Schreuder: 'Vond de 4-2 veel frustrerender dan de 3-1'

door NielsOpdam 144

Bron Ziggo Sport

Schreuder: 'Vond de 4-2 veel frustrerender dan de 3-1'

door NielsOpdam 144

Bron Ziggo Sport

Laatst geüpdatet

Alfred Schreuder vindt de vierde tegengoal van Ajax frustrerender dan de derde tegentreffer. Dat vertelt de oefenmeester van de Amsterdammers in gesprek met Ziggo Sport. Ajax verloor woensdagavond met 4-2 op bezoek bij Napoli.

Ajax kwam op een 3-1 achterstand uit een penalty, nadat de bal tegen de hand van Jurriën Timber kwam. Volgens Schreuder kon de verdediger daar niets aan doen. 'Ik vond de 4-2 veel frustrerender. De 3-3 zat er ook aan te komen en dit was echt een fout van ons. Ik vond de 3-1 geen fout van Jur, daar kan Jur niks aan doen, dus dat is heel erg knullig. Bij die 4-2 mogen we dat niet doen.'

Davy Klaassen scoorde vlak na rust de 2-1 in Napels. Daarmee maakt hij het Schreuder moeilijker in zijn keuzes. 'Davy is ook een uitstekende speler. Hij is niet voor niks international. We hebben een goede selectie, maar ook vooral een heel sterk middenveld. Dat zie je vandaag ook terug. Vooral in de tweede helft vond ik hem (Klaassen, red.) heel sterk.'

'In principe zijn er nog dingen mogelijk, maar ik ben daar nu niet mee bezig'

Ajax staat na vier groepswedstrijden in de Champions League op drie punten. De Amsterdammers bezetten momenteel de derde plek in de poule. Een plek in de achtste finales van het miljardenbal lijkt ver weg. 'In principe zijn er nog dingen mogelijk, maar ik ben daar nu eigenlijk niet mee bezig', vertelt Schreuder kort na de 4-2 nederlaag.

Lees meer over:
Plaats reactie

Ajax95Duivendrecht +24072

Vind Alfred Schreuder veel frustrerender dan Erik ten Hag.

14-10-2022 16:22

Ikwilrust +887

Ik vind jouw hoofd nog frustrerender dan de 4-2

13-10-2022 23:48

Nelloe +1836

De 4-3 vond hij nog het moeilijkste om aan te zie .

13-10-2022 23:18

ElSandrini +18092

Die derde Ajax treffer was wel echt een juweeltje... Daar moeten we dan wel eerlijk in zijn, dat was duidelijk de hand van Schreuder

13-10-2022 23:22

Amp +37577

Ik vind t frustrerender dat een trainer die 4-2 heeft verloren in een match die na een kwartier al dood was gemaakt en naooli t best vond, mag blijven zitten na in de media gezegd te hebben dat hij het wel een prima wedstrijd vond

13-10-2022 19:55

WeirdAJAX +12120

Waar ben je dan wel mee bezig Alfred?

13-10-2022 16:08

rodnet +10264

Ik vond de 1-1, 1-2, 1-3, 1-4, 1-5, 1-6 in Amsterdam en de 1-0, 2-0, 3-1 en 4-2 in Napels allemaal even erg. Deze weken waren het tot nu toe een dieptepunt in pakweg 45 jaar supporterschap.

13-10-2022 13:20

Kingoffdatoilet +17130

Ik ook. Wat een bizarre blunder was dat. Bassey stond op een gegeven moment ook op links. Dat was ook bizar. Verder was de wedstrijd vrij aardig alleen het tempo veel te laag.

13-10-2022 12:07

ck69 +13062

Ik vond Bassey op rechts erger eigenlijk

15-10-2022 11:14

Kingoffdatoilet +17130

Ik ben zo verontwaardigd over dit Ajax dat ik het verschil tussen links en rechts vergeet.

15-10-2022 12:28

PetrusKeizer +10739

Nog veel frustrerender is het om AS te openen en dan meteen dit soort absurde teksten in headers voorgeschoteld te krijgen.

13-10-2022 11:52

Altijdindestraat +39875

Ik de 10-3 over twee wedstrijden, zo erg was niet nodig geweest.

