'Ajax hoopt nog altijd op vervroegde terugkeer Forbs en blijft jagen op rechtsback'

door Jesse ter Haar 76

Bron AT5

'Ajax hoopt nog altijd op vervroegde terugkeer Forbs en blijft jagen op rechtsback'

door Jesse ter Haar 76

Bron AT5

Laatst geüpdatet

Carlos Forbs staat nog altijd op de nominatie om in de winter terug te keren bij Ajax, zo vertelt Tim van Duijn - Ajax-watcher namens Voetbal International - in gesprek met Kale & Kokkie. De aanvaller speelt op huurbasis voor Wolverhampton Wanderers, maar Ajax hoopt hem onder gunstige voorwaarden vervroegd terug te halen naar Amsterdam.

'Banel zou nog kunnen gaan, dus dan komt er een plekje vrij', aldus de volger van Ajax. 'Wolves wil een miljoen pond zien, want ze hebben iets van drie miljoen betaald. Dat is belachelijk en gaat Ajax nooit doen. Ze hebben zoiets van: we gaan niet betalen om een speler die niet speelt terug te nemen. Als het voor niks kan, zie ik het wel gebeuren en anders gebeurt het gewoon niet. Er wordt over onderhandeld en het is zeker nog niet van de baan.'

Of er tijdens de huidige transferperiode nog een rechtsback naar Ajax zal komen, vindt Van Duijn moeilijk te beoordelen. 'Als je kunt kiezen tussen een rechtsback halen en een halfjaar met Gaaei afmaken, dan zou ik het wel weten. Maar ieder dubbeltje wordt omgedraaid en volgens mij zijn ze nog bezig. Ze hebben er nog vier dagen voor. Er zijn rechtsbacks in kaart gebracht, maar of dat echt rond gaat komen… Ze proberen het wel, volgens mij.'

Henderson en Tahirovic

Vervolgens bevestigt de journalist het nieuws over Jordan Henderson dat eerder op de vrijdag al naar buiten kwam. 'Henderson lijkt te blijven. Voor mijn gevoel was het een storm in een glas water. AS Monaco deed een bod en het was zo laag dat Ajax niet eens in de verleiding werd gebracht om erop in te gaan. Dan moet je hem gewoon houden. Als je hem wel had laten gaan, had je een boze trainer gehad en de hele boel was in elkaar gedonderd.'

Tekst gaat verder onder de foto.

jordan henderson feyenoord ajax
De Ajax-fans lijken zich na vrijdag niet langer zorgen hoeven te maken over een vertrek van Jordan Henderson.

Een speler die Ajax graag wil lozen, maar vooralsnog niet kwijtraakt, is Benjamin Tahirovic. De Bosnische international wil Amsterdam niet zomaar verlaten. 'Dat is een probleemgeval. In de afgelopen zomer waren er best wel wat clubs voor Tahirovic, alleen dan is hij zelf nogal kieskeurig en moet het financieel allemaal kloppen. Wat hij bij Ajax verdient, gaat hij bij andere clubs niet verdienen. Dat is het grote probleem, met al die gasten.'

Situatie Bounida

Tot slot gaat het over Rayane Bounida, die lijkt te vertrekken bij Ajax. Het toptalent heeft hoge eisen als het gaat om een nieuw contract en daarin gaat Alex Kroes niet zomaar mee. 'Hij bewaakt de kaders en zegt: dit is het en ik zwicht niet. Het zal lastig worden. Hij wil hetzelfde salaris als Mika Godts hebben. Succes, je speelt in Jong.'

'Er zijn mensen om zo’n speler heen die de onderhandelingen doen', gaat Van Duijn verder. 'Van wat ik begreep, wilde die speler best graag blijven, maar hij is van zaakwaarnemer overgestapt en onder zijn vorige zaakwaarnemer kwam er een eis van een miljoen euro plus op tafel. Het is goed dat je daar niet in meegaat, want dan blijf je bezig. Je kunt niet de grens oprekken voor Bounida, hoe goed hij ook is.'

>Ajax neemt het zondag in de Eredivisie op tegen Feyenoord. Maak als nieuwe speler kans op een quotering van 50,00 of zelfs 100,00 met de juiste voorspelling voor De Klassieker! Wat kost gokken jou? Stop op tijd, 24+!

Lees meer over:
Plaats reactie

themons +657

Een hoop koffiedik kijken. Publiceer dan even niks.

