Schreuder mist in Champions League-duel met Rangers alleen Wijndal

door Bart Veenstra 233

Bron Ajax.nl

Schreuder mist in Champions League-duel met Rangers alleen Wijndal

door Bart Veenstra 233

Bron Ajax.nl

Laatst geüpdatet

Alfred Schreuder kan in het Champions League-duel met Rangers FC beschikken over een vrijwel fitte spelersgroep. Alleen Owen Wijndal ontbreekt nog, zo liet de trainer dinsdagmiddag weten tijdens een persconferentie.

'Iedereen buiten Owen Wijndal is fit', zegt Schreuder. De trainer laat weten hoe het gaat met de van AZ overgekomen linksback. 'Het gaat oké met Owen. Hij heeft de groepstraining nog niet hervat.'

Veel keuzes op middenveld Ajax

Schreuder weet dat hij veel keuzes te maken heeft richting het duel met Rangers FC. Vooral op het middenveld heeft de trainer veel opties. 'We kijken naar de tegenstander en naar wie in goede vorm is', zegt de oefenmeester. 'We moeten balvast zijn op het middenveld, maar ook diepgang hebben. We hebben veel keuzes om een goed middenveld op te stellen.'

De opstelling van Ajax zal woensdag rond 17.45 uur bekendgemaakt worden. De Amsterdammers spelen een uur later, om 18.45 uur, in de Johan Cruijff ArenA tegen de Schotse topclub. Naast Ajax en Rangers behoren ook Liverpool en Napoli tot Groep A van de Champions League van dit seizoen. Volgende week gaat Ajax op bezoek bij Liverpool.

Denk jij dat Steven Bergwijn opnieuw het openingsdoelpunt maakt?

Als je verantwoord speelt, houd je het leuk. Wat kost gokken jou? Stop op tijd, 18+.

Lees meer over:
Plaats reactie

Web +178830

En die had toch niet gespeeld

06-09-2022 23:42

AFCA-1983 +17756

https://twitter.com/zs_voetbal/status/1567230799111487489?s=46&t=PaNR5Z2fooOzzMAZTq5HaA

Gio over Ajax en de wedstrijd

06-09-2022 21:54

Joneuz +1593

Een van de kakkies die ik graag mag, nuchtere en een toffe gozer!

07-09-2022 10:23

AFCA-1983 +17756

Ja dat heb ik hoor, prima vent

07-09-2022 12:21

goajaxgo +14170

Zo jammer dat we Malacia niet gekocht hebben.

06-09-2022 20:08

Spielmacher +10801

Superdrukke transferzomer en totale gekte, maar Schreuder stuurt morgen gewoon negen spelers de wei in die hier vorig jaar ook speelden. Alleen Bergwijn en Bassey zullen nieuw zijn i.p.v. Antony en Licha. En Brobbey voor Haller, maar Bryan speelde hier dus al. Eigenlijk dus best een rustige zomer en we zijn niet echt verzwakt.

06-09-2022 19:57

BakkalBijter +11728

Normaal gesproken ook Rensch en Wijndal. We hebben een redelijk nieuwe verdediging, verder valt het wel mee.

06-09-2022 22:00

AjaxPassion +3899

Gravenberch/Taylor, Bergwijn/Tadic, Tadic/Anthony. Dat verandert het team ook compleet.

07-09-2022 02:17

Oeroeboeroe +18515

OT, heerlijke communicatie tussen UEFA en FIFA. Wat moet ik nou kijken, PSG - Juventus of Nederland - IJsland (WK dames). Ik voel me zo besluiteloos en ik wil vanavond nog die 2 zakken chips van Juan62 opeten 😄

06-09-2022 19:11

johanisajax +8844

Ik haat die vroege tijden, geef me gewoon weer het schema van alle wedstrijden om 20.45. Zo lijkt het net Europa League.

06-09-2022 18:47

champhead +14504

Mannen ik ben benieuwd naar jullie verwachte opstelling! Wat je hoopt mag er ook bij!

