'Ajax hoopt zich nog te versterken met doelman Vlachodīmos'

door Bart Veenstra 618

Bron Fabrizio Romano

'Ajax hoopt zich nog te versterken met doelman Vlachodīmos'

door Bart Veenstra 618

Bron Fabrizio Romano

Laatst geüpdatet

Ajax hoopt zich in de slotdagen van de zomerse transferperiode te versterken met Odysseas Vlachodīmos van Benfica. Dat meldt onder meer transferjournalist Fabrizio Romano.

Volgens Romano geldt Vlachodimos als de topkandidaat bij Ajax. Van Manchester United, dat ook interesse had, zal Ajax geen last meer hebben. De Engelse topclub gaat zich namelijk versterken met Martin Dúbravka van Newcastle United.

Eerder liet Romano al weten dat het niet makkelijk voor Ajax gaat worden om Vlachodimos over te nemen van Benfica. Bij de Portugese topclub geldt hij namelijk als één van de belangrijke spelers. Bovendien wist Benfica zich onlangs ook definitief te plaatsen voor het hoofdtoernooi van de Champions League.

Twijfelt Ajax over zijn keepers?

Met Remko Pasveer, Maarten Stekelenburg en Jay Gorter beschikt Ajax op dit moment over drie keepers. Toch lijkt men bij Ajax te twijfelen of het het seizoen kan volmaken met deze drie keepers, getuige de geruchten omtrent een nieuwe keeper.

Ajax heeft nog tot en met woensdag om eventueel nieuwe spelers aan te trekken. De transfermarkt in Nederland sluit op 31 augustus. In andere landen, waaronder de toplanden, heeft men een dag langer. Daar is deadline day pas op 1 september.

Bestel het nieuwe derde Ajax-tenue nu in de Ajaxshop!

Lees meer over:
Plaats reactie

wijsneus +5246

Net het interview gezien met Schmidt. Ga er maar vanuit dat Vlachodimos niet komt.

31-08-2022 00:20

mvdk +43764 moderator

Schreuder ging er ook vanuit dat Antony bleef.

31-08-2022 01:36

IboAFCA +16190

Schreuder schijnt nog steeds te hopen dat Antony blijft

31-08-2022 11:28

Cafeoostindie +2734

Wat mij betreft mag het transfervenster dicht.
Lekker je geld op zak houden, en zien wat het aankomende half jaar ons brengt.
We moeten niet telkens in paniek raken.

Het gaat om het kampioenschap, en de basis is goed genoeg zonder die laatste aankopen.

Gooi gewoon wat talenten erin zoals regeer en Baas, en laat ze cl ervaring opdoen. Lukt de cl niet (die kans is sowieso groot met die statsloze aankopen) kun je misschien in de winter wat spenderen.

Ocampos wtf!? Een vechtvoetballer met te traag voetenwerk, een feyenoord speler.

Grillitisch- stats ruk

Vlachodimos? Kan niet eens mee voetballen, dat is een vereiste bij grote clubs.

Haal dan gvd spelers die prijzen op zak hebben en met goals en assisten, dat deed marc overmars ook, dan geef je een injectie aan het elftal, dan heb je spelers die voor een groot percentage deelnemen aan het doelsaldo van ajax. Dit zijn namelijk teamspelers met die statistieken, want als ze niet scoren leveren ze een assist af.

Iedereen roept maar, maar geen mens die dit door heeft, en noemen allemaal speler waar je klote aan hebt en het spel loom maken.
Ajax heeft gewoon haar huiswerk niet goed gedaan, niet op periode overmars gelet, en is nu willekeurig in paniek aan het shoppen.
Door ajax te laten swingen heb je gewoon goede stats nodig, balvast, snelheid, geen youtube vids en slap oud sentiment, h2 had zich veel eerder in spelers moeten verdiepen alvorens het elftal compleet zou worden leeggekocht.

Waarom hebben we martinez destijds gehaald?
Juist copa finalist, nico idem, haller was een gok, maar was al een keer eredivisie topscoorder, tadic maakte twente kampioen, is een leider allemaal logische aankopen.

30-08-2022 23:47

Squadron11 +2402

Best knap dat Tadic als speler van FC Groningen zomaar Twente kampioen liet worden. Martinez had 1 oefenwedstrijd gespeeld voor Argentinie. Wat een bijdrage zeg aan de Copa. En wanneer is Haller al eens topscorer eredivisie geworden?

