'Leicester City kwam in beeld, maar Ocampos wilde per se naar Ajax'

door NielsOpdam 106

Bron Kick-off Podcast

'Leicester City kwam in beeld, maar Ocampos wilde per se naar Ajax'

door NielsOpdam 106

Bron Kick-off Podcast

Laatst geüpdatet

Leicester City kwam ook nog in beeld voor Lucas Ocampos, maar de aanvaller wilde per se naar Ajax. Dat vertelt Mike Verweij in de Kick-off Podcast van De Telegraaf. De Amsterdammers wilden Ocampos in eerste instantie kopen, maar nadat de Raad van Commissarissen daar een stokje voor stak werd de Argentijn gehuurd van Sevilla.

Foto: AJAX

Volgens Verweij stuurde Ajax Ocampos terug naar Spanje, nadat de koopdeal was geklapt. 'Omdat Hamstra, Huntelaar en Edwin van der Sar zich aan hele duidelijke afspraken met de commissarissen niet hadden gehouden. Toen zei de RvC: "Als je je daar niet aan gehouden hebt, stuur hem maar terug, want op deze manier gaat het hem niet worden".'

De Ajax-watcher van De Telegraaf vertelt dat de Raad van Commissarissen en Hamstra, Huntelaar en Van der Sar van tevoren hebben overlegd. Volgens Verweij werd er een marge aangegeven voor het totaalpakket. 'Als je je dan vervolgens als directie en technisch manager daar niet aan houdt, dan weet je dat er een streep doorheen gaat. Heel professioneel is het niet.' De RvC vond het totaalpakket van 45 miljoen euro voor Ocampos veel te gortig.

'Leicester City kwam in beeld, maar hij wilde per se naar Ajax'

Daarna is de aanvaller teruggegaan naar Sevilla. 'In de tussentijd kwam er een grote Engelse club tussendoor, die hem wilde kopen. Gek genoeg wilde Ocampos, die als een kleine jongen was behandeld en teruggestuurd was naar Spanje, toch heel graag bij Ajax spelen. Leicester City kwam in beeld, maar hij wilde per se naar Ajax.'



Als je verantwoord speelt, houd je het leuk. Wat kost gokken jou? Stop op tijd, 18+.

Lees meer over:
Plaats reactie

fc Barcelona_ke +19255

Iedereen willen naar Ajax omdat de club graag willen goed doen in Europese toernooien. vooral laatst jaren!

03-09-2022 12:10

MPAjax +8437

Aanhouder wint zo zie je maar

03-09-2022 11:14

Harrier Du Bois +38948

Als het zo is, siert dat Ocampos zeker, Leicester is dan wel premier league, maar die gaan het erg moeilijk krijgen dit seizoen. En hoe Schreuder over hem sprak, over hoe hij meerdere verdedigers aan zich kan binden, is wel een sterk punt en verdomd handig om ruimte te maken voor anderen, ben benieuwd naar zijn invulling van de rechtsbuiten positie.

03-09-2022 09:19

TsigalkoAFCA +1752

Echt zwaar problematisch dat ratjes Mike en Valentijn opeens weer overal lijntjes hebben lopen en alles uitlekt naar de foutste krant van Nederland. We waren daar enkele jaren vanaf maar sinds een aantal weken ligt alles weer op straat. Lijkt wel alsof we terug zijn in de periode van de 'fluwelen revolutie'.

03-09-2022 09:15

gi0vanni +7289

Ik zie geen verschil, de Teleklaag zet Ajax altijd in een slecht daglicht, lijntjes of niet. Omdat slecht nieuws beter verkoopt. Vandaar dat je dat naast in kranten ook veel tegenkomt in het journaal. En waarschijnlijk zijn ze daar ook voor Feyenoord. Bij ESPN heb je ook zo'n diehard Feyenoord fan als commentator. Gaat nergens over.

03-09-2022 09:58

Rho1980 +1497

Hoe komt men op totaalpakket van 45m?
Zal wellicht iets over het hoofd hebben gezien maar ik dacht dit nog minder dan de helft is/was

03-09-2022 08:42

Psychevore +21186

Salaris over de hele contractduur en andere kosten zullen ook meegenomen zijn.

