'Ajax-transfer Vlachodimos alleen bespreekbaar als Kovacevic naar Benfica trekt'

door Bart Veenstra 153

Bron De Telegraaf

'Ajax-transfer Vlachodimos alleen bespreekbaar als Kovacevic naar Benfica trekt'

door Bart Veenstra 153

Bron De Telegraaf

Laatst geüpdatet

Ajax hoopt met Odysseas Vlachodimos nog altijd een nieuwe keeper aan te trekken. De Amsterdamse club is daarbij wel afhankelijk van de slagvaardigheid van de huidige club van Vlachodimos: Benfica. De Portugese topclub wil doelman Vladan Kovacevic van Rakow Czestochowa overnemen en pas wanneer dat is gelukt, zou een transfer van Vlachodimos bespreekbaar zijn, zo meldt De Telegraaf.

Vlachodimos staat bovenaan het lijstje met mogelijke keepers die Ajax deze transferperiode nog wil aantrekken. Met Remko Pasveer, Maarten Stekelenburg en Jay Gorter beschikt Ajax al over drie keepers in de A-selectie. 'Maar vanwege de leeftijden van Pasveer en Stekelenburg, de blessuregevoeligheid en het optreden van Gorter in het duel om de Johan Cruijff Schaal wordt een versterking toch wenselijk geacht', schrijft De Telegraaf.

Vlachodimos maakte indruk tegen Ajax

Ajax kent Vlachodimos goed uit de onderlinge duels met Benfica in de Champions League. De Amsterdammers speelden in het seizoen 2018/2019 en in het vorige seizoen tegen de Portugese topclub. Naar verluidt moet Vlachodimos zo'n vijftien miljoen euro kosten. Zelf zou Vlachodimos een transfer naar Ajax wel zien zitten, zo wordt geschreven.

Bij Ajax keepte Gorter dit seizoen de meeste wedstrijden in de voorbereiding. De talentvolle doelman stond ook op doel in de strijd om de Johan Cruijff Schaal tegen PSV. In die wedstrijd ging hij meerdere malen in de fout. Een week later koos trainer Alfred Schreuder voor Pasveer en hij staat nu al vier wedstrijden achter elkaar op doel bij Ajax.

Ajax heeft nog de hele woensdag om transfers te doen. De markt voor Nederlandse clubs sluit woensdagavond om 00.00 uur. De Amsterdamse club zou naast Vlachodimos ook nog Lucas Ocampos en Florian Grillitsch willen inlijven. Wat Ocampos betreft heeft de RvC van Ajax echter op de rem getrapt. Opvallend genoeg kunnen clubs uit het buitenland op 1 september nog wel transfers doen. Dit houdt in dat Ajax in theorie op donderdag nog spelers zou kunnen verkopen aan buitenlandse clubs.

Bestel het nieuwe derde Ajax-tenue nu in de Ajaxshop!

Lees meer over:
Plaats reactie

jerryisthename +31712

Anno 2022:
Veel goede voetballers zien een transfer naar Ajax wel zitten, zoals Bergwijn, Conceiçāo, Ziyech, Ocampos, Vlachodimos.

Anno 2023:
Ajax bedankt vriendelijk voor aanbod Ronaldo bij Ajax.
Messi ziet een transfer naar Ajax wel zitten als ervaren vervanger Tadic.
Ziyech biedt zich aan bij Ajax, maar krijgt te horen dat de selectie inmiddels te groot en te sterk is.

31-08-2022 18:09

vandenhaas4 +15053

Dromen mag

31-08-2022 18:16

vandenhaas4 +15053

Verwachten we een basisplaats voor deze keeper? Voor 12m zou je verwachten van wel, maar als je de analyses leest dan weet ik het niet hoor.

31-08-2022 18:08

Nelloe +1836

Al het vertrouwen in Pasveer en Stekelenburg. Daarnaast Gorter klaarstomen.
Wat een aankoopwoede.

31-08-2022 16:55

thepower1990 +35726

Voor de Eredivisie kan het net voor de CL is het lachwekkend.