Je statistieken checken voordat je onzin gaat blaten zou wel fijn zijn. Bedankt!

31-08-2022 01:08

wijzijndebeste123 +163323

nog nooit zoveel volslagen onzin in 1 post gelezen.

31-08-2022 04:03

frigel50 +174

Niets meer over "Vlacho" vernomen; zal het wel niet worden.
Als het maar niet Flecken wort. Ik heb deze een paar keer in het Ned. elftal zien keepen. Stopte geen bal, en oogde onzeker!

30-08-2022 23:24

Jan Doedel +4281

Flekken? Alstublieft niet zeg. Dan nog liever niks. Weggegooid geld.

30-08-2022 21:48

louis60 +11472

Unnerstall halen.

30-08-2022 20:08

wijsneus +5246

Vlachodimos gewoon in de basis vanavond bij Benfica. Denk niet dat de transfer nog rond gaat komen.

30-08-2022 20:06

PJS +4991

Keeper staat er om ballen tegen te houden toch. Goede lijnkeeper maar mindere voetballer. Als hij kon voetballen was hij wss geen keeper geworden.

30-08-2022 19:00

4xEC1 +7712

In het spel wat Ajax speelt is het wel degelijk belangrijk dat de keeper kan meevoetballen, vooral tegen de betere ploegen in de CL die vroeg druk op de verdediging incl. keeper zetten.

30-08-2022 23:27

PJS +4991

Lees ook ergens de naam Flekken maar dat zal meer humor zijn mag ik hopen.

30-08-2022 18:58

smerter +2046

Denk het ook, aangezien Flekker niet bestaat.

30-08-2022 21:35

wijsneus +5246

De telegraaf heeft niks gemeld over interesse in deze keeper toch? Niet dat ik de telegraaf nou zo serieus neem, maar die maakte wel direct melding dat Ocampos de opvolger van Antony moest worden.

30-08-2022 18:17

Ajax1812 +9046

Hamstelaar en Romano wel, die neem ik serieuzer.

30-08-2022 18:31

Harrie.S63 +1699

Halen nu meteen koste wat kost, onze Griekse God.
Vlachodimos is noodzaak.

30-08-2022 17:56

debarbaar +8219

Apart een lijnkeeper die echt niet kan voetballen.

30-08-2022 17:13

Berghuis +14310

Maar wel een verdomd goeie lijn keeper..

30-08-2022 17:36

Oldstar +5268

Al dat gel.l over dat meevoetballen, daar heb je 10 anderen voor. Keeper moet ballen tegenhouden.

30-08-2022 18:48

PetrusKeizer +10739

Ja,ja. Was het idee van Cruyff: Jan Jongbloed de meevoetballende keeper. Niet van Beveren, wereldkeeper op de lijn. Dat hebben we geweten, in de finale 74. Met zoutzak Jan J op de lijn.

30-08-2022 18:54

Web +178830

Ja Johan sloeg daar ook wel een beetje in door

30-08-2022 19:23

PetrusKeizer +10739

Kortom, gewoon die Griekse ballenvanger pakken . Mogen z'n teamgenoten 'meevoetballen'.

30-08-2022 19:31

HeldenVanAFCA +904

Hopen dat dit nog gaat lukken! Zou echt top zijn. Dan hebben we een zeer geslaagde transfer periode gehad wat mij betreft. Nu hopen dat ze elkaar snel aan gaan voelen en we mooie wedstrijden tegemoet gaan 😁👌

30-08-2022 17:02

wijsneus +5246

Benfica speelt vanavond. Als hij dan keept kan je er van uit gaan dat hij daar blijft. Ik denk dat het te kort dag is, Benfica moet ook nog een nieuwe keeper gaan halen dan.

30-08-2022 16:42

Berghuis +14310

Ze hebben met Leite en Soares twee keepers waarvan 1 echt ervaren is en echt wel een degelijke keeper is en de ander een groot talent is... Die maken zich niet zo maar zorgen als Vlachodimos vertrekt, al is het natuurlijk wel hun eerste keeper. Dat blijft een feit.

30-08-2022 17:40

fc Barcelona_ke +19239

ik hoop dat Vlacho wordt.
international van Oranje
jeugdinternational van Oranje
Nederlander
Nigeriaan
Portugees
Turks
Italiaan
Mexicaan
Argentijn
Oostenrijker
keeper: Turk hebben we al, doe maar Griekse wijn!

