Tadic voelt zich verantwoordelijk: 'Iedereen moet in de spiegel kijken'

door Wessel Kroon 100

Bron Ajax TV

Tadic voelt zich verantwoordelijk: 'Iedereen moet in de spiegel kijken'

door Wessel Kroon 100

Bron Ajax TV

Laatst geüpdatet

Dusan Tadic voelt zich verantwoordelijk voor het ontslag van Alfred Schreuder. De aanvoerder van Ajax heeft het gevoel dat de spelersgroep Schreuder heeft laten vallen. In gesprek met Ajax TV gaat Tadic in op het ontslag van Schreuder.

'Ik heb niet zoveel geslapen. We hebben ontzettend veel besproken. We moesten het nu laten zien en dat hebben we niet gedaan.' De aanvoerder voelt zich verantwoordelijk. 'Natuurlijk, als aanvoerder voel je de meeste verantwoordelijkheid. Als er iets niet goed gaat, kijk je eerst naar jezelf. Iedereen moet in de spiegel kijken naar wat er beter kan. Dat is de enige manier hoe iedereen zich kan verbeteren. Iedereen moet bij zichzelf beginnen. Niet steeds een zondebok proberen te vinden. Dat moet het startpunt zijn.'

'Ajax heeft prijzen nodig'

Tadic weet zelf ook dat het beter moet bij Ajax. 'Je voelt je heel slecht en schaamt je kapot. Het is onacceptabel en onmogelijk. Het is pijnlijk en mag niet zo gaan. We moeten opstaan. We moeten iets veranderen. Dit is geen Ajax. Ajax hoort te winnen en heeft prijzen nodig.'

De Serviër baalt ervan dat de samenwerking met Schreuder geen succes is geworden. 'Ik vind het heel jammer voor hem. Ik vind hem nog steeds een goede coach, maar hij zei ook dat dit een logische stap is als je zo lang niet wint met een club als Ajax. We hebben als groep gesproken. Iedereen moet zijn verantwoordelijkheid pakken en karakter tonen. Het ligt aan ons, wij staan op het veld. Het maakt me niet uit hoe, maar we moeten wedstrijden winnen. Er is een hoop frustratie en emotie. We moeten hier weer bovenop zien te komen.'

Denk jij dat Ajax tegen Excelsior weer eens weet te winnen? Zet nu in en krijg 1,25 keer je inzet terug!

Als je verantwoord speelt, houd je het leuk. Wat kost gokken jou? Stop op tijd, 18+!

Lees meer over:
Plaats reactie

ElSandrini +18198

We krijgen wel elke week dezelfde teksten.... Nu de teksten we moeten 9 punten halen in de komende 3 wedstrijden..
Voor Volendam waren het er nog 12. Zo kan iedereen wat in de ruimte lullen.

28-01-2023 21:59

Oboema +1671

Nou pik, ik zou zeggen: jij moet pak spiegel

28-01-2023 21:41

A-west +5734

Tadic zal moeten beseffen dat hij niet zomaar basisspeler is.

28-01-2023 20:18

RobDAZ +2726

Gevoel zegt dat hoofdcoach Heitinga met speler-assistent Tadic prima zal klikken.
Geef deze Ajacieden de tijd..

28-01-2023 19:46

myway25 +2451

Bij een club als ajax krijg je geen tijd voor resultaten. Het is maar de eredivisie. We hebben een super goede selectie voor de eredivisie. Maar als je iedereen op de verkeerde plek zet en blijft schuiven functioneert niemand goed. De automatisme gaat er dan uit.

Heitinga moet tadic meteen wissel zetten en met wat jeugdspelers dit ajax veranderen. Zet meteen de toon!

29-01-2023 07:36

JBM +2637

Daar komen de heren dan lekker op tijd achter

28-01-2023 19:38

Balgevoel +30915

Niet zoveel als Hans Kraaij junior, verder eens natuurlijk. Mooi interview. Een aangeslagen Dusan is prachtige tv. Nu weer tijd voor een blije Dusan.

28-01-2023 18:54

Gonzalez75 +5879

Jij vooral Dusan. Je bent een geweldige speler met een goede staat van dienst. Dit seizoen presteer je op alle fronten ver onder de maat. Jij en diverse dragende spelers laten het te veel afweten in de diverse competities. Kijk maar eens in een hele grote spiegel.