01-02-2025 16:50

MaxPower +2580

Toch wel veel onduidelijkheid over Bounida. Ik probeer het even op een rij te zetten, so correct me if I'm wrong. Hij verdiend sinds hij bij Ajax (16 jaar) naar verluidt 500.000. Voor een nieuw contract eiste hij onder zijn vorige zaakwaarnemer meer dan een miljoen. Nu heeft hij een nieuwe zaakwaarnemer en willen ze hetzelfde salaris als Godts. Op internet vind ik dat zijn basissalaris 580.000 is. Dat is dus maar 80.000 euro meer dan dat hij nu verdiend. Daar zullen waarschijnlijk nog wel wat bonussen bijkomen maar dit is dan toch niet zoveel meer dan dat hij verdiende? Klopt het dan echt dat Ajax zijn salaris wil verlagen? Ik kan dat maar moeilijk geloven. Het lijkt me sowieso onmogelijk om iemand die op het punt staat om door te breken te verleiden tot contract verlenging als die minder gaat verdienen.

01-02-2025 11:37

XXX +252

Als jouw geschetste situatie klopt, lijkt het me echt een no-brainer. Zet het eens af tegen de grootverdieners van deze selectie, dan valt dit toch mee? Sorry hoor, maar dan is dit wel een verkeerde moment om je zogenaamd keihard op te stellen als TD om "de nieuwe realiteit" te laten indalen. De nieuwe realiteit waarin alleen oude ervaren spelers over hun houdbaarheidsdatum een fors salaris krijgen.

01-02-2025 13:56

Boegroe +5750

Berghuis verdiend 4 milj. per jaar. Die krijgt een 2 jarige aanbieding. Stel dat hij de helft gaat verdienen dan is dat nog teveel en dat geld moet je gebruiken om Bounida binnenboort te houden aangezien hij nog een transfersom gaat opbrengen. Ik mag toch hopen dat ze afscheid gaan nemen van Klaassen.
Keuzes maken!

02-02-2025 12:50

MaxPower +2580

Ja inderdaad eens. Op Berghuis en Klaassen kan je het nieuwe Ajax niet bouwen. Hopelijk kunnen Bounida toch nog overtuigen en wordt hij the next big thing.

02-02-2025 13:28

Jeugd +24500

Forbs daar laten. Is niet veel hebben we toch gezien.
Je kop niet gek laten maken door management Bounida. Ajax moet gewoon beleid voeren.
Er is geen enkele reden om hem buitensporig veel te gaan betalen. Dat heeft weer invloed op alles. Laat dat gastje nou eerst eens Ajax1 halen.
Als er clubs zijn die het wel willen en kunnen betalen dan veel plezier daar.

01-02-2025 09:10

Okocha078 +13524

Laat Forbs lekker daar en ga voor Marcus Edwards. Die kan je ook huren met koopoptie en zou een goede rechtsbuiten zijn om met Traore af te wisselen. Kan je Berghuis als middenvelder gebruiken.
Lamptey en Edwards als dynamisch duo op rechts zie ik wel zitten.

01-02-2025 08:10

Hollister +12487

Helaas kom je van sommige spelers pas af als ze uit het contract lopen... die blijven gewoon lekker zitten en vertrekken dan transfervrij... vd Boomen, Tahirovic, Avilla, Wijndal, dus helaas nog een jaartje of 2

01-02-2025 06:51

JohnDylan +21545

Ik had Bounida het salaris van Godts zeker gegeven. Ajax heeft tot nu toe 1.5 miljoen in Bounida geinvesteerd. Dat is minder dan de transfersom die ze aan talenten als Kjaer, Jensen, Rasmussen, etc. hebben besteed. Tot nu toe is Bounida een koopje geweest en hij staat op doorbreken. Godts verdient nog geen miljoen euro per seizoen. En ja natuurlijk is Bounida nog geen Ajax 1 speler maar net zoals in elke sport krijgen talenten niet betaald wat ze nu waard voor het eerste waard zijn maar wat hun talent waard is. Ajax moet als opleidingsclub in dat soort talenten blijven investeren. Als ze daar mee ophouden zal dat op de lange termijn vele malen meer kosten dan het nu bespaart.

01-02-2025 00:47

BakkalBijter +11604

Ben ik ook wel mee eens alleen eerdere voorbeelden zijn natuurlijk niet positief met VAD en Unuvar. Ik kan me ook voorstellen dat Bounida een hoog contract geven ook keihard tegen ons gebruikt gaat worden door zaakwaarnemers van andere talenten. Dat moeten we niet willen

01-02-2025 03:52

Ferd +38185

dit is een no-brainer, het is namelijk ook niet zo dat Godts een enorm salaris krijgt.

