Vermeulen lyrisch over Ajax-target Almada: 'Hij is zo attractief om naar te kijken'

door Brent Tomassen 105

Bron Studio Voetbal

Vermeulen lyrisch over Ajax-target Almada: 'Hij is zo attractief om naar te kijken'

door Brent Tomassen 105

Bron Studio Voetbal

Arno Vermeulen is enthousiast geraakt na het bekijken van beelden van Thiago Almada, die in de belangstelling zou staan van Ajax. De 22-jarige middenvelder van Atlanta United zou naar verluidt ruim twintig miljoen euro inclusief bonussen moeten kosten.

'Ik ben via Wyscout naar Almada gaan kijken. Als die naar de Eredivisie komt, dan worden we daar ontzettend vrolijk van', vertelt Vermeulen bij Studio Voetbal. 'Hij was er op het WK bij, heeft één wedstrijd gespeeld, en was daar het grote talent. Hij is zo attractief om naar te kijken. Hij dribbelt het meest in de Amerikaanse competitie, maar hij scoort ook veel en is heel doelgericht.'

Vermeulen krijgt hierna de vraag of Ajax een talent als Almada überhaupt kan halen vanwege mogelijke kapers op de kust. 'Er zijn ook andere clubs geïnteresseerd en het is ook niet zeker of ze hem kunnen halen, maar soms zit zo'n speler net onder de radar, omdat hij in zo'n geweldig Argentijns elftal op het WK zo weinig speelt. Dan moet je attent zijn. Waarom speelt die jongen nog in Amerika? Je zou verwachten dat hij al in Europa zit bij een grote club.'

'Daar gaan ze in Amsterdam helemaal wild van worden'

Het is nog allerminst zeker dat het Ajax lukt om Almada binnen te halen, maar Vermeulen denkt dat de aanvallende middenvelder in Amsterdam een absolute sensatie kan worden. 'Dat hij kwaliteit heeft is geen twijfel. Het is een heerlijke speler en daar gaan ze in Amsterdam helemaal wild van worden. Maar het kan ook niet doorgaan.'

Bestel nu iets uit de nieuwe 3rd casual collectie van Ajax!

Lees meer over:
Plaats reactie

MM1974 +1443

Verleden Richarlison kwam niet guller Ito ook niet dankje wel kut RVC oh en denk dat Nico ook niet terug komt en helaas ook Spertysan niet helaas

29-08-2023 01:04

Bobje99 +7085

Ik moet altijd gniffelen als ik Arno zie. Letterlijk niemand neemt hem serieus.

28-08-2023 22:57

MrMartinez +2990

Als Arno V. vóór is, ben ik op voorhand geneigd om tegen te zijn. Ik heb zo mijn principes.

28-08-2023 20:34

DEELM +11891

Zo jammer dit! Halen ze deze jongen uiteindelijk toch niet terwijl ze vorig 32mln hebben betaald voor Bergwijn. Op Almada hadden ze op termijn zo goed als zeker dikke winsten gemaakt en zo'n type is echt wat de selectie mist en waar supporters voor naar 't stadion komen. Had dan nog 1 of 2 spelers a la Klaassen, Sanchez of ASE verkocht om die paar extra miljoen bij elkaar te krijgen. Nu gaan ze teveel betalen voor een Georgiër.

28-08-2023 20:20

3sterren +20205

Na het lezen van zoveel lofuitingen over Thiago Almada, voel ik mij als een suikerpatiënt in een snoepwinkel. Het water loopt me in de mond, maar ik kan de lekkernijen niet kopen.

Als Almada te duur is, misschien dan maar een crowdfunding starten, om het verschil tussen wat wel haalbaar is, aan te vullen ...

28-08-2023 19:24

DeMeer1976 +3095

Dit zou nu eens een fantastische aankoop zijn. We hebben slechts een probleem. Wie zorgt voor daad- en draagkracht binnen Ajax op dit moment. Mensen met voetbal knowhow die gewicht in de schaal leggen en die de RvC en de Financieel Directeur kan duidelijk maken dat dit echt een goede investering is. Ajax weer zelfs een mislukte speler van 12 mln voor 17 te verkopen.
Een investering van 25 mln plus moet dus geen probleem mogen zijn.
Wie gaat wie overtuigen?