30-08-2022 16:30

MarcelvTol1971 +15302

Je hebt er al een paar op zo te zien..............

30-08-2022 16:38

Oxxer +163874 moderator

Na teveel sangria in de zon komt er nooit wat zinnigs uit.

30-08-2022 16:58

PJS +4991

Is dit nou nog niet rond. Kom op H2 actie. Nog 2 dagen en dan mogen jullie uitrusten. Morgenavond om 23:59 kan de telefoon uit.

30-08-2022 16:10

fc Barcelona_ke +19239

hopelijk gaat al vroeg duidelijkheid geven dat Ajax klaar ben na drie aankopen!

30-08-2022 16:31

Mokum2018 +2104

Gaat vrees ik niet gebeuren.....

30-08-2022 16:10

Ibuprobrimovic +4600

Vraag me af of dit gerucht waar is. Je had hem toch ook een maand geleden kunnen halen?

30-08-2022 16:02

fc Barcelona_ke +19239

vanwege 100 miljoen en vanwege twijfel over fitheid van Steek!

30-08-2022 16:28

fc Barcelona_ke +19239

Als dit deal mislukt, gaat Ajax naar Flekken of die turk.
Vlacho of niks?

30-08-2022 15:51

Masz +3731

@fc Barcelona_ke
Flekken Held met de rug naar het veld zijn drinken.
Die heeft met die actie al alle blunders van zijn hele leven ingehaald.
Pasveer is ook meer dan gemiddeld als keerper en top als passer en mee voetballer.
Van mij hoeft het nu dit siezoen nog niet.
*Pasveer is nog lang geen veertig..

30-08-2022 16:21

fc Barcelona_ke +19239

Ajax wil drie goede keepers hebben voor hele seizoen. De technisch staf zal wel twijfelen over Steek zijn fysiek! en Gorter aast op verhuurperiode.

30-08-2022 15:47

champhead +14314

Benfica heeft geen goede tweede keeper. Lijkt me sterk dit.

30-08-2022 15:43

Jutter1 +4314

De hele voorbereiding + transferbeleid geeft exact weer dat Ajax een behoorlijk jasje heeft uitgedaan. Het financiele schip is weiliswaar met een forse lading binnengevaren maar de nieuwe spelers kunnen normaliter niet de kwaliteit vervangen die verloren is gegaan, en dan bedoel ik met name Antony en Martinez!. Dat keeper gebeuren dreigt ook op een soap uit te lopen. Men had geen nieuwe keeper nodig bij Ajax was veel te horen, maar blijkbaar zijn de twijfels toch toegenomen. De Benfica keeper die men schijnbaar nu op het oog heeft zal ongetwijfeld in de beurs te voelen zijn. Benfica gaat niet op de bijna laatste dag van de transferwindow zijn keeper sterkhouder van de hand doen. Deze speler wordt daarom met het uur duurder buiten het feit dat deze club in de laatste uurtjes nog op zoek moet naar een evt. vervanger. Ik zie het daarom niet gebeuren. Ajax intussen heeft zich behoorlijk in de nesten gewerkt, en zal zeker in Europa normaliter een paar stapjes terug moeten doen. De club is met de nieuwe leiding, trainer, TD duo te kort geschoten, dat moge duidelijk zijn. Al heeft men schijnbaar stevig tegengestribbeld om zeker Antony binnenboord te kunnen houden. Maar als je nog maar vrij kort bij de club in dienst bent is men geneigd wat minder te luisteren dan naar mensen die al een paar jaartjes meelopen bij de club. Lijkt mij toch van essentieel belang in deze.

30-08-2022 15:03

WillyBrokamp +11117

Maar wat wil je nu eigenlijk zeggen...?

30-08-2022 18:34

Hollister +12559

pffffffff, wat een zeikwijven zijn hier toch ook.. het is nooit goed.... als je hier niet tegen kan moet je geen fan worden van Ajax... want wij zullen wel vaker onze beste spelers zien vertrekken.... en dan wordt het gewoon altijd weer netjes opgelost met aankopen en of eigen jeugd... dus niet zo janken

30-08-2022 21:08

AvStern +5966

Gek om er eigenlijk al aan gewend te raken dat Ajax 20 miljoen uitgeeft. Terwijl dat pas drie keer eerder is gebeurd waarvan twee keer dit transferwindow.

