Almada reageert op interesse Ajax: 'Speel nu ook bij een grote club'

door Gino Haverkamp 437

Almada reageert op interesse Ajax: 'Speel nu ook bij een grote club'

door Gino Haverkamp 437

Laatst geüpdatet

Thiago Almada heeft voor het eerst een reactie gegeven op de vermeende interesse van Ajax. Dat heeft hij gedaan na de 4-0 zege van Atlanta United op Nashville SC, waar hij een groot aandeel in had.

Erg inhoudelijk reageert de Argentijn niet op de interesse. Hij stelt vooral hard te blijven werken en zijn best te doen. 'Het enige wat ik heb gezegd is dat ik er over na zou denken met mijn familie als er een mooie aanbieding komt', citeert Voetbal International hem. 'Maar ik speel nu ook bij een grote club en wil gewoon mijn best doen.'

Almada heeft in de nacht van zaterdag op zondag in ieder geval zijn visitekaartje afgegeven. Bij de 4-0 zege op Nashville SC tekende de wereldkampioen voor de 2-0 en gaf hij een assist. In de MLS is de middenvelder één van de meest productieve spelers met negen goals en twaalf assists.

Almada of Mikautadze?

Ajax is naar verluidt niet de enige club die aast op Almada. Hij zou interesse genieten van meerdere topclubs in Europa. Mocht Almada niet haalbaar zijn, dan zou Ajax zijn zinnen zetten op de Georgiër Georges Mikautadze van FC Metz.

Bestel nu iets uit de nieuwe 3rd casual collectie van Ajax!

Lees meer over:
Plaats reactie

gusanito +5442

Transfer geblokkeerd door RvC meldt de Telegraaf deze ochtend.

28-08-2023 08:44

AlmadaAJAX +87

De televaag

28-08-2023 15:08

Mosquito +4265

Statistieken scout hier.

Maar.. die mikautadze is weer een speler die zich op een lager niveau heeft laten zien.
94 wedstrijden / 56 goals.. mooie cijfers. Wel zijn er hier maar 10 van gemaakt op het hoogte niveau, België wel te verstaan. Ook niet heel denderend dus.

Prima als hij zou komen, als back up van de back up, maar niet voor 20 miljoen toch.

28-08-2023 08:42

GekkeGerrit +1725

Die Mikautadze doet me beetje denken aan Moussa Dembele…

27-08-2023 21:54

xpotjez +284

We gaan hier echt weer van een parel naar een speler van Metz… oftewel een Sutalo vs een Medić.. ik zou persoonlijk heel blij zijn mocht Almada komen!

27-08-2023 16:43

sucre +15138

Verdiep je even in die Georgier voordat je onzin post.

27-08-2023 17:14

xpotjez +284

Verdiep je even in Almada en maak de vergelijking even

27-08-2023 23:20

xpotjez +284

Oke, heb mij wat meer verdiept en neem mijn woorden terug.. maar zie ze nog steeds het liefst allebei komen 😂

28-08-2023 20:42

sucre +15138

Fair! Ik ook, maar gaat niet gebeuren denk ik.

28-08-2023 20:51

El Pacino +3609

Steijn had het donderdag nog meerdere spelers zouden komen. Misschien komen ze wel beide.

27-08-2023 20:10

Fidus075 +57

Zou heel goed kunnen die almada voor 25 en die georgier voor 20 miljoen en dan heb je het bedrag van kudus die verkocht is dus zou me niks verbazen

27-08-2023 20:17

TheRiviera +5476

Het zou alleen apart zijn omdat die speler van Metz een spits is. Het is niet een speler waarvan het lijkt dat we hem nodig hebben.

27-08-2023 21:10

El Pacino +3609

Deze gast kan ook op rechts en links dacht ik.

27-08-2023 21:15

mokum007 +6522

Ik hoop ook dat Almada naar AJAX komt, wat een speler 💪🏾💪🏾

28-08-2023 02:30

Tommyshelby +128761

Ik heb altijd geloofd in de komst van Sutalo, Almada is net zo'n moeilijke transfer maar de deadline gaat ons nekken vrees ik.

Nog een uurtje of 100 hebben we tot de deadline en er komt ook nog een rechtsbuiten bij vgm.