03-09-2022 10:04

twynestar +28524

inc salaris, RvC kijkt naar totale investering vs afschrijving.

03-09-2022 10:13

ajaciedpp +1597

Tijd dat ze jou hier eens gaan afschrijven, door slap te lullen over dingen waar je de ballen niet van weet sukkel!!!

03-09-2022 12:16

Qifesh +24917

Lucas! Mooie jas! het was ook écht een circus deze transferperiode..

03-09-2022 08:29

Min85Kluivert +885

Onze nieuwe held!

03-09-2022 06:59

Ibuprobrimovic +4609

Kijk, daar houd ik van. Een speler die vol voor ajax wilt gaan. Echt wel vertrouwen in die jongen.

Ik vond trouwens de teksten van Fledderus bij Groningen heel sterk. Als jij je niet bij de club aanmeld, gaat de club ook niet praten over de telefoon omtrent jouw persoon. Volledig terecht.

03-09-2022 03:38

AFCAMM +11374

Gek genoeg? Het zou helemaal niet gek moeten zijn om Ajax te verkiezen boven Leicester. Enige reden om voor Leicester te kiezen is eventueel het geld.

03-09-2022 02:33

MarkvdW +325

En spelen in de Pemier League

03-09-2022 03:49

Oxxer +164598 moderator

Voor hoe lang? Leicester staat onderin en spelen heel slecht voetbal. Als het tegenzit spelen zij volgend seizoen Championship.

03-09-2022 08:28

twynestar +28524

release clause

03-09-2022 10:13

ajaciedpp +1597

Deze jongen is schandalig behandelt, en als een kleuter weggestuurd door de amateurs van de RVC onder leiding van de overal ontslagen Adrie Koster, die totaal geen Ajacied is en alleen zijn zakken vult, is korte tijd trainer geweest van ons bij gebrek aan beter!!! T+T hebben geweldig werk verricht, dus RVC vrienden het interesseert mijn geen hol dat jullie nu boos op mij worden!!

03-09-2022 01:09

Velibor30370 +4158

Het lijkt er meer op dat het technisch duo en vd Sar zich, in dit specifieke geval, als amateurs hebben gedragen en de RvC gewoon heeft gedaan waar ze voor aangesteld zijn.
Heeft ook nog goed uitgepakt uiteindelijk, misschien wel een “truc” om vaker toe te passen😄

03-09-2022 08:51

twynestar +28524

Gelukkig interesseert het de RvC geen hol wat gefrustreerde kinderen vinden.

Los van wat je van de RvC vindt; als die afspraken er vooraf waren en de directie houdt zich daar niet aan, dan ligt het amateursime toch echt daar.

Maar lekker omhoog schoppen, past lekker bij de aard van dit land tegenwoordig. Iedereen weet alles beter, de rest zijn graaiers, blablabla, gebroken plaat.

03-09-2022 10:16

ajaciedpp +1597

Het interesseert mij ook geen hol hoe jij denkt sukkel, ga jij gewoon maar door met H+H na te trappen die fantastisch hebben gepresteerd, liever een kind dan een debiel die vakmannen als H+H de grond in trappen TWYNHOL!!!!

03-09-2022 12:07

twynestar +28524

Ja dat gaf je al aan, het interesseert je geen hol wat anderen denken, dat laat je ook heel goed blijken hier. Ik hoop dat je een manier vindt om met je frustraties om te gaan, want dit klinkt niet als iemand die rust in zijn hoofd heeft.

03-09-2022 14:21

Ajacied33 +36805

Toch mooi dat Ocampos nadat Ajax hem wegstuurde , alsnog alleen naar Ajax wilde ipv het eveneens geïnteresseerde Leicester. Deze jongen is een liefhebber denk ik

02-09-2022 22:58

Ricoteb +53174

Het is de Telegraaf, dus maar even met een korreltje zout nemen. Maar als we even aannemen dat dit verhaal klopt. Dan heeft de RVC volledig correct gehandeld en hebben veel mensen hier, met mijzelf vooraan, de RVC ten onrechte lopen vervloeken. Wat is het nou voor stoms om een afspraak te maken over de totale kosten van een pakket, en er dan alsnog ver overheen te gaan, bij zowel Ocampos als Vlachodimos. Maar het pleit wel voor Ocampos, en zover ik hoor ook voor Vlacho, dat ze wel heel graag bij ons wilde komen spelen. Dat spelers van dat kaliber, die basisspelers zijn bij clubs als Sevilla en Benfica, graag naar ons willen komen, is een groot compliment naar de groei van de club de afgelopen jaren. Ondanks al zijn tekortkomingen, hoop ik in de winter dat Vlachodimos nog steeds onze kant op komt. Qua kwaliteiten past hij waarschijnlijk niet bij ons, maar zou wel eens de beste lijnkeeper van de CL, op Courtios na, bij ons op doel willen zien.

