[Update II] Verweij: 'Niet allebei nog, denk ik'

door Finn Dekker 84

[Update II] Verweij: 'Niet allebei nog, denk ik'

door Finn Dekker 84

Laatst geüpdatet

Volgens het Algemeen Dagblad begint aanwinst Zakaria Labyad woensdagavond in het uitduel met Sturm Graz in de tweede voorronde van de Champions League in de basis van Ajax. Hij neemt daarbij de plek in van David Neres, die volgens de krant op de bank begint.

Ook aanwinsten Dusan Tadic en Daley Blind beginnen, net als vorige week in de thuiswedstrijd, op de bank. Verder is de opstelling van Ajax nagenoeg hetzelfde. André Onana staat op doel en de verdediging wordt gevormd door Noussair Mazraoui, Matthijs de Ligt, Frenkie de Jong en Nico Tagliafico.

Op het middenveld vinden we de namen van Carel Eiting, Lasse Schöne en Donny van de Beek. Net als vorige week staat Hakim Ziyech op papier opgesteld als buitenspeler en daarnaast staat Klaas-Jan Huntelaar weer in de spits. Het is daarbij de bedoeling dat Zakaria Labyad vanaf links zal komen.

Vermoedelijke opstelling Ajax volgens het AD: Onana; Mazraoui, De Ligt, F. de Jong, Tagliafico; Eiting, Schöne, Van de Beek; Ziyech, Huntelaar, Labyad;

Update - 15.00 uur (1 augustus 2018) - Verweij denkt niet dat AD-opstelling klopt
Volgens Mike Verweij, Ajax-watcher van De Telegraaf, zou de opstelling die in het Algemeen Dagblad staat niet kloppen. In de krant valt op te maken dat Zakaria Labyad ten koste van David Neres wordt opgesteld. Verweij krijgt op Twitter de vraag of het klopt: 'Ik denk dat dit niet klopt', luidt zijn reactie.

Update II - 16.20 uur (1 augustus 2018) - Verweij: 'Nog niet allebei, denk ik'
Op een vraag op Twitter of Dusan Tadic en Daley Blind beiden in de basis starten, antwoordt Mike Verweij van De Telegraaf dat ze naar zijn verwachting niet allebei zullen beginnen. In het eerste duel zette Erik ten Hag geen van de twee in de basisopstelling.

Lees meer over:
Plaats reactie

didierajax020 +2

Donny op de bank.

01-08-2018 19:01

Maxwell5 +4

Het gaat om een gerucht en dan zijn er hier meteen een aantal die totaal in hysterie geraken. Mensen, doe normaal.

01-08-2018 18:53

ajaxinho +13

Haha!
Lekker gissen.

Zo is het veel spannender.

01-08-2018 18:11

Piejotter +9

Tadic is verder dan Blind. Dus als er een van de twee in de basis start zal het hoogstwaarschijnlijk Tadic zijn. Maar het kan ook dat ze beide later in de wedstrijd invallen. We gaan het zien. Spannend weer!!!!

01-08-2018 17:40

Piejotter +9

Ik heb nog niet zoveel vertrouwen in Carel Eiting in uitwedstrijden als er veel meer druk is van de tegenstander. Ik doel dan op zijn verdedigende capaciteiten. Fysiek is het nog maar een bescheiden iemand.

01-08-2018 17:35

RobbertB +2187

AD:

Online redactie is bereikbaar via internet@ad.nl en via whatsapp op 06-11568540

01-08-2018 17:21

Ardoe +578

Daar heb je t al he. En al die ballerina's hier die vanmorgen moord en brand schreeuwden. Leer er nou es van als 't om t AD gaat. Overigens biedt ook Verweij geen 100% garantie.

01-08-2018 17:12

Piejotter +9

Verweij kan ook geen 100 percent garantie bieden maar hij zegt ook : " ik denk "

01-08-2018 17:32

BrandjeXL +81

Mag hopen dat dit niet waar is want dan gaat TH wat mij betreft dezelfde kant op als Keizer. Denk je net dat ze het net snappen en gaan ze weer rare dingen doen. In dit geval dus Labyad ipv Neres

01-08-2018 16:42

GrandMasterFlex +980

Daarom begon hij de vorige wedstrijd ook super logisch, om nu compleet van het padje alles om te gooien. Ik denk Kristensen in de spits en Orejuela als keeper, zodat Onana als rechtshalf kan spelen.