28-08-2023 17:27

Eurysaces +29527

De volgende Guler, dit soort spelers komen niet naar Ajax. Als het 20 miljoen was, zou hij al bij Ajax zitten, waarschijnlijk ook als het 25 was.

28-08-2023 15:45

mokum007 +6522

Maar je weet maar nooit he🤦🏾‍♂️😁

28-08-2023 16:24

Jarikoning +7211

Als zelfs de depressieve witte Chinees blij wordt dan is het een hele goede.

28-08-2023 15:29

Danielson +50330

Hij is kortom alles wat Vermeulen niet is.

28-08-2023 14:17

Babangida83 +23908

als 22 miljoen inclusief bonussen waar is, dan zou ik nu op het vliegtuig stappen en het rond maken.

Dit is de échte kwaliteit waar Cruijff het over had. Hier trekken onze talenten zich aan op. Een gerichte aankoop die ons daadwerkelijk ook beter maakt ipv 6-7 breedte-aankopen omdat je bang bent iemand van 20 een kans te geven. (Onana was b.v. 20)

28-08-2023 13:44

Joko +5063

Maar die komt niet, ze waren ook zo lyrisch over de jong tijdens de barca pot, hij krijgt de bal van een verdediger met gelukt maar het was een fantastische aanval van Barca.

De anaal listen zijn dramatisch

28-08-2023 12:55

AjaxFinest +3467

De RvC heeft al bevestigd dat het niet doorgaat. De aankoopprijs is te hoog.

28-08-2023 12:17

Ajax1812 +9057

Ja de RVC heeft dit in de media uitgesproken inderdaad. Is puur een aanname in de Telegraaf.

28-08-2023 12:46

xstaniox +15097

Precies, is eigenlijk weer niks minder dan onrust stoken.
Lijkt mij ook helemaal niet waarschijnlijk dat De Telegraaf aan deze informatie zou kunnen komen

28-08-2023 13:42

Danielson +50330

Je kunt beter 25M aan Almada uitgeven dan 15 tot 20M aan die Franse Georgiër. Dit lijkt me dus weer het zoveelste onzin bericht van de T.

28-08-2023 14:19

en88ajaxfan +2125

Sven met diamantaugen….. Is dat dan de nieuwe diamant? Of durft Ajax dat toch niet aan?

28-08-2023 11:54

Jarikoning +7211

Waarom nu pas interesse? Nu de markt daar dicht is. Wat een beleid

28-08-2023 15:28

B2tob4 +12080

Cruijffthebest@: We hebben op Sutalo na allemaal KKDniveau spelers gehaald,

Dit soort berichten lezend denk je ook wel eens, wanneer kunnen sommigen zich hier wel positief uitlaten over hun club..? Met de beschikbare gelden tracht Ajax TD Mislintat weer een Ajax waardig elftal op te bouwen, en dan krijg je dit soort (T-graaf) achtige reacties van zich supporter noemende reageerders...! Heeft iemand alle aanwinsten al zien voetballen? Zijn dit soort reacties dan niet voorbarig...?

28-08-2023 10:48

Cruijffthebest +13410

Nee, ik heb de aanwinsten niet zien voetballen, maar lieg ik als ik zeg dat ze bijna allemaal gekocht zijn van een club die in hun land op KKDniveau spelen? Die clubs spelen NIET op het hoogste niveau, simpel toch?

28-08-2023 13:05

YRGI +32932

De Championship, 2e Bundesliga en Ligue 2 zijn wel wat hoger dan KKD niveau. Je kunt dat niet zo vergelijken.

28-08-2023 13:29

Georginho14 +1294

Allemaal tweede niveau spelers en nu maar hopen dat ze de subtop Nederland aan kunnen met alleen Sutalo als uitzondering. Ze bekijkt de supporter haar nieuwe aanwinsten.

