Ajax moet vrezen voor PSV na waardeloos gelijkspel in Deventer

door Gino Haverkamp 5213

Ajax moet vrezen voor PSV na waardeloos gelijkspel in Deventer

door Gino Haverkamp 5213

Laatst geüpdatet

Ajax heeft zondagmiddag op bezoek bij Go Ahead Eagles een zeer matige prestatie afgeleverd. In Deventer kwam de ploeg van trainer John Heitinga niet verder dan een doelpuntloos gelijkspel. De regerend landskampioen zocht wel naar de bevrijdende treffer, maar speelde te weinig klaar om aanspraak te maken op een zege. De club staat nu gedeeld tweede met PSV

Het tempo lag in de beginfase van de wedstrijd hoog en het spel was vrij open. Het leidde na vier minuten al tot een bescheiden schot van Davy Klaassen en na negen minuten tot een afgekeurde cornergoal van de thuisploeg, nadat een Ajacied naar de grond werd gewerkt. Later kwam Brian Brobbey ook nog tot een tweetal kansen, zij het niet dat de keeper beide inzetten kon keren.

Na een korte periode waarin weinig noemenswaardigs gebeurde, viel de eerste goal in de 33e minuut. Steven Berghuis gaf de bal middels een indraaiende bal prachtig voor op Kudus, die direct raak kopte. Hij stond op het moment van spelen echter buitenspel en zag zijn treffer dus afgekeurd worden. De vraag was vooral of het doelpunt terecht werd afgekeurd, daar het leek dat een verdediger van Go Ahead Eagles buitenspel opheft. De camera’s konden dit echter niet precies registreren wegens een speler die het beeld blokkeerde, waardoor de beslissing van de scheidsrechter niet werd teruggedraaid.

Op slag van rust kwam Go Ahead Eagles er nog levensgevaarlijk uit via een counter van oud Ajax-jeugdspeler Bobby Adekanye. Hij ging op het doel af met Edson Álvarez als enige tegenstander. De Mexicaan greep echter op precies het juiste moment in door de dollende aanvaller te tackelen (met de bal) op het moment dat de Go Ahead Eagles-speler de trekker wilde overhalen. Geen goal dus en beide ploegen gingen dus met een brilstand de kleedkamers in.

Ajax laat ook in tweede helft niets zien

Na rust kreeg Ajax iets meer grip op de wedstrijd. Dat uitte zich niet zozeer in grootse kansen, maar Ajax eiste wel meer balbezit op en zocht dan ook geregeld de weg naar voren, naar het drukke strafschoppengebied van Go Ahead Eagles. Het lukte de Amsterdammers echter niet tot nauwelijks om door de drukte heen te voetballen.

Dat gebeurde vooral gedurende het eerste kwartier van de tweede helft, want daarna zakte Ajax wat in en kreeg het juist geen grip op Go Ahead Eagles. Wat volgde was een duel dat tot en met minuut zeventig eigenlijk nergens over ging. Ajax speelde niets klaar, de thuisploeg ook niet en dus viel het geheel tegen. Heitinga besloot dan ook in te grijpen door de gepasseerde Owen Wijndal en de van een blessure teruggekomen Steven Bergwijn in te brengen voor respectievelijk Youri Baas en Brobbey.

Dit veranderde echter weinig aan het spelbeeld en ook Francisco Conçeicao, binnen de lijnen gekomen ten koste van Steven Berghuis, kon zijn stempel niet drukken op de wedstrijd. Ajax speelde een moeizame pot en Go Ahead Eagles deed niet erg veel terug voor het doel van Gerónimo Rulli. Een eindstand van 0-0 is een logisch gevolg. Ajax staat nu gedeeld tweede met PSV.

FT | Go Ahead Eagles - Ajax (0-0)

Opstelling Go Ahead Eagles

De Lange; Deijl, Amofa, Nauber, Oppegard (Fontan 80'); Idzes, Rommens, Adekanye (Kuipers 90'), Willumsson; Stokkers (Edvardsen 68'), Lidberg.

Wissels Go Ahead Eagles

Fontan, Kuipers, Fernandes, Sow, Serra, Linthorst, Blomme, Llansana, Mulder, Edvarsen, Matiello, Plogmann.

Opstelling Ajax

Rulli; Sanchez (Lucca 87'), Timber, Álvarez, Baas (Wijndal 68'); Taylor, Klaassen, Berghuis (Conceiçao 80'); Kudus, Tadic; Brobbey (Bergwijn 68').

Wissels Ajax

Stekelenburg; Pasveer; Bassey, Hato, Wijndal, Grillitsch, Fitz-Jim, Regeer, Conçeicao, Lucca.

Doelpunten

-

Bijzonderheden

- Wij spraken in aanloop naar dit duel met oud-Ajacied Enric Llansana. Lees het interview hier!

Live Blog
Loading...

02/04/2023 14:13
(90') Einde wedstrijd

Dat was het dan! Een waardeloos duel eindigt in een 0-0 eindstand. Meer woorden maken we er niet vuil aan.

02/04/2023 14:07
(90') Blessuretijd gaat in

Ajax heeft nog vijf minuten om de bevrijdende 0-1 te maken.

02/04/2023 14:03
(87') Wissel Ajax

Heitinga gaat de Lucca-kaart trekken. Sanchez mag gaan plaatsnemen op de bank.

02/04/2023 13:58
(82') Kans Ajax

Timber krijgt de kans om Ajax op 1-0 te koppen vanuit een corner. Zijn kopbal is echter te zacht.

02/04/2023 13:56
(80') Wissel Ajax

Berghuis verlaat het veld voor Conçeicao.

02/04/2023 13:47
(71') Kans Ajax

Klaassen probeert het van afstand in de verre hoek. De doelman redt.  

02/04/2023 13:44
(68') Wissels Ajax

Bergwijn en Wijndal komen binnen de lijnen. Dit ten koste van Baas en Brobbey.

02/04/2023 13:30
(54') Opstootje

Brobbey smijt daar gewoon een tegenstander over de zijlijn. Een opstootje breekt uit, maar ontvlamt niet. Brobbey krijgt verrassenderwijs overigens geen prent voor zijn actie.

02/04/2023 13:21
(46') Aftrap Ajax

We gaan weer verder voetballen.

02/04/2023 13:05
(46') Rust

De scheidsrechter fluit voor de rust. Het staat 0-0.

Verwacht jij dat Ajax op bezoek bij Go Ahead Eagles met 0-3 weet te winnen?

Als je verantwoord speelt, houd je het leuk. Wat kost gokken jou? Stop op tijd, 18+!

