Álvarez: 'Door een slechte beslissing mis ik een hele belangrijke wedstrijd'

door Jesse ter Haar 172

Bron ESPN

Álvarez: 'Door een slechte beslissing mis ik een hele belangrijke wedstrijd'

door Jesse ter Haar 172

Bron ESPN

Laatst geüpdatet

Edson Álvarez is niet te spreken over de gele kaart die hij ontving tijdens Ajax - FC Emmen, zo laat hij blijken in gesprek met ESPN. Hij benadrukt dat het zijn eerste overtreding van het duel was en bovendien vond hij het niet zwaar genoeg om een kaart voor te trekken.

'Ik ben heel boos om eerlijk te zijn', aldus de Mexicaan, die door de gele kaart geschorst is voor PSV - Ajax volgend weekend. 'Volgens mij was het een hele normale overtreding. Ik verdiende volgens mij geen gele kaart. Daarbij was het ook nog eens mijn eerste overtreding van de wedstrijd. Door een slechte beslissing mis ik een hele belangrijke wedstrijd.'

'Het is mijn tiende gele kaart, maar dat is mijn stijl. Dat kan ik niet veranderen. Dat wil ik ook niet veranderen', vervolgt de balveroveraar zijn verhaal. 'Er zat een aantal kaarten bij die ik verdiende, maar ook die ik niet verdiende. Sommige scheidsrechters maken fouten, maar dat maakt niet uit. Dit is mijn manier van spelen en die ga ik niet aanpassen.'

Of er dan echt niets kleins is wat hij kan aanpassen om tegen minder schorsingen aan te lopen? 'Tussen die tien gele kaarten zaten er een aantal vanwege aanmerkingen op de leiding of misschien een opstootje. Maar bij de rest ging ik er nooit met een slechte bedoeling in. Ik ben een speler die altijd op het randje speelt. Scheidsrechters kunnen dat beoordelen hoe ze willen.'

Ajax - FC Emmen

Ondanks de schorsing die Álvarez overhoudt aan FC Emmen-thuis, is de Ajacied blij met de manier waarop de wedstrijd tegen FC Emmen verliep. 'Ja, ik ben blij want de ploeg heeft de drie punten gepakt. We zijn sterk in eigen huis. Wel jammer dat we een goal tegen kregen. Maar goed, we gaan door.'

6
Jurriën. Timber J. Timber 5.4
5.4
5.6
Jorrel. Hato J. Hato 5.6
5.6
4.2
4.2
5.7
4.2
Kenneth. Taylor K. Taylor 4.2
4.2
5.1
Dušan. Tadić D. Tadić 5.1
5.1
4.9
4.2
Totaal aantal stemmen

2456

Gemiddeld cijfer

5.2

Man of the Match

J. Sánchez Ramos

Lees meer over:
Plaats reactie

HarryHarHar +3018

Een slechte zet van Heitinga om Alvarez zo wie zo op te stellen, als hij op scherp staat en vlak voor zo'n belangrijke wedstrijd! maar ook zonder Alvarez mag je niet verliezen van dit Psv!

19-04-2023 10:10

ProperFootball +14548

Het probleem zit hem al in de typering "normale overtreding". Overtredingen zijn niet de norm, je maakt ze niet als het niet nodig is, Edson. En al helemaal niet als je weet dat je op scherp staat en volgende wedstrijd per se wilt spelen.

19-04-2023 09:06

Ferd +38442

Ja, Edson, door een slechte beslissing ben je nu geschorst. Maar de slechte beslissing om een domme overtreding te begaan op een plek waar het totaal niet nodig was, dat was echt jouw eigen slechte beslissing, mijn Mexicaanse vrind.

19-04-2023 07:22

RJB1979 +25586

Kan iemand mij uitleggen waarom een rode kaart wel geseponeerd kan worden en een gele niet? Lijkt me een zeer arbitraire (haha) keuze van de KNVB.

