerd voor beide potjes. 1e potje hangt af hoeveel we staan. Als we 2-0 voor staat, gaat die niet invallen. 2e potje gaat die vast voor kwartiertje lekker ballen trappen

19-07-2024 20:08

Aram +17868

We hebben geen rechtsbuiten.
Zet er dan eenmalig een middenvelder neer.
Ik stem voor Taylor.

19-07-2024 19:59

Chrismokum020 +16394

Dan nog liever Godts of Forbs, wel diepgang nodig namelijk

19-07-2024 20:48

Dolblij +44984

Denk niet dat Farioli direkt plaats maakt voor een speler die de voorbereiding niet heeft kunnen doorlopen. Die krijgt eerst een a4-tje met allerlei drills om Farioli-fit te worden. "Special program".

19-07-2024 19:46

FysioPat020 +25605

Wie war's am Strand Du Nordlicht?

19-07-2024 20:00

Dolblij +44984

Erholsam, herrlich. Voller wie "normal" aber das ist nun mal die Ferienzeit. Wasser angenehm temperiert. Könnte ewig da bleiben. Morgenabend vielleicht wieder, wenn die Ruhrpöttis wieder vor ihren Zelten grillen. Und wie war Dein Abend?

19-07-2024 20:55

FysioPat020 +25605

Liege auf der Terrasse neben meinem Weib und bin geschafft von der langen Woche 😅

19-07-2024 20:56

Dolblij +44984

Oh ha, viel zu tun trotz Ferienzeit?

19-07-2024 20:57

FysioPat020 +25605

Ich habe 10 Mitarbeiter. Alles Weiber und Teilzeitkräfte, 4 davon in Urlaub, 1 krank. Noch 7 Wochen durchhalten dann hab ich Urlaub. 16 Tage Dubai 😉

19-07-2024 21:13

Dolblij +44984

Tolle Wurst. Dann bitte durchhalten! Die Voraussicht ist gut 👍.

19-07-2024 21:19

95 +2165

Broodnodig

19-07-2024 19:43

AFCA-1983 +17723

Medic speelt dus al 2 wedstrijden dus niet en Tim melde vanmiddag dat hij definitief weg mag dus daar speelt wat!

19-07-2024 19:29

FysioPat020 +25605

Krijg wel een beetje Grillitsch-vibes bij Bertje. Die kwam namelijk ook niet fit naar ons.

19-07-2024 19:18

trodat4030 +96403

Die was terugkerende van een blessure, Bertje niet, die is slechts 'net terug van vakantie niet-fit'. Is toch wel anders.

19-07-2024 19:40

HendrikAjax +16830

Erg groot verschil

19-07-2024 19:44

FysioPat020 +25605

Klopt 😉

19-07-2024 19:45

SuperMidoGodenzoonBananenpuddingTainio +4475

Begint toch op de bank.

19-07-2024 19:12

debetweter +10061

Toch fijn om erbij te hebben

19-07-2024 19:17

Johanist +3509

Hop hop, trainen en gas erop

19-07-2024 19:11

Clubliefde34 +6094

Haller kreeg vanochtend een brief door de bus van ajax, dat die vanaf vandaag voor de zekerheid alvast ingeschreven staat voor de toekomst mocht ie terug keren bij ajax.

19-07-2024 18:57

IndoorNinja +1856

Hahaha, dat was ook zo amateuristisch destijds 🥴

19-07-2024 18:58

FdJMdL +4505

dat wordt genieten van Bertje in Europa

19-07-2024 18:51

WTFPers +825

Waarschijnlijk dus niet op tijd, waardoor ze weer lekker kunnen gaan zeuren achteraf.

Is al jaren de werkwijze van de TG.

19-07-2024 18:48

Ajaxfan31183 +16391

Leuk en aardig dat traore voor beide wedstrijden wordt ingeschreven maar als hij dan (nog) niet fit is heb je er vrij weinig aan, of ze zijn aan het oefenen om overal vinkjes te zetten dat kan uiteraard ook

19-07-2024 18:45

mickey2602 +4754

Aanstaande donderdag zal hij niet meespelen. Ik weet niet hoe het met zijn fitheid is maar hij heeft nog totaal niet getraind,laat staan een wedstrijd gespeeld,met de rest van het team. Maar de return zou moeten kunnen.

