'De Lang nieuwe hoofdscout Ajax na vertrek Veldmate'

door Brent Tomassen 400

Bron De Telegraaf

'De Lang nieuwe hoofdscout Ajax na vertrek Veldmate'

door Brent Tomassen 400

Bron De Telegraaf

Laatst geüpdatet

Kelvin de Lang is de nieuwe hoofdscout van Ajax, zo meldt De Telegraaf maandagavond. De 42-jarige De Lang volgt hiermee Henk Veldmate op, die na dit seizoen terugkeert bij FC Groningen. De afgelopen zes jaar werkte de Nederlander voor Manchester City.

Eerder op maandag kwamen de geluiden al door dat Ajax met De Lang een nieuwe Head of Recruitment wilde aanstellen nadat Henk Veldmate zijn vertrek bij de club aankondigde. Dit lijkt met de berichtgeving van de Amsterdamse krant in kannen in kruiken te zijn.

Het is nog niet bekend voor hoeveel jaar De Lang aan de slag gaat in Amsterdam. De afgelopen zes jaar werkte hij bij grootmacht Manchester City rechtstreeks onder technisch directeur Txiki Begiristain. Tijdens zijn jaren in Manchester werd de club maar liefst vijf keer kampioen van de Premier League en haalde het grote namen binnen.

De Lang begon zijn loopbaan als scout bij het bedrijf van zaakwaarnemer Humphrey Nijman en werkte zich zo op in de voetballerij. Manchester City wilde het contract van De Lang graag verlengen, maar de aanstaande hoofdscout van Ajax koos voor een nieuwe uitdaging.

Lees meer over:
Plaats reactie

AgeM +939

Kan iemand 1 relevant wapenfeit van deze man noemen 1 spraakmakende actie passend bij z’n functie ?

26-05-2023 16:14

Berkov81 +1547

Hij schijnt met Ellen Hoog te zijn, dus op dat vlak zit het in ieder geval wel goed met z'n scoutingscapaciteiten.

23-05-2023 13:31

Berghuis +14346

Allemaal leuk natuurlijk en deze man zal er zeker kijk op hebben. Bij Manchester City lopen geen prutsers, die worden gewoon net zo makkelijk weer ontslagen. Maar daar heeft hij kunnen werken met een ongelimiteerd budget.. Ik denk dat ieder hier die meer dan 4 wedstrijden per week kijkt dan toch wel een succes is...

23-05-2023 10:00

DrFootball +15141

Ik ben vooral blij dat er mensen van buiten komen. Hopelijk wordt er gekozen voor de beste kandidaat en niet voor vastgeroeste 4-3-3 denkers die over het zogenaamde Ajax dna beschikken. Mensen die zeggen "het gaat toch goed, want we doen het al jaren zo" zijn de doodsteek voor elke organisatie. Het is heel goed dat er nu mensen komen, met andere inzichten en ervaringen. Je moet evalueren, want stilstand is achteruitgang. En tijdens zo'n verandering ga je mensen verliezen, omdat ze niet mee willen veranderen. De meeste mensen vinden verandering lastig vinden. Dat is in het bedrijfsleven ook zo. Niet geks aan.

23-05-2023 09:45

RJB1979 +25662

Zo! Da's een keertje snel! Binnen 24 uur van gerucht naar feit.

23-05-2023 09:25

Bals +3764

Zo! Die diamantaugen krijgen een verrekijker. Ben benieuwd!

23-05-2023 09:11

Babangida83 +23881

Dit klinkt voor mij als Veldmate (oude stempel) out, De Lang (nieuwe stempel/data) in.

Iemand die dat kan staven danwel ontkrachten?

23-05-2023 09:01

ajaxcied4life +26046

Het lijkt er sowieso op dat Ajax ook stevig aan het verjongen is geslagen qua poppetjes op bepaalde posities in de personen van Westerveld, Veldman en de Lang.

23-05-2023 09:18

Stamhoofd +11533

Goeie zaak toch. Je ogen worden ook minder als je ouder wordt ;)

23-05-2023 10:26

Libero +19121

Je wordt niet zomaar scout van City, maar ik vraag me wel af of je er niet grotendeels voor spek en bonen rondloopt.
Als Pep Haaland wil kopen ze Haaland. Die was vanwege een clausule niet eens zó duur, maar geld is zeker geen probleem. Ze hoeven niet zo nodig creatief te zijn en pareltjes te ontdekken.
Aan de andere kant wordt er zo te zien ook een hoop met hagel geschoten, dit jaar kwamen er ... 16!!! spelers 'terug' na verhuur. Op een enkeling (iig Julian Alvarez) na voor 0 tot max 6,5 mio gekocht, al jaren onder contract en nooit bij City gespeeld. City maakt meer spelers kapot dan je lief is.
Denk iig dat je van scout bij City naar hoofdscout bij Ajax wel in heel andere wateren terechtkomt, maar netwerk zal hij zeker wel hebben.

23-05-2023 08:37

Lazell +16989

Ook bij City is scouten niet makkelijk. Bij Ajax heb je een bepaalde veiligheidsmarge. Spelers als Serero hebben hier jarenlang redelijk succesvol meegedraaid. Bij City zou je dan volledig afgemaakt worden. De kans op mislukken is veel groter. Zij moeten van elke speler bepalen of ze de X-factor hebben voor de absolute wereldtop, bij Ajax is dat minder belangrijk. Zo'n Bernardo Silva moet ook maar de stap naar de top kunnen zetten, net als Gundogan, De Bruyne, Ake, Grealish, etc. Zulke spelers kunnen ook uitpakken als de AZ-spelers bij ons. Leuk voor de subtop, maar niet voor City. Haaland is zowat de enige speler waarvan je zeker wist dat hij zou slagen en er direct zou staan.

Daarnaast heeft City net als Ajax een specifieke speelstijl waar spelers bij moeten passen. Het is niet zo als in het Galacticos tijdperk of zoals Messi/Neymar/Mbappe bij PSG dat ze overal de beste spelers wegplukken, bij elkaar zetten en de coach maar moet uitzoeken of het gaat werken.

Ik snap je punt dat je met een volle portemonnee betere spelers kunt halen, maar de ondergrens is ook een stuk hoger. Dat zie je bij bijv. Chelsea of PSG, maar momenteel ook bij Bayern, flink mislukken.