06-09-2022 18:29

Oxxer +165100 moderator

Vraag het aan specialist RubenAjaxfan alleen die is een tijd afwezig, waarschijnlijk weer straf gehad van zijn moeder.

06-09-2022 18:48

johanisajax +8844

Hier is mijn favoriete opstelling:

Bergwijn - Brobbey - Antony
---Gravenberch-Taylor-----
--------Alvarez------------
Wijndal-Bassey-Timber-Mazraoui
---------Pasveer---------

06-09-2022 18:50

champhead +14504

Gravenberch? Liever niet. Misschien wel de meest overrated speler die ik ooit heb meegemaakt.

06-09-2022 19:45

johanisajax +8844

dat is jouw mening, misschien wat arrogant en heeft ajax aardig gepiepeld maar wel een groot talent naar mijn mening

06-09-2022 20:01

BakkalBijter +11728

Pohh dat is halve finale CL waardig

06-09-2022 22:03

Jp777 +8882

Wat is er exact aan de hand met Wijndal?

06-09-2022 18:28

champhead +14504

Enkel blessure

06-09-2022 18:29

RJB1979 +25968

Enkel blessure en verder geen andere zaken?

06-09-2022 18:35

johanisajax +8844

Ja hij had een match op Tinder.

06-09-2022 18:47

Eriksen10 +4805

En Moowke hè

06-09-2022 18:25

Tommyshelby +129895

Meneer de Ghanees heeft opeens zijn tweet verwijderd. Hopelijk gewoon Brobbey op 9 morgen.

06-09-2022 17:34

SAE +4167

Bart Sanders kwam er ook mee toch? Dat van Kudus op 9

06-09-2022 17:56

Tommyshelby +129895

Ja, zag ik later pas. Zal wel een kern van waarheid in zitten.

06-09-2022 18:01

Ozymandias +159568

Schreuder wil Kudus zo graag geen speeltijd geven dat hij hem in de Champions League wel in de basis zet zodat hij waarschijnlijk zo snel mogelijk wordt weggekocht. Terwijl de rest aan het dammen is doet Schreuder aan schaken...

06-09-2022 18:21

gi0vanni +7341

Kudus is een middenvelder die moeten ze helemaal niet in de spits zetten. Maar Brobbey is niet wedstrijdfit en Lucca maar een talent dus bij gebrek aan spelers zetten ze hem wel eens op RV of in de spits. 🤷

06-09-2022 18:36

dirkreus +8

Baas is al veel verder dan Wijndal, de zoveelste speler van az.....

06-09-2022 17:04

Nick14 +25889

10 miljoen weggeflikkerd

06-09-2022 17:31

KingJames23 +11471

Hoezo wij kunnen hem altijd voor €15 miljoen of meer door verkopen want hij heeft nu Ajax achter zijn naam staan😁

06-09-2022 18:09

Adam24 +39276

Extra vreemd dat Baas gisteren nog een volledige(?) wedstrijd heeft gespeeld.

06-09-2022 17:03

onderkantlat +1768

Waarschijnlijk is Rensch gewoon de tweede keus dus niet heel apart

06-09-2022 17:04

ajaxrosenberg +1366

Heeft Wijndal het moeilijk vanwege hogere intensiteit bij Ajax of gewoon toeval? Laat AZ het maar niet horen want Ajax is toch geen stap omhoog voor AZ spelers.....

06-09-2022 16:55

YRGI +32985

Gewoon een middelmatige back. Nico was 5 x beter.

06-09-2022 18:29

OwenStevenDalberg +27593

Maakt niks uit. Hij was toch wisselspeler geweest. Schreuder had Blind er toch niet uitgehaald.

06-09-2022 16:51

jerryisthename +32030

Oohhhhhhh...

