Branie: 'Schreuder ziet progressie bij Ajax, maar ik niet'

door Thijs Zwagerman 308

Bron Ajax Showtime

Branie: 'Schreuder ziet progressie bij Ajax, maar ik niet'

door Thijs Zwagerman 308

Bron Ajax Showtime

Laatst geüpdatet

Ajax is in de Champions League gewogen en te licht bevonden, nu viermaal op rij. Napoli en Liverpool maakten samen vijftien goals tegen de Amsterdammers. In Branie, de Ajaxpodcast van Het Parool en Ajax Showtime, wordt de thuiswedstrijd tegen Liverpool (0-3) nabeschouwd en wordt er besproken hoe het na 35 goede minuten zó mis kon gaan.

Trainer Alfred Schreuder liet na afloop weten dat hij progressie ziet bij zijn ploeg. 'Die zie ik niet', zegt Paroolverslaggever Dick Sintenie. 'Ik zie lethargie, vooral achterin. Er is nog altijd geen goede defensieve organisatie. Dat is toch wel kwalijk.' Presentator Menno Pot gaat nog een stap verder: 'Het lijkt eerder alsof Ajax zich sinds de start van het seizoen achteruit heeft ontwikkeld.'

Gelukkig valt er ook iets leuks te bespreken: Ajax O18 boekte in de UEFA Youth League namelijk een knappe 3-1 overwinning op Liverpool en overwintert. Ajax Showtime-redacteur en jeugdwatcher Thijs Zwagerman neemt die prestatie onder de loep. En laten we niet vergeten: Ajax 1 overwintert vrijwel zeker óók, maar dan in de Europa League, waar het gezelschap zal hebben van clubs als FC Barcelona, Manchester United en waarschijnlijk ook Juventus.

Ajax wacht een weekend zonder wedstrijd, maar maandag is Branie er gewoon, met een speciale gast: ex-Ajacied Sonny Silooy, die komt vertellen over zijn loopbaan en zijn biografie.

Branie is dit seizoen elke maandagmiddag om 12.00 uur én op de ochtend na Champions League-duels te beluisteren via Spotify, iTunes en onze website. Luister de nieuwe aflevering nu!

Thijs Zwagerman (Twitter: @ThijsZwagerman | e-mail: t.zwagerman@ajaxshowtime.com)

Lees meer over:
Plaats reactie

louis60 +11472

Ocampos, Sanchez, Grillitsch, Wijndal, Kaplan(blessure), Lucca, Mallejan en die kleine Portugees worden niet of nauwelijks gebruikt door Schreuder. Tadic en Bergwijn staan zelden op goede plek. Pasveer wordt aan alle kanten gepasseerd. Bassey, Klaassen, Sanchez en Alvares bouwen slecht op. Kortom: Ajax is alleen nog in staat van zwakke ploegen te winnen. Dat is de schuld van H2(slechte aankopen)en Van der Sar maar vooral van Schreuder. Als supporter kan je helaas niet meer doen dan een wit zakdoekje meenemen en hopen op betere tijden.

31-10-2022 10:23

Skajhigh +2258

Waar is Mo Ihattaren?

30-10-2022 20:56

Oxxer +163874 moderator

Op weg naar de uitgang, daar gaat Ajax echt niet mee verder. En terecht, teveel gedoe, misschien is een carrière in social media wat voor hem.

30-10-2022 21:02

Ajaxtrouw +6339

Grappig al die artikelen onder “opinie”. Iedereen adviseert maar. Ze weten het allemaal zo goed……met de kennis van vandaag

30-10-2022 08:55

Eurysaces +29507

Ik hoop dat de witte zakdoekjes mee gaan als ze op moeten tegen PSV, op geen enkele manier is er een aanleiding om aan te nemen dat ze daar voor een resultaat kunnen gaan.

Schreuder is met afstand het slechtste wat Ajax is overkomen, het is de kerst op de taart van alles en iedereen binnen Ajax die het voetbal er uit wil hebben.

30-10-2022 08:12

chino +1172

Enige progressie is dat iedere nederlaag het ontslag van Schreuder dichterbij brengt.

29-10-2022 13:16

Altijdindestraat +39882

Top hoor hopen dat je club verliest

30-10-2022 07:58

jerryisthename +31712

Het hoort natuurlijk niet, maar het is begrijpelijk. Dit krijg je als het bestuur niet goed bestuurt en iemand die al lang ontslagen had moeten worden, niet ontslaat.
Ik word er vaak ook moedeloos van dat iemand die zo slecht zijn werk doet - waar het ook nog om heel veel geld gaat wat verloren wordt - maar mag blijven zitten. Dat zie je echt bijna nergens in het bedrijfsleven.

30-10-2022 08:35

AjaxAddicted +2988

Maar dan mag de rest ook mee. Hamstra en Hunt en degene die hen hebben aangesteld en dat is Edwin…

30-10-2022 08:45

MSwertz92 +322

Waarom spelen wij dit weekend niet ? Weet iemand dat ?

29-10-2022 10:06

AlexLitmanen10 +14361

Ajax Vitesse is verzet.
Dit Ivm de championsleague.

Ik Hoop vooral dat schreuder alles op de rit krijgt voor de pot tegen psv

29-10-2022 10:42

MSwertz92 +322

Thanks, beide !

29-10-2022 21:47

Omar +17166

Ajax heeft de wedstrijd laten verplaatsen zodat ze zich kunnen voorbereiden voor Rangers

29-10-2022 10:42

jerryisthename +31712

Schreuder beslist alles bij Ajax. Hij had een verjaardag gister en vandaag wilde hij nog even een wandeling maken met Taylor met het mooie weer.
De RvC vond het goed en de directie vindt alles goed wat Schreuder betreft.
Vandaar dat Ajax dit weekend niet speelt.

30-10-2022 08:37

goajaxgo +14124

Is ie al weg?

28-10-2022 23:12

jerryisthename +31712

Neen...🙄
En ik heb nog slechter nieuws voor jou; ik lees je comment nu in 2023....dus wen er maar aan dat hij nog veel langer blijft.😅

29-10-2022 16:31

rich67 +6658

🎵 🎵We’re running to nowhere 🎵🎵
….hoorde ik net op de radio. Dacht (helaas) direct aan Ajax

28-10-2022 22:02

WillyBrokamp +11117

Stuck between a rock and a hard place...

28-10-2022 21:34

Flipper33 +6826

Ik zie het ook niet en Ajax heeft bar slecht ingekocht

28-10-2022 20:30

NoPants +7480

De coach zet het verschrikkelijk neer, maar ik vind de aankopen helemaal niet zo slecht. Het is algemeen bekend dat je meer betaalt als je zelf net giga inkomsten hebt gehad.