01-02-2025 08:17

Amsterdam Loyals +2004

Zeker een no brainer, eens! Doei Bounida! Eindelijk beleid bij Ajax! Wat denk je wat pakweg Steur en Mokio hadden gedaan als we met de waanzinnige eisen van bounida waren meegegaan?

01-02-2025 09:27

Ferd +38185

zo waanzinnig is de eis niet. Godts krijgt 6 ton, dat is Bounida wel waard.

Waanzinnig is 2 miljoen + eventuele bonussen voor Berghuis

03-02-2025 04:31

fluwelenlinker +11510

Hier ben ik het eigenlijk niet mee eens. Ja, Bounida is een groot talent. Maar dat is bijvoorbeeld Faberski ook.
Als Bounida nu had verlengd dan was de kans groot dat hij zondag al bij de selectie zat. Jammer, maar Ajax moet niet meegaan in de salarisdiscussie. Kijk eens hoe blij Faberski was met zijn contract. Die vindt het tenminste nog een geweldige eer om voor Ajax te spelen.
Hoe zou hij zich voelen als Bounida een stuk meer zou gaan verdienen? Dus nee, Ajax moet niet meegaan in het salarisopbod van de entourage van Bounida. Dan geef je een slecht signaal af en wijk je eigenlijk al meteen af van je principes wat je weeral in een zwakke onderhandelingspositie brengt of in een opbod van eisen bij toekomstige toptalenten.
Met Beuker heeft Ajax inmiddels al een paar spelers overtuigd (o.a. Steur) met een goed sportief verhaal en ontwikkelingstraject. Daar moeten ze op verderbouwen. Dat je toptalenten d.m.v. wat prestatiebonussen kan belonen daar zou ik wel voorstander van zijn. Hoe sneller je dan doorbreekt, hoe sneller je meer kan verdienen. Een extra prikkel. Daar is niks mis mee want zo zullen uiteindelijk de grootste talenten alsnog meer gaan verdienen dan iets mindere talenten maar dan is dat op basis van meetbare criteria en prestaties ook verdiend.

01-02-2025 09:33

Bjorn +12022

''Wat hij bij Ajax verdient, gaat hij bij andere clubs niet verdienen. Dat is het grote probleem, met al die gasten.''

Thanks Lenderink, Sven en Sar.

01-02-2025 00:44

Danielson +49495

Niemand neemt zo'n Kroes nog serieus natuurlijk. Uiterst pijnlijk voor zo'n grote club als Ajax.

01-02-2025 00:36

Aram +17681

Hoezo moet Wolves de huursom blijven doorbetalen als Forbs terugkomt? Dat is een gestoorde redenering van onze stagiair-TD.

Bounida’s eisen vind ik niet buitensporig. Daar kun je uit komen.

01-02-2025 00:21

Been +12155

Die keus is toch in augustus gemaakt, toen ze nog dachten dat er een supertalent hun kant op kwam? Nu is er een nieuwe werkelijkheid en betalen ze een miljoen salaris voor een speler die t komende halfjaar toch niet gaat spelen, dan is de keus toch vrij simpel? Niet meer dan logisch dat Ajax er buiten zijn salaris geen cent meer voor over heeft.

01-02-2025 00:36

Aram +17681

Nou nee. Hier gaat Wolves natuurlijk nooit mee akkoord.

01-02-2025 00:40

Been +12155

Dat is hun goed recht, en komt logisch over maar is waarschijnlijk subobtimaal.

01-02-2025 00:45

AFCA-B93 +5479

In alle eerlijkheid zie ik meer waarde in Forbs dan in Rasmussen (al vind ik Forbs ook zeer beperkt). Kunnen we die 2 niet gewoon omruilen bij Wolves?

31-01-2025 23:27

afcas +3668

Dus wolves wil geld zien.

Ajax wil niks uitgeven volgens deze man.

Dan kun je toch nooit in onderhandeling zijn?

Als je dan onzin verhalen vertelt zorg er tenminste voor dat je jezelf niet tegenspreekt binnen een tijdsbestek van 3 zinnen.

