Schreuder noemt Wijndal 'mega-interessant' en ziet schot in transferonderhandelingen Ajax

door Jesse ter Haar 227

Bron Algemeen Dagblad

Schreuder noemt Wijndal 'mega-interessant' en ziet schot in transferonderhandelingen Ajax

door Jesse ter Haar 227

Bron Algemeen Dagblad

Laatst geüpdatet

Alfred Schreuder heeft het idee dat er schot in de zaak komt voor wat betreft inkomende transfers van Ajax, zo vertelt hij aan het Algemeen Dagblad. Owen Wijndal lijkt de eerste door de Amsterdammers te verwelkomen speler zijn en dat laat hoogstwaarschijnlijk niet lang meer op zich wachten.

'Het zou mooi zijn als een speler zo snel mogelijk komt. Daar zijn alleen meerdere partijen voor nodig', legt de kersverse oefenmeester van Ajax uit. Tot die tijd wacht Schreuder geduldig af, want een keuze heeft hij simpelweg niet. 'Het zou fijn zijn voor de trainer en de speler om dat zo snel mogelijk te integreren, maar soms moet je geduld hebben.'

Terwijl Schreuder Ajax klaarstoomt voor het nieuwe seizoen, is hij ook met de directie in overleg over eventuele transfers. 'Het enige wat ik erover kan zeggen, is dat ik er vertrouwen in heb dat het goed gaat komen waar we mee bezig zijn. Ik praat natuurlijk dagelijks met de betrokkenen en heb wel het gevoel zegt dat er wat schot in komt.'

Ook gaat de hoofdtrainer in op de kwaliteiten van Wijndal, een speler die hij behoorlijk hoog blijkt te hebben zitten. Schreuder was de afgelopen jaren niet actief in Nederland, maar zag de verdediger toch aan het werk. 'Hij is al jaren een goede speler bij AZ. Hij is daar niet voor niets aanvoerder. In hoe Ajax en ik hem beoordelen, is hij mega-interessant omdat hij denk ik past in het Ajax-voetbal met zijn snelheid en opkomend vermogen.'

Wijndal, Bergwijn en Brobbey

Donderdag kwam naar buiten dat Ajax en Wijndal tot een overeenkomst zijn gekomen over een vijfjarige verbintenis. AZ verlangt tien miljoen euro voor zijn linksback en ook dat levert geen probleem op. Naar verwachting tekent hij spoedig een verbintenis. Daarmee heeft Ajax één van zijn naar verluidt drie transferdoelwitten binnen. Steven Bergwijn en Brian Brobbey zijn de andere twee targets.

Weet Ajax zaterdagmiddag te winnen van SC Paderborn? Bekijk nu wat het je kan opleveren!

Als je verantwoord speelt, houd je het leuk. Wat kost gokken jou? Stop op tijd, 18+.

Lees meer over:
Plaats reactie

edbe +190

Bergwijn gaat nooit komen

03-07-2022 08:30

Harold +10581

Dat denk ik ook. Duurt wel erg lang allemaal

03-07-2022 15:10

Henkjanklaas +20657

Prima speler in combi met Tadic. Bergwijn aub ook snel laten komen en als een speer vervanger voor Martinez want das een flinke aderlating als hij vertrekt tenminste

03-07-2022 02:37

louis60 +11472

Nieuwe shirts zijn gemaakt door iemand met dyslexie: Bergdal, Huiswijn en Wijnberg.

02-07-2022 08:55

ajaxcied4life +26058

Aardige trigger voor de jellinek coryfeeën.

02-07-2022 20:07

RichardWitschge8 +5211

Zolang Nico er is snap ik deze transfer niet zo goed. Nico is wat mij betreft eerste keus en daarachter heb je eigen jeugd. Sowieso bijzonder eigenlijk dat Nico (Argentijns international) nog bij niet bij een andere topclub speelt door zijn lage transfersom.

02-07-2022 07:41

RichardWitschge8 +5211

Zolang Nico er is snap ik deze transfer niet zo goed. Nico is wat mij betreft eerste keus en daarachter heb je eigen jeugd. Sowieso bijzonder eigenlijk dat Nico (Argentijns international) nog bij niet bij een andere topclub speelt door zijn lage transfersom.

02-07-2022 07:40

michaellaudrup +4660

Reken er maar op dat Nico gaat vertrekken, anders koop je geen Wijndal.

02-07-2022 18:33

thepower1990 +35726

We kunnen er allemaal wel om lachen maar ze hebben daar gewoon een hele goeie selectie staan nu. Ze lijken er met hun keeper zwaar op vooruit te gaan. Er is nog niet het minste gerucht dat ze daar Sangare of Gakpo gaan kwijt raken en met Jank de Jong hebben ze er nu gewoon eentje die er tussen de 20 en 25 maakt in onze debiele Eredivisie. Dat gaan weer een record aantal frustraties worden met Jank de Jong blessuretijd winnende doelpunten.

01-07-2022 21:37

E5314 +1195

Hahhaaa dat laatste dus … man man man , wat heb ik me dood geërgerd toen

01-07-2022 21:38

Ozymandias +159568

Gakpo wordt aan Leeds gelinkt door betrouwbare bronnen. Sangare lijkt bij niemand de eerste keuze te zijn maar zodra de eerste keuzes van steeds meer clubs bij andere clubs tekenen zal Sangare ook moeilijk te behouden worden.

