'Ajax op hoofdlijnen akkoord met Torino over transfer Schuurs'

door Justin Fokkens 192

Bron De Telegraaf

'Ajax op hoofdlijnen akkoord met Torino over transfer Schuurs'

door Justin Fokkens 192

Bron De Telegraaf

Laatst geüpdatet

Perr Schuurs vervolgt zijn loopbaan zo goed als zeker in Italië. De Telegraaf meldt zaterdagavond dat Ajax en Torino op hoofdlijnen een overeenstemming hebben bereikt over een overgang van de centrale verdediger. Daarmee komt er naar alle waarschijnlijkheid een einde aan de periode van de verdediger in Amsterdam.

Beide clubs hebben elkaar zaterdagavond gevonden omtrent de transfersom voor de centrale verdediger en hopen zondag het papierwerk in orde te maken. Indien dit is gebeurd, zal Schuurs afreizen naar Turijn om zijn transfer af te ronden. Voor de speler met een verleden bij Fortuna Sittard ligt een contract tot 2026 klaar in Italië.

Torino zal een vast bedrag van 9,5 miljoen euro naar Amsterdam overmaken. Verder is een maximaal bedrag van 3,5 miljoen euro aan bonussen overeengekomen. Daarmee maakt de landskampioen een forse winst op de Ajacied. In 2018 namen de Amsterdammers hem namelijk voor drie miljoen euro over van Fortuna Sittard.

Opvolger in de startblokken

Met het vertrek van Schuurs hoopt Ajax een nieuwe centrale verdediger aan de selectie toe te voegen. Dit wordt naar alle waarschijnlijkheid de Turkse verdediger Ahmetcan Kaplan. De negentienjarige speler van Trabzonspor heeft met de Amsterdammers al een mondeling persoonlijk akkoord bereikt over een verbintenis van vijf seizoenen.

Bestel het nieuwe Ajax-uittenue nu in de Ajaxshop!

De bookmaker verwacht veel doelpunten bij Ajax - FC Groningen! Verwacht jij dat er minimaal vier doelpunten vallen? Zet in en krijg 1,80 keer je inzet terug bij minimaal vier goals!

Als je verantwoord speelt, houd je het leuk. Wat kost gokken jou? Stop op tijd, 18+.

Lees meer over:
Plaats reactie

Hollister +12621

15% doorverkoop... inclusief opleidingsvergoeding kan dat in de de toekomst nog mooi 18% extra opleveren... kan zomaar weer wat xtra miljoenen betekenen

16-08-2022 11:36

michaellaudrup +4660

Jammer qua fysiek alles mee, maar totaal geen zelfvertrouwen .Stond niet altijd slim opgesteld en was hij wat traag in zijn verdedigende acties.Succes bij Torino.

15-08-2022 23:57

Fredje_Grim +3

Succes daar Perreke!

14-08-2022 20:15

PH2BOT +40449

OT: Kan FC Antwerp Pierie niet per direct overnemen? Overmars weet vast nog wel waarom hij hem destijds naar Ajax heeft gehaald. En Magallan.....die heeft tenslotte ook al bij Anderlecht gespeeld. Waar speelt Labyad nu trouwens?

14-08-2022 14:29

Freddy +11456

Labyad is zwaar geblesseerd geraakt

14-08-2022 22:27

Gooseman +11884

Lekker voor Fortuna. 1,5 miljoen erbij door goed te onderhandelen met Ajax. Hadden waarschijnlijk meer verwacht destijds.

14-08-2022 14:06

Steeph +3867

Ajax moet sneller afscheid nemen van dit soort spelers, ipv zitten soephappen en hopen dat het wat wordt. Een seizoen te laat vertrokken. Zelfde geldt voor Gorter, Magallan, Klaiber, Rensch, Danilo, enfin… liever A jeugd op de bank dan dit soort soepkippen.

14-08-2022 13:15

Harrie.S63 +1699

10 miljoen winst doorverkopen dat is mooi gedaan.
Nu kaplan halen.

