Sosa en Šutalo opgenomen in de selectie van Kroatië

door Jari Perridon 116

Bron Hrvatski Nogometni Savez

Sosa en Šutalo opgenomen in de selectie van Kroatië

door Jari Perridon 116

Bron Hrvatski Nogometni Savez

Borna Sosa en Josip Šutalo zijn beiden geselecteerd voor de komende interlandperiode van Kroatië. De Kroaten zullen van 22 tot en met 26 maart deelnemen aan een vriendschappelijk toernooi in de Verenigde Arabische Emiraten.

De nationale ploeg van Kroatië zal deelnemen aan de W Cup in Abu Dhabi. Op 22 maart spelen de Kroaten een duel met Tunesië (22.00 uur lokale tijd). Op dezelfde dag spelen Egypte en Nieuw-Zeeland ook tegen elkaar. De winnaars nemen het op 26 maart tegen elkaar op, terwijl de verliezers het een dag eerder tegen elkaar opnemen voor de derde plaats.

Voor dit vriendschappelijke toernooi heeft de coach van Kroatië, Zlatko Dalić, 25 spelers geselecteerd. Twee daarvan zijn Ajacieden, Sosa en Šutalo. Op 18 maart worden de Ajacieden in Zagreb verwacht om vervolgens met de nationale ploeg af te reizen naar Abu Dhabi.

Voorbereiding op EK

Dalić geeft aan dat dit toernooi belangrijk is in aanloop naar het EK van komende zomer. Voor het EK zijn de Kroaten ingedeeld in groep B. Daarin zullen ze het opnemen tegen Spanje, Italië en Albanië. Voorafgaand aan het EK speelt de Kroatische ploeg nog twee oefenwedstrijden tegen Noord-Macedonië en Portugal.

Registreer je bij Bezwaarmaker.nl en maak gratis bezwaar tegen je WOZ-waarde!

Lees meer over:
Plaats reactie

HJC +7999

Goed voor de marktwaarde , en makkelijker te verkopen

07-03-2024 12:28

Juupie +2585

Ik ga deze geweldenaren aandachtig volgen.

06-03-2024 22:36

afcaveenendaal +1966

Op basis waarvan zijn deze jongens opgeroepen?? Dat vraag je je echt af…man man

05-03-2024 21:53

Kaasje93 +366

Lekker daar laten

05-03-2024 21:29

YRGI +32921

Gaat Sutalo weer lekker ballen. Jammer dat het bij ons niet veel is.

05-03-2024 19:00

Dolblij +44979

Wens de Heren een goed optreden. Money for value.

05-03-2024 18:23

AmsterdamZuidRivierenbuurt +25300

Laten zij zich maar in de kijker spelen. Misschien maken we dan nog winst op ze.

05-03-2024 15:52

Cosey2 +6992

Jammer dat de dertig dagen op zicht verstreken zijn en Sven het bonnetje in z’n zak heeft of zelfs helemaal geen bonnetje heeft.

05-03-2024 20:28

herojiskala +0

Ik heb Šutalo gezien toen hij voor hun nationale team speelde en ik kan je vertellen dat hij veel sterker en sterker is als hij in het nationale team speelt en hij speelt met veel kwaliteit en sterke spelers zoals Stanisic, Gvardiol, Kovacic, Brozovic, enz. . hij houdt gewoon niet van dit spel bij Ajax.

05-03-2024 15:22

Tommyshelby +128503

Zo lang ze maar basis staan op het EK.

05-03-2024 15:06

Turbo +41846

Overigens de 3e keer dit seizoen dat Sutalo geblesseerd is bij Ajax maar wel beschikbaar is voor Kroatië.

05-03-2024 13:53

Ricoteb +53174

Het duurt natuurlijk nog 2 weken tot ie zich moet melden bij de nationale ploeg, dus kan ook een kleine blessure zijn. Maar hij, Bergwijn en Berghuis hebben inderdaad wel erg veel pijntjes dit seizoen.