Lees meer over:
Plaats reactie

Rock69 +8411

PSV heeft het lek boven en gaat gewoon tweede worden in deze jaargang 2022-2023. Ajax wordt derde of vierde. Het hele seizoen is het op diverse vlakken een aanfluiting geweest. Geen goede vervanger voor Overmars. Bepalende spelers die een vertrek forceren. Er is bar slecht geanticipeerd op het vertrek van heel veel spelers. Schreuder die na een goede start ineens volledig de weg kwijt was. Een jonge onervaren coach neemt het stokje over en kan het ook niet recht breien. Alle aankopen en gehuurde spelers staan reserve en spelen amper. Ik kijk geen enkele wedstrijd meer van Ajax. Heb er ook totaal geen zin in. Ik gun Feyenoord de titel van harte!

03-04-2023 08:57

rich67 +6661

Lekker afgeven op Heitinga die toch maar de handschoen opnam daar waar de crisis t grootst was. En een Tadic die altijd alles heeft gegeven voor onze club….
Stelletje sukkels hier die los gaan daarop, nee dat helpt de club verder

02-04-2023 23:03

Aurelius1 +19722

Heitinga verdient 1.2 miljoen euro exclusief bonussen. Er is geen sprake van een nobele daad ofzo lol.

02-04-2023 23:09

Rockanje23 +37045

Heitinga wordt nooit een toptrainer, maar heeft wel recht op eerlijke arbitrage. En dat is de laatste weken niet het geval.

03-04-2023 06:35

Ajaxtrouw +6344

Belachelijk hoe Heitinga steeds gespaard wordt hier. Omdat hij kind van de club is of zo? Schreuder was geen succes maar Heitinga is weinig beter. Gewoon te onervaren voor zo’n klus.

03-04-2023 13:33

PH2BOT +40286

Wat nu vooral ook opvalt is dat de spelers die uit JA komen de echte winnaarsmentaliteit / tot het gaatje gaan in teamverband volledig kwijt zijn omdat winnen of verliezen er bij JA feitelijk toch niet toe doet. Ook John bungelde met JA onderaan in de KKD. Er is iets flink mis met de Ajax jeugdopleiding. Je ziet aan Taylor (en ook Rensch trouwens) dat hij volkomen onbekend is met strijden voor de winst...hij is het simpelweg niet gewend dat mòeten winnen een vereiste aan de top is. Gravenberch had ook dat slappe....geen strijder zeg maar. En een dergelijk groot gemis zie je steeds meer bij de JA spelers die vanuit de Ajax jeugd zijn doorgestroomd. Leuk voetballen kunnen ze van tijd tot tijd wel ( als ze er een beetje zin in hebben tenminste) maar wedstrijden winnen die persé gewonnen mòeten worden kunnen ze niet/ nauwelijks!! Winnaarsmentaliteit lijkt volkomen te zijn weggeselecteerd uit de Ajax jeugdopleiding. We zien inmiddels elke week het structurele negatieve resultaat. Potjes verliezen zul je altijd maar wanneer je ook vanmiddag weer kijkt: ze kloten maar wat aan en er zit geen enkele opbouw en/ of structuur meer in. Ajax is zijn élan kwijt en dat is best verontrustend. EDJE BEDANKT!!!

02-04-2023 22:01

Rockanje23 +37045

Bij de jeugd gaat het om opleiden zeggen de kenners hier altijd. Resultaten zijn niet belangrijk. Tsja, je oogst wat je zaait dus dat zie je terug bij het eerste. De winnaarsmentalietijd is er binnen heel Ajax vakkundig uitgesloopt. Triest.

02-04-2023 22:27

PH2BOT +40286

...en maar breien, haken en tikkie breed/ terug. Voetbal spelen zonder doelen is wat Ajax de laatste tijd aan het dien is. Niks meer vrije trappen a la Lasse Schöne of harde maar zuivere schoten vanuit de 2e lijn. Nee...het breien is tot kunst verheven en men blijft maar breien/ haken tot vlak tegen de doellijn...niemand die eens even uithaalt. Nee ...er moet nòg meer breiwerk aan te pas komen...tja...en dan is kans weer verkeken. En dat blijft maar doorgaan tot de 95e minuut. Conditioneel zijn we in de 2e helft ook al niet meer dominant. We zijn van toPclub tot toBclub verworden en het smalend gelach vanuit Rottedamp en EiOven begint meer en meer te schrijnen. EDJE BEDANKT!!

02-04-2023 22:45

JSTWST +651

Nou, in de verkoop bij MU: Diogo Dalot, Victor Lindelöf, Harry Maguire, Scott McTominay, Donny van de Beek, Anthony Elanga, Wout Weghorst, Anthony Martial, Jadon Sancho en Antony.
Misschien kan Ten Hag ons helpen met een paar goede deals.

02-04-2023 21:11

Vik86 +42397

Sancho oeff

02-04-2023 21:27

Berghuis +14351

Is t seizoen al voorbij? Laat maar gauw zomer worden.

02-04-2023 21:05

arufred +9810

Dat is het hier altijd.

02-04-2023 21:26

deMeester +11450

en brobbey deed weer niets

02-04-2023 20:49

arufred +9810

Had minimaal 1x moeten scoren.

02-04-2023 21:27

Raoul14 +3092

Ik heb zo’n heimwee naar AJAX!

02-04-2023 20:43

AFCACruijff14 +161448

Leicester ontslaat Brendan Rodgers na 4 jaar, nu ze onderaan hangen.

Die mag van mij zo trainer van Ajax worden, goede trainer, vakman.

02-04-2023 20:05

Sanderajaxforlive +1515

Helemaal eens. Deze trainer staat voor aanvallend voetbal of die haalbaar is durf ik niet te zeggen.

02-04-2023 20:35

Berghuis +14351

Met de contacten die hij heeft? Ja dan komen er wel spelers waarmee dat kan.

02-04-2023 21:06

Sanderajaxforlive +1515

Laten we het hopen en onze jeugd erbij betrekken om ze naar een hoger niveau te krijgen bij Ajax 1.

Maar ik denk dat Ajax dit niet gaat doen.