06-09-2022 16:35

thelordjoshua +10641

Hoop na de winterstop een middenveld van
Berghuis Taylor Kudus te zien

wat was die Taylor lekker op 6 tegen cambuur. En ho ho, ik hoor mensen al roepen tegen 'Cambuur'. Het verschil is dat dit jaar we iemand hebben die de 6 kan opvangen zoals De Ligt dat ook kon bij Frenkie, dat is Bassey. Zeg sinds t begin al dat we er eigenlijk beter vanaf zijn met Bassey ipv Martinez, je kan nu enorm compenseren en opvangen vanwege zijn fysiek en snelheid, wat voorheen met Martinez toch net iets anders was. Hoop dat we hier nu door weer een voetballende 6 gaan krijgen die tussen de 2 laatste man zakt en het veld doorsteekt, zoals Taylor deed tegen Cambuur.
Voor nu denk ik dat we dezelfde opstelling gaan krijgen als tegen hoe we Cambuur startte, alleen dan Taylor ipv Klaassen

06-09-2022 16:29

WantAmsterdam +116241

Liever Grillitsch inplaats van Berghuis en op 6, taylor en Kudus als halven.
Taylor stonde tegen Cambuur eigenlijk alleen op het papier op 6, en Frenkie heeft zo goed als nooit als echte 6 gespeeld.

06-09-2022 16:31

thelordjoshua +10641

Berghuis op 8, hoor je mij niet klagen, Frenkie speelde best wel als een 6 maar niet letterlijk

06-09-2022 16:43

WantAmsterdam +116241

Frenkie speelde meestal als verdedigende half, en was daarbij vaak ook niet de meest verdedigende middenvelder (schøne stond meer naar achteren). Ik vind een verdedigende half niet 1:1 te vergelijken met een 6.

Berghuis is prima op 8 maar ik zou Taylor daar niet weghalen.

06-09-2022 16:46

thelordjoshua +10641

Taylor tegen cambuur was 6 en dat deed ie uitstekend, overzicht en rust

06-09-2022 20:50

WantAmsterdam +116241

Taylor stond daar op papier, maar in realiteit stond die veel aanvallender, wat kon tegen een Cambuur dat zich al heeft opgegeven en aanvallend niks meer te vertellen had. Tegen een betere tegenstander zou die veel verder naar achteren moeten staan.
Dus altijd op 8 die jongen.

06-09-2022 21:03

Janneman16 +449

Dan denk ik toch dat Tadic er naast staat

06-09-2022 15:57

Janneman16 +449

Net als Blind te weinig snelheid.
Al staat hij er natuurlijk wel in.
Heeft voor Schreuder blijkbaar iets waardoor hij niet zonder Tadic kan .

06-09-2022 17:36

Tommyshelby +129895

Volgens een of andere Ghanees gaat Kudus morgen in de spits spelen… hoop dat Brobbey gewoon start.

06-09-2022 15:53

wijsneus +5246

Liever Kudus. Beter aan de bal en veel beweeglijker dan Brobbey. Denk dat je aan de fysieke kracht van Brobbey niet zoveel hebt deze wedstrijd als zijn directe tegenstander Goldson is.

06-09-2022 15:58

Jellie +420

Zou knetter gestoord zijn om niet Brobbey te laten spelen. En nog gestoorder om Kudus in de spits te zetten. Laten we hopen dat we dit soort geintjes niet gaan zien

06-09-2022 16:23

wijsneus +5246

Want? Ajax heeft haar beste wedstrijden gespeeld in de CL met een valse '9'. Je hebt veel meer aan de beweeglijke Kudus dan de statische Brobbey. Je wilt toch de verdediging van Rangers uit elkaar spelen? Buiten dat wat heeft Brobbey gepresteerd om nu al onomstreden basisspeler te zijn?

06-09-2022 16:23

thelordjoshua +10641

Zou ik best snappen, een bewegelijke spits. Lijkt me niet dat hij zomaar Brobbey eruit haalt daarentegen. Desondanks wel mooi dat Schreuder het aanpast op tegenstander.

