'RvC Ajax zet vooralsnog streep door transfer van Ocampos'

door Bart Veenstra 1720

Bron De Telegraaf, Voetbal International

'RvC Ajax zet vooralsnog streep door transfer van Ocampos'

door Bart Veenstra 1720

Bron De Telegraaf, Voetbal International

Laatst geüpdatet

De Raad van Commissarissen van Ajax zet vooralsnog een streep door de transfer van Lucas Ocampos naar Ajax, zo melden onder meer De Telegraaf en Voetbal International woensdagochtend. De RvC van Ajax heeft technisch manager Gerry Hamstra een tik op de vingers gegeven, zo valt te lezen.

Volgens de RvC van Ajax is een transfersom van twintig miljoen euro plus een meerjarig contract en een riant salaris voor een 28-jarige speler op dit moment onverantwoord. Bronnen binnen Ajax melden tegenover De Telegraaf dat de Argentijn in afwachting van het overleg van woensdag zelfs is teruggekeerd naar Sevilla.

Dat de RvC van Ajax ingrijpt mag opmerkelijk genoemd worden. Ajax heeft immers al een akkoord met Sevilla over de transfersom en is daarnaast op hoofdlijnen akkoord met Ocampos zelf. Het is echter wel zo dat transacties boven één miljoen euro aan de RvC moeten worden voorgelegd. Die oordeelde dit keer hard over de de door Hamstra (bijna) afgeronde transfer.

Weet directie Ajax de RvC alsnog te overtuigen?

Volgens De Telegraaf zou de transfer nog wel door kunnen gaan, maar dan moeten Hamstra, algemeen directeur Edwin van der Sar en Klaas-Jan Huntelaar de RvC nog weten te overtuigen. 'Als Ocampos, die al in Nederland was voor de medische keuring, nog wil tenminste', voegt De Telegraaf er nog aan toe.

In de komende uren zal duidelijk worden of Ajax Ocampos alsnog binnenhaalt of dat het overschakelt naar een alternatief. Zo worden Leon Bailey en Justin Kluivert - die zijn transfer naar Fulham afgeketst zag worden - nog genoemd. Ajax heeft tot 00:00 uur woensdagavond om nog nieuwe spelers aan te trekken.

Ajax is dringend op zoek naar een opvolger van Antony. De Braziliaan vertrok voor een bedrag van minimaal 95 miljoen euro plus maximaal vijf miljoen euro aan bonussen naar Manchester United.

Bestel het nieuwe derde Ajax-tenue nu in de Ajaxshop!

Lees meer over:
Plaats reactie

Ajax4proud +10790

Het RVC Annette Mosman, Danny Blind, Leen Meijaard, Ernst Ligthart, Peter Mensing op het laatste moment een transfer bijna om zeep helpen.

Volgens mij heeft Ajax nu geld zat om van de beurs te gaan maar of dat veel gaat opleveren. Wat de RVC doet op dit moment is gewoon niet professioneel.

31-08-2022 22:05

Freddy Ax +1386

Onbegrijpelijk dat dit gebeurt ,eigenlijk schandalig.
De RVC heeft geen financiële redenen denk ik zo ,ze mengen zich rechtstreeks in het technisch plan ,daar zijn ze niet bekwaam voor.
Dit is een schop naar Schreuder ,vd Sar , Hamstra en Huntelaar.
Ik ben benieuwd wat daar de uitleg over gaat zijn.

31-08-2022 15:40

BackInBlack +14441

Grillitsch komt ???

31-08-2022 15:18

Yeshyeshyall +10920

Nou ja als er geld naar vage partijen gaat kan ik me er nog iets bij voorstellen maar het klinkt als l*lkoek

31-08-2022 14:54

De-King +20122

Bailey of Ziyech nog binnenhalen vandaag. Dat word heel krap natuurlijk, maar als Hamsta en Huntelaar dit nog voor elkaar krijgen. Dan zou ik een heel blij zijn en dan hebben we een top transferwindow gehad.

