Van 't Schip ondanks zekere vijfde plek: 'Hadden er meer uit kunnen halen'

door Jesse ter Haar 98

Bron ESPN

Van 't Schip ondanks zekere vijfde plek: 'Hadden er meer uit kunnen halen'

door Jesse ter Haar 98

Bron ESPN

John van 't Schip blijft van mening dat er met een meer productieve winterse transferperiode meer uit het seizoen te halen zou zijn geweest. Ajax won zondag met 3-0 van Almere City en is daardoor zeker van de vijfde plek in de Eredivisie. Daarmee is het doel dat Van 't Schip bij zijn aanstelling stelde, behaald.

'Als je het zo ziet wel, ja. Ik denk dat we er meer uit hadden kunnen halen, maar dan hadden we iets moeten doen in de winterstop', begint hij in gesprek met ESPN. 'Dat is niet gebeurd en dat is een beslissing van de club. Waar we vandaan kwamen en waar we nu staan, gezien de omstandigheden die niet ideaal waren, denk ik dat het een goede prestatie is.'

Sinds Van 't Schip aan het roer staat, behaalde Ajax meer punten dan FC Twente en AZ. Toch is het gevoel rond de club nog altijd niet positief en dat is volgens de trainer logisch. 'Ajax is een grote club en moet voor de eerste plaats gaan. Dat moeten ze volgend jaar uiteraard weer gaan doen. Het is belangrijk dat er een goede transferwindow is en dat er weer een elftal staat dat voor het kampioenschap kan gaan.'

'We hebben heel veel punten verloren na midweekse wedstrijden', geeft de voormalig aanvaller van de club vervolgens aan. 'In de laatste minuten speelden we dan gelijk en daar zitten wel een stuk of tien punten in. Dat is voetbal, je moet er klaar voor zijn. Dat was deze selectie niet. Te jong, geen goede balans en blessures van belangrijke spelers. Dat heeft ons in het tweede gedeelte van het seizoen opgebroken.'

Ervaring van Henderson

Een speler die voor meer stabiliteit in een elftal kan zorgen, is Jordan Henderson. Zijn toekomst bij Ajax is echter nog niet zeker en meer kan Van 't Schip er ook niet over zeggen. 'Dat is niet aan mij. Ik ben daar op dit moment niet in betrokken. Hij is met een bepaalde reden gehaald en ik denk dat het belangrijk is voor deze groep om er ervaring bij te halen. De jonge jongens die blijven hebben dat nodig en zullen daardoor beter gaan spelen. Je moet er ervaring bij hebben, wil je echt voor de prijzen gaan. Dat is wat Ajax wil.'

Het grote hoogtepunt van de wedstrijd tegen Almere City was de snelle hattrick van Steven Bergwijn. Het stemt Van 't Schip tevreden. 'Het ging heel snel. Het was lastig, want ze trokken zich terug en vooruit gaven ze druk. Brian (Brobbey, red.), die een mindere wedstrijd speelde, was belangrijk met het aanspelen en spelers die eromheen bewogen. Het is mooi voor Bergwijn, want ik denk dat hij dit ook nodig had.'

Meld je hier aan voor de EK-poule van Ajax Showtime en win mooie prijzen!

Lees meer over:
Plaats reactie

DeMeer1976 +3095

John heeft gewoon goed gedaan gezien de omstandigheden. Hij kreeg een failliete boedel als spelersgroep en haalt daar Europees voetbal mee terwijl degradatievoetbal op de loer lag.

Ook meer punten als Twente en AZ gehaald. Geeft aan dat hij er het maximale uitgeperst heeft.

Volgend jaar meedoen om de titel is echter niet reeel maar als Ajax moeten we daar wel naar streven. We gaan het zien voorlopig zie ik het somber in. Er zit nog steeds geen vaart achter alle beslissingen die genomen moeten worden

12-05-2024 21:12

tacticus61 +0

Hoe kan het dat elke trainer aan zijn selectie leert, hoe uit te verdedigen en dat dit deze trainer na 32 wedstrijden nog steeds niet is gelukt. En omdat dit niet is gelukt is er weinig middenveld spel waardoor Ajax juist in zijn kracht komt. Dat zou John zich moeten afvragen

12-05-2024 20:09

Ajax27 +19116

De grootste onzin John. Het kwam niet door het handelen op de transfermarkt. Het kwam door John.