18-04-2023 14:18

Moooo +3965

Edson hoefte toch niet te duwen!?
Totaal onnodige overtreding.

Je kan geel krijgen voor een harde overtreding die rood had kunnen zijn, maar ook voor een balletje wegtrappen of commentaar op de scheids.

18-04-2023 12:18

Ferd +38442

dat was dus de slechte beslissing, de beslissing om te duwen

19-04-2023 07:23

deMeester +11450

Vreemd dat hij geel krijgt terwijl bij Ajax-Feyenoord, Feyenoorders in het wilde weg mochten trappen als er volgens deze regels gefloten werd stond Feyenoord na 30 minuten met 8 man.

17-04-2023 21:30

Ajax4glory +3262

dat mag je niet zeggen ... Feyenoord maakt geen overtredingen dat noemt de media gezapig strijdlust

17-04-2023 23:02

jerryisthename +31740

Tsja....er is ook nog een trainer die je hiervoor moet beschermen. Want Alvarez is een winnaar en geeft alles, altijd. Dus zo iemand kan niet op de rem spelen natuurlijk. Dom, dom, dom van onze John(ny).

17-04-2023 16:42

Berkov81 +1544

Nee, door een domme overtreding mis je een hele belangrijke wedstrijd

17-04-2023 16:35

jerryisthename +31740

Door de domme trainer zelf mist hij nu een hele belangrijke speler voor die belangrijke wedstrijd. 😉

17-04-2023 16:43

Balou +1830

Die gele kaart sloeg echt nergens op en zeker daar er in deze wedstrijd meerdere gelijke of zwaardere “ overtredingen” zijn gemaakt die hooghartig door deze “ scheidsrechter “ weggewoven werden.

17-04-2023 13:38

A-west +5697

Daaraan zie je dat Heitinga niet slim genoeg is. Hij had Alvarez niet op moeten stellen. Had daar Vos neergezet. Nu mis je hem zondag.

17-04-2023 12:59

mickey2602 +4754

Vos is toch meer een middenvelder? Sorry maar ik ken de spelers van Jong niet zo goed maar in het eerste wordt hij tot op heden gebruikt als middenvelder. Dan had je nog beter Bassey op de plaats van Alvarez kunnen zetten,tegen Emmen moet dat toch wel kunnen? Nu ben je volgende week verplicht om Bassey op te stellen. Ik had eigenlijk ook verwacht dat Alvarez er na de rust af zou gaan en dat Bassey zou komen.

17-04-2023 18:57

Allegriadopovo +1119

Zorgwekkende uitspraken, legt een gebrek aan coaching en begeleiding bloot: als een speler zijn speelstijl beschouwt als een vaststaand gegeven waar niets aan te veranderen valt, dan is hij in feite oncoachbaar geworden.

17-04-2023 12:43

Qifesh +24917

Precies

18-04-2023 07:04

Asociaal +2788

Voor beide kanten valt er in mijn ogen wel wat te zeggen. Die ingreep van Alvarez was niet echt nodig. Slim was het niet. Maar goed, het was vooral meer ongelukkig, want zo hard en zwaar was die overtreding nou ook weer niet. Dat het zijn eerste overtreding is, maakt dan niet zo heel veel uit. De ingreep zelf vond ik niet echt geel waard.

17-04-2023 12:32

jerryisthename +31740

Een speler van Feyenoord had deze kaart hiervoor niet gekregen. 100%.
Had dan eerst een serieuze waarschuwing gehad, zoals het meer gebruikelijk is.

17-04-2023 16:48

Qifesh +24917

Alvarez staat op een zwarte lijst? Hoe komt ie daarop dan?