Brobbey en conceicao zijn precies de talenten die we moeten kopen. Brobbey is heel zuur hoe het gelopen is, maar dat is nu eenmaal zo. Hij is die prijs wel waard. H2 is niet verantwoordelijk dat hij vertrokken is destijds.

Bergwijn en bassey zijn duur betaalt. Toen het goed liep waren het topaankopen, en nu is het brandhout. Het hele team draait niet, ik verwacht dat wanneer het weer loopt ze beide sterkhouders gaan worden.

Grillitsch was gratis. Goede gok om te kijkennof hij alvarez kan vervangen.

Sanchez twijfel ik nog over. Lucca is gehuurd, en kaplan heeft nog niks gespeeld. Moeilijk beoordelen.

Over het algemeen slaagt ongeveer de helft van de aankopen. Ik denk dat deze zomer prima in dat plaatje past.

29-10-2022 09:27

hetgroteajax +659

Die kaplan kan een grote worden. Die bassey is helemaal niet zo slecht voor een 22 jarige, heeft nog wat meer tijd nodig.
Die Ocampos was een matige aankoop, verder hebben ze het helemaal niet zo slecht gedaan. Blind en alvarez vind ik dit seizoen heel matig. Veel hoop voor de komende jaren met het talent wat we hebben binnengehaald.

29-10-2022 15:43

Ferd +38371

Ocampos is gelukkig alleen maar gehuurd.

30-10-2022 04:52

Odysseus +14246

Geheel mee eens, behalve dat ik denk dat Sanchez en Wijndal overbodige aankopen zijn en eerstgenoemde ook echt tekort komt.

30-10-2022 08:06

michaellaudrup +4660

Hij ziet overal aanknopingspunten in, in elke situatie die per ongeluk ontstaat.

28-10-2022 20:09

Sjaakie +5798

'Hét uithangbord van Ajax' zijn ook Schreuder en Van der Sar: alle 3 te licht. En Blind sr. is van hetzelfde niveau.

28-10-2022 19:30

PJS +4991

Klaar met Schreuder. Heel snel afscheid nemen. Is geen goede match gebleken. Geen chemie met spelers en publiek. Goede assistent maar geen hoofdtrainer. Verlos ons Edwin.

28-10-2022 16:45

DannyAdam2 +3386

Wie wil je als opvolger?

29-10-2022 00:27

Eurysaces +29507

Al is het de zak aardappelen bij de Jumbo, als Schreuder maar vertrekt.

Beste optie die direct vrij is, is Bosz. Daarnaast ook belangrijk voor de club zelf, een man die staat voor het voetbal van Ajax. Op dit moment is Ajax in gevaar met figuren die er alleen voor zichzelf zitten. Danny voorop.

30-10-2022 08:16

Spelvreugde +4607

Vraagje: Is Schreuder al ontslagen?

28-10-2022 16:27

Ajax4glory +3262

Helaas niet

28-10-2022 18:41

Sjaakie +5798

Ik kan me niet herinneren dat ik zo'n hekel aan een Ajax-trainer heb gehad.

28-10-2022 15:45

Spelvreugde +4607

Dan moeten we terug naar Jol denk ik.

28-10-2022 16:27

Invincibles +5193

In die tijd hadden we tenminste Suarez en Pantelic die voor vermaak zorgde voorin.

29-10-2022 13:43

Eurysaces +29507

Natuurlijk ziet Schreuder progressie, die moet een fantasiewereld in stand houden om zijn salaris te blijven ontvangen..

28-10-2022 14:14

Mike1 +5342

Off topic; extra pijnlijk vind ik dat PSV tot 2x toe een prima wedstrijd laat zien tegen Arsenal terwijl wij 2x compleet worden weggetikt door Liverpool.

28-10-2022 14:09

Eurysaces +29507

PSV wint van de nummer 1 van de Premier League en wij worden afgedroogd door de nummer 8.

Met Schreuder en Danny Blind zijn we weer het lachertje van Europa.

28-10-2022 14:16

ROBtje +625

Je kan ook zeggeb Rangers psv. 3 2 over 2potjes
Ajax. 4 0. In 1 potje

Ajax staat 1 terwijl ze beroerd spelen.
Betekent niet dat ik t goedpraat hoe slecht schreuder z'n keuzes zijn

29-10-2022 13:32

Robertini +39100

Kanttekening is wel dat een paar bepalende spelers rust kregen.

28-10-2022 14:17

Mike1 +5342

Dat klopt, maar er stonden nog steeds 11 toppers bij Arsenal in het veld.

28-10-2022 14:29

Robertini +39100

Klopt hoor, was natuurlijk een geweldige prestatie van ze, maar wel een kanttekening.

28-10-2022 14:31

goajaxgo +14124

Wij speelden tegen een zwaar gehavend Liverpool, met veel blessures en totaal uit vorm. Alsnog wonnen die met twee armen in de neus.

28-10-2022 15:46

AlexLitmanen10 +14361

Liverpool is een paar klassen beter dan dit Arsenal.
Tegen ons was Liverpool zo goed als compleet. Liverpool > Arsenal.
( en dit zeg ik als soort van fan van Arsenal)

29-10-2022 10:48

AlexLitmanen10 +14361

Psv heeft nog geen fatsoenlijke uitwedstrijd gespeeld.

Zijn weggespeeld uit bij Arsenal (toch maar 1-0)
Thuis tegen een al geplaatst Arsenal op halve kracht was het prima.
Vooral verdedigend maken ze stappen daar en Luuk de Jong is belangrijk.
Ik maak me zorgen over de wedstrijd over een week maar we moeten gewoon kunnen winnen van dit middelmatige team.

29-10-2022 10:46

Robertini +39100

Er zijn eigenlijk drie problemen in het huidige Ajax.

1. Blind vertraagt het spel teveel en is verdedigend niet betrouwbaar. Vervangen door Wijndal die tenminste sneller is.

2. Alvarez heeft geen functie op VM, krijgt te vaak de bal omdat de tegenstander teveel vrij gelaten wordt en is geen betrouwbaar slot op de deur. Misschien overwegen om hem op RCV of RV te zetten, anders gewoon banken.

3. Klaassen staat altijd veel te diep, waardoor de matig voetballende Alvarez de bal niet kan afspelen, een meer voetballende 10, of 8 zou dit oplossen, Klaassen is helaas te zwak voor de basis.

Als je deze drie problemen oplost door Wijndal in de verdediging te zetten, Klaassen te vervangen door Kudus en Alvarez te vervangen door Fitz-Jim of Taylor, dan kan het best wat worden.