01-07-2022 21:40

thepower1990 +35726

Ik had het ook gelezen maar ik betwijfel of dat een club is waarvoor hij gaat. Kan natuurlijk wel als hij de Wijnaldum route wil volgen, die via Newcastle bij Liverpool terecht kwam.

01-07-2022 21:42

DankzijCruijff +48731

Schei toch uit. De enige speler die hier in de basis zou kunnen staan is die keeper maar dan nog was de Pasveer van afgelopen seizoen niet minder en heeft Jay minstens net zo veel potentie.

01-07-2022 23:59

ST +23084

Bergwijn - Brobbey - Antony
—————- Tadic ————-
Taylor ——-——— Moriba
Wijndal - Blind - Timber - Rensch
————- Pasveertig ————

01-07-2022 21:27

arufred +9816

Blind cv?

01-07-2022 21:36

arufred +9816

Lees net dat Manu er alles aan doet om Lisandro te halen. Laten ze maar mooi tegen elkaar opbieden(Arsenal en Manu) zodat uiteindelijk 60 miljoen wordt bijgeschreven op de rekening van Ajax.

01-07-2022 21:24

OuweDibbes +11951

En jij denkt dat dit huidige Ajax pas akkoord gaat met 60.. nee zal ergens tussen de 40 en 50 zijn, en loerend naar buitenkansjes die niet komen.

01-07-2022 21:29

arufred +9816

Kijk even naar Everton die nu meer biedt dan Ajax wat betreft Bergwijn. Het liefst ziet ik Martinez helemaal niet vertrekken ook niet voot 40 a 50 miljoen. Hij samen met Timber zijn een ijzersterk duo.

01-07-2022 21:35

OuweDibbes +11951

Je kon 1 ding van die maffe Overmars zeggen maar die had alleen verkocht voor 75 miljoen.. en anders konden ze een dickpic krijgen daar..

01-07-2022 21:36

arufred +9816

@OuweDibbes
Dat heb je mooi gezegd. Die had niet alleen zijn lul stijf maar hield ook z'n poot stijf.

01-07-2022 21:39

louis60 +11472

Opschieten. Lampies hebben Luuk de Jong gestrikt. Wij hebben nu geen spits.

01-07-2022 21:23

Berghuis +14372

Volgens mij jaagte Ajax ook zeker niet op Luuk de Jong.. Prima spits overgrens voor PSV, maar heeft toch echt zijn flank spelers nodig om te kunnen shinen. Madueke kiest liever voor eigen gewin en Gakpo is nou toch ook niet de assist king van Nederland. Laatste is natuurlijk wel een meer dan geweldig talent. Ajax komt met Brobbey of er volgt een verassing die niemand had verwacht. Ik geloof niet dat Ajax een 3e keus spits van Porto haalt als vervanger van een goed scorende spits.

01-07-2022 21:26

Redrum +96211

Calm your tits boys, het komt allemaal goed. Psv is in blinde paniek spelers aan het vastleggen. Dat wordt weer een gigantisch vreemdelingenlegioen dat totaal niet in balans is, dat kan ik je nu al garanderen. En dat moet dan geleid worden door Ruud van Nistelrooy, de onervaren nieuwe trainer die met de talenten van Psv maar liefst 12e is geworden in de KKD.

Wat betreft Ajax, laat je niet teveel gek maken door alle geruchten. De voetbalwereld en media zit vol met valse en schaamteloze roddelnichten die teren op het verspreiden van leugens. De realiteit is dat we tot nu toe alleen Mazraoui en Gravenberch kwijt zijn. Deze twee waren al ingecalculeerd. Haller lijkt ook te gaan vertrekken en verder is er nog niemand weg. Ihattaren tel ik al als eerste aanwinst en daarnaast schuiven er waarschijnlijk een paar jongens vanuit de jeugd door, zoals het hoort bij Ajax. Kortom, er is geen enkele reden voor Ajax om nu als een gek te gaan kopen. Een spits lijkt op dit moment de enige noodzaak. Een linksback hebben we al in de vorm van Wijndal, waarmee er voorgesorteerd wordt op een vertrek van Tagliafico.

Als ik de huidige selectie van Ajax vergelijk met de huidige selectie van psv maak ik me geen enkele zorgen. De eerste indruk van Schreuder is goed en dat is eigenlijk het belangrijkste. Een beetje fatsoenlijke trainer gaat met deze selectie gewoon weer kampioen worden. En verder, heb wat vertrouwen in Hamstra en Huntelaar. Dat er weinig bekend wordt is misschien frustrerend, maar het wil niet zeggen dat er niks gebeurd. Het laatste waar Ajax op zit te wachten is dat er weer een transfer wordt gekaapt.

01-07-2022 21:17

AFCA1996L +15969

Allemaal lachen om Luuk de Jong, maar gaat met een aanval Gakpo en Madueke boven de 20 doelpunten maken. Zo onaardig heeft ie het ook niet gedaan bij Sevilla en Barca. Zeer goede aankoop van PSV, terwijl wij onze beste verdediger schijnen kwijt te raken en het met Blind moeten doen.

01-07-2022 21:15

AlexLitmanen10 +14422

Gakpo gaat weg en Madueke is geblesseerd meestal

01-07-2022 21:24

LouisVonGoal +2919

Halve elftal wordt verkocht en nog niets binnen! Eind deze maand staat Pisvee met een compleet elftal op het programma.

