[Update] 'Overmars wil graag naar Arsenal'

door Thijs Zwagerman 74

[Update] 'Overmars wil graag naar Arsenal'

door Thijs Zwagerman 74

Laatst geüpdatet

Marc Overmars is de topkandidaat om Director of Football te worden bij Arsenal. AS Roma-directer Monchi genoot aanvankelijk de voorkeur van de Londenaren, maar nu hij voor een terugkeer naar Sevilla lijkt te kiezen, schakelt Arsenal alsnog door naar Overmars, zo schrijft The Daily Mirror.

Monchi en Overmars worden al wekenlang genoemd als de topkandidaten voor de functie van technisch directeur bij Arsenal. Nu Monchi er echter voor gaat kiezen om terug te keren bij Sevilla, is de TD van Ajax de enige overgebleven kandidaat. The Daily Mirror schrijft dat Overmars Arsenals eerste keuze is geworden. Er worden verder geen alternatieven genoemd.

Bij Ajax heeft Overmars nog een contract voor anderhalf jaar en de kans lijkt klein dat de Amsterdammers erom staan te springen om de Epenaar deze zomer te laten vertrekken. Overmars kende gedurende zijn actieve profloopbaan een succesvolle periode bij Arsenal, waardoor het echter niet ondenkbaar is dat hijzelf wel openstaat voor het Engelse avontuur.

Update - 20.35 uur (16 maart 2019) - 'Overmars wil graag naar Arsenal'

Het Engelse football.London denkt zeker te weten dat Marc Overmars openstaat voor een overgang naar Arsenal. Het medium schrijft dat Ajax al op de hoogte is van Overmars' wens om in de zomer terug te keren bij de Londenaren. Verder meldt football.london dat Ajax de technisch directeur het liefst aan zijn contract houdt, maar ook begrijpt dat het onmogelijk kan opboksen tegen het enorme geldbedrag dat Overmars bij Arsenal tot zijn beschikking krijgt om te investeren in de selectie.

Koop nu de officiële Ajax-sjaal voor de kwartfinale van de Champions League tegen Juventus!

Lees meer over:
Plaats reactie

lm +6

Doei doei kloot hommel hij kan bij Ajax al heem spelers aantrekken wat dacht je van daar. Rijkste club van Nederland maar de beste spelers gaan naar pisvee en elk jaar twee vingers on de neus kampioen heb haat tegen die lampjes maar miet ze toch de felicitaties geven vind knap kijk maar naar Bayern rijkste en koopt concurrenties kapot en elk jaar kampioen Ajax is elk jaar het lachertje

17-03-2019 17:32

Ismael Urzaiz +2165

Alleen maar Engelse kranten die dit melden, oftewel, het is onzin

17-03-2019 14:51

VanDeMolen +0

Als hij dan weggaat, alsjeblieft in de winterstop. Als hij middenin de zomer vertrekt, terwijl we pas een halve selectie hebben, breekt de pleuris uit met onnodige paniekaankopen.

Edit: en misschien Louis dan een halfjaartje als tussenpaus en zijn laatste trucje?

17-03-2019 12:41

Patje2011AJAX +2111

Louis wil geen TD meer zijn vertelde hij vorige week bij VTBL

17-03-2019 13:20

MosesD +14687

Wil geen trainer meer zijn.

17-03-2019 13:43

vanreenen +10294

Wie moet Marc opvolgen? Wim Jonk? Of hebben jullie iemand op het oog?

17-03-2019 11:21

Minsc +1520

Sinds wanneer is Wim Jonk een TD?

17-03-2019 14:18

BillSplate +9710

Marc zal vast wel willen, maar is ook iemand die ervan houdt dat hij niet in de media hoeft te treden en echt op de achtergrond z'n dingen kan doen. Gaat hij hetzelfde hebben bij Arsenal? Of zal hij vaker op de voorgrond moeten treden?