28-10-2022 13:48

Ricoteb +53174

Ik denk dat vooral de rechterflank ook nog wel een probleem is hoor. Je hebt op Conceicao na geen echte rechtsbuiten, want Berghuis, Tadic en Bergwijn zijn daar veel minder dan op andere posities. En op rechtsback heb je Rensch die eigenlijk geen echte back is, en Sanchez waarbij ik een Kristensen gevoel krijg: speelt met veel passie en loopvermogen, maar past niet in het Ajax spel.

28-10-2022 13:58

Robertini +39100

Bergwijn kan prima op rechts, hij is beter op links, maar voldoet wel op rechts.

Rensch/Sanchez is inderdaad niet geweldig, Sanchez is echt een blinde draver en Rensch te flegmatiek. Dat is nu helaas niet meteen op te lossen.

28-10-2022 14:01

AlexLitmanen10 +14361

Rensch is voetballend echt prima op rechtsachter.
Toch is het verdedigend maar matig, dat is gelukkig echt wel te leren. Gewoon fel zijn en kort op de man zitten. Dat kan hij echt wel. Geef hem wat tijd.

Ik zou ook graag Regeer nog wel eens wat vaker willen zien al zie ik daar op korte termijn nog niet de oplossing

29-10-2022 10:50

michaellaudrup +4660

Rensch is geen killer en is veel te slap in de duels, dan zou ik hem op de plek van Davy zetten.

31-10-2022 09:12

Eurysaces +29507

Dat scheelt al een hoop, maar doe er ook een goede trainer bij, dan haal je misschien nog wat extra's uit het team..

28-10-2022 14:17

Robertini +39100

Uiteindelijk zouden deze problemen al opgelost zijn als we een goede trainer hadden, inderdaad.

28-10-2022 14:20

Eurysaces +29507

Je gaat er vanuit dat geen enkele trainer deze ellende gaat kopiëren..

28-10-2022 14:32

Rentokill +4606

Ik vind het een beetje goedkoop om de problemen direct op individuele spelers af te schuiven. De problemen zijn veel groter. Je kan niet 7 basisspelers, je trainer en je TD ongestraft vervangen.

28-10-2022 15:23

Ferd +38371

1) Je commentaar op blind is terecht, alleen is Wijndal verdedigend net zo onbetrouwbaar en is hij voetballend minder slim

2) Alvarez moet in de winterstop gewoon verkocht worden. In het systeem van Ten Hag was hij van invloed omdat hij de balans in dat team perfect bewaarde. Maar het hele huidige team is in onbalans, en dan is Alvarez van weinig waarde. Grillitsch is een betere optie.

3) Klaassen moet lekker banken. Die moet je inbrengen in wedstrijden waarin je het laatste half uur extra energie en werklust nodig hebt.

30-10-2022 04:56

Robertini +39100

1) minder slim, maar wel dynamischer, en ik denk dat we dat dynamische juist missen.

over 2 en 3 zijn we het eens!

30-10-2022 16:04

Ferd +38371

aan domme dynamiek heb je niets. Een trage maar slimme voetballer is van meer waarde dan een domme draver.

05-11-2022 05:49

Robertini +39100

Klopt, maar Wijndal is geen domme draver.

05-11-2022 14:51

Ferd +38371

daar zijn we het dan over oneens.

06-11-2022 07:43

Aldek +5080

Weg met deze clown..

Heb helemaal genoeg van deze man.

Onbegrijpelijk dat het intern zo rustig blijft 🙈😡

28-10-2022 13:22

Rentokill +4606

Dat komt omdat degenen die hem aangesteld hebben ook nieuw en verantwoordelijk zijn. Nooit je TD en trainer tegelijk vervangen.

28-10-2022 15:24

insectenverdelg +23393

Ik hoop dat we winnen of verliezen vna PSV, maar niet gelijk.

Bij winst sta je 7 punten los, bij verlies gaat Alfred wel echt een probleem krijgen neem ik aan

28-10-2022 12:47

Robertini +39100

Bizarre opmerking, liever gelijk dan verlies natuurlijk.

28-10-2022 13:49

Eurysaces +29507

Gelijkspel gaat niet genoeg zijn om die prutser buiten de deur te zetten, ik vrees een verlies op zichzelf ook niet.

Pas bij een nieuwe vernedering verwacht ik dat ze binnen Ajax gaan nadenken over een vertrek, maar dat gaan ze echt alleen doen bij druk van de supporters.

Schreuder en zijn zaakwaarnemer hebben Ajax over genomen, die heb je echt niet zomaar weg..

28-10-2022 14:19

insectenverdelg +23393

t rijtje gaat wel tellen. psv in dejc schaal, 4x Cl, AZ uit. en wat staat er tegenover dat er echt toe doet? Rangers kqn ik niet echt serieus nemen

28-10-2022 14:22

michaellaudrup +4660

Ik hoop voor Ajax dat we winnen en ik hoop voor Schreuder dat we verliezen.

31-10-2022 09:15

Bals +3764

Er vanuit gaande dat bij een grote schoonmaak Pasveer, Gorter, Stekelenburg, Sánchez, Timber, Grillitsch, Magallán, Ughelumba, Blind, Alvarez, Klaassen, Kudus, Tadic, Lucca, Ocampos afscheid nemen, ziet het AJAX van de toekomst er als volgt uit:
1: Charlie Setford, Sten Kremers, Tom de Graaff
2: Devyne Rensch, Diyae Jermoumi, Raphaël Sarfo (ook 7)
3: Olivier Aertssen, Tristan Gooijer, Alvaro Henry
4: Jorrel Hato, Mateja Milovanovic, Ahmetcan Kaplan
5: Youri Baas, Anass Salajh-Eddine, Owen Wijndal
6: Silvano Vos, Youri Regeer, Olaf Gorter
7: Rico Speksnijder, Jan Faberski, Francisco Conceição
8: Steven Berghuis (ook 10), Kenneth Taylor, Kian Fitz-Jim
9: Brian Brobbey, Yoram Boerhout, Kayden Wolff
10: Stanis Idumbo Muzambo, Rayane Bounida 
11: Steven Bergwijn, Amourricho van Axel Dongen, David Kalokoh

28-10-2022 10:42

BasseyAdriaan33 +13608

😂😂😂😂😂😂

28-10-2022 11:33

DennisAjax1 +199

Je vergeet Misehouy

28-10-2022 11:36

Robertini +39100

Ja Joh, gewoon met Jong Ajax spelen. Staan wel 11de in de KKD, maar toch leuk man.