28-01-2023 15:09

Dusbaba +15418

Tadic moet naar het middenveld.

28-01-2023 12:32

Balgevoel +30915

Yes. Groningen-thuis was de beste pot dit seizoen, toen stond-ie op 10.

28-01-2023 18:55

Dusbaba +15418

Mag ook. Zelf zat ik meer aan 6 te denken.

28-01-2023 19:17

Balgevoel +30915

Ja? Denk je dat hij daar nog de handelingssnelheid voor heeft? Ik heb dat namelijk met Berghuis, op 6. Met Lasse lukte het ook, dus waarom eigenlijk niet.

28-01-2023 20:14

Dusbaba +15418

Ik wil hem daar gewoon eens een keertje zien. Mijn intuïtie wil dat gewoon. Bij Schöne had ik het ook goed. Of Grillitsch daar weer een keer. Ik heb hem daar 1 helft gezien en meteen kantelde de wedstrijd en zag ik weer een voetballend Ajax. Zomaar ineens. En niet omdat hij nou zo goed was. Hij speelde tamelijk simpel (wat wil je ook, het was geloof ik zijn 1e helft in Ajax). Maar gewoon omdat er daar een voetballer stond. Makkelijk wegdraaien, pasjes naar voren, slimme pasjes naar voren, net ff de goede loopactie etc. Ik denk dat Tadic dat ook in zich heeft op die plek.

28-01-2023 20:49

Ajaxpyama +1506

Als Tadic echt diep in de spiegel kijkt, ziet ie een strijder die niet meer mee kan. Wiens passeerbewegingen te langzaam gaan, die eruit gelopen wordt door de eerste de beste back. Een strijder worst ook oud, stram. Dat heeft niks met vorm te maken, het is gewoon de aftakeling. Als Tadic echt diep in de spiegel kijkt, dan zegt ie tegen Heitinga dat het beter is om hem niet meer op te stellen. Maar zo diep zal hij niet kijken

28-01-2023 12:31

Dolblij +45405

Tadic is de afgelopen jaren van bijna onschatbare waarde geweest voor Ajax. Ik gun hem een goed overwogen en glorieus uitgevoerde exit strategie. Dat heeft hij verdiend, plus een toekomstige rol bij Ajax.

28-01-2023 11:54

Kaatje +4812

Ik heb het interview twee keer gekeken. Eerst leek het weer zo'n praatje en dacht ik doe er dan wat aan. Maar de volgende dag nog eens goed kijkend naar Tadic zelf, overkwam mij toch een soort van emotie. Tadic, onze aanvoerder, en net als wij een verloren mens. Die andere dingen wil roepen, die kapot is, die wil lachen. Onze 'pak schaal' aanvoerder.
Ik zag een gebroken aanvoerder. Vol vraagtekens, proberen antwoorden te geven op kutvragen.
Ik was er stil van.

28-01-2023 11:44

Strawb Choco +1643

Hij beseft ook dat het klaar is voor hem. Wie er ook voor de groep staat straks, Tadic zal genoegen moeten nemen met een reserve rol.

28-01-2023 11:51

OviMivO +1761

Ik denk oprecht dat hij daar nu totaal niet mee bezig is.

Tadic is een van de weinige spelers die nog weet wat clubliefde is. Tuurlijk wil hij zo veel mogelijk spelen, maar ik denk dat hij in de eerste plaats wil dat Ajax weer gaat draairn

28-01-2023 12:02

4Ever14 +6633

Als hij wou dat Ajax zou draaien, had hij zichzelf wel op de bank gezet.
Niet dat hij als enige verantwoordlijk is voor het slecht spel, maar hij brengt helemaal niks meer op de flanken en heeft daar ook niks meer te zoeken.

28-01-2023 15:07

rsvh88 +5479

Hij moet lekker stoppen en Heitinga assisteren. Denk dat dat een betere is.

28-01-2023 09:10

Noam +4118

Tadic ook out! Levert niet meer en kraamt domme teksten uit

28-01-2023 07:29

Libero +19191

Ondanks slecht spel 9 key passes tegen Volendam, zoek jij maar eens op wie er voor het laatst zoveel potentiële assists in 1 wedstrijd 'leverde'. Veel succes.