27-08-2023 16:30

mickey2602 +4754

Dat is dan de deadline van Europa,in Amerika is de deadline al verstreken dus als we Almada kopen dan kunnen zij er niks voor terug kopen. Misschien een gekke gedachte maar kopen en dan in de winter laten komen en in de tussentijd een speler huren?

27-08-2023 18:28

Artemio +31953

Gewoon een rechtsbuiten halen als vervanger van Kudus. Geen extra spits.

27-08-2023 16:19

Simpelishetmoeilijkst +25191

Je moet Atlanta niet vergelijken met Ajax, appels en peren. Ajax is toch echt vele malen groter, en speelt heel ander voetbal, en data-opslag gras. Ik woon net te noorden van Atlanta, niet ver, en het voetbal in de MLS is van laag niveau in vergelijking met het niveau van Ajax. Is iets voor Excelsior, die ook op plastic voetballen.

27-08-2023 15:34

xpotjez +284

Helemaal mee eens

27-08-2023 16:44

AJAXINMYHEART +21813

🚨 Mohammed Kudus has signed for West Ham United. 23yo attacking midfielder put pen to paper on 5yr contract + optional 6th. #WHUFC paying Ajax €41.5 + €3m. Deal for Ghana international includes 10% sell-on to #Ajax. Announcement later/Mon @TheAthleticFC

27-08-2023 15:15

AJAXINMYHEART +21813

https://www.vi.nl/nieuws/ajax-maakt-werk-van-georgische-aanvaller

27-08-2023 15:15

Cruijffthebest +13398

Hoop dat Sven wat meer geld wil uittrekken en Almada gaat halen, want daar heb ik veel meer vertrouwen in en dan ook nog en creatieve scorende rechtsbuiten erbij!

27-08-2023 15:15

AJAXINMYHEART +21813

BRON : VI

Het kan snel gaan tussen Georges Mikautadze en Ajax.

Gesprekken tussen alle partijen zijn gaande en een belangenbehartiger van de aanvaller van FC Metz is momenteel in Nederland.

27-08-2023 15:06

fc Barcelona_ke +19246

Welkom! ik verwacht dat hij niet enige versterking is!

27-08-2023 15:07

fluwelenlinker +11721

Word ik niet vrolijk van. Dat is kopen om te kopen. Ofwel ga je voor een echte topper ofwel geef je een paar talenten de kans.

27-08-2023 15:10

fc Barcelona_ke +19246

we hebben 3 goede spitsen voor hele seizoen nodig!
Brobbey en Mikautadze zijn duidelijk concurrentie, Akpom kan 7 9 10 11 spelen!

27-08-2023 15:15

fluwelenlinker +11721

Ben ik het niet mee eens. Brobbey en Akpom volstaat. Bergwijn en Rasmussen in geval van nood.
Die Mikautadze is echt een overbodige aankoop. Is geen exceptionele speler zoals Kudus.

27-08-2023 15:19

letsvencook +13054

Kut, verwacht niet dat almada en hij komen en heb 10x liever almada

27-08-2023 15:12

LouisVonGoal +2910

Ik hoef die Miauwtadze niet! Overbodig! Alles op alles zetten voor onze nieuwe #10 Almada!!!

27-08-2023 14:55

AJAXINMYHEART +21813

Maar Ajax wil hem wel.

27-08-2023 15:14

Betuwe85 +20553

Die komt niet

27-08-2023 14:50

Lars.v +3039

Precies, het is een utopie om te denken dat zulke spelers naar ajax komen. We worden alleen maar gebruikt door de makelaar.

27-08-2023 14:58

koenos1 +7919

Kan iemand mij meer vertellen over Mikautadze van Metz? 20 miljoen is dat niet wat teveel?

27-08-2023 14:48

Dolblij +45041

Wat kan Almada anders zeggen dan wat hij zei. En Almada weet heus wel dat als hij zijn carriere een boost wil geven, hij naar Europa moet komen. Wie weet wat Sven nog uit de hoge hoed tovert.

27-08-2023 14:46

AJAXINMYHEART +21813

Staat om 15:00 in de basis tegen Clermont Foot in de Ligue 1.


