Brobbey na grote misser tegen AZ: 'Ik moet gewoon rustig zijn voor de goal'

door Brent Tomassen 132

Bron ESPN

Brobbey na grote misser tegen AZ: 'Ik moet gewoon rustig zijn voor de goal'

door Brent Tomassen 132

Bron ESPN

Laatst geüpdatet

Brian Brobbey is teleurgesteld in zijn gemiste kans vlak voor rust. Oog in oog met AZ-doelman Matthew Ryan leek de Ajacied de bal voor het inschieten te hebben, maar hij schoot recht op de al liggende keeper. Mede door deze misser speelde Ajax doelpuntloos gelijk tegen de Alkmaarders.

'Ja balen. Ik had die kans er natuurlijk in moeten schieten. Zonde', vertelt een teleurgestelde Brobbey voor de camera van ESPN. 'Ik denk dat ik die bal hoog en hard moet schieten in de andere hoek. De keeper gokte al dat ik daar zou schieten', blikt de spits terug op zijn gemiste kans vlak voor rust. 'Ik keek eerlijk gezegd naar de bal, maar ik moest ook naar de keeper kijken. Ik train daar ook op met Richard Witschge.'

Bij ESPN viel het analist Kenneth Perez op dat Brobbey vaak valt bij het afwerken. 'Ik val niet expres ofzo', is de reactie van de spits. 'Maar hij heeft wel gelijk. Ik moet gewoon rustig zijn voor de goal, dat was ik niet en uiteindelijk mis ik. Ik kan er niks anders van maken.'

Hierna wordt Brobbey gevraagd naar zijn mening over de wedstrijd als geheel 'Ik vond wel dat we met spirit speelden. We hebben veel kansen gecreëerd. Maar uiteindelijk spelen we 0-0, dus dat is wel balen ja.' Veel kansen leken voort te komen uit ballen richting Brobbey die met zijn lichaam het duel inging. 'Dat is één van onze tactieken', vertelt de spits. 'Ik vond dat we dat best goed deden af en toe.'

'Doe extra loopjes en ben ook in de gym bezig'

Voor de tweede wedstrijd op rij mocht de jonge spits het hele duel op het veld blijven staan. Volgens Brobbey heeft dit niks te maken met een verandering in zijn trainingsarbeid. 'Ik voelde me goed om de negentig minuten vol te maken. Als ik op het veld sta probeer ik gewoon mijn ding te doen en hard te werken voor het team. Gewoon doorgaan tot ik niet meer kan. Na de training doe ik extra loopjes en ik ben ook in de gym veel bezig, maar dat deed ik altijd al.'

Lees meer over:
Plaats reactie

robbertvd +2415

Weghorst halen.

08-05-2023 06:34

AlexIbarra +19290

Kan iemand me uitleggen waarom Bergwijn niet als spits wordt gezien?
Het lijkt mij logisch dat je zowel conditioneel als tactisch nog een andere optie in de spits wilt hebben dan Brobbey. (Niet de nog lompere Lucca)

Bergwijn heeft scorend vermogen, is geen target man maar je blaast hem ook niet zo omver, kan volgens mij scherper druk zetten dan Brobbey en Tadic en komt ook makkelijker 1 tegen 1 een man voorbij.
Daarentegen vind ik hem slecht in het bespelen van de ruimte aan de linkerzijlijn, en zijn z'n voorzetten met links slap en met rechts matig.

Waarom hebben we onder 2 trainers zoveel opstellingen geprobeerd behalve de imo logische keus om 2 explosieve aanvallers zonder wedstrijdritme of conditie elkaar af te laten wisselen in de spits?

Toen Schreuder begin vh seizoen zei dat Kudus ook op 7 of op 9 kon spelen dacht ik: Tadic blijft ws staan, hij gaat voor Brobbey en Bergwijn als opties op 9 dan kun je op hun verschillende kwaliteiten inspelen met Kudus, Conceicao, Berghuis, Klaassen op rechts en op 10.
Waarbij Bergwijn uiteraard altijd nog Tadic op links kan vervangen, als dat qua vorm, leeftijd, tactiek, speeltijd of blessure nodig is.

Maar een vd weinige dingen waar we nog op terug konden vallen uit vorige jaren (captain Tadic linksvoor) werd doorbroken. Lekker op rechts zetten waar hij al eerder had laten zien niet te renderen, maar vervolgens wel elke speelminuut laten aankloten. Desnoods elke week op een andere plek.