Hamstra en Huntelaar maak me gek vandaag haha,

31-08-2022 13:24

ProfessorX +19827

Is dit eigenlijk nu al de hand van die Hendriks onze nso nsf hockey gay

31-08-2022 13:18

Raymond.V +2711

Ajax klopt weer aan bij Ziyech… TG

31-08-2022 13:00

DonAdam +2360

Dit is pijnlijk. De RvC en Susan Lenferink hebben de verkoop van Antony opgelegd en zij houden nu deze transfer tegen, zodat Schreuder zonder echte rechtbuiten zit in de Champions League.

Ik snap best dat er controle nodig is, om de salariskosten in toom te houden, maar er moet bij voorbaat een plan liggen waar de RvC aan moet meewerken, want anders krijgt de voetbaltak problemen zo vlak voor de transferdeadline.

Laten we wel wezen, het draait bij Ajax om het voetbal en alles moet daar op afgestemd zijn. Er MOET een echte rechtsbuiten komen vandaag.

Overigens snap ik heel goed dat Ajax de verkoop van Antony niet kon weigeren voor 100 miljoen.

31-08-2022 12:52

tnrg +1145

Hoezo MOET er een rechtsbuiten komen? Doe het gewoon met de spelers die je al hebt en ga niet op de laatste dag paniekaankopen doen.

Misschien is de transfer ook wel afgekeurd door de RvC omdat er geen (positieve) scoutingsrapporten lagen over deze speler en was dit alleen een tip van Schreuder. Met de niet gescoute tips van Ten Hag hebben we al genoeg geld verloren.

31-08-2022 13:02

DonAdam +2360

Ik zeg er moet een rechtbuiten komen, omdat iedereen verlangt dat Schreuder zijn elfftal naar overwintering in de CL loodst en hij landskampioen wordt met Ajax.

Dan kan je als RvC niet de verkoop van je enige CL rijpe rechtsbuiten erdoor drukken en een inkomende transfer erdoor drukken. Ajax is een voetbalclub, waar prijzen moeten worden gewonnen, geen commerciele instelling waar winsten moeten worden behaald.

Overigens lees ik nu weer dat Ajax voor ZIyech gaat, en juist dat vind ik een slecht idee, omdat Ajax al voldoende creatieve aanvallende middenvelders in de selectie heeft(ookal is Ziyech beter dan die anderen), die in de bal komen. Er moet diepgang en snelheid komen op de rechterflank. Ik vind dat je Ziyech pas mag halen als je Berghuis wegdoet.

31-08-2022 13:16

Jariking +5445

Top communicatie bij Ajax!

31-08-2022 12:40

Jutter1 +4311

De voorbereiding was al een chaos. Het transferbeleid is eigenlijk nog een graatje erger, een soort van hak op de tak beleid. Bovendien lijkt er intern bij Ajax geen uniformiteit te bestaan met name waar het inkomende transfers betreft. Je krijgt steeds meer de indruk dat die RvC stevig op de rem trapt, ook in dit geval, in de rug gesteund door FD Lenderink. Ik denk dat beiden met name die Antony transfer er hebben doorgedrukt,alhoewel dat dus uiteindelijk een astronomisch bedrag opbracht. Het hele huidige transfergebeuren heeft natuurlijk in hoge mate te maken met het feit dat er weiliswaar veel geld is binnengekomen maar de kwaliteit op het veld is achteruit gegaan, het is maar net waarvoor men kiest. Of veel geld op de bank of een zeer waarschijnlijk tussenjaar, met name Europees. Zowel die RvC als de TD zijn relatieve rookies op voetbalgebied. Die 5! Basisspelers hebben laten vertrekken en dachten met het inkomende geld wel adequate vervangers te kunnen halen, nou dat valt dus tegen. Die RvC zijn een soort baantjesjagers die vaak al bij andere bedrijven werkzaam zijn geweest, waarvan de samenstelling bovendien vrij vaak veranderd, m.a.w. zij hebben met hun status/verleden naar verhouding te veel macht en kunnen alles tegenhouden. Hun primaire doel is het de club gezond achter te laten bij vertrek. Dat daarbij de kwaliteit op het veld geweld aan wordt gedaan neemt men dan schijnbaar maar voor lief. Er zijn dus te veel kapiteins op het schip bij Ajax, die zijn het, ook in andere takken van de maatschappij, zelden of nooit met elkaar eens. Het bewijs wat dat betreft ligt bij Ajax ook voor het oprapen, lijkt mij zo. Ik ben reuze benieuwd wat zich werkelijk/exact binnen Ajax heeft afgespeeld in deze zomerperiode, dat zullen we t.z.t. wel te weten komen, denk ik!

