'Ziyech kreeg van Al-Nassr plots lager salaris aangeboden dan afgesproken'

door Jesse ter Haar 75

Bron GOAL

'Ziyech kreeg van Al-Nassr plots lager salaris aangeboden dan afgesproken'

door Jesse ter Haar 75

Bron GOAL

Laatst geüpdatet

De transfer van Hakim Ziyech naar Al-Nassr zou niet om medische redenen zijn afgeblazen, zo schrijft GOAL. Het medium sprak naar eigen zeggen een bron die dicht bij de oud-Ajacied staat en komt met een ander geluid. De club zou gemaakte beloftes over het door Ziyech te verdienen salaris niet zijn nagekomen.

Aanvankelijk leek niets een overstap van Chelsea naar Al-Nassr nog in de weg te staan. Er werd gesproken van een akkoord tussen Ziyech en de club uit Saudi-Arabië en diezelfde club zou ook tot een deal met Chelsea gekomen zijn. Er lag een contract klaar dat hem tot medio 2026 aan de ploeg waar ook Cristiano Ronaldo speelt zou verbinden, maar dat ging dus niet door.

Door lokale media werd het verhaal naar buiten gebracht dat Ziyech niet door de medische keuring zou zijn gekomen. Er werd daarbij verteld dat het om problemen met zijn knie zou gaan. Inmiddels lijkt de waarheid dus anders te liggen en dat geluid voedde Ziyech dinsdag met een post op social media. Hij plaatste een foto op een voetbalveld en schreef daarbij: 'Knee problems, right?', duidelijk doelend op de verhalen rond het afketsen van zijn transfer.

Salaris Ziyech

Speler en club waren in een eerder stadium akkoord over het te verdienen salaris in Saudi-Arabië, maar aan die afspraak hield de club zich niet, zo komt nu naar buiten. Al-Nassr probeerde Ziyech uiteindelijk een lager salaris te geven, maar daarmee is de oud-Ajacied dus niet akkoord gedaan. Zodoende is de oud-Ajacied nog altijd contractspeler van Chelsea en is het nog maar de vraag waar hij na de zomer zal spelen.

Ajax speelt voor het eerst sinds de jaren tachtig in een wit uittenue! Bestel nu het nieuwe uitshirt voor het seizoen 2023/24!

Lees meer over:
Plaats reactie

RijkdeGooier +2875

Kan ie nu ook voor minder bij Ajax terugkomen😂

05-07-2023 22:58

twynestar +28247

No honour among thieves.

05-07-2023 16:33

Michiel Kapteijns +5372

Supporters die hopen op een terugkeer van Ziyech leven buiten de realiteit. Hij had intussen al 10x weg kunnen zijn bij Chelsea als hij genoegen had genomen met een lager salaris. Nu wil meneer zijn contract bij Chelsea uitdienen en voor zijn 6e kans gaan. Ik hoor en lees vaak hoe principieel Ziyech is, maar kijk hoe vaak hij genaaid is door Chelsea- en nog blijft hij liever daar.

05-07-2023 15:56

Brooklyn +4136

Doet zijn eigen zaken. Kan daardoor wel eens iets missen...
Bovendien, geld is status in de zandbak. Minder geld, minder status. Zeker als je met Ronaldo samen speelt. Die legt gerust een miljoentje op tafel bij het klaverjassen. Zit je daar met je tonnetje.

05-07-2023 15:07

Ans B +19823

Haha, moet je net bij Ziyech zijn. Geld is niet het belangrijkste bij hem, wel afspraak is afspraak. En sowieso eerlijkheid en betrouwbaarheid.
Hij is daar uitermate gevoelig voor weten we sinds Tadic rugnummer 10 zelfs contractueel opeiste (wat is het toch een prima donna!).

05-07-2023 11:27

XXXFCA +2674

Je hebt daar zeker wel een punt aangaande zijn karakter, maar als je bij je sollicitatie een salaris afspreekt en gaandeweg de contractonderhandelingen blijkt dat opeens lager te zijn dan zou je je toch ook bedonderd voelen?