13-10-2022 11:13

GVR +3626

Het eerste half jaar van Ten Hag was ook niet om over naar huis te schrijven. Hij had echter geen totaal vernieuwde selectie en speelde geen CL. Daarna begon het te lopen. Als Schreuder -in tegenstelling tot wat hier wordt geroepen- de tijd krijgt, dan voorspel ik hetzelfde. Schreuder is een totaal andere trainer als Ten Hag. Hij laat spelers veel meer vrij en is rustig, in tegenstelling tot de bijna maniakale Ten Hag. Mijn grootste kritiekpunt is dat ik het heilige vuur bij Schreuder een beetje mis. Daarin lijkt hij op Danny Blind, een uitstekende veldtrainer die het spelletje als geen ander ziet. Echter heeft Blind laten zien het zonder Van Gaal, de sterke leider, niet te redden. Ik hoop dat Alfred intern wel boos kan worden en minder gelaten is. We hebben dat vuur en die winnaarsmentaliteit echt nodig, bij dit team komt dit -op dit moment- niet uit hunzelf.

13-10-2022 11:03

Ricoteb +53174

Ik snap dat vertrouwen in Schreuder totaal niet. Schreuder wil geen nieuwe speelwijze invoeren, hij wil het liefst precies dezelfde spelers als Ten Hag gebruiken. Maar dit is gewoon de slechtste CL start sinds 2004, dus nog erger dan elk jaar dat we onder De Boer hebben gespeeld. Ik zie eerlijk gezegd ook totaal geen aanknopingspunten om op voort te bouwen. Wat was er dan positief gister? Je krijgt minder counters tegen, en toch 4 tegendoelpunten, en als Oshimen scherper was geweest hadden dat er weer zo 6 kunnen zijn. Je hebt meer balbezit, en dat komt omdat Blind centraal staat en Napoli die vond het allemaal wel best. Schreuder komt, in tegenstelling tot Ten Hag, met een groep te werken die met Blind Tadic en Klaassen al zelfbenoemde leiders in de groep hebben. Er wordt voor een godsvermogen uitgegeven aan spelers die hij specifiek wilde hebben. En dan nog zit er totaal geen logische lijn in het spel, zowel aanvallend als verdedigend. Als je Schreuder tijd geeft, ramt ie je hele club de grond in. Zeg maar dag tegen de transferklappers van jongens als Timber en Alvarez, die gasten zijn na dit seizoen geen drol meer waard. En dan mis je met hem als trainer waarschijnlijk ook nog CL volgend seizoen. Ajax heeft veel te lang en hard gebouwd om dat allemaal in 1 seizoen weg te laten gooien door een lamzak zonder zelfkritiek en durf

13-10-2022 12:46

Ricoteb +53174

Dan moet je echt idioot veel mazzel hebben. Dan zou Ten Hag ons sinds zijn vertrek meer helpen dan Schreuder. Maar denk dat Ten Hag tot de conclusie gaat komen dat Varane en Martinez voor de PL een veel beter duo is dan met Timber.

13-10-2022 12:51

GVR +3626

"Dan mis je met hem als trainer waarschijnlijk ook nog CL volgend seizoen?"

Waar haal je het in vredesnaam vandaan? We staan tweede op één punt achterstand. In de CL gaat het niet goed, maar dat is wel tegen een van de beste clubs van de laatste jaren en tegen de meest in vorm verkerende ploeg van het moment. Het andere puntverlies kwam met name door de dreun in de CL.

Natuurlijk waren die wedstrijden niet goed, maar laten we alsjeblieft een beetje normaal blijven doen. Hoe vervelend ook, maar CL wordt hem dit jaar niet, dus moeten we overwinteren in de EL en kampioen worden. Dat zit er beide nog dik in.

14-10-2022 18:17

Ricoteb +53174

Dat baseer ik op het feit dat we tot nu toe pas 3 wedstrijden vrij eenvoudig gewonnen hebben dit seizoen. En 1 daarvan was nog met Antony. De rest ging allemaal moeizaam of ging verloren. En ja je speelt tegen 1 van de beste ploegen van Europa, maar de manier waarop je verliest is beschamend. Kijk het eerste doelpunt van Napoli eens terug twee dagen geleden. Dat gaat echt veel te makkelijk. Tegen AZ, die hun hele voorhoede mist, creëer je alleen kansen met hoge ballen op Lucca. En dan heb je ook nog een trainer plus Blind die na een kansloos verloren wedstrijd doen alsof alles top was. Als ze blijk hadden gegeven dat ze op dit moment op een beschamend niveau acteren, had ik er nog wel vertrouwen in kunnen hebben. Nu word ik er alleen maar moedeloos van. En dat in een seizoen waar we met het WK nationaal gezien al een groot nadeel hebben.