De 2e seizoenshelft startte met 3 winstpartijen. Daarna het gelijkspel tegen PSV waarin we minstens gelijkwaardig waren. Het liet de potentie van de groep enorm goed zien.

Als we die lijn hadden doorgetrokken hadden we nagenoeg alles kunnen winnen. Het is natuurlijk een enorm gemis geweest dat Bergwijn en Berghuis er een tijd uit lagen... maar mentaal was het zeer kwetsbaar en tactisch klopte er veel wedstrijden niets van.

Na PSV stonden er nog 14 competitiewedstrijden op het programma, nog eentje te gaan. Van die 13 zijn er slechts 5 gewonnen, 5 gelijk en 3 verloren. 19 punten nog verloren, daar waar je er 12 nodig had om 3e te worden. Die 3e plek was meer dan realistisch... simpelweg gefaald.

12-05-2024 19:49

afc020 +506

Laat van t schip blijven als trainer en zijn aankopen doen..
Ik vertrouw in van t schip..welke trainer zou het beter hebben gedaan? Mourinho, Guardiola..trainers die niet haalbaar zijn helaas

12-05-2024 19:15

Superscoorder +3710 editor-in-chief

Alsjeblieft niet. Hulde dat hij instapte, maar 32 wedstrijden zijn genoeg om zichzelf te bewijzen, ook zonder zijn eigen aankopen. Er is na 32 wedstrijden nog steeds slecht spel, geen tactiek, gatenkaas in de verdediging, middenveld dat zwemt en geen idee achter de aanvallen. Een goede trainer had een aantal van die dingen, of allemaal, tenminste wel aangepakt. Zelfs als van 't Schip aankopen doet zal de uitkomst hetzelfde zijn. Vijfde, zesde, omdat hijzelf van het niveau middenmoter is.

12-05-2024 21:55

PetrusKeizer +10739

John, ik behoor niet tot het peloton afbranders maar vindt wel dat je af en n toe teveel voor eigen parochie preekt. Er zat duidelijk niet meer in dan deze vijfde plek. Dagdromen over meer en had beter gekund doen we niet aan .

12-05-2024 19:09

DeWijsneus +25691

Wij hadden ook gehoopt op versterkingen in de winter. Maar dan in de staf, en voornamelijk een Ajax waardige coach..... Maar ja.

12-05-2024 19:08

Praagout +1276

Het is niet te hopen dat Schip en Valkanniks ook nog 'n bonus krijgen voor het behalen van de 5e plek.

12-05-2024 19:03

FdJMdL +4505

flink verkopen deze zomer en veel harder trainen in het voorseizoen

12-05-2024 18:53

Betuwe85 +20549

Jkj blijft maar oude koeien uit de sloot trekken. Kijk naar je opstelling vandaag John Akpom weer r buiten waarom ? Kijk eerst is in de spiegel

12-05-2024 18:49

Sense of.H +5437

Wat ga je doen in de laatste wedstrijd nu je zeker bent van 5e plek en Europees voetbal, laat je de reserves los of houd je aan de huidige basiself.

Zou in ieder geval Pasveer eens weer willen zien keepen nu er niks op het spel staat.

12-05-2024 18:43

Rockanje23 +37016

Om te beginnen Wellenreuther weghalen bij Feyenoord. Beste keeper in Nederland. Maar Bijlow speelt daar altijd als hij fit is.
Ramaj en Rulli schijnen aardig in de markt te liggen dus daar kunnen we misschien aardig geld voor vangen.

12-05-2024 18:18

mvdk +43890 moderator

Ramaj heeft veel potentie. Ik zou hem behouden. Hij is één van de weinige aankopen waar ik vertrouwen in heb.