02-04-2023 21:19

ST +23076

Ik heb een poging gedaan een lijstje met spelers te maken die weg moeten maar de vraag is meer wie er moeten blijven. Dat lijstje is namelijk veel korter. Laat het nou precies de spelers zijn die waarschijnlijk gaan vertrekken: Kudus, Alvarez en Timber. Ik zou de laatste met name nog het minst rouwig om zijn. We gaan de komende jaren weer een kansloze tijd in. Waarom? Omdat het bestuurlijk en qua selectie een grote puinhoop is. Dat los je niet op in 1 transfer zomer. Het doet pijn maar het is nu eenmaal de realiteit. Mede mogelijk gemaakt door het duo Van der Sar en Overmars. Het is te gek voor woorden dat Sar er nog zit. Opsodemieteren met die omhoog gevallen keeper.

02-04-2023 19:59

Koekie87 +20987

Zolang Alfred van der Sar er blijft zitten veranderd er niet veel hoor. Ben benieuwd wanneer we weer de nieuwe Zimlings, Atouba's en Urzaiz, Collins van de wereld te bewonderen krijgen bij Ajax.

02-04-2023 20:04

ST +23076

Klopt.

03-04-2023 19:30

Talent +693

Laat ik voorop stellen, we missen gewoon kwaliteit.
We hebben vorig jaar te veel ingeleverd. Dit hebben we verkeerd opgevangen. Te veel zwakke spelers aangetrokken. Ajax onwaardig.

Ik vind het echter wel schandalig dat een glaszuiver doelpunt zelfs door de var wordt afgekeurd. Schandalig.

02-04-2023 19:47

nightgoat +30961

Nog even doorgaan met Edje & co en Ajax kan zich zoetjes aan gaan opmaken voor de komende Condoleance League, een niveau dat het ooit zo magnifieke glorieuze Ajax thans zeker niet misstaat.

02-04-2023 19:35

MarcHogervorst +35302

Ieder voordeel heeft zijn nadeel en omgekeerd. Misschien kunnen we dan een keertje winnen? Mmmm.

02-04-2023 19:53

Koekie87 +20987

Hahaha als ze daar net zo slecht spelen als in de competitie dan is zelfs de confetti League een brug te ver voor Ajax.

02-04-2023 20:05

deMeester +11450

nou prijs is prijs dus dan zijn wij wel de enige die alle prijzen gewonnen heeft en ook nog eens als eerste!

Dag PSG, Manchester, Munchen, Milaan, Madrid, Liverpool enz

02-04-2023 20:52

Concrete +3170

Molenaar nieuwe AD en Jonk trainer, klaas Jan TD en gaan met die banaan

02-04-2023 19:26

Rockanje23 +37045

Huntelaar is mede verantwoordelijk voor de puinhopen van dit seizoen. Zou nooit meer een directie functie bij Ajax mogen krijgen.
Schoenmaker blijf bij je leest ! KJH Spitsentrainer maken

02-04-2023 19:33

WantAmsterdam +116101

LOL, Huntelaar zonder ervaring die hiervoor medeverantwoordelijk is, Jonk die tot nu toe weinig heeft laten zien als trainer.
Als je nog dieper in de shit wil, graag.

02-04-2023 20:20

Koekie87 +20987

Huntelaar is nog helemaal niet toe aan ook maar enige functie waar hij als eindverantwoordelijke de touwtjes in handen heeft.

02-04-2023 20:24

Tommyshelby +128869

Mislintat is bijna binnen.

02-04-2023 19:25

Tommyshelby +128869

https://twitter.com/Plettigoal/status/1642576161468297219

02-04-2023 19:36

MarcHogervorst +35302

'on verge to become '

Dat is ie al de hele week..

Het betekent volgens mij zoiets als: 'staat op de rand van ... te worden'.

02-04-2023 19:41

AFCACruijff14 +161448

Haha, net als Ward.

Maar deze zal vast wel tekenen. Ben er blij mee, heeft een oog voor talent en sowieso is het nu april, we hebben hoe dan ook een TD nodig. Over een maandje of 3 begint de eerste training alweer.

02-04-2023 20:07

Vik86 +42397

Hopen dat Stuttgart degradeerd.. Daar lopen 2 echte aanwinsten voor ajax.. Dan kan hij hun meteen daar oppikken

02-04-2023 19:51

Zonderbergwijngeenwijndal +6127

Sarretje moet gewoon lekker opstappen. Liet zijn oren hangen naar schreuder, hield hem veel te lang een hand boven het hoofd, durft niet over zijn ruzie met bosz te stappen, stelde een (onervaren) heitinga aan als coach, kan al een jaar geen opvolger voor overmars vinden en is er ook niet in geslaagd overmars te behouden, etc etc.

Tijd voor een nieuwe leiding.

02-04-2023 19:15

vanreenen +10244

Ik kan mij er niet (meer) druk om maken. Dat doen de spelers ook niet, dus waarom zou ik dat wel doen. En zij verdienen vele malen meer poen, terwijl zij het slecht doen. Daar wringt de schoen. Want ook Kudus is uit zijn doen.
Volgend jaar vertrekken gelukkig Timber, geen schim meer van zijn tijd naast uitblinker Martinez. En ik hoop op een Argentijnse verdediger, een spelmaker, een knappe rechter vleugelverdediger, Hato op linksachter en een zeer goede linksbuiten. Jammer dat Ajax Wijnberg of hoe die gozer heet, niet kon huren van Tottenham Hutspot i.p.v. te kopen voor 30M. Weggegooid geld evenals de 10M voor Dalwijn, of hoe die gozer ook heet. Drama aankopen. Daarnaast hoop ik dat Bosz de nieuwe trainer wordt en dat Sar er snel uitgeschoten wordt. Drama die vent en net zo slecht als Schreudeur gepresteerd heeft.

02-04-2023 19:12

Engeltje +7351

Nieuwe realiteit, een Feyenooit supporter voelt wat normaal gesproken een Ajax supporter voelt en precies het omgekeerde ook. En ik zeg je dat gaat nooit wennen, graag weer terug naar normaal.

02-04-2023 18:55

Ajacied33 +36706

Bij Feyenoord voelt een supporter zich structureel klote. Bij ons is het een incident. Je weet nu al dat we volgend seizoen weer kampioen worden.

02-04-2023 21:40

Lekkerhoor +3381

Ik vraag mij even hardop af of het voor Ajax goed zou zijn als ze ook direct worden uitgeschakeld in de beker. Dan is het seizoen maar voorbij en kunnen ze gaan bouwen aan volgend seizoen.

Straks komen ze weer aanzetten met het verhaal dat het allemaal zo slecht nog niet was.

02-04-2023 18:54

arantes12345 +2321

Plek 2 is pas na de laatste speeldag vergeven

02-04-2023 19:02

Lekkerhoor +3381

Hehe goed punt. We gaan zien wie het cadeau uitpakt.