14-10-2022 18:53

GVR +3626

Is het niet logisch dat ze zichzelf toch een beetje moed proberen in te spreken? Natuurlijk weten zij ook wel dat het niet goed was, maar eerlijk is eerlijk, er stond wel een ander Ajax als het bange elftal in de thuiswedstrijd. Dat was beschamend. Dat zij na 4 minuten en na een kwartier fouten genadeloos afstraffen, helpt niet echt bij het vertrouwen. Toch heeft Ajax daarna in ieder geval nog gevoetbald en hing de 3-3 meer in de lucht dan de 4-2, die je ook weer weggeeft. Persoonlijke fouten hebben met name met vertrouwen te maken. Bassey is daar het beste voorbeeld van. Hij speelde tegen Rangers met vertrouwen en was voetballend de baas. Tegen Liverpool was hij echt onder de indruk en dan wordt je afgeslacht.

De aankopen die we hebben gedaan deze zomer zijn niet van het niveau van de spelers die ze moeten vervangen. Bassey is geen Martinez zoals in zijn laatste seizoen, Bergwijn heeft minder dreiging dan Antony. Kudus en Brobbey zijn geen Haller. Rensch en Sanchez zijn geen Nous en Taylor is nog geen Gravenberch. En Schreuder is nog geen Ten Hag. Hij heeft misschien nog wel een bad guy nodig in zijn staf.

15-10-2022 00:00

ajax4perez +9526

Eens en daarom staat blind gewoon op de tribune de komende wedstrijden.

13-10-2022 10:41

Bals +3764

Stem de RvC weg! Als een old boys netwerk hielden ze een plaatsje vrij voor de terugkeer van Blind, na zijn tijdelijke vertrek naar de KNVB. Een niet door en door AJACIED werd als tijdelijke adviseur aangesteld. Eigenlijk zegt die arrogantie alles! Er was niemand binnen de RvC met een AJAX hart die controle hield over het Technisch Beleid. Wél Overmars buitenzetten, maar geen adequate vervanging regelen. Het old boys netwerk sloot zich. En dat terwijl het voor de hele goegemeente duidelijk was dat er verjonging aan de orde was.... Ze moeten zich schamen!!!

13-10-2022 09:36

Aurelius1 +19699

De RvC moet juist veel strakker erbovenop zitten. Het tegenhouden van Ocampos hebben ze goed gedaan. Maar er is 110m uitgegeven aan waardeloze spelers. Dat bedrag had sowieso de helft lager moeten zijn als de RvC er meer bovenop had gezeten.

13-10-2022 11:07

Altijdindestraat +39875

Spelers zijn niet waardeloos als ze niet of slecht gebruikt worden.

13-10-2022 11:14

Noahdepoah2021 +4843

Deze trainer vind verliezen niet erg. Daar is alles mee gezegd.

13-10-2022 09:06

VoorOnzePloeg +5132

Weet je wat ik frustrerend vind? Dat je elke week dezelfde lamlendige voetballers op dezelfde manier laat spelen en daar een wedstrijd op verliest. Want gisteren had er na die 3-2 zeker nog een extra goal ingezeten, en met een puntje was de kans op overwintering opeens veel groter geworden. Liverpool verliest namelijk ook van dit Napoli en dan had je het in eigen hand

13-10-2022 09:04

RuffRhythim +24837

'In principe zijn er nog dingen mogelijk, maar ik ben daar nu niet mee bezig'

Nee...waar ben je eigenlijk wèl mee bezig....?

13-10-2022 07:32

3sterren +20205

Entreekaartjes kopen voor de Efteling. A. Schreuder is gek op sprookjes ...

13-10-2022 16:23

4Ever14 +6596

"Nee...waar ben je eigenlijk wèl mee bezig....?"

Ajax helemaal kapot maken van binnenuit...

13-10-2022 19:22

Henkje Netherlands +10195

De 4-2 was tenenkrommend en laat maar weet zien waarom blind op dit niveau gewoon geen optie meer is. Helaas heeft hij een gold card ofzo.