14-08-2022 12:48

komopajax777 +13297

Perr is uiterst sympathiek ,maar komt gewoon tekort voor Ajax 1.Niet qua voetbalvermogen misschien, maar wel om het pure verdedigen wat hij gewoon niet beheerst, omdat het niet in
zijn systeem zit.Hij maakte ook bijna geen gebruik van zijn sterke punten als het afstandsschot
en zijn lengte.Ik gun hem een goede ontwikkeling in Italie.

14-08-2022 12:36

Stefansuarez +19080

Trabzonspor heeft de vervanger van kaplan al binnen Marc bartra van betis.

Lijkt me dus een formaliteit kaplan naar ajax.

Waar ben je ST

14-08-2022 12:10

Freddy +11456

Schuurs heeft vooral vertrouwen en speelminuten nodig

14-08-2022 11:43

Martje +2928

Ik denk eerlijk gezegd dat Schuurs beter met ruimte in de rug kan spelen dan in een diep blok. Hij heeft wel de snelheid om te compenseren voor die ruimte die hij laat, maar juist vaak bij een voorzet liet hij zich voor mijn gevoel zo makkelijk aftroeven.

14-08-2022 11:40

Kaatje +4812

Mooi als dit rond komt, want het is hem gegund. Ik hoop van harte dat Schuurs daar weer extra uitdaging vindt en het goed gaat doen.

Dan zou er nog interesse van verschillende clubs zijn voor Klaiber waaronder Utrecht die hierover nog steeds aan het nadenken is.
En was er ergens eind juli al niet een persoonlijk akkoord tussen Mallejan en Spartak Moskou? Dat moet toch niet zo moeilijk zijn voor Ajax?

14-08-2022 11:38

AlexIbarra +19290

Ik juichte al over Magallan maar helaas..
Het was CSKA Moskou btw.

14-08-2022 12:06

Kaatje +4812

Je hebt gelijk, scherp van jou met deze temperaturen :-)

14-08-2022 12:40

AlexIbarra +19290

Tja, het was voor mij qua Ajax hét hoogtepunt sinds het veilig stellen van de titel. :D
Helaas een dooie mus.

14-08-2022 12:47

AlexIbarra +19290

Volgens mij hebben Ajax en Schuurs allebei hun best gedaan om dit te laten werken, en is het nu een goed moment om het af te ronden. Ajax had natuurlijk ook mazzel (en Schuurs pech) dat er kort na De Ligt alweer een supertalent uit eigen gelederen doorkwam op RCV.

Maar uiteindelijk heeft Schuurs zelf nooit die laatste 20% focus en hardheid kunnen ontwikkelen, en komen zijn voetbalkwaliteiten er in de wedstrijden onvoldoende uit om dat te compenseren. Terwijl er met Bogarde, Martinez, Timber, Nico genoeg voorbeelden waren qua scherpte.
Ook bijvoorbeeld koppend blijft hij geen topper.

Misschien dat een nieuwe omgeving goed is qua inspiratie, en kan hij als hij een serie wedstrijden speelt (in een ploeg waar hij misschien niet in 30 meter ruimte zwemt) weer lekker een stijgende lijn pakken.
Voor ons is hij een goede backup geweest en we verdienen nog wat, Schuurs zal er ook wel op vooruitgaan dus wat mij betreft een goede zaak voor iedereen.

Hij is niet de nieuwe De Ligt geworden maar wel een soort nieuwe Veltman.
Dat is een stuk beter dan Orejuela, Magallan, Pierie, Klaiber en vele anderen kunnen zeggen.

14-08-2022 11:32

komopajax777 +13297

Veltman is van huis uit wel een echte verdediger en heeft het veel beter gedaan dan Perr in dat opzicht.In de PL doet hij het zelfs meer dan uitstekend.

14-08-2022 12:46

AlexIbarra +19290

Als type voetballer zijn ze niet echt vergelijkbaar maar wel qua waardering.
Altijd netjes opgesteld, club wil graag met ze door, trainers positief, supporters zien vooral het negatieve en objectief gezien komen ze net wat tekort voor de CL.