05-03-2024 14:02

gi0vanni +7124

Prima, als hij het daar beter doet zakt zijn waarden niet te veel.

05-03-2024 15:21

ijzerchef +3135

Sosa heeft meer goals en assists per minuut dan Dest (0.0052 vs 0.0028) en dat in een elftal dat in meeste wedstrijden voor geen meter draait.

05-03-2024 13:26

leeke +10390

Tja 1 voordeel,Dest verdedigd beter dan Sosa.in mijn ogen is dat de taak van een verdediger

05-03-2024 15:12

gi0vanni +7124

Het probleem is dat een back bij Ajax bijde moet beheersen.

05-03-2024 15:22

leeke +10390

Nou dan weet je toch wie de beste is van die 2.

05-03-2024 15:24

WantAmsterdam +116037

Sosa had Bakayoko in zijn broekzak, won volgens sofascore ook 8 van zijn 10 duels. Dest zag er vaker als een pupil uit en won maar één duel.
Dest verdedigend beter te noemen is gewoon onzin.

05-03-2024 17:32

HendrikAjax +16830

Sosa heeft echter buiten die pot bij Ajax nog niet dat niveau gehaald

05-03-2024 18:16

leeke +10390

Idd,wat leuk altijd he,gaan ze er 1 wedstreijd uot halen.over al die andere hoor je ze niet.Was Steijn ook geen goese trainer won tocht thuis met 4-1 van heracles

05-03-2024 18:44

leeke +10390

En de rest van de wedstrijden......of gaan we tegenwoordig spelers op 1 wedstrijd beoordelen.want ik vind Steijn ook een Toptrainer,hij won met 4-1 van Heracles.En Medic is ook een topper,gezien zijn doelpunt in die wedstrijd

05-03-2024 18:46

AmsterdamZuidRivierenbuurt +25300

Liever Dest dan Sosa

05-03-2024 15:54

YugoVik +33100

Liever sosa dan dest

05-03-2024 17:51

SundayOliseh +2054

Meer goals heeft ie niet want dat zijn er 0

05-03-2024 19:07

ijzerchef +3135

Dest heeft er 1. Niet significant meer om te zeggen dat Dest een betere doelpuntenmaker is.

05-03-2024 19:18

SundayOliseh +2054

Dest kan er nog wel een beetje bij verdedigen. Is ook niet onhandig voor een back. Sosa kan een hoger cijfertje hebben maar als hij er aan de andere kant meer (mede)veroorzaakt dan heb je alsnog een lager rendement. Daarom zegt dat soort kreten niks.

05-03-2024 21:03

jjdd +3378

Ik hoop op een basisplek voor hen, dan ga ik zeker kijken.

Ben zeeer benieuwd hoe ze dan spelen. Als dat wel goed gaat zegt dat wat over Ajax.

Overigens, als Ajax eens 6 a 8 wedstrijden in dezelfde opstelling kan spelen, zoals afgelopen zaterdag maar dan Sutalo voor Rensch, Berghuis voor Taylor en Bergwijn voor Hlynsson, zou me niets verbazen als er dan eindelijk eens wat stabiliteit en controle komt.

05-03-2024 13:23

Aeneas +1188

Er was nu juist stabiliteit en controle zónder Sutalo. Maar natuurlijk blijf ik hopen dat Sutalo in dit systeem ook meer van waarde kan zijn.

05-03-2024 14:19

jjdd +3378

Klopt, maar ik denk dat de opstelling gecombineerd met Kaplan, Henderson en Mannsverk daar een grotere rol in speelde dan de afwezigheid van Sutalo. Waarbij ik Sutalo voor Rensch zou willen zien, zeker niet ipv Kaplan!

05-03-2024 14:52

FysioPat020 +25604

Die mensen die onze kroatische spelers vanaf het begin helemaal afbranden zijn degene die het hardst roepen als ze volgend seizoen elders plotseling presteren.
Ik hoop dat zowel Steijn als ook Schip niet al teveel schade aangericht hebben bij deze gozers zodat ze volgend jaar onder een andere trainer opbloeien.