28-08-2023 13:46

Cruijffthebest +13410

Goed lezen wat ik schrijf, begrijpend lezen is schijnbaar voor steeds meer mensen heel moeilijk, net als Nederlands spreken en schrijven met woorden uit het Germanisme als omgekomen ( overleden ), omgebracht ( vermoord ), ongeval ( ongeluk ), misdrijf ( misdaad ), zich van het leven beroofd ( zelfmoord gepleegd ) of nog erger Duits met überhaupt ( helemaal of eigenlijk ).

28-08-2023 15:14

Omar +17166

Lijkt me onwaarschijnlijk dat de RvC toestemming geeft voor een uitgave van een slordige 30m, beter doorschakelen naar een andere speler. Zie graag een technische, creatieve 10 komen

28-08-2023 10:43

JJFajax +3547

Zie liever eerst een echte rechtsbuiten komen

28-08-2023 13:23

hers_geerlings +88

Thiago Almada direct halen en in zijn 6 jarige contract een verkoopprijs van 200 miljoen vastleggen.

28-08-2023 10:36

xstaniox +15097

Lekker nuttig. Alsof iemand ooit 200 miljoen gaat neerleggen.
Gewoon niks afspreken

28-08-2023 13:43

HeldenVanAFCA +904

Hoop niet dat ie te duur is

28-08-2023 10:29

Amp +37644

Welke serieuze buitenlandse journalist heeft deze interesse bevestigd eigenlijk? Alleen verweij heeft dit ff de lucht in gegooid naar mijn weten. Dat zegt ook wel veel...

28-08-2023 10:23

xstaniox +15097

https://twitter.com/AlbicelesteTalk/status/1695920040560730256?t=m1U0l9pAIY7N0VW4GXaw6g&s=19

Hier wordt er ook over gesproken

28-08-2023 13:44

Bals +3766

Vermeulen loopt de Telegraaf weer achterna....... Wat een journalist. Wordt nog van belastinggeld betaald ook!

28-08-2023 09:57

Sunny +9553

Ik raak aardig onder de indruk van wat Sahraoui bij Heerenveen laat zien.
Weliswaar alleen gebaseerd op samenvattingen maar waar ik eerst een handig technisch dribbelaartje op een goede dag in hem zag zie je nu dat hij veel meer kan.
Klasse spelertje hoor.

28-08-2023 09:31

AjaxHoorn +32989

Sahroui is een geweldenaar als hij constant kan presteren. Zou wat mij betreft een hele goede optie zijn. Echter wederom veel vanaf links komend.

28-08-2023 09:36

DiAngelo +2408

Dat is/wordt inderdaad n fantastische speler. Combineert n ragfijne techniek met actie en goals, super mooi om te zien. Helaas kunnen wij al 3 linksbuitens opstellen. Als hij van rechts zou komen is het n ander verhaal......dan zou je m gerust kunnen ophalen

28-08-2023 13:19

cantharel +3523

Ik heb even de beelden zitten bekijken van Almada en van Mikaukatze maar er zit zeker wel minimaal 15 mln verschil in kwaliteit zeg. Een 2e Messi lijkt hij wel dus kopen Sven. 2e rangs hebben we genoeg gehaald.

28-08-2023 09:27

AjaxHoorn +32989

Almada kan alles vanuit stilstand doen in de MLS. Er zit totaal geen tempo in en tactiek is ver te zoeken.

Tuurlijk is Almada de lekkerdere voetballer. Ik hoop stiekem op beiden. Met Mikau koop je iemand die ook weer een goal kan maken. Almada erachter.

28-08-2023 09:37

Slang3 +45903

In de MLS geven ze ook wel alle ruimte. In zijn highlights van Argentinie werd hij beter aangepakt

28-08-2023 10:01

GeorgeL04 +110

Gewoon kopen die gast. Die 20-25 miljoen verdien je wel weer terug na 2 of 3 goede jaren bij Ajax.
Mikautadze kost ook veel geld en is van mindere kwaliteit en zal dus minder opbrengen.
De lat moet echt omhoog bij Ajax.
Sowieso brengen Argentijnen meer op dan een Georgiër.