31-08-2022 17:50

trodat4030 +96403

FdB heeft ons ooit beloofd dat hij Zivkovic wel ff zou leren voetballen, hetgeen hij heeft verzuimd. Misschien kan hij zijn belofte op een alternatieve wijze alsnog inlossen en met Vlacho aan de slag gaan. Hij heeft er de tijd voor dus….. 😏

31-08-2022 16:24

3sterren +20205

”Ajax kent Vlachodimos goed uit de onderlinge duels met Benfica in de Champions League.”

Geen beste reden om hem dan te halen, vind ik.

Zo kan ik mij namelijk nog goed een wedstrijd tegen Heerenveen herinneren, waar een klein ventje speelde en de Ajax verdediging het nakijken liet, simpel omdat hij op de ’brommer’ iedereen te snel af was.
Toenmalige Ajax trainer Marco van Basten was zo gecharmeerd van die speler, dat hij zijn wens kenbaar maakte bij de TD.

Het ventje stond jarenlang bovenaan de lijst als duurste aankoop ooit.
Maar als succesvolle aankoop nooit ...

31-08-2022 16:07

Nr.10 +110990

Zo heeft Inter nog weleens een flink bedrag afgetikt voor Andy van der Meijde nadat die een wereldgoal had gescoord tegen hen.

31-08-2022 17:12

3sterren +20205

Daar heeft Andy vandaag de dag nog steeds plezier van hahaha ...

31-08-2022 17:29

FrancescosRavioli +15178

Die goal was tegen Roma toch?

01-09-2022 01:08

Jariking +5445

Ik zou Pasveer gewoon 1e keeper laten. Heeft tegen Sparta ook alweer punten gered met een knappe redding. Al moet hij niet geblesseerd raken want Steek is een lachwekkende keeper geworden.

31-08-2022 15:37

tbomas +1348

Ik vind die Kovacevic ook wel interessant, maar het is zeker niet zo dat de scouts van Benfica over het algemeen goed zijn. Halen ongelofelijk veel zooi op ook. Flinging shit at a wall and seeing what sticks. Er zijn jaren dat ze (mede)eigenaar zijn van een speler of 50, verhuren ze er 20 van en dan huppa het seizoen in.

31-08-2022 14:14

Brownfinger +2005

Benfica is 1 van de weinige clubs die Ajax weet af te troeven qua tranfer-inkomsten, blijkbaar doen ze toch wel iets goed daar

31-08-2022 17:50

tbomas +1348

Qua transfer-uitgaven maar vooral qua salarishuis verslaan ze ons volgens mij ook flink, dus dan is het ook niet vreemd dat je voor meer verkoopt - wij staan dit jaar trouwens op nummer 1 qua transferinkomsten en it's not even close. en verder hadden ze veel jaren waarin ze misschien wel voor hoge nominale bedragen verkochten maar ook 50% af moesten staan aan allerhande makelaarsconstructies waardoor ze in de eerste plaats ook al die talenten konden vastleggen.

02-09-2022 22:48

3sterren +20205

Hoe grillig, maar o zo voorspelbaar er wordt gereageerd op AS:

Eind mei / begin juni:
PSV heeft al twee keepers gehaald, zijn ook al bezig met Luuk de Jong en bla, bla, bla

Wanneer gaan de koekebakkers H2 in actie komen ?

Eind augustus:
Martinez en Antony verkocht voor 160 miljoen. H2 zijn helden, ze moeten hen een contract voor het leven geven.

Maar ook:
Weet je wel dat Hamstra al acht spelers heeft gekocht ?

Daarom volg ik alles graag wat AS biedt; artikelen, podcasts, posts, reacties van uiteenlopende aard.

Never a dull moment on Ajax Showtime ...

31-08-2022 13:20

Tadic84 +1351

Je zou toch zeggen dat dit allemaal veel te kort dag is om nog te regelen? Straks heeft Benfica om 16.00 uur een nieuwe keeper aangetrokken, moet Ajax hem nog keuren. Hoe werkt dat dan? Staat er iemand van Ajax al klaar in Lissabon om hem
Dan op te wachten voor de medical checks of laat Ajax iemand naar hem te vliegen? Of moet hij eerst naar Amsterdam toekomen?

31-08-2022 12:57

Babangida83 +23842

Benfica laat zien hoe het wél moet. Die vertrouwen wel gewoon in toptalent.