30-08-2022 14:53

thajax +7423

Goed zo Bart Veenstra.
Nu keurige bronvermelding en geen tendentieuze teksten die nergens op gebaseerd zijn.

30-08-2022 14:49

kampioenenjood +5043

Mocht er nog een keeper komen, zorg dan dat je op de laatste dag Gorter nog verhuurd. Die jongen moet spelen want van nog een jaar banken/jong Ajax gaat ie geen grote stappen maken. Een jaar ergens keepen zal in ieder geval zijn zelfvertrouwen goed doen.

30-08-2022 14:45

Jutter1 +4314

Scherpen is wat dat betreft wel een heel slecht voorbeeld, nietwaar?

30-08-2022 15:10

Tommyshelby +128514

Met Vlachodimos kun je echt een geweldig liedje bedenken. Op dat vlak schieten we zwaar tekort. Kunnen die Engelsen toch iets beter.

30-08-2022 14:24

Tommyshelby +128514

Ocampos is stiekem een hele goeie speler. Kan niet wachten om hem in de eredivisie te zien. Dat wordt schitterend 😂💪

30-08-2022 14:06

Harrier Du Bois +38681

Hoe meer ik van Ocampos zie, des te liever dat we hem NIET halen. Stijfe hark die meer naar achter dribbelt dan naar voren.

30-08-2022 14:03

Ozymandias +159568

Een buitenspeler die het vooral moet hebben van grinta en loopvermogen... dat lijkt me een zeer slecht teken... Dat is dezelfde omschrijving als voor de rechtsback Sánchez...

30-08-2022 14:06

Harrier Du Bois +38681

Ja, ben echt niet onder de indruk geraakt van de beelden en statistieken.

30-08-2022 14:07

nlvcmn +5808

Suarez was ook geen technisch vernuft wonder he?

30-08-2022 14:08

Ozymandias +159568

Suarez heeft een van de beste afrondingstechnieken die het voetbal ooit heeft gezien.

30-08-2022 14:08

Harrier Du Bois +38681

Wel een beroerde vergelijking, spits of buitenspeler/rechtshalf dat ook op linkshalf kan en echt niet dezelfde invloed en doorzettingsvermogen heeft als Suarez destijds. Dat was namelijk bijna wereldtop, Ocampos totaal niet, hij bijt niet eens tegenstanders, komop joh

30-08-2022 14:11

thelordjoshua +10641

suarez was technisch zeer goed zelfs

30-08-2022 14:20

VluggeJaapie +2044

Slecht in de kleine ruimtes... maar we gaan het meemaken!!!

30-08-2022 15:30

noppenkoning +41140

Kan AS misschien de reacties terughalen over de keeper van Benfica tijdens de wedstrijden tegen Ajax, volgens mij riepen we allemaal in koor HALEN!!!

30-08-2022 14:02

Brooklyn +4136

Zeiden de Bayern fans niet zo lang geleden ook over Mazraoui. Zit gewoon op de bank.

30-08-2022 14:15

Patajax +2383

Zorg eerst maar voor een vervanger van Antony

30-08-2022 14:01

RJB1979 +25548

Ajax heeft de transfer van Antony officieel wereldkundig gemaakt.

30-08-2022 14:01

Piet Henk Kippenhof +2711

Van wat ik heb gehoord, kan deze keeper echt geen reet met z'n voeten.
Bij Ajax toch best belangrijk

30-08-2022 13:59

Rodsje +14695

Misschien moet je eens kijken?

30-08-2022 14:01

Piet Henk Kippenhof +2711

De Portugese competitie bedoel je?
Ik heb wel wat beters te doen, ik ben geen scout
Jij kijkt welke week trouw naar Benfica?

30-08-2022 14:03

behangdelul +32519

u begrijpt de grap niet met horen en kijken?

30-08-2022 14:08

Simpelishetmoeilijkst +25125

Niet meer met geld smijten. We hebben al genoeg gekocht. Geef de jeugd ook de kans!

30-08-2022 13:57

hetgroteajax +659

goede keeper, hebben we wel nodig

30-08-2022 13:57

BBAFCA +9756

Schijnt een afkoopsom te hebben van 12-15 miljoen.