Bergwijn is nou niet bepaald mijn favoriete speler (zeker niet voor 32 miljoen) maar hij heeft heus wel kwaliteiten. Werd ook aangeprezen als 'multifunctionele aanvaller'.
In een selectie met ook Kudus, Klaassen, Berghuis en Tadic erin, heeft Bergwijn nu volgens mij meer minuten op 10 gespeeld dan op 9.

Hij wordt kennelijk als waardeloze spits ingeschat, maar waarom?

07-05-2023 15:22

Robbie78 +3800

Heb het idee dat Brobbey in essentie nog steeds dezelfde speler is als in de jeugd. Lijkt zich niet echt te ontwikkelen. Een spitsentrainer zou inderdaad niet verkeerd zijn.

07-05-2023 14:02

rich67 +6685

Brobbey heeft nodig: minder gym, meer conditie- wendbaarheidstrainigen.
Een omgeving van vertrouwen en stabiliteit
….Moet je eens zien hoeveel ie gaat scoren

07-05-2023 13:15

Balgevoel +30921

En Dennis Bergkamp of iemand als Van Persie als spitsentrainer!

07-05-2023 13:18

rich67 +6685

Juist. (Ibra is ook prima 😁) Laten we hopen dat dit kwartje wel gaat vallen binnen de Ajax-gelederen

07-05-2023 13:19

Balgevoel +30921

Wat mij betreft halen we Keizer op als hoofdcoach, met Heitinga, Vos en Bergkamp als assistenten, verzin wat. Een 'type' Bogarde kan ook geen kwaad, Davids of Stam, bijvoorbeeld. Maar ik geloof heilig in voetbal. Brobbey hoeft inderdaad niet sterker te worden, maar technisch vaardiger.

07-05-2023 13:27

rich67 +6685

Voor de genoemde namen zullen een aantal alleen komen wanneer vd Sar vertrekt. Ik heb zo’n vermoeden dat ie ook werkelijk vertrekt. Mooie jaren gehad maar de koek/ magie is op

07-05-2023 13:43

Balgevoel +30921

Het rijtje mensen dat vanwege Sar niet zou willen komen, begint ook wat lang te worden...

07-05-2023 13:46

GiiaAfca +9081

Wou het niet graag benoemen omdat Tadic een held is maar begin dit seizoen draaide we als een tierelier en had Schreuder het op orde, toen kon je al zien dat Tadic het niet kon belopen foute passes, traag, balverlies noem t maar op. Maar hij eiste wel alle corners en vrijetrappen op omdat het dan leek alsof die nog heel belangrijk was maar hij wist zelf ook dat die het niet kon belopen. Maar Dusan word het hele seizoen al opgesteld. Zowel linksbuiten,spits,rechtsbuiten en op 10 omdat hij MOET spelen. Tadic heeft gewoon een vinger in de pap kan me anders niet voorstellen waarom die speelt. Ik denk dat er jongens zijn die Tadic niet trekken want je kan lullen wat je wil maar er zit gigantisch veel frustratie in de ploeg en ook al vanaf dag 1. Ik ben van mening dat Tadic zo heersend kan zijn dat er jongens zijn die niet presteren omdat Tadic de grote man is.

Brobbey gaat er trouwens wel komen als die hard blijft trainen vorig seizoen legde die ze er ook in heeft gewoon vertrouwen nodig

07-05-2023 12:48

Babangida83 +23933

Laten we hem alleen nu geen complex aanpraten, daar heeft niemand wat aan. 3x is scheepsrecht, na PSV & AZ. Maar het had ons de beker en de 3de plek opgeleverd, dus het moet wel echt beter...

07-05-2023 11:35

mokum007 +6523

Dit is de fout van Heitinga, Brobbey wordt opgeofferd omdat Tadic moet spelen.... Geeft die jonge het vetrouwen

07-05-2023 12:07

RBP +7743

Denk oprecht dat een Brobbey met twee dynamieke buitenspelers, dus met een actie én een goede voorzet van waarde kan zijn. En ome Dusan en de Stevens in huidige vorm zijn dat gewoon niet.

07-05-2023 11:23

ditisdebeslissing +4206

Brobbey komt er wel. Het zooitje eromheen moet veranderen.