31-08-2022 12:55

Pietsnot +15019

Als Steek en Pasveer 5 jaar jonger waren had Ajax nooit naar een vervanger gezocht. Het is pure angst dat ze beiden geblesseerd raken

31-08-2022 12:53

Rob.C +8408

Dan is het begrijpelijk...

31-08-2022 12:55

Brownfinger +2005

Als Gorter het grootste keeperstalent ter wereld was hadden ze ook niemand gehaald, maarja dat is ie niet.

31-08-2022 17:54

Pietsnot +15019

Hij was wel het grootste talent van nl.

Maarja

31-08-2022 17:54

Joodhannus73 +3579

Koop Kovacevic dus! Benfica heeft een wereldscouting! Als die Poolse keeper top was, had Benfica hem niet naar een gelijkwaardige club als Ajax laten gaan… Nu vlug handelen!

31-08-2022 12:33

milan-jantje +2836

Wereld Scouting valt hier Mile Svilar ook onder ?

31-08-2022 17:23

wijsneus +5246

Pasveer raakt geblesseerd en je zit opgescheept met Gorter die 0 zelfvertrouwen heeft en het niveau niet aankan. Dan heb je nog Stekelenburg die al geblesseerd raakt tijdens het strikken van zijn veters. Ajax neemt hier echt een ongelooflijk groot risico in mijn ogen.

31-08-2022 12:30

Intec2.0 +12403

Dat weet je al weken. Beetje kortdag. Ik zie dit niet meer gebeuren dat er een keeper komt.

31-08-2022 12:50

Pietsnot +15019

Een betere keeper dan Pasveer halen we sowieso niet. En als Pasveer geblesseerd raakt vraag ik me ernstig af of welke andere keeper die je ook haalt beter is dan Steek. Eigenlijk zegt Ajax dus dat ze liever een nieuwe derde keeper willen dan Gorter..... Of mis ik iets?

31-08-2022 12:26

wijsneus +5246

Haal dan die Kovacevic maar. Benfica heeft er vaak wel goede kijk op wat betreft keepers.

31-08-2022 12:20

Qifesh +24917

Niet enkel keepers.. aan alles trekken wat ze willen 😆

31-08-2022 12:49

Juichtoon +32384

Komt niet jongens. Veel te weinig tijd nu ...

31-08-2022 12:01

036AFCA97 +146646

Wat bedoelt men toch dat deze gozer aan de bal zo zwak is? Heeft vergelijkbare passing stats met Pasveer (sommige stats zelfs beter) en een veel betere reflex.

31-08-2022 12:01

Milan95 +3582

Dat ligt er natuurlijk aan hoe je passt. Pasveer is heel comfortabel aan de bal en geeft geregeld middellange passes en risicovolle(re) passes over de grond. Van deze keeper lees ik dat hij zich aan de bal en buiten de 16 compleet oncomfortabel voelt, en als dat betekent dat je dan alleen maar de balletjes inlevert bij je CV’s dan kom je natuurlijk al snel aan goede passing stats. Maar goed, ik ken hem nauwelijks en ga alleen af op wat anderen zeggen.

31-08-2022 12:05

036AFCA97 +146646

Ja oke, dit klopt wel.

Ben benieuwd, want mensen doen net alsof deze gozer een lichamelijke beperking heeft en naast reddingen maken niks kan. Dat valt echt wel mee.

31-08-2022 12:07

Milan95 +3582

Haha ja ik weet ook echt niet wat ik moet vinden, lekker tegenstrijdige berichten. Maar uiteindelijk hecht ik de meeste waarde aan de mening van de fans die hem wekelijks zien spelen. Maar goed, misschien zijn ze eigenlijk gewoon teleurgesteld als hij gaat en proberen ze zo zijn eventuele vertrek goed te praten😄

31-08-2022 12:12

AjaxHoorn +32989

Tegen Ajax peerde hij alles over de zijlijn met minimale druk.

31-08-2022 12:18

GekkeGerrit +1725

Gelukkig is het een keeper die ballen tegen moet houden..

31-08-2022 12:23

Milan95 +3582

Ja want keepen bestaat natuurlijk alleen uit ballen tegenhouden op je lijn.