05-03-2024 13:06

Turbo +41846

Elders presteren zegt niks over hoe een speler het bij Ajax zou doen. Eén van de kritiekpunten is juist de compatibiliteit van de aankopen met onze manier van spelen.

Prime Chielini zou bij Ajax ook mislukken. Puur omdat zijn type geen match is met het takenpakket van een Ajax CV.

Sutalo en Sosa moeten vooral een hoger niveau gaan halen. Daar heeft niemand behalve Sutalo en Sosa iets mee te maken.

05-03-2024 13:50

HendrikAjax +16830

Mee eens behalve met je laatste zin. Tuurlijk hebben ze zelf het meeste invloed op hun niveau maar de tactiek en medespelers hebben daar ook zeker invloed op.

05-03-2024 18:22

GNBL +89872 moderator

Logisch. Zijn twee gewaardeerde krachten in het Kroatische elftal.

05-03-2024 12:38

daslogisch1 +10097

Met die blessa van Sutalo valt het dus wel mee...

05-03-2024 12:30

WantAmsterdam +116037

Moet zich pas over 2 weken bij de nationale ploeg melden.

05-03-2024 14:53

Aram +17864

Hopelijk hebben ze daar een goeie trainer. Komen ze met meer vertrouwen terug!

05-03-2024 12:27

FysioPat020 +25604

HUN hebben itt ons wél een goeie trainer.

05-03-2024 13:01

FysioPat020 +25604

Die trainer van Kroatië is iemand die ik graag bij ons zou willen zien.
Duidelijk handschrift, aantrekkelijk voetbal, vechtersmentaliteit, nooit opgeven en conditioneel ijzersterk.
Misschien een optie na het EK.

05-03-2024 12:23

jeroenbosman1986! +182

Doe maar niet dan stelt hij sutalo op dat hoeft niet

05-03-2024 12:24

WantAmsterdam +116037

Als Sutalo dan bij Ajax zijn gemiddeld niveau van Kroatië haalt vind ik het helemaal prima.

05-03-2024 14:54

AFCAHoorn +22626

Volgens mij wil Dalic alleen nog maar trainer zijn van Kroatië. Ondertussen doet hij dat al zo lang.

05-03-2024 12:28

Torcida +5603

Goed idee! Ik kan niet wachten om te zien hoe Valentijn en co hun reet afvegen met de legende-status van Dalic.

05-03-2024 16:43

Noxin +15473

Dalić is een prima trainer inderdaad.

05-03-2024 17:28

thepower1990 +35726

Trouwens wat een gelul dat wij een speler als Sutalo nog meer de tijd zouden moeten geven om te wennen terwijl ie hier al meer dan een half jaar speelt. Kijk naar Kaplan, die hoeft niet te wennen en staat er meteen.
Tijd geven om te wennen is een excuus voor spelers die gewoon niet goed genoeg zijn.

05-03-2024 12:17

AFCAHoorn +22626

..ben je een beetje dom?

Kaplan is er al sinds 19 augustus 2022. Sutalo is er sinds 21 augustus 2023.

Kaplan heeft al de tijd gehad om te wennen, Sutalo niet.

05-03-2024 12:20

thepower1990 +35726

Mij dom noemen terwijl Kaplan 2 jaar geblesseerd is geweest... Die heeft alleen kunnen wennen stil zitten en revalideren in anderhalf jaar.
Waar het om gaat is dat Kaplan bij zijn basis debuut meteen een steun pilaar is en Sutalo na meer dan een half jaar er nog steeds bij loopt alsof ie geen idee heeft wat ie aan het doen is.

05-03-2024 12:23

jeroenbosman1986! +182

Tuurlijk hè wennen met blessures die jongen heeft niet kunnen wennen het is nu wel eens klaar voor sutalo he

05-03-2024 12:25

AFCAHoorn +22626

Of hij geblesseerd is geweest of niet, maakt niet veel uit. Hij heeft ook meerdere keren getraind in die tijd en 1 of 2 oefenwedstrijden gespeeld. Daarnaast heeft hij de tijd gehad om rustig te wennen aan alles binnen de club juist doordat hij geblesseerd was.