13-10-2022 07:11

PetrusKeizer +10739

Laten we ons maar troosten met de gedachte dat een Liverpool uit vorm ook door Napoli werd geslacht. En Schreuder moet zn roze zonnebril in de vuilnisbak gooien. Z'n goedpraterij begint me te ergeren.

13-10-2022 07:08

Michael 1974 +21981

Ik vond de 4-2 ook frustrerender ja. Want je had nog een kansje…..

Maar ik vond het vooral frustrerend dat napoli na een kwartier al 2-0 voorstond en we al een kansloze wedstrijd speelden.

Ik zag vervolgens wel een vechtend Aiax dus dat was goed en ze kwamen terug. Maar deze cl campagne tegen een heel erg goed napoli heeft laten zien dat we dat niveau niet hebben nu. Je kunt een betere opstelling maken (ik zou ook anders gespeeld hebben) en eerder wisselen of roepen om conceicao of baas die nog niet bewezen hebben dit niveau aan te kunnen, maar….denken we dan echt dat we dan gewonnen hadden? Ik geloof wel in de potentie die er in dit team zit, maar dit iaar cl niveau is er gewoon niet.

13-10-2022 06:50

mvdk +43764 moderator

Op dat moment speelde Napoli al met de handrem en met meerdere wissels. Het is absoluut een goede en efficiënte ploeg, maar Ajax is sinds de nederlaag bij Liverpool op onverklaarbare wijze door de grond gezakt. Er is iets goed mis. Misschien dat de vele verkopen en het verzuim op de trainingen van baldadige spelers daar ook in meewerkt. Ik merk serieuze onvrede binnen de selectie op.

We kunnen het allemaal over de opstellingen hebben, maar we hebben stuk voor stuk prima spelers. Er is alleen totaal geen strijdplan lijkt het, terwijl spelers niet zeker van hun zaak lijken. Bij Ten Hag liep het ook niet lekker het laatste half jaar, maar je zag wel altijd een duidelijke strategie en er was duidelijkheid in discipline. Daarnaast missen we wat kwaliteiten die ons voetbal versterken, zoals een pijlsnelle back en creativiteit.

Wat Ajax in mijn ogen moet doen:

Ontsla Schreuder en stel een ervaren trainer aan. Iemand met veel ervaring en een duidelijke visie. Mag ook een buitenlandse trainer zijn!

Wat ik sowieso mis is ons Zuid-Amerikaans gif.

Wensenlijstje:

Een pijlsnelle rechtsback. Frimpong?

Varela en Sandez van Boca

Thiago Almada, creativiteit

Pedro de La Vega, talentvolle aanvaller met creativiteit

Vlachodimos

Mbamba (groot cv talent van Club Brugge, contract tot 2023)

Kaiky (Braziliaanse cv van 18 van Almeria)

Jeugd doorschuiven en ook daadwerkelijk kansen bieden.

Spelers verkopen en verhuren die niet voor ons willen spelen of (nog) niet goed genoeg zijn. Spelers als Pierie en Magallan gewoon ontslaan. Ihattaren terug naar Juventus. Opruimen en doorselecteren!

GK Vlachodimos, Pasveer, Steek
RA Frimpong?, Regeer
RCV Timber, Mbamba
LCV Bassey, Kaiky
LA Wijndal, Sandez (Boca)
Cvm Varela (Boca), Grillitsch
CM Taylor, Klaassen, Kudus, Almada
RB Berghuis, Conceicao
LB bergwijn, Pedro De La Vega
Spits Brobbey, Tadic, Lucca

De rest verkopen of verhuren en de selectie alleen nog aanvullen met eigen jeugd.

Bergwijn---Brobbey---Berghuis
-------------------‐‐---Almada
----------Kudus
-------------------Varela
Wijndal-Bassey-Timber-Frimpong
---------------Vlachodimos

13-10-2022 03:34

Delaney +14704

Een extra linksback (naast Sández van Boca Juniors) mis ik alleen nog op je wensenlijstje, want ik ben nog niet helemaal overtuigd van Wijndal.
Ook zou ik Vlachodimos vervangen voor Altay Bayındır of een andere keeper.
Want ik vind Vlachodimos een prima keeper, maar hij moet ook kunnen meevoetballen bij Ajax.
Bij Pasveer word dat namelijk ook steeds minder de laatste tijd, en wij zien hoe hij daarmee omgaat de laatste paar wedstrijden.

13-10-2022 04:10

brullie +7031

@Delaney
Dan laten ze Nico gaan terwijl hij nu basisspeler was geweest. Wijndal heeft niet het niveau van Ajax 1.