23-05-2023 09:14

Libero +19121

Serero vind ik een slecht voorbeeld, was een sigaar uit eigen Zuid-Afrikaanse doos. Zelfs een van de weinigen uit CT die er nog wel wat van kon en hier gewoon op stage is geweest. De beslissing om spelers te halen ligt sowieso altijd bij de TD en coach. Een scout werkt ook gewoon vaak in opdracht van hoofdscout en/of de TD en coach, "ga die eens bekijken en kom met een rapport". Ja, bij Ajax zal in het algemeen de lat lager liggen, maar ik kan me niet voorstellen dat daar zóveel spelers voor zulk lage bedragen gekocht worden, die vervolgens meteen verhuurd worden en dat de scout er dan op afgerekend wordt als ze niet 'de X-factor ' blijken te hebben.
Bernardo Silva? Kom op, bord op schoot, met de kanttekening dat het ALTIJD afwachten is hoe iemand in de selectie of speelstijl past en dat is wederom aan TD/coach om in te schatten. En dat gold dus ook voor een KdB, etc.
Een (international) Aké is na jaren PL ook gewoon voor 45 mio gehaald en moest zich alsnog erin zien te spelen.
Wat voor rol heeft een simpele scout daarin gehad?
En mijn voorbeeld Haaland was niet om aan te geven dat hij gegarandeerd zou slagen, wel dat het vermogen van City zulke topaankopen te doen de rol van zo'n simpele scout danig beïnvloedt.

23-05-2023 09:32

BillSplate +9695

Een simpele scout is uiteindelijk degene die een Ake op vele punten beoordeeld heeft en dat ook gedaan heeft bij tig anderen. Waarom schrijft hij bijv een aanbeveling voor Ake en niet voor Riedewald, om even een naam te droppen.

23-05-2023 09:34

Libero +19121

Aké heeft zich gewoon in de PL en het Nederlands elftal bewezen in de loop der jaren. Spelers met een marktwaarde van tientallen miljoenen op waarde schatten is niet zo lastig als dat je beroep is.
En nogmaals, je wordt niet zomaar scout bij City, 'simpel' was dan ook meer een duiding van diens niet -beslissende functie.

23-05-2023 09:44

Libero +19121

@Lazell: volgens mij heb je die laatste alinea later toegevoegd of heb ik er overheen gelezen?
Iig: Het lijkt er gewoon op dat er onderscheid wordt gemaakt tussen spelers voor de selectie en spelers met potentie voor de toekomst. En er zal in de laatste categorie zeker wel met een bepaalde standaard gezocht worden, maar het verschil is dat ze een veelbelovend talent ergens voor een paar mio weghalen (en dat dus tig x per seizoen: schieten met hagel) en vervolgens meteen ergens stallen (en weer en weer) terwijl bij Ajax die speler IN PRINCIPE als versterking gehaald wordt. (Een Sanchez bv, naja goedmakertje om Alvarez tevreden te houden, denk ik maar)

23-05-2023 10:08

Lazell +16989

Die alinea stond er al. En eens dat de jeugdtransfers over het algemeen schieten met hagel is. Is grotendeels een verdienmodel. Zijn ze goed genoeg, stromen ze door. Zijn ze niet goed genoeg, verkopen ze met winst. Maar dat geldt alleen voor de spelers van onder de (pakweg) 20 jaar.

23-05-2023 10:50

wolterx +6310

Hij is dan ook primair jeugdscout geweest voor hij in rol van loan manager kwam. Ik denk zodoende dat je rondom hem meer moet kijken in de richting van Eric Garcia, Lavia, Sarmiento, Kayky etc en Nederlanders als Van Sas en Braaf zijn dan ook logisch. Vind een profiel met groot, sterk netwerk en jaren ervaring in het scouten van jeugdspelers en opzetten van transfers interessant. Ben benieuwd of dit aan de nationale scouting iets gaan veranderen aangezien zijn naam wel eens regelmatig gevallen is rondom Nederlands talent.

23-05-2023 10:08

Libero +19121

Kijk, dat is waardevolle nuance, thx.

23-05-2023 10:14

Ferd +38462

nou, ene Steven Aptroot was scout bij Juventus en Liverpool, maar werd bij Feyenoord ontslagen en doet nu wat bij Willem II omdat hij volslagen incapabel is. Toch staan er twee grote internationale clubs op zijn CV

24-05-2023 06:11

Libero +19121

Die naam ken ik wel, loopt op FB altijd onder berichten van Menno Pot (op Ajax) te azijnzeiken.
Maar idd, waar je aangenomen bent is nog geen garantie dat je goed in je werk bent. Hij heeft het daar echter best lang volgehouden. Ook dat hoeft niet alles te zeggen, natuurlijk.

24-05-2023 07:22

Ferd +38462

hij liep in het verleden op ajaxmania ook altijd te zeiken onder de naam Steef.

24-05-2023 07:26

vandenhaas4 +15078

Ik ken deze man en zijn kwaliteiten niet, maar ik weet wel dat Manchester City in een andere vijver vist dan Ajax dus vraag ik me af of we aankomende transferperiode al iets aan hem gaan hebben. Het seizoen zit er immers al bijna op.

23-05-2023 08:34

noppenkoning +41210

Hopelijk neemt hij 2-3 Madueke achtige talentjes mee uit de jeugdopleiding van City

23-05-2023 08:27

Ajax14AMS +25205

Lol hoeveel van zulke talenten denk jij dat er rondloopt?

Chelsea betaalt niet voor niks zoveel geld voor Madueke.

24-05-2023 05:52

noppenkoning +41210

Engeland barst van het talent momenteel, bekijk de resultaten van onder 16 17 18 19 van engeland maar, onder 17 net nederland verslagen met 4-1

24-05-2023 08:29

Ajax14AMS +25205

3 Maduekes heb je niet zomaar, zeker niet bij City

24-05-2023 09:47

karlhof +4703

In ieder geval beter dan de zaakwaarnemer van Schreuder en Tadic met allerlei duistere dealtjes. De Lang zal zeker een goed overzicht hebben van de talenten in Europa, de bron waaruit Ajax moet putten dit jaar. Het heeft geen zin om gearriveerde spelers te contracteren.

23-05-2023 07:11

brullie +7031

Ik ken hem niet maar de verwachtingen zijn nu al hoog. Als je bij een club als City vandaan komt, kan je misschien wel iets. Ik ken ook zijn portefeuille niet, wat heeft hij gehaald? Ik weet niet wie hem heeft kunnen strikken maar laat mij graag verrassen.

23-05-2023 06:56

Jan Doedel +4299

Tijdens zijn jaren in Manchester werd de club 5x kampioen..............hoeveel zou zijn bijdrage in procenten zijn geweest? Wat een argument haha.