31-08-2022 12:12

Ferdy.t +203

Had de hoop dat ze binnen Ajax wel iets hadden geleerd over communiceren na de verschillende gebeurtenissen. Het is nog steeds een puinhoop wat dat betreft.

31-08-2022 12:09

ProfessorX +19827

Het komt wel van de Telegraaf dus benieuwd naar het hoe. En wat

31-08-2022 12:03

voorkennis +2101

Voordeel van Kluivert is, is dat we dan nooit meer van feyenoord en psv zullen verliezen zolang hij het ajax shirt draagt (zijn eigen woorden in een interview)
2 weken later was ie weg

31-08-2022 12:02

Snellejapie +11401

"Ajax zit in mijn hart".

31-08-2022 22:35

Tonymacaroni +778

Er wordt hier wat afgezeurd over hoe zielig dit is voor Ocampos, maar als hij een miljoen meer kan verdienen bij pak hem beet Burnley, steekt hij een dikke vinger op richting Ajax.

31-08-2022 12:02

Ricoteb +53174

Dat weet je niet. Sommige spelers komen echt nog voor de naam en de CL naar Ajax, in plaats van naar de PL gaan. Kijk naar Bassey.

31-08-2022 12:06

Stefansuarez +19011

Als Ocampos zijnde zou ik ajax laten stikken

31-08-2022 12:00

Ricoteb +53174

Sevilla moet sowieso van hem af, dus dan moet ie voor morgenavond opeens nog een andere club vinden. En lijkt me dat Schreuder en H2 altijd eerlijk en meelevend met m zijn geweest

31-08-2022 12:02

ProperFootball +14456

Ik ook. De speler kan er weinig aan doen. Maar ik ben er alsnog blij mee als ie niet komt voor al die miljoenen.

31-08-2022 12:50

godofajax1900 +4171

Waarom willen er nog zo veel mensen

J.kluivert terug
De j staat voor judas
Die gozer neem ik nooit meer serieus en al kan hij ergens 1 euro meer verdienen wil ie weer weg
Ik vind weinig verdienen ergens waar je het leuk hebt minder erg als dat ik ergens meer verdien en er geen zak aan vind maar ja dat ben ik

31-08-2022 12:00

strakkevoorzet +4189

Labyad is transfervrij en kan ook rechtsbuiten.. buitenkansje!!

31-08-2022 12:00

godofajax1900 +4171

Hahahahaha

31-08-2022 12:01

Michiel Kapteijns +5372

Dubbel gevoel. Als ik het goed begrijp heeft de rvc (en CFO Lenferink) ook al ingegrepen toen de technische leiding de poot stijf bleef houden bij Antony, en nu dus weer. In alle eerlijkheid kan ik me wel vinden in het besluit, al is de volgorde natuurlijk helemaal fout. Het tegenstrijdige gevoel zit hem erin dat de bobo's nu weer de baas lijken te zijn over de mannen met voetbalachtergrond. Benieuwd hoe Cruijff hier vanaf boven naar kijkt.

31-08-2022 12:00

yoyo +70

die draait zich om. heb je net 100 miljoen binnen, gaan ze de vervanger van Antony blokkeren... uit niets anders dan gierigheid.

31-08-2022 12:22

DeHeerVanDeMeer +25164

Hallo Rvc, Babel is heel héél goedkoop..

31-08-2022 11:58

Hakim22 +7429

Kom op rvc nog maar 3 keer kont tegen de krib en we hebben hem gratis!!

31-08-2022 11:58

yoyo +70

daar is absoluut geen tijd voor, en dan verkopen ze hem wel aan een andere club.

31-08-2022 12:20

AjaxAdvocaat +12677

15 miljoen voor deze speler is meer dan prima, jongen heeft echt wel kwaliteiten en voor 15 miljoen mag je hem (nu al helemaal niet) laten lopen. Snel afronden die hap, wil doorschakelen naar Vlachodimos/Flekken (ja ik ben best geïnteresseerd in Flekken, vind het een goede keeper) en Grillitsch!