13-10-2022 07:07

Delaney +14704

Maar dat komt ook omdat hij zelf ook al langer een vertrekwens had.
En dat was niet per se omdat hij weg wilde bij Ajax, maar gewoon omdat hij toe was aan een nieuw avontuur.

13-10-2022 07:13

mvdk +43764 moderator

Tagliafico op de bank verwaarlozen en laten gaan is de allergrootste fout die Ajax gemaakt heeft. Is nog steeds maar 30. Hij is ook gewoon beter dan Blind. Echt een veel betere back.

Tagliafico kreeg steeds minder speeltijd, dus ik snap wel dat hij weg wou. Als hij wekelijks basis had gestaan zou hij never nooit naar Lyon zijn gegaan.

13-10-2022 10:22

4Ever14 +6596

"Tagliafico kreeg steeds minder speeltijd"

Toch klaagde hij nooit en was hij voor mij in alles een speler die altijd vocht voor het publiek en het mooiste was dat hij alsnog het verschil bleef maken in de mindere minuten die hij kreeg, voor mij zal hij altijd een legend zijn.

Overigens was hij never nooit naar Lyon gegaan als hij niet vorig seizoen, onterecht door Blind gepasseerd werd.

13-10-2022 19:31

Tommyshelby +128512

Nog een nummer 10 erbij? Serieus? Almada is een geweldige speler maar waarom breek je het plafond voor Misehouy als je weer een 2-3 jarige investering wil doen. Kudus is er ook nog trouwens.

Geef Regeer de kans, we hebben Rensch nu lang genoeg gezien. Als hij ook faalt, op de markt kijken. Idem voor de rest. Niet jeugd inpassen als aankopen falen, maar andersom.

13-10-2022 04:53

mvdk +43764 moderator

Als je goed kijkt zie je geen Rensch in mijn lijstje. Die zou ik een jaar verhuren aan een FC Twente ofzo, waar hij met minder druk ervaring op kan doen.

Aanvallende middenvelders hebben we zeker, maar ik wil dan ook graag met de punt naar achter spelen. Dat was ook een voorkeur van Johan Cruijff. Het zijn allemaal jonge spelers die ik toevoeg en dan kunnen we hopelijk nog genoeg jeugd doorschuiven. Er zijn redelijk wat spelers die ouder worden. Berghuis is bijna 31 en mag van mij ook wel verkocht worden. Prima speler, maar is niet wekelijks stabiel en levert nu nog geld op. Klaassen is handig vanwege zijn doelpunten en zou ik op de bank houden als soort pinchhitter.

13-10-2022 10:32

Nordin +0

Stem Schreuder, Tadic & Blind weg.

13-10-2022 01:34

RPolletje +5237

Maar Blind gewoon laten staan. Mafketel

13-10-2022 00:52

VluggeJaapie +2044

Los van dat Blind te langzaam wordt etc... denk ik echt oprecht als we bv met wijndal bassey timber sanchez/rench spelen dat er helemaal niks van achteruit gebeurd en net zoveel tegen doelpunten krijgen

13-10-2022 06:58

MarcHogervorst +35302

Iemand anders in de rol van Blind dan? Wie in de selectie is niet langzaam, kan een pass geven, en kan ook nog een beetje verdedigen? Is er geen middenvelder die omgeschoold kan worden?

13-10-2022 11:49

VluggeJaapie +2044

Grillitsch miss. Maar bassey blijft opgesteld worden omdat hij lengte heeft, snel is en kan verdedigen maar aan de bal echt dramatisch is, vind ik.

Blind centraal achterin en miss met wijndal naast hem, is het verdedigend wel heel kwetsbaar maar van eigen kracht uitgaan is t aanvallend wel heel aantrekkelijk. Moeilijk... enige zekerheidje achterin is eigelijk Timber de rest heeft allemaal wel min punten en/of ze zijn ergens kwetsbaar in.

Tadic(Bergwijn eve rust geven) Brobbey Conceicào

Kudus Berghuis
Grillitsch
Wijndal Blind Timber Sanchez
Pasveer(krijgt wel heelveel kansen t.o.v. Groter jc schaal fouten, maar goed)

13-10-2022 19:05

JanBiesbos +29030

Komt door jou kale etter eruit!!!!!