07-05-2023 11:20

wendoo9 +8125

Heb wel met deze jongen te doen. Waarom oogt hij de laatste 2 / 3 wedstrijden zo fit en afgetraind . Waarom niet vanaf het begin van het seizoen waar hij genoeg tijd had om zo fit te geraken. Hebben ze deze jongen misschien niet aan zijn lot overgelaten of zijn het Micky mouse trainingen die geven worden, want het hele elftal oogt niet fit. Deze jongen gaat het zeker maken bij Ajax, maar geeft hem de tijd want veel spelen geeft een speler meer vertrouwen. Ps Vond Wijndal wel goed invallen dat mag ook gezegd worden.

07-05-2023 10:28

Bonno1978 +6485

Hard en hoog inderdaad, net als die pingel..

07-05-2023 10:28

HarryHarHar +3018

Misschien voor de wedstrijd de dozen van je schoenen af halen daar knap je al van op!

07-05-2023 10:12

DD +6406

Haal die gozer juist uit gym, en laat hem conditioneel inhoud kweken. Van nature is die sterk genoeg, waardoor hij nu juist log is door constant aan die gewichten te hangen. Bergwijn precies hetzelfde. Neem een voorbeeld aan de Ligt. 8 maanden Bayern en hij is nu veel wendbaarder en sneller....

07-05-2023 10:11

dp92 +11265

Precies dit. Brobbey is als een sprinter in een bergetappe.

07-05-2023 10:12

Redandwhitesuper +647

Snap bog steeds niet daar alles bij elkaar 25 miljoen voor betaald is nadat ie een jaar eerder gratis de deur uit liep, lekker voorbeeld voor de rest. Wanbeleid!

07-05-2023 09:48

gebakkenperen +3126

Denk dat Brobbey het beste tot zijn recht komt achter de goal als supporter.

07-05-2023 09:47

robtjeajax +636

heb bar weinig gehoord over het incident dat brobbey doorliep en die az-etter gewoon viel, vrije trap voor az had mogen zijn brobbey alleen door.
heb niet de hele aftershow van espn gekeken maar man man waarom werd het niet meteen benoemd

07-05-2023 09:35

Redandwhitesuper +647

Calimero! Dit ajax verdient het ook gewoon niet om te winnen. Mogen blij zijn met de derde plek. Niks in de CL te zoeken. Hopelijk volgend jaar alles beter

07-05-2023 09:49

robtjeajax +636

calimero my ass,
je mag toch benoemen dat het ook arbitrair niet meezit,
ik zal ook de eerst zijn die zegt dat alvarez gewoon geel/rood kon krijgen
was bij az uit in het stadion en zelfs azetters die naast me zaten zeiden dani heeft geluk en de overtreding op brobbey toen ook, weet ff zn naam niet maar de speler zei het maanden later zelf ook!

JA ht klopt dat ajax kut speelt, dan kan je mischien net over de heuvel komen met een strafschop, of je rolt terug door momneten als dit + de afgekeurde goal van Kudus 0-0 of 0-1 is een groot verschil in beide potjes
Feyenoord thuis zag ik een goede eerste helft die we met 11-10 moesten staan + voorsprong nu liep het anders , in deze 4 potjes ( az uit, az thuis, fey thuis, GA uit is het verschil voor ons al 3+2+3+2 punten!!

en feyenoord nog - 3 !!
az ( nu concurend) - 5!!!

ik weet dat het ook wel eens meezit, maar dit jaar kan ik ze niet benoemen zo 1 2 3

puntje Cl niks te zoekn wel mee eens,

we hadden na liverpool uit niks meer laten zien ( alle competities)

07-05-2023 09:54

Jeugd +24867

Kom nou eens uit die gym en ga boslopen doen man.

07-05-2023 09:31

Opperhoofd +12639

Gaat hij dit verhaal nu na elke wedstrijd opratelen.

07-05-2023 09:27

TweeBenig2 +16296

Brobbey moet het boek van Ibrahimovic goed lezen. Toen Ibrahimovic bij Juventus kwam moest hij van Capello als extra training uit alle hoeken en standen op het doel schieten. Hij moest met jongens van de jeugdopleiding trainen. Zij gaven voorzetten en hij moest scoren, iedere dag na de reguliere training gedurende 30 minuten. Ik heb niet het idee dat dit ook bij Ajax gebeurt. En als een boek lezen teveel is, dan wil ik wel die pagina kopiëren waar dat staat geschreven.