05-07-2023 12:29

Ans B +19823

Natuurlijk, maar ik bedoelde het het ook niet als een sneer naar Ziyech, integendeel.
Ik heb veel waardering voor hem.

05-07-2023 17:35

Michiel Kapteijns +5372

Als afspraak is afspraak zo belangrijk voor hem is, waarom dan als een mak lammetje weer aansluiten bij Chelsea? Hoevaak is hij daar niet genaaid?

05-07-2023 15:58

Ans B +19823

Dat snap ik niet helemaal. Welke afspraken is Chelsea niet na gekomen?
Ze hebben fouten gemaakt in de vorige window, zo lijkt, maar soms gebeuren die dingen nu eenmaal - vraag maar aan Haller en zijn inschrijving destijds. Hij zal zonder meer de smoor in hebben gehad, maar verder weet ik er niets van: of het überhaupt een fout was of dat er tegenslag was bij het aanleveren van alle papieren bijvoorbeeld.

Ziyech heeft enorm veel pech gehad in zijn Chelsea-periode, met blessures op de meest vervelende momenten (in de voorbereiding, en op het moment dat Tuchel kwam), sowieso met het ontslag van Lampard, en toen Tuchel er was voor zover ik weet nooit een periode voor langere tijd dat hij speelde.
Dat noem ik niet genaaid worden. Dus ik weet niet waar jij op doelt.

Daarnaast: hij heeft gewoon een contract bij Chelsea. Wat voor keus heeft hij anders dan 'weer aansluiten'? Ik denk ook zeker niet als een mak lammetje, maar met enorm veel chagrijn en de pest in zijn lijf.

05-07-2023 17:41

ElSandrini +18095

Is Al Nassr dan zn droomclub? Geld is wel degelijk het belangrijkste anders ga je nooit naar al nassr

05-07-2023 19:15

Ans B +19823

Op het moment van tekenen wel ja, maar niet meer als hij het gevoel heeft belazerd te worden. Daar doelde ik op.

05-07-2023 19:50

3sterren +20205

Als hij al niet akkoord wil gaan met het naar beneden bedrag, van een club die evenveel euro’s heeft te besteden als dat er zandkorrels liggen in de woestijn, dan zal het salaris bij Ajax wel helemaal te min zijn voor de grootverdiener Ziyech.

Met dit bericht komt er dan misschien eindelijk een einde aan de stroom verzoeken op AS om hem terug te halen naar Ajax.

Hakim is namelijk voor Ajax onbetaalbaar, dus onhaalbaar ...

05-07-2023 10:36

Ans B +19823

Dat heeft er m.i. helemaal niets mee te maken.
Hij heeft hele duidelijke 'principes' rondom eerlijkheid en betrouwbaarheid. Een overgevoeligheid zou ik zelfs zeggen. Ook hoe graag een een trainer/club hem wil is belangrijk.

Volgens mij is het echte voetbalvuur in hem gedoofd, na zoveel teleurstellingen.
Dat is volgens mij ook de reden dat hij dit keer voor het geld heeft gekozen: als het ene niet lukt dn het andere maar.

05-07-2023 11:30

Lazell +16989

Zeker in zo'n landen zou ik me nog eens achter de oren krabben inderdaad. Gouden bergen beloven en het achteraf niet waar kunnen maken. En wie zegt dat ze dit nieuwe salaris wel elke maand op kunnen hoesten? Ben je straks ook nog een fortuin aan geld en frustratie kwijt aan rechtszaken om je salaris te krijgen.

05-07-2023 14:13

3sterren +20205

Nee, natuurlijk heeft dat er helemaal niets mee te maken, want Ziyech is de enige profvoetballer die uit principe alleen maar speelt ter meerdere eer en glorie.

Ajax had hem heel graag nog een keer in de Johan Cruijff Arena willen zien schitteren, maar de combinatie van een hoge transfersom en zijn salaris stonden een terugkeer in de weg. Al hadden Sven en Steijn hem op hun blote knieën gesmeekt, het antwoord zou nee zijn geweest.