13-10-2022 00:27

Cafeoostindie +2734

Vind het emotieloze gedrag van schreuder echt een psychische afwijking. Alsof de rest dom is en geen idee heeft waar ze over lullen, hij maakt zich niet druk en is ervan overtuigd dat zijn plan gaat werken.
Zijn uitspraken wekken bij mij enorme irritatie op, en doet mij denken aan bosz in zijn begin periode, toen iedereen zei, hakim moet spelen. Pas na 6 wedstrijden van teleurstelling ging bosz eindelijk ziyech opstellen.
Naar ik denk dat schreuder nog een stapje verder gaat, die veranderd helemaal niet van koers,helemaal totaan zijn ontslag.

12-10-2022 23:47

Professor +11130

We hebben een sterk middenveld sorry maar we hebben juist helemaal geen middenveld.

12-10-2022 23:33

MPAjax +8394

Schreuder is meer een ad interim en die stel je niet aan voor lange tijd en zeker niet om een team op te bouwen

12-10-2022 23:16

Godenzoon24 +15272

Ik vind jou frustrerend. Irriteer me mateloos aan jouw passiviteit en eigenwijsheid. Nog nooit zo'n hekel aan een trainer gehad. Wat zag ik het fout toen ik dacht dat jij een goede keus was!

12-10-2022 23:14

GekkeGerrit +1725

frank de boer was net zoo irritant! De 2 meest irrtantste trainers ooit! Man man man wat een onkunde van deze alfred

12-10-2022 23:19

Slang +14994

Vond de 2-0 na een kwartier vervelend

12-10-2022 23:11

Godenzoon24 +15272

Weer een record te pakken daar he. Geweldige trainer die record na record verbreekt!

12-10-2022 23:14

Masz +3731

Schreuder heeft een vlotte babbel dus werd hij hier in AS de hemel in geprezen toen het nog goed ging, wat een verademing na ten Hag.
Ja ik vind ook dat Kudus als spits karaktermoord is en dat de tandem Brobbey Kudus een kans verdient maar ten Hag kwam ook pas te laat op een redelijke opstelling en dat alleen door de situatie die zich voor deed.

12-10-2022 23:03

Het_Olympisch_Stadion +5628

10 tegengoals tegen die gasten, ik vond ze allemaal frustrerend.

12-10-2022 22:56

DonGuan +280

Schreuder heeft het helaas voor zichzelf verpest. Zo zonde, het ontbreekt gewoon een beetje aan realisme en aan het maken van logische keuzes. Vooraf spreken van een brede selectie en veel rouleren en vervolgens krampachtig vasthouden aan bepaalde spelers, terwijl deze onder de maat presteren. Daarnaast al veel te vaak dit seizoen te laat pas gaan wisselen, waardoor de wissels totaal niet meer logisch zijn. Als hij dan eindelijk wisselt, dan komen er allerlei rare combinaties en positiewisselingen. Bassey stijf links en vanavond op rechtsback.. hoe verzin je het. Als klap op de vuurpijl dan ook nog spreken van een goede wedstrijd en een totaal onrealistische kijk op het spel van de afgelopen weken (waarbij de opmerking 4-3 ook erg lullig overkwam). Mijn eigen conclusie: Schreuder heeft tactisch tot nu toe gefaald en past daarnaast qua karakter niet bij Ajax. Ik denk dat de meeste supporters best realistisch zijn in de zin dat iedereen snapt dat je van Liverpool en Napoli kan verliezen. Het gaat alleen om de manier waarop. Ik zou na het tijdperk Ten Hag dan ook gewoon een frisse wind willen zien (Schreuder meent verder te borduren op de werkwijze van Ten Hag) en graag een trainer zien die wat meer Amsterdamse bluf heeft.

12-10-2022 22:56

Het_Olympisch_Stadion +5628

Vind het ook meer een assistent. Een hoofdtrainer moet gewoon gezag uitstralen en dat doet hij totaal niet.

12-10-2022 23:00

ST +23068

En dus...

Stem Schreuder nu weg!
https://petities.nl/petitions/stem-schreuder-weg-als-trainer-van-ajax
Kan ook anoniem :) Vergeet niet te klikken op bevestigingsmail.

12-10-2022 23:07

Godenzoon24 +15272

Ondertekend

12-10-2022 23:18

AFCA1996L +15821

Het ergste van alles is nog dat Club Brugge 1e staat in de poule en wij opgescheept zitten met deze padvinder.