18-04-2023 07:04

jerryisthename +31740

Haha. Door hemzelf natuurlijk, zijn grinta. 😉
Maar dat is mijn punt niet in deze...hij kreeg deze wel heel makkelijk en heel snel, waar een Feyenoordspeler eerst een waarschuwing krijgt. Meten met 2 maten...zoiets? 😉

18-04-2023 12:26

IndoorNinja +1856

Dat zul je helaas altijd houden zolang er een persoon de wedstrijd leidt.

19-04-2023 12:50

Dirk +7014

Domme ingreep voor niks nodig

17-04-2023 12:23

Joelveltman123 +4637

Toch wel erg zuur dat je waarschijnlijk de belangrijkste wedstrijd van het seizoen zonder ik mijn ogen 2 beste spelers mist (Kudus + Alvarez)

17-04-2023 12:15

IndoorNinja +1856

En toch zegt mijn gevoel dat het zomaar wel eens goed kan uitpakken. Ik vind Alvarez vooral heel belangrijk gemaakt. Ik vind hem na al die jaren nog steeds vrijwel niks toevoegen anders dan domme overtredingen. De kaarten krijgt hij niet voor niets. Dat komt omdat hij de voetbal intelligentie niet heeft om goed te timen.

Ik ben totaal niet anti Alvarez, maar ik denk wel dat met zijn komst Ajax het voetbal langzaam heeft zien verdwijnen uit de as. Heb je daar een speler staan die makkelijk naar voren draait en ervoor zorgt dat je onder de druk uit voetbalt, dan heb je die zo geroemde "grinta" op die positie helemaal niet nodig.

19-04-2023 12:53

Sambavleugels +18723

Edson wordt schijnbaar evenals Nico gezocht? Zijn we die slidings van Nico in de CL vergeten op compleet onnodige momenten, vaak zelfs hoog op het veld 😂 Als er een video is met al z'n kaarten en het blijkt vaak onzin te zijn wil ik best m'n mening intrekken. Maar zo ik me herinner was ie vaak gewoon onbesuisd en dat is Edson ook in z'n spel.

17-04-2023 11:46

Qifesh +24917

Haha Nico was wel onze psycho af en toe. 😆

18-04-2023 07:06

IndoorNinja +1856

Precies dit. Wel grinta, maar geen voetbal intelligentie.

19-04-2023 13:02

Juichtoon +32451

Precies. Was zn eerste overtreding...totaal belachelijk...maar ja ik heb al een miljoen keer geschreven wat de oplossing is ..
Ik herhaal het nog maar een keer, Malacia maakte vorig seizoen tegen Antony 6 overtredingen in de eerste 34 minuten waaronder een elleboog, een slag in de zij en hij pakte de bal vast boven zn hoofd rand 16 en kreeg nergens geel voor. Wel zn directe tegenstander, zelfs 2 x ..
Wieffer had er bij zn 8e overtreding in de Kuip (competitie)ook vanaf gemoeten (vastpakken Taylor bij break in de slotfase) met 2x geel ..
We weten allemaal wie er wel met 2x geel vanaf moest in het bekerduel met Fnoord...
Het patroon is overduidelijk en zolang Ajax zwijgt blijft dit zo...

17-04-2023 11:42

Qifesh +24917

Alvarez staat op een zwarte lijst, maar hoe komt ie daarop? Omdat ie Alvarez heet?

18-04-2023 07:08

Juichtoon +32451

Wieffer niet en die maakt veel meer overtredingen. Wiefer heeft zelfs het seizoenrecord van aantal overtredingen in een wedstrijd, nl 8. Ajax spelers staan meer in het daglicht. Dat is een feit en daar zullen we ook rekening mee moeten houden. Alvarez had moeten weten dat de arbiter de eerste de beste kans zou aangrijpen. Desalniettemin mogen we dit best bekritiseren. Sterker moeten we doen anders ligt dit 'nadeel' alleen bij ons.

18-04-2023 07:49

Josey Wales +11660

Lul niet met je zwarte lijst,er moet gewoon beoordeeld worden op z’n actie.Het was zondag hooguit een lichte overtreding.Dus geen geel.