28-01-2023 07:43

ck69 +13121

Trek jij dan ook het aantal keer balverlies er weer van af?

28-01-2023 08:44

Libero +19191

Oké, lees jij dan de eerste drie woorden nog eens?
De sleet zit er zeker op, maar aan gebrek aan 'leveren' ligt dat niet.

28-01-2023 09:00

karlhof +4718

het is maar wat je onder een key pass verstaat. Het is uiteindelijk 1-1 geworden.

28-01-2023 09:26

Libero +19191

Je kunt het gewoon opzoeken, wat een key pass inhoudt; je mag het daar zelfs niet mee eens zijn. Maar de mensen die key passes (en andere stats) toekennen doen dat zelden zo vaak als bij Tadic, dat betekent minstens toch wel iéts.
Dat het slechts 1-1 werd lag iig niet aan een gebrek aan goede voorzetten van zijn kant.

28-01-2023 09:33

4Ever14 +6633

"Dat het slechts 1-1 werd lag iig niet aan een gebrek aan goede voorzetten van zijn kant."

Geeft hij goede voorzetten dan ? Volgens mij komen de meerderheid van zijn voorzetten niet eens aan, vooral wanneer hij op rechts speelt.
Overigens dat hij 9 key passes heeft gegeven is leuk en aardig maar als er uiteindelijk niks erin gaat heb je er ook weinig aan. Ik zie hem nog enigzins van waarde als een spits maar op de flanken heb je helemaal niks aan hem tegen enigzins waardige tegenstanders.

28-01-2023 15:15

Libero +19191

Key passes zijn voorzetten waar een doelpoging uit voortkomt. Dat er geen goal uitkomt kan de aangever weinig aan doen. Dat geldt in het algemeen, maar zag jij specifiek donderdag ook niet dat er heel slordig met de kansen omgegaan werd? 32 schoten, waarvan 7 op doel, waarvan 1 erin ging. Maar ja hoor, lag aan de enige die nog een zooi voorzetten gaf. Kom maar op met die Bergwijn.

28-01-2023 15:21

Libero +19191

Misschien moet jij gewoon eens teruglezen waar ik schrijf dat hij slecht speelde en dat de sleet er inderdaad op zit. Sommige mensen dulden gewoon geen enkele nuance als de bashmodus eenmaal is ingezet.
Ik doe er niet aan mee om spelers die enorm veel voor de club betekend hebben zo met de grond gelijk te maken.
En kijk jij nou eens die wedstrijden op je gemak en let eens op hoe hij nooit verzaakt op het gebied van inzet, passie en opoffering tbv zijn teamgenoten, waar nogal veel in dit elftal een enorme voorbeeld aan kunnen nemen, al helemaal Bergwijn die Tadic zou moeten vervangen? Laat me niet lachen.

29-01-2023 09:04

OviMivO +1761

Jij dan ook maar ‘out’, je levert ook niks nuttigs, en kraamt domme teksten uit.

Doei

28-01-2023 12:04

Leo Valk +1364

Nee, ze moeten niet in de spiegel kijken, ze moeten godverdomme voetballen! Dat in de spiegel kijken, dat zeggen ze al bijna twee jaar! Op het veld, dat is waar ze het moeten laten zien!

28-01-2023 01:29

Andersen de man +2002

Hangt samen hè. Welke lessen trek je zodat je op het veld verbetering kan maken

28-01-2023 05:54

Maracana +1978

Dan hebben ze een heel troebele spiegel.

28-01-2023 08:59

Leo Valk +1364

Klopt, maar het wordt wel een tikkie ongeloofwaardig als je al een jaar roept: "We moeten met z'n allen in de spiegel kijken", wat in principe zo is, maar hetgeen ze kennelijk verzaakt hebben.

28-01-2023 09:31

Andersen de man +2002

Nu inderdaad tijd voor een reactie op het veld! Het mogen dan kleine ploegen zijn, komende weken, in huidige vorm is weinig zeker

28-01-2023 19:26

Ajaxtrouw +6356

Eens, ik word zo ziek van dat soort lege domme clichés

28-01-2023 09:40

LukaLitmanen +82152

Tadic meeste assists en meeste aanval betrokken.

Veel belangrijker dan Bergwijn en Brobbey

Zou hem op 9 zetten maar wel vaker wisselen.