Of denk jij dat geld niet zijn terugkomst heeft belemmerd ?

Neem mij a.u.b. niet kwalijk, en met alle respect van de wereld stel ik het volgende: getuigt zo’n opvatting niet van een enorme dosis naïviteit ?

Hakim wilde dus in eerste instantie naar de woestijn, omdat de trainer/club hem héél graag wilden zien voetballen met Ronaldo.

De beste man loopt tegen de dertig, hoor.
Die wil nog minimaal één keer een grote klapper maken.
En helemaal terecht ! Ik gun het hem van harte, na de vele herinneringen die hij mij heeft geschonken met oogstrelend spel.

Jij schijnt de ware reden te weten waarom hij voor het geld heeft gekozen.
Ik ken de reden totaal niet.
Ik uit slechts mijn mening, en die is maar al te vaak bezijden de waarheid ...

05-07-2023 16:00

Ans B +19823

Ik denk inderdaad dat geld niet de primaire oorzaak was voor zijn niet-terugkeren naar Ajax.
Zoals ik het me herinner wilde Ajax hem huren omdat de transfersom te hoog was, maar wilde Ziyech alleen komen als hij werd gekocht.

Ik heb een bepaalde inschatting van Ziyech als persoon o.b.v. zijn keuzemotieven voorheen (zeker niet naar elke club willen en dus niet voor het geld kiezen), en ik kijk naar wat hij heeft meegemaakt - niets anders dan teleurstellingen met slecht getimede blessures, trainerswisselingen, een tijdlang niet voor Marokko uitkomend, afgeketste transfers én zijn leeftijd.

Ik denk dat hij de hoop op een echte en voor hem geschikte topclub heeft opgegeven met deze ervaringen, en dat hij daarom dus wél voor het geld heeft gekozen - en inderdaad, mede gezien zijn leeftijd. Maar dan weer niet als ze hem 'belazeren'.
Maar uiteraard mag jij er totaal anders over denken - al vraag ik me af waarom mijn reactie aanleiding geeft voor jouw sarcasme. Soit, iedereen heeft wel eens een slechte bui.

05-07-2023 17:24

3sterren +20205

Da’s heel jammer dat je denkt dat mijn reactie voortkomt uit een slechte bui.
Dan heb je mijn zin ”Ik uit slechts mijn mening, en die is maar al te vaak bezijden de waarheid” helaas verkeerd geïnterpreteerd. Dat was mijn manier om uit te drukken dat ik niet of zelden de waarheid in pacht heb.
Ik slinger vaak een mening de lucht in en hoop dan op een leuke discussie. Wat meestal uitmondt in een teleurstelling ; (

Ik vind het juist zeer verfrissend om weer eens van mening te verschillen en te discussiëren met een persoon die meer dan met een ”f.ck you” reageert.

Mijn post was wellicht doordrenkt met enig sarcasme, maar zeker niet respectloos bedoeld jegens jou.

Ik dacht je mij wel beter kende Ans...

05-07-2023 18:04

Ans B +19823

Goed om te lezen. Ik was eerlijk gezegd ook verbaasd over het sarcasme.
Die andere dingen heb ik absoluut ook opgemerkt. Ik was ook helemaal niet boos of zo. Dat 'slechte bui' was niet persé letterlijk bedoeld, maar meer als 'oké, jammer maar geen probleem'. Meer als een tegemoetkoming zeg maar (want echt leuk vond ik het ook weer niet, het sarcasme).

Ik zie het inderdaad ook altijd met lede ogen aan als iemand direct persoonlijk en beledigend reageert op een andere mening. Maar ik laat me niet zo snel uit het veld slaan en doe er bewust niet aan mee, hoe beledigend de ander ook is naar mij.
Het zal allemaal wel een reden hebben, denk ik dan.
Mijn ervaring is dat de meesten dan of niet meer reageren, of inbinden, of het niet zo kwaad hebben bedoeld. Er zijn er maar een paar die blíjven doorgaan, en die mijd ik dan zoveel mogelijk.