18-04-2023 10:54

Qifesh +24917

Alvarez moet gewoon leren de-escaleren voordat het geel wordt, maar die John stuurt hem ook met dezelfde opdracht als alfred: zoek het lekker eenmans uit op de 6! succes!

18-04-2023 12:26

WeirdAJAX +12154

Edson is ook nog ns onze beste kopper..... beroerd.

17-04-2023 10:59

Joelveltman123 +4637

Persoonlijk denk ik dat je tegenover de luchtmacht van PSV (Til, De Jong) niet met Hato en Timber centraal moet komen.

Bassey lijkt me voor dit duel het meest geschikt.

Sanchez en Bassey is voetballend uiteraard wel verschrikkelijk

17-04-2023 10:36

vanreenen +10236

We gaan het zien zondag.

17-04-2023 11:31

mickey2602 +4754

Ik las gisteren dat Luuk er niet bij is,zelfde als Alvarez,geschorst. Maar ik weet het niet zeker,hij heeft gisteren wel een gele kaart gehad.

17-04-2023 19:10

Mike1 +5342

Hato kan prima centraal spelen en dan Wijndal op links. Die zal getergd zijn om te bewijzen dat hij wel het Ajax-niveau aankan.

17-04-2023 10:08

Joelveltman123 +4637

Oehh wel een risico Timber en Hato op de jong kom je al snel een kleine 15 a 20 cm tekort in de lucht

17-04-2023 10:34

Mike1 +5342

De Jong kan niet koppen als je de aanvoer naar hem afsnijdt. Oftewel geen dom balverlies lijden en bij balverlies meteen er bovenop klappen.

17-04-2023 12:19

Mike1 +5342

Goed lezen wat ik schrijf; als je voorkomt dat er een voorzet naar de Jong komt, is hij niet in staat de bal te koppen want hij krijgt de bal uberhaupt niet. Ik zeg dus niet dat De Jong een slechte kopper is, maar dat Ajax ervoor moet zorgen dat hij geen kop-kans krijgt door de aanvoer naar hem toe af te snijden.

17-04-2023 12:22

Libero +19109

Soms is het best wel handig als men de zin in zijn geheel uitleest...

17-04-2023 15:00

Joelveltman123 +4637

Je hebt gelijk ik las te snel

17-04-2023 18:36

Mike1 +5342

Sportief van je!!

17-04-2023 18:42

willem1958 +8749

Het was wat zwaar gestraft maar waarom moet ie op die plek een overtreding maken, da's gewoon dom om dan dat risico te lopen.

17-04-2023 10:03

Juichtoon +32451

Zeker als je bedenkt dat dit zn eerste overtreding was .

17-04-2023 11:43

Qifesh +24917

Je kunt niet altijd goed wegkomen hè

18-04-2023 07:10

Josey Wales +11660

Heb je het nu over die kutclub van je uit rdam zuid?

18-04-2023 10:56

fc Barcelona_ke +19239

Heitinga had em beter uit de basiself laten.. met bassey hadden we ook gewonnen van emmen.

Ben nu benieuwd wat heitinga gaat doen volgend week. Bassey, de fitte rensch of verrassend wijndal op de linkercentraal?

17-04-2023 09:46

RuffRhythim +24837

Ik denk anders dat we al het hele seizoen niet in de luxepositie verkeren om vooraf aan te nemen dat je van dit soort tegenstanders ook wint als je je betere spelers op de bank houdt. Zelfs gisteren mét Alvarez kan je niet zeggen dat we zo'n overtuigende pot tegen Emmen hebben neergezet.

17-04-2023 10:09

OuweDibbes +11830

Speler van Emmen is gewoon een matennaaier.. Een soort Gimenez.. Spelers waarvan Slot niet houdt behalve als ze bij Feyenoord spelen.