01-08-2018 16:45

Michelinho +9

Onana is meer een klassieke linksbuiten.

01-08-2018 17:13

ajaxfan83 +3530

waarom labyad ipv neres.
Aan de rechterkant is neres 3 klasse beter dan labyad

01-08-2018 16:38

vanreenen +10338

Ten Gaf heeft bekend gemaakt dat hij de opstelling voor elke wedstrijd kort voor de wedstrijd begint, bekend maakt. Voor de Nederlandse competitie is het zelfs 1 uur voor de wedstrijden dat dit gebeurt .

01-08-2018 16:26

Piejotter +9

Heeft Ajax alweer een andere trainer ? :-)

01-08-2018 17:37

JordyAjacied +19395

Denk ik, weet dus net zoveel als wij...

01-08-2018 16:26

echtgras +824

Ik denk dat Tadic wel begint maar Blind nog niet.
Dus helaas Frenkie weer achterin.
Het zal worden: Onana,
Maz. Ligt. Frenkie. Taglia
Eiting en Schone
Ziyech
Neres. Hunt. Tadic

Maar het liefste zie ik dat Schone eruit gaat voor Blind zodat Frenkie naar het middenveld kan. Dat is ook onze beste opstelling op dit moment. En ja helaas zonder Donny zolang Carel zo goed speelt.
Ach het voordeel is, is dat je heel mooi kan rouleren tussen Frenkie, Carel, Donny, Ziyech, Blind en evt zelfs Schone of Tadic.

01-08-2018 16:21

Michelinho +9

Ik zie liever Donny naast Carel dan Schöne, is toch een flink stuk dynamischer. Verder een prima opstelling met hopelijk wel nog speeltijd voor Blind.

01-08-2018 17:10

Bensco +7179

Puur alleen op de statistieken alleen al zou je dit naar de prullenbak kunnen verwijzen. Van de 42 wedstrijden die Labyad er speelde waren er 0 wedstrijden die onder Ten Hag plaatsvonden. De trainer lijkt zelf meer een aanvallende middenvelder of linksbuiten in hem te zien.

01-08-2018 16:14

Piejotter +9

Dat was het eerste wat ik dacht: " het AD zal er wel weer langs zitten" Vraag me dan af waarom ze dit publiceren als het al vaker mis gaat met dit soort " voorspellingen" Denk dat ze een poging doen extra lezers aan zich te binden. Wel een totaal verkeerde manier van klantjes winnen.

01-08-2018 16:14

AFCAsphere +9

Het is eigenlijk wel een beetje triest dat het AD, een krant zonder inside info bij Ajax, een opstelling voorspelt, een groot aantal mensen hier dat voor de waarheid aanneemt, ze vervolgens hysterisch worden en zeggen dat Erik niet spoort, waarna Mike Verweij moet zeggen dat dit waarschijnlijk niet klopt om de mensen hier tot rust te brengen.

Volgens mij zijn de meeste mensen gewoon erg zenuwachtig voor vanavond.

01-08-2018 16:13

Rentokill +4609

Als ik de baas was:
--------------Onana----------------
Mazra--------Ligt-------Tagliafico
----------------Blind--------------
--------Eiting----Frenkie--------
--------------Tadic---------------
Neres-----Hunter-----Ziyech

Ultradynamisch ruitje op t middenveld.
Als de backs opkomen zakt Blind terug.

01-08-2018 16:10

echtgras +824

Ziyech en Tadic omruilen of kunnen in de wedstrijd continu switchen als ze het goed afspreken maar voor de rest is dit op dit moment de beste opstelling ja.

01-08-2018 16:14

Piejotter +9

Het grote verschil met de opstellingen die hier gemaakt worden is dat de opstelling van Ten Hag ( en alle andere trainers) is afgestemd op de tegenstander. Niet dat er veel verrassingen verwacht worden. En uiteraard hoe fit ze zijn en dat kunnen wij niet weten.