28-10-2022 13:51

AlexLitmanen10 +14361

Timber afscheid van nemen?
Nee toch, echt?

29-10-2022 10:52

Omar +17166

KKD here we come

29-10-2022 10:46

sebastiaan1900 +5304

Schreuder kan geen goed doen lijkt het hier. Beetje nuchterheid mag wel, denk ik.

Er is geïnvesteerd in 3 basisspelers. Bergwijn, Brobbey en Bassey. Rest is voor de toekomst/ back-up.

Dit heeft tijd nodig. Als je ziet hoeveel. belangrijke en zeer goede spelers zijn weggegaan: Nous, Martinez, Antony, Gravenberch, Nico, Haller en Schuurs. Daarnaast heb je twee spelers die duidelijk over the hill zijn: Tadic en Blind. Je ziet dan toch zelf ook dat er probleem is. De vervangers zijn minder van kwaliteit. Dan is het toch logisch dat je een lager niveau aantikt?

Je zit nu in een situatie waarin veel supporters veels te hoge verwachtingen hebben. Schreuder maakt fouten, maar is niet doorslaggevend in het matige spel.

28-10-2022 10:37

Rockanje23 +37007

Dit ben ik niet met je eens. Wijndal is voor 10 miljoen gekocht, dat doe je niet voor iemand als back-up speler. Ocampos is nog erger. H & H wilde hem voor 20 miljoen kopen, gelukkig stak de RvC er een stokje, maar dat betaal je niet voor een back-up of toekomst speler. Nu is hij voor 4 miljoen een jaar gehuurd met een navenant salaris, doe je ook niet voor een back-up speler. Van Kaplan, Conceicao en Lucca kan je zeggen dat ze voor de toekomst gehaald zijn, maar dan moeten ze wel aantoonbaar beter zijn dan wat er in de eigen jeugd loopt. Is ook nog geen moment gebleken.
H & H hebben er onder verantwoordelijkheid van van der Sar en met grote instemming van Schreuder een grote puinhoop van gemaakt waarbij veel te veel geld betaald is aan en voor middelmatige voetballers.

28-10-2022 12:18

sebastiaan1900 +5304

Blind is je vaste back. Kaplan is gebleseeerd. Conceicao doet het m.i. prima en Lucca moet zich idd. nog flink bewijzen. Denk wel dat hij beter is dan Rasmussen.

28-10-2022 14:13

sebastiaan1900 +5304

Aankoopbeleid is niet de verantwoordelijkheid van Schreuder.

28-10-2022 14:18

Rockanje23 +37007

Maar hij heeft zich er wel flink mee bemoeit. Waarom denk je dat Grillitsch anders gekomen is ? Puur en alleen omdat hij Schreuder bij Hoffenheim gespeelt heeft.

28-10-2022 14:52

sebastiaan1900 +5304

Ja, bij een speler kan dat toch. In hoofdlijn is H&H daarmee bezig en verantwoordelijk.

28-10-2022 16:55

NoPants +7480

Ocampos was duidelijk een paniek actie, blij dat dat geblokkeerd is, maar toch ook niet blij dat de rvc zich met het technische beleid mag bemoeien.

Wie had jij op linksback gehaald? Wijndal laat al jaren zien de eredivisie aan te kunnen, en is een aanvallende back. Daar werd natuurlijk meer van verwacht dan dat hij laat zien. Achteraf stellen dat het een foute transfer was kan iedereen, maar op het moment was het een prima aankoop. Ik vraag me ook af hoe hij het gaat doen als die een keer een reeks wedstrijden mag spelen. Maar misschien past hij niet. Een griezmann faalt ook bij barca, maar is bij atletico een topspeler. Dat heb je soms.

Conceicao staat wat mij betreft buiten discussie. Die is 19 en laat heel goede dingen zien. Als je die voor 5 miljoen kan halen moet je het altijd doen.

Wat betreft kaplan is het lastig oordelen. Maar schuurs ging weg, had jij dat met jeugd willen opvangen? Wie hadden we nu dan achter timber en bassey gehad?

Grillitsch was gratis, lucca gehuurd. Dat zijn gokjes die je kan nemen.

Het is algemeen bekend dat als je zelf net veel verdiend hebt, je aankopen duurder worden.

29-10-2022 10:04

michaellaudrup +4660

Grillitsch is bijna een van de duurste middenvelders van de bundesliga qua vraagprijs er was genoeg interesse. Vandaar dat ze voor hem ook 4 miljoen mochten dokken voor een jaar.

31-10-2022 09:21

Robertini +39100

Wijndal was ook voor de basis, maar verder is het wel logisch dat het wat moeilijk draait, ook omdat vorig seizoen nou ook niet denderend was na de winterstop.

Dat gezegd, je kunt Schreuder wel afrekenen op de keuzes die hij maakt, en hij maakt veel rare keuzes.

28-10-2022 13:53

sebastiaan1900 +5304

Het heeft tijd nodig om je vaste elf te vinden. Het zijn lastige afwegingen bijv. bij Tadic en Blind. Wie wordt je rechtsbuiten. Wat doe je met Kudus. Zo eenvoudig is het allemaal niet.

28-10-2022 14:17

Robertini +39100

Wat doe je met Kudus is juist heel eenvoudig. Zet hem op 10, dat weet elke reaguurder hier al.

28-10-2022 14:21

Cafeoostindie +2734

Voir het bedrag wat is neergelegd verwacht je iig progressie, terwijl je eigenlijk MAG verwachten dat deze grote dure aankopen(met ervaring) er direct staan.

28-10-2022 14:04

sebastiaan1900 +5304

Nee, dat is nu eenmaal de markt. Bassey kost nu eenmaal 25 miljoen. Brobbey is dan 16-20 miljoen. Op termijn m.i. beter dan Haller, maar dat duurt nog wel even. Haller was natuurlijk een zeer ervaren spits die al jaren in buitenlandse competities speelde.

28-10-2022 14:14

Eurysaces +29507

Veel te hoge verwachtingen? Niet vernederd worden door de nummer 8 van de PL en Napoli zijn niet bepaald hoge verwachtingen.

Met Pasveer, Blind, Timber, Klaassen, Alvarez, Berghuis, Tadic en Brobbey stonden er 8 basisspelers van ten Hag en is er 100 miljoen geïnvesteerd in versterkingen.

Ter vergelijking, Bosz haalde de finale met een elftal dat op 8 plaatsen gewijzigd was tov dat van Frank de Boer.

Schreuder is niet alleen doorslaggevend, maar de enige die verantwoordelijk is voor deze wanvertoning.