31-08-2022 12:26

Milan95 +3582

Ik ken deze keeper eigenlijk alleen maar van het eeuwige geroep om hem hier op Showtime, waardoor ik altijd in de veronderstelling was dat het een fantastische keeper zou zijn, maar veel Benfica fans zijn helemaal niet zo positief over hem. Uitstekende lijnkeeper maar daar houdt het ook op, alles daarbuiten is het niet veel en aan de bal is hij zwak, dus ik denk dan ook niet dat Ajax hier zoveel geld aan uit moet geven.

31-08-2022 12:00

Jake the Snake +17336

Krijg je straks weer het gezeur dat hij niet in voetballen of kan coachen als Pasveer.

31-08-2022 11:55

BokkieBokstra +11297

Overbodige aankoop, je hebt al twee topkeepers, dan zit er nog vast wat achter. Het begint inmiddels kopen om het kopen, middelmatige namen voor teveel geld en Ajax komt steeds verder af te staan van de identiteit van een team bouwen op eigen jeugd.

31-08-2022 11:54

thepower1990 +35726

Welke 2 topkeepers hebben we dan volgens jou?

31-08-2022 11:56

BokkieBokstra +11297

Pasveer, Stekelenburg.

31-08-2022 12:18

thepower1990 +35726

Hahahahaha

31-08-2022 12:35

036AFCA97 +146646

We hebben 0 topkeepers.

We hebben Pasveer die prima is en dan hebben we de onzekere wilde Gorter zonder ervaring en Stekelenburg die meer geblesseerd dan fit is en er 10 seconden over doet om in de hoek te komen.

31-08-2022 12:03

ajaciedpp +1597

Deze eigen jeugd werd zelfs scheel getikt door Ado-den haag met een defensie zo lek als een mandje BOKKIE!!!

31-08-2022 12:17

Velibor30370 +4146

Op zich goede keeper maar eigenlijk niet zo voor t Ajax spel, qua voetballend vermogen. Verbaasd me dat hij steeds naar boven komt.

Vindt t overigens nog steeds zonde en onbegrijpelijk dat Ajax in de winter niet voor weinig Nesjtsjeret heeft gehaald. Dan had je die nu een half jaar tov Gorter kunnen beoordelen en meer opties gehad. Beiden zijn denk ik zeer talentvol maar t mentale deel zal bepalen of ze topkeepers worden. Heb daar bij Gorter vanaf begin over getwijfeld en had t daarom goed gevonden om Nestjeret en hem tegelijk op de weegschaal te leggen.

31-08-2022 11:53

thepower1990 +35726

Knap staaltje jezelf voor lul zetten, die jongen deze kant al laten opkomst en dan terug gefloten worden door de RVC. Dit komt bijzonder amateuristisch over.

31-08-2022 11:53

DankzijCruijff +48672

Zou fantastisch zijn als dit nog rond komt met Vlacho.

31-08-2022 11:51

JordanAFCA +22481

https://twitter.com/hamstelaar/status/1564908631686004736?s=21&t=i58BZlcPRuhzqb-m5XMWIQ

Sevilla is bereidt om hem voor 15M te laten gaan.

31-08-2022 11:35

NeeI +107652

Hahaha, die willen wel héél graag van m af.

Wat een situatie ook voor die jongen zelf. Triest.

31-08-2022 11:37

JordanAFCA +22481

Topclub onwaardig, enorm sneu voor die jongen. Hij had al afscheid van iedereen genomen en werd enthousiast over Ajax. Vind dat ze verplicht zijn om dit op te lossen.

31-08-2022 11:39

NeeI +107652

Ja, eens. Vanuit menselijk oogpunt is dit schandalig. Enorm treurig. Ajax-onwaardig.

31-08-2022 11:40

Ajax27 +19086

Eens, gewoon een enorm leermoment voor Hamstra. Die zal deze kapitale fout niet nog eens maken en zal met enorme excuses richting beide clubs zijn gegaan om alles recht te breien.