Volgens @BILD_Sport-Information staat Odysseas Vlachodīmos (28) op het punt om te verhuizen van Benfica naar Ajax Amsterdam. Er is een eerste aanbieding beschikbaar. Van de inheemse Zwabische wordt gezegd dat hij een vier-
of een vijfjarig contract krijgen. Afkoopsom: 12 tot 15 miljoen euro

30-08-2022 13:56

Oldstar +5268

Vlachodimos zou een topkeuze zijn. Ongeveer het beste dat haalbaar is. Zit n.m.m. direct onder het rijtje Neuer, Oblak, Courtois, Ederson e.d.. Voor een middelmatige middenvelder worden kapitalen neergeteld, voor keepers vindt men gauw alles te duur. Vergeet echter niet wat een goeie keeper aan punten kan pakken.

30-08-2022 13:54

PJS +4991

Als ze Vlachodimos en Ocampos halen ben ik een tevreden mens. Keeper hebben we hard nodig en Ocampos ook prima versterking. Ziyech heeft kans gehad maar heeft belachelijke salariseisen. Dus H2 doe je best.

30-08-2022 13:54

VluggeJaapie +2044

Chelsea heeft hoge eisen(40 mil.) Over het salaris valt wel met Ziyech te onderhandelen...

Die Ocampos kan wel een sensatie worden en gelijk een publiekslieveling

30-08-2022 15:34

Cafeoostindie +2734

Vind hem een typische feyenoord speler.
Verfijning zeer matig, meer een vechtvoetballer die met zijn strijd de kuip opzweept.
Heb je zijn balhandelingen gezien?

31-08-2022 00:13

VluggeJaapie +2044

Ja heb ik allemaal gezien, ook niet zo goed in de kleine ruimtes... maar ik hoop dat hij het bij ons goed gaan doen!!!

31-08-2022 06:34

AFCAjaxMidNineties +12682

Een nieuwe keeper zou topprioriteit moeten zijn. Pasveer is de ideale reserve. Kan echt niet als vaste eerste keeper. Verder Gorter als nummer 3 alles in de KKD laten keepen en eventueel de KNVB Beker.

30-08-2022 13:53

ZaadDeMos +1239

Waarom kan Pasveer niet als vaste keeper? Heb je vorig jaar geen Ajax gekeken?

30-08-2022 19:03

AFCAjaxMidNineties +12682

Jawel. Ging als een zandzak naar de grond. Kan echt niet buiten de Eredivisie. Hield regelmatig met meer geluk dan wijsheid de nul. En vergeet niet dat het verdedigend gewoon vaak erg goed stond. Daar kan je hem best de credits voor geven, dat is zeker waar. Maar puur als totaalkeeper is het echt niet voldoende voor Ajax 1. Benfica uit alweer vergeten? Leek Scherpen wel.

30-08-2022 20:20

ZaadDeMos +1239

Ik vind wel dat je schromelijk overdrijft. Bovendien speelde hij tegen Benfica met een gebroken vinger.

30-08-2022 21:10

In Bassey we trust +15361

Als we die Griekse keeper echt kunnen halen gaan we helemaal los.

30-08-2022 13:51

LouisVonGoal +2910

#freekudus!

30-08-2022 13:48

AjaxAdam1900 +3676

Misschien trouwens bewust voor Ocampos gekozen voor de link met Sanchez? Kunnen ze lekker Spaans met elkaar lullen.

Tegenstander met de bal bij de cornervlag:

Sanchez: ‘schop jij zijn been eraf of moet ik het doen?’

Ocampos: ‘ik laat de eer aan jou over.’

Sanchez: ‘VAMOSSSSS’ 🏥 🔪

30-08-2022 13:48

Ozymandias +159568

Twee spelers die niets creëren voor teamgenoten samen op de rechterflank. Dat wordt problematisch voor ons… Alle kansen zullen vanaf links moeten komen.

30-08-2022 13:51

Rodsje +14695

Je blijft die kans creeer statistiek herhalen, zoals je ook dag en nacht blijft herhalen dat Alvarez niet je favoriet is.

30-08-2022 14:00

Ozymandias +159568

Ik heb in dit bericht die statistiek niet eens herhaald...

30-08-2022 14:05

WantAmsterdam +116038

Dus herhalen hoe geweldig Alvarez toch is mag, maar kritiek op Alvarez moet je maar zo zelden als mogelijk uiten?

30-08-2022 14:32

Jellie +420

Lol, jij begint ook iets teveel in je eigen waanideeen te geloven en jezelf iets wat te serieus te nemen.

30-08-2022 14:48

Red Devil +3604

Ajax moet nu snel handelen en niet te lang blijven lullen.