06-09-2022 16:26

Tommyshelby +129895

Kudus wordt alleen echt effectief als de verdedigers door gaan dekken wanneer ie uitzakt. Van Bronckhorst is dom als ie dat doet met zijn lompe verdediging. Anders is het wel een aardige vondst

06-09-2022 16:32

Omar +17193

Goede punten Wijsneus, verder heeft Brobbey ook altijd het beste gepresteerd als invaller. In de laatste minuten van de wedstrijden is iedereen moe en dan is Brobbey met zijn snelheid en kracht dodelijk, zoals vaak bleek bij zijn invalbeurten

07-09-2022 09:51

Mike1 +5390

Nee Schreuder mist tegen Glasgow ook Antony :)

06-09-2022 15:48

suarezfan1 +945

Wijndal heeft aanvallend goed gespeeld, maar verdedigend was hij opvallend vaak betrokken bij een goal. Nu Bassey centraal staat en Blind linksback lijkt de sleutel verdedigend gevonden. Bassey compenseert de snelheid van Blind en Blind compenseert het voetballende gedeelte van Bassey.

Wijndal en Blind naast elkaar is verdedigend te zwak. Wijndal naast Bassey kan nog wel een succes worden.

06-09-2022 15:45

wijsneus +5246

In de Eredivisie kan Blind het al niet meer belopen laat staan straks tegen Salah. Nee Wijndal moet gewoon op de plek van Blind komen. Blind lekker op de bank.

06-09-2022 15:50

Janneman16 +449

Of echt Baas proberen. Naast Bassey moet dat goedkomen.

06-09-2022 15:53

Yeshyeshyall +11001

Ja Baas maakt paar goede stappen. Zou leuk zijn als hij doorbreekt dit seizoen

06-09-2022 19:39

WantAmsterdam +116241

Blind is verdedigend vergelijkbaar matig zoals Wijndal, maar dan met veel minder snelheid. Ook heeft Wijndal aanvallend een grotere meerwaarde (Blind is daarvoor natuurlijk de beste opbouwer).

06-09-2022 15:51

linksbinnen +8211

Denk dat het voor Bergwijn wel lekkerder speelt met Wijndal die er maar overheen blijft gaan. Verdedigend zijn zowel Blind en Wijndal matig. Kies je voor de opbouw ( Blind) of loopvermogen ( Wijndal). Hoop dat Baas die dingen op links kan samenvoegen over een tijdje. Voor nu is het blijf het een keuze met voor en nadelen.

06-09-2022 17:19

WantAmsterdam +116241

Als we met Grillitsch gaan spelen hebben we Blind zo goed als niet meer nodig, want dan kunnen we eindelijk door de as opbouwen.

Ik heb ook hoop op Baas, zou een mooie concurrentiestrijd tussen hem en Wijndal kunnen worden.

06-09-2022 17:20

DeBaarsjes +3132

Echt schrijnend om te zien afgelopen zaterdag dat Blind paar keer ballen ging inleveren waardoor Cambuur eruit kon en Bassey opeens Usain Bolt was...

06-09-2022 15:56

Oeroeboeroe +18515

Wat ontwikkelt die gast een snelheid, hij liep ook een keer Klaassen voorbij alsof die er niet stond

06-09-2022 16:10

linksbinnen +8211

Ja, Bassey is behalve op de eerste meters waanzinnig snel.

06-09-2022 17:34

CruijffLegend +4976

@suarezfan1: Hoe zie je dat compenseren voor je dan? Ik probeer me voor te stellen dat in het veld, op het moment dat kwaliteiten gecompenseerd moeten worden, Bassey wordt geinstantieerd in Blind en vice versa, maar het wordt dan wel erg sci-fi.

06-09-2022 17:22

suarezfan1 +945

@Cruijfflegend

Dat is niet zo heel lastig toch?

Bassey geeft de bal aan Blind zodat Blind kan opbouwen.

Bassey geeft rugdekking aan Blind bij het verdedigen.

06-09-2022 18:15

Jojo.14 +3658

Wel benieuwd hoelang Wijndal er nog uitligt. Ik was best wel te spreken over de combinatie tussen Bergwijn en Wijndal, alleen miste je aan het begin van het seizoen nog een slot op de deur. Nu met Bassey heb je die en kan de linksback het maken om vaker 'weg' te zijn dan met Blind CV.

06-09-2022 15:41

AFCAHELLMOND +2243

Hop hop gas er op dus!!!