Trouwens, als dit verhaal klopt, dan zit Magic Mike hier lekker collega Valentijn tegen te spreken. Die had vanmorgen een heel betoog dat dit allemaal een machtsgreep van Danny Blind was, en nu komt Mike met het verhaal dat de fout hier toch echt bij de directie ligt.

02-09-2022 22:51

YRGI +32964

Dan nog ga je niet zo met iemand om. Echt een schande dat we zo zijn omgegaan met Ocampos en Sevilla.

03-09-2022 01:35

JJFajax +3560

Die moet echt de pannen van het dak spelen dit jaar anders gaat Ajax hem never nooit definitief overnemen.

Ben echt benieuwd

02-09-2022 22:49

AFC34 +3840

Toch altijd zo? En een speler die al jarenlang vaste waarde is bij de 4e club van Spanje, EL winnaar en Argentijns international is zou tegen de backs van Cambuur, Volendam en Feyenoord toch wel moeten kunnen uitblinken.

02-09-2022 23:34

EdgarManu +227

Gek genoeg geloof ik meer in hem op CL niveau, waar zijn passie en kracht meer nodig zijn, dan tegen Volendam bijv waar de ruimtes erg klein zijn en meer techniek en snelheid gevraagd wordt.
Ben benieuwd vanmiddag!

03-09-2022 08:26

Pietsnot +15019

Na 5 jaar achter elkaar in de Champions League is er nog naar een klein deel van de visvijver niet voor ons bestemd, maar alles wat niet basisspeler is van clubs als Liverpool en Madrid hoef je niet meer direct door te strepen

02-09-2022 22:36

AFC34 +3840

Ajax wil de top van de subtop aantikken structureel, hieronder vallen clubs als Dortmund, Benfica, Porto, Sevilla, Napoli etc en die kopen voortdurend spelers van elkaar en de spelers die niet naar de absolute top gaan willen vaak best een zijstap maken mits het er sportief op vooruit gaat. Een paar jaar terug zouden spelers van deze clubs een stap naar Ajax als een stap omlaag zien maar momenteel valt dat dus wel mee. Ja de competitie is minder maar in tegenstelling tot een Sevilla of Napoli bijvoorbeeld is CL hier bijna gegarandeerd en win je ieder seizoen 1 of meer prijzen. Dat het dan een kampioenschap in de Eredivisie is en niet La Liga of Serie A maakt bij het omhoog tillen van de schaal na een lang seizoen echt niet zoveel uit hoor.

Ben al lang blij dat we van clubs als Arsenal geen spelers als Sanogo ofzo hoeven te huren maar er gewoon gewaardeerde basisspelers van de meest succesvolle EL club deze kant op komen. Voor wat het waard is heeft de selectie van Ajax nu 2 spelers met een Europese prijs in de selectie.

02-09-2022 23:42

Pietsnot +15019

We hebben inderdaad nu 2 spelers met een Europese prijs in de selectie. Maar het kan best hard gaan. Komend seizoen 28 spelers

03-09-2022 12:44

Nick14 +25889

Hoe je het in je hoofd haalt om zo'n gast langdurig te willen vastleggen voor enorme bedragen terwijl je net Conceicao aangekocht hebt is me toch nog steeds een raadsel. Absurde koopwoede.

De RvC heeft het perfect gedaan.

02-09-2022 22:28

Pakschaal020 +2124

Vind ik dus ook wel. Mocht het toch een voltreffer zijn, dan kan je het alsnog overwegen. Anders ben je binnen een jaar weer ervanaf.