17-04-2023 09:24

Muddy +2436

Moeten we het ineens weer over Feyenoord hebben?

17-04-2023 09:27

OuweDibbes +11830

Elke matennaaier van Feyenoord is er 1 teveel...

17-04-2023 09:28

Sjaakvaak +26583

Het is niet des Ajax om te pas en te onpas over Feyenoord te gaan beginnen. Laat dat soort calimerogedrag lekker in Rotterdam en Eindhoven. Wij hebben het enkel en alleen over Ajax.

17-04-2023 12:33

OuweDibbes +11830

Het is geen calimero gedrag maar Leedvermaak.. Beste vermaak is leedvermaak.

17-04-2023 14:04

MarcHogervorst +35302

Ik weet dan niet eens wie Gimenez is.

17-04-2023 16:49

ovopiet +1471

Misschien is het probleem wel de kwaliteit van de scheidsrechter.
In mijn ogen zag hij niet iedere keer de overtreding maar reageerde hij op de kreten van de zogenaamd geraakte speler. Deze gaan iedere keer als stervende zwaan naar de grond alsof ze meteen naar het ziekenhuis moeten worden afgevoerd, en als ze de overtreding mee krijgen staan ze weer doodleuk op zonder verzorging of wat dan ook.
Daar zou eens wat meer op gelet moeten worden. het toneelspel wordt een te groot deel van het voetbal.
En ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat menig supporter zich hier aan stoort.

17-04-2023 09:22

GVR +3626

Ik vrees dat we Dusan dan ook wat vaker op de tribune zien 😉

17-04-2023 09:24

vanreenen +10236

Dat toneelspel is opgevoerd tegen Ajax door Getafe, je weet wel, die 11 toneelspelers uit Spanje. Alleen werd er niet tegen opgetreden door de scheidsrechter. In Nederland nemen ze deze slechte gewoonte over.

17-04-2023 11:36

afcamitta +1852

Een scheidsrechter moet gewoon de regels volgen. Ik kan het moeilijk verkroppen dat elke scheidsrechter zo een beetje zijn eigen regels heeft. Bij Nijhuis mag het wel en bij deze flapdrol weer niet. In de 2de helft zag ik namelijk meerdere overtredingen (waaronder van Brobbey) die erger waren dan die van Edson en daar geeft hij dan weer geen geel voor. Meneertje Nagtegaal van 29 jaar is gewoon ongeschikt, gaf al ongeveer 65x geel in de 22 wedstrijden die hij floot.

17-04-2023 09:00

Schip +23402

Klopt, het was een hele slechte beslissing. Alleen niet zozeer van de scheids.

17-04-2023 08:31

Dolblij +45019

Als de heren beide weten hoe de speelstijl is, die Alvarez zelf niet wenst te veranderen, dan zou je bijna zeggen dat het dubbel dom is.

17-04-2023 08:29

Stiftje +1537

Het waren 3 slechte beslissingen(opstellen, overtreding, gele kaart). De slechtste beslissing: om op die plek zo’n overtreding te maken.

17-04-2023 08:15

RuffRhythim +24837

Weet je wat een slechte beslissing is?
Een tackle van achter inzetten op een compleet ongevaarlijke plek op het veld!

17-04-2023 08:13

FissaDeGekste +3374

Wel heel weinig zelfkritiek. Hij heeft ook wel eens makkelijk geel gehad en dat ie daarna nog 1 of 2 overtredingen maakte die hem alsnog zijn eerste geel op zouden leveren.

Deze was makkelijk, maar het was ook niet zo dat Alvarez de overtreding MOEST maken.

In een seizoen waar het niet meezit met de scheidsrechters & Alvarez heel vaak het idee heeft aan de noodrem te moeten trekken, krijg je dit dan.

Dat gezegd hebbende vind ik het wel opvallend dat hij dit seizoen nooit dichtbij rood heeft gezeten (of ik moet 1 pot vergeten zijn). Als hij die ene kaart heeft gehad kan hij zich prima beheersen.