12-05-2024 18:28

Professor +11134

Is inderdaad veel te weinig uitgehaald maar denk dat het meer met niveau trainingen, tactiek en motivatie te maken had.
Trainer moet hand in eigen boezem steken.

12-05-2024 18:13

Rockanje23 +37016

Als ik het goed heb hebben we 7 keer in de laatste minuten van een wedstrijd de gelijkmaker geïncasseerd. Twee keer voor de winterstop en vijf keer erna. Dat scheelt maar liefst 14 punten. Zelfs in dit hopeloze seizoen had je met gemak derde kunnen worden.

12-05-2024 18:12

erwtenpeller +2020

A.u.b. nooit meer Ten Hag.we moeten een trainer die ze geen meter ruimte geeft en er bovenop zit. Binnen 3 seconden de bal weer in bezit en spelers die er voor willen gaan.De trein gaat rijden wie wil stap op die niet wil gaat maar elders spelen.kom op Kroes laat je door niemand piepelen.

12-05-2024 18:07

Ajax-Amsterdam +4191

Want alleen een trainer gaat daarvoor zorgen? Denk dat elke trainer dat wel zou willen. Je moet ook naar je selectie kijken.

12-05-2024 19:26

ProfessorX +19827

Ligt inderdaad aan de trainer .
Zijn tactisch vermogen , zijn overwicht , zijn trainingen , zijn systemen , zijn wissels , zijn opstellingen , zijn assistenten, zijn invloed op uithoudingsvermogen etc etc etc allemaal de trainer .

Je past je team aan de spelers die je hebt en legt het uit aan iedereen waarom. .

Heeft verder niets met de spelers te maken , want ze kunnen het wel maar dan moet je niet een idiote assistent neer zetten .

12-05-2024 19:40

VeelniksGasselich +328

Krijg het idee dat John zich een beetje gepiepeld voelt met de nieuwe functie waarmee Ajax hem voor zijn gevoel wil afschepen

12-05-2024 17:59

Aram +17937

Wordt ie koffiejuffrouw?

12-05-2024 18:04

Superscoorder +3710 editor-in-chief

Hij mag al blij zijn dat hij op basis van niets anders dan sentiment een functie toegewezen krijgt...

12-05-2024 18:07

Gert.P +924

Ten hag nieuwe trainer ajax......hij staat achter tegen arsenal...

12-05-2024 17:57

Johanist +3509

Laatste halfjaar onder Ten Hag was al niks meer. Niet meer aan beginnen.

12-05-2024 18:54

mickey2602 +4754

Hier mag John inderdaad ook weleens in de spiegel kijken. Ten eerste,die doelstelling van de 5e plaats was de doelstelling voor de winterstop en die was inderdaad behaald. Maar nu wordt het gebracht alsof dat de doelstelling was voor het gehele seizoen. En dat terwijl er echt wel meer in had gezeten als de 5e plaats. En dan het tweede,weer het gedram over versterkingen in de winter. Je hebt een versterking gekregen en die heeft niet genoeg gebracht. Misschien een 2e versterking erbij was wel logisch geweest want Ajax was dit seizoen wel zó slecht dat je dat niet oplost met 1 persoon erbij.
Ten derde,ondanks versterkingen ben je er zelf ook erg verantwoordelijk voor,de trainer en zijn staf zijn nl verantwoordelijk voor hoe er gespeeld wordt en de mindset waarmee spelers het veld in gaan. En dat is dit seizoen,met name vaak het kwartier na rust,misgegaan.

12-05-2024 17:46

Patrick78 +51855

It’s Farioli time!

12-05-2024 17:42

FysioPat020 +25669

Als het maar geen Gladioli time wordt..

12-05-2024 17:58

ajaxwestland09 +28948

We krijgen er een Linksback bij aankomende zomer genaamd Owen Wijndal!

12-05-2024 17:36

BackInBlack +14486

Don't jinx it

12-05-2024 17:54

FysioPat020 +25669

Gerapporteerd

12-05-2024 17:58

LukaLitmanen +81996

Farioli !!!