31-08-2022 11:57

AjaxDaniel +14514

Indd. Daramy was 12 miljoen…

31-08-2022 11:59

strakkevoorzet +4189

Flekken is gigantisch onderschat, iedereen beoordeelt hem op 2 wedstrijden in het Nederlands elftal, maar iedereen die Bundesliga kijkt is razend enthousiast over hem. Is daarnaast oprecht heel goed met zijn voeten en daarmee een rustpunt voor de defensie. Een echte Ajax-keeper imo

31-08-2022 11:59

AjaxAdvocaat +12677

Dat heb ik dus ook, iedere keeper maakt wel eens fouten (zie Onana tegen Liverpool, Pasveer tegen Benfica). Flekken verdient echt wel een kans bij Ajax.

31-08-2022 12:01

Ricoteb +53174

Eens! Denk wel dat het Vlachodimos of niks wordt het qua keepers. Lijkt me sterk dat Ajax al een deal met zowel Benfica als Freiburg heb liggen en dat ze zeggen “we wachten wel eerst op Vlachdimos”. Mijn Flekken past als type een stuk beter bij Ajax ja.

31-08-2022 12:04

AjaxAdam1900 +3676

5 miljoen bespaard is netjes, maar die niet de manier waarop het hoort te gaan.

31-08-2022 11:56

AjaxAdvocaat +12677

We doen er gewoon gratis Magallan bij 😁

31-08-2022 12:02

AgeM +939

Uitstekende beslissing . Zag gisteren filmpje bij vandaag inside waar hij een speler aan de zijlijn verrot schopte . Beslist geen ajaxvoetballer.
Kluivert ook niet aub . Volkomen overschatte voetballer . Bailey misschien . Ook groot geschreven maar kan toch potentie hebben

31-08-2022 11:55

Patrick78 +51628

Aldus de nieuwe video-analist van Ajax

31-08-2022 11:58

AgeM +939

@Patrick78
Niet gezien zeker ? En als deze speler de voorkeur heeft van Schreuder geeft het ook te denken voor de rest van het seizoen

31-08-2022 12:16

EricAjax1 +7471

Hahahaha wat een vreselijk domme reacties staan hier tussen zeg

31-08-2022 14:21

Raoul Circkens +1047

Aha, het blijkt een briljante move te zijn, Sevilla wil van hem af en wil nu ook met minder genoegen nemen :-)

31-08-2022 11:55

AjaxAdam1900 +3676

Haha wtf nu op te halen voor 15 mil

https://twitter.com/mikeverweij/status/1564913607502184448?s=21&t=7ttzCzBEQAV1t3WjWYJbAg

31-08-2022 11:55

036AFCA97 +146646

Als 15 miljoen voor Ocampos betekend dat ze het ff snel kunnen afronden en Ajax dan Vlachodimos en Grillitsch kan binnenhalen, prima.

Maar ik twijfel nog steeds over Ocampos. Doe mij meer een linksbenige vleugelflitser met snelheid.

31-08-2022 11:55

ProfessorX +19827

Wie dan in een halve dag ?

Soms kan je tevreden zijn en nee geen Kluivert

31-08-2022 11:57

ProfessorX +19827

Nee die staat Conceição in de weg (25 tegen 28) plus zijn vader is media geil

31-08-2022 12:07

AjaxDaniel +14514

Hahahaa toch ff 5 miljoen verdiend. Maar het is wel op een schaamteloze manier

31-08-2022 11:54

Soccerskins v2 +43196

Zomaar opeens 5 miljoen korting. Dat is dus ook niet sterk onderhandeld door Hamstra en Huntelaar. Ajax zou hem nu voor 15 mogen overnemen.

31-08-2022 11:54

ReconditeNL +6480

Denk dat het vooral komt omdat zij januzaj al binnen hebben als vervanger, dat was nog niet het geval toen ze aan het onderhandelen waren lijkt me.

31-08-2022 11:55

Soccerskins v2 +43196

Heeft Januzaj al getekend? Ik dacht dat dat nog niet helemaal rond was.