31-08-2022 11:44

tbomas +1348

Vanuit menselijk oogpunt kun je het inderdaad niet maken maar om daarom maar 15 miljoen weg te pissen lijkt me ook wat ver gaan. Ik zie er eerder reden in om Hamstra (die blijkbaar voor deze deal verantwoordelijk was ipv Huntelaar) te ontslaan. Want die had veel eerder en beter met de rvc moeten communiceren.

31-08-2022 14:16

Ajax27 +19086

Dit zou erg bijzonder zijn.. binnen 12 uur tijd na een mondeling akkoord over de prijs toch nog 25% eraf krijgen en daarmee 5 miljoen besparen.

Als dit waar is, dan is het een knap staaltje onderhandelen waar Hamstra veel van zal leren. De wijze les van Hamstra.... hoeveel geld er ook is, Ajax moet keihard blijven onderhandelen en zuinig zijn met de centen die ze hebben. En... voordat je meent dat iets akkoord is, altijd even langs de RVC.

31-08-2022 11:43

NeeI +107652

Ik vind t helemaal geen 'knap staaltje onderhandelen'. Ik vind dit Ajax-onwaardig en amateuristisch. Leuk voor de portemonnee, maar zo ga je niet met spelers om.

31-08-2022 11:44

JordanAFCA +22481

Zonder communicatie wordt het een lastig verhaal… heel slecht gedaan dit door Ajax.

31-08-2022 11:45

Ajax27 +19086

Nee klopt, helemaal mee eens. Het is geen knap staaltje onderhandelen vanuit Ajax gezien, deze hele situatie is gewoon erg krom. Maar Hamstra zal hiervan enorm leren. Hij heeft een paar fouten gemaakt. Waarschijnlijk niet de RVC (correct) ingelicht en veel te snel akkoord op een transfersom gegeven, daar waar er met een beetje onderhandelen dus blijkbaar gemakkelijk 5 miljoen minder voor betaald had kunnen worden.

Hamstra doet dit iig nooit meer op deze manier.

31-08-2022 11:47

Bassey +8195

Het zijn geruchten dus zeker weten doen we niet.
Het verhaal is vrij bizar dat er nu opeens vijf miljoen eraf kan dus daar klopt iets niet aan

31-08-2022 11:53

7172AFCA7395 +10286

Alsof Ajax zelf nooit eens op het allerlaatste moment
is afgeserveerd...Dit is nu eenmaal die jungle. Bovendien:
Iedereen roept hier maar wat terwijl niemand nog de precieze oorzaak van deze "afketser" weet.

31-08-2022 11:56

Spielmacher +10683

Kunnen wij dan niet beter achter die Kovacevic aan gaan? Vlachodimos blijkt zwak in de opbouw en is een tijd reserve gezet wegens teveel fouten.

31-08-2022 11:35

Bassey +8195

Kovacevic Is wel beer van een vent zeg.

31-08-2022 11:37

MarcelvTol1971 +15302

Wat ik in dit geval niet begrijp, waarom nu pas actie op keepersgebied ?
Dat is rijkelijk laat lijkt me.
Na het duel met PSV zal er twijfel zijn ontstaan of Gorter er klaar voor is.
Maar nu pas actie, en dan straks roepen ja, Benfica wil niet meewerken.

31-08-2022 11:27

Mokum2018 +2104

Kan Ajax niet Vladan Kovacevic halen?

31-08-2022 11:12

wiz +73

Inderdaad zou ook niet verkeerd zijn.

31-08-2022 11:29

4bier +31367

LISANDRO MAGALLAN ZWEERT AJAX TROUW

Premium - Ondanks interesse van diverse Europese topclubs als Inter Milan, Real Madrid en Bayern München kiest Lisandro Magallan voor een langer verblijf in Amsterdam. De speler is nog niet uitgeleerd bij Ajax en wil een Europese prijs winnen alvorens de stap te maken. "Ik houd van Nederland en Ajax biedt mij optimale faciliteiten om mij verder te ontwikkelen". Trainer Alfred Schreuder toont zich in zijn nopjes: "Lisandro is een trainingsbeest en koppelt functionele techniek aan snelheid".

31-08-2022 10:58

Asverslaafd +1065

😂😂😂

31-08-2022 10:59

Oxxer +163874 moderator

Ok,

Het nieuws waar ik de hele ochtend op zat te wachten.