17-04-2023 08:06

Ajax1204 +38055

Het is balen, maar je kan niet zeggen dat de kaart onterecht was. Alvarez is gif, Alvarez is vuur. Zelfs al wisselspeler kan hij ons nog een kaart opleveren. Je kan het alleen John kwalijk nemen, Alvarez had gewoon op de tribune gemoeten gister.

17-04-2023 08:03

Rolo +13643

En dan achteraf gaan zeiken wanneer het tegen Emmen niet lukt (zal niet de eerste keer zijn dit seizoen in dit soort wedstrijden) dat je Edson nooit op de tribune had moeten zetten?

Ajax zit op dit moment niet in de luxe positie om spelers te sparen of rust te gegeven. Iedere wedstrijd is een finale.

Dus inderdaad gewoon opstellen. Dat het niet slim of makkelijkel gegeven is dat is punt 2.

17-04-2023 08:07

Ajax1204 +38055

Zonder Alvarez haal je tegen ploegen als Emmen betere resultaten. Met Alvarez haal je tegen ploegen als psv betere resultaten

17-04-2023 08:09

Qifesh +24917

We gaan zien dat Alvarez een hele lange tijd gaat banken in Engeland met die domme overtredingen.

17-04-2023 08:10

Rolo +13643

De ED met de PL vergelijken is een banaan recht lullen.... Kijk eens wat daar rond loopt aan kwantiteit, kwaliteit en zakken geld t.o.v. de ED.
Zet je heel Ajax in de PL neer mag je op dit moment blij zijn dat je in de middenmoot eindigt.

17-04-2023 09:25

Qifesh +24917

Wat Perez zei was gewoon on point. Als je dat geen verbeterpunt vind voor jezelf en denkt dat je bij Chelsea niet direct wordt gewisseld begrijp je niet helemaal welke route je hier hebt afgelegd en hoeveel aanpassingstijd jou is gegund. De meeste trainers in Engeland gaan je meteen een seizoen laten banken als je niet begrijpt dat je ook daarin moet ontwikkelen. Alvarez wil dom doen en dom blijven. Ok.. blijf lekker op het randje spelen en doe alsof het je selling point is. Heeeel teleurstellend voor iedere Ajax fan. Want Alvarez is gewoon een risico en vind zichzelf zo goed dat ie zichzelf niets verwijt.

17-04-2023 07:41

diamanti +3194

Het gebrek aan zelfreflectie is het grootste probleem van deze selectie, ze denken echt dat ze lekker bezig zijn.

17-04-2023 08:03

Qifesh +24917

Idd als je die Bergwijn ziet na iedere verwijtbare actie met zijn handen naar boven. Die gast heeft het heerlijk hier, geen concurrentie niks.

Wijndal met die opmerking over de beste flank. Taylor met die opmerking over "ik geloof niet in vorm"...

17-04-2023 08:05

S.Ajacied +5193

Echt kut dit. Gaan die gast missen helaas.

17-04-2023 07:40

noppenkoning +41174

Scheids nooit gezien ook , nieuwe zonder ervaring?

17-04-2023 07:35

Tinus +10301

We missen Edson komende wedstrijd door Edson zelf, niet door de scheids.
Overigens heb ik Makkelie heel vaak gezien en die is op negatieve manier bij twee klassiekers bepalend geweest. Ervaring is ook geen garantie op goed fluiten dus. Daarnaast zal een minder ervaren scheids juist in ‘kleinere’ wedstrijden ervaring moeten opdoen. Normaal is Ajax tegen Emmen niet zo spannend.

17-04-2023 12:40

rambie +1078

Wat een onzin. Hoe krijg je het in hemelsnaam nu voor elkaar om na 29 wedstrijden al tien kaarten verzameld te hebben. Misschien dan toch de hand maar eens in eigen boezem steken?