Niks ten nadele van Veltman trouwens maar die kwam ook pas in het (toen matige) team toen hij 21-22 was, niet veel jonger dan Schuurs nu is. Ik heb geen glazen bol maar ik denk best dat Schuurs zich in de komende 5 jaar kan ontwikkelen tot het niveau dat Veltman in 18/19 had. Of nu heeft.
Veltman is idd meer een bijtertje dan Schuurs maar is daar ook in gegroeid.

Maar we gaan het zien, ik ben geen groot fan van Schuurs of zo maar heb wel altijd het gevoel gehad dat hij beter kan dan hij meestal laat zien.

14-08-2022 13:02

Benleiden +7280

Wat een goed nieuws! Hopelijk is zijn vervanger een stuk beter.

14-08-2022 11:22

dasylva09 +0

Waarom deze man halen (kaplan)als je bassey al hebt gehaald voor dezelfde positie en ook blind nog hebt ? Om schuurs te vervangen

14-08-2022 10:47

7172AFCA7395 +10321

Om een betere verdediger te worden verkast
hij nu naar het beste land daarvoor :-), blijkbaar.

Toch vind ik dit een interessante speler. Heeft alles om een goede verdediger te zijn, groot, sterk.Maar staat vaak op de verkeerde plaats. Interessant om zijn verleden na te trekken.
Wie " leerde" hem wat of juist niets.
Bij Schuurs heb ik altijd het idee dat niemand hem ooit
iets heeft geleerd. Hij is voor mij de verpersoonlijking
van het feit dat verdedigen niet zo simpel is als men denkt.
Ik zie regelmatig O16 en 17 wedstijden van BVO s.
Dan let ik op de voorbereiding en dan zijn ze alleen maar bezig met pilonnetjes en partijvormen.Als ze dat op normale trainingen ook doen dan heeft dat niets met gerichte training
(van verdedigers) te maken.

14-08-2022 10:21

Maikel +6862

De tijden dat de Serie A het Mekka voor verdedigers was, is al lang voorbij.
Catenaccio bestaat al lang niet meer.

14-08-2022 10:29

7172AFCA7395 +10321

Geloof me, in de Serie B wordt nog altijd beter
verdedigd dan in de ED.

14-08-2022 10:34

Bonno1978 +6485

Ik had ook qua looks alles wat een typisch Italiaanse spits moest hebben. Daarom werd ik ook alleen opgesteld tijdens de elftalfoto…

14-08-2022 10:39

robertomalone +1185

Ik was de enige die kon hoofdrekenen. Daarom mocht ik altijd pot bijhouden en me de pleuris lopen om bier te halen.

14-08-2022 10:45

7172AFCA7395 +10321

@roberto Ieder topelftal heeft een waterdrager nodig :-)

14-08-2022 10:47

7172AFCA7395 +10321

@Bonno Definieer typische Italiaanse spits. Want ik ken
niet zoveel goeie.

14-08-2022 10:49

Bonno1978 +6485

Ik noem een Pierluigi Casiraghi..:

14-08-2022 11:32

OwenStevenDalberg +27551

De Ligt is er niet bepaald vooruit gegaan. Die was bij Ajax veel beter.

14-08-2022 11:24

Benleiden +7280

Verdedigen is ondergewaardeerd in de zin van dat ze nooit volop in de spots staan. Dat is altijd voor middenvelders en vnl. aanvallers bedoeld, niet zo gek want doelpunten gaat hem om. Alleen ik ben zelf altijd enorm veel met de verdedigers bezig in mijn teams bij de jeugd, want daar kunnen we inderdaad veel verbeteren.

Alleen in het geval van Schuurs valt hem blijkbaar niet veel meer te leren. Hij is bij Ajax terechtgekomen en daar is de begeleiding erg goed. Alleen je moet het wel zelf oppakken en dat is niet gebeurd. Nu is de tijd aangebroken om afscheid van elkaar te nemen, het huwelijk is niet geslaagd muv de transfergelden.