31-08-2022 11:00

DeWijsneus +25675

Pas bij die laatste zin wist ik dat het niet klopte.

31-08-2022 11:06

4bier +31367

Ik ga brokko

31-08-2022 11:56

afca4eva +5942

Dat gezever continu over meevoetballende keepers..

We zijn het station Frank de Boer al lang voorbij dat de keeper een back perfect door de lucht aan moet kunnen spelen, hoe vaak brengt dat je wel niet in de problemen dat de aanname verkeerd is of juist de pass niet op maat en er direct een één tegen één situatie ontstaat.. Zeker in Europa is dat Russisch roulette.
Nu keepers een doeltrap binnen de eigen 16 af mogen leveren is er sowieso al een heel ander spelbeeld ontstaan. Gewoon inleveren bij je CV of CVM, hen het spel laten maken en zelf ballen tegenhouden.

De perfecte keeper bestaat niet en als hij wel zou bestaan komt hij niet naar Ajax om tegen Volendam en Co uit zijn neus te staan vreten.

31-08-2022 10:51

AlexIbarra +19238

Een keeper die echt schrikt van elke terugspeelbal is gewoon zwaar kut.
Ik zag Martinez vorige week in een kwartier 2 keer het sprintduel achteruit winnen, maar dan toch maar de bal over de zijlijn passen omdat hij weet: 'De Gea houdt niet van terugspeelballen, vorige week ging het ook mis', enz.
Op die manier is elke pass over onze verdediging heen zowat balbezit tegenstander.

Dus ben met je eens dat we geen voetbaltechnisch wonder op doel nodig hebben maar er is wel ergens een minimum waar een Ajax-keeper aan moet voldoen.

31-08-2022 11:53

Mokum31 +6124

Zou vast Chinees bestellen want vanavond hebben we alle tijd

31-08-2022 10:47

Janneman16 +447

Hoop dan toch dat de RvC ook deze deal blokkeert.
Met Gorter heb je een goede keeper in huis.
Blijkbaar mag een jonge keeper niet meer in het eerste komen.
Er zijn een paar goede jonge keepers bij Ajax maar geen van alle komt in het eerste met het huidige beleid.

31-08-2022 10:44

7172AFCA7395 +10286

Brabander ofzo ?
Vlacho is een directe versterking voor de basis man.

31-08-2022 11:40

Janneman16 +447

Ja, Brabander. En trots op! In "De Meer" al een seizoenkaart.
En of hij een directe versterking is moeten wij nog afwachten.
Sommige staan er meteen en andere hebben een jaar nodig om zich aan te passen.

31-08-2022 11:44

Nr.10 +110990

Tja, en als dat doorgaat, is het nog maar afwachten wat onze RvC doet hè.

31-08-2022 10:32

jaripettersson +9453

Zoals met alle transfers. Heel normaal.

31-08-2022 11:41

Nr.10 +110990

Yeah right, heel normaal dat een RvC een transfer blokkeert NADAT die al helemaal is rondgemaakt.

31-08-2022 12:19

jaripettersson +9453

Een transfer is pas rond als het ook de rvc heeft gepasseerd. Dat was kennelijk nog niet het geval en dan ben je als hamstra niet handig bezig. Kanje wrl gaan katten op de rvc, maar die doen gewoon hun werk.

31-08-2022 17:51

Maxwell_5 +6977

Dat verschil in transfer deadlines is echt zo waardeloos.

31-08-2022 10:28

Eurysaces +29505

In principe betekend het gewoon dat als ze op de laatste dag willen kopen van Ajax, ze veel meer zullen betalen dan wanneer ze de dag ervoor het bod zouden doen.
Het is wel weer een partij knulligheid die hard vraagt om verandering in Nederland.

31-08-2022 10:36

Maxwell_5 +6977

Huh? Is niet de eerste keer dat jij op mijn woorden volledig anders interpreteert.

Wat ik probeer te zeggen is: dat ik het belachelijk vind dat bij ons in Nederland de transferdeadline vanavond om 00.00 uur sluit en elders in Europa 24 uur later.

Zo hoop dat het zo waterdicht is.