Ik vind het altijd extra jammer als normale posters zich laten provoceren en mee gaan doen met allerlei stempeltjes en beledigingen. Maar goed, ik begrijp het ook wel weer. Sommige mensen zijn zó irritant.

05-07-2023 19:08

ajax4perez +9534

Kom toch lekker terug ! The Wizard of Amsterdam

(@Vik86 … liever niet)

05-07-2023 10:13

Ajacied1981 +17412

Die arme Hakim toch.....
De hele wereld is tegen hem ....

05-07-2023 09:47

FissaDeGekste +3374

Wel een beetje een weltschmerz mannetje geworden inderdaad.

Heel spijtig, want het is zo'n fantastische voetballer.

05-07-2023 14:44

Balgevoel +30849

Haha, klinkt als de Barca-manier van onderhandelen. Niet aan beginnen, heel verstandig. En die knie, wat daarvan waar is... Het lijkt mij niet dat je zomaar 2x gekeurd moet worden, maar goed, wat daarvan waar is... Wat een soap, denk dat hij uiteindelijk ook dit seizoen bij Chelsea het bankie warm houdt. Doodzonde.

05-07-2023 09:45

Psychevore +21186

Als ik een kapotte knie had, dan had ik precies hetzelfde verhaal de wereld ingeslingerd.

De waarheid kan ik natuurlijk niet bepalen vanuit mijn stoel, maar wat lijkt logischer?

1) een club die met miljarden smijt om spelers aan te trekken en die dan vervolgens moeilijk gaat doen om een paar miljoen meer of minder salaris per jaar. Alsof het einde van de torenhoge berg geld in Saudi-Arabië in zicht is.
2) diezelfde club trekt de stekker er uit omdat je een kapotte knie hebt.

05-07-2023 09:28

Lazell +16989

Zonder context is optie 2 logischer. Maar dat betekent inderdaad niet dat optie 2 waar is. Er gebeuren ontzettend veel onlogische dingen, zeker in de voetballerij. Als zijn knie echt kapot is, zullen we dat de komende weken/maanden merken wie hem binnen hengelt en hoeveel hij gaat spelen.

05-07-2023 14:17

Mesque +1702

Niet meer welkom bij Ajax wat mij betreft gezien zijn banden met de messentrekker uit Moskou. Heeft geen moraal kompas kennelijk en moet Ajax dus absoluut niet willen.

05-07-2023 09:25

Paul van Dorst +1574

Hij was bij Promes VOORDAT hij veroordeeld was, vanwege een vriendschap.
Ik wens u ook zulke dierbaren wanneer u verdachte bent, en betwijfel of u dan nog zo stellig wilt dat ze u als een blok laten vallen.

De geldende moraal binnen onze maatschappij is overigens dat zelfs veroordeelden recht hebben op bezoek en dit in het kader van rehabilitatie toegejuicht wordt.

Uw mening mag anders zijn, maar dat u op basis van uw eigen mening anderen beticht geen moraal kompas te hebben, zegt feitelijk vooral iets over uw eigen kortzichtige normen en waarden.

05-07-2023 10:01

MarcelvTol1971 +15314

Ja toen was Promes toch ook al verdachte van een steekincident en een cokedeal.
Zyech is alleen met geld bezig, hoeft van mij echt niet terug

05-07-2023 11:54

Lazell +16989

Lekker Paul, goed verwoord. Als mijn vrienden iets achterlijks doen, laat ik ze ook niet zomaar vallen. Juist dan hebben ze je nodig en kun je een verschil maken. Als keer op keer blijkt dat ze niet veranderen en jou erin meeslepen, is het een ander verhaal. Maar daar is geen enkele aanleiding voor om dat te denken.