Kaplan is er nu 1,5 seizoen, Sutalo nog niet eens 1 heel seizoen.

05-03-2024 12:25

4Ever14 +6596

"..ben je een beetje dom?"

Volgens mij niet een beetje.

05-03-2024 12:31

leeke +10390

Tja ,maar Sutalo heeft meer wedstrijden gespeeld,om te wennen. Kaplan is al die tijd geblesseerd geweest en revalidatie.

05-03-2024 15:15

FysioPat020 +25604

Christus te paard zeg, niet te geloven zoveel onzin.
Kaplan heeft een paar potjes in de KKD gespeeld terwijl Sutalo in een elftal moet uitblinken waar een onbenul langs de lijn staat.

05-03-2024 12:25

Ajaxsupporter02 +13897

Snap niet waarom mensen hun ongelijk niet kunnen toegeven. Ook ik had veel meer verwacht van Sutalo, maar ik schrik van wat ik dit seizoen zie. Zat daar dus helaas naast. Hij hoeft niet eens uit te blinken, stabiel spelen lukt al niet. En die onbenul langs de lijn staat er dan toch ook als Kaplan speelt?

Hopelijk komt het nog goed met Sutalo, maar zowat iedereen had verwacht dat het direct een meerwaarde zou zijn.

05-03-2024 12:32

wijzijndebeste123 +163265

Och och. Meneertje begint te schreeuwen. Sutalo speelt onder 2 waardeloze trainers in n totale chaos bij Ajax slecht en is dus n slechte speler aldus the power.

Dat hij bij Zagreb en Kroatie ijzersterk speelt en notabene bij City op n zeer serieuze lijst stond samen met Doku en Gvardiol die beide gehaald zijn (om aan te geven hoe serieus die lijst was) negeren we maar even.

05-03-2024 12:34

afca1985 +21229

Hopelijk spelen ze zich in de kijker, goed voor iedereen 👍

05-03-2024 12:08

YugoVik +33100

Ja hoor mensen praten spelers weg, dat noemen zich ajax supporters..het is een klote seizoen, maar spelers horen de tijd te krijgen om te acclimatiseren!!.. Je kunt niet bij elke tegenslag spelers gaan verkopen!!!!

05-03-2024 12:07

maarten0909 +6364

Heeft Kroatië niks beter? Al denk ik wel dat ze beide bruikbaar zijn, als het organisatorisch klopt. Met elke counter is er geen middenvelder te bekennen, dan kun je niet alleen alles afschuiven op de verdedigers.

05-03-2024 12:03

YugoVik +33100

Sutalo is een beest bij Kroatië, net als sosa als linksback bij Kroatië..

05-03-2024 12:06

thepower1990 +35726

Valt mee hoor Vik, Sutalo lijkt bij Kroatië minder slecht omdat Gvardiol ernaast staat.

05-03-2024 12:14

YugoVik +33100

Is zijn vorm kwijt en daarbij zijn vertrouwen..

05-03-2024 12:16

Ricoteb +53174

Of heel gechargeerd gezegd, misschien is ie bij Ajax slechter omdat Hato naast hem staat. Bij Zagreb was het ook een geweldige verdediger. Dus zowel bij Kroatië als bij Zagreb zorgden anderen ervoor dat ie er beter uit zag dan hij werkelijk is, maar alleen bij Ajax zien we de ware Sutalo? Geloof je het zelf?

05-03-2024 12:24

TeringHenkie +28263

Ja want Hato en Gaaei spelen ook al maanden de pannen van het dak!

05-03-2024 13:53

WantAmsterdam +116037

Juist deze twee presteren goed bij Kroatië, met Sosa hebben ze de halve finale WK gehaald, met Sutalo de finale nations league (alleen op pingels verloren tegen Spanje).