14-08-2022 11:27

Nr.10 +111333

Mooi. Kaplan blijkbaar de vervanger, en dan zijn we klaar. Klaiber, Malle en Pierie nog even slijten. Er is een hoop gebeurd, maar er staat wel een goede selectie denk ik. Veel jonge spelers gehaald met groeipotentie, en met een beetje mazzel hoef je nu volgende zomer niet zoveel te doen.

14-08-2022 08:31

Multi +33350

In principe niet, ik verwacht komende zomer alleen een vertrek van Antony en eventueel Timber. En met een beetje geluk kan je Klaassen, Berghuis en Blind (want ik vermoed dat die voorbijgestreefd gaan worden door Kudus en Taylor) intern opvangen als jongens als Unuvar, Fitz-Jim en Regeer zich goed ontwikkelen. Al is het ook verstandig ook wat ervaring binnen boord te houden, mits ze ook genoegen nemen met de bank.

14-08-2022 10:31

Freddy +11456

Contract Blind loopt ook af volgens mij

14-08-2022 11:02

Nr.10 +111333

Op Antony is ook al een beetje voor gesorteerd met Conceicao.
We zullen een keeper moeten halen denk ik, volgende zomer. En vervangers voor wie er weggaan.

14-08-2022 11:33

Pinohelmond +5823

Mooie transfersom en een mooie club voor Schuurs. Win-win voor beide. Nu snel een nieuwe cv presenteren en we zijn weer een stapje dichterbij wat we willen.
Hoop wel op iemand die al vanaf de start kan concurreren met BlInd / Bassey.
Achterin met Bassey, die Mexicaanse back en een nieuwe cv is het toch ongewis wat ze kunnen in het Ajax-systeem.

14-08-2022 08:27

Het_Olympisch_Stadion +5631

Met die transfer is hij nu in alles de mindere versie van de Ligt gebleken.

14-08-2022 07:47

Krullen +8058

Haha klopt. Al is dat ook geen probleem. De Ligt is het grootste verdedigende talent dat ik bij Ajax heb zien voetballen sinds ik iets van voetbal snap. Denk dat Schuurs nog steeds een prima carrière tegemoet gaat.

14-08-2022 08:50

cantharel +3526

Ik ben aarschijnlijk ouder maar ik heb Krol, Vasovic en later Frank de Boer zien spelen dus de Ligt is goed maar niet het allergrootste talent ooit. Waarvan akte

14-08-2022 08:56

BakkalBijter +11684

De Ligt is wel Golden boy geworden. De enige die je met hem kan vergelijken zijn spelers als vd Vaart, Kluivert en Seedorf ofzo

14-08-2022 10:12

Krullen +8058

Klopt, ik heb Ajax altijd gevolgd maar snap pas wat van het spelletje sinds begin deze eeuw ;)

14-08-2022 17:46

diemen-zuid +172

Veel succes Per Schuurs en hopenlijk komen jouw voetbal talenten er voor 100 procent eruit.💪🏾

14-08-2022 07:10

RFHK +12895

Inderdaad, want we hebben een 15% doorverkooppercentage ;)

14-08-2022 11:07

Bassey +8227

Prima bedrag als je rekening houdt dat Senesi ook 15 mil heeft gekost. Die schaar ik toch hoger in

14-08-2022 07:07

Been +12520

Mwoa Schuurs was bij Feyenoord ook uitblinker geweest. Senesi zit ook 50% confetti league finale bonus op.

14-08-2022 08:39

jeffrey_van_der_sluis +30495

Het ga je goed Perr!

14-08-2022 03:54

ElSalvador +1698

Hoe kinderlijk eenvoudig Gladon het hart van de defensie open spleet en Schuurs ipv verdedigde alleen maar meeliep. Cruyff zei "je ziet het pas, als je het doorhebt." Trouwens deskundige Bogarde is ook al lang met hem in de weer gegaan. Voor mij dus een uitgemaakte zaak.