31-01-2025 22:34

Rob1976 +9309

Een miljoen betalen voor een half jaar is gewoon fair. Maar zelfs dat is ajax al teveel😂

31-01-2025 22:25

mickey2602 +4713

Als je kijkt naar het aantal wedstrijden hij heeft gespeeld en hoeveel minuten hij heeft gemaakt,dan vind ik het eigenlijk ook teveel. Ik weet dat niet precies,heb dat hier al eens gelezen van iemand maar het is niet veel.

31-01-2025 23:50

Been +12155

Hoezo fair? Hij gaat geen er in het beste geval nog 60 minuten spelen versrpeid over 20 potjes. Dan kunnen ze beter dat miljoen aan salaris besparen.

01-02-2025 00:38

NouridolbergNeres34 +1876

Laat die marathonloper aub in Engeland!

31-01-2025 22:24

MarkP +21377

Welkom terug op de atletiekbaan carlos!

31-01-2025 21:38

4Ever14 +6475

"Wat hij bij Ajax verdient, gaat hij bij andere clubs niet verdienen. "

Die jongen verdiend 580 000 per jaar dat stelt geen drol voor tegenwoordig, maar de Nederlandse media brengt het net alsof hij 2 tot 5 miljoen verdiend.

31-01-2025 21:14

Adam24 +38985

Ik snap ook niet waar dat verhaal nu precies vandaan komt. Alleen Van den Boomen verdient heel erg veel, maar die was weer transfervrij. Over Avila kwam ook al zo een spookverhaal naar buiten, dat hij 2 miljoen per jaar zou verdienen...

31-01-2025 21:30

Standby +9745

Ik denk dat Forbs wel komt, Wolves is gewoon aan het kijken hoe ver Ajax wilt gaan. Hoe dan ook, het was een waardeloze deal.

Ik zou zijn komst prima vinden. Ook al past hij niet heel goed bij ons spel, hij is best efficiënt en hij heeft diepgang. Dat kunnen wij wel gebruiken.

31-01-2025 21:07

Sander31 +7588

Ik vind dat hij wel in dit spel past. Ajax hangt vaak terug

31-01-2025 21:40

Standby +9745

Het is niet zo dat ons spel draait om terughangen en voor de omschakeling gaan. Wij proberen grotendeels vanuit (langdurig) balbezit kansen te creëren. En daarin kan Forbs best een rol spelen, aangezien wij daarin best wat diepgang missen. Alleen is hij niet geweldig in de kleine ruimtes en vanuit stilstand de actie aangaan.

31-01-2025 23:40

Sportvolgert +39636

Hij heeft snelheid maar in de wedstrijden wat ik me kan herinneren geen diepgang. Dan wilde die ook alles in voeten en dan weer terug. Efficiëntie staat me ook niet bij. Maar goed, extra optie is nooit verkeerd als het niks kost

31-01-2025 22:20

afcas +3668

Dan heb je niet goed gekeken. hij had juist wel diepgang, maar de bal werd amper diep gestuurd vorig jaar.

31-01-2025 22:28

wijzijndebeste123 +161710

Ik heb liever niks dan Forbs. De kwelling om hem te zien is te groot.

Hopelijk klopt het Lamptey gerucht en halen ze die binnen mits de medische checks aantonen dat het verantwoord is.

31-01-2025 21:00

Adam24 +38985

Ik vond hem in de voorbereiding eigenlijk wel sterk spelen. Zijn snelheid is echt een wapen en zeker als we met de sterkste drie voorop beginnen, dan weet je al dat je de wedstrijd gaat afmaken met Akpom - Weghorst - Berghuis. Een voorhoede zonder diepgang. Dan kun je Forbs echt goed gebruiken.

31-01-2025 21:08

Been +12155

Voorbereiding is niks waard. Banel liet zich ook aardig zien.

01-02-2025 00:40

j0rnnn +5086

Ik zou Bounida gewoon opstellen zondag. Wordt het niks, moeten hij en zijn entourage dimmen, wordt het een succes, kunnen ze hem nog verkopen.

31-01-2025 20:50

GNBL +89619 moderator

Juist laten we in een hele belangrijke wedstrijd een talent opstellen die nog enorrm wisselvallig is bij jong Ajax.

31-01-2025 20:51

j0rnnn +5086

Godts geblesseerd.
Akpom weg
Edvardsen niet speelgerechtigd.
Banel geblesseerd
VAD geblesseerd

Je hebt niet heel veel beschikbaar. Of je moet het hele team gaan husselen.