12-05-2024 17:34

Breuk +25111

Kansloze trainer. En maar zeuren over geen nieuwe spelers in de winterstop . Kijk gewoon eens in de spiegel John. Jij had voor de 3e plek moeten zorgen . Had makkelijk gekund met deze groep .

12-05-2024 17:33

Tommyshelby +128716

Aardige man, dramatische trainer. Een miskleun om hem 32 wedstrijden voor de groep te zetten.

12-05-2024 17:26

BakkalBijter +11628

Met een goede trainer moet dat ook mogelijk zijn. Ik snap dat gehaat op John niet trouwens. Met zijn kwaliteiten als trainer hadden we inderdaad meer kwaliteit erbij moeten krijgen in de winter voor CL. Hij kan er zelf ook niks aan doen dat de directie van Ajax voor hem koos. Dag gezegd hebbende; ik denk dat we met Farioli volgend seizoen zeker weer in de buurt van het kampioenschap kunnen komen. Slot gaat weg en PSV zal ook niet heel blijven na zo’n seizoen en wij hebben nog steeds even veel middelen zonder CL als zij. Een sterke trainer kan het compleet draaien.

12-05-2024 17:26

MrIvez +3505

Grootste fout van Ajax is dat het team gewoon totaal niet fit is geweest. 90min konden ze amper opbrengen

12-05-2024 17:25

Aram +17937

De achterlijke opstellingen van Schip met Martha, Banel, Gooijer en Hlynsson hielpen ook niet.

12-05-2024 18:05

FysioPat020 +25669

De aanstelling van Schip was net zo'n grote miskleun als die van Steijn.

12-05-2024 17:23

Oxxer +163912 moderator

Schip zat een paar jaar clubloos thuis, niet omdat hij een uitgebreide sabbatical nam, degene die hem voorstelde als interim heeft Ajax een zeer slechte dienst bewezen. Een beetje research was voldoende te weten dat alle trainers na ETH ongeschikt zijn.

12-05-2024 17:31

Capocapo +12001

Maar wie had Ajax dan moeten halen? Zoveel was er toch niet beschikbaar?

12-05-2024 17:34

mickey2602 +4754

@Capo,vloeken in de kerk maar Frank de Boer was toen ook beschikbaar volgens mij.

12-05-2024 17:47

FysioPat020 +25669

@Capocapo

Er zijn zoveel werkeloze trainers in het buitenland. Met name in Duitsland waar de trainersopleiding een veel hoger niveau haalt dan in Nederland.
Glasner, Stefan Kuntz

12-05-2024 17:55

BackInBlack +14486

Doe eens ff normaal.

Frank kan amper volledige zinnen uitspreken.

12-05-2024 17:57

Capocapo +12001

Glasner had ook opties in de PL, kuntz spreekt geen woord Nederlands of Engels.

12-05-2024 18:16

FysioPat020 +25669

Hij spreekt voldoende Engels.

12-05-2024 18:18

Capocapo +12001

Zn laatste club was trouwens in 2003, Fc Ahlen. Daarna Duitsland en Turkije getraind. Lijkt me niet echt een trainer die überhaupt had gewild.

12-05-2024 18:23

FysioPat020 +25669

Zou kunnen. Geen hoogvlieger, dat klopt. Maar het was slechts een voorbeeld. De kans dat Schip het tij zou keren was imo gewoon veel te klein.

12-05-2024 19:10

Capocapo +12001

Dat ben ik helemaal eens, maar ik ben bang dat Ajax niet beter kon krijgen in de winterstop

12-05-2024 19:11

FysioPat020 +25669

Ik heb eerder het gevoel dat Ajax niet zo heel ver gekeken heeft. Maar goed, het is te laat.
Jij nog een fijne avond 😉

12-05-2024 19:16

Capocapo +12001

Dat geloof ik ook ja :)
Fijne avond!

12-05-2024 19:19

DoorVriendschapVerenigdAjax +3168

Op naar volgend seizoen. Met een uitstekende nummer 10, fatsoenlijke linksback, een goede rechtsbuiten en bovenal, een trainer die ajax weer als een kampioenskandidaat laat voetballen.