17-03-2019 10:54

Schip +23515

Mocht Overmars gaan, dan moet je niet alleen een vervanger hebben, maar die moet eigenlijk nu al aan de slag. Frenkie gaat weg, dus heb je een probleem als Ziyech ook vertrekt. En als je hem wilt behouden, dan moet je uitstekende vervangers aantrekken om hem te overtuigen dat er weer een sterk elftal staat volgend jaar. Dat kost tijd, want haastwerk levert altijd te dure en slecht doordachte transfers op.

Probleem is dat Overmars de macht naar zich toegetrokken heeft en als zo iemand vertrekt, valt er echt een gat.

17-03-2019 10:46

vanreenen +10294

Misschien gaat Ziyech wel naar Arsenal.

17-03-2019 11:23

31xAjax +7960

zou een fantastische club voor hem zijn....

17-03-2019 11:36

Schip +23515

Dus? Ik snap je punt even niet.

17-03-2019 11:30

NR9 +0

Nu komt Marc. Netto weer bovendrijven als dit waar is. Een belang eigen belang. Plan Cruijff heeft ie schijt aan. En straks is de halve selectie verkocht en laat ie Ajax achter met een chaos....

17-03-2019 09:58

komop +2145

Liverpool, Chelsea, Man City, Man UTD, Tottenham. 5 clubs die Arsenal voorbij zijn. Waarom bij een 'subtopper' gaan werken, als je bij Ajax zit? :) Ik denk ook dat we zo langzamerhand kunnen zeggen dat Ajax bij de top 15 van Europa behoort. En inmiddels ook prima salarissen betaalt. Dus een club buiten deze top 15 zal met een heel goed verhaal moeten komen. We zullen zien.

17-03-2019 09:24

vanreenen +10294

Misschien is Marc al dat gezeik op zij persoon meer dan zat op AS. En elders. Daar begint hij met een schone lei, een groter budget en een fantastische club in zijn tijd.

17-03-2019 12:03

Radie125 +1629

Als Overmars wilt niet tegenhouden. Een nieuwe TD geeft weer nieuwe inzichten. Marc bedankt wat je voor Ajax hebt gedaan suc6 bij Arsenal.

17-03-2019 08:48

Ajaxtrouw +6356

De vraag alleen is altijd welke info neemt hij mee waar wij vervolgens last van krijgen.

17-03-2019 10:10

Simon1 +2959

Ja als Messi wilt gaan moet je hem ook niet tegenhouden. Kramer biedt ook nieuwe inzichten... Komen we straks allemaal met kroketten het veld op. -.-

17-03-2019 10:17

afcsvd +0

Arsenal heeft Monchi ook een contract aangeboden, en die is vrij. Dus denk dat Marc lekker blijft zitten

17-03-2019 06:34

Sergevanw +0

Die is terug naar Sevilla

17-03-2019 07:53

Harrie Nak +4

Kijken wanneer de eerste Ajax speler door Arsenal gek gemaakt gaat worden dan.

17-03-2019 06:07

Lane 8 +2

Kan me het niet voorstellen, arsenal is wel echt een uitdaging op dit moment al was dat het bij ajax ook zo toen hij instapte... Als je gaat wens ik je veel succes Marc, maar ik denk dat je nog niet klaar bent bij ons.

17-03-2019 03:11

hakkietjakkie +80

Zijn grootste uitdaging is komend seizoen hier bij Ajax. Als hij deze zomer naar Arsenal vertrekt zou dat mij erg teleurstellen.
Zorg dat Ajax volgend jaar weer een seizoen als dit heeft door geweldige aankopen te doen of een paar hele belangrijke spelers van dit seizoen te behouden (Ziyech, Vd Beek, Onana en misschien zelfs De Ligt!) en dan mag hij van mij naar Arsenal. Dan kan hij zeggen dat hij Ajax weer geholpen heeft groter te worden.

Mix dat met de talenten Gravenberch, Unuvar, Hoogewerd en Brobbey en dan geloof ik dat Ajax weer een geweldig seizoen kan beleven met orachtig vietbal zoals dit seizoen!