Ajax in talks with Metz to sign striker Georges Mikautadze (22), who has been valued at €20m. (L'Éq)

https://twitter.com/GFFN/status/1695767241822753157?t=3iyXA2iJO4sSfsoHk2lOdA&s=19

27-08-2023 14:44

afca1985 +21279

Jezus mina 20M alweer, de bedragen worden iedere dag heel snel meer. 20 voor een speler in de 2e Franse divisie?? Knal er dan maar 7M bij voor Almada

27-08-2023 14:46

Ozymandias +159568

Dat hij 20 miljoen zou kosten was gisteren al duidelijk aangezien Metz al een bod van 17 miljoen op hem (van Frankfurt geloof ik) heeft afgewezen. Alleen Verweij had weer eens zijn huiswerk niet gedaan.

27-08-2023 14:48

afca1985 +21279

Oh oke dat had ik nog niet gelezen, via Twitter dan zeker ofzo? Heb het op geen voetbalsite gelezen namelijk

27-08-2023 14:50

Ozymandias +159568

@afca1985
Het stond in L'Équipe.

27-08-2023 14:55

afca1985 +21279

Oh die zijn wel betrouwbaar helaas, wat een geld zeg

27-08-2023 14:56

AFCACruijff14 +161338

Ehm Metz speelt gewoon Ligue 1.

27-08-2023 15:03

afca1985 +21279

@AfcaCruijff

Ja nu ja, heeft 2 hele wedstrijden op het hoogste niveau in Frankrijk gespeeld nu. En ze zijn niet eens op eigen kracht gepromoveerd zie ik. Nu dus een degradatiekandidaat het komend seizoen, maar dan vind ik 20M echt gigantisch veel.

https://www.flashscore.nl/nieuws/voetbal-ligue-1-metz-promoveert-door-wedstrijd-van-bordeaux-die-niet-uitgespeeld-wordt/Q9iPs8gm/

27-08-2023 15:11

***1900*** +4396

Ken deze speler verder niet, maar 20m voor een degradatiekandidaat speler lijkt me een iets te groot risico.

27-08-2023 14:47

Dolblij +45041

Hoe betrouwbaar is dat GFFN, enig idee? Ik ken ze niet.......

27-08-2023 14:48

barry1988 +24007

€20 miljoen is veel geld. Is deze speler echt zo goed dat hij dat waard is?

27-08-2023 14:49

Cruijffthebest +13398

Kan me dat absoluut niet voorstellen, vooral in de Franse KKD gespeeld.
Hoop dat Sven wat meer geld wil uittrekken en Almada gaat halen, want daar heb ik veel meer vertrouwen in en dan ook nog en creatieve scorende rechtsbuiten erbij!

27-08-2023 15:14

AJAXINMYHEART +21813

OFF


Record: Porto wil Francisco Conceicao terughalen.

https://twitter.com/Record_Portugal/status/1695772501077348504?t=qIMkuguJ9WpS-Ap11ZJg4Q&s=19

27-08-2023 14:36

afca1985 +21279

Ja was al bekend, maar ze willen hem ook alleen huren.
Otavio is voor 60M naar de zandbak, dus mogen ze hem wel ophalen voor een miljoen of 12, maar ze doen wel altijd moeilijk met bankgaranties

27-08-2023 14:41

fc Barcelona_ke +19246

liever verhuurd aan Twente!
volgend jaar kunnen we 10 mln opvangen!
nu hebben we niks aan als hij ook verhuurd wordt.

27-08-2023 14:42

afca1985 +21279

Je zegt dat je hem niet wilt verhuren eerst, maar dan wel aan Twente??? Ik niet snap

27-08-2023 14:44

AjaxHoorn +32989

Het onkruid komt weer tussen de voegen vandaan. Posters met max 200 likes en dus een nieuw account komen weer vertellen dat bepaalde dingen niet doorgaan. Vervolgens komen de usual suspects weer negatief doen. Ik noem een Lars.

27-08-2023 14:33

Lars.v +3039

Geloof me nou maar.. Dan is de klap minder hard straks

27-08-2023 14:40

letsvencook +13054

Ik moet nog steeds bijkomen van de klap dat we sutalo zijn misgelopen. Let sven cook!

27-08-2023 14:50

AjaxHoorn +32989

Welke klap? Almada is een categorie boven van wat wij normaliter aan kunnen trekken. Ik zou het buitengewoon knap vinden als het lukt.

27-08-2023 15:02

RPolletje +5237

🤣🤣🤣🤣 grote club in Amerika.....die mongolen noemen het soccer. 🤣🤣🤣🤣

27-08-2023 14:31

ajax4ever001 +18419

We gaan het met deze selectie doen

27-08-2023 14:26

Lars.v +3039

Komt toch niet. Dooie mus

27-08-2023 14:22

FWAjacied +3864

Oke, geef jij het door aan Ajax?