07-05-2023 09:19

Betuwe85 +20841

Hij wil nu ff te graag als hij de rust weer te pakken op de juiste momenten maakt hij er25

07-05-2023 09:12

RN +14719

Dit denk ik dus ook

07-05-2023 09:18

burwatti +14333

Precies, brobbey is nu echt aan het over compenseren.

07-05-2023 11:09

RN +14719

Hij wil wel echt graag. Wel vertrouwen dat t goed komt met hem

07-05-2023 09:06

7172AFCA7395 +10330

De kans die hij krijgt op aangeven van Klaassen (?).
mag je als Ajax spits gewoon niet missen. En Tadic
ook bijna weer met de gouden assist. En AZ ? Ik heb 1
open kans gezien (Reynders) en wat schoten van afstand.

07-05-2023 08:50

arigold +7870

Hij wil te graag. Te gehaast, te veel adrenaline, hoge hartslag, onregelmatige ademhaling etc. Dan krijg je dat soort valpartijen, of je komt niet uit met je passen.
Daar is gelukkig wat aan te doen. Ga in gesprek met KJH Brobs!

07-05-2023 08:12

Amp +37847

Heb t idee dat ie juist té rustig is....

07-05-2023 08:03

atouba19 +3501

Alles valt en staat met vertrouwen. Vergeet niet dat Brobby vorig jaat ons naar de titel geschoten heeft met enorm belangrijke doelpunten tegen Az Psv & Nec.
Tuurlijk moet hij de andere hoek pakken. Maar geef m eens 10 wedstrijden vertrouwen, net zoals Bergwijn en bouw een team om deze gasten heen. En niet een team om onze held Tadic, want dat is helaas verleden tijd.

Jongens als Brobby Bergwijn Wijndal & Taylor worden hier terecht afgebrand, maar ik zie de potentie om te slagen in Ajax 1.

Daarin tegen in t voor mij duidelijk dat het klaar is met Klaassen, Tadic , Sanches , Rensch , en in mindere mate Berghuis.

07-05-2023 07:54

ovopiet +1486

Rensch speelde gisteren anders een puike wedstrijd. Goed en fel.
Helaas nog maar een halve wedstrijd

07-05-2023 08:55

atouba19 +3501

Toch zie ik het niet in Rensch. Misschien centraal maar als back echt te traag, geen aanvallende kwaliteiten.

07-05-2023 09:06

Juichtoon +32649

En Utrecht uit vooral.

07-05-2023 09:03

Henkjanklaas +20657

Hij schoot niet recht op de keeper maar koos de verkeerde hoek en telefoneerde opzichtig welke hoek hij zou nemen. Elders in een artikel spreekt men over “ als hij hij het instinct zou hebben “. Dommige opmerkingen want dat mist hij juist!
Kun je ook niet zo maar aanleren. Hij is ook blind en ziet geen medespelers meer staan als hij op het doel afrent. Neen helaas gezakt voor weer een examen en te licht bevonden

07-05-2023 07:41

ajaxiscruijff +847

Ja, want hij liep ook 2 keer medespelers in de weg die in scoringsposiite kwamen. Je kon Brobbey er beter niet bij hebben dan wel. Absoluut gezakt, eigenlijk ook een behoorlijke miskoop, net zoals alle andere aankopen van afgelopen jaar.

07-05-2023 08:07

TJHooker +3938

Hard gewerkt gister en gewoon laten staan! Deze jongen heeft een slecht seizoen achter de rug en weinig gespeeld. Als spits heb je ook een beetje vertrouwen nodig en als het eenmaal gaat lopen dan kan het een prima spits zijn. Aanspeelbaar is hij sowieso en hij wint best veel duels.

07-05-2023 07:21

PetrusKeizer +10739

'ik denk dat ik die bal hoog en hard....' enz. Is mij nooit opgevallen dat deze speler uitblinkt in denken. Dat zou dus juist zn kracht moeten zijn in het veld: niet denken, maar DOEN!

07-05-2023 07:18

Ron Nieman +250

Brobbey, je moet gewoon wegwezen. Je kunt echt helemaal niets.

07-05-2023 06:24

Gonzalez75 +5879

Inderdaad. Ondanks dat hij er iets meer dan tien dit seizoen heeft gemaakt zijn dit er veel te weinig voor een Ajax spits. Hij is niet de juiste spits voor Ajax 1.