17-03-2019 03:10

Inhartennieren +665

Het is logisch dat hij een andere uitdaging aan wil gaan.

17-03-2019 03:04

Ajax4proud +10881

Volgens heeft hij het hier wel naar z'n zin. Hij mag van mij zeker blijven. Maar dit zijn gewoon loslopende geruchten. Komkommer tijd toch?!

17-03-2019 02:55

Ajax4xbestevaneuropa +2

In engeland nemen ze arsenal niet eens meer serieus en zijn de spurs ze al voorbij gestreefd.Arsenal is altijd een heel hard blaffende hond die nooit bijt, want ze winnen nooit wat.Denkt overmars nou echt dat hij een team bij elkaar kan kopen en dat ze dan kampioen worden en hij alle credits krijgt. Arsenal koopt zelden voltreffers, overmars kan bij arsenal 50mil. uitgeven aan spelers waarvan de helft niet gaat presteren. Maakt niet uit daar, dus koop er 10 en aan 5 zul je wat hebben. Zo kan iedereen spelers kopen. Terwijl je bij ajax geen miskopen van tientallen miljoen kan permitteren.Dus als je eer voor je werk wil en glorie wil behalen, moet je vooral bij ajax blijven en al helemaal niet naar arsenal gaan. Sentimenten omdat hij daar speelde, maar hij zal ajax nog missen als hij weg gaat. Wij hem ook maar je moet zijn werk ook niet overdrijven. Hij haalde bijv, ook spelers als duarte sanogo en zimling westermann.En onderhandelen en het onderste uit de kan krijgen is altijd makkelijk als je veel poen hebt zoals ajax, hoef je dan geen thaise straat verkoper afding skills voor te hebben om dat te kunnen.

17-03-2019 02:53

AFCAsphere +9

Enorm geldbedrag dat Overmars tot zijn beschikking kan krijgen? Dat klopt toch gewoon niet? Die eigenaar wilt geen enkele rooie cent investeren in Arsenal, zit daar puur en alleen om te verdienen aan die club. Arsenal zal eerst spelers moeten verkopen al willen ze een aantal goede aankopen kunnen doen.

17-03-2019 01:47

mvdk +44139 moderator

Eeuwig om de 4e plaats strijden.

17-03-2019 00:41

MankeNelis +7

Je weet nooit wat er waar is in de Engelse roddelpers.

17-03-2019 00:29

insectenverdelg +23479

Ik heb uit betrouwbare bronnen vernomen dat Martin van Geel deze zomer weer vrij is. :)

16-03-2019 23:46

Ajaxxxisdebeste +6

Kotste net in mijn mond... je wordt bedankt.

17-03-2019 00:17

ajax4lifebaby +0

Als ik hem zo hoor heeft hij het enorm naar zijn zin bij Ajax. Maarja als hij zoveel meer kan verdienen bij een niet misselijke club waar hij ook history heeft... Denk wel dat hij gewoon blijft. De uitdaging bij Ajax is enorm.

16-03-2019 23:28

laling +2329

Overmars is al multimiljonair. Geld zal niet bepalend zijn.

16-03-2019 23:37

rsvh88 +5479

Nou.... Daar zal je je nog dik in vergissen. Miss moeten zijn salaris plafond ook wel omhoog. Ik wil hem niet meer kwijt.

17-03-2019 02:23

behangdelul +32804

Ik hink op 2 gedachten. Tuurlijk is Marc goed voor het aankopen van Sanchez, Tadic, Blind, Neres etc. Echter staan er ook een bak miskopen tegenover (wat gebruikelijk is) en het mislopen van RIcharlison en Lainez. Iedere nieuwe TD heeft ook daadwerkelijk genoeg te besteden....Ik zou er in ieder geval niet van wakker liggen als ie gaat...hoeveel goede dingen hij ook gedaan heeft.