31-08-2022 10:41

Haarlemmer +20589

Dat bedoelt hij ook. Maar Ajax heeft morgen een 'sterkere' positie want ze kunnen meer vragen omdat ze geen vervanger halen.

Daarna zegtie ook dat het knullig is haha

31-08-2022 10:55

Maxwell_5 +6977

haha... thanks!

31-08-2022 11:03

3sterren +20205

In Spanje geldt gelukkig een omgekeerde volgorde; bij het naderen van de deadline / sluitingstijd worden spelers telkens vijf miljoen euro goedkoper ; ) ...

31-08-2022 16:25

RFHK +12873

In plaats van Ocampos, Grillitsch en Vlachodimos straks rustig Kluivert, Zerrouki en Flekken. Met de Nederlandse vlag in je reet het seizoen in!

31-08-2022 10:20

NeeI +107652

Zerrouki is Algerijns international.

Tevens een prima voetballer.

31-08-2022 10:27

RFHK +12873

Klopt, wel gewoon geboren in Nederland en dus een Nederlander.

31-08-2022 10:34

YRGI +32921

Bah. Middelmaat door de RvC.

31-08-2022 11:02

DeWijsneus +25675

Niet verkeerd om er insteken, straks denken de boeren nog dat wij ze steunen. (bedoel dan de Eindhovense boeren)

31-08-2022 11:12

4bier +31367

Vlachodimos stond gisteren gewoon basis. Ik zie voor hem geen reden om naar Ajax te komen.

31-08-2022 10:18

Suarez16_ +9175

Hij wil zelf komen en clubs zijn al rond. Benfica wil alleen een vervanger binnen hebben, dus geen Ocampos praktijken.

31-08-2022 10:20

Ron403 +6470

En de volgende speler die alweer helemaal afgemaakt is voor ook maar een minuut gespeeld te hebben. Een half jaar geleden was dit nog een soort halfgod volgens de helft hier, nu zie ik hier alleen maar een stel papegaaien.

31-08-2022 10:12

Oxxer +163874 moderator

Een aantal reaguurderds staat gelijk aan de helft van AS?

31-08-2022 10:29

Ron403 +6470

Je begrijpt wat ik bedoel. Ik zie overwegend negativiteit

31-08-2022 10:31

Oxxer +163874 moderator

Een dag niet negatief is een dag niet geleefd.

Het is inherent aan AS, klagen, klagen en nog meer klagen, zijn vaak dezelfde personen, ik neem dat niet serieus.

31-08-2022 10:35

Ron403 +6470

Daar heb je ook gelijk in hoor, ik probeer het ook.

Alleen naast mijn enthousiasme over de nieuwe transfers heeft het toch een beetje invloed volgens mij haha.

31-08-2022 10:41

Oxxer +163874 moderator

Af en toen een ludieke reactie op niet al te snuggere post doe ik ook , voor de rest heb ik mij nog nooit wat aangetrokken van negatieve reaguurders of die provoceren, ik negeer die groep. AS neem ik niet al te serieus, ik zie het als digitale kroegpraat, af en toe mag er best gelachen worden.

31-08-2022 10:47

MrGreen +1715

Waarom hebben ze interesse in deze gast? Hij kan totaal niet (mee)voetballen.

31-08-2022 10:10

strakkevoorzet +4189

Niet verantwoord!! Geen restwaarde en nog belangrijker, niet Nederlands!!

31-08-2022 10:06

Nr.10 +110990

Zout toch eens op met die restwaarde man.

31-08-2022 10:33

strakkevoorzet +4189

vind ik ook :)

31-08-2022 10:35

Rob.C +8408

En pas net tien uur geweest...... Worden spannende uren nog......

31-08-2022 10:06

Dennisthebeast +3556

En dat allemaal op de laatste transfer dag Tjonge jonge jonge 🥱🥱🥱

31-08-2022 10:05

Slang +14994

Waarom laat Benfica hun basiskeeper van 4 jaar zo makkelijk gaan voor een nieuw talent, dat zet je toch aan het denken

31-08-2022 10:02

MaximilianRosse +9197

Is best vreemd inderdaad. Ik vind deze keeper voetballend niet best maar op de lijn is hij erg goed.