28-01-2023 00:16

Ferd +38560

op 9 kan hij echt niet meer.

28-01-2023 03:10

Libero +19191

9 key passes donderdag terwijl hij slecht speelde. Bergwijn en Chico hebben een behoorlijk goede dag als ze een derde daarvan halen. Hij zou motm zijn als 1/3 een assist zou zijn geworden .
Ik zou hem, de pure aangever, gewoon lv houden en snelle Bergwijn in de spits proberen, Brobbey als pinchhitter gebruiken. Bergwijn moet dan wel de instructie krijgen vaker diep te gaan want hij nodigt niet bepaald uit om hem weg te steken.

28-01-2023 07:35

RuffRhythim +24837

Pak playoff plek....🙄

27-01-2023 23:53

Mokum31 +6141

Of Tadic pak spits maar geen zijkanten

27-01-2023 23:47

FidoDido +4128

Geef hem de rol zoals hij ook bij Servië speelt.
Dan kan Bergwijn op zijn favoriete positie, Berghuis op rechts. Kudus achter Brobbey.

Een slot op de deur vlak voor de defensie.
Geef Wijndal vertrouwen.
Laat jeugd doorstromen voor de posities waar het te dun bevolkt is.

Dan zou het toch goed moeten komen zou je zeggen...

Deze selectie is kwalitatief minder dan de vorige jaren, maar zou nog steeds de beste van Nederland moeten zijn!

27-01-2023 23:44

jerryisthename +31902

Het is erg jammer wbt. onze held die ons veel mooie momenten gegeven heeft, maar Tadic levert al een tijdje niet meer, sinds januari vooral. De spelers kijken graag op naar hun aanvoerder die de ploeg bij de hand neemt en zelf elke wedstrijd levert.
Maar hoe langer je deze jongen opstelt, hoe meer de anderen zich onbewust gaan irriteren aan hem, vooral als hij maar niet gewisseld wordt, omdat hij een lieveling was van de trainer en dezelfde zaakwaarnemer heeft. 😅
Het houdt een keer op met Tadic natuurlijk.

27-01-2023 23:03

Robertini +39529

Tadic vooral zelf, aan het begin vh seizoen gaf hij nog wel z'n assists, maar nu is dat ook een beetje gestokt. Sinds de winterstop pas eentje. Ik ben bang dat deze ex-topper toch plaats moet gaan maken. Heel vaak van hem genoten, maar het lijkt helaas op te zijn.

Door naar de trainersopleiding graag. Ik zie hem over vijf seizoenen wel een toptrainer zijn.

27-01-2023 22:25

PH2BOT +40459

Ook de spiegel ligt al aan gruzzelementen Dusan.

27-01-2023 22:20

Ajaxvooraltijdinmijnbloed +3701

Dusan je hebt ons veel moois gegeven maar jouw tijd is wel.geweest. bereid je maar voor op het trainersvak

27-01-2023 21:59

Flipper33 +6826

Vind Tadic wel vaak een podium krijgen ! Lijkt net of die ook geen plek op de bank accepteert vind het maar een prima Donna beste is er wel vanaf

27-01-2023 21:56

Gewoon Gijs +18422

Tadic blijft een held. En heeft onder Schreuder niet goed gespeeld. Toch denk ik dat hij een andere coach die het goed neer zet mogelijk nog wel zou kunnen laten zien.

27-01-2023 20:39

Chrismokum020 +16438

Dusan heeft de pech dat er betere spelers voorhanden zijn op de plekken waar hij zou kunnen spelen en spelers die daar ook meer thuis horen. Bergwijn moet weer zo snel mogelijk naar het niveau van begin vh seizoen, net als Brobbey op 9. Conceicao op rechts het vertrouwen geven + Kudus langere tijd op 10. Als Tadic zich zou schikken in een reserve rol kun je hem er goed bij hebben, maar hij moet anderen niet in de weg zitten en dat gebeurt inmiddels al langere tijd.

27-01-2023 20:38

DieNase +7172

Neigt toch een beetje teveel naar slachtofferrol hoor dit. Je bent mede verantwoordelijk Dusan. Zeg het nou gewoon eens hoe het is ipv dit soort dramatisch geouwehoer

27-01-2023 20:34

Robertini +39529

Onzin, hij is de aanvoerder en steekt de hand mooi in eigen boezem, dat zou iedere speler moeten doen.