05-03-2024 14:56

herojiskala +0

het beest schopte toen hij voor Kroatië speelde! degenen die zeggen dat hij alleen goed is vanwege Guardiola, nee, dat is niet waar! samen met Erlic stopte hij bij zijn debuut voor de nationale ploeg Benzema, Mbappé en Nkunku in zijn zak.

05-03-2024 15:29

AFCACruijff14 +161006

Ze hebben vast kwaliteiten maar beiden mogen van mij verkocht worden komende zomer. Zeker Sutalo is echt een totale ramp.

05-03-2024 12:01

YugoVik +33100

Sutalo gaat zijn vorm terug krijgen nu henderson, mannsverk en kaplan er zijn..

05-03-2024 12:09

AFCACruijff14 +161006

Geloof er niks van.

05-03-2024 13:33

thepower1990 +35726

Sutalo moet gewoon een goed EK spelen en dan voor 20+ verkopen. Sosa is compleet verkeerd gescout, zoals zondag als wingback prima, als klassieke linksback in een 4.3.3 onbruikbaar.

05-03-2024 11:48

AFCA020! +6087

Sosa kan ik nog inkomen. Kroatië staat wel als team/organisatie en dan is een aanvallende back heerlijk.

Sutalo daarentegen 😅

05-03-2024 11:38

FysioPat020 +25604

Schip daarentegen 😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅

05-03-2024 11:41

Ajax The Best +16457

Is die ook geselecteerd?

05-03-2024 12:00

FysioPat020 +25604

Jij begrijpt hem niet.

05-03-2024 12:02

AFCA020! +6087

Niet alleen Ajax The Best hoor 🤷‍♂️

05-03-2024 14:48

Ajaxsupporter02 +13897

Waarschijnlijk dat zogenaamd letterlijk alles aan Van t’ Schip ligt. Ik vind het ook een matige trainer, maar dat Sutalo zo slecht speelt ligt echt niet alleen aan Van t’ Schip.

05-03-2024 15:21

FysioPat020 +25604

Ok. En aan Steijn.

05-03-2024 15:24

AFCA020! +6087

@ajaxsupporter

Oh is het er zo een 🙈🙈


Dan moeten we daar verder maar niet al te veel aandacht aan besteden 😜

05-03-2024 16:44

FysioPat020 +25604

Die hebben ook een trainer die er verstand van heeft itt Schip.

05-03-2024 11:37

Odysseus +14246

Wat!?! Maar die kunnen helemaal niet voetballen, die zijn van Excelsior niveau! Toch……?

05-03-2024 11:33

Odysseus +14246

Ik ben een positief mens.

05-03-2024 12:06

FysioPat020 +25604

Dat siert u.

05-03-2024 13:00

Odysseus +14246

Dank u wel

05-03-2024 15:02

mavato +346

Beide heren komen bij Ajax niet uit de verf. Sutalo is een bron van onrust en Kaplan bewijst in twee partijen een completere verdediger te zijn. Sosa voegt aanvallend nog wel iets toe maar wordt als back aan alle kanten voorbijgelopen. Deze mismatch kan inderdaad nog goed aflopen als ze vanuit het Kroatische elftal interesse opwekken. Twee maal een strik erom.

05-03-2024 11:24

AFCA020! +6087

In geval van Sutalo zou een mooi EK van Kroatië ervoor kunnen zorgen dat hij nog enige waarde behoudt en die kun je dan weer verkopen.

Sosa daarentegen zou ik misschien wel behouden.
Verdedigend is het matig, maar als er van de zomer enige orde op zaken gesteld kan worden en de organisatie staat weer, dan kan Sosa met z’n aanvallende kwaliteiten best wat toevoegen vanaf de flank.

05-03-2024 11:41

stopperspil +11163

Top, dit is goed voor hun transferwaarde van de zomer

05-03-2024 11:23

AFCA-Driebergen +22133

Haha zo dacht ik ook.

05-03-2024 11:30

Ajax14AMS +25205

Dit geeft al aan dat ze bij Kroatie gewoon niet veel betere opties hebben.