02-04-2023 22:56

Danielson +50330

We zijn Feyenoord niet..

02-04-2023 19:05

Lekkerhoor +3381

Gelukkig niet haha. Dat zou dit pas helemaal een ramp seizoen maken!!

02-04-2023 22:57

eenAjaxfan +20328

Schei toch uit met die kinderachtige posts...
Als we al geeneens een TD kunnen vinden.
Waar halen we dan ook nog een AD vandaan?

02-04-2023 18:51

afct +8963

Misschien dat we een ad moeten aanstellen die wel een td kan vinden ? Is dat niet nu net het probleem met Edwin?

02-04-2023 18:54

Koekie87 +20987

dat heeft weer te maken met het handelen van v.d. Sar die een deal heeft laten klappen met Alex Kroes maar die ook niet zat te wachten op een hereniging met Peter Bosz. Je mag het v.d. Sar best kwalijk nemen dat we na meer dan een jaar nog geen eens een behoorlijke technisch directeur hebben gevonden maar ook dat er een onervaren trainer als Heitinga voor de selectie staat.

02-04-2023 18:59

eenAjaxfan +20328

Ik krijg steeds meer het idee dat er om die Kroes geroepen wordt, omdat "Van der Sar hem niet wil"...
Maar heeft Van der Sar zo veel te willen dan?
Gaat de RvC daar niet over?
Maar ja, daar was geen technische man meer, omdat Blind Sr. ineens niet meer terugkwam na het WK.
Waarom hoor ik daar niemand over?
Hij wilde ineens meer tijd voor zichzelf... Natuurlijk!
Dat was gewoon omdat zoonlief niet altijd werd opgesteld.
Dan ben je in mijn ogen geen clubman, maar gewoon een zielig figuur.
Met een complete RvC was er misschien al een TD.
Maar nogmaals, daar hoor je niemand over.
Nee, Van der Sar is de volgende zondebok....

02-04-2023 20:02

Koekie87 +20987

Toch mag je vraagtekens zetten bij de handel en wandel van v.d. Sar aangezien het al meer dan een jaar duurt voordat er een opvolger van Overmars is. Daarnaast mag je ook vraagtekens zetten bij het aankoopbeleid aangezien dat absoluut niet alleen ligt aan het handelen van twee stagiaires Huntelaar en Hamstra waarvan de laatste nu weg gaat. Daarnaast creëert v.d. Sar zelf een situatie dat hij als zondebok word gezien.

02-04-2023 20:23

eenAjaxfan +20328

Natuurlijk mag je je vraagtekens zetten.
Het is ook logisch dat dat gebeurd. Alleen kun je niet oordelen zonder alle ins and outs écht te weten...
Sommigen hier denken of doen alsof ze alles weten.
Maar dat geloof ik gewoon niet.
"Van der Sar creëert een situatie dat hij als zondebok word gezien"
Waarom dan? Omdat hij niks zegt in de media??
Maar wat moet hij zeggen dan als er niks nieuws te melden is?
Mensen moeten weer eens leren geduldig te zijn.
Het is niet zo makkelijk als sommigen willen doen geloven.
Je kunt wel allerlei namen roepen, maar die moeten zelf ook willen.
Aan de andere kant kun je ook niet zomaar iedereen aannemen die zich aanbied, dan denk ik even aan Sneijder..

02-04-2023 22:22

Omar +17166

Iemand moet met de vuist op tafel slaan, 2e worden is een must en dat gaat niet lukken als je zo blijft doorkutten. Zonder CL ga je hard moeten bezuinigen en kan je goede versterkingen volgend seizoen ook wel vergeten. Spelers lijken er totaal geen zin meer in te hebben

02-04-2023 18:42

Koekie87 +20987

Dat krijg je met zo een slapjanus als v.d. Sar die gewoon lekker blijft aanmodderen en die er zelfs na anderhalf jaar niet in slaagt om een behoorlijke opvolger van Overmars te strikken.

02-04-2023 18:44

Rolo +13699

De selectie van Ajax is verreweg de beste van de hele ED. Er is alleen geen teamspirt en geen team van gekneed. Ze gaan echt niet voor elkaar door het vuur dit seizoen en dat mis je. Als er een trainer had gestaan die net als Slot wel in staat was geweest er een team van te maken had die schaal al lang en breed onder het paasbuffet gelegen.

Je maakt mij niet wijs dat de selecties in Rotterdam, Eindhoven en Alkmaar sterker zijn individueel. Alleen dat zijn wel allemaal teams... geen einzelgangers.

02-04-2023 18:59

Koekie87 +20987

Tja en dat is ook weer te wijten aan het aankoopbeleid bij Ajax en dat er geen technisch directeur is die verstand heeft van zaken en die weet waar de selectie behoefte aan heeft. Nu hebben ze allemaal dure jongens gehaald zonder dat er ook maar enigszins een duidelijke lijn te vinden was en waarschijnlijk heeft men daarbij niet stilgestaan waar het meeste behoefte aan was binnen het elftal.

02-04-2023 19:03

Omar +17166

@Rolo

Ik denk niet dat het verschil zo groot is als wij initieel dachten hoor, op de back posities hebben de concurrenten gelijkwaardige of betere spelers. Kocku is beter dan al onze middenvelders en ook aanvallend vind ik de spelers van Feyenoord niet veel onder doen t.o.v. bijv een Brobbey of Bergwijn. Zou die Gimenez echt slechter zijn dan Brobbey? Denk het niet hoor...

02-04-2023 19:36

PH2BOT +40286

Blind, de enige speler die naar voren kan passen en je gewoon op het middenveld had kunnen laten spelen ipv bv sukkeltje Taylor, wordt door Edje Kadetje simpelweg geofferd t.b.v. Scheurbuik. En zie het resultaat: het is aanvallend alleen nog maar breien en tikkies breed of tetug. Op de training zijn hoogstwaarschijnlijk ook alle doelen al weggehaald. Breien, haken maar op goal schieten hó maar.

02-04-2023 18:39

Rolo +13699

Jup, maar meneertje Blind liep zelf de boel onderhand te saboteren, kijk volendam uit even terug. Niemand is groter dan de club... dus de bezem er doorheen.

02-04-2023 18:41

afct +8963

Misschien deden de spelers dit met een doel/ deels omdat sar niet wou praten

02-04-2023 18:45

Koekie87 +20987

Ik vraag mezelf weleens af of al die matige resultaten alleen aan Schreuder lagen en of er niet andere redenen waren waarom Ajax al meteen zo vroeg in het seizoen zo slecht speelde. Speel nu eigenlijk een beetje de advocaat van de duivel hoor.