01-08-2018 16:16

Babayaka +7

Misschien is neres wel in een naald gestapt en kan die niet spelen.
Misschien is labyad wel in bloedvorm.
Misschien lullen die kranten zo als gewoonlijk maar wat.

01-08-2018 15:54

Ajax_33 +0

Gaat alles goed met je jonge?

01-08-2018 15:56

Rentokill +4609

Misschien moeten we t gewoon even afwachten.

01-08-2018 16:03

Babayaka +7

who the fuck is verweij? waarom aan hem vragen of het klopt?
Of denken sommige dat hij de al wetende god is ofzo.

01-08-2018 15:47

Bensco +7179

Mike Verweij wordt af en toe ook gebruikt door Ajax om wat Ajax kleurige propaganda de media in te knallen. Ken je dat verhaal van die 2 kanonnen nog? Of die 5 transfers uit zuid-Amerika die zouden komen? Of Eto’o die zo goed als binnen was? Overmars kan via Mike de fans ook flink pleasen.

01-08-2018 16:49

Ajax95Duivendrecht +24182

De opstelling van het AD lijkt me onjuist. Die krant heeft het wel vaker verkeerd als het om Ajax gaat. Ik verwacht vanavond eerder het volgende:

-----------Huntelaar----------
Tadic-----Ziyech-----Neres
-----Frenkie-----Donny-----
Tagliafico-Blind-De Ligt-Mazraoui
Onana

01-08-2018 15:30

Bjorn +12728

Misschien wel de gedroomde elf op Dolberg na.

01-08-2018 15:33

Vierklau +483

Precies. En als Carel zich zo door blijft ontwikkelen kan Donny ook vrezen voor zijn plek.

01-08-2018 15:36

mickey2602 +4798

Denk toch Frenkie centraal en Eiting/Schöne naast Donny. Zowel Blind als Tadic in de basis zal hem niet gaan worden en dan gok ik voor de basis toch iets meer op Tadic als op Blind.

01-08-2018 17:11

BrentTomassen +359 editor-in-chief

Denk dat je gelijk hebt

01-08-2018 17:28

Suarez16_ +9368

Als Ten Hag Neres op de bank gaat zetten voor Labyad dan spoort hij echt niet. Als hij dan vanavond wordt uitgeschakeld mede door deze keus dan ligt hij er morgen uit.

01-08-2018 15:18

Jarinr10 +0

Als wij vanavond uitgeschakeld worden dan ligt hij er sowieso morgen uit, ongeacht deze eventuele keus Labyad ipv Neres (wat inderdaad belachelijk zou zijn)

01-08-2018 15:37

mickey2602 +4798

Ik denk dat wel erg kort door de bocht is. Ten eerste beslissen de supporters dat niet maar de directie.
Ten tweede,als wij vanavond eruit vliegen moeten we voorronde EL spelen,halen we die ook niet en dus voor de 2e keer op rij geen Europees voetbal,pas dan kan dat wel werkelijkheid worden.

01-08-2018 15:45

AFCAsphere +9

Tegen Sturm Graz moeten we natuurlijk gewoon door, maar als dat niet het geval is zal hij denk ik niet direct ontslagen worden.

01-08-2018 16:10

Bobbaasje +3

Wat heb ik toch een hekel aan 010 AD krant.

01-08-2018 15:11

Fussball +0

Geklukkig! Ik was al bang dat Neres op het punt zou zijn om weg te gaan. Ik vind Labyad trouwens geen slechte speler hoor, maar hij kan niet tippen aan Neres.

01-08-2018 15:08

Redrum +96297

Hahahaha geniaal dit. Mike Verweij die gewoon aangeeft dat hij denkt dat dit niet klopt.

01-08-2018 15:06

stefanzob +0

Verweij geeft net op Twitter aan dat hij verwacht dat het niet klopt dat Labyad speelt voor Neres

01-08-2018 14:49

Stamstadam +0

De meeste op AS lijken wel papegaaien. Verschrikkelijke opportunisme altijd hier. Omdat Ten Hag voor Labyad kiest moet hij er uit geschopt worden, en iedereen is het er mee eens. Laat zien hoe kinderachtig de mannetjes hier zijn. Gemiddelde leeftijd hier lijkt 17 te zijn.