14-08-2022 03:48

Qifesh +24917

Gladon moeten we sowieso in de gaten houden

14-08-2022 10:07

Ajax4proud +10884

Veel geld wat volgens een aantal mensen een slechte verdediger zou moeten zijn. Botman is voor 8 miljoen verkocht. Het zal mij nu wel benieuwen hoe zijn kansen zijn in het buitenland, weliswaar Italië waar het verdedigen vandaan komt.

14-08-2022 02:58

Adam24 +39189

Het is dat men verwachtte een soort Mathijs de Ligt te zien maar verder heeft hij het toch aardig gedaan. Ik vind hem alleen bij Jong Oranje vaak sterker dan in Ajax. Wat dat betreft mag Ajax zich ze achter zijn oren krabben. Goed, Ajax heeft jarenlang een verdienstelijke backup gehad en houdt weer een aardig bedrag over voor een potentiele vervanger.

14-08-2022 01:26

Ozymandias +159568

De verdedigers van Jong Oranje speelt met veel minder ruimte in hun rug dan Ajax en op een lager niveau. Niet vreemd dat Schuurs daarin beter tot zijn recht komt.

14-08-2022 01:42

El Pistolero +4932

"De verdedigers van Jong Oranje speelt met veel minder ruimte in hun rug dan Ajax en op een lager niveau. Niet vreemd dat Schuurs daarin beter tot zijn recht komt".

Dat is volgens mij geen enkel probleem bij Schuurs. Volgens mij is het probleem van Schuurs vooral dat hij bij Ajax nog nooit in staat is geweest om een hele serie wedstrijden achter elkaar af te werken, waardoor hij nauwelijks tot geen wedstrijdritme heeft kunnen opdoen. Voetballers en trainers weten hoe belangrijk is om wedstrijdritme op te doen, dat is waarom de club nu van plan is om groeibriljant Ünuvar te verhuren om te voorkomen dat zijn ontwikkeling stagneert. Overmars heeft ooit eens uit de doeken gedaan dat het hem bijna een jaar heeft gekost om weer op niveau te komen nadat hij genezen was verklaard van een zware knieblessure.

Vertonghen en Blind kwamen destijds als een totaal andere speler terug na hun verhuurperiode. Al die verhalen tonen genoegzaam aan dat je geen objectief oordeel kunt vellen over een speler die wedstrijdritme mist. Bovendien is Schuurs nog jong, feitelijk nog steeds een talent en als je toen Stam net zo oud was als Schuurs nu en nog bij PEC Zwolle speelde, zou hebben gezegd dat hij 5 jaar later bij ManU zou spelen, was je waarschijnlijk in een dwangbuis gestopt en afgevoerd. Ik denk ook dat er achteraf ook niet veel Ajacieden zijn die verwacht hadden dat het zo voorspoedig met de carrière van Sven Botman zou gaan. Overmars werd de hemel in geprezen dat hij bij Lille 9 miljoen had wezen los te peuteren, terwijl hij Lille amper twee jaar later meer dan het viervoudige heeft opgebracht. Ik schat Schuurs veel hoger in dan Botman en het zou mij niet verbazen als hij ons op termijn allemaal versteld gaat doen staan. Dat is waarom Ajax hem eigenlijk helemaal niet kwijt wil en er ook zo veel belangstelling voor hem is. Dat is omdat scouts anders naar spelers kijken dan supporters en zich bij een jonge speler met groeipotentie als Schuurs meer focussen op wat hij kan dan wat hij doet. En mij is het al lang duidelijk dat Schuurs meer kan dan hij doet. Het is volgens mij een vrij timide jongen en het zou dan ook zomaar kunnen zijn dat onzekerheid daar een rol in speelt.

14-08-2022 08:55

Sunny +9558

Alsof 30 wedstrijden achter elkaar spelen hem ineens wendbaar maken?
Hij is gewoon niet geschikt voor ons spelletje maar kan zeker bij een "leunend " team van meerwaarde zijn.