23-05-2023 00:56

Vincent.d +4212

Zit te kijken naar veronica offside. The champ, zit flink aan de sos hoor.. haha

22-05-2023 23:32

RFHK +12876

Wie is the champ?

22-05-2023 23:56

DeWijsneus +25707

Hendrikus Pieter de Jongh (Asperen, 8 december 1970) is een Nederlands voetbaltrainer. In Zimbabwe kreeg De Jongh de bijnaam The Champ, vanwege zijn twee bekertitels die hij won met respectievelijk Highlanders en FC Platinum. Sinds februari 2023 is De Jongh hoofdtrainer van Silver Strikers uit Malawi.

23-05-2023 08:05

RFHK +12876

Ahhh, die gozer. Mooie man, veel om gelachen!

23-05-2023 08:43

Mivado +3327

Ja die is echt niet goed

23-05-2023 08:35

eros +4785

Klinkt leuk zo’n ‘grote’ naam, maar bij city is t makkelijk handelen. Je koopt 30 spelers, en hoopt dat er 1 slaagt.

22-05-2023 23:07

Sportvolgert +40403

Toch heb ik het idee dat er een gedachte achter zit met wie ze halen en relatie met de wijze waarop ze willen spelen. Veel geld uitgeven kunnen dr zoveel daar, kijk bijvoorbeeld naar chelsea dit seizoen.

22-05-2023 23:45

WantAmsterdam +116101

Lekker man, volgend weekend een lekker voetbalweekend. Dortmund speelt de kampioenswedstrijd, daarbij ook nog Abstiegskampf in Duitsland, Ajax kan nog tweede worden (al verwacht ik dat niet) en Juve tegen Milan, waarbij de kans groot is dat Juve CL of zelfs Europees voetbal misloopt.

22-05-2023 22:47

eros +4785

Je verwacht niet dat Ajax derde wordt? Wat dan? Vierde?

22-05-2023 23:05

WantAmsterdam +116101

Sorry tweede, heb het aangepast.
Minsten derde worden we echt wel.

22-05-2023 23:07

eros +4785

Mag hopen van wel 😋

22-05-2023 23:13

WantAmsterdam +116101

Kunnen we alleen mislopen als wij van Twente verliezen en AZ van PSV wint.

22-05-2023 23:16

AFCAjax +17839

allebei geen rare scenarios hoor.. kan werkelijk alle kanten op die laatste speeldag. vanuit mijn perspectief als toeschouwer is het letterlijk een loterij of we 2e, 3e of 4e worden.
maar gaan van het beste uit.. we worden gewoon 2e en de nieuwe trainer word na afloop gepresenteerd.

23-05-2023 02:04

WantAmsterdam +116101

De kans om derde te worden schat ik met afstand het hoogst in. Minsten zo een 80%. Kans op vierde en tweede maximaal 10% each.

23-05-2023 02:06

Vik86 +42397

Het word sowieso een interressante weekend.. Wat gaat VFB doet.. Gaan ze degraderen.. Misminlat zie ik wel spelers ophalen bij VFB..

22-05-2023 23:23

WantAmsterdam +116101

Persoonlijk hoop ik dat ze erin blijven omdat ik het lekker zou vinden als zowel Schalke, Hertha als ook HSV volgend seizoen in de 2. Bundesliga spelen.

22-05-2023 23:26

Vik86 +42397

Zijn grote clubs voor een 2,bundesliga. Ik ben bij schalke geweest de wedstrijd na dat ze de eufa cup hadden gewonnen in hun oude stadion..was een beste atmosfeer in het stadion.

22-05-2023 23:28

WantAmsterdam +116101

Ja, 4 clubs die zich lang lelijk erin hebben gehouden in de Bundesliga. “Big money clubs” die wanbeleid voer(d)en. Lekker als ze allemaal samen in de 2. Bundesliga spelen.

22-05-2023 23:29

Vik86 +42397

Jaa Volgens mij is HSV na bayern en Dortmund de club in in Duitsland

22-05-2023 23:30

WantAmsterdam +116101

Het is naast Dortmund en Bayern de enige club die de pot met de grote oren heeft gewonnen. Dankzij mijn landgenoot Ernst Happel (die ook de naamgever is voor het stadion waar we 95 de cup met de grote oren hebben gewonnen).

Maar meer recent is het gewoon een matig clubje dat tussen Bundesliga en 2. Bundesliga zit.

22-05-2023 23:37

TeringHenkie +28324

Wat is dat nu voor een dom gelul..wat is er mis met Schalke. Ben er vorig jaar geweest in mijn Ajax shirtje en kreeg zelfs gratis bier. Wat een dom gelul.

22-05-2023 23:52

WantAmsterdam +116101

Relax Henkie, ik heb geen groot hekel aan Schalke, toch zie ik graag andere club in de Bundesliga, je kunt het dom gelul vinden, het is mijn mening meer niet.

22-05-2023 23:54

WantAmsterdam +116101

Hahahahahahaahha, ach Henkie, ga lekker slapen.

22-05-2023 23:58

PetrusKeizer +10739

@th Je vindt dit zelf kennelijk normaal?

23-05-2023 09:01

emieltjuhh +17870

Wij worden 2

22-05-2023 23:25

WantAmsterdam +116101

Ik zie AZ niet winnen van PSV. PSV gaan het gewoon dichtgooien en loeren op de counter. Daar is AZ niet tegen opgewassen. Een PSV dat niet hoeft te verliezen is de moeilijkste ploeg om te verslaan in de Eredivisie.

22-05-2023 23:28

behangdelul +32615

Momenteel kan iedereen van PSV winnen.

22-05-2023 23:44

WantAmsterdam +116101

Nou, ons is het niet gelukt, Heerenveen ook niet.
De laatste keer dat ze hebben verloren in de competitie was tegen Emmen, in januari.

22-05-2023 23:57

KvD90 +1469

Je krijgt altijd kansen. Mocht AZ voor komen, dan verwacht ik ook dat AZ wint, mocht PSV voor komen, dan is het klaar.

23-05-2023 07:39

Libero +19121

Het scheelde een heel makkelijk gegeven pingel (ik vond het er zeker geen) of Heerenveen had van ze gewonnen.
En voor hetzelfde geld krijgt AZ wel zo'n meevallertje terwijl de verhoudingen gelijk zijn of PSV sterker is.
Ik denk iig dat je te makkelijk denkt over het presteren onder druk van PSV. Als ze er al zo relaxed in stonden (denk het niet) is dat na afgelopen zondag er echt wel uit.

23-05-2023 08:03

Ajacied33 +36706

Wauw 4-1 tegen een laagvlieger. Mooie dag zo. Eerst 10 punten in mindering en een paar uur later 4-1 aframmeling

22-05-2023 22:46

Patrick78 +51871

Ja maar -10 is slechts de eerste bestraffing.