02-09-2022 22:32

johanisajax +8843

Mee eens en het is echt geen topper anders laat sevilla hem niet zo makkelijk gaan. Hij kan best wat toevoegen dit jaar maat geen belangrijke schakel voor ajax, laat conceicao maar doorstomen of haal een tsygankov gratis op volgende zomer. Had ook liever iemand als gnonto zien komen maar goed, ocampos voor 1 jaar en 4m kan ik mee leven. 20m + salaris voor 4 jaar absoluut niet… gelukkig was de rvc het met me eens.

02-09-2022 22:48

AvStern +5966

Gnonto halen was geen goed idee geweest, want we hadden iemand nodig die er nu stond. Als we nu al de gok wilden wagen om een toptalent neer te zetten, hadden we Conceiçao al, die heeft nog meer ervaring op het hoogste niveau dan Gnonto.

02-09-2022 22:57

johanisajax +8843

Kan ik enigzins mee in komen dat hij zelfde type is als conceicao kwa leeftijd maar gnonto luet het meteen zien bij italiaans nat elftal. Ene LvG liet ook een 18 jarige kluivert invallen in de CL finale… had kluivert de “ervaring” om het grote milan aan te kunnen?

Wat goed is komt snel.

03-09-2022 13:40

AvStern +5966

Over Ocampos heeft de RVC achteraf dubbel en dwars gelijk gehad en heb ik als heethoofd (of gepassioneerde supporter, om het iets positiever te stellen) hier op deze site ook te voorbarig hele grote woorden gebruikt, zo eerlijk moet ik zijn. Een totaalpakket van 45 miljoen voor iemand bij wie gerede twijfels mogen bestaan over zijn inpassing in het Ajax-systeem lijkt me gekkenwerk. Een jaar huren met optie tot koop is veel veiliger voor de club.

Over Vlachodimos blijf ik wel balen, had hem heel graag zien komen. Maar dat is waarschijnlijk te herleiden tot de onbegrijpelijke beslissing om Stekelenburgs contract te verlengen en Gorter ook niet te verhuren.

02-09-2022 22:23

wijsneus +5246

Daar wringt de schoen ook voor mij. Ik kan begrip opbrengen voor de situatie Ocampos en de financiële afwegingen die zijn gemaakt zijn volledig te begrijpen.

Bij de situatie Vlachodimos een stuk minder. Daar hebben ze gezegd dat hij te oud is en we al 3 keepers hebben. Daar ben ik het niet mee eens, want in mijn ogen hebben we maar 1 keeper die voldoet en dat is Pasveer. Gorter is niet goed genoeg en beschikt daarnaast over 0 zelfvertrouwen. Stel je voor dat je die moet inbrengen in een belangrijke CL wedstrijd. Stekelenburg is te oud en daar had in plaats van zijn contract te verlengen afscheid van moeten worden genomen.

Daarnaast heeft de RvC ook te weinig verstand van zaken om zo'n uitspraak te doen en horen zij zich niet op die manier met het beleid te bemoeien. Een keeper van 28 te oud vinden terwijl de beste fase uit een keeper zijn loopbaan vaak rond de 28 jaar ligt.

02-09-2022 22:29

AvStern +5966

Volledig eens met alles wat je zegt.

02-09-2022 22:37

Qifesh +24917

Vlachodimos kan niet meevoetballen. Best wel een harde eis bij Ajax.

03-09-2022 08:14

Intec2.0 +12430

Ik vind de manier waarop gegaan is nog steeds schandalig en amateuristisch dit had nooit zo mogen gebeuren. De deal zelf is prima de weg er naartoe allesbehalve.

Dat er geen nieuwe eerste keeper is vind ik ook onbegrijpelijk het gaat me niet zo zeer over Vlachodimos we hebben duidelijk een keeper nodig

02-09-2022 22:59

AvStern +5966

Het is nog steeds schandalig en amateuristisch. Maar als het waar is dat H2 en Van der Sar ver buiten de met de RVC besproken financiële bandbreedte zijn gegaan, dan ligt de fout gewoon bij hen en niet bij de RVC.

Een andere schandalige, amateuristische situatie is die rondom al het lekken. Dat schaadt de club enorm. Ik realiseer me dat wij daar nu ook weer op reageren. Maar het is geen teken van een club met een gezonde interne situatie.