27-08-2023 14:25

Lars.v +3039

Hoeft niet, weten ze al!

27-08-2023 14:27

FWAjacied +3864

Waar maken we ons dan allemaal druk over hier?

27-08-2023 14:29

JanBiesbos +29045

Witte rook? F5 F5 F5…..

27-08-2023 14:20

fc Barcelona_ke +19246

Mikautadze is nog niet zo dichtbij dus. Hij is een basisspeler bij fc metz straks

27-08-2023 14:17

***1900*** +4396

Kudus speelde ook nog donderdag toen de transfer al zo goed als rond was.

27-08-2023 14:37

wilbert.b +3104

J moet risico nemen want je moet 1ste of 2de

27-08-2023 14:08

JanBiesbos +29045

Risico’s neemt psv wij niet deze kunnen we rustig kopen

27-08-2023 14:21

Aad.V33 +106

Hellaas komt deze speler ons Ajax niet versterken.

27-08-2023 14:07

AlmadaAJAX +87

En hoe weet jij dat

27-08-2023 14:12

Hutsniffauw +501

Jeetje even je snavel houden, echt moe van die mensen met zulke pessimistische uitspraken, want volgens jou was Sutalo ook onhaalbaar en ging hij niet komen. Speler is zelf persoonlijk akkoord Sjaakie.

27-08-2023 14:22

AjaxHoorn +32989

Aad wil graag Dirk K zijn zaad. Kinderachtig maar wel waar.

27-08-2023 14:29

Holadieje +5931

Helaas speelt jouw club al 2 keer gelijk in de eredivisie

27-08-2023 14:43

***1900*** +4396

Welke 3 eindcijfers moet ik hebben op mijn staatslot? Graag eentje waarmee ik minstens 1000eu win.

27-08-2023 14:44

letsvencook +13054

Had je niet gewoon a la kudus kunnen zeggen dit was mijn laatste pot hier?!

27-08-2023 14:04

AjaxPositivo +6958

My Dream club...

27-08-2023 14:07

letsvencook +13054

Nog beter!

27-08-2023 14:13

AjaxPositivo +6958

Als Mislintat het goed verkoopt...
Dan zien buitenlandse spelers die dip bij Ajax nu niet zo. En als we ons nu goed versterken, zitten we in de komende jaren altijd weer bij de eerste twee en landen we gewoon direct in de groepsfase.

Daarom hoop ik echt dat Ajax zich niet inhoudt. Niet per se veel aankopen doen, maar enkele echte klasbakken regelen die het team kunnen dragen. Dan kunnen spelers als Hato, Vos rn Godts zich daaraan optrekken.

27-08-2023 14:03

RobbertB +2187

Gewoon Spertsyan kopen. Dikke vinger naar de media. Eigen plan trekken.

27-08-2023 14:02

fluwelenlinker +11721

Komt niet meer. Mag niet meer weg van de grote baas.

27-08-2023 14:13

debetweter +10062

Dat is natuurlijk ook een truc. Alles is te kopp

27-08-2023 14:17

fluwelenlinker +11721

Spertsyan niet meer. Die voorzitter was heel duidelijk. You don't play games with the Russians 😉

27-08-2023 14:32

svg +1919

Heb niet het idee dat hij gaat komen.

27-08-2023 14:02

Boegroe +5850

Als je de namen leest die voorbij komen ga ik voor McAtee. Daar zie ik, als ik de beelden bekijk, de meeste potentie in.
Maar die zal aardig wat kosten maar ik denk dat je dat terug kan verdienen. Komt ook omdat ik een Phil Foden fan ben en hem een Phil Foden light versie vind.

27-08-2023 13:57

Nr.10 +111040

Waar zijn de updates?

27-08-2023 13:54

Lullo +6072

Nog een paar dagen en dan is al deze ellende weer voorbij. Ik trek alvast een biertje open.

27-08-2023 13:49

Nr.10 +111040

Eindelijk weer normaal aan het werk.