05-07-2023 14:19

Jorik Kuipers +109

wauw goed gezegd

05-07-2023 14:28

Stamhoofd +11531

Los van de zaak Promes is hij ook nog eens naar Rusland afgereist om daar vrolijk op de foto te gaan met Spartak Moskou shirtje (de club van Poetin) terwijl dat land in oorlog is tegen Europa. Daarmee laat hij wel blijken dat hij totaal af staat van de realiteit en wat er speelt in de wereld.

06-07-2023 11:15

De Stift +7045

Ziyech zal ongetwijfeld enige problemen hebben met zijn knieën. Dat maakt hem een risico voor elke club. Daarmee zal er geen topclub meer zijn die bereid is een hoge transfersom of salaris te betalen. Dat zal Chelsea ook weten. Voor Ajax zijn dit soort spelers echter gokjes die moeite zijn om te wagen. Geef die man een contract voor 3 jaar en haal hem terug. Zelf vind ik Ziyech het best op 10.

We kunnen dan als best een lekker middenveld opstellen met Ziyech op 10 en daarachter Taylor en Tahirovic. Op links hebben we de keuze uit Bergwijn/Tadic/Godts. In de spits Brobbey/Tadic. En op rechts moet er nog een Antony-achtingen aankoop komen die de concurrentie aangaat met Conceicao.

Achterin hebben we op het moment de grootste zorgen. Wijndal presteert ondermaats, Timber gaat weg en Rensch is een mooiweervowtballer. Gelukkig hebben we met Hato en toptalent en ook van Kaplan heb ik hoge verwachtingen. Dus op lcv maak ik me geen zorgen.

Naast Hato zou ik gaan voor de ervaren De Vrij. En voor de linksback Bassey, mits er geen club komt die 25 miljoen voor hem wil neerleggen. En op rcv moet een concurrent/vervanger komen voor Rensch.

05-07-2023 09:10

Ferd +38436

De Vrij heeft net z'n contract bij Inter verlengd, dat gaat hem dus niet worden. En ASE wordt onze linksback

05-07-2023 09:12

Lazell +16989

Waarom twijfel je niet aan de problemen met zijn knieën? 't is (op dit moment) niks anders dan een vage roddel.

05-07-2023 14:21

Sentinel +8828

Geld begint nu al op te raken daar. Moeten ze de pompen weer wat harder aanzetten.

05-07-2023 08:49

Psychevore +21186

Al Nassr is eigendom van de Saudi Arabia Public Investment Fund. Een fonds met een waarde van 650 miljard.

De kerstman én Sinterklaas die samen een bakje koffie drinken met Jezus en Mohammed in het Vondelpark, dat is een geloofwaardiger verhaal dan dat het geld in Saudi-Arabië op is.

05-07-2023 09:32

Sentinel +8828

Betekent natuurlijk niet dat al het geld beschikbaar is voor de voetbalteam.

Nog geloofwaardiger is dat olie en dus de inkomsten van Saudi-Arabië eens op zullen zijn. Ook daar zijn de middelen eindig, en dat moment kan gezien het elektrisch worden van het Europees wagenpark wel eens sneller komen dan verwacht.

05-07-2023 11:29

Brooklyn +4136

Ja, zo eentje als IS DE PAUS KATHOLIEK?!

05-07-2023 15:09

Le Canard +1255

Hij heeft een vriend in Moskou die kniechirurg is toch. Even een second opinion halen daar.

05-07-2023 08:16

Andronixos.c +8142

Ziyech moet besteffen zijn carriere in gevaar is.
Ik zou het contract ontbinden bij Chelsea, hoeveel zou hij wellicht krijgen, 5 mil of minder misschien.

Maar hij moet niet nog een engelse ploeg proberen, dat is helaas niet gelukt.
MIsschien is de spaanse competitie beter voor hem. Of terug naar Ajax, maar zullen wij de fans accepeteren dat hij niet meer op zijn oude niv zou komen?