02-04-2023 18:47

Rolo +13699

Met een doel... Ajax te laten verzuipen? Of 1 op 1 te spelen, welk belang is groter?

02-04-2023 18:48

barry1988 +24017

Dit seizoen wordt met de week slechter en slechter. Inmiddels ben je bijna weer terug op het niveau van Schreuder.
Het wordt nog een hels karwei om tweedes te worden. Als je geen CL haalt dan ben je weer terug bij af.
Kaap de deal tussen Twente en Bosz. En geef hem minimaal 1,5 jaar de ruimte om orde op zaken te stellen. Dan kan Heitinga rustig in de luwte rijpen want hij is er nog niet klaar voor. Ook al is de selectie totaal uit balans.

02-04-2023 18:36

Rolo +13699

Je gaat geen tweede worden als je zo blijft spelen als je nog naar Eindhoven en Twente moet en Az thuis. In deze vorm zijn dat 9 verliespunten en woensdag einde beker.

02-04-2023 18:40

MarcHogervorst +35302

Moet je dan tweede worden? Hoeveel scheelt dat financieel dan? Sportief zie ik er helemaal geen noodzaak in. Sterker nog, met dit team, als het niet beter wordt, heb ik helemaal geen zin in wedstrijden in de CL waar je volstrekt kansloos bent. Als supporter doet die tweede plaats 'an sich' me helemaal geen ene k-t.

02-04-2023 18:56

Rolo +13699

Nee lekker met Ajax de confetti league in. Lopen we daar weer allemaal op de klagen. Je moet het hoogst haalbare opteren, en dat is nu de tweede plaats. Daarna doorselecteren en op naar een nieuw Ajax.

02-04-2023 19:01

nightgoat +30961

Morgenochtend bij het ontbijt wordt het weer heel moeilijk voor Edje want wat zal hij doen...kiest hij voor de gekleurde vruchtenhageltjes op een wit bammetje zonder korstjes of tóch maar een snotterig zacht gekookt ei ?

02-04-2023 18:36

JaapStam +137017

Deze mensen maken altijd zichzelf belachelijk; @Pingelaar, @aschja, @GNBL en @Sjaakvaak!!! Iedereen met een andere mening, dan komen altijd 1 van deze gasten als de kippen er bij dat je een Poetin lover bent, pro Rusland, of Pro Tadic, Pro F-Side en noem maar op!!! Viel mij laatst hoe ze mijn gappie te grazen namen; @Marc Hogervorst!!! Wat een trieste figuren zijn jullie zeg!!! Thuis op de bank iedere dag met een wajong uitkering!!! Wel altijd de grootste mond, maar om zelf actie te ondernemen!!! Ho maar!!! Zijn ze te lui voor!!! Zulke gasten heb je zo door hoor!!! Waren er maar types als; @Marc Hogervorst, @oxxer, @Web, @Mocrodammerr, @WantAmsterdam, @Keizer, @Bc te P, @trodat4030, @Tommyshelby, @LukaLitmanen, @Patrick78, @Noxin en ga zo maar!!! Die guys spelen nooit op de man, of op de persoon met een andere mening!!! Heerlijk vindt ik dat!!! Heerlijk babbelen over ons aller Ajax ipv zeiken op andermans mening, of hoeveel likes iemand krijgt!!! Dan verlaag je jezelf tot een niveau als een puber die zijn zin niet krijgt!!! Al zou iemand duizend likes krijgen, wat boeit mij dat nou!!! Interesseert mij echt geen ene hol hoor!!! Ik kom hier voor de fun om over voetbal te praten!!! Maar vandaag na de wedstrijd Eagles - Ajax komen mensen in eens boven drijven die volgens mij niet zo mogen!!! Prima hoor!!! Maar ga er aub er niet meer door!!! Hou het gezellig hier!!! Het is voor mij een Ajax stamcafé lekker over Ajax, of zo nu en dan over dingen te praten!!! Vindt ik helemaal prima!!! Maar weer constant over zoveel likes op een post van mij!!! Ik zeg bij deze voor de aller laatste keer; HET ZIJN MIJN LIKES OF NEP ACCOUNTS NIET!!! @AS heeft het bevestigd, en nu weer door over ons aller Ajax!!! Dit moest even gezegd worden!!!

PS: ik heb bewust 1 naam erbuiten gelaten, dat moest en vindt hem nog steeds aardig!!!

02-04-2023 18:29

LukaLitmanen +82018

Sjaakvaak heeft wel vaak cancel culture achtige opmerkingen inderdaad..

02-04-2023 18:31

JaapStam +137017

Komt omdat ik voor Ajax en Rode Ster Belgrado ben!!! Hij legt de link neer gelijk bij Rusland en Poetin!!! Ik denk gast; ik heb geen link met Rusland en Poetin is een psychopaat eerste klas!!! Als je daar een verkeerde mening hebt, wordt je gelijk van Moskou door gestuurd naar Siberië!!!

02-04-2023 18:34

GNBL +89956 moderator

Tijd voor je medicatie Jaap. Ga lekker ergens anders zielig doen.

02-04-2023 18:35

JaapStam +137017

Dit is niet zielig, het is de waarheid!!! Jij speelt weer op de man met het woord medicatie!!!

02-04-2023 18:37

GNBL +89956 moderator

🤡

02-04-2023 18:38

JaapStam +137017

Jij wordt volgens mij nooit volwassen met je clown emoij!!!

02-04-2023 18:39

Bc te P +22130

Jaap, hou er ook rekening mee dat sommigen nog geen 15 zijn, laat die kinderen jouw humeur niet verzieken jongen. Probeer erboven te staan ;)

02-04-2023 18:42

Pingelaar +13254

Kan je het niet alleen af omdat je jan en alleman erbij haalt?

Wat loop jij toch allemaal te krijsen zeg.

Ga lekker zo door. Ik zit er met popcorn bij!

02-04-2023 18:38

JaapStam +137017

Gedraag je dan is normaal ipv op de man spelen!!! Gaat toch nergens over!!!

02-04-2023 18:40

Aldinho_nl +1061

Jij speelt nu ook op de man😉

02-04-2023 18:49

JaapStam +137017

Eens!!! Maar moest even eruit mijn frustratie!!!

02-04-2023 19:13

Ajacied33 +36706

Wauw, waar je je druk om kan maken zeg

02-04-2023 18:50

JaapStam +137017

Ik wilde nog meer lap tekst schrijven, maar geen zin meer in!!!