15 juni komt een nieuwe bestraffing voor boekhoudfraude.

Serie B is nog een reële mogelijkheden.

22-05-2023 22:48

WantAmsterdam +116101

Serieus?
Haha man dat zou lekker zijn. Al verdiend die club een intrek van de licentie, met al die criminele activiteiten die er lopen.

22-05-2023 22:49

Balgevoel +30849

Precies de competitie waar deze B-club thuishoort. Wat heb ik altijd een ongelofelijke t*fushekel gehad aan Juventus. Oké, dat begon in '96. De eerlijkheid gebiedt ook te zeggen dat ze ooit met Davids, Zidane en Del Piero één van m'n favoriete teams hadden... Maar qua club: afgrijselijk.

22-05-2023 22:51

Patrick78 +51871

Heel serieus!

22-05-2023 22:51

WantAmsterdam +116101

Nee hoor Juve hoort op het laagste niveau mogelijk thuis, past dan samen met hun moreel/ethisch niveau.

22-05-2023 22:52

Oxxer +163915 moderator

En het goede nieuws blijft komen.

22-05-2023 23:05

Oxxer +163915 moderator

Klopt het dat fabriekswerkers van Fiat geen kerstbonus kregen omdat CR7 gehaald werd inclusief een dik contract. Als dat zo is, diepe schande.

22-05-2023 23:08

Ajacied33 +36706

Oh, dacht dat die 15 punten van een paar weken terug teruggedraaid was naar nu definitief-10 punten

22-05-2023 23:09

twynestar +28282

nee dat klopt niet helemaal. beide waren waar maar het verband verzon de media

22-05-2023 23:50

jeppas +3522

Weet iemand wat meer over deze man te vertellen vaktechnisch? Ik ben wel benieuwd.

22-05-2023 22:44

Patrick78 +51871

Ahahahah 4-1 Empoli!

Bye bye Juventus!!!!

22-05-2023 22:38

WantAmsterdam +116101

Hahahahahahahaah lekker

22-05-2023 22:38

Oxxer +163915 moderator

😂😂😂 4-1

22-05-2023 22:38

Harold +10572

Verwachten jullie dat Ajax nog de markt opgaat voor een vervanger van Stekelenburg?

22-05-2023 21:59

WantAmsterdam +116101

Waarom? Pasveer heeft zijn contract verlengt, die gaat nog een jaartje door.
Derde keep moet gewoon een jeugdkeeper zijn, Setford bijvoorbeeld.

22-05-2023 22:03

Stuyvesant +1442

En Gorter staat ook nog onder contract.

22-05-2023 22:08

Soccerskins v2 +43285

Dat ligt er denk ik aan of Gorter en/of Setford blijven volgend seizoen.

22-05-2023 22:11

eros +4785

Mag hopen van wel. Ben nog steeds geen fan van rulli

22-05-2023 23:06

Oxxer +163915 moderator

Empoli 3 Juventus 0 😂😂😂, heerlijk.

22-05-2023 21:53

Tommyshelby +128759

Sowieso geen CL, prachtig.

22-05-2023 21:56

WantAmsterdam +116101

Als Milan er een gelijkspelletje haalt wordt Europees voetbal ook nog moeilijk.

22-05-2023 21:58

Oxxer +163915 moderator

Spelen nu wel volle bak, Empoli is superefficiënt bijna alle mogelijkheden gaan er in. Ik ken een club in A’dam ZO , die missen behoorlijk wat kansen.

22-05-2023 21:59

WantAmsterdam +116101

In Italië telt het directe duel of niet?
Maakt het nog moeilijker voor ze volgens mij, want Milan heeft van ze gewonnen 2:0, dus moeten ze dan minsten met twee goals verschil winnen van Milan en hopen dat zowel Roma, Napoli en Milan nog punten laten liggen.

22-05-2023 21:56

Patrick78 +51871

Ciccio Caputo on fire!!!! Grazie Empoli!!!!

22-05-2023 22:01

Oxxer +163915 moderator

Helaas overschatten er een paar bij Empoli zich behoorlijk, zij hadden net de 4-0 moeten maken als die gozert de bal voorgeeft i.p.v. voor eigen succes te gaan.

22-05-2023 22:08

Patrick78 +51871

Ja klopt.

22-05-2023 22:09

Oxxer +163915 moderator

Best zonde, bij 4-0 is de wedstrijd echt op slot.

22-05-2023 22:13

emieltjuhh +17870

Confetti league dus ?

22-05-2023 22:23

Oxxer +163915 moderator

Op Ziggo zeggen zij nu als Firenze de bekerfinale wint van Internazionale is plek 7 niet genoeg voor COL.

22-05-2023 22:25

emieltjuhh +17870

Kijk dat is nieuws

22-05-2023 22:42

WantAmsterdam +116101

3:1, wordt nog billenknijpen.

22-05-2023 22:31

Patrick78 +51871

Kut Chiesa.

22-05-2023 22:31

WantAmsterdam +116101

I swear man, ik haat dat lelijke hoofd, past perfect bij Juve.

22-05-2023 22:33

Patrick78 +51871

Ahahaha +1

22-05-2023 22:34

Ajacied33 +36706

Toch puntenaftrek he voor ze? Geen 15 maar 10 punten. Goed voor ze

22-05-2023 22:36

Ozymandias +159568

Ik vertrouw er wel op dat Mislintat met al zijn ervaring als hoofd van de scouting van Dortmund en Arsenal goed is in het uitzoeken van een hoofd voor de scouting van Ajax.

22-05-2023 21:48

Steffenhagen +37822

Denk je dat De lang uit de koker van mislintat komt? Ik vermoedt dat er opnieuw een headhuntersbureau aan het werk is geweest …

22-05-2023 22:23

WantAmsterdam +116101

headhuntersbureau Is een ondersteunend middel, de beslissing wie je haalt ligt nog steeds bij Ajax.

22-05-2023 22:32

BungTahamata +1964

Hamstelaar hintte daar wel naar.

22-05-2023 22:34

Tommyshelby +128759

Timber heeft een hoop geleerd aan tafel, denk echter nog steeds dat ie vertrekt.

22-05-2023 21:41

Ozymandias +159568

Ik verwacht dat ook maar wat zou het mooi zijn als er een keertje een talent is wat zichzelf niet enorm overschat en inziet dat hij nog minstens twee seizoenen bij een Europese topclub als Ajax nodig heeft voordat hij klaar is voor de top van Europa.