05-07-2023 08:06

brullie +7031

Dat knie verhaal is ook een lul verhaal om Hakim niet te nemen. Alleen beseffen die zandbak gasten niet dat dit een kras op het imago van de speler komt, al dan niet tijdelijk. Hakim is een goede speler maar twijfel of wij hem zouden moeten halen. PSV zal er wel weer achteraan gaan net zoals bij Lang. Al zie ik Lang 10x liever dan Bergwijn. Dan maar een ouwehoer met een vreselijk attitude maar wel een goede voetballer geworden.

05-07-2023 07:06

champhead +14338

Ziyech wordt 2 keer op rij genaaid. Kom lekker naar ons. Wij doen niet aan van die rare praktijken

05-07-2023 01:36

TheRiviera +5476

1. Ziyech is al 30.
2. Chelsea verlangt nog steeds een transfersom voor hem dat sowieso zal liggen tussen de 10 en 20 miljoen euro.
3. Ziyech zelf zal waarschijnlijk ook een sterk salaris eisen.
4. Volgens CBS Sports heeft Ziyech extra medische testen laten doen in Madrid die hebben bevestigd dat hij daadwerkelijk wel knie en heup klachten heeft.

Conclusie: Ajax gaat absoluut niet diep in de buidel tasten om een speler boven 30+ aan te trekken die geen restwaarde meer heeft en daarna mogelijk medische ook niet meer fit is.

05-07-2023 02:12

Berghuis +14330

10 miljoen zou prima zijn, maar ik wil hem na z'n Promes actie persoonlijk niet meer in de buurt van Ajax zien..

05-07-2023 06:57

champhead +14338

Bij Tadic was de restwaarde ook echt een probleem.. Ziyech is bij uitstek de aller beste speler die we (semi realistisch) kunnen krijgen. Altijd doen

05-07-2023 12:55

TheRiviera +5476

Tadic was 29 toen hij naar Ajax kwam voor een laag bedrag maar hij was ook fit, in vorm en bracht meer ervaring mee dan Ziyech. Waar Tadic 160+ wedstrijden voor Southampton actief was zit Ziyech net iets boven de 100 in totaal voor Chelsea en is hij vooral wisselspeler.

Hier komt ook bij kijken dat hij mogelijk wel knie en heup problemen heeft. Dus je gaat het niet altijd doen. Zou weggegooid geld zijn. Je moet Ziyech alleen terug halen voor een minimaal bedrag van 10 miljoen zolang hij genoegen neemt met een normaal salaris voor Ajax begrippen en daarnaast VOLLEDIG FIT is.

05-07-2023 13:34

FTS95 +16042

Nee, dat doet Ziyech zelf wel.

05-07-2023 06:59

Ajaxbrl +13693

Come to ajax!

05-07-2023 00:19

TheRiviera +5476

Ondanks dat hij alsnog miljoenen zou verdienen snap ik de standpunt wel. Afspraken zijn afspraken. Je gaat niet de afspraken in de deal veranderen kort voordat de speler een contract tekent. Het laat zien dat de club niet echt betrouwbaar is.

04-07-2023 23:31

PH2BOT +40183

Einde topclubcarrière lijkt nu toch wel nabij voor wat Ziyech betreft.

04-07-2023 23:24

Omar +17166

Ging van 21 miljoen per jara naar 10 miljoen ofzo? En dat was te weinig?

04-07-2023 22:53

Qifesh +24917

idd die mannen daar denken ook: wanneer zegt ie nou eens hamdulileh?

04-07-2023 23:27

De Stift +7045

Tragisch gedoe met Ziyech. Lekker terugkeren naar Amsterdam. Voor een ‘normaal’ salaris.

04-07-2023 22:51

TheRiviera +5476

Dat gaat sowieso niet gebeuren. Ondanks dat Ziyech als rechtsbuiten uit de voeten kan zal Chelsea hoogstwaarschijnlijk teveel qua transfersom vragen en ik denk niet dat Ajax bereid is om Ziyech nog een keer een top salaris ( voor Ajax begrippen ) te geven voor een speler die geen restwaarde meer heeft.