14-08-2022 09:07

Amp +37843

Waarom elke keer die onzin verkondigen dat hij nooit een serie heeft kunnen maken? Hebben mensen het seizoen waarin we tegen liverpool en atalanta speelden compleet gewist uit het geheugen ofzo?

14-08-2022 10:46

Ajax4proud +10884

Ja dat is het probleem, ze hebben een te hoge verwachting voor iemand die niet vaak in de basis heeft gestart. Een aardig bedrag?!
Dit is meer als wat Ajax voor Botman kreeg!

14-08-2022 03:01

TsigalkoAFCA +1752

Ik zie hier een hoop vergelijkingen met Botman, maar ook zonder grote ruimtes in je rug moet je wel kunnen verdedigen. Dat heeft Schuurs toch nooit echt aangetoond?

14-08-2022 01:19

Kingoffdatoilet +17221

Ik zie Schuurs nog wel een Botmannetje doen.

14-08-2022 01:15

jeppas +3522

Mooi bedrag voor ome Perr

14-08-2022 01:01

LL +1313

Blij dat ie weg is. Lees overal dat 't 'n aardige jongen is. Daar heb je als topclub geen reet aan. Centraal achterin heb ik liever een moordenaar dan 'n aardige jongen. Aardige jongens zoals Schuurs en pierie moeten modeshows lopen

14-08-2022 00:53

Nr.10 +111333

Op een modeshow heb je er anders net zo weinig aan als iemand aardig is, beetje vreemde suggestie.

14-08-2022 00:55

Nick14 +25889

Persoonlijk zie ik centraal achterin liever een goede verdediger dan een moordenaar.

14-08-2022 02:21

Ajax1114 +19393

Wel leuk voor deze jongen en hoop dat hij het gaat redden daar. Nooit moeilijk geweest en lijkt mij gewoon een aardige jongen.

14-08-2022 00:39

De Stift +7092

Voor alle partijen beter. Wat mij betreft geen opvolger nodig. Met Timber hebben een duidelijke nr. 1. Alvarez kan daar ook prima uit de voeten. En dan zijn er ook nog Rensch en Regeer als opties.

14-08-2022 00:32

jeppas +3522

Regeer op Rcv is geen optie

14-08-2022 00:45

fc Barcelona_ke +19255

En magallan!

14-08-2022 00:53

Petterson +25169

Sarcasm right? 😉😁

14-08-2022 08:04

Ajax14AMS +25205

In Italie zullen ze hem hard maken!!! Pause.

14-08-2022 00:30

Mikee +6409

Zal z'n vriendin leuk vinden

14-08-2022 08:28

RepoocElad +9940

Als ie na de training snel naar huis gaan wel ja

14-08-2022 10:24

Flaco +19583

Heel veel succes Perr. En hopelijk net zo een ontwikkeling als Botman. Potentie genoeg.

14-08-2022 00:28

HallelujahAmsterdam +10641

Heel veel succes.
Belangrijk in Sittard , belangrijk in Amsterdam ... op de bank , belangrijk in Turijn ?
Hoop dat AJAX hem genoeg heeft geleerd om te slagen in Torino , waar je nog meer wordt afgerekend op prestatie. Geen onaardige gozer lijkt mij , gun factor.
Ga je goed pik

14-08-2022 00:17

Intec2.0 +12429

Mooi voor die jongen.

14-08-2022 00:07

Jezweetzelluf +725

Adieu farwell aufwiederschnitzel googbye

14-08-2022 00:03

aschja +20588

De groeten Perrke. Bedankt voor de bewezen diensten. Genieten van je verdedigende werk tegen Liverpool/Mane jaren geleden. Geen gezeur, altijd hard worden. Het allerbeste in Turijn. Lekker Ibrahimovic slopen.

13-08-2022 23:48

Flipper33 +6826

Martinez had beter bij Ajax kunnen blijven die extra bonussen kan Ajax wel vergeten ze lijken het nu al gehad te hebben met hem bij united !

13-08-2022 23:41

fc Barcelona_ke +19255

we kregen ook meer dan 50 miljoen. dus mooie bedrag!