22-05-2023 21:51

Gulpie +2405

Dr is maar 1 grote reden waarom ze allemaal zo snel weg willen: €€€€€€€€€€€€, en absoluut niet "voor een nieuwe uitdaging", of "hoger niveau willen".

22-05-2023 22:08

sebastiaan1900 +5320

Ja, bij Oranje maken andere spelers hem gek.

22-05-2023 22:16

C14 +22377

Beiden.

22-05-2023 23:11

jeffrey_van_der_sluis +30388

Mooi nieuws! Soort Julian Ward

22-05-2023 21:35

aschja +20588

Kelvin de Lang is toch ook gewoon een Ajacied. Die heb ik heel vaak met Ellen in het stadion zien zitten.

22-05-2023 21:35

Starring +4692

Tis ook een Amsterdammer dus die kans is 99.9%. Die ene 0.1% is een verdwaalde kakkerlak net als Gullit.

22-05-2023 21:48

aschja +20588

Waar komt gezwets dat ie naar Feyenoord zou gaan vandaan dan?

22-05-2023 21:49

WantAmsterdam +116101

Ja oud FCA en blauw wit fans zijn volgens mij soms meer Feyenoorders. Echt apart.

22-05-2023 22:00

FTS95 +16046

Off topic: AS, ik heb hier gvd#@!! een Feyenoord kampioensshirt advertentie ertussen staan! Kan daar niet iets aan gedaan worden?

22-05-2023 21:31

Ozymandias +159568

Heitinga vervangen lijkt me een goed begin.

22-05-2023 21:32

FTS95 +16046

Daar heeft AS niet zoveel invloed op Ozy. Maar goed ook...Zeker de gebruikers..haha

22-05-2023 21:34

Nr.10 +111040

@ozy, wat denk je van deze aanstelling van de Lang?

22-05-2023 21:53

Ozymandias +159568

Ik heb geen mening over hem maar zoals ik elders al schreef heb ik een groot vertrouwen in de bevoegdheid van Mislintat om een goede hoofd scouting aan te trekken gezien al zijn ervaring als hoofd van de scouting van Dortmund en Arsenal.

22-05-2023 21:55

YRGI +32928

Heeft Mislintat hem aangesteld?

22-05-2023 22:04

Babangida83 +23881

Bij Feyenoord is er ook nog geen duidelijkheid. Zo raar is dat ook weer niet. Maar misschien weet Heitinga het al lang.

22-05-2023 22:23

Steffenhagen +37822

Zeer mee eens !

22-05-2023 22:24

C14 +22377

@ibrahimovic

Ik hoop dat er na vele jaren eindelijk een echte Ajaxtrainer komt, die dus eindelijk des Ajax zal spelen, met bijbehordende mentaliteit, wat automatisch het spelplezier en drive zal doen toenemen.

22-05-2023 23:14

Lazell +16989

Advertenties zijn meestal gebaseerd op je surfgedrag... Als er iemand iets aan kan doen ben jij het.

22-05-2023 21:34

FTS95 +16046

Het is van Bol.com

22-05-2023 21:35

ratje +3506

Bestel je daar je feyenoord shirts?

22-05-2023 21:36

Lazell +16989

Ik zeg het een beetje flauw, maar zo werkt het wel. FB en Google (3 kwart van de online advertenties komen via hun) hebben informatie over jou. Zoals man, 28 jaar, 2 kinderen, 3 apple apparaten, etc. FB of Google 'veilt' de advertentieruimte op bijv. AS aan de adverteerder die bereid is het meeste geld te betalen voor de doelgroep waar jij in valt. En dat krijg je te zien.

Dus als Google/FB denkt dat je geïnteresseerd in Feyenoord bent en Feyenoord is bereid het meeste te betalen voor die advertentieruimte, krijg je Feyenoord artikelen te zien. AS doet hier helemaal niks aan, als alleen maar de ruimte beschikbaar stellen. Wat je krijgt te zien is puur en alleen op basis van gebruik van je apparaten die met internet verbonden zijn. Daarom zijn Google/FB ook bereid die megaboetes te riskeren door je privacy te schenden en zo veel mogelijk data te verzamelen. Daardoor kunnen ze ontzettend accuraat advertenties aanbieden, waardoor de prijs per advertentie omhoog schiet. Die boetes hebben ze in no time terugverdiend.

https://nl-nl.facebook.com/business/help/430291176997542?id=561906377587030

23-05-2023 19:10

BillSplate +9695

Dan heb je obv jouw cookies iets van Feyenoord bekeken he gap.

22-05-2023 21:38

FTS95 +16046

Nope, het is Bol.com die random shit aan mij probeert te verkopen...maar daar heb ik 2 uurtjes gekeden wel 2 Cars korte broeken besteld..haha

22-05-2023 21:51

aschja +20588

Cars? 😂 Dude…. Come on….

22-05-2023 22:25

FTS95 +16046

Ben 51, dan mag dat..

23-05-2023 07:34

Momo +16233

Moet je minder op Feyenoord sites zitten

22-05-2023 21:45

henkie58 +2043

Dat bedoel ik! Achter de schermen wordt er hard gewerkt! Top!

22-05-2023 21:30

AFCAjax +17839

heeft het makkelijk bekijken gehad bij z'n vorige werkgever, haaland? halen, etc. hoe vertaald dat zich door als hij niet gewoon kan zeggen die speler waar iedereen van ziet dat het een wereldtopper is gaan we halen?

22-05-2023 21:20

WantAmsterdam +116101

Wist je dat Julian Alvarez zo een goeie speler zou zijn?

22-05-2023 21:26

AFCAjax +17839

ik heb geen idee wat voor spelers er bij man city spelen, haaland weet ik toevallig. ik volg alleen Ajax.. maar ik beelde me zo in dat die gasten gewoon een zak geld smijten naar bewezen toppers.

22-05-2023 21:27

WantAmsterdam +116101

Ja, maar dat betekent niet dat ze geen scouting hebben, alleen breken er niet zoveel van die onbekendere/goedkopere spelers door.

22-05-2023 21:29

Oxxer +163915 moderator

Alvarez viel behoorlijk op in het kampioensjaar van Riever, was op dat moment de grootste prospect in de Primera Division. Harde werker en doelpuntenmaker, een zeer goede aankoop van Man City.

22-05-2023 21:36

WantAmsterdam +116101

Ja, maar dat is wel scouting, Argentijnse competitie is iets anders dan de Bundesliga, PD of PL.