28-10-2022 14:23

sebastiaan1900 +5304

Wel eens gekeken naar de begroting van Liverpool? Het is heel normaal dat je twee keer verliest van Liverpool. Als je zelf een sterk elftal hebt, verlies je minder dik. Napoli is momenteel een van de best spelende teams van Europa. Staan niet voor niets bovenaan in een loodzware competitie. De acht spelers die jij noemt zijn lang geen basisspelers. Davy en Brobbey niet. Pasveer zijn we het allemaal over eens is geen Ajax-keeper. Blind en Tadic dagje ouder. De spelers die vertrokken waren spelers die voor een groot deel het verschil maken. Dat kan je niet zeggen van een Berghuis en Alvarez.

28-10-2022 16:59

Eurysaces +29507

Davy was gewoon een basisspeler, toen ook al onterecht en Brobbey deed het ook uitstekend in de basis. Overigens ben ik het totaal niet eens dat die 8 er staan, maar dat is de keuze van een waardeloze trainer.
Liverpool is de nummer 8 en als je naar begrotingen wil kijken, is de complete afgang en vernedering tegen Napoli niet te verantwoorden.
Deze selectie is tot veel en veel meer in staat.

28-10-2022 22:28

marc_lauwers +263

Schreuder is alleen bezig met het managen van de ego's en onrust binnen de groep. Totaal niet met het concept om het beste voetbal te spelen. Hij moet op elke positie de speler neerzetten die daar het beste rendeert. Dat doet hij niet omdat hij weet dat er dan mokkende spelers komen.
Dat was in het begin bij Ten Hag ook maar toen gaven Tadic, Blind, Klaassen etc. regelmatig een zwakke bal maar waren ze de wedstrijd daarna weer top. Dat is nu significant anders. Ze zakken wekelijks structureel door het ijs. Dit proces moet dus doorbroken worden. En snel. Maar ja, dat gebeurt niet.

28-10-2022 09:32

MrGreen +1715

Conclusie: geen pit in de staf, geen pit in het team. Met verdwijnen Bogarde is de strenge factor verdwenen. Gasten worden niet meer achter hun broek aan gezeten.

28-10-2022 09:24

Siemjo +7873

Als je als trainer zijnde in de 58 ste minuut Kudus laat invallen op het middenveld en vervolgens in de 63 ste minuut Brobey wisselt en Kudus dan in de spits zet toon je wel aan dat je een brevet van onvermogen hebt in plaats van een trainers diploma. De man weet van gekkigheid niet meer wat hij moet doen en valt volledig door de mand. Wanneer gaat men in de leiding door krijgen dat hij niet geschikt is als trainer voor Ajax. Blijft men wachten op verlies tegen de Rangers en PSV zodat men overal achter de feiten aanloopt. De spelers op de verkeerde plaats zetten ligt niet aan het aankoopbeleid maar aan de trainer die is verantwoordelijk voor de opstelling

28-10-2022 09:24

waayop +876

Juist, Ajax had de pot al verloren dus alle kans om te kijken hoe de combinatie Brobbey Kudus zou uitpakken. Dat zag er even hoopgevend uit, helaas nog geen 5 minuten toen moest Taylor erin. Totaal zinloze wissel, koekoek.

28-10-2022 13:35

cantharel +3523

Hij was angstig dat die combi goed zou lopen en hij dat op zijn bordje zou krijgen dus direct maar uit elkaar gehaald zodat ze hem niet konden verwijten dat hij dat eerder had moeten doen.

28-10-2022 16:46

Wieno +9244

Waar blijft de reactie van Ajax... Je hebt de ambitie om aan te haken in Europa. Wordt door deze trainer voor gek gezet in Europa en de reactie van de TD en trainer is dat het prima gaat. Dat deze clubs te goed zijn.... We zijn gvd Ajax, groot geworden met branie en lef. Gaven Juve en Real een klap op de kanus terwijl niemand ons een kans gaf. Niks betere selectie, maar vooral ballen tonen.

Mensen die roepen dat het aan de aankopen ligt vergeten dat de zaakwaarnemer van Schreuder en dus indirect ook Schreuder een dikke vinger in de pap hadden. Hamstra was gehaald om de kutklusjes van Marc te doen en nu moest hij met 0.0 netwerk ineens spelers halen...

Schreuder en Hamstra beide eruit gooien in het enige juiste signaal. Huntelaar heeft een ervaren man naast zich nodig en de club een trainer en TD die snapt wat Ajax inhoud. Niet presteren is banken en de jeugd kansen geven.

28-10-2022 09:04

karlhof +4702

Een netwerk hebben wordt vaak overschat. Een goedwerkende scouting afdeling hebben is veel belangrijker. Dan ben je niet afhankelijk van personen die een bepaald belang hebben.

28-10-2022 10:24

Wieno +9244

Klopt, maar deze zijn afgelopen zomer conpleet genegeerd....

28-10-2022 13:35

Betuwe85 +20547

Ben toch zo benieuwd wat ze deze week gaan doen ? Waarom in hemelsnaam stel je vitesse thuis uit !

28-10-2022 08:17

Rockanje23 +37007

Inderdaad een belachelijke verzoek geweest van Ajax. Nu komt er nog meer druk op de wedstrijd tegen Rangers te staan en je loopt een wedstrijd achter in de competitie die je eerst maar weer moet zien te winnen.

28-10-2022 08:26

Knalpot +3606

Misschien omdat ze op het moment dat ze dat verzoek in moesten leveren er nog wel een beetje rekening mee hielden dat de wedstrijd tegen Rangers wel eens beslissend zou kunnen zijn voor overwinteren in de CL?

28-10-2022 13:55

RvhC74 +5371

Wat heeft dit Ajax een zwalkend bestuur, technische staf en RvC

Vd Sar totaal niet geschikt, praat alles goed. RvC grijpt niet in wanneer het echt moet. Hamstra, Schreuder ( incl zaakwaarnemer en Duitse assistent) zijn blijkbaar niet geschikt in die rol. Hamstra als ondergeschikte van Overmars werkte wel.

Wat dat betreft mag Overmars ( desnoods als adviseur op de achtergrond) terug komen moeten we een echte directeur hebben, moet scholletje uit de RvC gezet worden en zet er een ervaren capabele Ajax trainer neer (nee geen kamikaze prijsloze Bosz).

Tijd voor verandering

28-10-2022 06:46

ricky10 +5881

Schreuder heeft misschien iets gezien in een bepaalde opstelling die wij niet zien of zagen, maar die werkt NIET dus dan moet je andere spelers proberen op die posities, want zo werkt dat met een grote selectie. Eigenwijs als hij is blijft hij maar volhouden en dan ben je dus niet geschikt om onze club te leiden.