30-08-2022 13:46

Brooklyn +4136

Ajax moet koel blijven en het hoofd erbij houden. Misschien is dit niet ons CL seizoen, met alle wisselingen en onrust. Let wel, ik zeg niks over de Europa League. Maar volgend jaar moet Ajax er CL-technisch wel staan (zeker met de huidige kaspositie). In dat licht moeten investeringen worden gedaan. Geen paniek. Geen Ad hoc. Met het huidige team incl. routiniers kan Ajax het kampioenschap niet ontglippen. Liever een topper halen na het WK in de winterstop en die op lijnen voor volgend seizoen.

30-08-2022 14:21

Engeltje +7351

Waarom gaan we niet voor transfervrijJanuzaj

30-08-2022 13:45

Patrick78 +51759

Ocampos is beter dan Januzaj

30-08-2022 13:46

IboAFCA +16190

Omdat hij nog slechter is dan Ocampos

30-08-2022 13:46

Engeltje +7351

Ocampos is verschrikkelijk is geen back geen middenvelder en zeker geen vleugelaanvaller zeer matige statistieken

30-08-2022 14:04

Godenzoon46 +379

Vermoeiend die berichten over het terughalen van ziyech. Bedrijfseconomisch onverantwoord met zo'n salaris en vraagprijs.

30-08-2022 13:41

Brooklyn +4136

Vanwege bijzondere omstandigheden en bij uitzondering huren tegen huidig salaris. Daar staat Chelsea zeker open voor. Wij overbruggen het seizoen en stomen Conceição klaar voor het echte werk. Ziyech is zeker van een basisplaats ivm WK en zet zichzelf (voor zijn club) in de etalage.

30-08-2022 14:29

036AFCA97 +146646

Ik lees dat Vlachodimos voetballend heel slecht is, dus ik heb even de statistieken van afgelopen seizoen bekeken.

Passnauwkeurigheid eigen helft:
Pasveer 91%
Vlacho 93%

Passnauwkeurigheid helft tegenstander:
Pasveer 36%
Vlacho 27%

Nauwkeurigheid lange ballen:
Pasveer 46%
Vlacho 45%

Allebei hebben ze 0,2 succesvolle run outs per wedstrijd gemiddeld.

Lijkt wel mee te vallen, toch? En als daarbij Vlachodimos nog 10 jaar jonger is, sneller is en een betere reflex heeft denk ik dat dat prima is.

Spreekt ook al Duits en Engels, dus zal zijn medespelers goed begrijpen en door zijn Duits ook wel sneller Nederlands leren.

30-08-2022 13:40

wijzijndebeste123 +163323

hoge ballen vanaf de zijkant is hij zwak. eigenlijk qua type n de gea light

30-08-2022 13:47

Oxxer +163874 moderator

Vlacho is een echte geboren en getogen Schwab, geboren uit Griekse ouders, speelde in Duitste vertegenwoordigende XI tallen. Weet alleen niet waarom hij koos voor de Griekse nationale XI.

30-08-2022 13:48

wijzijndebeste123 +163323

vanwege neuer?

30-08-2022 13:49

Suarez16_ +9175

Neuer, Ter Stegen, Leno, Trapp, etc.? Duitsland heeft echt enorm veel goede keepers. Toch mooier om straks 80 interlands voor Griekenland te spelen dan misschien 5 voor Duitsland. Zeker als je je ook Grieks voelt. Ziyech, Dest en Mazraoui deden dat ook met een stuk minder concurrentie bij Nederland.

30-08-2022 13:53

Oldstar +5268

Wat denk je van de concurrentie met ene Neuer en een zekere Ter Stegen?

30-08-2022 13:57

Oxxer +163874 moderator

Wist ik niet, zelfs het Orakel van AS weet het soms niet, 😂😂

30-08-2022 14:03

MauroRosales10 +442

Ik was bij Ajax benfica laatste cl pot, toen viel het mij echt op dat zijn uittrappen niet heel best waren. Veelal rond de middellijn aan de buitenkant geplaatst maar soms dus ook over de zijlijn en rechtstreeks in voeten van Ajax. Maar ik vind zelf dat het een enorm goede keeper is die we zeker moeten halen als het lukt. Uittrappen vind ik het minst belangrijk en bij Ajax spelen we 8/10x toch blind of timber in om vervolgens over de grond op te bouwen dusja

30-08-2022 13:51

CruijffLegend +4976

H2, kappen nou met die Ocampos! Betaal dan 20 miljoen teveel voor Ziyech of Bailey ipv het geld weg te gooien aan een miskoop.