12-05-2024 17:21

RuffRhythim +24837

Dit is allemaal zo'n beetje afgelopen week al aan de orde geweest of mis ik wat?

12-05-2024 17:21

Bensco +7168

Je moet ook gewoon realistisch zijn. In de winterstop stonden we 9 punten achter op AZ (plek 4) en 11 punten achter op Twente (plek 3). Je had een wonder nodig om nog een plek te stijgen. Dit Ajax staat (helaas) precies waar het hoort te moeten staan.

12-05-2024 17:19

Superscoorder +3710 editor-in-chief

Ja en in speelronde 20 stonden we gelijk in punten met AZ en slechts 4 punten van Twente (waar we later onderling nog van wonnen)...

12-05-2024 17:35

edalm +4930

Nu staan we nog steeds 9 om 11 punten achter? Dat wil zeggen dat we in de tweede helft seizoen net zo goed of slecht waren

12-05-2024 17:37

IndoorNinja +1856

Ongelooflijk dat hij de ontbrekende transfers de schuld geeft. Hij heeft totaal geen wedstrijdplan, mist zelf enige visie op hoe hij zijn ploeg wilt laten spelen.

12-05-2024 17:18

Oxxer +163912 moderator

Hij stelt 11 spelers op en doet wissels, voor de rest geen plan, geen systeem en of tactiek, geen enkele beleving vanaf de kant. Denk meteen aan FC Twente waar Schip tegen de spelersgroep zei “ jongens ik weet het niet meer”.

12-05-2024 17:23

IndoorNinja +1856

Precies. En hij wordt door velen de aardige man genoemd maar zelfs daar twijfel ik over als ik kijk naar hoe hij over zijn selectie en specifieke spelers spreekt.

12-05-2024 21:48

Oxxer +163912 moderator

Vind dat lastig oordelen van afstand, ik heb kritiek op trainer Schip, niet op hem persoonlijk, andere fans kunnen dat niet scheiden.

12-05-2024 21:58

Oxxer +163912 moderator

Sinds de 3e plek uit zicht was kwamen de smoesjes en eigen straatje schoonvegen. I.p.v. kritisch kijken naar zijn eigen functioneren lag het aan alles en nog wat. Selectie van Ajax is niet minder dan die van AZ en FC Twente.

12-05-2024 17:17

Multi +33237

Prima voor volgend jaar. Je zelfreflectie laat wel te wensen, maar speel volgende week lekker een etalage/beoordelingswedstrijd. Sommige in de picture zetten in de hoop dat ze snel verkocht kunnen worden en andere eens bekijken op welk niveau ze nu zitten.

------------- Rulli --------------
Gaaei - Sutalo - Kaplan - Sosa
-- Vos - Berghuis - Fitz-Jim --
Godts --- Rijkhoff --- Bergwijn

12-05-2024 17:14

Superscoorder +3710 editor-in-chief

Fantastische opstelling! Ik zou alleen Forbs boven Godts opstellen, omdat je bij Godts nu wel weet wat hij kan en Forbs eventueel in de etalage gezet moet worden of een kans moet krijgen zichzelf te tonen.

12-05-2024 17:38

Multi +33237

Dat zou inderdaad nog wel een goede optie zijn, maar zou Godts wel zijn minuten toch ergens gunnen vanaf minuut 60 ofzo dan.

12-05-2024 18:00

Aram +17937

Met dit team wordt een beetje coach tweede achter PSV.

12-05-2024 18:08

AjaxNr1 +1685

Na dit ontzettend klote seizoen.Moet Ajax gaan doorselecteren. Wat ik wel vreemd vind dat er helemaal niet met van 't schip gesproken wordt. Zodat hij zijn ervaringen met deze selectie kan delen.
Van 'T Schip is toch gewaardeerd Ajacied..
Tactisch is hij misschien niet de sterkte.
Maar je kan op z'n minst met hem praten..Er moet volgend jaar heel veel veranderen.