28-08-2023 08:59

PaulEast +7877

Zoals ik al eerder schreef… De Telegraaf volgt het politieke lijntje van tussen personen en zaakwaarnemers en clubs. Ajax maakt nooit bekend in welke spelers zij zijn geïnteresseerd. De Telegraaf maakt er een mooi verhaal van en het regent weer clickbait’s. Supporters zijn laaiend enthousiast en willen graag geloven dat dit waar is en worden teleurgesteld als de interesse voor andere spelers geld zoals nu ook weer lijkt. Zelfs de NOS neemt dit sprookje over in zijn uitzending om ook nog snel effe te scoren.

28-08-2023 08:27

Cruijffthebest +13410

Gaat helaas niet komen, zou te mooi zijn en als iets te mooi is, tja........
We hebben op Sutalo na allemaal KKDniveau spelers gehaald, dus veel vertrouwen heb ik niet in dit seizoen.
De grote namen die volgens Steijn zouden komen zijn er nog steeds niet!

28-08-2023 08:11

Odin2710 +2072

Heb je hem gesproken dan?

28-08-2023 08:17

FlyingDutchMan +17314

Inderdaad ouwe zeur..

28-08-2023 09:07

Cruijffthebest +13410

Steijn zei dat in een interview vlak voor de wedstrijd tegen Excelsior.

28-08-2023 09:52

eenAjaxfan +20328

Sutalo was ook te mooi om waar te zijn, dus ja....
Ouwe zuurpruim.

28-08-2023 09:51

Cruijffthebest +13410

Nee, ben realist. Natuurlijk hoop ik dat Almada komt en een rechtsbuiten erbij. Ik wil de titel weer terug bij onze club, maar dan zal er wel kwaliteit bij moeten komen en snel ook.

28-08-2023 10:16

eenAjaxfan +20328

Met de spelers die we nu hebben moet je gewoon kampioen kunnen worden, hoor. Zodra ze ingespeeld zijn dan spelen ze iedereen van de mat.

28-08-2023 11:15

Cruijffthebest +13410

Ik hoop het van harte, maar als we al moeite hebben met Heracles en Excelsior moet er echt nog heel veel gebeuren.
De spelers hebben niet alleen meer tijd nodig er zal ook nog kwaliteit bij moeten, zo simpel is het!

28-08-2023 13:07

eenAjaxfan +20328

...vind jij.

28-08-2023 13:35

Cruyffie +2403

De witte chinees was compleet anti-Cruijff, toen Cruijff het overnam bij Ajax in 2012. Dat mag natuurlijk, maar hij hield er daadwerkelijk noord-koreaanse praktijken op na:

Hij was hoofdredacteur sport van NOS, en zorgde ervoor dat het NOS sportjournaal een fragment toonde van een spandoek in het stadion:

“Van Gaal is magistraal..”

Dit was de periode dat Van Gaal door de RvC was benaderd achter de rug van Cruijff om, en de witte chinees was uitgesproken pro Van Gaal. NOS sportjournaal meldde dus tijdens het tonen van die beelden: “lang niet iedereen is pro-Cruijff”.

Echter: ik zat die dag in het stadion. En ik zag dat spandoek ook. De supporters die dat spanddoek hadden gemaakt, draaiden na een paar minuten namelijk het spanddoek om, en op de achterkant stond:

“… maar wij willen Cruijff”

Dat liet de witte chinees maar even weg, in het NOS sportjournaal. I know, het is een onbeduidend, lullig klein voorbeeldje. Maar ik vind het bizar dat je als hoofdredacteur van een overheidsorganisatie het journaal op deze wijze misbruikt: het hele stadion was namelijk pro-Johan.

Maargoed, geen groot nieuws verder, de witte chinees zit er nog steeds, uit nog steeds zn nietszeggende voetbalmeninkjes (hij heeft zichzelf als hoofdredacteur aan die tafel gezet). Maar laten we dit nooit vergeten. Het zegt mijns inziens alles over het karakter van de beste man.

28-08-2023 07:55

Tinus +10317

Het meest schrijnende vond ik nog, dat direct na het overlijden van JC notabene deze man de necrologie van JC insprak en opeens zo lovend was. Ik ben ook geen fan van Vermeulen.