02-04-2023 19:07

MarcHogervorst +35302

Misschien ben ik door al mijn politieke postings op Twitter en Facebook wat ongevoelig geworden. Maar Jaap:

"Viel mij laatst hoe ze mijn gappie te grazen namen; @Marc Hogervorst!!!"

Euh, zelf niet zoveel van gemerkt eigenlijk. Maar ja, op die andere on line platforms krijg ik nog veel meer zuur over me heen! Ik ben het gewend. En op Twitter en zo, ben ik zelf ook nog even tien keer zo erg. En ja wat ik buiten de nieuwe media nog meer doe, in de frisse buitenlucht, dat hou ik liever voor me. Je weet nooit of de AIVD meeleest Jaap!!! Kortom ik ben nog veel erger gewend! :-)

02-04-2023 18:50

JaapStam +137017

Geheugen verlies???!!! 😅!!! Maar dit; ''Ik ben het gewend.'' dat kan wel zo zijn, maar nu kunnen mensen iemand zomaar verbannen terwijl ik de dader niet ben van die nep likes!!! Dat gaat heel makkelijk tegenwoordig!!!

02-04-2023 19:00

MarcHogervorst +35302

Waarom zijn die nep likes erg dan? Dat moeten ze zelf dan regelen. Dat je alleen kan 'liken' als je ingelogd bent. Is simpel hoor, andere sites hebben dat ook. Al eerder gezegd dat daarom die likes niks voorstellen.

Overigens ben ik dan computer programmeur, en ik heb dus een half dozijn apparaten hier staan, waar een half dozijn verschillende browsers op zitten. Als ik wil kan ik je zo vijftig likes geven! 😅

02-04-2023 19:05

JaapStam +137017

Daarom, het boeit mij echt geen ene reet hoeveel likes iemand krijgt!!! Ik kom hier voor de fun!!! Dat gelul iedere keer over die likes komt mijn strot uit gap!!!

02-04-2023 19:08

MarcHogervorst +35302

Niks van aantrekken Jaapie!!! Gewoon even diep adem halen en van je af laten glijden.

02-04-2023 19:25

komopajax777 +13234

Wat een rare constatering dat ook Conceicao het tij niet kon keren.Hij heeft heel kort gespeeld en was zeer dreigend.Hij had eerder ingebracht moeten worden.Aan een Lucca heb je echt niets in
de lucht.Hij is een ballwatcher en over de grond ook niet goed genoeg.Een grote schoonmaak van
de selectie kondigt zich aan.En ook bestuurlijk graag.

02-04-2023 18:28

Rikkie66 +22815

Hopen op een tussen jaar en geen tussen jaren.

02-04-2023 18:24

Willem410 +3119

Ik begin me steeds meer af te vragen of het niet beter voor Ajax is om 4e te worden en er aankomende week roemloos af te gaan in de kuip.
Het lijkt mij bijna de enigste manier waardoor er nog ogen open zouden kunnen gaan.
Stel we worden 2e of pakken door een wonder de beker nog dan is het straks in de ogen van de huidige bestuurders allemaal nog zo slecht nog niet.
In 2018 beleefde we ook een rampjaar, dat deed ook ogen open gaan die anders nooit open waren gegaan.

02-04-2023 18:23

LuisSuarez01 +5403

Pijnlijk ook wel dat t huidige seizoen dan met de huidige puinhoop extra lang lijkt te gaan duren. Woensdag normaliter een mooi vooruitzicht en favoriet zijn. Hoe anders nu?
Zondag ons Ajax maar weer steunen thuis tegen Fortuna over wie we ons tot aan dit seizoen alleen afvroegen hoeveel t zou worden. Nu hopen dat we niet weer tegen puntverlies aanlopen etc

02-04-2023 18:21

PH2BOT +40286

Heeft Edje al de kuierlatten genomen? Vast niet.

02-04-2023 18:19

Koekie87 +20987

Die wacht op zijn bonus en kan pronken met die retro lijn van adidas die ze afgelopen dagen hebben gepresteerd. Voor de rest is het vrij rustig rond contract verlengingen, een opvolger van Blind in de RvC en een nieuwe technisch directeur.

02-04-2023 18:22

Koekie87 +20987

Ajax mag zich terecht zorgen gaan maken dat ze nog wel tweede gaan worden aan het einde van het seizoen. Is toch om je kapot te schamen dat je met zoveel kapitaal op het veld niet weet om te winnen van Go Ahead Eagles en dat je straks als je niet oppast gewoon derde of zelfs vierde word. Mocht dat gebeuren dan word het helemaal onaantrekkelijk om voor sommige potentiële spelers naar Ajax te komen want zit geen topper te wachten op Europa League of Conference League. Ook zal er dan een leegloop komen van spelers en blijven de spelers over zonder restwaarde zoals Klaassen en Tadic.

02-04-2023 18:18

Hakkie +781

Wij zijn daar eerder geweest en hebben het toen met eigen jeugd gered. Is dus wellicht een zegen voor de jeugd en voor Ajax zelf.

02-04-2023 19:36

Vincent.d +4212

Bizar is dat ik het rond de 60de al zag aankomen... dat ik me er toen al bij neerlag

02-04-2023 18:17

Steffenhagen +37825

Iedereen die denkt dat Ajax een elftal nieuwe spelers gaat halen : forget it . Ajax krijgt met de week minder te besteden als het zo doorgaat . Als je Timber , Alvarez en Kudus dus verpatst dan houd je netto een bedrag over waarvoor de TD ongeveer de helft mag besteden , zo leert de ervaring bij Ajax . Dus : voor circa 30 miljoen moet je de selectie op niveau brengen . En dan is er ook nog eens weinig salarisruimtw door het wanbeleid . En eigenlijk had je dat plan nu al moeten uitvoeren en ook dat lijkt voor geen meter te gaan lukken .directie en RVC mogen wat mij betreft hun biezen pakken . Echt compleet gefaald

02-04-2023 18:11

PH2BOT +40286

Niemand die nu nog bij Ajax wil komen spelen want geen CL. En JA sucks. Worden zware jaren omdat we een clubleiding hebben die allemaal liever met hun eigen leuter lopen te pielen dan vol voor de club te gaan. En stop ook eens met het halen van al die in het buitenland mislukte spelers. En Z.Amerika levert minstens net zo veel shitzooi aan spelers als toptalent. Daar ligt voor ons echt de heilige graal niet. Onze jeugdopleiding sucks, onze scouting sucks en onze clubleiding sucks. Heb je dan ook nog multimiljonair spelers in het veld staan die het ook allemaal wel geloven ..nou dan krijg je deze kolerezooi dus als resultaat. EDJE BEDANKT!!!