02-09-2022 23:55

Intec2.0 +12430

Volledig mee eens

03-09-2022 07:09

Godenzoon24 +15347

Rvc dus geweldig gehandeld. H2 wilde hen in hun hemd zetten door schijt aan afspraken te hebben. Ze kregen waarschijnlijk grootheidswaanzin doordat iedereen zei dat er zo'n geweldig bedrag voor Antony kwam.

Nou laat die rookie nu ook maar eens leren wat onderhandelen is bij aankopen. Want daar hebben ze geen kaas van gegeten. Door huren ze een stro mannetje voor die ook weer commissie verlangt.

02-09-2022 22:11

conoswa +527

Kek jassie wel

02-09-2022 21:46

JaapStam +137516

Schijt mensen van de RvC!!! Ik wilde Vlachodimos!!! Pffff!!!

02-09-2022 21:45

conoswa +527

Had zelf liever een absoluut top talent van begin 20 zien komen, maar gelijk over de RvC heb je!

02-09-2022 21:49

wijsneus +5246

Pseudo-intellectueel AB1957 gaat het even uitleggen hoor...

02-09-2022 22:15

JariJari +15261

"Beurs genoteerd". Merendeel aandelen is niet in vrije handel. Beursgang is alleen geweest om geld op te halen bij fans voor een duidelijk niet renderende investering.

02-09-2022 22:21

AFC34 +3840

Hebben we met Conceicao die er volgend jaar moet staan. Dit jaar Ocampos en Conceicao de tijd geven.

02-09-2022 22:22

Artemio +32135

Met Ajax speel je CL en om de prijzen. Leicester city gaat langzaam weer richting de Championship.

02-09-2022 21:42

Oxxer +164598 moderator

Leicester een grote Engelse club??

02-09-2022 21:42

JaapStam +137516

Ja, bij Mike wel ja!!!

02-09-2022 21:46

Oxxer +164598 moderator

Verweij heeft zijn eigen waarheid.

02-09-2022 21:47

JaapStam +137516

Haha ja indd!!!

02-09-2022 22:00

Ozymandias +159568

Het 4-4-2 wat Argentinië speelt past goed bij Ocampos. Het zou mooi zijn als hij zich via Ajax in de basis van Argentinië op het WK speelt. Zo sterk is de competitie niet voor de twee posities op de flanken bij Argentinië. Best case scenario: Ocampos heeft een basisplaats bij een Argentinië wat het WK wint, Ajax licht de optie tot koop van 16 miljoen euro en verkoopt hem voor het dubbele door. ;-)

02-09-2022 21:41

AvStern +5966

Dat kan volgens mij niet. Feyenoord kon ook de gehuurde Dessers niet voor de gelimiteerde transfersom kopen en daarna gelijk doorverkopen.

02-09-2022 22:25

Ozymandias +159568

HNK Gorica heeft het deze zomer met Kotarski gedaan. Die hebben een optie tot koop in hun huurdeal met Ajax gelicht en hem vervolgens aan PAOK doorverkocht.

02-09-2022 22:31

AvStern +5966

Oh, interessant. I stand corrected dan.

02-09-2022 22:36

ajaxwestland09 +29038

Zal het ook niet te maken hebben bij ons meer speeltijd en denk ook dat nico en martinez hem hebben aangeraden naar ons te komen

02-09-2022 21:13

OuweDibbes +11950

Dus na een record transfer van 100 miljoen blijkt dat de vervanger meer salaris krijgt dan is afgesproken en de RVC stuur dan de speler maar naar huis.. WTF is dit nou..

02-09-2022 21:08

Oeroeboeroe +18430

Dat is je niet aan de afspraken houden...

02-09-2022 21:40

Godenzoon24 +15347

En terecht denk. De helft van Antony besteden aan een twijfel geval met toevallig dezelfde zaakwaarnemer als eerdere aankopen en de trainer.

Bedankt Rvc voor het toezien op onze clubcultuur en financiële staat!

02-09-2022 22:14

OuweDibbes +11950

Twijffel geval.. omdat jij aan hem twijffelt?