28-08-2023 11:38

Babangida83 +23908

Gesponsord door Marjan Olfers

Ik heb wel eens het idee dat die mensen elkaar nodig hebben om elkaar te bevestigen zo af en toe.

28-08-2023 13:51

Ajaxfan31183 +16391

Echt hey , dat boulevard krantje is begonnen met almada, die hebben dat de wereld in geholpen , gister stond in diezelfde televaag dat Sven eerst de rvc en Susan moest overtuigen , en nu las ik net dat de komst van almada niet haalbaar is. Die dikkop van een Verweij kan er niet tegen dat ze vrij weinig te horen krijgen van Sven. Vandaar zulke bericht geving , want dan kunnen ze morgen weer schrijven dat het een td van niets is omdat almada niet lukt

28-08-2023 07:46

FlyingDutchMan +17314

Gender neutraal pls

28-08-2023 09:08

ricky10 +5894

Als de witte Chinees lyrisch is moet je opschieten Sven

28-08-2023 07:19

Hans Verhagen +14116

Almada halen betekent ook dat je naast 25 miljoen+ wat hij ongeveer gaat kosten, verzekert bent dat je dit bedrag ook in het veelvoudige terug krijgt. Ik zou 27 mil bieden. Er is haast bij...

28-08-2023 06:29

Rentokill +4607

Verzekerd ben je nooit met een talent.

28-08-2023 07:15

Dondy +1877

Gvd Sven KOM OP HAAL HEM OP NUUUUU

28-08-2023 03:23

JanBiesbos +29051

Onhaalbaar ik ben fan van sven maar ook hij heeft zijn grenzen. Als het hem lukt koop ik dat derde ajax shirt met zijn naam erop!

28-08-2023 02:12

pauli187 +98

Die van Sven neem ik aan?😉

28-08-2023 07:39

Dolblij +45073

Mooi, zo'n lofzang op Almada, maar klopt het allemaal wel. Sven blijft toch meestal in dekking.

28-08-2023 02:06

Bc te P +22130

"Voor de fanfare uitlopen" noemen we dit

28-08-2023 01:02

jeffrey_van_der_sluis +30391

Zou de transfersom die Ajax heeft betaald voor Šutalo een keurige som zijn voor Almada? Zo nader je de tegenpartij met ongeveer 25 miljoen inclusief bonussen. Daarnaast; het verhaal ging ook dat Šutalo minimaal 25 miljoen euro moest gaan kosten, waarna Sven een uitstekende deal bewerkstelligde!

28-08-2023 00:51

Ozymandias +159568

20,5-23,5 miljoen zou een ongelofelijke transfersom zijn voor Almada. Alleen moet Almada dan een afspraak hebben met Atlanta dat ze hem laten gaan want anders zouden ze nu geen genoegen nemen met zo'n lage transfersom terwijl hun transferperiode is gesloten en ze dus nog geen vervanger kunnen aantrekken.

28-08-2023 03:34

jeffrey_van_der_sluis +30391

Ik hoop dat Almada zelf ook graag wilt en dat Atlanta daarom met hem mee wilt denken/werken.

28-08-2023 09:58

twynestar +28323

Dat ziet hij goed, onze Arno.

28-08-2023 00:32

Dusbaba +15370

Waarom moet Arno Vermeulen zich hier nou mee gaan bemoeien? Voor mij is Almada nu meteen besmet.

28-08-2023 00:17

Gulpie +2405

Wat heeft Arno Vermeulen jou ooit misdaan?

28-08-2023 01:19

Dusbaba +15370

Geboren worden.

28-08-2023 07:35

FlyingDutchMan +17314

Dat was al de druppel 😆

28-08-2023 09:13

Simpelishetmoeilijkst +25209

Lijkt me financieel wel verantwoord om deze jongen te halen, als we het qua prijs aankunnen. Klinkt als zo een aankoop als Antony, die je straks voor meer dan euro 80 miljoen doorverkoopt naar een van die stomme Premier League clubs.

