Intentie De Ligt om minstens tot zomer te blijven

door Jesse ter Haar 57

Intentie De Ligt om minstens tot zomer te blijven

door Jesse ter Haar 57

Laatst geüpdatet

Barry Hulshoff, zaakwaarnemer van Matthijs de Ligt, spreekt uit dat het niet de bedoeling is om de stopper de komende winter te laten verkassen naar FC Barcelona. Aad de Mos denkt daarbij dat het nog wat vroeg is voor de verdediger, maar zou het uit beide oogpunten wel begrijpen.

'Bij Ajax zeggen ze: de kranten kunnen schrijven wat ze willen, dus die bevestigen noch ontkennen', zo begint Bas van Veenendaal, waarna hij de reactie van De Ligt zijn zaakwaarnemer openbaart. "Het is de intentie om in ieder geval tot de zomer bij Ajax te blijven."' De Mos oppert vooral voor rust in Amsterdam. 'Mocht het zo zijn dat hij zich in dat halfjaar verder ontwikkelt, dan weet je hoe dat gaat. Als de trainer hem graag wilt hebben en hij krijgt garanties dat er achterin iets gaat gebeuren met Samuel Umtiti en Gerard Pique, dan lijkt me dat een goede keuze.'

Toch denkt de analist dat De Ligt nu nog niet klaar is voor de Catalaanse club. 'Ik denk wel dat het een jongen is die voor het internationale voetbal geboren is, maar dat hij nog een jaar of twee bij Ajax moet blijven. Hij moet zijn ervaring opdoen bij Ajax en eventueel het Nederlands elftal, want ik denk dat het nog een beetje te vroeg is voor hem. Hij zit nog in een fase dat hij wat meer wedstrijden gaat spelen en wat langer gaat spelen in de Eredivisie.'

Vanuit het oogpunt van Barcelona begrijpt hij het wel, zeker gezien de concurrentie die op de loer ligt. 'Hij is jong en zeer talentvol. Ik denk dat hij in potentie heel veel goede dingen in huis heeft die internationaal gevraagd worden en dat hij met ervaring en door specifiek te trainen bepaalde zwakheden die hij nog heeft kan verbeteren.'

Lees meer over:
Plaats reactie

trainerdv +2

Barca gaat hem echt niet halen voor de basis. Nu vertrekken zal uiteindelijk minder goed voor hem zijn. (De voorbeelden zijn bekend). Geen stappen overslaan... Hou zou misschien wel goed zijn voor Ajax om een goede, dure CV te kopen. En als backup en voor als de Ligt tegen gaat vallen en om hem scherp te huoden.

14-11-2017 11:22

djaxax1 +0

Van de zomer verkopen voor 40 miljoen aan Barcalona, gelijk een jaar uitlenen aan Ajax en Vermaelen naar Ajax..

13-11-2017 09:28

Ajaxvooraltijd +2

Nee, nee en nee.

14-11-2017 10:04

Puurvoetbal +1

Barry Hulshof is geweldige voetballer geweest. Niks dan veel respect daarvoor. Als spelersmanager een lachertje met cliche-teksten.

13-11-2017 08:32

DetMaiers +4

Als hij de kans krijgt om naar Barcelona te gaan, moet hij gaan. Leren kan hij daar ook en op een veel hoger niveau. Je moet de kansen pakken die je krijgt. Als het mislukt, is hij een heel mooi avontuur en heel veel euro's rijker. In het abominabele niveau van de Eredivisie kan iedereen terecht.

13-11-2017 08:22

de-Ajacied +8

Hulshof wil de schijn ophouden van een verstandige manager maar kan niet wachten om dan te cashen in de zomer.
Schandalig om zo ‘n risico te nemen met de carrière van een jonge speler
Hoeveel Nederlandse voetballer zijn op die jonge leeftijd beter geworden door naar het buitenland te gaan? Het is gewoon dat Hulshof nou ook eens een miljoentje wil pakken

13-11-2017 08:00

AjaxAddicted +2999

Zelfs Ajax voetballers met naam gaan voor het geld.

13-11-2017 16:02

Hammerzeit +147

Balen indien hij weg zou gaan, anticiperen is het sleutelwoord !