01-07-2022 21:10

NeeI +107910

Paniek! Paniek! PSV haalt een derderangs spits binnen die overal in t buitenland gefaald heeft.

H2 wakker worruh!!1!!!!!! Amateurs!!!!

01-07-2022 21:06

Tommyshelby +129568

Dat die er in NL 20 maakt zegt ook veel eigenlijk.. Dost zou er ook evenveel maken als Haller haha

01-07-2022 21:08

Simpelishetmoeilijkst +25341

Neel het enige wat we moeten doe, is lachen om de aankoop van Ouse JenkienLuuk in 040. H2 is echt wel wakker, denk ik. Komt goed, geen paniek a.u.b.

01-07-2022 21:50

Chrismokum020 +16438

Ook niet zo gek toch dat die lampen zo actief zijn op de transfermarkt nu, die spelen binnenkort al voorronde Champions League. Ik zie ook liever dat Ajax er snel bij is, maar de berichten van Schreuder dat er ontwikkelingen zijn stemt me positief. Uiteindelijk zijn wij gewoon weer de te kloppen ploeg en moet ik nog maar zien bij die gasten hoe Simons en o.a. Hoever uit de verf komen

01-07-2022 21:06

Cello +52979 moderator

@Chrismokum020

Je zegt het juist!. In Eindhoven hebben ze zeker haast daar ze er straks al snel moeten staan wbt de vCL. Zullen dus heel snel de selectie op orde moeten hebben omdat zeker voor hen de tijd kort is om alles en iedereen ingespeeld te hebben.

01-07-2022 21:19

Ajaxfan16 +27446

Jezus wat zijn mensen naïef hier zeg. Dat 1 juli het nieuwe boekjaar begint, betekent niet dat op 1 juli even 3 spelers gepresenteerd worden. Sowieso met de sluiting van de beurs op vrijdag, had je niks hoeven te verwachten.

01-07-2022 21:05

OuweDibbes +11951

Of je nu iemand keurt en pas over 5 dagen de transfer bekend maakt, of je doet het vandaag.. maakt geen bal uit.. Ajax is gewoon weer terug bij af. Iedereen is te koop, op elk moment en we loeren het hele jaar naar buitenkansjes. En hiermee geef je de financiële voorsprong weg die we afgelopen jaren hadden genomen op de rest.

01-07-2022 21:08

Simpelishetmoeilijkst +25341

OuweDibves ooit Vsn Jong Ajaxgrhoord. Talenten zat daar!

01-07-2022 21:52

OuweDibbes +11951

Ik kom al wat langer bij Ajax.. heet niet voor niets ouwe dibbes. Jeugd hebben we altijd ingepast, en ben ik groot voorstander van. Maar om niet teveel in een kwalitatief gat te vallen moeten er aankopen bij.

01-07-2022 21:56

OuweDibbes +11951

Echt waardeloos beleid, nog geen spelers.. al die figuren met het boekjaar.. nog nooit zoveel onzin gelezen. Ondertussen verkopen we de volgende sterspeler. Was echt niet te koop, alleen voor abnormale transferbedragen.. wat is dat bij Ajax, gewoon tussen de 40 en 50 miljoen. Niks geleerd van het afgelopen half jaar. Schiet mij maar lek..

01-07-2022 20:58

Alvarez352009Ajax +12061

Echt super troosteloos. Iedereen haalt spelers maar Ajax doet niets.

01-07-2022 21:45

BackInBlack +14551

Iedereen hier weer in paniek nu Psv Luuk de Jong haalt ??

Hilarisch

01-07-2022 20:56

Nick14 +25889

Nee, ik ben alleen gespannen omdat het angstig stil rond Alvarez is.

01-07-2022 20:58

Lars.v +3039

Je kan zeggen wat je wilt. Luuk is echt een gore duitser. Maar het is wel een goede aankoop, iets wat ajax nog niet heeft gedaan!

01-07-2022 21:00

OuweDibbes +11951

Klinkt raar.. maar die halve gare had ook niet mis staan bij Ajax.. Wij hebben alleen Rasmussen.

01-07-2022 21:02

BackInBlack +14551

Wij hebben reeds Kudus Ihattaren Taylor en Unuvar

Wijndal is rond.

Brobbey en Bergwijn komen waarschijnlijk ook en daar zal het waarschijnlijk niet mee eindigen.

Geen paniek

01-07-2022 23:16

mvdk +44161 moderator

Als Luuk de Jong naar Ajax was gekomen had iedereen hier moord en brand geschreeuwd.

01-07-2022 21:07

Ajax1114 +19393

Ondertussen haalt PSV weer een goede aankoop binnen. PSV heeft zich echt enorm versterkt en wij ? Alleen fucking Wijndal en Taglafico, Mazraoui en Martinez, Haller en Gravenberch weg en dan roepen sommigen hier dat het goed komt met Ajax. Dat laatste is juist het probleem , gemakzucht. Afgelopen jaar hadden we veel geluk maar dat heb je natuurlijk niet twee jaar lang. OOk al komen Bergwijn en Brobbey, het is te weinig. Je zal nu nog zeker een top middenvelder en verdediger moeten halen.

01-07-2022 20:48

Stefansuarez +19080

Ik vraag me oprecht af hoe psv aan al dat geld komt.

Vage constructie's?