31-08-2022 11:59

Talentje020 +19867

Erg amateuristisch van de RVC, kan me voorstellen dat H2 en Schreuder zich wederom niet serieus genomen voelen, inhoudelijk hebben ze wellicht een punt, maar de timing is Ajax onwaardig, en geeft ook voor toekomstige aankopen een slecht signaal af,

31-08-2022 11:52

Ozymandias +159568

Ze hebben zo'n 100 miljoen mogen uitgeven maar zouden zichzelf niet serieus genomen voelen?

31-08-2022 11:53

Tonymacaroni +778

De RVC had al veel eerder moeten ingrijpen.
Wat moeten we nou met die Sanchez en Wijndal ?

31-08-2022 11:56

Bassey +8186

Sanchez is een prima speler voor 5 miljoen en je hebt waarschijnlijk 4 miljoen teveel voor wijndal betaald.
Tsja het is wat is

31-08-2022 11:57

ProfessorX +19827

Ozy je moet wel je team op pijl houden en zeker als je iemand net kwijt ben voor opnieuw 100 miljoen

31-08-2022 11:58

PH2BOT +39990

Wanneer je halve selectie verdwijnt is 100M echt niet zo heel veel in deze transferidioterie. SKY en oa die over de top rijke oliemagnaten met hun voetbalspeeltjes helpen het voetbal volledig naar de radsmodee. Voetbal is steeds minder amusement en steeds meer verslepen van grote zakken met geld. 100M mogen uitgeven voor wie aan wil blijven haken is dus veel minder dan het lijkt in dit wereldje. 20M voor het terugkopen van een eigen speler die vlak daarvoor gratis en voor niks de tent bij Ajax uitloopt..en vervolgens zelf lekker de zakken vult... .dàt is pas krankjorum!!

31-08-2022 12:05

Kaatje +4791

Ik probeer de situaties te begrijpen vanuit alle partijen. Want 'willen' versus kunnen en of doen is niet altijd een één-tweetje. RVC, directie, technisch hart, de trainer zelf enz. hebben allemaal een reden om iets te willen, goed te keuren of af te wijzen.
Op deze laatste dag belangrijk om goed met elkaar te overleggen en alle voor- en nadelen weg te strepen.
Ondanks de opbrengst van Antony, is het financieel belangrijk te kijken wat nu nog moet en wat wel niet kan. Maar mag m.i. niet boven het sportieve belang heersen. We willen kampioen worden, de beker winnen, de CL winnen. Ajax is veel basisspelers en daarmee automatisme kwijt. Schreuder zoekt ook nog. Echter, we hebben geen weken, maanden de tijd meer. Het team moet er nu staan.
Maar als intern Ajax nou 'brandjes' komen is dat niet goed. Zo was ook de houding van Schreuder niet goed afgelopen zondag bij Rondo; je mag zo denken maar niet handig om dat zo te uiten.

Of Ocampos wel of niet moet komen weet ik niet. Maar wat nu gebeurt is naar de speler Ocampos niet netjes; amateurisme zou ik bijna zeggen. Hem evt 'inruilen' voor Kluivert is ook een soort van amateurisme.

Ik hoop dat deze dag voortvarend en slagvaardig verloopt in communicatie binnen de club , eventuele nieuwe spelers en dat iedereen vanavond bij het einde van de transferperiode voldaan en tevreden kan zijn.

31-08-2022 11:52

jeffrey_van_der_sluis +30336

https://twitter.com/MikeVerweij/status/1564913607502184448?t=DBQxLM9CkfkPkPFzBrO-1w&s=19

Toch een doorbraak en nu goedkeuring RvC?

31-08-2022 11:52

4EVERAJAX +8363

Bizar...doe maar 5 mio minder

31-08-2022 11:55

El Pacino +3609

Dit is echt zwaar gezichtsverlies en je kan niet maken naar Ocampo. En dan denken ze nu aan Kluivert. Dit is ook echt een stuk wantrouwen naar de directie. Dit gaat intern tot grote problemen leiden.

31-08-2022 11:52

Jeffsajax +1895

Juist! heel goed!
echt fantastisch bericht, er zitten dus echt beleidsbepalers op de juiste plek

31-08-2022 11:52

El Pacino +3609

Dit is heel slecht voor de naam Ajax en het vertrouwen in de organisatie. En dat op de laatste dag van de transferwindow. Zo stom dit.