28-08-2023 00:11

JanBiesbos +29051

Precies dat

28-08-2023 02:13

stopperspil +11176

;) Voor 27 kopen en over drie jaar voor minstens 27 verkopen= gratis!

28-08-2023 00:06

DeKenner +9302

In Fifa misschien. In real life zit dit toch net wat anders.

28-08-2023 00:16

ShiekTakTiek +5913

Want hij komt gratis bij ons spelen? Als in geen salaris of tekenbonus of wat dan ook…

28-08-2023 01:04

JanBiesbos +29051

Ik denk 100 miljoen

28-08-2023 02:14

Mariodona +536

Komt toch niet lffff

28-08-2023 00:04

Myriad +7085

Na 5 minuten Almada op YouTube weet je het wel. Arno Vermeulen heeft niks geks gezegd, het is echt een groot talent.
Ajax zou daar lachend 25 miljoen voor moeten betalen. Kudus is zo vergeten.

27-08-2023 23:54

Henkjanklaas +20625

Niet omdat Vermeulen het zegt maar met Almada halen we de Armada binnen ! Geweldige speler. Zelfs voor dertig zou ik het doen

27-08-2023 23:50

Simpelishetmoeilijkst +25209

Hopelijk wil jij er 5 of 10 aan bijdragen Hebkjanklaas.

28-08-2023 00:13

Henkjanklaas +20625

Ik heb zelfs de centen niet om een Michiel kramer binnen te halen -:)

28-08-2023 09:55

Simpelishetmoeilijkst +25209

Het mooie is dat je een goed gevoel voor humor hebt, en ook dat er echt niemand om Michiel Kramer zal roepen hier. Zelfs ik niet!

28-08-2023 12:09

bollejan1 +2599

We zullen wel de duurkoop versie gaan halen.

27-08-2023 23:49

TeringHenkie +28355

Komt niet..gaaaaaappp trusten!!

27-08-2023 23:45

Ajax95Duivendrecht +24118

Als ik zou moeten kiezen tussen Mikautadze of deze Almada voor een transfer naar Ajax, kies ik altijd voor Almada. Pure rasvoetballer met een dosis creativiteit en onvoorspelbaarheid die we missen nu Kudus weg is en ze Misehouy nog niet rijp genoeg achten.

27-08-2023 23:44

Fidus075 +57

Ik zou allebei doen is ook allebei andere positie

28-08-2023 00:28

GGXIII +6511

Zo zo, hebben ze het toch ook nog even over Ajax gehad daar?.
Na de eerste 10 minuten maar weg gezapt omdat ik misselijk werd van dat verheerlijking van Feyenoord. Ze deden net alsof Feyenoord van Real Madrid had gewonnen.

On: ik hoop ook echt dat deze jongen komt. Ik ben echt weer toe aan zo'n speler op de 10. Creatief, goed in de kleine ruimte, goed schot. Kom maar binnen hoor.

27-08-2023 23:43

insectenverdelg +23434

Het waren 2 leuke dagen, maar niet haalbaar. Na Guler ga ik me niet nogmaals verheugen op een speler die te goed is voor de eredivisie.

27-08-2023 23:42

Ozymandias +159568

"De 22-jarige middenvelder van Atlanta United zou naar verluidt ruim twintig miljoen euro inclusief bonussen moeten kosten."

Nee, volgens The Athletic (een veel betrouwbaardere bron dan De Telegraaf) moet hij minimaal 25 miljoen euro kosten en is zelfs dat waarschijnlijk niet voldoende om Atlanta te overtuigen hem te laten gaan voordat hun transferperiode opent.

Het zou ongelofelijk knap zijn als het Mislintat lukt Almada aan te trekken voor een voor Ajax financieel te verantwoorden transfersom.

27-08-2023 23:36

Odysseus +14284

Lijkt me onhaalbaar, maar zou werkelijk fantastisch zijn.

27-08-2023 23:39

JTajax +10718

Toch komen er wisselende berichten voorbij. Ook Klerry Hunstra bevestigde in een reactie op Twitter die 'iets boven de 20, inclusief bonussen' (heb ik hier ergens gelezen, heb zelf geen twitter).

Hoe ben je zo zeker van je zaak?