01-08-2018 14:31

DonAdam +2360

Zo oud? ;)

01-08-2018 14:36

PJK54 +1

Nou iedereen vind ik nogal wat maar ben het verder met je eens heb dat gisteren ook al eens verwoord. Oh ja ik ben ook iets ouder als 17

01-08-2018 15:13

b.hulshof +3783

Waarschijnlijk is Neres met zijn gedachte bij een transfer, dan is het logisch dat je daar iemand neerzet die wel 100 % focus heeft.

01-08-2018 14:05

SilverHaze +33

Baal er wel van... Neres is in vorm lijkt het, moet elke wedstrijd spelen. Elke transfer afketsen, wordt alleen maar meer waard. Laat Labyad maar voor een WK ganger spelen.

01-08-2018 14:29

mickey2602 +4798

Ajax heeft de eerste officiele wedstrijd gewonnen,de nul gehouden,met bij vlagen mooi en attractief spel. Daarbij genomen de aanwinsten die Ajax binnen heeft gehaald,de onzekerheid van het AD over hun eigen Rotterdamse clubje,de mogelijkheid van het AD om de supporters van Ajax op te zetten tegenover de trainer door met een fantasie opstelling te komen en Voila,je hebt een nieuwsartikel!
Zoals hieronder al gezegd,AD zit er meer naast met hun opstellingen dan dat ze het goed hebben,dit in tegenstelling tot de Telegraaf en dus geloof ik hier vooralsnog niks van.
En mocht het wel kloppen,dan wil ik eerst de beweegredenen hiervoor horen voordat ik oordeel.
En dan nog,mochten we vanavond om half 11 door zijn naar de volgende ronde met een grotere overwinning dan vorige week,wie zijn wij dan om de winnende trainer te bekritiseren?

01-08-2018 13:40

DonAdam +2360

Het AD is een landelijk dagblad, dat Ajaxwatchers in dienst heeft. Over het algemeen zijn clubwatchers supporters van die club, die nieuwtjes en geruchten over hun eigen club verslaan. Deze mannen hebben zo hun bronnen, maar uiteindelijk maakt EtH de opstelling; en EtH is nogal heimelijk en verklapt niets voor aanvang. Het is iig geen Ajax-Feyenoord strijd, zoals jij doet vermoeden.

Het zal mij benieuwen en als dit gerucht klopt, dan is dat om de aanvallende back van Graz af te stoppen. Persoonlijk had ik dat aan de mannen daarachter overgelaten, want ik vind de diepgang van Neres een meerwaarde.

01-08-2018 14:45

Michelinho +9

Dat clubwatchers ook supporters zijn van de club die ze watchen schijnt juist doorgaans niet zo te zijn; is vanuit het medium waar ze voor werken ook niet wenselijk ivm subjectieve verslaggeving (hoewel bv Freek Jansen (FC Oss-fan) het maar wat leuk vindt om Ajax te bekritiseren, het werkt twee kanten op).
Tijdje geleden bij FC Afkicken was er een dame die haar scriptie schreef over clubwatchers en ze was met meerdere clubwatchers in gesprek geweest waarvan geen enkele fan was van de club waarover ze schreven.

01-08-2018 15:19

Tyronetjonaloi +3

Mocht dit kloppen dan ga ik er gewoon vanuit dat Ten Hag hier een goede reden voor heeft. Overmars wordt gek als hij allemaal Neres probeert te behouden en Hagje hem niet opstelt. En ook als Ajax Neres zou willen verkopen zouden ze hem gewoon opstellen. Toch vertrouw ik wel meer de berichtgeving van de Telegraaf, dan deze kakkiekrant.

01-08-2018 13:32

OntlastendeMiddenvelder +1987

Dit is vreemd. Je gaat bijna denken dat er een bod van 80 miljoen op hem is uitgebracht. (Niet echt, maar wat is dan de reden?)