07-05-2023 06:59

Qifesh +24917

Wel minder minuten dan een gemiddelde Ajax spits

07-05-2023 10:54

Gonzalez75 +5879

Zet dat af tegen de kansen die hij met enige regelmaat heeft gemist.

07-05-2023 11:53

Duke3D +3649

Hij kan in potentie echt een topspits worden, maar het is allemaal veels te vrijblijvend wat hij doet. Het is echt geen toeval dat die ballen er bij hem niet invliegen hoor. Als je alleen al bij het inschieten ziet hoe gemakzuchtig hij is. Lijkt me prima projectje voor Huntelaar, want als je die ziet afwerken. Alles maar ook alles moet door dat net heen

07-05-2023 06:19

Manov +8581

Top spits. Haller had hem gemaakt. Loop je gratis weg, haalt de club hem terug wat krijg je? Stank voor dank. Hoeveel kansen moet hij nog krijgen? Daarom zeg ik 2 spitsen erbij, aan Hulk Hogan heb je niks.

07-05-2023 06:18

Qifesh +24917

Onzin mano, hier zat iedereen te zeiken op Haller, maar dat ben je vast vergeten.

07-05-2023 07:20

Aeter +6632

Klopt, maar was onterecht. Haller was de beste spits sinds jaren en is te makkelijk laten gaan.

07-05-2023 10:24

Qifesh +24917

Met veeel meer kansen en minuten op het veld hè

07-05-2023 10:55

JFCK +146

Zeker te makkelijk laten gaan, maar ook die hadden we bijna het hele seizoen moeten missen i.v.m. zijn ziekte

07-05-2023 12:34

PH2BOT +40461

Brobbey is een clown....en nog een slechte óók!!

07-05-2023 03:08

MPAjax +8437

Op de foto is brobbey te zien en dat is in de header van deze pagina en is tevens een samenvatting van de wedstrijd

07-05-2023 02:33

jeffrey2022 +8236

Brobbey is in potentie een top spits, heeft alles was een spits moet hebben, alleen een spits zonder vertrouwen geeft je al snel het idee dat hij niets kan. Het komt wel goed met brobbey.

07-05-2023 01:56

Squadron11 +2435

Maar bij welke club? Het is toch gewoon een enorme miskoop. Voor meer dan 10miljoen moet je er toch staan in de eredivisie. We zijn geen liefdadigheidsinstelling of sociale werkplaats.

07-05-2023 03:06

jeffrey2022 +8236

Gebrek aan vertrouwen… een spits zonder vertrouwen is nooit iets.

07-05-2023 07:08

Squadron11 +2435

Hij krijgt genoeg kansen. Heeft de hele selectie trouwens een gebrek aan vertrouwen?

07-05-2023 09:40

Manov +8581

Waarom scoort hij dan niet gisteren en afgelopen zondag? Een top spits maakt doelpunten. Zal ik jou een top spits noemen? KJH, van Basten, Kieft, Bosman, Kluivert, Geels. Moet ik nog meer zeggen? Brobbey is geen top spits. Hij kan beter meedoen aan gewichthef wedstrijden.

07-05-2023 06:21

jeffrey2022 +8236

Gebrek aan vertrouwen, dit hele team speelt zonder vertrouwen, gewoon incompetente trainers dit jaar.

07-05-2023 07:08

MarkP +21766

Brobbey was ten tijde v haller gewoon overhyped, hij was gewoon nog een talent meer niet, blijkt nu dat hij een zeer beperkte voetballer is.

07-05-2023 01:34

036AFCA97 +146682

Ik vind Klaassen en Tadic de laatste twee potjes allebei slechter dan Brobbey hoor.

Waar de eerste twee altijd mogen blijven aankloten leeft Brobbey altijd in onzekerheid over of die mag spelen. Dan heb je ook geen vertrouwen en ritme.

Ik denk nog steeds dat Brobbey onze eerste spits kan worden komend seizoen en succesvol ook. En ik snap het sentiment door z’n transfer, maar dat is gebeurt en daar kan hij nu ook niks meer aan veranderen.

07-05-2023 01:10

Henkjanklaas +20657

Schei toch uit met die onzin. Brobbey komt in alle facetten te kort. Hij is blind , heeft niet het tor instinct en heeft een zeer matige techniek. Mist overzicht is geen kopper en maakt dus veel te weinig goals.

07-05-2023 07:46

YC11 +1102

Ga maar rustig zijn voor de zijlijn.
Gewoon Lucca 70-75 minuten volgende wedstrijd.