13-08-2022 23:58

Ozymandias +159568

Als Martínez daar niet slaagt als centrale verdediger zal hij een fantastische verdedigende middenvelder voor ze worden.

14-08-2022 00:11

Suarez16_ +9274

Zolang Ten Hag er zit gaat Martinez basis staan. Hij verliest daar 1 kopduel en wordt meteen afgeschreven. 1-0 en 2-0 waren veel grotere fouten. Echter lijken De Gea en Maguire al 3 seizoenen op amateurs, dus Martinez mag na 1 foutje wel blijven staan hoor. Daarnaast gaat een nieuwe trainer hem sowieso proberen boven Fred of Mctominay op 6 of anders op linksback.

14-08-2022 00:17

Ajax4proud +10884

Fouten, dat zijn gewoon blunders van een ervaren keeper!
Ten Hag gaat Martinez er wel inhouden want het is een betrouwbare cv.

14-08-2022 03:05

AlexIbarra +19290

Martinez ruilen voor Bassey?

Die is lang en sterk, houden ze van in Engeland. ;)

14-08-2022 12:18

AFCACruijff14 +162162

Het beste gewenst, Perr. Maar dit is voor alle partijen beter. Het kwam er net niet uit.

13-08-2022 23:38

Ozymandias +159568

Nu Magallán, Klaiber, Bandé, Pierie, Warmerdam (verhuur), Giovanni (verhuur), Hansen (verhuur) en Dall nog en dan lijken de spelersgroepen van het eerste en Jong Ajax me klaar.

13-08-2022 23:38

Moooo +3975

Waarom Regeer, Unuvar, Fitz Jim niet?
Die jongens moeten toch kilometers gaan maken

13-08-2022 23:49

Ozymandias +159568

Ik denk dat de grootste talenten meer leren door dagelijks met het eerste mee te trainen en voor Jong Ajax te spelen. Zeker vlieggewichten als Ünüvar en Fitz-Jim zullen bij veel clubs als huurspeler buiten de basis vallen. Zelfs De Jong kreeg nauwelijks speeltijd bij Willem II nadat Ajax hem had gekocht (en terugverhuurd).

13-08-2022 23:51

Moooo +3975

Ik zie liever een Vos, Misehouy, Axel van Dongen spelen bij Jong.
Nu moeten ze het nog doen met een aantal speelminuten, straks wordt het basis.
Dan moet Unuvar niet in de weglopen vind ik.
Verhuur hem nou gewoon, damm

Mee trainen met 1 leuk, maar bij een 2rijtje eredivisie clubs krijgen ze zeker wel een basis plaats.
Ja je speelt dan een ander systeem, laat die jongens leren en fouten maken..
Bijvoorbeeld Volendam waar ze veel mee moeten verdedigen, prima laat Unuvar dit leren..

Als je heel eerlijk bent zijn er bij mij wel twijfels of ze het ooit gaan halen een Unuvar, Regeer, Fitz Jim het zijn leuke spelers, maar ze moeten zich wel ontzettend verbeteren en dat doe je door kilometers te maken bij de juiste club..

14-08-2022 08:30

Amp +37843

Pierie blijft sws nog een half jaar zei hij laatst

13-08-2022 23:51

Ozymandias +159568

Ik denk dat hij daar snel op terug zou komen als Ajax hem duidelijk maakt dat ze geen speeltijd meer in hem zullen investeren.

13-08-2022 23:53

Amp +37843

Hij wilde een half jaar minuten maken, ook al was dat in de kkd. Omdat ie vorig jaar er zo een beetje compleet uit lag en hij nu geen overhaaste clubkeuze wilde maken. Gezien de minuten die hij krijgt, neem ik aan dat dit ook wel besproken is vooraf. Zou me niet verbazen als ie dan naar de vs vertrekt. Daar loopt t seizoen per kalenderjaar dacht ik, of dat is inmiddels ook anders

14-08-2022 00:06

Alexander40 +6114

Warmerdam en Giovanni ook verkopen. Die gaan nooit Ajax 1 halen.