28-10-2022 04:55

Bowie +2377

Inderdaad, het eigenwijze volhouden aan spelers en hun positie - Kudus is enkel een spits, Regeer is enkel een middenvelder - is zo vervelend voorzichtig.

28-10-2022 08:10

Moooo +3962

Kudus is één van onze beste spelers, vanaf het begin had Schreuder er geen vertrouwen in.
Speelde nooit!! Als hij speelde dan liet hij zijn kwaliteit zien keer op keer.

Kudus loopt nog steeds druk te zetten voor een transfer, die gaat 100% zeker een transfer maken.

Schreuder geeft er niks om aangezien hij Berghuis en Klaassen heeft..

Ik als Ajacied zie liever een Berghuis/Klaassen verkassen en jongens als Hlynsson, Misehouy en Vos bij het eerste aansluiten.

28-10-2022 09:05

Modric36 +8224

Berghuis met Klaassen vergelijken man man man

Berghuis is de beste dit seizoen

28-10-2022 18:49

MichelBoerebach +29176

Als de heren van Branie het niks vinden, moet er echt iets aan de hand zijn! Die zijn normaal gesproken alles aan het bagatelliseren.

28-10-2022 02:04

ST +23068

Dat vind ik ook. Ze durven dingen niet te zeggen die ze wel denken.

28-10-2022 07:15

MichelBoerebach +29176

Klopt. Maar dat is de laatste weken een beetje aan het veranderen. Eindelijk.

28-10-2022 11:49

Modric36 +8224

Waarom ziet Robert Maaskant wel dat Kudus op 10 hoort achter Brobbey en onze trainer niet?

27-10-2022 23:23

MichelBoerebach +29176

Omdat Maaskant waarschijnlijk een betere coach is dan Fredje.

28-10-2022 02:05

twynestar +28229

maaskant is een slechter trainer dan als vd brom en blind een baby kregen, gebruiken als voetbal en vervolgens op zijn 12e een trainersdiploma gaven.

28-10-2022 10:20

MichelBoerebach +29176

Dan is Schreuder dus nog erger!

28-10-2022 11:44

jerryisthename +31712

Iedereen ziet het, behalve Alfred. 😅

28-10-2022 02:06

AlexIbarra +19238

Rangers gaat nog om bijna 3 miljoen aan premies, Europese coefficient punten (belangrijk voor pot 2 / 3 in de CL, en vooral ook de eer.
Laten we ons Europees ajb niet nog meer van lul zetten dan we al hebben gedaan.

De eerste wedstrijd tegen Rangers konden we trouwens zonder enige druk op de bal uitspelen omdat we al ruim voor stonden. Laten we liever opnieuw voor dat scenario gaan ipv de wedstrijd lekker rustig te benaderen. Kun je het laatste half uur straks weer lekker bijkomen.

27-10-2022 23:05

MichelBoerebach +29176

We gaan daar met 3-2 verliezen.

28-10-2022 02:06

karlhof +4702

Met Blind, Alvarez, Tadic, Klaassen, Pasveer en Sanchez kan Ajax zomaar uitgeschakeld worden. Rensch/Regeer, Taylor, Kudus, Gorter, Conceicao en Wijndal/Baas) zijn logische vervangers. Op de bank FJ, Hansen, Hato, Lucca, Grillisch, Alvarez en Sanchez. De rest thuislaten. Investeren in de toekomst heet dat.

En Timber aanvoerder.

28-10-2022 08:01

Yeshyeshyall +10926

Ik denk niet dat Schreuder wordt ontslagen als hij bovenaan staat. Dat het meer dankzij zwakke optredens van de concurrentie is doet er verder niet toe. CL verlies kan met elke coach gebeuren, zeker met een nieuw team. Zo lang we geen punten verliezen in de competitie blijft Schreuder denk ik gewoon, of het team moet zich tegen hem keren maar volgens mij ziet het team het nog wel zitten.
Ik hoop echt dat we wat vooruitgang gaan zien, vond het begin tegen Liverpool niet slecht en er leken spelers te staan die voor elkaar wilde werken. Dat is een goed beginpunt. Dat naar 60 minuten en 90 minuten brengen en hier en daar een zwakkere broeder wisselen.

27-10-2022 22:57

jerryisthename +31712

CL-verlies kan, maar geen CL-vernedering 3 of 4x achter elkaar...dat heb ik bij Ajax werkelijk nog nooit gezien sinds de CL begon in de jaren 90.
En dan ook nog met totaal 15 tegendoelpunten! 🙄

28-10-2022 02:09

Yeshyeshyall +10926

Eens hoor. Al kan ik me wel een aantal van die kansloze potten herinneren waar een b elftal van Madrid of weet ik veel wie ons met 3/4-0 wegtikte en het wel best vond. Dat je blij moest zijn met dat we het ze 1 helft moeilijk hadden gemaakt. Echt pijnlijk inderdaad dat we weer op dat niveau zitten. Ik las ergens dat we momenteel vooral figurant zijn in de CL. Treffend maar pijnlijk

28-10-2022 07:56

jerryisthename +31712

Klopt, kan ik me ook nog herinneren. 😅
Alleen is het nu wel héél extreem met 3 vernederingen achter elkaar, waarvan die tegen Napoli kansloos waren.
We zijn gewoon 12 jaar ofzo terug in de tijd geworpen. Heel pijnlijk allemaal...! ☹️
Allemaal dankzij zo'n kneus die men aanstelt en de leiding die niet ingrijpt. Zwaar frustrerend! 😡🤬

28-10-2022 10:33

Knalpot +3606

Ook daar wel een nuancering, ten eerste lopen er sinds 2019 hier supporters rond die het veel te hoog in de bol hebben gekregen. Ten tweede Ajax kan zich 1 op 1 niet versterken met de kwaliteit die eruit gegaan is (kan ik veel punten voor aandragen maar dat doe ik niet....waarom niet, is allemaal al een keer gezegd hier en ga ik dus niet herhalen). Ten derde de kernspelers (blind/ pasveer/ klaassen/ tadic) zijn allemaal minder geworden. Ten vierde maar dat wil ook niemand maar begrijpen 3 van de 6 as-spelers zijn net 20 en een ander is nog heel onervaren met 22, tel daar redelijk beperkte spelers als Alvarez en Klaassen bij op en je begrijpt het plaatje wel. Geen enkele club met zoveel onervaren spelers in de as heeft op CL niveau succes.