13-11-2017 07:48

A-west +5754

Vanavond bij Studio Voetbal, Hyballa, ex trainer van NEC aan tafel. Wat een verademing. Buiten het feit dat Tom Egberts hier helemaal niets van begrijpt, legt Hyballa haarfijn bloot waar het bij ons aan schort. Deze jongen zou perfect passen bij Ajax als trainer. God man, wat praat hij goed over voetbal. Keizer is hier een lulletje rozewater bij. Een duitser met passie die spelers kan motiveren, op zijn duits. Je kan er om lachen, maar hij zou die ingekakte spelers bij Ajax weer aan de praat krijgen. Geweldige gozer die Hyballa. Die doet het al snel beter dan Keizer. Wel even Bergkamp eruit lazeren, anders wordt het nog niks, wie je er ook voor zet. Zou voor de Ligt ook goed zijn.

12-11-2017 23:25

Ajax95Duivendrecht +24176

Vond hem als enige nuttige dingen zeggen aan die tafel.

Niks geen clichés (winnaarsmentaliteit, wil om te winnen, fysiek) of externe factoren (het weer, het veld, de zonnestand) als oorzaak geven voor het falen van ons voetbal, maar gewoon durven zeggen dat we technisch en tactisch aartsconservatief zijn en achterlopen. Ik heb dit nog geen enkele Nederlandse analist ooit van zijn leven horen zeggen. Al kan Hyballa dit makkelijker zeggen natuurlijk, omdat hij een Duitser is en er open-minded in staat.

Toch maar eens een buitenlander als bondscoach aanstellen? Blijkbaar kunnen die beter onze voetbalproblemen benoemen en analyseren dan wijzelf.

13-11-2017 00:01

MankeNelis +7

Belachelijk wat een wijsneus. Eerst naar eens een keer foutloos proberen te blijven. Wöber is wat dat betreft al een stap verder.

12-11-2017 22:55

Sampaoli +39345

Dit meen je toch niet? Is 18 jaar en nog lang niet klaar voor een buitenlands avontuur.

12-11-2017 22:46

Mart42 +2

Te hoog in hun bol is het grootste probleem van tegenwoordig in de voetballerij. Maar goed van mij mag hij in de winterstop al vertrekken heeft tenslotte nog geen ruk betekent voor Ajax

13-11-2017 00:39

Mart42 +2

Koffers al ingepakt?

12-11-2017 21:53

wdw020 +0

whaha is nog niet de grote man centraal achterin moet nog veel groeien maar als van het zomer denkt de king te zijn nou dan lekker gaan toch

12-11-2017 19:08

liefhebber1 +0

Wat een grapjas zeg.
Deze jongen mag blij zijn om in Ajax 1 te mogen voetballen. Maakt wekelijks nog veel te veel fouten.
Hij kan echt wel wat, maar moet nog minimaal 2 a 3 jaar verder ontwikkelen in Amsterdam
Wil hij dat niet, dan is hij het Ajax shirt niet waard.

12-11-2017 18:56

Qwibuss98 +19

Aan het contract houden, en anders voor 60 miljoen afscheid nemen.

12-11-2017 18:49

MaximilianRosse +9197

Intentie om minstens tot de zomer te blijven? Haha die zaakwaarnemer is echt een lachertje. De Ligt mag blij zijn dat hij basis staat bij Ajax. Deze jongen is nog lang niet uitgeleerd!

12-11-2017 18:41

afcajawa +0

Zie Klaassen en al die andere Nederlanders die overal op de bank zitten. Zie eerst maar eens 2 jaar vast international te worden. En met Ajax de zaak achterin dicht te houden. Het voetbal doet zeer aan de ogen in Nederland en toch blijven ze maar spelers ophemelen en naar het buitenland schrijven.

12-11-2017 16:02

AFCACBS1900 +2493

Hoepel gewoon lekker gelijk op als je het niet op kan brengen om 3 jaar in het eerste van Ajax te spelen.
De Ligt heeft dit jaar nog niets laten zien en heeft het nu al over Barcelona. Die jonge jongens van vandaag zijn allemaal wereldvreemd, zelfs Mathijs en Frenkie lullen hetzelfde als Bazoer en Tête vorig jaar. Laat eerst hier wat zien en vertrek als een held, in plaats van zo snel mogelijk proberen om via Ajax de absolute top te halen. Kijken spelers niet meer kritisch maar hun eigen?

12-11-2017 15:29

altijdwelwat +7

En toch worden Matthijs en Frenkie gezien als zogenaamd intelligente jongens en Bazoer en Tere worden weggezet als domme jongens.

12-11-2017 23:26

eros +4824

Deze zomer zal hij wel vertrekken,... daarom moet je deze winter versterking halen, anders lopen we weer achter de feiten aan.