27-08-2023 13:54

MarkP +21671

Natuurlijk wil almeida cl spelen niet conference of el, vrij logisch dat een speler van zijn kaliber naar de pl of la liga wilt. Ajax is op dit moment niet eens subtop meer een naam. Mocht het sven toch lukken dan meteen een standbeeld naast de arena😄

27-08-2023 13:45

Toni21 +3533

Wat zeg jij allemaal? Ajax nog steeds subtop Europa hoor, eerder absolute top dan helemaal geen subtop. Daarnaast zijn er 100 andere namen die eerder een standbeeld hebben verdiend dan een nieuwe TD die net een leuk transferwindow heeft gedraaid.

27-08-2023 13:52

MarkP +21671

Wake up boi. Kansloze reactie🤣

27-08-2023 13:54

Toni21 +3533

1 zwaluw maakt nog geen zomer. Houdt in dat 1 slecht seizoen niet betekend dat we ineens geen Europese top meer zijn. Boi.

27-08-2023 13:56

leeke +10398

Idd,is liverpool dan ook meteen geen europese top meer dan

27-08-2023 14:01

Musica Merlo +8204

Afgezien zijn mogelijk te hoge salaris eisen denk ik dat het financieel geen probleem zal zijn maar ik heb ernstige twijfels over wat Almada zelf wil. Ik denk dat hij alleen voor de absolute Europese top weg gaat uit Amerika.

27-08-2023 13:42

ElSandrini +18097

Wij zijn de absolute Europese top :-)

27-08-2023 13:46

AlmadaAJAX +87

Hij verdient (maar) 2,6 miljoen dollar per naar

27-08-2023 13:49

Ajaxlee +5560

Snap dat niet altijd alle eerste keuzes lukken, maar had Spertsyan en Almada graag zien komen (Almada zou nog kunnen). Het probleem is al een vrij lange tijd dat wij maar moeilijk scoren. Zowel Almada als Spertsyan lijken erg doelgericht en hebben beide veel doelpunten en assists. Ook mis ik creativiteit in het team. Ik hoop toch echt dat er nog 1 of 2 goede creatieve spelers komen die kunnen zorgen voor doelpunten en assists.

27-08-2023 13:42

Aurora +4549

Geef Conceição een echte kans. We hebben nu al zo veel meer keuzes voorin. Met deze selectie gaan we toch al voor het kampioenschap? Voor mij hoeft er niets meer bij.

27-08-2023 13:40

AFCAHoorn +22662

Helemaal eens, maar dan is het wel te hopen dat hij snel herstelt van zijn blessure.

27-08-2023 13:41

ST +23068

Ze weten bij Ajax denk ik wel wat ze doen. Zien hem elke dag van dichtbij en dat icm met de juiste data en kwalitatieve input kunnen ze prima inschatten of hij goed genoeg is.

27-08-2023 13:42

Nr.10 +111040

Op basis waarvan zou je nou op Conceicao willen gokken? Z'n eerste jaar was niet bepaald een succes. Lijkt erop dat hij verhuurd wordt, en wij nog een nieuwe rechtsbuiten halen. Gelukkig maar.

27-08-2023 13:50

Toni21 +3533

Wat heeft Conceicao met de eventuele komst van Almada te maken?? Twee verschillende posities en twee verschillende spelers. Staat echt los van elkaar

27-08-2023 13:54

leeke +10398

Voor mij ook niemend op rechts,maqr een creatieve 19 is van harte wekkom

27-08-2023 14:02

AjaxPositivo +6958

Neeee hij mag de schoenveters van Kudus niet vastmaken. Als transfer Kudus doorgaat moet er een directe versterking voor rechtsbuiten. En chico mag luxe reserve zijn of we verhuren hem aan een Portugese club waar hij altijd speelt en wie weet wordt het nog wat.

27-08-2023 14:05

Talentje020 +19888

Ben benieuwd of deze transfer rondkomt, ik heb mijn twijfels, maar we zullen het zien,

27-08-2023 13:38

Cruyffie +2403

Poh, wat hoop ik dat deze jongen komt. Tot noch toe zijn de aankopen prima, maar wel wat meer geörienteerd op fysiek en snelheid dan op techniek en spelintelligentie. Deze Almada lijkt juist die laatste twee toe te voegen, en dat kan Ajax niet alleen goed gebruiken, het is ook een stuk leuker om naar te kijken.

Bergwijn, Brobbey, Berghuis
Almada
Tahirovic, Vd Boomen
Avila, Hato, Sutalo, Gaaei
Gorter

Dan mag Steijn laten zien wat ie kan. Ik ben benieuwd.