06-09-2022 15:40

Jojo.14 +3658

'De opstelling zal rond 17.45 bekend gemaakt worden.' Maak daar maar stipt 17.30 van, Ajax post haar opstellingen altijd één uur en een kwartier van te voren. Ik ben dan ook iemand die precies dan klaarzit om te refreshen haha.

06-09-2022 15:39

AjaxAdam1900 +3676

!!!

100 keer op twitter refreshen 😂😂

06-09-2022 16:22

Jojo.14 +3658

Hahaha precies!

06-09-2022 17:44

036AFCA97 +146682

Bij de Pantelic Podcast gaf Bart Sanders aan dat hij verwacht dat Kudus in de spits gaat starten.

Zou dat wel vreemd vinden ten opzichte van Brobbey, maar aan de andere kant vulde Kudus het tegen Cambuur weer heel goed in.

06-09-2022 15:37

burwatti +14392

Kudus in de spits zou kunnen tegen een statische centrale duo.
Zelf zou ik toch echt met sloop bedrijf Brobbey in de spits beginnen.

06-09-2022 15:41

Silentskill +2860

Ze hebben tegen sterke gasten in Schotland wel een antwoord. Tegen dynamische spelers een stuk minder

06-09-2022 15:42

Hakim22 +7462

spelers als brobbey zijn echter onverdedigbaar. Zie ook lukaku, die kon met de rug naar de goal worden aangespeeld, en geen premier league verdediger kon hem van de bal zetten

06-09-2022 15:59

wijsneus +5246

Lukaku is een stukkie sterker en groter dan Brobbey.

06-09-2022 16:17

burwatti +14392

Daar zit inderdaad nog een kilootje of 15 tussen haha

06-09-2022 17:16

wijsneus +5246

Brobbey was niet best tegen Cambuur en bij Rangers speelt Goldson die 2 meter is. Denk dat je veel meer hebt aan de beweeglijke Kudus.

06-09-2022 16:12

markk +8909

Dit wordt een cruciale wedstrijd om Europees voetbal veilig te stellen. Als je wint van Rangers dan is de kans groot dat je aan een gelijkspel in Glasgow genoeg hebt om in ieder geval in de Europa League te overwinteren.

06-09-2022 15:31

burwatti +14392

Maar wij gaan voor Champions leeaaaaaugeee :)

06-09-2022 15:38

Jeffsajax +1895

WAKE UP.....
Positief mannen en vrouwen, denk toch meer mannen ;)

Rangers gaat ala Cambuur op de counter, Blind voor het voetbal, positionering en passes vooruit en tussen de linies gaan we gewoon nodig hebben. Hard achter die blinde stieren van Rangers aanrennen kunnen Timber, Bassey, Rensch of Sanchez ook wel.
Steun de 11 aan de aftrap ongeacht Naam en of Faam

06-09-2022 15:25

Ricoteb +53178

Allemaal leuk en aardig, maar de rechterkant van Rangers is verreweg de gevaarlijkste kant. Rangers zijn ook helemaal geen blinde stieren. Ondanks dat het individueel niet fantastisch is, heeft Van Bronckhorst hier gewoon een goed elftal van gemaakt. Blind’s passes zullen heel erg belangrijk gaan worden, maar dat weet Rangers ook. En gezien de vorm van Blind, zowel met als zonder bal, is dat wel zorgwekkend

06-09-2022 15:29

WantAmsterdam +116241

Rangers probeert vaak gewoon druk te zetten. Die staan niet 90 Minuten met 9 man in de eigen 16.

06-09-2022 15:36

JordanAFCA +22481

Toch wel een aderlating voor Bergwijn, vormde echt een goed duo met Wijndal.

06-09-2022 15:24

AFCACruijff14 +162651

Bergwijn had er tegen Cambuur ook weinig last van dat Wijndal er niet was...

06-09-2022 15:38

WantAmsterdam +116241

Echt wel, dat die 2 keer scoort neemt niet weg dat ie met Wijndal nog beter zou zijn, ik vond hem namelijk duidelijk minder dan tegen Groningen.

06-09-2022 16:34

JGAjax +364

Blind tegenover Tavernier. Hmmm…

06-09-2022 15:24

Musica Merlo +8216

Blind dus op de tribune en Baas linksachter.