17-04-2023 07:29

Noam +4090

Fout. Omdat je handelingssnelheid te traag is heb je steeds kaarten nodig om je tegenstander af te stoppen. Jou absentie volgende week is geen gemis. Je bent net zo slecht als de rest. Ik zie liever een Hato op LCV of Fitz Jim op je middenveld positie.

17-04-2023 07:27

Patajax +2383

Begon bij heitinga om hem op te stellen

17-04-2023 07:21

Sportvolgert +40326

Beetje meer zelfreflectie mag wel. Altijd de scheids de schuld geven is te makkelijk. En dat het de eerste is maakt natuurlijk niks uit.

17-04-2023 07:16

RSM +3918

Het is een feit dat een scheidsrechter zijn voorkeur heeft. Op het werk was een zeer bekende oude Nederlandse scheidsrechter een vriend van een collega. Die vertelde dat sommige scheidsrechters idd dubieuze beslissingen maken. Dit was er nu een zeer goed voorbeeld van. Je kan het dan peilen aan soort gelijke overtredingen tijdens de wedstrijd. Geeft hij daar geen kaart voor dan is het doorgestoken kaart. Ze weten ook dat ze er verder niet op aangesproken worden en soms zelfs gecomplimenteerd worden. Dat zegt genoeg over de Nederlandse arbitrage.

17-04-2023 07:01

Qifesh +24917

Wat een gebledder man. Alvarez maakt gewoon heel vaak domme overtredingen die niet worden bestraft.. heb je die ook eens geturfd? Dit seizoen is ie zo vaak goed weggekomen dat je echt wel van Calimero gedrag kunt spreken als je dat geen verbeterpunt vind.

17-04-2023 07:45

Josey Wales +11660

Dus als ie weleens een domme overtreding maakt dan is die kaart van gister automatisch terecht .Wat een dom gelul

17-04-2023 08:55

Qifesh +24917

Nee dat ie zichzelf niet voor verbetering vatbaar vind maar dat vind ie van de scheids wel. Weleens is een understatement natuurlijk

17-04-2023 08:57

RSM +3918

Ik vind van niet. Hij speelt gewoon zo en ten 2e geef je een waarschuwing maar dat krijgt hij niet dus als scheidsrechter kom je zeer bevooroordeeld over en als.je vanuit die perspectief wedstrijden fluit dan geef je gewoon rood aan Emmen voor de handsbal op het middenlijn voor een doorgebroken speler (bergwijn) en als .je je er niet in kan vinden dan is dat zo.

17-04-2023 09:27

Qifesh +24917

Als ie "gewoon" zo speelt moet ie ook niet opkijken als scheidsrechters "gewoon" een gele kaart blijven geven. Alvarez heeft nimmer een waarschuwing gehad die hem deed stoppen of afkoelen. Een scheids is daar ook niet voor, dat is gewoon genade geven buiten de regels om. Maar kijk je wel eens naar welke overtredingen er onbestraft blijven bij Edson kip zonder kop?

17-04-2023 09:31

RSM +3918

Whahaha. Het is goed met je.

17-04-2023 09:32

Mokum31 +6128

Man man man

17-04-2023 06:59

fluwelenlinker +11704

Volgens mij was het een hele domme overtreding

17-04-2023 06:47

VOETBALisOORLOG +1780

Inderdaad, Alvarez is een onbenul. Maakt zovaak van die domme overtredingen en meestal ook zware. Zit niet goed tussen z'n oren.

17-04-2023 07:16

Josey Wales +11660

Wieffer maakt 6 van deze overtredingen per wedstrijd.Wederom besodemieterd door kutscheidsrechter.

17-04-2023 06:40

Jeugd +24716

Pfff calimero geroep zeg...
Alvarez pakt gewoon te vaak onnodig geel. Punt.