27-08-2023 13:26

AFCAHoorn +22662

Akpom > Brobbey, en dan is het een prima opstelling.

27-08-2023 13:31

Voetbalfan2002 +5550

Daar staat toch echt wel een elftal waar je kampioen mee mag worden zeg! En ook nog veel spelers waar nog rek en groei potentie in zit! Persoonlijk denk ik dat almada helaas te duur is.

27-08-2023 13:31

heime_van_der_meer +715

Berghuis=vd boomen!!, en dan nog een echte rechtsbuiten halen

27-08-2023 13:32

Cruyffie +2403

Nog aanvallender. Love it. Persoonlijk zie ik zelfs liever Almada (10), Berghuis (8) en vd Boomen (6) op het middenveld. Maar dat zal onder Steijn niet realistisch zijn.

27-08-2023 13:44

Nr.10 +111040

Inderdaad. Onder zo'n beetje elke andere trainer ook niet trouwens, want je hebt dan helemaal niemand die kan verdedigen op je middenveld, haha.

27-08-2023 13:51

Cruyffie +2403

Je intuïtie is logisch, maar ik denk dat uitzonderingen mogelijk zijn. Zeker in de Ajax visie.

Zie Donny, Frenkie en Schöne. Daar werd dat in 2018 ook van gezegd. “Playstation voetbal”, riepen velen toen. En toen kwam 2019

27-08-2023 13:59

4-3-3 +3512

Van den Boomen is net als Taylor, Vos en Fitz-Jim ook echt geen 6, maar een 8. Misschien dat de jongelingen daar later in hun carrière wel uit de voeten zouden kunnen, maar daar lijken ze nu nog niet klaar voor.
Tahirovic is eigenlijk de enige echte 6 in de selectie in mijn ogen.
Misschien dat Ajax daarom interesse zou hebben in Zambrano?

27-08-2023 14:46

Slang3 +45839

Hopelijk komt die 15 mil niet uit de lucht. En is het echt mogelijk hem te hale

27-08-2023 13:23

Dirk +7014

Pas je wel met die houding bij ons aller Ajax...
Dat toptalent zou blij moeten zijn dat via Ajax de Europese top klaar ligt aan zijn voeten

27-08-2023 13:22

HertogH +15843

Het vervelende aan deze Almada geruchten is wel dat mocht 'ie niet komen, bijna elke andere aankoop voor de 10 positie als een soort van teleurstelling zou voelen.

27-08-2023 13:22

Heldhaftig +11456

Dan blijf je toch lekker daar joh mafkees

Next

27-08-2023 13:15

AFCAHoorn +22662

Rustig aan.. heb een beetje vertrouwen in Der/Die/Das Sven.

27-08-2023 13:19

Heldhaftig +11456

Ik doe niet rustig aan AFCAHoorn ik ben WITHEET!!!!! Hoe durft hij Atlanta United een grote club te noemen als AJAX aanklopt!!!??? AAAAAAAAA!!!!

27-08-2023 13:21

AFCAHoorn +22662

Zoals de heer Beugelsdijk ooit zei: Rustaaaagh!

27-08-2023 13:23

Heldhaftig +11456

Oke oke ik ben al rustig

27-08-2023 13:24

OdjePils +6316

Ik ben het met je eens hoor. Natuurlijk is dat Atlanta geen grote club. Kleine idioot! Hij moet nog een hoop leren :)

27-08-2023 13:42

barry1988 +24007

Gewoon van die standaard antwoorden. Dit zegt niks. Ik kan mij de woorden van ene Wesley S. nog herinneren: ik blijf bij Ajax ik ga niet meer weg..... paar dagen later in Madrid.
Als deze jongen in het budget past komt hij.

27-08-2023 13:08

AFCACruijff14 +161338

Haha Wesley was helemaal schaamteloos, die zat zelfs met champagne te toasten samen met van Geel bij een speciale persconferentie dat hij ging blijven. En inderdaad, paar dagen later liep hij in Madrid.

27-08-2023 13:18

koppensneller +5108

Nu al bij een grote club ? Atlanta United ? Naast zijn voetbalkwaliteiten moet je hem alleen al voor de sfeer in de kleedkamer binnenhalen. Hij heeft ontzettend veel humor.