Mina als directe versterking en Schuurs en Pierie als talenten zou ik topaankopem vinden.

12-11-2017 15:17

funnymountain +0

Ik zag een reactie op Feijenoord TV van ene Rob Jacobs dat Feijenoord niet hoeft te wanhopen want de twee centrale verdedigers van Ajax zijn niet eredivisie waardig. En dus oreerde deze man dat Ajax nog veel punten gaat verspelen. Hoezo Barcelona ? Deze zogenaamde voetbalkenner snapt er dus niets van.

12-11-2017 15:16

Keffie L +2

Die Rob Jacobs is een ouwe zure grauwe zeikerd

12-11-2017 18:35

ChefSteve +60

Nu meteen anticiperen!! In de winter Perr Schuurs van Fortuna voor +/-5mil oppikken en dan de Ligt in de zomer voor +/-40mil verkopen aan Barça. Zelfs leeftijdscategorie en kwaliteit/potentie. Win-win

12-11-2017 13:41

altijdwelwat +7

Perr Schuurs voor 5 miljoen ? Voor 3 miljoen koop je de hele club. En als je denkt dat je dan dezelfde kwaliteit en potentie terug krijgt moet ik je teleurstellen.

12-11-2017 13:53

ChefSteve +60

5miljoen voor de club? Nou dan moet 1mil voor Schuurs wel genoeg zijn, risico is dan helemaal nihil. Verder is hij misschien nu nog niet even goed als de Ligt, maar hij is ook een jaartje jonger. Wel voetbalt hij net als de Ligt al heel volwassen voor zijn leeftijd en is hij lang en fysiek sterk. Verder heeft hij een fantastische crosspass naar voren, iets wat ik bij cv's van die leeftijd alleen gezien heb bij bijvoorbeeld Alderweireld en Vertonghen. Potentie heeft deze jongen zeker en we kunnen wel wachten tot hij eerst bij subtop club uitblinkt, maar dan betaal je daarna al gauw 8miljoen.
Dit soort pareltjes moet je gewoon vroeg en goedkoop oppikken zodat je extra geld overhoud voor echte kwaliteitinjecties die er meteen staan zoals bijvoorbeeld een Lozano. Dit blijft helaas de manier om nog een beetje hoop te hebben om mee te doen in europa..

12-11-2017 14:27

AFC34 +3840

Niet alleen zou het dom voor de Ligt zijn, ook voor Ajax is het niet slim om zulke jonge spelers te laten vertrekken. Nou verwacht ik van de Ligt wel dat hij de top gaat halen, maar als al die jonge broekies steeds vertrekken en uiteindelijk bij een club in hongarije belanden, raken wij ook onze status kwijt op een gegeven moment. Ajax is een club dat spelers klaarstoomt voor de absolute top, dan moeten ze dat wel blijven halen en dat zie ik bij veel spelers (bouy, kishna, el ghazi) niet gebeuren.

12-11-2017 12:37

Bocarra +14

Als er echt €20 mil of meer wordt geboden moet je er een strik omheen moet doen en verkopen. Een speler die nog wekelijks zoveel fouten maakt is niet wat Ajax nu op dit moment nodig heeft. Potentie heeft deze speler zeker maar hij is pas over een aantal jaren foutloos. Ook in de Nederlandse competitie. Daar kan dit Ajax niet op wachten...

12-11-2017 12:31

Puurvoetbal +1

Geheel mee eens. Maar hij heeft onbegrijpelijk veel krediet hier dus : geen kritiek op de Ligt graag.

12-11-2017 16:14

ARUCAMBA +1

hij is niet eens international in een zeer slecht oranje

12-11-2017 12:06

MichelAngelo66 +22292

Dit is toch grappig... ben je 18 jaar en dan zegt je zaakwaarnemer dat je wel de intentie hebt om tot de zomer te blijven. Alsof hij bij de zogenaamde topclubs een basis plaats zou krijgen. Misschien eerst bij Ajax eens een paar seizoenen laten zien dat je een grote jongen wordt, dat die domme foutjes eruit gaan, dat je opbouwend van waarde bent? De voetbalwereld is een lachwekkende klucht geworden.