14-08-2022 03:26

PJS +4995

Goed nieuws zo vlak voor middernacht. Al weer wat middelmaat minder. Nog een aantal te gaan.

13-08-2022 23:34

MrPink +81984

Goeie gozer maar niet goed genoeg voor Ajax. Hoop voor hem dat hij daar elke wedstrijd mag spelen.
Succes.

13-08-2022 23:23

GvanderK +2747 moderator

Bedankt voor je inzet! Goede deal.

13-08-2022 23:18

Aurelius1 +19736

13,5 miljoen + 15% doorverkoop percentage? Allemachtig, dat is goed uitonderhandeld voor zo'n matige verdediger als Schuurs.

13-08-2022 23:18

Brooklyn +4148

Beetje laatdunkend dit. Gewoon een verdediger met kwaliteiten.

13-08-2022 23:23

Delaney +14806

Hij heeft een redelijk goed schot en hij kan een goed blok zetten indien nodig.

13-08-2022 23:31

ajaxcied4life +26058

Die 15% doorverkooppercentage lees ik nergens terug in het stuk.

13-08-2022 23:29

AFCAjaxMidNineties +12754

Topdeal! Schuurs was het hem gewoon net niet.

13-08-2022 23:18

ÁlvaroRecoba +13695

Is Kaplan — nu het nog niet definitief is — nu echt onze beste optie? Is er voor tien miljoen geen betere (rechtsbenige) rcv te vinden? Suggesties?

13-08-2022 23:14

fc Barcelona_ke +19255

Ik hoop naast kaplan ook vd berg huren van liverpool. Kaplan jong ajax of stand in lcv. Alleen optie als ze ook klaiber magallan pierie weet verkopen

13-08-2022 23:19

ÁlvaroRecoba +13695

Sepp kópen — en Kaplan niet — lijkt me nog een beter plan?

13-08-2022 23:36

Ozymandias +159568

Dat ligt er aan of Ajax meer toekomst ziet in Rensch en Milovanović als linkercentrale verdedigers of Rensch, Aertssen en Gooijer als rechtercentrale verdedigers. Persoonlijk denk ik dat Ajax met Blind, Timber, Bassey, Rensch, Milovanović, Aertssen en Gooijer voldoende opties centraal achterin heeft.

13-08-2022 23:40

ÁlvaroRecoba +13695

Ja, liever een keeper.

13-08-2022 23:57

Sjaakie +5815

Rensch ís geen verdediger Ozymandias.
Dan heeft Schuurs nog meer in huis.

14-08-2022 02:42

Flipper33 +6826

Jhon Lucumí

13-08-2022 23:43

koenos1 +7948

Ik hoor van een paar Turkse vrienden (Trabzonspor fans) dat hij wordt gezien als één van de grootste talenten in Turkije. Ben benieuwd.

13-08-2022 23:48

ÁlvaroRecoba +13695

Oké, dat zou mooi zijn, maar de buitenlandse aanwas is wel groot, ineens, en nog moeilijk in te schatten qua niveau. Dit lijkt me er één te veel, gevoelsmatig.

13-08-2022 23:59

josajacied +3547

Doei Perr, lieve jongen.
Dat is ook zijn probleem. Zelfs Bogarde kon hem niet in een killer veranderen

13-08-2022 23:13

aschja +20588

Kom op godverdomme. Love Bogarde.

13-08-2022 23:50

Steffenhagen +37930

Iedereen gunt per van alles en ik ook , maar eerlijk gezegd vond ik per een van de slechtste verdedigers die ik bij Ajax in lange tijd heb gezien . En nu naar torino : ik moet het zien

13-08-2022 23:12

Artemio +32126

Er mag ook wel wat verkocht worden mbt spelers die nu op het middenveld spelen.
Van het rijtje Alvarez/Berghuis/Klaassen mag er wel 1 vertrekken.

13-08-2022 22:58

gebakkenperen +3126

Heel fijn voor Perr. Gun het hem al jaren van harte

13-08-2022 22:58
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.