06-09-2022 15:16

donkerblauw +2877

Eens.... maar blijft een droom...

06-09-2022 15:17

Tinus +10432

Een nieuw talent zien debuteren in de CL is altijd top. Maar ik heb toch liever Blind. Zeker als de tegenstander druk zet voetbal je juist met hem hier het makkelijkst onderuit.

06-09-2022 15:20

Hollister +12627

In de wedstrijd van Rangers tegen PSV zag je dat hun kracht met name ligt op het middenveld, met veel lopende spelers en toch ook prima combinerend.... echter was de oorzaak gewoon dat PSV van achteruit niet door dekte waardoor men steeds een mannetje te kort kwam en de Rangers zich heel simpel onder de druk van PSV uit kon voetballen... diezelfde fout moeten wij dus morgen niet maken.... dan zal je zien dat de Rangers heel snel de bal kwijtraken.
verder voorin veel combinerend over de grond... achterin bij hun staan een aantal slagers die vrij statisch zijn.. dus zal morgen voorin beweging het toverwoord zijn... dan moet je simpel met 2-0 of 3-0 kunnen winnen

06-09-2022 15:14

leeke +10411

Ajax is geen psv ,denk jij dat Guo zijn eigen ook niet gaat aanpassen tegen Ajax.

06-09-2022 15:15

Tinus +10432

Natuurlijk gaat Gio zijn spel aanpassen, maar hij gaat geen 11 andere spelers opstellen. Dus dat centrale duo zal er ook deze wedstrijd staan.

06-09-2022 15:22

leeke +10411

Idd,maar hij zal tegen Ajax toch wel voorzichtiger spelen verwacht ik.

06-09-2022 15:23

Ajaciedbrad +8918

Perfecte middenveld in mijn ogen: tadic (10) kudus (8) Taylor (6)

06-09-2022 15:12

leeke +10411

Slechts bedenkbaar,dit middenveld.Tayler , Alvarez (of grillitch). Tadic of Kudus.hoe jij hem hebt is het veel te aanvallend

06-09-2022 15:17

donkerblauw +2877

Te aanvallend

06-09-2022 15:18

JaapStam +137679

Blind sowieso de zwakste schakel morgen!!! En dat weet Gio!!! Nu Schreuder nog!!!

06-09-2022 15:12

Jeffsajax +1895

Blind is morgen de schakel voor goed en verzorgd voetbal, passes tussen de linie en een geweldig inzicht voor positionering.

06-09-2022 15:21

036AFCA97 +146682

En daarnaast de schakel om eruit gecounterd te worden, verdedigend slap te zijn en bij een tegengoal met de handjes in de lucht naar medespelers kijken.

06-09-2022 15:36

Jeffsajax +1895

Zo en wat is uw reactie nu?

08-09-2022 09:43

Ajaciedbrad +8918

Stel dan ook een GOED middenveld op, en niet alleen om spelers speeltijd te gunnen. (Davy, tadic, berghuis)

06-09-2022 15:11

DeMeervanweleer +7588

Wijndal wordt straks een extra wapen, snel, doelgericht, had niet voor niets zoveel assists bij AZ.

06-09-2022 15:09

NeeI +108099

Flink balen dat Wijndal nu geblesseerd is. Hij liet in de potjes waarin hij speelde zien een heerlijk dynamisch duo te kunnen vormen met Bergwijn. Zeker nu Blind geen beste indruk achterlaat, had hij mooi aan kunnen tonen dat hij op linksback hoort.

06-09-2022 15:09

Tinus +10432

Ik vind dat bij Blind vooral de nadruk wordt gelegd en wordt gekeken naar dingen die niet goed gaan, terwijl dat bij Wijndal het tegenovergestelde is. Zelf vond ik Wijndal allerminst een sterke indruk achterlaten. Veel opkomen, maar onnauwkeurige (eind)pass. Hij is hartstikke snel, maar als je te laat start heb je daar ook weinig aan. Doe mij voorlopig maar Blind, ook al haalt hij op dit moment niet het niveau wat we van hem mogen verwachten.