22-05-2023 21:37

WantAmsterdam +116101

Beweerde ik ook niet.
Die mensen die hem noemden zijn typjes als Oxxer, die de competitie daar intensief volgen. De rest deed aan napraten. Heel weinig mensen hebben Alvarez regelmatig zien spelen voordat die naar City ging, dat durf ik met zekerheid te zeggen.

22-05-2023 21:53

Lazell +16989

Oké, je hebt gelijk over Haaland. Maar de rest waren geen bewezen toppers. City is niet zoals PSG of Real in het galactico tijdperk.

22-05-2023 21:35

Ajax27 +19119

Hoezo was het makkelijk om Haaland binnen te halen? Door de clausule in z'n contract kostte hij een schijntje van wat ie waard is.

Net als City waren er meer dan genoeg vermogende clubs die hem konden betalen en m een rijkelijk salaris hadden kunnen bieden.

Of hoofdscout Kelvin de Lang daar ook maar enige rol in heeft gespeeld lijkt me sterk. Iedereen die ogen heeft weet dat Haaland en Mbappe veruit de beste spitsen van de wereld op dat moment waren en nu zijn.

22-05-2023 22:01

aschja +20588

City GROUP

22-05-2023 22:26

Babangida83 +23881

Volgens mij is City een heel imperium ook van jeugdspelers zoals Aké. Die dan verhuurd worden etc. Maar misschien had De Lang daar wel niets mee te maken. Verder is het voor het spel van Guardiola wel belangrijk dat als je met geld smijt, dat hij wel bij die specifieke speelstijl past. Dat vind ik van De Bruyne bijvoorbeeld niet. Die vind ik niet zo goed in de kleine ruimte. Dus dat vergt wel een specifiek ook volgens een specifiek beleid. Daarnaast heeft hij natuurlijk met een ongelooflijk datateam kunnen werken, lijkt me, als ik City zo inschat. Maar ik ken die interne organisatie niet.

22-05-2023 22:28

MPAjax +8405

Als je een echte supporter bent en van je pessimisme/ depressie af wilt nu is je kans, think positive, gast heeft met crème de le crème gewerkt alsof je een kok van een sterren restaurant binnenhaalt, lijkt mij, maar ja, we gaan het zien

22-05-2023 21:17

ajaxwestland09 +28948

Volgens van Basten heeft die Bruma van Heerenveen PSV geholpen denkt hij tja kan je nooit bewijzen

22-05-2023 21:16

Oxxer +163915 moderator

Bruma uit de Feyenoord jeugd en bij PSV gespeeld, lijkt idd geen vriend van Ajax.
Maar wat jij zegt valt niet te bewijzen.

PS: ik kijk nooit naar PSV, waar wordt Bruma van beschuldigd? 😂😂😂

22-05-2023 21:20

ajaxwestland09 +28948

Hahaha vanwege die penal en het laten scoren van jankbal tja

22-05-2023 21:22

Oxxer +163915 moderator

PSV Is het Juventus van de lage landen, allebei op de eigen manier verrot.

22-05-2023 21:25

emieltjuhh +17870

Timber wordt even wakker geschud bij rondo

22-05-2023 21:10

ajaxwestland09 +28948

Fijn dat Rafael er zit als ajacied ipv ruud

22-05-2023 21:12

emieltjuhh +17870

En san marco

22-05-2023 21:18

Oxxer +163915 moderator

Juventus reageert goed op de 10 punten aftrek, na 20 min 2-0 achter tegen Empoli, wat een pret op de maandagavond.

22-05-2023 21:10

ajaxwestland09 +28948

Van der vaart en van Basten raden timber af om weg te gaan logisch als hij gaat gaat hij te vroeg weg met kans op de bank bij een club

22-05-2023 21:10

Yaeron +6379

Offtopic; Ajax moet eens kijken naar Amara Diouf, een 14 jarig talent (linksbuiten/rechtsbuiten) die met Senegal de U17 cup won als captain en als topscorer (5 goals in 6 duels). Afkomstig van dezelfde club waar Sadio Mané en Ismailia Sarr vandaan komen.

22-05-2023 21:10

Ricoteb +53174

Als ie 14 is, mag Ajax hem pas over 4 jaar halen

22-05-2023 21:16

WantAmsterdam +116101

Ja of je bedenkt een constructie zodat zijn ouders hier aan werk komen.
Maar liever niet doen, blijft riskant. Al dan niet immoreel misschien omdat zijn ouders mogelijk zeer arm zijn.

22-05-2023 21:28

Ricoteb +53174

Niet doen joh. Voor je het weet heb je een transferban van een jaar aan je broek hangen. Als het echt een groot talent is, nu al contact opnemen. Maak een plan met hem, kijk hoe hij zich ontwikkelt. Doet ie het over 3,5 jaar nog steeds goed, kan je kijken of je hem in kan lijven

22-05-2023 21:31

WantAmsterdam +116101

Ja precies.

22-05-2023 21:35

aschja +20588

Ik snap de negativiteit niet. Jarenlang bij de beste club vd wereld gewerkt. Met de beste trainer vd wereld gewerkt. Maar de topcomment gaat over Feyenoord. Of Hendriks. Ga jullie kapotschamen. Het is nooit goed.

Nieuwe TD geeft mij vertrouwen. Nieuwe Head of Scouting geeft mij vertrouwen. Als het gerucht van Cruijf klopt mogen we helemaal in ons handjes wrijven. Wat trainer betreft zullen we zien. Maar er wordt eindelijk doorgepakt.

22-05-2023 20:50

Sneijdertje +2379

Scout bij City, dan moet je wel wat kunnen....

22-05-2023 20:57

aschja +20588

City GROUP!

22-05-2023 21:14

wijzijndebeste123 +163603

Ik ben t helemaal met je eens. Dit zijn allemaal positieve berichten!

22-05-2023 21:07

Vik86 +42397

Alleen cruijf is wel wat minder..hij komt van een club vandaan wie zijn ziel heeft verkocht..

22-05-2023 21:56

aschja +20588

Je kunt je afvragen in hoeverre hij daarbij betrokken was.

22-05-2023 22:23

WantAmsterdam +116101

Je kunt je eerder afvragen hoe hij daar niet is bij betrokken. Hij was sportief directeur (officieel tenminste), je kunt moeilijk beweren dat hij er niks mee te maken had. Daarbij heeft hij Laporta nooit bekritiseerd en was zelfs lovend.
Nee, gewoon iemand die niet zijn ziel heeft verkocht.

Er lopen genoeg mensen met een vergelijkbaar CV rond die haalbaar zijn voor Ajax.

22-05-2023 23:04

Vik86 +42397

Daarbij hoe ze met spelers om gaan laat te wensen over.. Daar was cruijf sowieso een onderdeel van...