01-07-2022 20:51

Lars.v +3039

Maakt toch niets uit! Ze doen het al jaren zo, ze geven de fans iniedergeval iets.

Wij hebben alleen een middelmatige trainer die er net als Keizer heel snel uitligt. Geloof me. Dit gaat echt een rampjaar worden.

01-07-2022 20:56

Alvarez352009Ajax +12061

Ik vraag me eerder af hoe de rijkste club van Nederland er als enige Eredivisie club niet in slaagt om een aankoop te presenteren.

01-07-2022 20:56

AlexLitmanen10 +14422

Ze gaan Gakpo vast nog wel verpatsen.

Zeker als er weer geen CL gehaald wordt

01-07-2022 21:10

Nelloe +1837

Helemaal mee eens. H2 is tot op heden niet daadkrachtig.

01-07-2022 20:54

Alvarez352009Ajax +12061

Schijnbaar hebben ze net les gekregen hoe het koffiezet apparaat werkt.

01-07-2022 21:04

Simpelishetmoeilijkst +25341

H2 is meer geslepen dan Nelloe; die is in paniek!

01-07-2022 21:55

WillyBrokamp +11117

Ik vraag me sterk af of Hunter & Hammie de kunst van het schaken op meerdere borden wel onder de knie hebben.

01-07-2022 20:38

Stefansuarez +19080

Is H2 niet gewoon te licht voor deze job.

Moet er niet een roemruchte naam bij

01-07-2022 20:33

AFCAjax +17839

Overmars?
Dan heb je H2O

01-07-2022 20:39

Nelloe +1837

We hadden Brands moeten halen..

01-07-2022 20:55

Redrum +96211

Hahaha, goeie grap man

01-07-2022 21:04

Tommyshelby +129568

Onze geldstromen worden wel gecheckt.

01-07-2022 21:09

WillyBrokamp +11117

Nou dat wordt weer lachen met Luuk de Jank volgend seizoen.

01-07-2022 20:28

Betuwe85 +20845

Temidden een spits die er minimaal 25 maakt moeten wij nog voor elkaar zien te krijgen

01-07-2022 20:45

WillyBrokamp +11117

Liever geen spits dan deze huilmuil....

01-07-2022 20:49

Nelloe +1837

Liever kampioen met een huilmuil dan 2e met held.

01-07-2022 20:56

mvdk +44161 moderator

Zaterdag, 18 juni 2022

"Je voelt aan alles dat Ajax Wijndal niet wil", aldus Driessen. "Het salaris is bekend, de transfersom is bekend en Ajax heeft het geld liggen. Als ze AZ morgen bellen dat ze het willen is het gebeurd. Maar ze blijven twijfelen, dus hij is absoluut niet de eerste keuze. Daar kunnen we een streep door zetten."

01-07-2022 20:24

Alvarez352009Ajax +12061

Zoals ik al zei. Op 1 juli komt er nog niemand binnen . Op 4 juli ook niet.

01-07-2022 20:22

JordanAFCA +22481

Volgens the Athletic gaat United vol voor Martinez.

01-07-2022 20:02

AFCA1996L +15969

Die is weg. Had liever Antony zien vertrekken dan Martinez. Balen

01-07-2022 20:10

JordanAFCA +22481

Ja same… word niet echt vrolijk van Blind of Schuurs op CV…

01-07-2022 20:13

Stefansuarez +19080

Mag toch hopen dat er een waardige vervanger komt

01-07-2022 20:19

Ajax1114 +19393

Ja natuurlijk, Antony kan zomaar tegenvallen. Was erg grillig afgelopen jaar. Martinez staat er altijd elke wedstrijd.

01-07-2022 20:50

Redrum +96211

Gatverdamme, jankbal de Jong weer terug bij psv. Het wordt weer ouderwets countervoetbal met lange ballen op dramaqueen Luuk. Pisvoetbal Eindhoven gaat zijn naam weer waarmaken dit seizoen.

01-07-2022 19:50

ajaxcied4life +26058

Hahahaha we konden er op wachten. Luuk de Jong voor Zahavi is om het even wat mij betreft. We gaan het meemaken.

01-07-2022 19:54

Redrum +96211

Voetballend is Luuk de Jong natuurlijk niets bijzonders, net als Zahavi. Het probleem met Luuk de Jong bij psv zit hem vooral in het feit dat hij ongelofelijk bedreven is in zuigen, sleuren, trekken, vallen en janken. Die kerel versiert in zijn eentje heel veel vrije trappen en penalties en daarnaast maakt hij ook nog veel goals door op ruggen van tegenstanders te klimmen. Ook heeft psv weer de optie om blind de bal naar voren te peren. Luuk kopt hem door of gaat liggen en versiert een vrije trap. Luuk de Jong bij psv is gewoon echt een verschrikking voor de voetballiefhebber.

01-07-2022 20:16

Burro +1321

Ik merk dat je (net als ikzelf) niet in de fanclub zit, maar koppend is hij toch echt wel klasse hoor. Verder inderdaad niet bijzonder.

01-07-2022 20:51

Ajax1114 +19393

Tja je hebt gelijk maar voor PSV is hij goud waard en grote kans dat hij ze kampioen maakt.

01-07-2022 20:51

In Bassey we trust +15361

Inderdaad. Het is een echte smeerpijp.

01-07-2022 21:05

MNJ7 +8717

Kunnen we niet gewoon 2 miljoen meer bieden dan psv om deprijs wat op te drijven?