12-11-2017 11:44

Michels +233

Kan me hem nog goed herinneren na de wedstrijd tegen Lyon. "Die vertrekt nooit" dacht ik toen nog. Nu, een maand of 6 verder, hebben we het over een overgang naar Barça. Barça?! Alsof de Ligt nu al een Pique of Umtiti uit de basis gaat spelen. Hij is bij Ajax nog niet eens wekelijks een van de uitblinkers. Talent heeft hij zeker, maar Arjen Robben zei het zeer treffend afgelopen vrijdag in RTL Late Night: "Talent is 1, maar dat is maar een heel klein percentage. Als je echt wat wilt bereiken in je carrière is mentaliteit het aller belangrijkste." Wanneer je met je net 18 jaar een van de aller beste opleidende clubs ter wereld je rug toekeert om bij een in verval geraakte super top club op de tribune te gaan zitten of in het tweede te spelen, mankeert er iets aan je mentaliteit. Of je moet een extreme fan van Barça zijn, ofzo... Maar zelfs dan is er iets mis met je mentaliteit. Alsof de Ligt nu al moet gaan cashen...

12-11-2017 11:42

altijdwelwat +7

Hij mag van mij in de zomer naar Barcelona..... op vakantie met zijn vriendinnetje . Verder heeft hij daar (nog) helemaal niks te zoeken.

12-11-2017 11:08

klompv +1

Wist echt niet wat ik las.....tot de zomer. Zo raak je weer een sterkhouder kwijt, die overigens elke wedstrijd nog wel een fout(je) maakt. Eerst maar eens een paar jaar eredivisie lijkt mij en hopelijk weer Europese wedstrijden. Daarna mag de Ligt van mij kijke naar een volgende stap. Die potentie heeft ie uiteraard wel!

12-11-2017 11:06

MichelAngelo66 +22292

Een 18-jarige is geen sterkhouder. Overigens sowieso een achterlijk woord.

12-11-2017 11:46

Tscheu +47

Hopelijk een keer een gast die begrijpt dat je eerst een paar jaar op niveau moet spelen voordat je een transfer maakt. Dit soort teksten doet echter het ergste vrezen.....

12-11-2017 11:05

Web +178830

De olie sjeiks regeren het voetbal, de wereld staat op de kop.
Triest, triest.

12-11-2017 10:59

Web +178830

Als deze jongens zo vroeg vertrekken, kunnen wij bouwen aan een team wel vergeten.
Doodsteek voor Ajax

12-11-2017 10:55

Rdk1983 +4

Tot de zomer? Zomer 2023 ja! Wat is dat voor ondankbaar over t paard getilde reactie. Hij maakt nog genoeg fouten en na al die jaren opleiding mag hij wel wat teruggeven.

Ajax mag zichzelf dit ook kwalijk nemem echter. Heb jr een Ajax waardig team is hij niet een vd bestr spelers, en denkt ie niet over gaan.

12-11-2017 10:20

Babayaka +7

Tot de zomer?????????????? Dat ie überhaupt over een vertrekt denkt.

12-11-2017 10:13

AIR-S +32

Leegloop deze zomer is aanstaande. Veltman, Viergever, Dolberg, Zyiech, Onana, De Ligt sowieso. De Jong wordt ook steeds onrustiger.

De nieuwe trainer of keizer volgend jaar krijgt een hels karwei. Ajax kan onmogelijk een opleidingsclub blijven. Voor 6 vertrekkende basis spelers kun je geen 6 spelers uit eigen opleiding halen die er gelijk staan.

Sanchez na 1 seizoen weg, De Ligt op z'n 18e, Onana Zyiech en Dolberg na 2 seizoenen. Voetbal is voor kleinere clubs echt naar de klote.

12-11-2017 10:06

PJK54 +1

Dus dit is wat Ajax is geworden ......... een soort doorgangshuis waar voetballers even een jaartje blijven en dan hopen op een transfer naar een "grote club" om daar op de tribune te zitten voor veel geld.
Sorry hoor maar 18 jaar is het dan niet verstandiger om nog een paar jaar bij Ajax te blijven? Ik begrijp ook wel dat zo'n "zaakwaarnemer" liever ziet dat hij een grote klapper maakt want daar verdient hij tenslotte ook aan maar of dat goed is voor de speler ikzelf geloof dat niet voorbeelden genoeg van spelers die ook zo "goed" waren en nu ....... juist voetballen die in de JL.

Maar Ajax weet waar ze aan toe zijn weer een soort leegloop volgend jaar helaas is het niet anders.

12-11-2017 09:46

davidodo98 +1

dat is al 20 jaar zo. lees het boek ik, Zlatan maar eens.

12-11-2017 10:06

PetrosQ +1

Als hij de komende zomer vertrekt, kan Ajax wel stoppen. Als talenten al op deze leeftijd vertrekken, wat voor zin heeft het dan?