27-08-2023 13:06

ajax4ever001 +18419

Als Almada echt naar Ajax komt ren ik naakt een rondje door de straat

27-08-2023 13:04

heime_van_der_meer +715

Bereid, je dan maar voor, het is binnen 5 dagen, of anders komt hij in de winter

27-08-2023 13:05

JTajax +10717

Dan hoop ik voor hem dat hij nu komt

27-08-2023 13:06

Arnold.L +2617

Beter dat hij nu komt..In de winter is het best koud in de blote kont...

27-08-2023 13:07

heime_van_der_meer +715

,,maar vooral voor ajax

27-08-2023 13:30

ratje +3506

In de winter heeft hij tenminste een excuus.

27-08-2023 18:59

koppensneller +5108

Ik hoop voor ons dat je in Rotterdam woont.

27-08-2023 13:09

Mokum036XXX +302

Dat gun je niemand 😜😂

27-08-2023 13:13

ajax4ever001 +18419

In Rotterdam zullen ze balen als hij komt en PSV Lozano haalt dan zijn ze weer terug bij af.

27-08-2023 13:15

Nr.10 +111040

Waarom moet de buurt eronder lijden?

27-08-2023 13:14

UwSchipper +5593

Smeer je maar in met vaseline, want het wordt een winter-transfer... !!

27-08-2023 13:15

TeringHenkie +28324

Is er al witte rook?

27-08-2023 13:00

fc Barcelona_ke +19246

ja Sanchez naar FC Porto

27-08-2023 13:01

TeringHenkie +28324

Is niet genoeg..is niet genoeg!!

Klaassen, Wijndal...daar blijven we mee zitten!!

27-08-2023 13:05

Tristan.J +4

ik weet niet of je het door hebt maar klaasen werd er tegen excelsior ingewisseld en scoorde gelijk. gouden wissel. die man kan nog voetballen

27-08-2023 13:07

Harrier Du Bois +38748

Grote club zeker, maar in vergelijking zijn wij gigantisch.

27-08-2023 12:55

Jarisuarez +1537

Haha the typical American reality, we are the greatest! f*ck yeah!

Maar hoop dat hij toch naar een grotere club komt.

27-08-2023 12:45

AFCAHoorn +22662

USA! USA! USA! 🇺🇲🦅

27-08-2023 12:52

manvanglas +1336

Geruchten voor speler A en B... En Mislintat komt straks met C vanuit het niks.
Maar wel vermakelijk deze reuring

27-08-2023 12:42

Patrick020 +22318

Ik hoop toch Almada, een betere ga je niet vinden.

27-08-2023 12:57

Ozymandias +159568

Almada is hier al zo'n hype geworden dat niemand door heeft dat 25-30 miljoen euro te veel is voor Ajax om voor zo'n speler te betalen. Er is geen enkele garantie dat hij het beter zal doen bij Ajax dan Bergwijn. Ajax moet (met de huidige financien) geen enkele speler voor meer dan 25 miljoen euro kopen. Het risico dat het een Bergwijn wordt is daar veel te groot voor.

Ik denk dat de meerderheid van de mensen die hem daadwerkelijk kent niet vinden dat Ajax meer dan 25 miljoen euro voor hem moet betalen. Als hij geen Argentijn was had hij 10 miljoen euro minder gekost en waren veel mensen hier een stuk minder enthousiast over hem geweest. Ik zie hem graag naar Ajax komen maar niet voor 25-30 miljoen euro.

27-08-2023 12:33

JTajax +10717

Ah een keertje kan best.

27-08-2023 12:36

Ozymandias +159568

Als je een Tadić of een Blind koopt die niet alleen bij de beste voetballers zullen horen maar ook dé leiders van het team worden met veel ervaring die ze kunnen delen. Niet voor een talent wat nog nooit in Europa heeft gespeeld en zijn eigen team in de VS niet naar een hoger niveau heeft kunnen trekken (zoals Blind en Tadić bij Ajax wel enkele jaren hebben gedaan).

27-08-2023 12:37

gi0vanni +7174

Zulke spelers halen is meestal niet mogelijk. Blind en Tadic kwamen alleen maar naar Ajax omdat ze fan van Ajax waren. Spelers met een slaag garantie zijn zeldzaam. Maar die Sutalo zal waarschijnlijk de beste aankoop zijn. Een aanvallende middenvelder is zeer welkom maar als het goed is zijn Berghuis en Akpom daar het beste of eventueel Bergwijn. Maar ik zie als we moeten kiezen liever een rv komen. En als we niet moeten kiezen dan natuurlijk een cam en rv. En dan mag de zeer dure Klaassen ook weg. Anders is hij alleen nuttig als invaller maar hij is veel te duur voor een bankzitter.