01-07-2022 20:26

ajaxcied4life +26058

@Redrum alles wat jij schrijft

01-07-2022 20:26

Jarl1989 +4396

Gadverdamme. Moeten we die rot psv kop ook weer zien.

01-07-2022 20:35

AlexIbarra +19291

Prima toch? Luuk de Jong en Psv horen bij elkaar.

01-07-2022 20:58

Lars.v +3039

Ik lees net dat Psv akkoord is met Sevilla over Luuk de Jong.

01-07-2022 19:47

Oxxer +164598 moderator

Het is officieel de 1e aankoop van ETH bij Man Utd is Malacia van Feyenoord, onbegrijpelijk.

01-07-2022 19:43

NeeI +107910

Het wordt me niet in dank afgenomen, maar autist Ten Hag vindt nieuwe dingen eng. Daarom omringd hij zich graag met vertrouwde figuren. Het liefst neemt hij vijf spelers mee van Ajax (letterlijk) en nog drie spelers die hij kent van andere clubs of uit t verleden.

Bij Ajax kwam hij er nog mee weg omdat hij vier handen op een buik was met Overmars. Maar in Engeland maakt men gehakt van m als het even tegenzit.

01-07-2022 20:31

Tommyshelby +129568

AS, plaats aub een topic over dat nieuwe interview van Ihattaren. Wat een heerlijke teksten gooit ie er bij vlagen uit hahaha

01-07-2022 19:23

NeeI +107910

Ze zijn volledig over de zeik onder de rivieren.

01-07-2022 19:24

Tommyshelby +129568

En daarmee geven ze Ihattaren dus indirect gelijk. Slimme jongen.

01-07-2022 19:25

ajaxcied4life +26058

Kun je een tipje van de sluier lichten?

01-07-2022 19:28

Tommyshelby +129568

"In Amsterdam kunnen ze wat meer hebben dan in Brabant"

01-07-2022 20:18

ajaxcied4life +26058

Hahahaha heerlijk

01-07-2022 20:36

MichelBoerebach +29216

Wijndal, niemendal.

01-07-2022 19:18

JOHANisGOD +18498

🚨 Manchester United is niet meer geïnteresseerd in #Antony, zolang de vraagprijs van €70M-€80M blijft staan.

#AFCAjax #ManchesterUnited https://t.co/Sp1NcpyLww

01-07-2022 19:16

JaapStam +137516

Gelukkig maar!!! Antony gaat nergens heen!!!

01-07-2022 19:20

JOHANisGOD +18498

Inderdaad aap!!!

01-07-2022 19:22

Tommyshelby +129568

Waar is je J gebleven aap???

01-07-2022 19:24

NeeI +107910

Opgerookt.

01-07-2022 19:26

JaapStam +137516

@Tommyshelby, ben gehackt!!! Iemand vindt het lollig om mijn username te veranderen!!! Omdat ik waarschijnlijk een andere mening had bij een topic!!!

01-07-2022 19:28

Sambavleugels +18734

Zeg het ze, Jaap!

01-07-2022 19:44

Cello +52979 moderator

@Terror Jaap

Ik heb het gezien. Heb het ook doorgegeven en gemeld en uiteindelijk je naam, als het goed is, terug aangepast naar Terror Jaap.

01-07-2022 19:52

DeHeerVanDeMeer +25197

Ik ben vergeten even een screenshotje er van te maken, kan iemand er weer Terror Aap van maken voor 1 dag 😉




Haha Geintje Jaap!!! 🤭
Welkom terug 👍😎

01-07-2022 21:11

marcel112 +819

Ok Doei 😎

01-07-2022 19:38

Oxxer +164598 moderator

@JOHANisGOD

Feyenoord transfermarkt schijnt heel betrouwbaar te zijn, hoe zit het met Ajax transfermarkt?

01-07-2022 19:46

DeHeerVanDeMeer +25197

Geweldig nieuws Johan 👍
Word mooi op de vleugels met Tadic, Antony, Bergwijn en Ihattaren!
Nu nog 2 centrumspitsen erbij..

01-07-2022 21:13

ST +23084

Antony mag van Ajax niet weg. Dus gaat niet gebeuren.

01-07-2022 21:25

JOHANisGOD +18498

🚨 #Ajax en Manchester #United hebben positieve gesprekken gevoerd over #Martinez. Naar verluidt zou Ajax de prijs iets willen verlagen om tot een deal te komen. 😶

Lisandro zelf zou ook oren hebben naar de transfer. Kans dat we onze centrale verdediger zien vertrekken is groot. https://t.co/XZos5dF8mY

01-07-2022 19:13

NeeI +107910

Dat account is totaal niet serieus te nemen. Een slechte namaak van Feyenoord Transfermarkt, die wel betrouwbaar is.

01-07-2022 19:20

JOHANisGOD +18498

Neel, Ajax Transfermarkt zegt dat ze het hebben van

Rob Dawson (ESPN - ManU en ManC)

01-07-2022 19:23

NeeI +107910

Ok, dat heb ik even gemist hahaha.

Maar overigens nog steeds een slechte namaak van Feyenoord TM.

01-07-2022 19:25

JOHANisGOD +18498

Ja dat is zeker zo.

01-07-2022 19:34

Oxxer +164598 moderator

Vind het geen sterke teksten, lijkt eerder op waarzegger.com

01-07-2022 19:49

Cruijffthebest +13431

Mooi achterlijk om de prijs te verlagen. Het is gewoon 50 miljoen en anders oprotten TH!!!!!!!