Daarnaast zou het dom zijn van De Ligt. Hij heeft al meermaals bewezen nog niet klaar te zijn voor de Europese top/het internationale niveau. Als hij vertrekt, bijvoorbeeld naar Barcelona, dan zal hij eerst op de bank zitten, bij Jong spelen, of verhuurd worden.

12-11-2017 09:28

T to the M +0

De zomer van 2020 mag ik dan toch hopen?
De Ligt is een ruwe diamant, maar op dit moment nog héél ruw.
Kan zich zeker ontwikkelen tot wereldtop maar als hij denkt komende zomer al een vervolgstap te kunnen maken dan is hij toch wel erg naïef..

12-11-2017 07:32

Finidi en Nwanko +2

Of hij gaat ervaring op doen bij Barcelona 2, toch een hoger niveau dan bij Ajax....

12-11-2017 08:45

DaHool +170

Snel opzouten, iemand met zo'n attitude haalt nu al niet keer z'n top bij Ajax.

12-11-2017 07:04

grannig mokum1 +1

In de zomer verkopen voor 60mln, en haalt een betere CV die direct staat die samen met Wöber die achterin de dienst uitmaakt

11-11-2017 23:57

Daneman +1387

mag ook in winter

12-11-2017 07:42

FrankRijkaard4 +1859

Pleur op joh. Ga maar lekker weg in de winter. Neem Aron mee

11-11-2017 23:44

fanforeffer +4

Ook dat is er mis met voetbal, de grote ploegen kopen alle talent op,en laten ze dan nog 2,3,4 jaar rijpen of verrotten. dat maakt ze niet uit. Maar wij zijn weer jong talent kwijt.Daar kun je niet tegen scouten.

11-11-2017 23:07

Mart42 +2

De UEFA is gelukkig als Madrid of Barcelona de CL wint en de rest interesseert ze niet.

11-11-2017 23:15

Intec +0

je vergeet die maffe clubs met geld schieters wordt er ziek van kijk daardoor ook geen CL meer. Vind er geen ene reet aan. Vind de EL leuker de kleinere clubs die er echt voor gaan.

12-11-2017 00:24

Finidi en Nwanko +2

En toch is opleiden een belangrijk onderdeel van het Plan Cruijff.......

12-11-2017 08:50

Mart42 +2

Geld is belangrijker dan de prestaties

11-11-2017 22:52

Finidi en Nwanko +2

Prestaties? Bij Ajax? Of bij Barcelona 1 of 2? Wel reeel blijven he....

12-11-2017 08:55

TheTruth +0

Hij is nog te ligt

11-11-2017 22:25

oudzuid2 +7294

waar gaat dat heen joh... iedere tiener die een halfjaartje aardig speelt wil zo snel mogelijk weg. en als ze niet altijd spelen omdat ze nog goed genoeg zijn voor een basisplaats (De Jong, Kluivert) willen ze ook weg. Sanchez ook na 1 goed seizoen pleite. er is geen reet meer aan zo, hoe kan je op zo'n manier aan een goed elftal bouwen?

11-11-2017 22:02

zivkabrimovic +261

Precies dit. De voetbalwereld is naar de tyfus

11-11-2017 22:23

FlyingDutchMan +17318

Bizar he, wat een zelfreflectie hebben die gasten.. Ajax werkt hier overigens ook aan mee, had bijvoorbeeld zo'n Sanchez gewoon aan zijn contract kunnen houden. Zolang ze nog meerdere jaren hebben maakt Ajax de dienst uit.

11-11-2017 22:28

Suarez16_ +9367

Niet. Tenzij je besluit om meer salaris te betalen en meer in de categorie 24-30 gaat kijken en dan wel v/h niveau Poulsen/guardado en niet Viergever/schwaab.

11-11-2017 22:43

MelleAfca +14328

Onana, De Ligt, Dolberg en Ziyech, gaat een k** zomer worden....

11-11-2017 21:54

DJMokum +15

Laat ze eerst maar een paar maandjes laten zien dat ze echt kunnen voetballen...

11-11-2017 22:40

Mr-MZ +2

Hebben ze laten zien, maar komt er totaal niet uit dit seizoen

13-11-2017 08:37

prsyt +0

Terecht! Waarom zou je als aanstormend talent bij dit Ajax blijven? Je kunt elk moment gepasseerd worden voor een uitgeblust, ouder, niet functionerend model.