04-07-2023 23:34

AFCAYus +942

Volgens mij was Chelsea nu ook al akkoord gegaan met iets van 10 miljoen. Lijkt me een prima deal. Halen!

04-07-2023 23:37

TheRiviera +5476

Wat het exacte bedrag is lijk onbekend. Ik las namelijk ook dat transfer expert Fabrizo Romano heeft gezegd dat er zo'n 17 miljoen pond word betaald wat neerkomt op bijna 20 miljoen euro.

Daarbij komt kijken dat ( volgens CBS Sport ) Ziyech extra medische testen heeft gedaan in Madrid die bevestigen dat hij daadwerkelijk wel knie en heup problemen heeft. Dat word dus helemaal niet halen. Als Ziyech niet van waarde kan zijn dan zou ik er geen cent voor uitgeven.

05-07-2023 00:15

Michiel Kapteijns +5372

Het ligt bij Ziyech wel altijd aan een ander.

04-07-2023 22:44

Ferd +38436

in dit geval, en in het geval van zijn transfer naar PSG, ligt het ook daadwerkelijk aan een ander

05-07-2023 09:14

Michiel Kapteijns +5372

Ziyech had gewoon voor het voetbal moeten kiezen, en niet voor het geld. Hij is geen Ronaldo, Kanté of Benzema. Nu wil meneer weer bij Chelsea blijven en daar voor een 5e kans gaan, omdat geen enkele Europese club wil betalen wat hij bij Chelsea verdient. Sorry, als je dan genaaid wordt is het je eigen schuld.

05-07-2023 11:05

JordyAjacied +19181

Oh ik dacht dat hij daar heen wilde vanwege het mooie land, de club en vooral de competitie..

04-07-2023 22:29

AFCACruijff14 +161156

Geloof er niks van. Als ze in SA nou iets niet boeiend vinden is het wel geld. Daar zwemmen ze in.

04-07-2023 21:33

Sneijdertje +2379

Toch proberen ze je graag te naaien hoor. Weet je hoe vaak ze gewoon niet uit betalen, rotvolk

04-07-2023 22:03

Ajacied33 +36706

Lekker iedereen over één kam scheren, tuurlijk joh. Turken moet je niet, Arabieren zijn een rotvolk. Nog meer vrolijke noten te melden aan jouw kant?

05-07-2023 00:06

Sneijdertje +2379

Ja, ik was eerder vandaag ook niet zo heel positief over Denen/Scandinaviers. Dat mag ik dan weer wel vinden en zeggen, toch?

05-07-2023 00:15

vandenhaas4 +15067

Wil je nu applaus omdat je consequent xenofoob bent?

05-07-2023 08:34

Michiel Kapteijns +5372

Ziyech had gewoon moeten inzetten op een mooie Europese subtopper. Sevilla ofzo. Die hebben de afgelopen 10 jaar 5x de Europa League gewonnen. Het is nu een beetje sneu aan het worden.

04-07-2023 23:04

afcsjonnie426 +3966

All about the money.

04-07-2023 21:33

gebakkenperen +3103

Zal vast een kutsalaris geweest zijn.

04-07-2023 21:32

Slang3 +45803

afspraak is afspraak

04-07-2023 21:56

cl=5! +5371

Ik ken nog wel een club waar de supporters je op handen zullen dragen...

04-07-2023 21:32

DeKenner +9292

PSV zeker?

04-07-2023 21:45

DeKenner +9292

PSV zeker?

04-07-2023 21:46

Danielson +50258

Spartak Moskou?

04-07-2023 22:22

TheRiviera +5476

Het is in iedergeval niet Ajax. De meeste spelers worden hier met de grond gelijk gemaakt ongeacht hoeveel ze voor de club hebben betekend. Je word alleen op handen en voeten gedragen wanneer je altijd van waarde bent en nooit iets negatief over Ajax zegt.

04-07-2023 23:26

Ajacied33 +36706

Niet Ajax in ieder geval

05-07-2023 00:05

Ferd +38436

of uitfluiten

05-07-2023 09:14
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.