01-07-2022 19:21

Tommyshelby +129568

Ik slijt liever Antony dan Licha, maar heb het al opgegeven helaas.

01-07-2022 19:24

ajaxcied4life +26058

Waarom zakken met de prijs? Ik ga er vanuit dat de bronnen betrouwbaar zijn overigens.

01-07-2022 19:29

HendrikAjax +16878

Niet doen

01-07-2022 19:50

AlexIbarra +19291

We willen natuurlijk zo snel mogelijk van die eikel af.. ;)

Prijs verlagen zou idd bizar zijn met Arsenal en United die al tegen elkaar opbieden, en nog 2 mnd transferperiode te gaan.

01-07-2022 21:01

Oxxer +164598 moderator

Waarom zou Ajax de prijs willen verlagen?

Zelden zoiets idioots gehoord, fuck ETH en die poenerige PL clubs die het voetbal kapot maken.

01-07-2022 19:48

hoolimike +2459

Aldus onze teletekst supporter!

01-07-2022 19:05

WillyBrokamp +11117

Schreuder blinkt tot nu toe niet uit in prikkelende quotes.

01-07-2022 18:59

cl=5! +5376

Wat dat betreft blijven we op éėn zelfde niveau

01-07-2022 19:08

Kingoffdatoilet +17224

Zonde van het geld. Geef de jeugd eens wat meer kansen. Ajax kan nu wel mooi een back aan AZ verhuren. Desnoods voor twee jaar.

01-07-2022 18:56

JaapStam +137516

Vandaag zouden toch spelers komen???!!!

01-07-2022 18:46

insectenverdelg +23500

enweggaan. Ook Hallwr is er nog steeds. :)

01-07-2022 18:54

fc Barcelona_ke +19255

Internationals komen woensdag terug van hun vakanties. Dus ik denk pas volgend week dinsdag of woensdag gebeuren

01-07-2022 18:56

Hetzijnmaar +5453

PROVOCEREN AJAX FANS
Dat Bergwijn klaar was bij PSV en een stap wilde zetten was duidelijk, maar zijn werkgever wilde hem in eerste instantie niet laten gaan. Na veel trammelant kwam een transfer er in januari 2020 alsnog en vertrok Bergwijn voor 30 miljoen euro naar Tottenham Hotspur. De club die Ajax een half jaar eerder nog had uitgeschakeld in de laatste seconden van de halve finale van de Champions League. Het zat de Ajax-supporters nog altijd hoog en daarom was het bijzonder dat Bergwijn in zijn presentatievideo zout in de wonden strooide. “Ik heb er vorig seizoen van genoten dat Tottenham van Ajax won. Ik keek die wedstrijd met een paar vrienden. Zij waren voor Ajax, mijn broer en ik waren de enigen die voor Tottenham Hotspur waren. We werden helemaal gek", zei Bergwijn in een video op de sociale kanalen van Spurs.

01-07-2022 18:39

Prutser +2933

Hetzijnmaar woorden. Tuurlijk zeg je dat over je werkgever.

01-07-2022 18:42

aschja +20588

Huilie huilie. Who cares.

01-07-2022 18:46

Delaney +14808

@Hetzijnmaar

Ga je nu werkelijk oude koeien uit de sloot halen?
Spelers zeggen tegenwoordig sowieso alles om maar een wit voetje bij de achterban te kunnen halen, dat zou je nu toch wel moeten weten.
Niemand met zijn gezonde verstand is voor Tottenham Hotspur namelijk.

01-07-2022 18:52

AlexIbarra +19291

Is Bergwijn iemand met gezond verstand?

01-07-2022 21:02

Bonno1978 +6485

Aanvoerder van Feyenoord voor 7 miljoen, aanvoerder van AZ voor 10 miljoen. Prima toch..

01-07-2022 18:38

MichelBoerebach +29216

Hoezo prima?

01-07-2022 19:14

MrPink +81984

Komt wel dus.

Iemand van AS heeft zijn lolbroek aan. Terror aap, haha. Beetje Jaap pesten.

01-07-2022 18:29

Delaney +14808

En ook nog zonder uitroeptekens, dat gaat hij inderdaad niet leuk vinden.

01-07-2022 19:02

Nick14 +25889

Oh, het is nog niet rond.

Ik zou er nog vanaf zien dan.

01-07-2022 18:19

fc Barcelona_ke +19255

Wijndal is momenteel genieten aan zijn vakantie, gaat volgend week een contract tekenen en traint ook mee!

01-07-2022 18:22

Nr.10 +111413

Gelukkig heb jij niets te zeggen bij Ajax.

01-07-2022 18:24

Web +178830

De international moeten ook nog aan sluiten, en Ajax speelt geen voorronden, een lang en zwaar seizoen dus je hebt nog even de tijd

01-07-2022 18:04

Delaney +14808

Dat valt wel mee, ze spelen over ongeveer 4 weken al voor de JC schaal en niet zo gauw daarna begint de competitie ook weer aangezien ze eerder beginnen in verband met het WK.

01-07-2022 18:14

Web +178830

Dat is ook zo
Maar de jongens die nog aansluiten hebben nog heel lang doorgespeeld en getraind
Die komen niet op nul binnen

01-07-2022 18:42

Delaney +14808

Dat kan ook averechts werken, kijk maar naar Antony.
Want als ik alles goed heb meegekregen denken ze dat hij waarschijnlijk pas in augustus weer beschikbaar is.