06-09-2022 15:28

WantAmsterdam +116241

Oneens, Wijndal is een van meest bekritiseerde spelers hier, er wordt hier enorme nadruk op zijn gebrek aan verdedigende kwaliteiten gelegd, terwijl die aanvallend een enorme meerwaarde is. Heeft allemaal ermee te maken omdat AZ aankopen automatisch de schijn tegen hebben.

06-09-2022 15:45

Tinus +10432

Misschien heb je gelijk over Wijndal, maar valt het mij minder op omdat ik de kritiek over hem deel.
Wat betreft Blind kun je toch moeilijk met me oneens zijn dat hij shitloads aan kritieken over zich uitgestort krijgt. Sommige terecht, maar vooral ook heel vaak onterecht.

06-09-2022 16:00

WantAmsterdam +116241

Nee, absoluut, Blind krijgt zeer veel kritiek, soms overdreven maar een deel van de kritieken deel ik dan ook weer.

06-09-2022 16:12

AjaxAdam1900 +3676

Zou wel een mooi moment voor Kudus zijn om zich te laten zien op het hoogste niveau als hij daadwerkelijk basis staat

06-09-2022 15:08

Rolo +13828

In dat geval....

Pasveer
Rensch - Timber - Bassey - Blind
Alvarez
Kudus - Taylor
Tadic - Brobbey - Bergwijn.

3-0.

06-09-2022 15:07

In Bassey we trust +15361

Waarom duren blesurres altijd zo lang bij ons ? Wijndal zou eind vorige week al weer fit zijn. Maar schijnbaar moeten wij er altijd wat weken bij op tellen.

06-09-2022 15:07

Ozymandias +159568

Het interessante is dat fans van bijna alle clubs hetzelfde denken. Zou het kunnen dat de meeste revalidaties nou eenmaal langer duren dan de minimaal verwachte duur?

06-09-2022 15:15

AJAX020ADAM +6973

Mo Ihattaren is ook een linkspoot, zet die op die plek i.p.v. Blind, of Baas ken daar ook terecht 👍

06-09-2022 15:05

Gonzo +4778

Wijndal heeft nog niet veel kunnen doen, hoop dat het snel verandert.

06-09-2022 14:57

Ozymandias +159568

Tegen FC Groningen vond ik Bergwijn en Wijndal als duo geweldig spelen. Jammer dat hij daarna een wedstrijd op de bank werd gezet en toen geblesseerd raakte. Trouwens hoop ik dat Baas tegen Heerenveen in de basis staat. Hij speelde gisteren goed tegen Heracles en tegen FC Utrecht was hij goed in zijn invalbeurt van meer dan 30 minuten. Wijndal zal tegen Heerenveen vast nog niet wedstrijdfit zijn als hij nog niet is aangesloten bij de groepstraining.

06-09-2022 15:05

Soccerskins v2 +43474

Ik vind Baas goed aan de bal en verder op het veld ook zonder, maar als het op verdedigen bij de eigen 16 aankomt vind ik hem erg matig. Positioneel heeft hij het vaak moeilijk.

06-09-2022 15:13

leeke +10411

Gaat nooit gebeuren,of Blind moet geblesseerd zijn.je weet hoe Schreuder denkt he

06-09-2022 15:19

Gonzo +4778

Ik verwacht ook wel dat als Wijndal zijn draai heeft gevonden, er een geweldige linkerzijde is met Wijndal-Taylor-Bergwijn. En als vervanger van Wijndal moet Daley zich toch zorgen gaan maken, omdat ook Baas stappen zet.

06-09-2022 15:27

Ozymandias +159568

@leeke
Het zou me niet verbazen als hij Blind tussen de wedstrijden tegen Rangers en Liverpool rust wil geven en daarom voor Baas kiest tegen Heerenveen.

06-09-2022 15:29

JaapStam +137679

Grinta!!!

06-09-2022 14:51

FTS95 +16119

Dat woord kan ik inmiddels niet meer horen Japio, creativiteit!!!