28-10-2022 14:12

cantharel +3523

Men had gewoon niet zo spastisch moeten reageren in het geval Overmars. Gewoon enige tijd op non actief en daarna weer langzaam terugkomen.Er zijn meer van dit gevalletjes geweest en die zijn ook weer gewoon aan het werk, zelfs Overmars weer aan het werk.Hij heeft niemand vermoord toch.Maar direct zich gek laten maken door de media en allerlei mensen die een mening hadden en daarom zit Ajax met de gebakken peren.

28-10-2022 16:58

jerryisthename +31712

@Knalpot: terecht dat we nu meer eisen en verwachten, want Ajax is rijk zoals nooit tevoren en was begin dit seizoen gewoon nr. 10 in Europa. Dus ja....we zijn wel Ajax, hè?
Moet je ook geen loser als trainer halen en teveel macht geven en een held als Bogarde weg laten sturen.
Laten we maar niet niet eens over die wijs(k)neus van een Hamstra beginnen. 🤮

@ cantharel: Eens! 👍🏼
Idd...dat is die klote overdreven woke maatschappij tegenwoordig.

28-10-2022 20:17

ck69 +13062

En dat is precies het schrijnende, dezelfde graadmeter als FdB destijds. Zo lang je bovenaan staat in de Mickey Mouse league, met een veel beter elftal, blijf je zitten. Ongeacht wat je er Europees van brouwt.

28-10-2022 07:43

Yeshyeshyall +10926

Ja ik vind dat lastig. Dezelfde verwachting hebben als onder TH na zijn vertrek en vertrek van 5/6 spelers klinkt ook niet helemaal realistisch. Dat Schreuder niet ingreep en geen alternatieven lijkt te hebben qua opstelling en tactiek geeft wel te denken.

28-10-2022 07:54

Kaatje +4791

IK heb gisteren geweldige supporters gezien en gehoord. Zoals altijd alles geven in een wedstrijd.
Dat maakt me trots.

27-10-2022 22:38

Ajaxisart +18768

We moeten echt stoppen met Schreuder nu we nog bovenaan staan. Wachten heeft geen zin en gaat ons het kampioenschap kosten. Schreuder ziet gewoon niet hoe hij dit elftal in zijn kracht kan zetten, rare opstellingen, onbegrijpelijke wissels. We moeten als supporters een dwingend statement maken, want vd Sar leeft in een cocon.

27-10-2022 22:32

jerryisthename +31712

En niet alleen VdS...ook die wijsneus van een kneus uit Friesland...wat een lul is dat, joh! 👎🏼
Die mag ook opdonderen.

28-10-2022 02:10

ajax4ever001 +18409

Progressie in de club naar de kloten helpen bedoelt hij zeker

27-10-2022 22:30

mokum007 +6522

Progressie wat? Die 1e 20min?wat een lul, en Liverpool schakelde 1 tandje hoger hebben we 3 goals om je gekregen, verdediging en middenveld zijn KUT

27-10-2022 22:26

cantharel +3523

Zo lult ie al het hele seizoen maar het is steeds slechter en als hij een keer wint komt ie
zijn gram halen. We krijgen nog PSV, Twente en Feyenoord in de eerste helft van de competitie en staat Ajax niet meer bovenaan.

28-10-2022 17:04

Steffenhagen +37811

Het is gewoon wachten op de eerstvolgende nederlaag in de competitie . Stel we verliezen afgetekend van psv of we winnen niet van Vitesse of Emmen : dan is het einde schreuder . Ik denk dat we in januari een interim coach hebben

27-10-2022 22:23

MichelBoerebach +29176

Ik denk het niet. Ik denk dat we op z'n vroegst in juli volgend jaar een andere coach hebben.

28-10-2022 02:08

jerryisthename +31712

Ik moet het nog zien met VdS, Hamstra en die RvC die deze megalul steeds maar hun hand boven zijn hoofd houden. 👎🏼 Echt misselijkmakend...🤮

28-10-2022 02:12

Amp +37580

Zolang we 1e of 2e staan gaat hij echt niet weg. Daarvoor zijn ze te blind. We moeten 4e of lager voor een langere periode komen te staan voordat de ogen open gaan

28-10-2022 08:18

JesusZoonVanGod +5820

Ik zeg nog steeds: kappen met die gast nu het nog kan. Je staat nu wat puntjes voor op de concurrentie, maar als we zo door blijven spelen dan worden we 2e of 3e. Schreuder in de winterstop de laan uit sturen en een ervaren tussenpaus aanstellen.

Je ziet aan alles dat Schreuder het niet gaat redden en dat er geen enkele lijn of ontwikkeling in zit.

27-10-2022 22:12

MichelBoerebach +29176

Volgens hem en iedereen binnen Ajax niet, hoor.

28-10-2022 02:09

Aurora +4549

Hulde aan de persoon die de Emmentaler variant als naam gaf aan het plan van Herr Schreuder.
het was verdedigend weer indrukwekkend.

27-10-2022 21:57

GNBL +89874 moderator

De enigste vooruitgang is dat hij Blind en Klaassen nu al vrij snel in de 2e helft wisselde. Maar die goede actie deed hij teniet door Brobbey er uit te halen.

27-10-2022 21:47

Harold +10572

Wat ik niet begrijp: waarom zegt Reiziger niks en die Duitser?

27-10-2022 21:50

De3mos +12082

Dan worden ze ontslagen a la bogarde

27-10-2022 21:52

Harold +10572

Geloof ik geen reet van. Je doet nou net of Schreuder zo’n dominante man is dat ze niks durven te zeggen

27-10-2022 21:57

MichelBoerebach +29176

Omdat die Duitser geen Nederlands spreekt en er verder ook helemaal niks van kan. En Reiziger zegt nooit iets. Ook onder Hag niet. Ik vraag me af of of hij überhaupt kan praten.

28-10-2022 02:12

Knalpot +3606

Ook wel weer overdreven hoor, Brobby had zaterdag al kramp na 75 minuten tegen fkn RKC. Moet je hem dan in een al verloren, fysiek nog veel zwaardere wedstrijd laten staan omdat het publiek het koppeltje Kudus/Brobbey een keer wilt zien?

28-10-2022 14:17

widmfan7 +1883

We hebben 2 zwakke rechtsbacks, Wijndal die opkomend goed is maar verdedigend zwak. Blind die al maanden niks meer brengt. Voorin hebben we 2 buitenspelers waarvan de 1 al maanden (Tadic) en de ander al weken (Bergwijn) uit vorm is/zijn. Daarnaast gaat onze keeper steeds meer foutjes maken, is Brobbey erg wisselvallig en halen niet alle middenvelders hun niveau. Conclusie is dus gewoon dat het een combinatie is van een massale vormcrisis én een kwaliteitsgebrek ten opzichte van vorig seizoen.