01-07-2022 18:43

Intec2.0 +12430

We hebben de laatste jaren wel een matige voorbereiding vind ik. De internationals zijn er altijd laat waardoor je in de voorbereiding vooral met-18 en jong Ajax bezig bent. De internationals hebben nu ook maar weer 2 weken voordat je officieel begint. Eindelijk gewoon te absurd.

01-07-2022 17:58

Web +178830

Ze kunnen geen 52 weken spelen
Ik vind het verstandig dat de jongens nog even de tijd krijgen

01-07-2022 18:05

Intec2.0 +12430

Mee eens verdienen vakantie. Ik vind het raar te veel interlands

01-07-2022 18:33

Web +178830

Toch blijft dat een eer voor de spelers, ze willen dit niet missen

01-07-2022 18:43

godezoonronnie +3536

Dat is zo, maar de internationals hebben nog een maand langer door gevoetbald na een lang en zwaar seizoen. Ook deze mannen verdienen een maandje vakantie na afgelopen seizoen, zodat ze weer fris en fruitig beginnen straks voor het echte werk. Bovendien spelen we ook geen voorrondes meer o.i.d. Dat scheelt ook.

01-07-2022 18:06

Pietsnot +15019

Is altijd zo geweest

01-07-2022 18:22

DeWijsneus +25743

1 juli 2023 worden alle kanonnen aangekondigd.

01-07-2022 17:56

Web +178830

Ajax heeft de kanonnen al in huis
Hopen dat ze er blijven

01-07-2022 18:05

DeWijsneus +25743

Mooie opmerking Web, je hebt inderdaad helemaal gelijk.

01-07-2022 18:06

Ozymandias +159568

Alle salarisruimte die er vrijkomt moet worden gebruikt om de salarissen van de spelers die al in huis zijn te verlengen met Martínez, Antony en Timber als prioriteit.

01-07-2022 19:08

ajax4ever001 +18615

Na het verlies van de JC schaal komen ze..

01-07-2022 18:44

Chrismokum020 +16438

Dus eigenlijk zegt hij er vertrouwen in te hebben dat Bergwijn komt. Laten we het hopen!

01-07-2022 17:54

Dirigent +6874

Komst Wijndal betekent een paar dingen:

Vertrek Tagliafico
Blind naar het middenveld ( vertrek Alvarez )
Vertrek ( Salah Eddine )

Blind op 6 kan prima tegen het rechterrijtje uit de Eredivisie, maar tegen PSV ga je al problemen krijgen. Laat staan in de CL.

01-07-2022 17:51

wijzijndebeste123 +164773

blind liever op 6 dan centraal achterin. daar moet n nieuwe martinez komen. t beste zou zijn om blind id roulatie te gebruiken. maar dat zal hij gezien zn reacties als hij n keer gewisseld wordt niet accepteren.

01-07-2022 17:57

fc Barcelona_ke +19255

Als blind naar het middenveld, wil ik absolute linksbenige verdediger zien. ik heb transfermarkt lijst met linkspoten. weinig interessante spelers die betaalbaar voor Ajax! Zagadou is transfervrij, maar hij verlengt in Dortmund niet omdat hij te hoge salaris wil hebben! dus ik neem aan onbetaalbaar voor ons!
ik laat me verrassend!

01-07-2022 17:58

Intec2.0 +12430

Wat dat betekent is dat Blind op CV komt te staan en Martinez vertrekt. Mag hopen dat Schreuder wijs genoeg is en Blind niet op het middenveld zet. Dat wordt een groot fiasco. De omschakeling gaat amper duels aan draait als een kleine vrachtwagen. Laat maar niet doen gaat hem zijn baan kosten.

01-07-2022 18:01

Nr.10 +111413

@dirigent.
Nee, de komst van Wijndal betekent niet dat Alvarez vertrekt. De fout die jij en heel veel anderen maken, is dat ze veel teveel denken in een opstelling. Je moet kijken naar opties, en je moet per positie verschillende opties hebben. Zo verwoordt Schreuder het ook gewoon de hele tijd. Blind kan op drie posities spelen. Mooi. Maar je moet per positie meer dan één optie hebben. Alvarez en Wijndal zijn ook geschikt voor enkele van die posities, en zijn juist hele andere types dan Blind. Dat is precies wat je wil.

01-07-2022 18:02

WillyBrokamp +11117

Komst Wijndal betekent: komst Wijndal. Blijf in je alfa golf....

01-07-2022 18:22

Pietsnot +15019

Iedereen blijft Blind onderschatten. Hij kan laatste man. Voorstopper, linksback en linkshalf. En op al die posities brengt hij rust, communicatie, leiderschap en fluwelen passes.

01-07-2022 18:25

Kingoffdatoilet +17224

Blind heeft zich al bewezen op 6. Dat mensen nog steeds zeggen dat hij dit niet kan is ongelofelijk.

01-07-2022 19:00

glenn_van_helden +555

Wanneer wordt het vertrek van Haller bevestigd

01-07-2022 17:47

Nr.10 +111413

Vorige week.

01-07-2022 17:59

fc Barcelona_ke +19255

officiële aangekondigd was nog niet! Het moet vandaag of volgend week gebeuren!