12-05-2024 17:13

Bramble1988 +9262

Dat gebeurd wel, dat heeft ie al eerder aangegeven

12-05-2024 17:14

FysioPat020 +25669

Wat is dit nou? Praten met John over zijn ervaringen met deze selectie? Dat heeft toch iedereen kunnen zien. Altijd waren de spelers schuld, meerdere spelers voor de bus gegooid, geen zelfkritiek.

12-05-2024 17:19

Rob1976 +9465

Het gemor van Henderson komt ajax alleen maar goed uit, Kroes benoemde Henderson al niet in het nieuwe ajax geraamte, dus zeg gewoon waar het op staat, beide partijen gaan uit elkaar.

En vh Schip voor jou een ontwikkelpunt: werk aan je zelfreflectie en geef niet altijd randzaken de schuld.

12-05-2024 17:11

Maxwell_5 +6977

En toch doen de opmerkingen van Schip omtrent Henderson mijn wenkbrauwen fronsen. Hij zegt nu in twee interviews eigenlijk hetzelfde en dat is niet dat hij er niet bij betrokken is en dat hij niet degene is die er over gaat.

Mijn eerste gedachte is dan: als je ziet dat je speler, die je zelf zo belangrijk maakt en hebt gemaakt, zich onzeker uitlaat over diens toekomst en jij blijft nota bene betrokken bij de club in het nieuwe seizoen, waarom begeleid je hem dan niet in dat proces naar de mensen die er wel over gaan? Waarom trek je je handen er van af? Breng hem in contact met degene die er wel over gaat. Vraag of hij het op prijs stelt dat je misschien als interim aanschuift of een woordje voor je kan doen. Van dit afschuifsysteem wordt toch niemand wijzer?

12-05-2024 17:11

FysioPat020 +25669

Hahahaha John. Vooral niet in de spiegel kijken en ook nog trots en tevreden zijn met plek 5.
Gelukkig nog maat één potje en dan zijn we van deze waardeloze trainer af.

12-05-2024 17:09

LukaLitmanen +81996

Met een fatsoenlijke trainer deed je mee om plek 2 en 3.

12-05-2024 17:09

Ajaxafc1986 +1001

@ LukaLitmanen Met deze selectie?

12-05-2024 17:14

Ajaxafc1986 +1001

Met een andere trainer zou het ook niet gelukt zijn!

12-05-2024 17:49

Ricoteb +53174

Man wat ben ik blij als we straks van deze vent af zijn. Zelf er helemaal niks van gebakken. Heeft er geen enkele patroon, automatisme of logica in kunnen brengen. De spelers lopen nog steeds rond als bange hertjes omdat ze geen idee hebben wat ze moeten doen. Vandaag ook weer, ga je na de rust opeens 424 spelen waardoor je opeens kansen weg gaat geven. Er had dit seizoen inderdaad meer ingezeten, als we een serieuze trainer hadden aangesteld in de winter, in plaats van zonder écht rond te kijken meteen Schip tot het einde van het seizoen neerkwakken.

12-05-2024 17:08

oke_dre +0

Jammer dat Schip zijn straatje steeds probeert schoon te vegen… Wees eerlijk en geef aan dat de selectie idd niet kampioenswaardig was, maar dat jij overall ook tekort schoot om een duidelijk plan, visie en mentaliteit in deze groep te brengen… Alle respect voor deze topper, maar enige zelfreflectie mag best…

12-05-2024 17:08

Sjaakvaak +26583

Nee John, steek je hand in eigen boezem. Dit is de schuld van jouw zwalkende beleid en niet van de samenstelling van de selectie. Jij hebt de vierde plaats verloren.

12-05-2024 17:08

ddkoning +4501

Met normale opstellingen/wissels en een beetje fanatiek coachen langs de kant wel ja

12-05-2024 17:08

fan4ever +406

Die punten die werden verspeeld in de laatste fases vd wedstrijd kwam zeker ook door dat vage wisselbeleid.