31-08-2022 11:53

Jeffsajax +1895

Weet je wat slecht voor Ajax is;
Wanbeleid, spelers kopen die absoluut niets toevoegen op de transfer deadline dag. Een speler als Ocampos gaat geen imago schade leveren.
Bekijk het grote geheel.
Muiterij en onvrede binnen de huidige selectie; we hebben namelijk;
Berghuis, Tadic, Kudus, nieuwe aankoop portugees, Sontje en Axel voor deze positie.

Hiermee elimineer je de doorstroom van de jeugd -> vertrek jeugdspeler.
Hiermee creëer je dat speler contracten niet verlengen )> Nous, Onana, Gravenbergh, Brobbey...

echt hier moet je gewoon voor gaan liggen, die imago schade is verwaarloosbaar met de impact op lange termijn.

31-08-2022 12:02

Jari Jansen Janssen +510

Prima actie van de RvC, is ook hun taak. Wel onhandig dat dit nu pas gebeurd.

Lijkt me sterk dat er nu nog een vervanger komt. Beter niks dan half werk voor een hoop geld.

31-08-2022 11:52

El Pacino +3609

Spreekt onze zogenaamde voetbalkenner.

31-08-2022 11:53

Tonymacaroni +778

Hoef je geen voetbalkenner voor te zijn. Kijk om te beginnen eens naar de economische en juridische rechten en plichten van een beursgenoteerd bedrijf
en diens comissarissen. Ook comissarissen kunnen weggestuurd worden.

31-08-2022 12:00

ajaciedpp +1597

Verdienen die bloedzuigers van de RVC daar ook nog veel geld mee???? Een schande dat H+H zo worden vernederd door deze farizeeers, Heel veel respect voor al hun geweldige werk, maar stank voor dank door deze corrupte RVC oude lullen!!!!!

31-08-2022 11:51

thepower1990 +35726

Is de Chinees al gearriveerd bij de Arena?

31-08-2022 11:51

strakkevoorzet +4189

Koste €30 euro en als het op is heeft het geen restwaarde. RVC vond het onverantwoord en heeft doorgeschakeld naar Nederlandse doppertjes en worteltjes. Ook lekker en koste maar €2,50.

31-08-2022 11:52

Jake the Snake +17314

Porto vroeg oorspronkelijk 20 miljoen voor hun toptalent Conceição. Het is omdat het oude contract een clausule van 5 miljoen bevatte waardoor Ajax daar gebruik van kon maken. Super buitenkans dus! Maar stel hij had dus pakweg 15 miljoen gekost na onderhandeling, dan had iedereen hier gezegd dat niemand meer hoefde te komen. Geef die jongen lekker het vertrouwen en wissel met af met je duurbetaalde Berghuis. Twee totaal verschillende spelers voor de rechterflank.

31-08-2022 11:50

DankzijCruijff +48641

Puur vanuit technisch beleid is het een uitstekende beslissing van de RvC en een goed signaal naar H2. De timing had alleen beter gemoeten; dit moet je niet pas doen wanneer zo'n jongen al bij ons geland is voor een medische keuring. Dat is amateuristisch.

Maar nogmaals, met het inhoudelijke standpunt van de RvC ben ik het roerend eens. H2 heeft werkelijk fantastisch werk geleverd tot nu toe, maar ze lijken met Ocampos door te slaan wat betreft het kopen van spelers. Totaal ander type buitenspeler, weinig restwaarde, flinke transfersom en dito salaris. En het is nog maar de vraag of hij een sigifnicant betere rechtsbuiten is dan Conceicao, Berghuis en Kudus. Heel begrijpelijk dat er op de rem getrapt wordt.

31-08-2022 11:48

voorkennis +2101

OFF TOPIC:
Feyenoord grijpt naast Grillitsch'

Florian Grillitsch komt niet naar Feyenoord. Volgens het goed ingevoerde Twitter-account Hamstelaar is de kans erg groot dat de transfervrije 27-jarige middenvelder een contract gaat tekenen bij Ajax.