01-07-2022 18:03

Nr.10 +111413

Ja weet ik wel. Glenn_van_helden ‘vraagt’ dit soort dingen hier de hele tijd door (klik op z’n naam voor laatste reacties), dus ik had zin om niet serieus te reageren.

01-07-2022 18:12

036AFCA97 +146682

Naast wat er al is gebeurt hoop ik dat dit gebeurt:

In: Bergwijn, Brobbey, Wijndal en een rechtsback

Out: Alvarez, Nico, Pierie, Magallan

01-07-2022 17:43

Delaney +14808

Dus je hoopt dat Nico vertrekt?
Dan ben je denk ik een van de weinigen.

01-07-2022 17:44

rxbenb +1944

niemand hoopt het maar het gaat wel gebeuren, gewoon realistisch toch?

01-07-2022 17:48

036AFCA97 +146682

Tuurlijk niet. Ik zou Nico eerder houden dan Wijndal halen, maar hij wil weg en ik gun hem die stap.

01-07-2022 17:51

Delaney +14808

@rxbenb

Dat het gaat gebeuren staat vast, maar dat werd ook niet gezegd in zijn reactie.
Ik vind het alleen een beetje raar om te hopen dat hij weggaat alleen maar omdat het voor 98% zeker is dat Nico naar een andere club gaat.
Heeft verder niks met een realistische kijk te maken naar mijn mening.

01-07-2022 17:52

Delaney +14808

@036AFCA97

Was overigens geen aanval op je maar vond het gewoon een beetje raar/grappig verwoord. 😉

01-07-2022 17:55

Nr.10 +111413

Nico wil ook niet verlengen, vertrek is voor iedereen het beste.

01-07-2022 17:59

Delaney +14808

Zolang er nog niks gebeurd rondom Nico is er nog altijd hoop! 😉

01-07-2022 18:01

RFHK +12895

Helemaal met je eens, alle namen.

01-07-2022 17:49

wijzijndebeste123 +164773

martinez zal wel gaan helaas. dus er moet dan n nieuwe lcv komen. blind zie ik niet zitten. daarnaast zou ik graag ook n vervanger voor alvarez zien komen (doucoure van lens).

01-07-2022 17:59

Kingoffdatoilet +17224

Weer zo'n kerel die niet kan voetballen. Op het middenveld hoeft er helemaal niemand bij als er iemand vertrekt

01-07-2022 19:03

afca1985 +21435

Doucoure is naar de PL, dacht naar Crystal Palace ofzo, wel goede speler idd

01-07-2022 19:49

wijzijndebeste123 +164773

aaah kut, ik zie nu dat palace hem 2 dagen geleden heeft vastgelegd. moriba vind ik n ongeleid projectiel dus zie ik liever niet komen. op t veld vaak weinig taktische discipline (dodelijk op 6) en buiten t veld n verwende blaag.

01-07-2022 20:00

Intec2.0 +12430

Rensch is een goede rechtsback en dat heeft hij bewezen 20/21

01-07-2022 18:02

Brian.L +641

Ten Hag (tijdens periode ajax) had malacia gewoon moeten halen, dat gedoe van dat ligt gevoelig, tepels zijn gevoelig..

01-07-2022 17:34

Harold +10581

Nou een eikel ook. Haha

01-07-2022 17:34

Harrier Du Bois +38948

Malacia presteert niet behoorlijk onder druk en lijkt dan verdwaald, plus dat hij dat echt dwazen overtredingen maakt en aanvallend heeft hij heel weinig gebracht, 4 assists in de competitie. Wijndal is echt een betere keus, toen en nu (ern ik ben geen fan Wijndal)

01-07-2022 17:39

Oxxer +164598 moderator

Spot on zoals jij Malacia omschrijft.

01-07-2022 17:56

godlike +3810

Ik maak me totaal niet druk. Ze zijn echt wel bezig. Er zijn zoveel factoren die meespelen en die geregeld moeten worden.

01-07-2022 17:31

Nr.10 +111413

Ja het is natuurlijk lekker als je versterkingen binnen hebt zodat ze mee kunnen op trainingskamp naar Oostenrijk. Als dat daardoor wat meer kost kan je dat misschien op de koop toe nemen, als je bijvoorbeeld daardoor de kans vergroot om de JC Cruijff schaal te winnen en met een aardig ingespeeld elftal aan de competitie te beginnen.

01-07-2022 17:30

hoolimike +2459

Brobbey graag Bergwijn mag wegblijven

01-07-2022 17:29

Nr.10 +111413

Jij mag wegblijven. Bergwijn graag naar Ajax.

01-07-2022 17:31

Nr.10 +111413

Iedereen opkrassen. Bergwijn én Brobbey naar Ajax.

01-07-2022 17:33

hoolimike +2459

Ik ben zijn provocaties niet vergeten in 2018 voor het uitvak. Daarnaast heeft hij zich meermaals negatief uitgelaten over Ajax.

01-07-2022 18:43

Nr.10 +111413

Echt? Heeft hij een keer iets negatiefs over Ajax gezegd, toen hij voor een andere club speelde? Woooooowww… dat wist ik niet man. Ja dat verandert echt alles. Ik wil zijn naam nooit meer horen!!

01-07-2022 18:47

Harry.S +4

Je bent géén Ajacied als je het talent van Bergwijn niet ziet.

01-07-2022 18:18
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.