02-04-2023 18:26

Bc te P +22130

Je kan ook kwaliteit intelligentie en gedrevenheid scouten voor weinig geld

Kakkerlakken is daar een voorbeeld van

02-04-2023 18:28

Koekie87 +20987

Dan mag Ajax eerst wel gaan zorgen voor een behoorlijke opvolger van Overmars aangezien we daar ook al meer dan een jaar op wachten.

02-04-2023 18:34

Bc te P +22130

Yep en een ervaren trainer met hardere aanpak, zowel op mentaal als fysiek gebied

02-04-2023 18:37

Reyden +1393

Inderdaad. Feyenoord is helaas het voorbeeld dat een zak met geld geen doelpunt kan maken.

02-04-2023 18:40

Koekie87 +20987

Tja ik denk eerlijk gezegd dat ze gewoon doorgaan met Heitinga omdat v.d. Sar totaal niet adequaat handelt. Zie je ook met het zoeken en aanstellen van een technisch directeur. Waarom duurt dit zo ontzettend lang en welke trainer wil zich volgend jaar aan Ajax branden aangezien het afbreuk risico enorm is al er niet meteen resultaten worden gehaald na een belabberd seizoen.

02-04-2023 18:42

Bc te P +22130

Spijt me dat ik dit moet zeggen, maar ik zie t gewoon niet in Heitinga, puur persoonlijke mening

02-04-2023 18:47

Koekie87 +20987

Je bent niet de enigste die het niet ziet zitten in Heitinga hoor. Hoop ook niet dat hij volgend seizoen voor de groep staat.

02-04-2023 18:55

MarcHogervorst +35302

Ajax vroeger ook! En we stonden ook bij jonge talenten bekend als een club waar je snel een kans kreeg. Long ago and far away.....

02-04-2023 19:01

Bc te P +22130

Precies, geef vos en hato maar de kans bijvoorbeeld

02-04-2023 19:07

Koekie87 +20987

Baas speelde vandaag toch ook en spelen gewoon gelijk tegen Go Ahead Eagles. Is gewoon geen team en word nodig tijd om door te gaan selecteren. Je kan er nog zoveel jeugd ingooien of spelers halen, zolang het geen team is maak je geen schijn van kans.

02-04-2023 19:14

Bc te P +22130

Omdat de ervaren dragende spelers niet goed genoeg (meer) zijn

02-04-2023 19:24

Koekie87 +20987

Nou mooi toch. Laat zo een jongen maar zijn kans grijpen als andere het niet laten zien.

02-04-2023 19:49

anre +505

Nee, het is geen wijsheid achteraf om de uitgave van 50 miljoen voor Bassey en Bergwijn onbegrijpelijk en fataal te noemen, want dat deed ik al zodra die aankopen bekend werden. En het ergste is dat je nog jaren aan die miskopen vastzit. Nog zo'n pijnlijke constatering vooraf: dit seizoen zit er niet meer in dan een vierde plek, want PSV en AZ gaan minder punten verspelen en hebben een veel makkelijker programma.

02-04-2023 18:05

Jutter1 +4316

Dat lijkt mij de meest waarschijnlijke conclusie. Ook een 2e plaats lijkt nu een utopie, heb dat al eerder gezegd. Dit elftal moet zeker 8 a 9 spelers van het huidige team vervangen om volgend seizoen voor de nat. prijzen mee te kunnen gaan doen! Zal niet alleen een forse duit gaan kosten, maar betekend tegelijkertijd volledige verdamping van de transferinkomsten in de afgelopen zomer, waarin men het bij Ajax bestond om bijna een heel elftal te verkopen en waar men bij Ajax voor veel geld talentloze spelers/vervangers aantrok, tel uit je winst!! Lijkt mij erg verstandig om de hiervoor verantwoordelijke personen subiet de deur te wijzen om een dergelijk miserabel scenario volgend seizoen te kunnen voorkomen!!

02-04-2023 18:19

Koekie87 +20987

Tja en wie gaan ze dan weg doen. Tadic die al lang over zijn top is laten ze volgend seizoen gewoon nog lekker aanmodderen onder het mom van een leider voor het nieuwe Ajax, zelfde geld voor Klaassen. Daarnaast ga je voor veel spelers geen top bedragen vangen en toppers hebben straks totaal geen interesse om bij Ajax te komen ballen als we Europa League of Conference League gaan halen. Krijg je weer van die kneuzen bij Ajax zoals Zimling en noem het allemaal maar op.

02-04-2023 18:26

Hor +276

Ik ken Ajax niet meer terug.
Wat slecht!
Natuurlijk weer blunder of subjectiviteit VAR maar ook wanbeleid is de reden van dit seizoen.
Zie toekomst slecht in. RVC leuk maar geen voetbalkennis.
Falen van RVC en of Van der Sar
Wat een slechte aankopen
Ook Heitinga niet geschikt voor Ajax als hoofdtrainer.

02-04-2023 18:01

suarez30 +361

Probleem is kwaliteit en mentaliteit.
Mentaal: Berghuis, Taylor, Bergwijn, Wijndal
Kwaliteit: Sanchez, Bassey, lucca, Baas,
Rensch. Tadic heeft veel betekend maar kan niet meer. Klaassen harde werker meer niet.
Geen T.D. geen coach geen tech.man in rvc. Vd Sar die niks doet. Club is zo ver weg gezakt in Korte tijd.
Op korte termijn niet op te lossen vrees ik als we geen CL inkomsten gaan krijgen volgend seizoen.

02-04-2023 18:01

LuisSuarez01 +5403

Dit seizoen spelen we vanaf de afstraffing thuis tegen Napoli een verloren seizoen. Veel te veel kwaliteit ingeleverd. Nieuwe aankopen die niet presteren ongeacht welke trainer er kennelijk voor de groep staat. Sterkhouders die overtuiging,zelfvertrouwen maar ook scherpte missen. Veel spelers die - verbazingwekkend vind ik dat- gewoon niet fit genoeg zijn. Dat we vaak op cruciale momenten benadeeld zijn door scheidsrechterlijke fouten doet niets af aan t gegeven dat we dit seizoen kwaliteit te kort komen om prijzen te pakken. 2e plek.met aansluitend bezem door huidig technisch /scoutings beleid halen, doorselecteren moet t perspectief zien om ons Ajax weer als Ajax te kunnen gaan zien voetballen.