01-08-2018 13:23

Redrum +96297

Dit is niet vreemd, dit is het AD. Kortom: totale lulkoek en puur gedaan om onrust te zaaien.

01-08-2018 13:28

DonAdam +2360

Als het klopt, dan is de reden waarschijnlijk dat Graz zijn vertrouwde 5-3-2(verdedigdn)/3-5-2(aanvallend) systeem gaat spelen, waarbij de backs zeer diep staan. Labyad zal dan de taak krijgen om verdedigend met zijn directe tegenstander mee te gaan. EtH zal de slag op het middenveld niet willen verliezen.

Die Vogel geeft aandat hij aanvallend met 2 spitsen gaat spelen, vandaar mijn aanname.

01-08-2018 14:40

Wereld +1

waarom zet je dan niet gewoon Schöne op de bank en Ziyech op het middenveld, waardoor Neres op rechts kan en dan evt Labyad op links..

01-08-2018 13:14

Wereld +1

ik wist niet wat ik las, maar ik zie dat het van het AD komt, dus er is nog hoop..

01-08-2018 13:13

GerardAjax26 +2

Zou het erg vreemd vinden als Neres op de bank belandt. Gewoon Ziyech op het middenveld en Tadic/Labyad op linksbuiten. Lees hieronder allemaal dat Ten Hag pas een uur voor de wedstrijd zijn opstelling bekend maakt en dat het vast niet klopt.. maar dat werd vorige week ook massaal gezegd over het middenveld met Schone en Eiting en Frenkie in de verdediging. En dat bleek achteraf ook gewoon te kloppen, dus het zal me niet verbazen als deze opstelling ook klopt.

01-08-2018 13:07

Rdk1983 +4

Denk eerder dat Ziyech verkozen wordt boven Neres. Mogelijk nog wennen ook aan zijn nieuwe rol. Desalniettemin zie ik ook liever andere opstelling.

01-08-2018 13:00

Rentokill +4609

En dat alleen omdat Ziyech niet op het middenveld speelt en RB moet? Dus 2 posities op onzeker zet? Ik betwijfel het.

01-08-2018 12:51

S_020 +4104

In de praktijk dus 'gewoon' een 442

01-08-2018 12:45

gi0vanni +7341

Neem aan dat dit niet waar is. Maar indien deze onzin klopt mag Labyad beter de wedstrijd van zijn leven spelen met 3 goals anders kotst iedereen hem gelijk al uit na zijn eerste paar wedstrijden.

01-08-2018 12:41

didierajax020 +2

Ik geef Ten Hag al maanden een eerlijke kans, maar mocht dit waar zijn en er is feitelijk niets met Neres aan de hand (blessure) dan slaat dit werkelijk waar nergens op. Labyad die beter is dan Neres is een onzin argument.

01-08-2018 12:15

aanval86 +1

neres hoort gewoon in de basis klaar.

01-08-2018 12:07

NouridolbergNeres34 +1912

Hier klopt niks van neem ik aan, onze Samba man David is natuurlijk een van de eerste namen die je invult op het wedstrijdformulier.

01-08-2018 12:02

AFCAsphere +9

Telegraaf is de media-partner van Ajax, het AD is dat niet. Hopelijk gaat er nu een lichtje bij je branden.

01-08-2018 14:02

OKP-AFCA +56

We zullen het er maar niet meer over hebben zeker?

03-08-2018 13:01

Michelinho +9

Het AD zit er juist ontzettend vaak naast, dat je het tegendeel beweert zegt wel iets over hoe goed jij op de hoogte bent. Of je loopt gewoon te stoken en dat zou me ook niet verbazen.

01-08-2018 15:42

Michelinho +9

Je moet gewoon beter opletten. Het is hier iedere keer hetzelfde liedje als het AD een vermoedelijke opstelling plaatst. Moord en brand en uiteindelijk blijkt er geen reet van te kloppen.

01-08-2018 17:03

Ajax412 +1326

Haha inderdaad, die hebben het zo vaak bij het verkeerde eind en leven alleen op een beetje stennis schoppen. Je zou bijna denken dat ze het expres doen.