22-05-2023 23:20

Bassey +8195

Ik heb de lang naar uitgekeken

22-05-2023 20:50

Bc te P +22130

Dan wordt pep de nieuwe hoofdtrainer

22-05-2023 20:48

Oxxer +163915 moderator

Juventus raakt toch 10 punten kwijt en dreigt Europees voetbal mis te lopen, heerlijk nieuws op de maandagavond.

22-05-2023 20:46

Bc te P +22130

Champagne fles gaat open \○/

22-05-2023 20:48

Oxxer +163915 moderator

Mijn glimlach nu is mega groot, verrotte tyfusclub.

22-05-2023 20:49

Bc te P +22130

Ja man, kapot moeten ze, streepje voor streepje

22-05-2023 20:50

XRaY +18970

Haha hebben ze er toch even aan mogen ruiken. Schitterend nieuws.

22-05-2023 20:48

WantAmsterdam +116101

Oxxer is preaching the gospel!!
Man wat een heerlijk nieuws zo, en omdat ze ook voor de EL zijn uitgeschakeld, spelen ze ze waarschijnlijk geen CL!
Dat maakt de uitschakeling tegen Sevilla dus nog zuurder voor ze!

22-05-2023 20:49

Oxxer +163915 moderator

Zal ik jou iets bijzonders vertellen, ik vond in oude spullen van mijn overleden vader een originele Voetbal International uit 1970, een special van het WK 1970, het is in krant vorm en een Algemeen Dagblad special van dat zelfde toernooi. Collectors item.

22-05-2023 21:00

WantAmsterdam +116101

Wow! Het laatste grote optreden van Pelé toen. Ziek man.
Zou je een heel mooi bedrag voor kunne krijgen, al denk ik dat je het liever behoud vanwege de persoonlijke waarde.

22-05-2023 21:10

Oxxer +163915 moderator

Toen ik heel jong heb ik het wel eens gezien en nooit over nagedacht maar afgelopen weekend weer gevonden. Het zal ongetwijfeld wat opleveren maar dat ga ik niet doen.

22-05-2023 21:13

WantAmsterdam +116101

Verstandig, sommige dingen kun je niet kopen, aandenken aan je kindsheid, je lieve pa en de grote Pelé is prachtig.

22-05-2023 21:20

Oxxer +163915 moderator

Precies daarom.

22-05-2023 21:21

Tommyshelby +128759

Europees voetbal zie ik ze helaas nog wel halen, 10 punten is minder dan de 15 van het begin, binnenkort Juve-Milan, als zij die winnen kunnen ze zelfs nog CL halen..

22-05-2023 20:50

Oxxer +163915 moderator

Lobbyen bij de Paus, ik wil 30 punten aftrek en terugzetten naar Serie X

22-05-2023 20:53

Patrick78 +51871

Precies oxxer!

Geweldige nieuws!

22-05-2023 20:57

Sneijdertje +2379

Lekker nieuws inderdaad

22-05-2023 20:57

Artemio +31953

Mooi kan Ac Milan alsnog CL voetbal spelen.

22-05-2023 21:12

Schip +23414

Nee, Sar is niet goed bezig puur omdat er eens een opvolger voor Veldmate is aangetrokken en nee, het is niet nu al een matige aanstelling omdat er betere alternatieven zijn.

Maar het is wel prettig dat er eindelijk eens een bezetting komt van vacante functies. Ajax functioneert gewoon al maanden niet meer op veel vlakken.

22-05-2023 20:44

ratje +3506

Grotendeels waar, maar Veltmate is nog niet zo lang weg, dus dit is vrij snel ingevuld.

22-05-2023 21:00

AFCAYus +942

Laat hem Pep ff meenemen.. Heeft ie eindelijk z’n droomclub onder zich

22-05-2023 20:44

Vik86 +42397

Na aankomende weekend weten we ook wie de trainer word..Het zal me benieuwen wie het gaat worden.. Als wij op de laatste speeldag de vorm doortrekken van afgelopen weekend, dan kan het wel eens heitinga gaan worden.. Ik hoop zelf op een buitenlandse trainer.. Mja als heitinga aankomende seizoen ajax aan het spelen krijgt , wie zijn wij dan om te zeiken hahaha..

22-05-2023 20:38

wijzijndebeste123 +163603

Tja dus als we 2 weken op rij een goede pot op de mat leggen tegen n team dat nergens meer voor speelt zou Heitinga t worden? Zou wanbeleid zijn. Alleen doordat PSV drama is kan Heitinga nog 2e worden. Je moet de keuze ook niet baseren op resultaten maar op t spel. Na 4 maanden kan ik Heitinga niet op n voetbalvisie betrappen. Ik zie nog steeds geen herkenbare patronen terug in het aanvalsspel en druk zetten.

22-05-2023 20:46

Vik86 +42397

Ik zie liever een buitenlandse trainer komen, maar wij weten niet hoe ze er intern bij ajax er tegen aan kijken.

22-05-2023 20:47

wijzijndebeste123 +163603

Vd Sar is pro Heitinga. Vd Sar was immers ook zo stupide om Heitinga als jeugdtrainer zonder enige ervaring interim trainer te maken tijdens n crisis. En vergeet niet dat Vd Sar bij Ziggo in februari ook H2 nog aan t prijzen was en hen noemde als realistische opties voor TD. Hendriks lijkt daar n stokje voor gestoken want er werd een head hunters bureau ingeschakeld waardoor Ajax bij Ward en Mislintat uitkwam. Dus ik denk dat ik er niet ver naast zit als ik zeg dat als t aan Vd Sar had gelegen Heitinga hoofdtrainer en H2 TD was geweest.

22-05-2023 20:52

Vik86 +42397

Van der sar beslist dat niet alleen..

22-05-2023 20:56

Ricoteb +53174

Tuurlijk wil Sar graag Heitinga als trainer hebben. Anders is het onmogelijk dat hij nog een serieuze optie zou zijn, lijkt me namelijk niet dat het van Mislintat afkomt. Sar was afgelopen jaar van de “pappen en nathouden” techniek: bekende mensen neerzetten en dan hopen dat ze het goed doen. Mislintat heeft dat gezien de mogelijke komst van De Lang en Veldman, en het doorschuiven van Westerveld, een stuk minder

22-05-2023 20:58

ovopiet +1471

Wat wilde je dan? Dat er meteen een nieuwe trainer aangesteld zou worden met een contract voor minimaal 4 jaar, terwijl alleen maar elders ontslagen trainers vrij rondlopen?
Dan is Heitinga voor een half jaar een goede oplossing.