11-11-2017 21:54

Rood Gevaar +0

laat hem nog even kijken naar het laatste 1.5 seizoen van Vertonghen.
pas als je dat niveau haalt moet je aan een topclub gaan denken.
als hij zich daaraan houdt weet ik zeker dat hij het gaat redden.

11-11-2017 21:39

NouridolbergNeres34 +1912

Word weer een “geweldige zomer” met veel goede spelers die gaan vertrekken, de ligt , onana, ziyech, dolberg. Kunnen we weer van voor af aan beginnen.

De ligt is nog helemaal niet klaar voor Barca ook niet in de zomer, eerst maar eens een aantal keer in de kleredivisie kampioen worden en een grote meneer worde in de defensie van ons aller Ajax zoals een vertonghen of alderweireld ,en dan pas vertrekken.

11-11-2017 21:28

ajaxrulesz +2

ve!tman en viergever mogen natuurlijk niet weg, die moeten blijven daar maakt overmars zich hard voor... aldus de telegraaf.

11-11-2017 21:32

Suarez16_ +9367

Eens. Zei het laatst al in de zomer moet je afscheid nemen van Veltman, Viergever, Younes en Schone en daar 4 goede kwaliteitsinjecties voor halen die wat mogen kosten, maar Ajax kennende blijven die en verkopen ze Onana, De Ligt, Ziyech en Dolberg.

11-11-2017 21:41

ajaxrulesz +2

ben jij soms helderziend?, dit zal akelig dichtbij de waarheid liggen, dit scenario. overmars: ''viergever mag absoluut niet weg''.

11-11-2017 21:49

Suarez16_ +9367

De Ligt heeft nog niks te zoeken in het buitenland volgend jaar. Die gast is net 18. Doe is rustig. Blijf gewoon nog 2,5 jaar bij Ajax (is hij nog steeds 20) en ontwikkel je tot een zo goed als foutloze cv. Als hij weg gaat in de zomer ben ik ook echt klaar met dit "jeugdbeleid". De Ligt maakt onnodige fouten (zoals excelsior uit) wat je uiteindelijk cruciale punten kost voor de titel. Dat jaar ervoor maakte oa Riedewald en Bazoer wel is een foutje en mistte Cerny een mega kans op de slotdag en dat kost je uiteindelijk de titel. Maar zodra ze een tegenslag krijgen of 10 wedstrijden goed spelen willen ze weg. Conclusie Ajax loopt 2 titels (en 2x CL) mis door het vertrouwen te geven aan tieners, maar zodra die tieners een beetje constant kunnen worden en Ajax naar een titel kunnen helpen dan zijn ze weg. Dus uiteindelijk word je straks 4 jaar op rij geen kampioen mede door het opstellen van veel jonkies die meteen weg willen als ze niet alles spelen of te goed spelen. Haal dan lekker 4 24-28-jarige die gewoon CL willen spelen en kampioen willen worden en 5 jaar willen blijven. Word liever kampioen zonder jeugd met spelers die willen blijven dan net niet kampioen met jeugd die meteen weg wil.

11-11-2017 21:21

FlyingDutchMan +17318

Echt een grap die Matthijs aan het eind van het seizoen, hij zou nu nog in Jong Ajax zijn fouten moeten maken.. Dat is wel een grote fout van Ajax, door het transferbeleid is De Ligt geforceerd gebracht. Had beter bij Jong kunnen rijpen, zoals Donny, Appie en Frenkie.

11-11-2017 21:31

Mr-MZ +2

Die is weg

11-11-2017 21:20

BrandjeXL +81

Ach spelers gaan nu eenmaal bij Ajax weg voor veel geld en dat is prima. Ook als de De Ligt gaat is er geen man overboord als men nu eens een adequate vervanger haalt. Eigenlijk al het liefst als De Ligt nog niet eens weg is.

11-11-2017 21:18

ajaxrulesz +2

als ie gaat dan wel compleet uitknijpen die kopende partij net zoals bij klaassen en sanchez. wil je hem perse? dan is het portomonnee trekken of oprotten. dat kunstje beheerst overmars wel. 42€ miljoen of oprotten!.

11-11-2017 21:24

wasooittrotsopajax +0

Sanchez hadden ze gewoon niet moeten verkopen of 100 miljoen moeten vragen. 40 miljoen is voor Tottenham gewoon het koopje van de eeuw. Die lachen zich nog steeds suf daar.

12-11-2017 14:30

Horrontelli +3

Het is 'de trainer WIL hem hebben.' Jij wilt, hij wil.

11-11-2017 21:11
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.