01-02-2025 06:27

OpaHooligan +3240

We spelen tegen Feyenoord, niet Almere City heh. Als je nou zo'n wedstrijdje had, die je makkelijk kan winnen.... Maar dat is er tegenwoordig geen eentje meer.

31-01-2025 20:54

Adam24 +38985

Ik zou hem wel selecteren, maar niet opstellen.

31-01-2025 21:05

Johan1 +2874

Kroes kennende zal het de rechtsback van Spakenburg 6 worden in juli.

31-01-2025 20:44

Aram +17681

Ja of die van Ajax zaterdag 6.

In dat geval hoop ik op een ernstige blessure.

01-02-2025 00:23

Dapperestrijders81 +2091

Waarom zou wolves nog een half jaar salaris betalen voor een bankzitter. Die 3 miljoen zijn ze toch al kwijt. nu kunnen ze tenminste nog een half jaar salaris besparen.

31-01-2025 20:24

OpaHooligan +3240

Dus, gewoon wachten tot dinsdag, die komen wel terug op hun afdingen. Nooit wat gekocht in Thailand?

31-01-2025 20:31

ForzaGrandeIbra +43

Ik denk omdat ze voor dat bedrag (ze besparen dan 7 ton) geen vervanger kunnen halen.
Hij doet het daar niet goed maar hij is wel 10x ingevallen en heeft 1x basis gestaan. Dus hij wordt wel regelmatig gebruikt door Wolves. Ze willen hem ook niet per se kwijt.

31-01-2025 20:40

Slang3 +45565

Wolves heeft hem niet zomaar gehuurd, als hij vertrekt moeten ze dat gat met een ander opvangen. En wie zegt dat ze zin hebben weer de markt op te moeten gaan én dan moet het maar goedkoper zijn dan wat ze nu aan Forbs kwijt zijn.

Forbs kunnen ze huren voor bijna niks, omdat onze slimme TD er een haast onmogelijke clausule in gedaan heeft

31-01-2025 20:41

WantAmsterdam +115640

Omdat zijn salaris voor ze een kleine scheet is en niks meer.

31-01-2025 20:50

Cesc88 +6180

Tim kan ik eigenlijk niet zo serieus nemen.. weet echt net zoveel als dat wij weten, net de podcast van Kale en Kokkie geluisterd.

31-01-2025 20:22

GNBL +89619 moderator

Kroes kent alle trucs. Die gaat Wolverhampton gewoon overtuigen om Forbs gratis terug te sturen terwijl ze er €3 miljoen voor hebben betaald om te huren en tevens geen tijd meer hebben om een vervanger te halen.

31-01-2025 20:08

ajaxfan83 +3268

Een echte zakenman

31-01-2025 20:11

Danielson +49495

3 miljoen voor een heel seizoen is 1,5 miljoen voor een half seizoen. Dan is het voorstel van Wolves erg schappelijk. Of ben ik nou gek?

31-01-2025 20:13

Adam24 +38985

Lijkt me ook. Ik zie het probleem ook niet.

31-01-2025 20:25

4Ever14 +6475

Ik zou als Wolves zijnde Ajax gewoon vierkant uitlachen. Ze huren een speler voor 3 miljoen en betalen salaris, dan moet je wel helemaal gestoord zijn om hem weer gratis terug te geven.

31-01-2025 21:18

Been +12155

Is toch ook gewoon logisch? Die 3 miljoen zijn sunk cost, de keuze is nu denken we dat hij die paar ton salaris waard is ja of nee?

01-02-2025 00:42

ForzaGrandeIbra +43

Stel je huurt een auto voor een maand van de garage en je betaalt daar 1000 euro voor. Na twee weken belt de garage op dat ze de auto terug willen omdat ze hem weer nodig hebben.
Je vraagt 500 euro terug omdat je hem maar een halve maand heb gehad.
Maar de garage wil de auto terug maar ze zijn niet bereid de helft van het geld terug te geven.
🤣

31-01-2025 20:06

afca4eva +5838

Dan zit je dicht tegen een gevalletje Rijdende Rechter aan..

31-01-2025 20:07

Dapperestrijders81 +2091

Da auto staat stil en wordt niet gebruikt. Daarnaast heb je de afgelopen 2 weken 500 euro aan benzinekosten uitgegeven aan een auto die niet rijdt . De kosten voor die laatste 2 weken zijn ook 500 euro

31-01-2025 20:20

Dusan020 +544

Ik weet niet waar jij tankt, maar €500 aan benzine voor een auto die niet eens rijdt 😂😂

31-01-2025 20:30

Dapperestrijders81 +2091

Je hebt een hummer gehuurd.