27-08-2023 13:18

Alberto +805

Bergwijn is tegen defensief voetbal niet goed genoeg en 25-30 miljoen voor Almada geen enkel probleem, omdat hij en Bergwijn trouwens ook, nooit met verlies zullen vertrekken, eerder met winst

27-08-2023 12:39

JTajax +10717

Ik snap je punt ook wel. Maar ik mis nu gewoon echt een speler voorin waar ik van kan genieten. Er lopen best wat goede spelers, maar het is allemaal vooral kracht, snelheid, efficiëntie. Die moet je ook hebben, maar zeker een club als Ajax moet ook een echte smaakmaker hebben lopen. Wie gaat dat nu doen?

27-08-2023 12:48

arufred +9804

Kudus + 45 Almada -25 totaal+20 prima toch.

27-08-2023 12:52

gi0vanni +7174

Ajax heeft zoveel reserves dat ze dat gemakkelijk kunnen betalen. Maar tussen 25 a 30 mil kunnen en mogen betalen zit een groot verschil. Die prijs zou volgens de regels geen probleem moeten zijn. Met de verkoop van Kudus en een deel van de winst van de andere uitgaande transfers kan je

27-08-2023 13:00

davy14 +1701

Almada is net als Sutalo een kanon en daar kan je echt wel 25 miljoen voor aftikken. Elke dure aankoop met Bergwijn vergelijken is makkelijk… de meerderheid van AS had m niet gehaald en zeker niet voor die prijs.

27-08-2023 13:01

FoensaiFC +2444

Ozy, hoe zou je erinstaan als er toch een Saudi-Arabische club komt richting het einde van de transferperiode voor Bergwijn +/_ 30 milj. (Dus 45+30) Hij en Spertsyan (+/_ 25 en 17) komen als vervangers van Kudus en Bergwijn? Je haalt dan wel 2 spelers met juiste aanvullingen voor het team.

27-08-2023 13:07

Ozymandias +159568

Als er een club komt die Bergwijn wil kopen voor een bedrag waarop Ajax geen boekhoudkundig verlies hoeft af te schrijven moeten ze die kans met twee handen en beide voeten en ook hun tanden aangrijpen. Bergwijn kost Ajax jaarlijks (boekhoudkundig) 11 miljoen euro per seizoen. Daarvoor kan je twee spelers voor 15 miljoen euro per persoon kopen met een salaris van 2.5 miljoen euro. Het zou me verbazen als Mislintat daarmee niet twee spelers zou kunnen kopen die individueel sportief net zoveel toevoegen als Bergwijn en samen véél meer.

27-08-2023 13:08

FoensaiFC +2444

Daarom schat ik de kans richting einde van de transferperiode nog best hoog in. Clubs met een mindere start gaan nog gekke dingen doen deze laatste periode. En dan zou ik het echt niet gek vinden dat Bergwijn (daarom ook aanvoerdersband gekregen voor zijn gevoel, beter spel dus hoger waarde creëren) weg gaat die laatste dagen.

27-08-2023 13:12

Matzet +5359

Ozy, je draaft een beetje door in je negativiteit over Almada.

27-08-2023 13:12

Ozymandias +159568

"Ik zie hem graag naar Ajax komen maar niet voor 25-30 miljoen euro."

Als dit al doorslaan in negativiteit voor je is denk ik dat je lijdt aan de Almada hype.

27-08-2023 13:15

Tristan.J +4

30 miljoen kunnen ze echt wel aanschaffen. ik snap gewoon niet waar al het geld is gebleven van alle transfers naar andere clubs?

27-08-2023 13:26

DeHeerVanDeMeer +25181

@Ozy,
24 Miljoen dollar bieden max, dan heb je de helft van Kudus geld besteed en een prima vervanger.

27-08-2023 13:46

fluwelenlinker +11721

@Ozy: Dat zijn ook de bedragen die genoemd worden voor McAtee.
Als je kwaliteit wilt dat er meteen staat, zijn dat tegenwoordig de prijzen. En ik vind dat Ajax echt wel een creatieve speler moet halen die het verschil kan maken. Nu Kudus weg is, hebben we veel te weinig van dit soort spelers

27-08-2023 14:11
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.