30-08-2022 13:38

Chris1986 +175

Dat is knap! dat je hem nu al beschouwd als een miskoop😂😂

30-08-2022 13:41

thepower1990 +35726

Ben benieuwd of jij ook de tijden van Ismael Urzaiz, Sammuel Kuffour, Tobias Sana, en Niki Zimling hebt meegemaakt om nu Ocampos even een miskoop te noemen. Hij kon je nog we eens gaan verrassen.

30-08-2022 13:45

CruijffLegend +4976

Ja, daarom ben ik ook zo positief, ik heb flashbacks.

30-08-2022 14:03

1991 +7787

Het wordt:
Bergwijn-Brobbey-Bailey
Ocampos- Tadic/Kudus - Alvarez/Grillitsch ;)

Let maar op..

30-08-2022 13:46

NeeI +107652

Ik vind 20M voor Ocampos behoorlijk wat. Voor dat geld, misschien iets meer, had je Bailey ook binnen kunnen hengelen.

Waar ik vooral benieuwd naar ben, wat voor profiel zochten ze als vervanger van Antony? Van Ziyech naar Ocampos is een wereld van verschil.

30-08-2022 13:38

Ricoteb +53174

Denk dat Bailey nog duurder was geweest. Plus dat zijn vader bijna een soort Raiola achtige zakenman is, dus die zal ook wel een groot salaris vragen. Qua type lijkt hij me zeker meer op het type Antony. Ocampos is een totaal ander type, maar kan zeker complementair zijn aan Tadic en Bergwijn

30-08-2022 13:40

CruijffLegend +4976

Als je toch 20M gaat weggooien had je dat beter kunnen investeren in Bailey of Ziyech.

30-08-2022 13:42

twynestar +28228

die vader is wel een ramp ja, dat weten ze in leverkusen en vooral in Genk.

30-08-2022 15:27

milan-jantje +2836

Zou wel ziek goeie zaken doen als je nu nog Ocampos, Vlochodimos en Grillitsch haalt.

30-08-2022 13:38

CruijffLegend +4976

Om te janken ja

30-08-2022 13:40

Suarez16_ +9175

Basisspelers van Benfica, Hoffenheim en Sevilla met allemaal een marktwaarde rond de 20 miljoen. Europees had ik ook liever iemand anders gezien dan Ocampos in ieder geval, maar Vlachodimos en Grillitsch zijn gewoon prima versterkingen op 2 zwak bezette posities.

30-08-2022 13:55

CruijffLegend +4976

Grillitsch prima, Vlacho heb ik mijn twijfels bij, Ocampos lijkt me helemaal niks.. maar we gaan het meemaken, hoop uiteraard dat ze het goed doen.

30-08-2022 13:57

strakkevoorzet +4189

PSV komt met El Ghazi en ging vol voor Stengs, en wij zeiken over de komst van Ocampos. Het verschil mag er wezen :)

30-08-2022 13:37

JordanAFCA +22481

Als je het zo bekijkt.. haha

30-08-2022 13:40

Suarez16_ +9175

Het kan verkeren. 8 jaar terug waren we dolblij met Sana die voor 4 ton van een nietszeggende club uit Zweden kwam. Nu baal je dat Ajax 20 miljoen betaald voor een Argentijns international die bij Marseille en Sevilla 5 seizoenen op rij basisspeler is geweest en daar prima stats kon overleggen. Ik ben benieuwd wat de tendens was geweest als Ziyech niet in beeld was geweest en Antony voor 60 miljoen was verkocht. Dan was iedereen wel positiever geweest. Al had ik wel liever Bailey gezien omdat dat ook zo'n snelle speler is voor Europa. Echter in de Eredivisie is Ocampos misschien weer beter door zijn techniek.

30-08-2022 13:37

champhead +14314

Sana was in zijn eerste 3 potjes echt een soort Neymar (haar hielp ook mee) daarna werd het heel snel heel slecht hahaha

30-08-2022 13:45

twynestar +28228

kenden we neymar toen al?

30-08-2022 15:28

Nr.10 +110990

Hij heeft wel een goeie gifkop, die Ocampos. Die wordt binnen no-time net zo gehaat in de Nederlandse stadions als eerder Tagliafico, Antony en Tadic, let maar op.

30-08-2022 13:36
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.