31-08-2022 10:04

Zollner +1574

Exact! Benfica heeft in principe dezelfde structuur als Ajax en geeft het goede voorbeeld. Enige wat ik kan bedenken is dat Setford over een jaar of 3-4 in het eerste zou kunnen spelen.

31-08-2022 10:05

Ricoteb +53174

Wij lieten zelf een week voor de transferdeadline Cillessen eens vertrekken, en daar kregen we geen vetpot voor. En toen hadden we Diederik Boer nog als tweede keeper. Als zo’n jongen na jaren trouwe dienst een keer een stap wil maken, moet je dat als club soms ook een beetje gunnen. Zeker als je zelf een vervanger kan halen

31-08-2022 10:35

RobbertB +2187

Benfica heeft altijd wel iets met keepers. Misschien hun target beter oppakken.

31-08-2022 09:59

Bassey +8195

Pak dan die keep waar Benfica voor wilt gaan

31-08-2022 09:59

leeke +10391

Tja zou je wel zeggen idd

31-08-2022 10:16

ajaxamst1 +864

Haha

"Benfica, welke keeper moet er komen voordat wij Vlachodimos mogen kopen"

"O Kovacevic?, bedankt ;)"

31-08-2022 11:46

MaximilianRosse +9197

Wel slecht dat Ajax nu pas tot deze conclusie komt.

31-08-2022 09:59

Wamberto +2968

Ik denk vooral ook nu pas het budget heeft. Ze hebben gedacht: ok, als Antony gaat, kunnen we alleen een vervanger halen die minder is. Laten we dan een dermate hoog bedrag vragen, waarmee we ook een keeper kunnen halen, zodat de selectie overall toch beter en breder wordt.

31-08-2022 10:50

thajax +7423

Wij moeten voor die Kroaat gaan.
Perfecte leeftijd en meer toekomstperspectief.

31-08-2022 09:58

Sultan +645

Welke Kroaat?

31-08-2022 10:15

thajax +7423

Herstel: Bosniër kom maar naar Amsterdam!

31-08-2022 10:54

Mokum31 +6124

Lekker veel tijd ook

31-08-2022 09:57

Laudrup10 +17050

Ik heb we vertrouwen in de scouting van Benfica, oftewel kunnen we niet gewoon Kovacevic halen. Zal een stuk goedkoper zijn.

31-08-2022 09:54

Intec2.0 +12403

Geen paniek er komt helemaal niemand hoogstens Grillitsch transfervrij

31-08-2022 09:54

Bobje99 +7051

Wel bizar hoe snel en gedetailleerd transferdetails uitlekken de laatste tijd. Dat Twitter account is ook iets te goed op de hoogte. Iemand die een verklaring heeft?

31-08-2022 09:53

VoorOnzePloeg +5132

Een insider wss

31-08-2022 09:53

Ricoteb +53174

Zijn bron, of hijzelf, zal wel iemand uit de binnenste kring zijn.

31-08-2022 09:53

Bobje99 +7051

Maar met welk belang? Echt financieel gewin lijkt er niet aan te zitten en het belang voor Ajax zelf lijkt me ook niet echt aanwezig.

31-08-2022 10:24

Ricoteb +53174

Interessant zijn zou kunnen. Zelf zie ik ook nog wel dat het juist vanuit Ajax is om eventjes de mening bij de achterban te peilen. Maar die theorie kan door de wc als ze Kluivert vandaag aantrekken

31-08-2022 10:32

Pizzapunt20 +9983

Ik denk dat 2 september een reveal is en dat het Huntelaar zelf is, die het account gebruikte om targets bij supporters te polsen haha.

31-08-2022 09:56

Ron403 +6470

Of gewoon de pa van Huntelaar haha, die wordt toch niet herkend door journalisten (klassieker ;))

31-08-2022 10:13

MelleAfca +14302

Het openlijk afmaken van bepaalde mensen binnen Ajax of net daarbuiten zou dan wel ietwat gek zijn haha

31-08-2022 10:29

VoorOnzePloeg +5132

Alsjeblieft niet.. voetballend slecht, een keepend ook middelmatig. Dit zou pas echt een fout zijn

31-08-2022 09:52
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.