02-09-2022 22:16

Godenzoon24 +15347

Nee gezien de meningen enorm uiteenlopen van mensen die hem wel zeggen goed te kennen. Ikzelf heb 'm te weinig gezien. Maar dat hij weinig rest waarde zal hebben is wel duidelijk gezien zijn leeftijd. En totaal pakket van 45 mlj , terwijl er al zoveel dure transfers zijn gedaan en er nu al hele dure jongens op het bankie zitten zal ook best meespelen. En dan vind ik het terecht dat ze ingrijpen als dat buiten afspraken om is.

03-09-2022 08:15

NeeI +107898

Dit zijn de dingen die je wil horen, natuurlijk. Daar scoort ie wat punten mee.

02-09-2022 21:06

ajax4ever001 +18615

Nou als hij zo goed is als die rating op fifa doet vermoeden dan kan hij er best wel wat van maar goed ja jongens ik weet dat dit geen juiste vergelijking is want het echie is totaal anders hahaha

02-09-2022 21:04

Broodjebal44 +5727

Heerlijke redenering 😬

02-09-2022 22:26

Campus +25

Wat een koning!

02-09-2022 21:04

Masz +3731

Gaat Ocampos 25m. verdienen?
Of waren er zaakwaarnemers die hun zakken willen vullen?
"De RvC vond het totaalpakket van 45 miljoen euro voor Ocampos veel te gortig."

02-09-2022 21:02

Dolberg25 +8859

Contract voor vijf jaar, met €5 miljoen per jaar lijkt me

02-09-2022 21:03

JariJari +15261

Verdient 1.5Mbij Sevilla ...

02-09-2022 22:22

Benleiden +7280

Die gaat zich even bewijzen! 100%

02-09-2022 21:01

MrPink +81984

Slimme gozer.

02-09-2022 21:00

Patrick78 +52593

Ocampos held!

02-09-2022 20:49

Gogopepa73 +3529

Mensen, tussen al het transfergeweld door vergeten we dat er spelers uit topcompetities liever naar Ajax willen dan naar bijv een leicester. Dat is mede door Ajax in werking gezet.

02-09-2022 20:44

Dirigent +6874

Heeft gewoon puur en alleen te maken met salaris. Spelers verdienen bij ons ondertussen evenveel of zelfs meer dan bij Leicester....

02-09-2022 20:57

Benleiden +7280

No way! Het is gewoon de aantrekkingskracht plus een erg goed salaris.

02-09-2022 21:02

Gewoon Gijs +18422

totaal plaatje, goed geld, goede kans op basis en zo WK plek, Champions League

02-09-2022 21:21

Broodjebal44 +5727

@gewoonGijs ik denk dat je het aanvallende positieve spel van Ajax er nog aan toe mag voegen.

Ajax staat in dat opzicht echt goed bekend.

02-09-2022 22:28

WantAmsterdam +116198

Geen idee hoe goed hij is, maar als persoon lijkt hij me prima, wilde erg graag naar Ajax wat ook wel iets zegt, en ook na al dat gedoe met wel of niet.
Ik hoop dat je de pannen van het dak speelt, Lucas🔥🔥🔥

02-09-2022 20:42

Slang +14994

Vooral bijzonder dat het uiteindelijk als huur deal kan of zelfs als 15M transfer. Maar dat onze toponderhandelaars in eerste instantie een 20M deal hadden, lijkt me de onervarenheid van H2

02-09-2022 20:39

WantAmsterdam +116198

Sws waren onze ingaande transfers vaker aan de hoge kant. Zeker Brobbey en Bergwijn, daar hebben we toch echt heel veel voor betaald…

02-09-2022 20:44

Broodjebal44 +5727

Zou kunnen maar de markt is natuurlijk ook gewoon verziekt, de hoge bedragen vliegen je om de oren.

En overmars gaf natuurlijk ook wel eea uit zoals meer dan 8 mil van Bande en Magallan was ook niet goedkoop. Daarentegen had hij ook koopjes met Martinez en Sanchez.

02-09-2022 22:30

WantAmsterdam +116198

Nee absoluut, Overmars haalde ook niet altijd het maximale (of in letterlijke zin het minimale) eruit, en het klopt ook dat de markt verziekt is. 30 miljoen voor Bergwijn lijkt niet eens zo gek als je het naast de transfers van Antony en Nu ze legt.