07-05-2023 01:07

Yaeron +6381

Maar dat kan je niet.

07-05-2023 01:00

RN +14719

Kudus verdiend gewoon 9 ton. Wat een schanda. Timber, Bergwijn, Tadic, Brobbey en Berghuis 4 miljoen

07-05-2023 00:53

DePitbull +2718

Serieus??? Schandalig

07-05-2023 00:56

Ajax The Best +16621

Wat een schijntje. Ik zou er mijn bed niet voor uitkomen.

07-05-2023 00:57

WantAmsterdam +116198

En Klaassen ook rond de 3

07-05-2023 01:10

MarcelvTol1971 +15406

Brobbey is een vreselijke onbehouwen lompe prutser die Ajax veel geld en nog meer energie kost.

07-05-2023 00:49

DePitbull +2718

En punten

07-05-2023 00:56

Johan4ever +10914

'Ik moet gewoon rustig zijn voor de goal'

Hij weet het wel alleen kan hij het nooit uitvoeren...

07-05-2023 00:47

Qifesh +24917

Nooit? Gap gtfoh man

07-05-2023 07:24

Johan4ever +10914

Gap gtfoh man! Deze woorden kun je beter tegen Brobbey zeggen...

07-05-2023 12:07

Qifesh +24917

ik zou dat vooral tegen de meest geroutineerde spelers zeggen..

07-05-2023 12:15

BackInBlack +14550

Daramy
Godts
Misehouy
Van Axel Dongen
Conceicao

Volgend seizoen definitief doorschuiven naar de A Selectie en veel minuten geven

07-05-2023 00:41

GNBL +90118 moderator

😂

07-05-2023 01:00

Yaeron +6381

Van Axel Dongen.. op basis van wat, de beste man is alleen maar geblesseerd en heeft amper gespeeld. Plus contract loopt af.

07-05-2023 01:00

Henkjanklaas +20657

Geen CL materiaal en dat is nodig om volgend jaar wel kampioen te spelen

07-05-2023 07:47

Robertini +39533

Ik zei toen we hem haalde al dat die bijna 20miljoen veel te veel was.

In z'n eerste seizoen als invaller erg goed, maar door domme beslissingen en gebrekkige inzet, heeft hij in vormende jaren compleet stil gestaan. Ik hoop dat hij er nog komt, maar ik betwijfel het ten zeerste.

07-05-2023 00:41

RN +14719

Deze man volgend jaar nummer 1 spits maken. Vertrouwen geeft schiet hij er gewoon 20 in

07-05-2023 00:38

Johan4ever +10914

Waarom om nog meer 100% kansen te missen en spelers in de weg lopen...

07-05-2023 00:41

Yaeron +6381

Krijgt nu ook vertrouwen en doet er niks mee..

07-05-2023 01:01

Qifesh +24917

Hatertje

07-05-2023 07:25

Hebbendiekip +4826

Ja want 2 wedstrijdjes is vertrouwen geven haha

07-05-2023 09:27

ach ja +5801

Is gewoon kwaliteit, doorselecteren aub

07-05-2023 00:33

Mauro34 +12849

Ik ken geen spits die zo slecht kan koppen als deze man. Het is echt lachwekkend!

07-05-2023 00:29

Tinus +10389

Dolberg kan prima koppen. Babel en tadic zijn voorbeelden van slechte koppers.

07-05-2023 01:31

MichelBoerebach +29216

Klopt. Het is een lompe boer, die de bouw heeft van een bulldozer. Totaal geen Ajax-spits.

07-05-2023 00:38

MichelAngelo66 +22258

Simpelweg niet goed genoeg. Zeker niet voor 18 miljoen. Maar hij is goed gezelschap in deze selectie.

07-05-2023 00:26

deMeester +11450

Je bent gewoon door de mand gevallen.

07-05-2023 00:25

AINIESTA +45173

Afscheid van nemen. Technisch matig, geen vernuft en bijna te dom om te poepen.

07-05-2023 00:22

OdjePils +6320

Niet ‘bijna’

07-05-2023 01:16

Benleiden +7280

Brobbey, de man die de teloorgang van Ajax prima belichaamt.

07-05-2023 00:17

RN +14719

Hij komt er wel. Wilt ook echt wel

07-05-2023 00:16

deMeester +11450

en Sinterklaas bestaat ook/

07-05-2023 00:25
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.