17-04-2023 06:52

henkie58 +2043

Jammer! Met de wetenschap dat er volgende week een hele belangrijke wedstrijd is, moet je dit soort overtredingen niet maken! Dom! Dus niet zeuren!

17-04-2023 06:39

Josey Wales +11660

Hij maakte Gvd geeneens een overtreding.

17-04-2023 09:47

ZwartNazareth +1411

Hij is zeker vijf keer ontsnapt aan rood, afgelopen seizoen, en heeft dus niks te klagen.

17-04-2023 06:31

Josey Wales +11660

Je bent zeker in de war met je vriend Wieffer of Hartman.

17-04-2023 06:47

Qifesh +24917

Nee vriend.. jij bent in de war met de waarheid.

17-04-2023 07:47

Josey Wales +11660

Kan me geen wedstrijd herinneren waar hij ontsnapt is aan rood.Wel dat hij soms dom geel pakt.Gister was amper een overtreding.Wel herinner ik mij wedstrijden tegen az fey Utrecht waar tegenstanders geen kaart kregen .

17-04-2023 08:52

diamanti +3194

Stuitend interview van onze “sterkhouder”.

17-04-2023 06:12

DeWijsneus +25689

Hoe veel kaarten heeft hij wel niet totaal onnodig gepakt op de helft van de tegenstander, veel te hard of laat in komen of ouwehoeren tegen de scheids? En dan zeuren over deze kaart?! Misschien somt dit wel het hele probleem op met Ajax. Heel weinig zelfkritiek en zelfkennis.

17-04-2023 06:09

VOETBALisOORLOG +1780

Wat ik al aangaf, het zit niet goed tussen z'n oren

17-04-2023 07:18

RN +14719

Dit was absoluut geen overtreding. Helemaal
Niets aan de hand

17-04-2023 05:29

Qifesh +24917

Optelsom

17-04-2023 07:47

PetrusKeizer +10739

Hij zegt dus dat het zijn stijl is om in gele kaarten te grossieren, dat kan hij niet veranderen. Hoeveel zouden er tussen zitten met aanleiding 'discussie met de scheidsrechter'? En dan in 1 adem er aan toevoegen dat er een paar kaarten bijzitten 'die ik niet verdiende'. Over of hij overtredingen gemaakt heeft waarvoor hij wel n kaart verdiende maar niet kreeg hoor je dit soort gasten natuurlijk nooit. Zelfkritiek is er niet bij, hooguit gespeeld voor de bühne. Dit soort jankteksten heb ik vaker van Alvarez gelezen, het begint me nu op te vallen.

17-04-2023 03:10

PH2BOT +40189

Beetje te laat nu Pipo! Kan ons zomaar CL voorrondes gaan kosten...wat zeg ik? ..dat gaat het ons n.a.w. kosten!! Alsof het seizoen niet al klote genoeg was. Had Heitje je je voorafgaand deze wedstrijd hier nou nog extra op geattendeerd ? ..of was het meer een 'professionele' mededeling ipv een strikte opdracht.?! Je bent nu in elk geval per vandaag wèl de nieuwe recordhouder wat gele kaarten in één seizoen bij Ajax 1 betreft: 10 maar liefst al !! and counting. Resumé: erg slim ben je in elk geval niet Edson.

17-04-2023 00:55

Ajaxdebeste35 +15478

Wat zijn ze sinds de komst van Johny toch calimero's
Ten eerste had hij niet hoeven spelen en ten tweede hoef je niet iemand op die manier op die positie te duwen.

En ja dit had een waarschuwing ipv gele kaart moeten zijn

17-04-2023 00:48

Qifesh +24917

Denk je dat Alvarez niet genoeg is gewaarschuwd voor zijn speltype?

17-04-2023 07:50

Robertini +39143

Het was zwaar gestraft, maar ook niet buitengewoon, ik denk dat de helft vd scheidsen hier geel voor geven.

17-04-2023 00:47
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.