01-08-2018 17:06

Michelinho +9

Niet bijna hoor, ik niet tenminste.

01-08-2018 17:16

Ardoe +578

Doen ze ook en heeft kennelijk nog effect ook, helaas.

01-08-2018 17:16

afcas +3811

noem de wedstrijden eens op wanneer ze het goed hadden dan. ik kan me namelijk nog herinneren dat ze het vrijwel nooit goed hadden en mijn geheugen is toch behoorlijk goed.

01-08-2018 18:10

Ricoo +1

Van mij mogen ze voor deze wedstrijd met dezelfde elf beginnen als vorige week. Neres op links was even wennen voor hem, maar daarna deed 'ie het best aardig.

01-08-2018 11:55

TNS +346

Voor mij is het niet zozeer Labyad óf Neres. Labyad is (voorlopig) je 2e optie op links. Is Tadic nog niet fit genoeg?... dan speelt Labyad. Neres hoort gewoon op rechts en Ziyech 'gewoon' op het middenveld. Voor vanavond is het in mijn ogen (als we het AD al moeten geloven ;) ) Schöne die de voorkeur krijgt boven Neres, met een heleboel geschuif als gevolg.

Ga toch gewoon lekker richting je beoogde basis. Dat Frenkie dan nog eenmalig op 4 speelt, prima. Eiting kan dat ook, waardoor Frenkie vast naar 6 kan, maar dan kun je volgende week opnieuw schuiven.

Ik ga er, net als bijna iedere Ajacied, vanuit dat Ten Hag uiteindelijk naar een basis gaat met

Onana - Mazraoui, de Ligt, Blind, Tagliafico - Frenkie, vd Beek, Ziyech - Neres, Dolberg, Tadic. Vertrekt Ziyech alsnog, dan kun je kiezen voor Labyad op links met Tadic op het middenveld. Ik zou echter alsnog kiezen voor Eiting, vd Beek, Frenkie op het middenveld, met Tadic hangend op de vleugel. Maar goed, dat zal wel niet gebeuren.

Eerst vanavond maar een potje spelen!

01-08-2018 11:55

433metdepuntnaarlinks +1

Helemaal mee eens. We moeten niet te veel conclusies trekken op basis van de voorbereiding en daar tel ik SG ook bij. Spelers zijn nog fit aan het worden, het systeem en het idee van ten Hag moet nog langzaam bij Blind en Tadic binnenkomen en over een week hoort hij gewoon een volledig fitte eerste 16 spelers te hebben. De basis (en de variaties) die jij noemt, dat zal ten Hag ook wel voor ogen hebben. En daarin het je als wissels Huntelaar, Eiting, Labyad en Wober zeer zeker nodig, dus als er af en toe gerouleerd wordt dan is dat juist prima. Frenkie zal uiteindelijk echt wel op het middenveld komen dus ik maak me geen zorgen.

SG is belangrijk maar we moeten gewoon vertrouwen op de selectie, die zullen dit niet meer weg gaan geven.

01-08-2018 12:01

ajaxrosenberg +1366

Volgens mij is dit inderdaad de beste opstelling met het huidige materiaal. Dan heb je nog een prima bank erachter met mensen als Wober, Schone, Eiting, Huntelaar, Labyad etc.

01-08-2018 12:04

ÁlvaroRecoba +13695

---------Labyad----Neres---------
--------------Ziyech------------------
--F. de Jong-----Van de Beek--
--------------Schöne----------------
Tagliafico-------------Mazraoui
---------Wöber--De Ligt----------
--------------Onana-----------------

01-08-2018 11:35

godenzoon92 +4

Als Neres geen (lichte) blessure heeft of ziekjes is dan hoort hij gewoon op de rechter flank in de basis!

01-08-2018 11:34

433metdepuntnaarlinks +1

Daarom lijkt het me ook dat, mocht dit bericht al kloppen, dat Neres niet helemaal fit is.

01-08-2018 11:42

Genant +4

Vrij weinig diepte dan....