02-09-2022 22:33

Qifesh +24917

Antony scenario komt niet zo snel meer voor dat was exceptioneel. Geluk met Erik hebben we gehad.

03-09-2022 08:23

JariJari +15261

Dat komt alleen omdat Sevilla al vervangers gehaald hadden omdat ze van ons woord uitgingen.

02-09-2022 22:23

De3mos +12082

Het welkom wat ajax niet heeft kunnen geven moeten nu de fans voor zorgen. Komop mannen ❌❌❌

02-09-2022 20:33

Broodjebal44 +5727

Als die morgen meespeelt komt het goed !!

02-09-2022 22:30

Pietsnot +15019

**FAKE NIEUWS ALERT**
Het is de Telegraaf, dus neem het aub met een korreltje zout. Met name het terugsturen verhaal klinkt weer als een echte eigen conclusie van Mike Verweij en niet als een feit

02-09-2022 20:31

Suk Hyun-Jun +6287

Volgens een journalist van Marca, club-watcher van Sevilla, was Ocampos gewoon al die tijd in Amsterdam. Het klinkt ook krankzinnig om hem na een paar uur te vertellen dat hij weer kan ophoepelen naar Sevilla, terwijl het toen helemaal nog niet zeker was dat de deal 100% was afgeketst. Maar goed, de Telegraaf houd van die drama en waarschijnlijk krijgt Mike er ook een stijve van om al die hysterische opmerkingen erover te lezen.

02-09-2022 22:10

Pietsnot +15019

Die jongen zou als hij echt slecht behandeld zou zijn toch nooit voor Ajax van spelen als een Premier League als alternatief kon dienen....

Mike Verweij begint besmet te raken met het Ratten virus

Waar je mee omgaat.....

02-09-2022 22:14

Dmen10 +1775

❌❌❌AJAX❌❌❌ is gewoon de mooiste en beste club die er is!!!…

02-09-2022 20:30

wijsneus +5246

Wie wil er nou ook naar dat eiland... oh wacht...

02-09-2022 20:28

GiannisAntetokounmpo +8426

Als dit waar is.. Laten we deze man een ongelofelijk warm welkom heten in de Arena op Zaterdag!

02-09-2022 20:27

Tommyshelby +129548

Je kon perfect zien waarom niemand naar Leicester wil, wat een slecht elftal zeg. Volgens mij werd ie een tijd terug ook gelinkt aan Liverpool, dus geen kleine jongen. Hopelijk past ie in ons systeem.

02-09-2022 20:26

JariJari +15261

Vorig jaar stond hij op een lijstje van Liverpool en is er geïnformeerd. Was toen veel duurder.

02-09-2022 22:24

Brownfinger +2005

Is Ocampos circusdirecteur in zn vrije tijd? :)

02-09-2022 20:23

Jariiii +22179

'Gek genoeg wilde Ocampos, die als een kleine jongen was behandeld en teruggestuurd was naar Spanje, toch heel graag bij Ajax spelen. Leicester City kwam in beeld, maar hij wilde per se naar Ajax.'

Gek genoeg? Als je zó respectloos en onwetend over onze mooie club schrijft, stop er dan gewoon mee alsjeblieft. Dan doe je er echt niemand een plezier mee.

02-09-2022 20:21

Wamberto +2968

Nou, ik vind het eerlijk gezegd wel gek dat hij met hangende pootjes terugkomt. Veel voetballers zijn daar te trots voor. Blijkbaar wilde hij écht heel graag en dat stemt me heel erg tevreden.

02-09-2022 21:18

Jariiii +22179

Hangende pootjes? Wat is dát nou weer? Waarschijnlijk hebben ze rustig uitgelegd wat precies het probleem was en konden hij en Ajax daarna toch nog prima door één deur.

02-09-2022 22:17

Wamberto +2968

Hangende pootjes is wellicht wat overdreven, maar in de top zeggen toch veel voetballers: als het zó moet, dan kom ik gewoon niet meer. Ik laat niet met me sollen.
Mooi dat Ocampos alsnog zó graag naar onze club wilde komen!

03-09-2022 12:25

Ozymandias +159568

Tja, veel mensen vallen nou eenmaal op degene die hun slecht behandelen...

02-09-2022 20:21
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.