27-08-2023 23:39

Ozymandias +159568

Omdat The Athletic een veel betrouwbaardere bron is dan De Telegraaf en Klerry Hunstra. Verweij schreef ook dat Mikautadze maar 10 miljoen euro moet kosten terwijl Metz al een bod van 15 miljoen heeft afgewezen. De bron van Klerry Hunstra werkt volgens mij niet meer bij Ajax. Die lulde ook de Turkse media maar wat na over Güler.

Ik zit er natuurlijk graag naast. Als er echt een clausule is zou dat geweldig zijn maar waarom zou een club een verkoopclausule opnemen van maar enkele miljoenen meer dan zijn aankoopsom? En had jij wel eens gehoord van een clausule van een bepaald bedrag "plus bonussen"? Hoe leg je dat uberhaubt contractueel vast? Hebben ze die bonussen allemaal specifiek opgenomen in de transferclausule? Dat klinkt mij erg ongeloofwaardig. Al mijn DIT IS VERWEIJ B*LLSHIT alarmbellen rinkelen bij mij.

27-08-2023 23:42

JTajax +10718

Ik had niet meegekregen dat The Athletic dat had gezegd, ik dacht vooral Amerikaanse bronnen. Het lijkt me allemaal ook omwaarschijnlijk ja.

En toch hoop ik dat je vet ongelijk hebt 😜

27-08-2023 23:52

Ozymandias +159568

Technisch gezien is The Athletic een Amerikaanse bron.

"En toch hoop ik dat je vet ongelijk hebt 😜"

Ik ook, heel erg!!

27-08-2023 23:53

Odysseus +14284

Zie jij het zitten in die Mikautadze?

27-08-2023 23:41

Ozymandias +159568

Ik ken hem niet dus heb geen mening over hem als speler maar als hij wordt gehaald als spits en ze Akpom daarom als '10' gebruiken zou ik dat jammer vinden.

27-08-2023 23:44

JTajax +10718

@Ozy als ze dat zouden doen moet je haast wel met Berghuis op rechtsbuiten spelen, als spelmaker. Maar ik zie inderdaad liever gewoon een 'echte' 10. Almada als het even kan 😉

27-08-2023 23:55

Ozymandias +159568

Ik ben bang dat Akpom en Berghuis elkaar dan teveel in de weg gaan lopen in de rechterhalf-space. Akpom liet zich bij Middelsbrough namelijk veel naar die ruimte uitzakken. Ik zou Berghuis dan graag op de positie van Taylor zien zodat hij de ruimte kan bespelen die Akpom open trekt. Zodat je in balbezit dus Berghuis in de linkerhalf-space en Akpom in de rechterhalf-space achter de spits krijgt met Tahirović die ze van rugdekking voorziet.

Ook in dat opzicht zou Almada veel beter in het huidige Ajax passen want die laat zich voornamelijk naar de linkerhalf-space uitzakken. Dan zou Berghuis als hangende rechtsbuiten naar de rechterhalf-space kunnen trekken.

28-08-2023 00:00

nelkboyzz +670

Heeft een clausule voor europa van 15 mil met bonussen want rond de 19,5/20mil uitkomt

28-08-2023 00:39

FlyingDutchMan +17314

Hoop dat jij niet dezelfde zaakwaarnemer bent als van onze Volendamse Carel..

28-08-2023 09:16

vandenhaas4 +15080

Het is moeilijk vanaf de zijlijn te zeggen wat een voor Ajax "financieel te verantwoorden transfersom" is. Het verschil tussen 20 en 25 miljoen is in die zin niet groot. Bedragen van 20+ miljoen heeft Ajax in het recente verleden vaker neergeteld dus ik ben voorzichtig optimistisch.

28-08-2023 10:29

JTajax +10718

Misschien is het het beste als ik me tot vrijdag opsluit, niet op AS kijk, en dan vrijdag lees wat er allemaal is gebeurd.

27-08-2023 23:36

DankzijCruijff +48712

Zou oprecht het beste zijn voor iedereen, maar helaas zijn we allemaal een stel Ajax-addicts😅

27-08-2023 23:46
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.