01-08-2018 11:32

Toekomst1900 +2

AD had vorig jaar élke opstelling verkeerd! Hopelijk nu ook weer! Ik ga zelf voor:
Onana; Mazraoui, DeLigt, Blind, Tagliafico; Frenkie, Donny, Tadic; Ziyech, Hunter en Neres.

Het kan zijn dat Blind en Taglia nog niet starten. Dan Eiting en Labyad erin!

01-08-2018 11:13

433metdepuntnaarlinks +1

Mee eens, ik denk dat het zelfs geen schande is om Blind en Tadic weer te laten invallen. De basis van vorige week deed het prima en nog ff voorzichtig met Blind en Tadic kan geen kwaad. Ik hoop dat ze staarten maar zou het in elk geval begrijpen als ze nog niet beginnen. Misschien Schone eruit, Eiting als meest defensieve en Labyad erbij. Of Frenkie en Eiting, Wober in het centrum ... Tal van opties natuurlijk.

01-08-2018 11:44

trainerdv +2

Nou dan ben ik bang dat dit transfer-gerelateerd is. Neres zet je niet op de bank. Als Neres en Ziyech toch nog weggaan, ziet de toekomst er helaas wat minder rooskleurig uit.

01-08-2018 11:00

Arie Vink +4868

Of er wordt inderdaad meegewerkt aan een transfer (wat toch niet zou gebeuren volgens Marc), of hij is geblesseerd. Anders kan ik dit niet verklaren. Als hij zomaar op de bank wordt gezet voor Labyad, dan is Ten Hag knettergek. We gaan toch niet weer zo een trainer krijgen die met de meest idiote opstellingen/wissels aan komt zetten en blijft vasthouden aan dra-ma-tisch spelende spelers.

01-08-2018 10:52

433metdepuntnaarlinks +1

Nee dat is het niet, Blind is nog niet 100% fit. Nou dan pakt Frenkie dat nog ff voor zijn rekening. Iedereen weet dat Frenkie over een paar weken de vaste 6 wordt (of CM, welke invulling of positie, het mag geen naam hebben in ons dynamisch voetbal).

No worries, als Blind 100% fit is dan speelt Frenkie op het middenveld.

01-08-2018 11:47

433metdepuntnaarlinks +1

Of het is onzin van het AD. Als Neres idd 100% fit is en er speelt geen transfer, als hij dan niet speelt is ten Hag gek. Daarom ga ik er van uit dat mocht hij niet spelen (waar geen enkele aanleiding is om dat te vermoeden anders dan het AD), dat hij ofwel niet 100% fit is ofwel transfer zaken spelen.

01-08-2018 11:46

Ajax34 +4089

Heeft het AD ook zinnige opmerkingen over Ajax ???????????? Ze kunnen beter berichten schrijven over hun eigen ploeg, dan worden wij ook niet lastig gevallen met hun onzin.

01-08-2018 10:51

ajaxx123 +1957

Neem aan dat Neres misschien licht geblesseerd is, anders ga je natuurlijk geen Labyad boven Neres verkiezen. Dat zou van de zotte zijn. Als Neres dan toch 'licht geblesseerd' is of eventueel een transfer speelt, dan zou Tadic toch de meest logische vervanger zijn? Hoef je niet lang over na te denken lijkt mij.. Heb je ook gelijk de voorzetten vanaf links waaruit Huntelaar gevaarlijk kan worden.

Schone eraf, Ziyech op de plek van Schone en Tadic op links, Neres op rechts.

Of zou het vriendje van de trainer dan toch echt basis staan?
Zakaria toch..

01-08-2018 10:40

Ozymandias +159568

Mocht Neres op de bank beginnen dan neem ik aan dat hij niet helemaal fit is en Ajax dat door die nieuwe wet niet heeft mogen melden. Het zou namelijk absurd zijn om (in feite) Schone en Eiting boven Neres te verkiezen (aangezien Ziyech gewoon op het middenveld kan spelen).

01-08-2018 10:38

Tikkiebreed +462

dat ook, maar het is vooral absurd om labyad te verkiezen boven neres. laat die zich eerst maar bewijzen tegen laagvliegers en niet gelijk in de belangrijkste wedstrijd van het seizoen

01-08-2018 10:42
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.