19-07-2024 19:11

gi0vanni +7124

Een speler die niet wedstrijdfit is zou misschien kunnen invallen maar dat hang ervan wat de testresultaten zijn. Misschien dat invallen nog mogelijk is. We zullen het zien anders bij nood Godts of Forbs daar maar zetten.

19-07-2024 19:49

nightgoat +30894

Wat een bof, met "Bertje" erbij gaat Ajax namelijk terug naar de top.
Ofzo.

19-07-2024 18:37

StiggieNL +257

Vleugelspeler die wat kan is opzich wel handig.
Ofzo.

19-07-2024 18:45

XaXjXaX +1005

Ja maar anders valt er niks te zeiken. Ofzo..

19-07-2024 18:49

nightgoat +30894

Blijkbaar zijn de nieuwbakken AS leden goed op de hoogte van wat Traoré nog allemaal kan!
Bovendien ook nog eens zo sterk onderbouwd...

Maar stel dat dit in het zeer gunstige geval zo zou zijn, dan nog dringt de vraag zich op, voor hoe lang.
Dit oa in verband met de hoogstaande conditionele eisen van Farioli en de welbekende blessure gevoeligheid van dit aloude "kanon".

Mag ik dat zeggen ?
Ja, dat mag ik zeggen.

19-07-2024 19:27

Michael 1974 +21983

Net zo sterk onderbouwd als jouw gezeik?

19-07-2024 20:58

nightgoat +30894

O jee, alweer zo'n sterke reactie...het kan niet op vandaag!

Voorts onderbouw ik mijn "gezeik" inderdaad.
Begrijpend lezen, probeer het eens als dat jou tenminste lukt.

Veel succes verder, toedeloe!

19-07-2024 21:06

StiggieNL +257

Blijkbaar ben je goed op de hoogte wat onze huidige buitenspelers allemaal in hun mars hebben op de positie van Traore.
Ofzo.

20-07-2024 10:02

nightgoat +30894

O wat origineel en sterk beredeneerd weer😂

Afijn, jullie mogen hier hier nog wat weken van de zomervakantie genieten en dan weer braaf naar school.

20-07-2024 11:33

ajax4perez +9526

Owh dan winnen we het makkelijk… vergeet even dat er nog 5-6 spelers verkocht moeten worden

19-07-2024 18:36

HendrikAjax +16830

Ja we worden beter als we spelers verkopen, zo werkt dat natuurlijk

19-07-2024 19:49

PuurGeluk +4810

Ik snap deze comment niet…wat heeft zijn werkvergunning te maken met het feit dat er nog 5 a 6 spelers verkocht moeten worden? Ben het ermee eens maar snap je punt niet.

19-07-2024 20:04

95 +2165

Als Farioli gewoon de beste in vorm zijnde spelers in het veld brengt moet het momenteel er ongeveer zo uit zien: Ramaj, Gaaie, Janse, Baas, Hato, Mannsverk, Taylor, F-J, Forbs, Akpom, Godts. Maar Berghuis en Sutalo zal hij opstellen en zie hem niet Godts op rechts zetten

19-07-2024 18:35

Lullo +6054

Qua vorm zijnde zouden Ramaj en Godts niet erbij horen. Maar snap de keuze wel.

19-07-2024 18:43

HendrikAjax +16830

Wat heeft Ramaj verkeerd gedaan? En welke buitenspeler is beter in vorm dan Godts?

19-07-2024 19:51

Lullo +6054

Niet heel veel, maar ik vind Pasveer op dit moment overtuigender. Ik vind niet dat er een andere buitenspeler beter in vorm is, maar Godts is dat ook zeer zeker niet.. Ik kan mij voorstellen dat er gekozen wordt voor Berghuis als noodverband of misschien zelfs wel Traoré.

19-07-2024 19:55
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.