22-05-2023 22:08

wijzijndebeste123 +163603

Aaah de valse tegenstelling. T was of Heitinga of n ander voor minimaal 4 jaar. Excuses, ik dacht dat er ook nog andere opties waren.

22-05-2023 22:10

WantAmsterdam +116101

We hebben alleen al binnen Ajax twee betere opties voor trainer. Reiziger of het liefst Vos hadden het kunnen overnemen. Ben er vrij zeker van dat ze het beter hadden gedaan.
“Beter dan Sjonnie” is geen hoge lat.

22-05-2023 23:40

Henkjanklaas +20619

Vriendje van hockeyster Hoog en dus via Hendriks binnen gefietst …

22-05-2023 20:35

AFCACruijff14 +161337

Man man man man....

6 jaar gewerkt bij momenteel al jaren de meest succesvolle club in Engeland en jij denkt dat hij binnen komt als de man van en de kennis van. Sjonge jonge.

22-05-2023 20:37

Henkjanklaas +20619

Grapje man….. allemaal nog geruchten
We wachten op 6 nieuwe spelers van CL niveau. Daar gaat het nu om

22-05-2023 20:42

RuffRhythim +24837

Dat wordt lang wachten want 6 nieuwe spelers van CL niveau ga je niet krijgen in een transferzomer

22-05-2023 20:47

AFCACruijff14 +161337

Ja hoor, grapje...

22-05-2023 20:59

Henkjanklaas +20619

Ik zou niet weten waarom niet. AJax wil toch kampioen worden en meteen komend jaar want juist dan vaart de zilvervloot binnen. Die mogen we niet missen. Kijken wat deze TD waard is. Als je goed scout heb je best een goeie back voor 5 miljoen in Zuid Amerika enz. Nico was toen ook niet zo duur hoor.

22-05-2023 22:00

XRaY +18970

Fiets jij anders even naar de Appie voor een fles azijn...

22-05-2023 20:39

Sportvolgert +40403

Die heeft die dan alvast goed gescout en binnengehaald, leuke dame vind ik dat!

22-05-2023 21:15

peter3 +2199

Geschreven door de T, ik weet genoeg

22-05-2023 20:28

Tommyshelby +128759

❗️News #Alvarez: He and #Haller are still very good friends. Haller is pushing a lot for him and has talked to Alvarez many times in order to convince him joining #BVB in summer. Alvarez is impressed.

There is no verbal agreement between him and Dortmund yet but a transfer is absolutely possible. First positive talks took place.

@SkySportDE 🇲🇽

Sanchez is ook een goede vriend van Alvarez, die mag best mee hoor.

22-05-2023 20:26

LukaLitmanen +81999

En nu nog een nieuwe gerenommeerde trainer aanstellen en ik heb meer vertrouwen!

22-05-2023 20:25

Dirigent +6860

Rulli, Rensch, Aankoop, Hato, Aankoop, Taylor, Aankoop, Aankoop, Bergwijn, aankoop, Conceicao

Je hebt talenten op komst met Vos, Godts, Aertsen, Misehouy,.

Maar we hebben spelers nodig die er gelijk staan.

22-05-2023 20:24

LukaLitmanen +81999

Tadic en Berghuis...

22-05-2023 20:26

Vik86 +42397

Die worden alleen maar minder

22-05-2023 20:29

LukaLitmanen +81999

Zijn nog steeds de belangrijkste spelers dit jaar...
mvp

https://eredivisie.nl/competitie/clubs/ajax/#statistics

22-05-2023 20:32

Vik86 +42397

Tegen de kleintjes..

22-05-2023 20:32

Ricoteb +53174

Tadic en Berghuis moet je langzaamaan gaan doorselecteren. Tadic kan je komend seizoen nog wel gebruiken, maar daarna is het wel echt op. Dan kan je die overgang beter geleidelijk laten gaan dan helemaal ineens

22-05-2023 21:06

LukaLitmanen +81999

Tadic vergeten tegen Feyenoord uit en thuis?

Berghuis in CL en PSV thuis vergeten..?

22-05-2023 22:19

Henkjanklaas +20619

Taylor en Conceicao ook geen CL materiaal , Rensch idem. Is een Soort wijndal 2.0

22-05-2023 20:36

WantAmsterdam +116101

Rensch is een totaal andere speler. Die is van origine niet eens een back.

22-05-2023 20:37

thelordjoshua +10641

Maar het is meer een back als een CV. Stop nou eens met oude koeien uit de sloot halen. Is logisch dat dat bij hem vroeger prima werkte id jeugd, nu niet meer het profiel voor. De Ligt was van origine een middenvelder/spits. Zo kan je doorbreien, de jeugd werkt heel erg anders ivm fysieke groei.

22-05-2023 20:41

WantAmsterdam +116101

Maakt hem dat gelijk een type Wijndal? Wijndal, een speler die bekend staat voor het overheen lopen op de flank, en dan een voorzet geven, tegenover Rensch, een speler die meer inverted staat en zelden er overheen dendert?

“oude koeien uit de sloot halen.” Maar als het om Kudus gaat dan is een blijft het altijd een middenvelder?
Rensch heeft tot aan Ajax één zo goed als nooit als back gespeeld. De ligt speelde in de C2/1 ofzo op het middenveld. Daarnaar altijd in het centrum.
Verder vind ik hem meer een 6 dan een back, dus ja…

22-05-2023 20:45

Pablito11 +322

En al helemaal geen cv...

22-05-2023 20:55

BakkalBijter +11628

Redelijk mee eens. Al zie ik liever dat we een RB ipv een LB kopen en een spits vind ik niet nodig met Brobbey en Tadic. Daarnaast vind ik Berghuis ook nog heel bruikbaar op 10,7 en 8

22-05-2023 22:50

XRaY +18970

Neemt ie ook stiekem werkende inlogcodes mee van MC scoutingafdeling?

22-05-2023 20:21

Ozymandias +159568

Sinds Vd Sar zich niet meer met het technische beleid bemoeit gebeurd er veel.

22-05-2023 20:18

Matzet +5359

Zijn scoutingsrapport van Ellen Hoog: Aantrekkelijk, pittig en frivool.

Als dat ook geldt voor de nieuwe Ajax-spelers, wordt het een mooie zomer.

22-05-2023 20:08

TooGoodToBeTrue +1929

Nieuwe Dani hoor ik wel

22-05-2023 20:10

Tommyshelby +128759

We missen vooral diepgang, ik hoop dat ie daar ook op kan scouten ;)

22-05-2023 20:12
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.