12-10-2022 22:55

Masz +3731

Er zijn nog dingen mogelijk, ja.
Liverpool tegen de Rangers 1-7

12-10-2022 22:53

louis60 +11472

Rangers vs Liverpool 1-7. Het kan dus nog erger in deze groep. EL lijkt me wel veilig gesteld. Even minimaal gelijk tegen Rangers .

12-10-2022 22:53

Psychevore +21186

Of we mieteren gewoon Schreuder er uit, winnen onze laatste twee potten en hopen dat Napoli graag nog een keer Liverpool afdroogt.

12-10-2022 23:17

Web +178830

Elke linie is matig
En de trainer maakt het nog minder
Met een nieuwe trainer word het niet sprankelend
Vergeet dit vooral niet

12-10-2022 22:53

wijsneus +5246

Selectie van Bosz was in het seizoen dat we de EL finale veel minder dan nu. Je kan echt wel goed voetbal spelen met deze selectie. Pascal Jansen doet het met AZ ook en daarvoor Slot ook.

12-10-2022 23:07

markk +8900

Selectie van Bosz speelde ook waardeloos voetbal op misschien 1 of 2 wedstrijden na (olympique Lyon x2?). Met veel geluk en zwakke tegenstanders zijn wij uiteindelijk in de finale belandt waar Ajax een absolute zaadwedstrijd op de mat legde tegen een mak en laf United.

12-10-2022 23:50

thepower1990 +35726

De 3-3 zat er aan te komen? Ahahahahahahahaha Alfred is zo vol van zijn eigen poep dat ie stront tekort komt.

12-10-2022 22:50

Oxxer +163874 moderator

Is Schreuder nog steeds niet ontslagen?

12-10-2022 22:49

Robertini +39100

Hij dacht zelf dat het 4-3 was...

12-10-2022 22:48

Ajaxdebeste35 +15471

Wat zit Alfredo toch altijd ook op ze iPad te kijken met reiziger? Je kunt uren lange tactieken uitwerken maar in het veld is het anders.

En schandalig dat Bogarde weg is gestuurd. Daar betaal je nu een prijs voor

12-10-2022 22:47

Eurysaces +29505

Waar blijft Peter? Is nu al een aantal uur clubloos, dat zijn belangrijke trainingsuren, die Schreuder nu aan het verpesten is.

Schreuder laat zien wat hij al zo vaak heeft laten zien: hij is geen Ajax trainer.

12-10-2022 22:46

Whoots007 +4158

"Vooral een heel sterk middenveld".

Ik geloof mijn ogen niet. In welke parallelle werkelijkheid zijn we beland echt.

12-10-2022 22:45

Siemsubliem +316

In het derde dal universum vlakbij planeet erra

12-10-2022 22:52

Champy95 +1506

Hij is gewoon geen tactisch wonder.
Snap niet waarom dat Ajax dat niet doorheeft.

12-10-2022 22:42

tijssenajax +13922

De tegenstander heeft het ook niet door, daarom winnen ze van ons. Als ze wisten wat een geweldige tacticus Schreuder is, zouden ze het wel uit hun hoofd laten om van ons te winnen.

12-10-2022 22:48

Bonno1978 +6458

Je hebt de TV nog niet aangezet of het staat al 1-0. Je sloft naar de koelkast om wat te drinken te halen en bij terugkomst is het 2-0. Je pakt je telefoon en kijkt af en toe op naar het TV scherm. Het zijn 11 spelers met een Ajax shirt, maar geen gevoel bij. Je hoopt dat de buurman aanbelt en aan je vraagt of er soms een pakketje voor hem is afgegeven, toch weer 5 minuten iets anders. 20.40u zie je nog net de trainer van Ajax zeggen dat het 4-3 is geworden….

12-10-2022 22:42

roodwit007 +14204

Napoli overklast Ajax weer in Champions League en jij vond het sterk ? je bent niet meer op deze aarde jodokus

12-10-2022 22:41

Masz +3731

Napoli is een leuk team in vorm.
Ajax heeft die vorm helaas al lang niet meer.
How come🤔

12-10-2022 22:56

Cafeoostindie +2734

Napoli is een leuk team in vorm hahaha.

19 goals 5 tegen.

12-10-2022 23:27

Masz +3731

Ja daar teken ik ook voor na 4 wedstrijden, maar helaas, helaas.