Afgelopen weekend gaf trainer Arne Slot aan dat Grillitsch op het lijstje stond van Feyenoord, maar dat zijn komst een lastig verhaal ging worden. De rechtspoot, met een huidige marktwaarde van zestien miljoen euro, had de clubs voor het uitkiezen. Grillitsch lijkt nu te gaan kiezen voor een nieuwe samenwerking met Alfred Schreuder. De twee werkten eerder samen in Duitsland.


de sfeer zit er goed in op FR12 hahahaha

31-08-2022 11:48

AjaxDordt +14021

KNJB!!!!!!!!!!!!!

31-08-2022 11:51

Bramble1988 +9247

Haha, heerlijk

31-08-2022 11:52

4EVERAJAX +8363

Verloopt het op die site een beetje Grillig

31-08-2022 11:56

Therealist2021 +2696

Het is waar maar waar je om kan lachen volgens mij hebben ze prima ingekocht.

31-08-2022 12:12

Rinban +2068

Het wordt toch Ziyech!

31-08-2022 11:48

Aurelius1 +19697

Van de RvC mag ie dus alleen gekocht worden als de prijs gedrukt wordt. Zeer goed.

31-08-2022 11:48

036AFCA97 +146646

Ik hoop dat Ocampos niet meer wil komen en Ajax doorschakelt naar Bailey.

31-08-2022 11:47

4EVERAJAX +8363

Stiekem ik nu ook en deed ik dat eerder ook al (hopen op Bailey)

31-08-2022 11:57

Web +178830

Buiten wat ik er van vind
Want er is voor beide wat van te zeggen
Te veel spelers van boven de 27 jaar met geen rest waarde?
Maar aan de andere kant krijg je godsvermogen voor Antony

Maar dit komt zo amateuristisch over
En voor die speler is het ook nog eens zwaar kut
Is het nu zo moeilijk, je weet al dagen dat het rond de 90 miljoen ging zitten
Dan heb je toch de tijd om te overleggen, wat het alternatief is

31-08-2022 11:47

Suarez16_ +9171

Kan je wel overwintering in CL kosten.

31-08-2022 11:46

voorkennis +2101

Ik vind het echt schaamteloos richting Ajax en vooral die speler.
Dagenlang lees je niks anders over die gast, trekt ajax m aan gaat de RVC er voor liggen.
Leven die gasten in een bunker afgesloten van de buitenwereld en alle social media

31-08-2022 11:46

stefaanovic +2690

Waarom roepen toch zoveel mensen om Kluivert. Vond zich te goed voor ajax en vervolgens overal mislukt...

31-08-2022 11:46

Steffenhagen +37732

Wat ik al langer zie is dat de RVC niet langer positief is over de directie . De affaire overmars heeft dat enorm op scherp gezet . De komst van Maurits Hendriks is een teken aan de wand , evenals het niet benoemen van een TD. Van der Sar is voor het eind van het jaar weg ; die gaat zijn ontslag aanbieden

31-08-2022 11:46

diamanti +3194

Hup Alfred aan de slag met Conceicao, zorg dat die jongen zich ontwikkeld. Hij hoeft toch niet alleen maar gearriveerde spelers te hebben?

31-08-2022 11:46

fmol11 +1236

Ik vind het heel verstandig dat de RvC op de rem trapt. Nu niet in paniek slechte investeringen doen. Het beste is iemand huren. We spelen op 13 november al de laatste wedstrijd voor het WK. Daarna heb je ruim twee maanden om in alle rust de selectie door te lichten en verder te versterken. Ik heb liever dat ze 20 miljoen aan een nieuwe Antony of Neres uitgeven dan aan een 28-jarige Ocampos.

Tot 13 november redden we het ook wel met de huidige selectie. Berghuis, Tadic, Bergwijn, Chico en Kudus kunnen rechtsbuiten spelen. Dat komt echt wel goed.

31-08-2022 11:46

Genieter +6

Teleurstellend dat er in de jeugd niets doorkomt om dit op te vangen, kennelijk wordt Hansen te licht bevonden door Schreuder.

Lijkt me niet onterecht dat de RVC een keer nee zegt tegen een aankoop van 20mln van 28 jaar, met een riant salaris en geen enkele restwaarde.

Op zoek naar een groot talent met potentie en een mooie doorverkoop som! Dat is meer des Ajax

WZAWZDB

31-08-2022 11:45
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.