Ja, Schreuder was slecht, maar de spelers hebben het ook af laten weten.

27-01-2023 22:27

BillSplate +9711

Bekijk eerst het filmpje voordat je reageert.

28-01-2023 09:11

mokum007 +6523

Tadic moet plaats maken voor conceicao of een talent

27-01-2023 20:29

Danielson +50535

Tadic moet gewoon op LB. Bergwijn mag banken. Was gisteren ook weer dramatisch.

27-01-2023 23:08

Danielson +50535

Dat ben ik wel met je eens maar Tadic is natuurlijk geen RB. En Bergwijn als LB presteert nog slechter.

28-01-2023 00:12

supporter sinds +7891

Ik moet het nog zien met conceicao … voorlopig 0,0 rendement

27-01-2023 23:50

RuffRhythim +24837

O die schrijven we ook al bijna af?

27-01-2023 23:54

supporter sinds +7891

Ik schrijf hem niet af, leuke speler maar ik constateer dat hij nog weinig tot geen rendement heeft. Afronding is zwak en tot nu toe geen geweldige assist. Het kan natuurlijk ook aan de spelers om hem heen liggen. Eerste acties zijn natuurlijk prima en meer dan leuke speler om naar te kijken.

28-01-2023 15:36

godofajax1900 +4171

Als je dat weet tadic hou de spiegel dan eens voor
Dan kom je tot een conclusie dat je zelf ook niet ee 's een bal 50 cm van de gro d af krijgt

27-01-2023 20:18

Web +178830

Tadic heeft toch wel door dat hij niet meer wekelijks kan spelen, dat Schreuder daar in doorgeslagen is
De ene speler is de andere niet, de sleet komt er op bij hem
Ga het Heitinga makkelijk maken en ken je plek

27-01-2023 20:15

Ajaxisart +18768

Held, maar helaas aan het eind van zijn voetballeven als basisspeler bij Ajax. Hij moet assistent-trainer o.i.d. worden.

27-01-2023 20:10

OwenStevenDalberg +27551

Jij moet minder babbelen. Bergwijn links, Conceicao rechts. Tadic in de Conceicao rol, 86e minuut invallen. Laat hem z'n plek maar weer terug verdienen ipv krijgen.

27-01-2023 19:48

daansonafca +2223

Vanwaar moet hij 'minder babbelen' ? Er wordt hem iets gevraagd en hij geeft een duidelijk antwoord.

27-01-2023 19:50

daansonafca +2223

Nee zo simpel licht het in mijn ogen niet, leveren de andere 10 spelers wel ? Of gaan we die ook maar wisselen ?

28-01-2023 09:35

Het_Olympisch_Stadion +5631

Held voor t leven, maar nu bankie. En vlug ook

27-01-2023 19:42

JordyAjacied +19301

Voor mij is er maar 1 plek waar Dusan nog kan spelen, en dat is gewoon in de spits, wat minder bezig zijn met de ploeg en meer op je eigen gaan focussen. Brobbey op de bank is ook gewoon terecht, ga eerst maar is elke dag 100 rondjes rennen op de toekomst om je conditie op te werken. Zondag:

Rulli

Rensch - Timber - Alvarez - Wijndal

Berghuis - Kudus - Taylor

Conceicao - Tadic - Bergwijn

En laat dit nou is even een wedstrijdje of 5 staan.

27-01-2023 19:18

daansonafca +2223

Helemaal eens !

27-01-2023 19:50

3sterren +20205

Precies, vooral je laatste zin snijdt hout ...

27-01-2023 19:56

Ajax95Duivendrecht +24160

Zo mee eens, dit!

27-01-2023 23:16

Mokum31 +6141

Heerlijke opstelling
Tadic in de spits ( links en rechts lukt het niet meer maar bal bij zich houden prima en goed aanspeelpunt )
Laat die Brobbey maar ff banken

27-01-2023 23:48

Ajax95Duivendrecht +24160

Kan enkel nog in de spits in de 2019-variant als inzakkend aanspeelpunt, anders maar op de bank.