12-05-2024 17:06

GAjax31 +16064

Ik vind Schip niet bepaald kritisch over zijn eigen prestaties. Ja, meer aankopen hadden waarschijnlijk geholpen, maar ook met deze selectie had je er veel meer uit kunnen halen na de winter. De achterstand op Twente en AZ was op een gegeven moment minimaal maar is inmiddels gewoon 11 en 9 punten en het is niet alsof zij zich wel geweldig hebben versterkt.

Overigens heeft Ajax nog wel meer gedaan in de winterstop.. Fitz-Jim moest perse vroegtijdig worden terug gehaald.. om maar liefst 39 minuten speeltijd te krijgen..

12-05-2024 17:06

SwissAjaxFan +3972

Ja John. Met een betere trainer was dat zeker gelukt.🤪🤣😂🤪🤣😂
Eventuell nog derde geworden.

12-05-2024 17:04

Oxxer +163912 moderator

De beste transfer die Ajax had kunnen en moeten maken in de winterstop was een vervanger voor Schip, sympathieke uitstraling, dramatisch slechte trainer. Weer excuses over evt spelers in de winterwindow, terwijl hij zelf keihard gefaald heeft.

12-05-2024 17:03

Roy Derksen +1085

Wat een onzin!

12-05-2024 17:06

Sjaakvaak +26583

Onderbouw het eens Roy, ipv loze kreten te schreeuwen.

12-05-2024 17:09

Oxxer +163912 moderator

Beste Roy, jij hebt een mening en ik heb mijn mening, ik respecteer jouw mening, waar ik slecht tegen kan zijn reacties waar mensen niet mee eens af doen met onzin.

12-05-2024 17:09

FysioPat020 +25669

Niks dan de waarheid. Mensen die dit niet zien hebben zelf nooit tegen een bal getrapt.
0 likes voor jouw reactie. Terecht.

12-05-2024 17:11

Oxxer +163912 moderator

Precies

12-05-2024 17:14

Schip +23403

Want jij onderbouwt reacties?

12-05-2024 18:20

WantAmsterdam +116101

“ Het lukte zelfs al niet in de voorbereiding met Knudsen en Bosz.”
Dit is pas onzin. Bosz en Knutsen MOCHTEN niet komen. Het moest een Nederlander zijn van Sar, maar niet Bosz.

Er zit ook heel tussen een toptrainer en Schip, Schip is zowat de slechts mogelijke optie die we hadden kunnen nemen.

12-05-2024 18:42

Oxxer +163912 moderator

@Schip

Bij deze gewaarschuwd voor persoonlijk aanvallen mod.

12-05-2024 18:54

Erik20 +7365

Eens, maar dat zou de leiding nooit durven. Ze waren waarschijnlijk bang voor de negatieve reacties met de persoonlijke situatie van Van 't Schip. Dankbaar en veel respect dat hij het heeft geprobeerd in een moeilijke tijd, maar het is niet voor niets dat de clubs voor hem niet in de rij staan.

12-05-2024 17:21

Capocapo +12001

Wie hadden we in de winterstop kunnen halen dan? Ben ook geen fan van vh Schip, maar zoveel was er niet beschikbaar, die ook in zouden willen stappen.

12-05-2024 17:31

WantAmsterdam +116101

Zelfs De Boer (waar ik totaal geen fan van ben) was een betere interim geweest. Anders gewoon Maduro of Vos. Ook allebei veel beter dan Schip.

12-05-2024 17:44

Capocapo +12001

Welke garanties had je met Maduro en vos dan? Nul ervaring op het hoogste niveau

12-05-2024 17:47

WantAmsterdam +116101

Geen garanties, zoals met geen enkele trainer, maar deze twee lijken voetbal gewoon te snappen. Schip heeft geen enkel idee wat hij aan het doen is.

12-05-2024 18:39

Capocapo +12001

Het is inderdaad geen top trainer, en dat met zo'n bagger elftal. Maar ik geloof niet dat er betere beschikbaar waren

12-05-2024 18:57

Schip +23403

Onzin verhaal.

12-05-2024 18:19

Tadic020 +1887

Moeten!!!!

12-05-2024 17:02
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.