Hou dan ook op met dat zeggen "maar ze zijn internationals van Kroatie!!!"

Wie is hun concurrentie dan? 40 jarige Vida en op linksback???

05-03-2024 11:19

Ricoteb +53174

Klopt, die gasten van Kroatië zijn echt een stelletje semi-amateurs. Op een finale en halve finale tijdens afgelopen WK’s, en de finale van de vorige Nations League na, presteert dat land natuurlijk helemaal niks!

05-03-2024 11:26

Ajax14AMS +25205

Neemt niet weg dat hun concurrentie, Vida voor Sutalo en werkelijk waar niemand voor Sosa, niet heel goed is en ze daarom nu opgeroepen zijn.

Echt elke vorm van objectiviteit is weg hier. Als Taylor in Oranje komt en ik zou zeggen "wie is zijn concurrentie, Wijnaldum ofzo, tuurlijk komt hij erin" dan is iedereen het ermee eens.

Double-standards dus, alweer.

05-03-2024 11:53

Ricoteb +53174

Ten eerste, erg scheve vergelijking, vooral omdat Taylor er al een tijd niet meer bij zat. En toen ie erbij zat, waren meeste mensen hier ook verbaasd. En ten tweede, wat kan mij het schelen wat zijn concurrentie is? Het gaat er om dat zowel Sutalo als Sosa (vaak) spelen, dat ze daar individueel goed draaien en als team veel presteren. Hato speelt bij Ajax ook alles omdat er amper serieuze concurrentie voor hem is, maar dat doet niks af van zijn individuele prestaties.

05-03-2024 12:02

FysioPat020 +25604

Kroatië kan er helemaal geen klote van joh, niks bereikt de afgelopen 10 jaar.

05-03-2024 11:39

Ajax14AMS +25205

Wat in vredesnaam heeft dat met de concurrentie van Sosa en Sutalo voor deze interlandperiode te maken?

05-03-2024 11:55

wijzijndebeste123 +163265

Hahaha dus omdat ze “weinig” concurrentie hebben bewijst dit dat ze prutsers zijn? Gareth Bale had ook weinig concurrentie en is dus volgens jou “logica” ook een prutser. Litmanen ook n prutser. En George Weah ook. De kwaliteit van de concurrentie heeft werkelijk 0.0 te maken met de kwaliteit van n individuele speler.

Met “prutsers” Sutalo en Sosa is Kroatie 1 vd beste landen ter wereld. Volgens jou is Kroatie dus 1 vd beste landen ter wereld terwijl ze eigenlijk met 9 man spelen. 🤣

05-03-2024 12:02

FysioPat020 +25604

Jij begrijpt er helemaal niks van. Niet erg.

05-03-2024 12:03

wijzijndebeste123 +163265

Je drukt je nog netjes uit. 😂

05-03-2024 12:10

Ajax14AMS +25205

Je kan niet verder denken dan je neus lang is denk ik. Als je geen concurrentie hebt is opgeroepen worden niet knap. Dat zegt niet dat ze prutsers zijn (waar lees je dat ook in mijn originele post?)

Dat argument "internationals van Kroatie" moet je dus niet al te serieus nemen, want ze zijn internationals op zwak bezette posities van dat land. Over hun kwaliteit zegt dat verder niks, dat maak jij er van, al lijkt het bij Ajax nergens op.

05-03-2024 12:21

Ajax14AMS +25205

Nee jij vind Vida en whoever Sosa zijn concurrent ook mag zijn wel gewaagde concurrenten? Dan heb JIJ er pas geen verstand van.

Dan zijn Weghorst en Noppert ook toppers omdat ze bij Oranje erbij zaten met die logica. Kom op nou, Sutalo en Sosa zitten er niet bij omdat ze geweldig presteren bij Ajax, maar omdat Kroatie niet veel beter heeft op die posities.

05-03-2024 12:24

TeringHenkie +28263

KLopt want Nederland is al 4x kampioen geworden!