Op de vleugel is het echt geen gezicht meer, komt werkelijk NOOIT zijn man meer voorbij. Daar is het kappen, draaien, nog een keer kappen, nog een keer draaien en uiteindelijk een mislukt pisballetje voorgeven dat niet aankomt.

27-01-2023 19:05

Flaco +19583

Precies Dusan en dat geldt ook voor jou. Het wordt echt tijd om een keer te gaan banken. Als je in de spiegel hebt gekeken moet je het zelf maar voorstellen. Het gaat niet meer om de ego's maar om de toekomst van de club.

27-01-2023 19:04

ProperFootball +14697

Hij moet gewoon stoppen. Het is mooi geweest.

27-01-2023 20:00

Flipper33 +6826

Vind ik ook hij is geen Ronaldo of Messi

27-01-2023 21:58

MrPink +81984

Tadic pak bank maar even.

27-01-2023 19:00

Ajaciedbrad +8856

Handje omhoog houden als een bal weer huizenhoog over gaat om vervolgens weer plichtmatig als een leider te gaan wijzen

27-01-2023 18:59

randyk +229

Ja hij moet zeker in de spiegel kijken en de ogen uit zijn kop schamen

27-01-2023 18:59

GiiaAfca +9081

Eind van t seizoen lekker met pensioen gaan Dusan beter voor iedereen. Je cijfers zijn indrukwekkend maar het doet me pijn dat ik je zo zie afglijden. Dusan verdient een mooi afscheid met nog 1 keer een heel stadion ‘Dusan on fire’

27-01-2023 18:58

Professor +11178

Frustratie en emotie bij veel spelers kwam neem ik aan door Schreuder en die is nu weg. Dus nu allemaal met een frisse blik en weer enthousiasme de komende wedstrijden gaan spelen en dan zal het in ieder geval beter gaan.

27-01-2023 18:56

Psychevore +21186

Ergens moet je het gewoon niet willen dat trainer en speler(s) dezelfde zaakwaarnemer hebben. Tadic zal het vast menen hoor, maar je kan je nooit helemaal aan indruk onttrekken dat er andere belangen spelen. Bij Bassey is het helemaal niet te doen, want het heeft er alle schijn van dat die alleen maar bij Ajax speelt omdat ie dezelfde zaakwaarnemer heeft.

27-01-2023 18:54

Oxxer +164594 moderator

''Ik vind het heel jammer voor hem. Ik vind hem nog steeds een goede coach ''

Ik heb niks tegen Tadic alleen dit soort uitspraken, zucht, hij wordt einde van het jaar 35, zijn rol is uitgespeeld, niet op de vleugel en ook niet in de spits. Ajax1 is geen AFC Nostalgie, het is tijd om door te selecteren.

27-01-2023 18:47

PetrusKeizer +10739

Pak spiegel.

27-01-2023 18:46

emieltjuhh +18019

Hij voelt de bui hangen dusan

27-01-2023 18:39

Patrick78 +52592

Niet meer in de basis. Tadic is duidelijk over the hill.

27-01-2023 18:39

Oxxer +164594 moderator

Precies, eens kijken of Heitinga de ballen heeft hem op de bank te zetten.

27-01-2023 18:48

Danielson +50535

Vind je Bergwijn dan beter?

27-01-2023 23:10

Oxxer +164594 moderator

Ja.

27-01-2023 23:31

LukaLitmanen +82152

Bergwijns laatste goede wedstrijd was tegen Heerenveen op 11 september.

Tadic gaf tegen NEC nog mooie assist

28-01-2023 00:19

Oxxer +164594 moderator

Tegen het almachtige NEC fantastisch, lat ligt erg laag, Tadic speelde vorig seizoen al beroerd, ala jij hem in het XI tal wil laten, houden zo, die mening deel ik niet.

28-01-2023 10:16

barry1988 +24064

Begin daar zondag maar mee dan.

27-01-2023 18:38

Artemio +32132

Lekker naar de reservebank.

27-01-2023 18:38

mvdk +44153 moderator

In de spits als voetballende spits. Daar heeft Ajax voor het spel veel meer aan.

27-01-2023 18:42

mvdk +44153 moderator

Heel goed. Nu weer winnen, met mooi voetbal.

27-01-2023 18:37

graafie +1659

Eerst maar eens winnen. De rest is nog even niet belangrijk.

27-01-2023 18:56
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.