31-01-2025 20:37

JariJari +14944

Bijna hetzelfde maar niet helemaal. Want in je vergelijking met de auto krijgt de auto daarbovenop niet ook nog een salaris dat de garage weer terug overneemt als je hemt terug brengt. Daarnaast gebruik je de auto totaal niet.

31-01-2025 20:38

ForzaGrandeIbra +43

Forbs is 10x ingevallen en heeft 1x basis gestaan dus hij wordt wel regelmatig gebruikt.

31-01-2025 20:41

JariJari +14944

Dat is toch helemaal niks? Die invalbeurten zijn 5 minuten

31-01-2025 20:49

Been +12155

Je denkt een auto gehuurd te hebben, maar bij nader inzien heb je niet goed gelezen en blijkt het een trapauto te zijn. Je telt je zegeningen dat je er na een halfjaar toch nog vanaf kunt.

01-02-2025 00:44

Jeroen90 +1169

'Wolves wil een miljoen terug van de drie miljoen die ze hebben betaald en dat is belachelijk.' Nee Tim, belachelijk is als je denkt zonder vergoeding onder gemaakte afspraken uit te komen. Dat ie bij Wolves niet speelt, schaadt Wolves toch helemaal niet? Ze hebben een speler die ze kunnen inzetten wanneer het nodig mocht zijn, op die manier kunnen ze best nog iets aan hem hebben. Dan gaan ze hem natuurlijk niet voor nop terugsturen naar ons, terwijl het daar alle hens aan dek is in de strijd tegen degradatie.

Kroes kan lappen of verder kijken.

31-01-2025 20:04

Dapperestrijders81 +2091

Je vergeet ff dat wolves ook zijn salaris betaalt voor een speler die niet speelt..

31-01-2025 20:22

Jeroen90 +1169

Dat vergeet ik niet, maar is maar een klein deel van de totale kosten die er met deze uitleenbeurt zijn gemoeid. Zeker een Engelse club wordt niet warm of koud van die paar ton die ze Forbs de komende maanden nog moeten betalen.

Als partijen hebben afgesproken dat Wolves de speler dit seizoen huurt voor 3 miljoen plus het salaris voor dat jaar, en de huur wordt halverwege het seizoen beëindigd: dan is het toch logisch dat Wolves de tweede helft van het salaris en van de huursom niet wil betalen? Ik snap best dat Kroes er een betere deal uit probeert te persen, maar 'belachelijk' is het voorstel van Wolves zeker niet.

31-01-2025 21:05

OpaHooligan +3240

Nou houdt Kroes zijn poot stijf om wat €uro's te besparen en is het weer niet goed. We hebben er nu een binnen. (Vleugelspeler.) Gewoon wachten, blufpoker spelen, en Wolverhampton komt wel over de brug.

31-01-2025 20:29

Jeroen90 +1169

Je hebt helemaal gelijk, ik verwijt Kroes hier ook niets hoor. Het gaat mij erom dat Tim het vertrekpunt van Wolves 'belachelijk' noemt, terwijl het helemaal niet onredelijk is. Als Kroes hem echt terug wil hebben en Wolves staat er redelijk in, dan verwacht ik dat we hem volgende week gewoon terugkrijgen hoor.

31-01-2025 20:52

MPAjax +8295

Helemaal mee eens maar heb je met mensen zoals van Duijn die niet weten waar de klepel hangt in topsport en popi joopie speelt tegen beter weten in alleen om clout

31-01-2025 21:35

twynestar +27842

Voor niks? Je zult toch op zijn moment een deel van de huursom terug moeten betalen.

31-01-2025 20:02

JoltTrommels +730

Dat lijkt nou net waar Kroes buiten de gebruikelijke kaders denkt: hij wil niks terugbetalen.

Als hij het echt goed doet, betaalt Wolves zijn salaris ook door tot het einde van het seizoen, maar speelt Forbs wel voor ons.

Nooit geschoten & nee heb je.

31-01-2025 20:52

OpaHooligan +3240

Als Forbs niet speelt op huurbasis, en ze willen hem kwijt, prima tussenoplossing. Anders, als ze bij Wolverhamton denken dit is een gelegenheid om Ajax een poot uit te draaien, forget it.

31-01-2025 20:02

Fidus075 +57

Ik mis een beetje dat Ajax ook bezig is met lamptey van brighton

31-01-2025 20:02
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.