02-04-2023 17:59

Redandwhitesuper +647

Wat een gejank weer om de arbitrage… kom op zeg. Wij zijn Ajax en moeten daar gewoon met 3-0 winnen! En Alvarez komt wederom weer goed weg, mogen we ook niet over klagen

02-04-2023 17:52

Bobje99 +7085

En het moment van affluiten bij rust kwam ook niet slecht uit dus inderdaad niet te veel klagen over de arbitrage

02-04-2023 17:58

Marcw1972 +16580

Heitinga heeft het dus helaas ook niet. Wel makkelijk om Wijndal en Bassey te slachtofferen, maar Tadic die als een natte krant speelt durft hij niet te wisselen. En dan alsnog Wijndal brengen...waar slaat dat op? En Chico veel te laat gebracht

02-04-2023 17:49

ajaxwestland09 +28948

Armoedige selectie
Armoedige trainer
Armoedige AD
Armoedige hoofd scouting

Dan krijg je zo seizoen

02-04-2023 17:48

ST +23076

En geen technisch directeur en geen technische commissaris.

02-04-2023 17:53

DanTheMan +554

Dat eindeloos getik zelfs nog in de zestien is achterlijk. Net als de manier zoals de doeltrappen genomen worden.

02-04-2023 17:47

FelixGassenlicht +8955

Uithuilen en opnieuw beginnen volgend seizoen

02-04-2023 17:47

PH2BOT +40286

ja goed idee...maar met wàt?!!

02-04-2023 18:30

Redandwhitesuper +647

Het seizoen wordt steeds triester…. Vliegen totaal kansloos uit Europa en we eindigen straks nog derde of vierde in de ED… mark my words… En die beker, als je die al wilt winnen gaat natuurlijk ook naar Eindhoven of 010

02-04-2023 17:45

GNBL +89956 moderator

Haal Brendan Rodgers binnen voor volgend seizoen!

02-04-2023 17:37

ajaxwestland09 +28948

Ik denk als die Duitser mislintat komt er ook een duitse trainer voor de groep komt te staan

02-04-2023 17:41

WantAmsterdam +116101

Er lopen veel goeie Duitsers rond, zeker meer dan Nederlanders. Kijken wat haalbaar is, Nagelsman lijkt me helaas te hoog gegrepen.

02-04-2023 17:50

Koekie87 +20987

Alles beter dan die Nederlandse middelmaat zoals Schreuder, Heitinga en noem ze allemaal maar op.

02-04-2023 18:20

ajaxcied4life +26047

Breng de organisatie maar eens op orde. Waar blijft de technische commissaris? Is het zo moeilijk om een ajaxman te vinden die erin wil participeren?

02-04-2023 17:28

MarcelvTol1971 +15330

We gaan een paar schijtweken tegemoet, en dat begint al woensdag.
Ajax heeft geen enkele kans uit bij Feyenoord, kan je nog zo optimistisch ingesteld zijn dat gaat echt niet gebeuren. We krijgen die lampies nog en AZ. Ik zie het niet zitten en Heitinga is ook niet de oplossing. Je moet echt op zoek naar een nieuwe trainer, dit is te vroeg.
Ik ben bang dat we vierde gaan worden, alle puf is uit het elftal. Zou het WK toch zijn stempel drukken of is het alleen het trieste aankoopbeleid.
Het wachten is op de technisch directeur.
En een ander punt #vanderSarOUT !!!!!!! Wat maakt die er een bende van........

02-04-2023 17:24

Sjonnie +18814

Oh ja, wat me ook opviel vandaag: ik heb Ajax vandaag 1 keer, echt maar 1 keer vol zien doorjagen.
Toen Brobbey die overtreding maakte aan de zijlijn ...
Dat was de enige keer dat ze aanzetten om Go Ahead af te jagen.

Oke, dat heeft ook met fitheid te maken; daar had ik al iets over gezegd ...

02-04-2023 17:21

wendoo9 +8119

Hoe willen we in Godsnaam kampioen willen worden met een pappen en nathouden selectie. Elke week schuiven schuiven en maar schuiven. Geen vastigheid, en aan sentimenten blijven plakken. Zie vandaag weer sommigen die geen pepernoot raken maar mogen blijven staan. Zie AZ gisteren pleuren hele voorhoede eruit. We leven gewoon al een hele tijd in een ilusie met dit elftal.

02-04-2023 17:15

Pingelaar +13254

Wat maakt je jezelf weer belachelijk Jaap.

02-04-2023 17:13

aschja +20588

Die gast maakt zich nonstop belachelijk. Met al zn groupies om hem heen.

02-04-2023 17:27

Pingelaar +13254

"de F-Side"

😂😂😂

02-04-2023 17:36

Ajacied33 +36706

Wats keburd

02-04-2023 18:02

lodeiro +609

Niet zaniken, het leek godverdomme nergens op. Als ajax zijnde ben je toch nier afhankelijk van de arbiter uit bij gae. Die moet je gewoon met 3 0 oprollen

02-04-2023 17:11

TontoKarnaggel +42509

Eens, al keuren ze dit seizoen nog alle doelpunten van ons af, we hebben het over onszelf afgeroepen en krijgen wat we verdienen. Maar toch....als er 3 profesionele scheidsrechters samen in een hokje zitten en ze met zijn alle concluderen dat de doelpuntenmaker achter zijn man staat op het moment van spelen, dan zou het toch leuk zijn als ze het betreffende doelpunt voortaan goed keuren. Niet eens voor ons hoor, maar gewoon in het belang van het voetbal in het algemeen....

02-04-2023 17:17

VOETBALisOORLOG +1780

Ik denk dat er nu trammelant in de tent is. Er gaan zeker koppen rollen.

02-04-2023 17:09

TontoKarnaggel +42509

Hahaha, dat lachwekkende gehaast in de laatste 10 minuutjes van ons altijd. Dat moet voor de concurrentie echt heerlijk zijn om naar te kijken. Voor de 341e keer opeens gaan rennen en vliegen, ballen naar voren rossen, op denkbeeldige horloges wijzen, gehaast ingooien, ballen uit handen van tegenstanders rukken en geirriteerd naar de scheids kijken, en dat allemaal in de wetenschap dat het werkelijk waar toch nooit lukt en het allemaal weer eens voor niets is. Een beetje als een wielrenner op achterstand die de laatste kilometer opeens voluit gaat sprinten terwijl de kopgroep 15 minuten geleden al gefinisht is, zielig en lachwekkend tegelijk....

02-04-2023 17:08
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.