05-03-2024 13:56

Ajax14AMS +25205

Kroatie toch ook niet? 😂

05-03-2024 14:02

herojiskala +0

Je bent stom. Kroatië heeft Guardiola Erlic, Pongracica en Stanisica op de verdedigerposities anders schopten al diezelfde spelers ons nationale team uit de Volkenbond.

05-03-2024 15:32

JoshuaSmits +9344

Logisch. Bij hun oude club én bij het nationale elftal laten ze zien wel degelijk kwaliteit te hebben. Als we volgend seizoen een goede trainer hebben, zul je zien dat Sosa én Sutalo bij Ajax ook gewoon goede spelers kunnen zijn.

05-03-2024 11:17

eenAjaxfan +20299

Heeft in mijn ogen niets met de trainer te maken, maar meer met het de vorm van de spelers in kwestie, de onrust in het team (zoveel nieuwe spelers) en het ontbreken van vertrouwen.
Bouwen aan een nieuw team heeft tijd nodig en gaat met ups en downs.

05-03-2024 11:29

JoshuaSmits +9344

Nou ja, ook dit seizoen spelen ze bij Kroatie gewoon prima, en dan komen ze bij Ajax, en dan is het (vaak) weer stukken minder.

05-03-2024 11:33

eenAjaxfan +20299

Ja, dus...?
Het team van Kroatië is bekend/vertrouwd.
Daar kunnen ze hun eigen taal spreken.
Dat soort kleine dingen kunnen een groot verschil maken hoe je je als voetballer voelt en hebbben dus ook invloed op je spel.

05-03-2024 11:42

JoshuaSmits +9344

Als je dat niet zelf kunt invullen gaat het heel lastig worden...

05-03-2024 11:44

eenAjaxfan +20299

Ik moet gaan invullen wat jij wil zeggen...??? Ja, dat wordt heel lastig communiceren.
Maar ik heb mijn reactie al iets aangepast.

05-03-2024 11:47

JoshuaSmits +9344

Het team van Ajax moet onderhand toch ook vertrouwd zijn? En hun eigen taal spreken lijkt mij niet het probleem. Medic, Sosa, Sutalo. Genoeg Kroaten. Ik ben er van overtuigd dat zowel Sosa, als Sutalo er volgend seizoen gewoon staan onder een nieuwe trainer.

05-03-2024 11:50

eenAjaxfan +20299

Zijn slechts wat voorbeelden, he.
Maar we het gewoon met elkaar eens.
Al hoeft er wat mij betreft niet perse wéér een nieuwe trainer te komen.

05-03-2024 12:07

TeringHenkie +28263

"Al hoeft er wat mij betreft niet perse wéér een nieuwe trainer te komen."

Jij wil met vh Schip verder???

Man man man....

05-03-2024 13:58

eenAjaxfan +20299

Dat lees je goed, Henkie.

05-03-2024 15:00

Okocha078 +13711

Mooi. Hopen dat ze beide een goed EK spelen en we ze nog voor goed geld kunen verkopen.

05-03-2024 11:17

Hoekinho +911

Op basis van..?

05-03-2024 11:12

AFCAHoorn +22626

Op basis van hun kwaliteit.

05-03-2024 11:15

Ajaxxx2021 +361

Bij Ajax moeten ze de kar trekken en bij Kroatië word de kar reeds getrokken. Dat is het probleem bij Ajax. Waar is die ervaring?

05-03-2024 11:40

TeringHenkie +28263

"Bij Ajax moeten ze de kar trekken en bij Kroatië word de kar reeds getrokken."

De kar moet getrokken worden door een Bergwijn, een Berghuis en een Henderson!

Dat hoeven Sutalo of Sosa niet te doen!

05-03-2024 14:00

noppenkoning +41135

Denk dat het makkelijker ballen is bij Kroatie voor Sutalo, Gvardiol naast hem, Kovacic voor hem en ballen inleveren bij Modric. Wordt denk ik veel minder van hem verwacht, wij verwachten niveau de Ligt, Timber.

05-03-2024 11:15
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.