12-10-2022 23:34

Rockanje23 +37006

Een heel sterk middenveld. Dat zegt alles over het inzicht van deze man. Dat heeft ie niet. Beschamend dat zo iemand trainer van Ajax kan zijn. Beschamend ook voor degene die hem heeft aangesteld

12-10-2022 22:40

Redlum +1698

Heel eerlijk heeft Schreuder ook wel een beetje pech. Vorig jaar betere selectie, veel spelers en daarmee automatismen vertrokken. Vorig jaar makkelijkere poule. Als je dan op het laatst nog Ziyech, met wie hij heel goed is, niet mag halen van de RVC en vervolgens creativiteit mist in de ploeg, ja dan weet je dat je het moeilijk gaat krijgen.

12-10-2022 22:39

Adam24 +39069

Er is voor 100 miljoen de portemonnee getrokken in overleg met Schreuder. Hij heeft echt meer dan genoeg mogelijkheden gehad om een goed team te creëren. Daarnaast is de selectie van Ajax echt nog wel aardig (niet geweldig, niet genoeg voor de CL).

12-10-2022 22:41

Redlum +1698

Zeker is geïnvesteerd, maar het niveau is lager dan vorig jaar. Potentieel ligt er wel, maar inslijpen van automatismen kost tijd. En die heeft ie niet gehad, want de selectie was pas veel te laat rond door de transfer van Antony. Die zou niet meer vertrekken tot United gek ging doen.

12-10-2022 22:45

Artemio +31829

Wat heeft Schreuder in die 3 maanden gedaan dan? Door zijn gegoochel heeft de helft van de selectie geen vertrouwen.

12-10-2022 23:06

Rockanje23 +37006

Internationaal is dat zo ja. Maar in Nederland punten verliezen tegen az en go Ahead en met pijn en moeite winnen van Volendam heeft hier niets mee te maken. Een club die voor 100 miljoen spelers koopt moet in Nederland uit 34 wedstrijden gewoon 102 punten halen.

12-10-2022 22:43

Newbee34 +6716

Alfred: "Zie je al deze mensen met witte vlaggetjes zwaaien ? Geweldig he. Dat betekent dat we het geweldig doen."

Alfred het zijn zakdoekjes...

Zelfs dan zal hij nog steeds andere dingen zien die er niet zijn.

12-10-2022 22:39

Rodsje +14693

SCHREUDER NEEM JE ROTZOOI MEE.

12-10-2022 22:38

31xAjax +7887

Een middenveld met Alvarez is per definitie geen sterk middenveld.....

12-10-2022 22:38

AINIESTA +44557

'Davy is ook een uitstekende speler. Hij is niet voor niks international. We hebben een goede selectie, maar ook vooral een heel sterk middenveld. Dat zie je vandaag ook terug. Vooral in de tweede helft vond ik hem (Klaassen, red.) heel sterk.'


Rot op en neem Davy aub met je mee.

12-10-2022 22:38

Artemio +31829

Middenveld is zwak. Geen van allen kan kort wegdraaien en heeft een dribbel. Taylor en Berghuis zijn spelers voor de combinatie. Alvarez kun je geen middenvelder noemen en Klaassen is er nooit.

12-10-2022 23:08

Cafeoostindie +2734

Alfred kan niets met jouw mening, aldus alfred.

12-10-2022 23:30

wijzijndebeste123 +163320

t gaat niet om ajax maar om t dominante kliekje tevreden te houden. deef daley met name. walgelijk.

12-10-2022 22:37

Adam24 +39069

Hoezo is Klaassen nu weer dominant? Hij zit op de bank!

12-10-2022 22:39

wijzijndebeste123 +163320

klaassen staat om de wedstrijd basis en als hij wissel staat mag hij als eerste invallen. om klaassen genoeg minuten te kunnen geven wil schreuder in kudus geen nr 10 zien. immers zou deef dan 3e keuze zijn. bijgevolg is dat brobbey ook op de bank zit.

12-10-2022 22:41

Invincibles +5193

Klaassen heeft maar vier wedstrijden in de basis gestaan en we hebben er 13 gespeeld dit seizoen… (14 als je de JC schaal meetelt).

Dat Schreuder in Kudus geen 10 ziet, maar een spits is een gebrek aan bekwaamheid. Niet omdat hij Klaassen zogenaamd “om de wedstrijd” in de basis wilt hebben.

12-10-2022 22:58
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.