27-10-2022 21:46

Harold +10572

Helemaal mee eens. Je kan niet alleen maar de schuld bij Schreuder leggen:. De spellers laten het net zo goed afweten

27-10-2022 21:51

Psychevore +21186

Een massale vormcrisis... dat ligt toch aan de trainer? Een individuele speler uit vorm kan gebeuren, maar als er massaal niet gepresteerd wordt dan is daar maar één verantwoordelijk voor: de fucking trainer.

27-10-2022 23:54

jerryisthename +31712

Die vervolgens geleid worden door een megakneus die incapabel is...! 😉😅

28-10-2022 02:15

gi0vanni +7124

Ik zie inderdaad vooruitgang. We kregen er nu wat meer tegen tegen Liverpool.

27-10-2022 21:35

Ajacied1989 +350

Eerder heb ik (veel) kritiek geuit op Schreuder. Echter, nadenkend over een goede opvolger, ben ik tot de conclusie gekomen dat Schreuder niet eens een slechte trainer is. Natuurlijk wat missers en hij blijkt niet de gave te hebben om tijdens de wedstrijd tactische wijzigingen door te voeren die succesvol zijn, maar denkend aan eventuele vervangers kan ik er geen bedenken.

Ten Hag was gewoon echt buitencategorie.

27-10-2022 21:21

TontoKarnaggel +42434

Waarom kunnen we eigenlijk geen minnetjes meer geven voor bizarre posten?

27-10-2022 21:25

Ajacied1989 +350

Bedankt voor je inhoudelijke reactie

27-10-2022 21:31

TontoKarnaggel +42434

Ach, kleine moeite ; ) Maar serieus, jij weet echt geen beter alternatief? Vind dat oprecht zo raar dat ik er op ingaan eigenlijk niet echt nodig vond....

27-10-2022 21:34

Ajacied1989 +350

Een beter, haalbaar, alternatief zie ik niet direct. De meeste trainers die goede resultaten behalen spelen betonvoetbal en leunen op hun beste spelers; de meeste trainers die hun teams goed voetbal laten spelen lopen met regelmaat tegen (enorme) nederlagen aan.

Mijn kritiek op Schreuder is er nog steeds hoor, maar noem eens 3 haalbare alternatieven die het beter zouden doen met dit materiaal? Martinez en Antony waren echt van buitencategorie. Mazraoui een geweldige back voor Ajax en Tagliafico een superback op het moment dat Blind naar het centrum verhuisde. De vervangers komen qua kwaliteit niet in de buurt...

27-10-2022 21:41

jerryisthename +31712

Idd...iedereen is beter dan deze kneus! 😂
Reiziger, Van 't Schip, Jonk, Keizer, Seedorf, Bos, enz, enz...
Ook zijn er hele goede buitenlandse trainers met héél veel internationale ervaring.

28-10-2022 02:17

Altijdindestraat +39882

Dezelfde Ten Hag die moest oprotten naar Man Utd, omdat hij er niks van bakte

27-10-2022 21:33

Ajacied1989 +350

Weet niet waar je dat gelezen hebt, maar in ieder geval nooit door mij geschreven. Bij Ten Hag wist je dat hij tactisch ingreep als het niet liep (en daarmee bedoel ik niet dat hij spelers wisselde). Dat was ook niet altijd succesvol, maar vaak wel en altijd duidelijk zichtbaar.

27-10-2022 21:42

Siemmie +2158

Oké, dus stel je hebt een barrel van 20 jaar oud die geen kilometer meer vooruit komt. Maar er is geen goede vervangende auto beschikbaar (alles is al in gebruik door anderen, of te duur). Dus de auto die je nu hebt is niet zo slecht eigenlijk. Zoiets???

27-10-2022 21:35

Ajacied1989 +350

Nee, we worden nu vervoerd door een auto uit het B-segment; terwijl we voorheen werden vervoerd door een auto uit het E- of F-segment

27-10-2022 21:46

ProperFootball +14543

Hou op hoor, dat ophemelen van ten Hag.

27-10-2022 21:50

HarryHarHar +3018

Je bent 11 wedstrijden ver in de ere divisie, je ligt uit de CL. je hebt een team met een verdediging die zo lek is als een mandje en roept we maken progressie bij Ajax... waar dan, in de kantine zeker met tafelvoetbal?,, Schreuder neem a.u.b één juiste beslissing en stop ermee, ga lekker je vrouw helpen in het huishouden

27-10-2022 21:11

Ajax44 +805

Laten ze deze man alsjeblieft zo snel mogelijk ontslaan.

27-10-2022 20:49

Ajax4glory +3262

Ja want hij ziet progressie. Het spul wat hij rookt, dat is goeie shit man

27-10-2022 21:03

jerryisthename +31712

Hahaha. Idd. 😂 Geef me ook die shit, please. 😉

28-10-2022 02:20

Jariiii +21848

Schreuder doet net of hij zich moet behelpen met een armetierige selectie. Laat me niet lachen, die man heeft de beschikking over geweldige spelers. Hij faalt opzichtig, en dat hij de laan nog niet is uitgestuurd is een gotspe.

27-10-2022 20:49

Noam +4080

Omdat Hamstra en vd Sar twee laffe gasten zijn en accepteren dat het een tussenjaar is omdat we veel kwaliteit zijn kwijt geraakt.

27-10-2022 20:54

ST +23068

Zelfs al was het een tussenjaar en is het logisch dat het niveau minder is dan voorgaande jaren door vertrokken spelers, dan nog zijn er voldoende aanleidingen om hem te ontslaan. Namelijk zijn falende opstellingen en wisselbeleid.

27-10-2022 21:04

Jariiii +21848

En de uitslagen die hij incasseert. De 1-6, de dertien goals in drie wedstrijden, en dat nog los van het armzalige spel in tweede wedstrijden tegen Napoli en driekwart wedstrijd tegen Liverpool. Om nog maar te zwijgen van Go Ahead en RKC.

27-10-2022 21:52

ST +23068

Schreuder out:

https://petities.nl/petitions/stem-schreuder-weg-als-trainer-van-ajax?locale=en

Vergeet niet op de bevestigingsmail te klikken.

27-10-2022 20:43

Ajax34 +3988

Tegen een gehavend Liverpool een half uurtje meedoen om vervolgens in een kwartier de wedstrijd helemaal uit handen te geven als progressie te zien. Daar zakt me toch de broek van af.

27-10-2022 20:34

Noam +4080

Schreuder out voordat we ook het kampioenschap verspelen.

27-10-2022 20:24
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.