06-09-2022 15:12

Artemio +32239

Balvast en diepgang…. Ik mis een woord. Creativiteit.

06-09-2022 14:49

Koningtoto +60685

Worden jullie azijnzeikers nooit moe van jezelf?

06-09-2022 14:50

Artemio +32239

Dit is een gevalletje pot verwijt de ketel dat die zwart ziet.

06-09-2022 14:54

Artemio +32239

Je kunt het zo zien. Dat ik volgens jou “zeik” over dit onderwerp, maar jij “zeikt” over het feit dat ik “zeik”. Dusja…

06-09-2022 15:01

401Middenweg401 +6068

De azijnpissers zelf noemen dat realisme. Zelfinzicht natuurlijk minimaal, dus verwacht er niet teveel van.

06-09-2022 15:02

AlexLitmanen10 +14461

Berghuis ! 🙏

06-09-2022 15:01

Ricoteb +53178

Tadic heeft, ondanks dat hij volgens veel mensen hier op de bank hoort, dit seizoen wederom de meeste gecreëerde kansen uit open spel van de hele Eredivisie. Berghuis kan met zijn traptechniek kansjes creëren. Ik verwacht eigenlijk wel Kudus morgen die ook uit het niks iets kan creëren. Bergwijn kan op elk willekeurig moment een doelpunt maken. Volgens mij heb je zat creativiteit.

06-09-2022 15:22

Georginho14 +1294

Waardeloos dat niet werkte amateuristisch weer

06-09-2022 14:44

thepower1990 +35726

Persco's interesseren me sowieso geen ene reet, alsof je daar ooit maar iets hoort wat nieuws is. Ze gooien er alleen maar teksten uit van: als je in de regen loopt dan wordt je nat. Tijdverspilling.

06-09-2022 14:43

Masz +3731

Zelfs dan blijf ik droog. Rara hoe doe ik dat.

06-09-2022 14:55

Tommyshelby +129895

Nou ik heb geen minuut kunnen zien. Dacht dat het aan m’n mb’s lag. Gelukkig niet de enige haha

06-09-2022 14:37

Sjonnie +18814

Was weer niets begrijp ik uit de comments ....
Stop dan ook met deze dienst Ajax. Ik weet niet hoe vaak er al over geklaagd is.

06-09-2022 14:34

Ozhan +1532

Op twitter hebben ze paar fragmenten al gezet mocht je willen.

06-09-2022 14:33

DeHeerVanDeMeer +25203

Off topic.
Ocampos zou een vooral fysieke beuker zijn en geen technische vervanger voor Antony.
Tijdens trainigen kan je iemand pas beoordelen, kijk en oordeel zelf:

https://twitter.com/AFCAjax/status/1567118155754995712

06-09-2022 14:31

PowNed +843

En wat zeggen 2 fragmentjes?

06-09-2022 14:37

DeHeerVanDeMeer +25203

Genoeg als je wat kijk heb op techniek en niet zuur in het leven staat.

06-09-2022 14:40

leeke +10411

Blijkbaar dat hij super is ......

06-09-2022 15:21

DeHeerVanDeMeer +25203

Waar staat dat leeke dat hij super is, je maakt dezelfde blijkbaar aannamens als Falentijn..

Lekker makkelijk alles afzeiken als iemand een leuk filmpje plaatst van een Ajacied,
als jullie nog geen werk hebben dan kunnen jullie wellicht solliciteren bij de Telegraaf of Psv, daar passen jullie prima.

06-09-2022 15:38

noppenkoning +41580

Eerste is hands

06-09-2022 14:54

Gonzo +4778

Van mij mag hij ze zo iedere wedstrijd maken, dan maar zonder scharen.

06-09-2022 14:55

Ricoteb +53178

Is gewoon een goeie speler. Als hij eenmaal in de basis komt en het team gaat draaien, kan die jongen zo 10-15 goals in de Eredivisie maken.

06-09-2022 15:24

Web +178830

Schandalig dit

06-09-2022 14:29

FelixGassenlicht +8994

Waardeloos, zit voor Jan Joker te wachten. Weinig klantgericht.

06-09-2022 14:27
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.