16-03-2019 23:02

Ajax114 +1706

Onbegrijpelijk al die minnetjes. Je zegt namelijk precies zoals het is maar dat mag niet op deze site want we staan blind achter iedereen binnen de club. 50 Miljoen euro uitgegeven aan miskopen !!!

17-03-2019 00:54

Hagmag +9

Ondanks alles heeft Marc laten zien dat hij op zijn plek zit.
Geef 'm salaris verhoging.

16-03-2019 22:41

AFCSANCHEZ +1

Ik snap hem wel als hij gaat. Een selectie als nu krijg je niet snel. Niet vergeten dat hij eerst belachelijk werd gemaakt, een keer een mindere periode en een mindere selectie en hij is weer zijn reputatie kwijt. De PL is een mooie competitie, Arsenal is een mooie club. Meer geld, salaris en Arsenal brengen naar de top is ook een mooie opgave.

16-03-2019 22:30

milan-jantje +2836

Jordi Cruijff, Ted van Leeuwen, Ling of Jonk als opvolger dan maar.

16-03-2019 22:27

31xAjax +7960

Hiervan is alleen van Leeuwen een serieuze optie, de andere 3 zijn ongeschikt....

16-03-2019 23:51

Ajax114 +1706

Jij ook :-).

17-03-2019 00:55

Fredschuit1 +1536

Jonk is van het niet uitgeven. Heb je niks aan. Als het aan hem ligt speel je straks met El Azouzzi in de spits..

17-03-2019 02:46

Aeter +6632

Jij bent niet helemaal lekker.

17-03-2019 02:51

Fredschuit1 +1536

Jonk al helemaal niet.

17-03-2019 05:18

AFCA. +3283

Tsja dan neemt Ajax toch gewoon GeDaante als nieuwe TD. Die heeft altijd commentaar op Overmars en weet het altijd beter dus die zal Ajax wel even van de ondergang redden.

16-03-2019 22:25

Web +178830

Die moet je de hele organisatie in handen geven, dan heb je goud in handen
Die jongen heeft het voetbal uit gevonden
Niets deugd , alleen Jonk.

16-03-2019 22:42

AFCA. +3283

Ja daar zal hij het zelf ook wel mee eens zijn. Fascinerend om te zien dat mensen zo vol van zichzelf kunnen zijn.

16-03-2019 22:48

AFCA. +3283

En je bent nooit maar dan ook nooit van plan je in te leven in andere meningen want alleen jij hebt er kijk op.

17-03-2019 06:13

insectenverdelg +23479

dan wordt er geen cent meer uitgegeven. :)

16-03-2019 23:32

Mario65 +3

Maar moeten we nu alles gaan geloven wat de Britse media zegt?

16-03-2019 22:23

Jornnn +5

Is het bijzonder wat Jordy Cruijff heeft gepresteerd bij zijn werkgevers?

16-03-2019 22:22

Spuit11 +1288

Die is weg. Overmars is een sluwe vos en weet ook dat hij deze selectie niet snel zal evenaren.

Al dat gepraat over "Ajax terug naar de top"... leuk voor de bühne, maar de voetballerij draait om geld. Arsenal's salaris en perspectieven zijn gewoon aanlokkelijker dan hier te blijven.

Ik zal flink balen, Ajacied tot in de dood, maar verwacht geen wonder.

16-03-2019 22:04

insectenverdelg +23479

ach als je ziet wat hij achter laat voor zijn opvolger t.o.v. waar hij mee begon, heeft diegene alle mogelijkheden voor goed beleid. De randvoorwaarden zijn er. Genoeg geld, hoger salarisplafond hogere transfersom mogrlijkheden. en Meg finale El en kwarfinale CL in de afgelopen 3 jaar ook internationale uitstraling.

16-03-2019 22:42

Mocrodammerr +23050

het probleem bij Ajax zit niet bij een vertrek of aanblijven van Overmars. probleem zit in de onderbouw. we hebben en creëren geen exceptionele talenten meer sinds vertrek van Jonk.

16-03-2019 22:02

Ajax114 +1706

Jij hebt 100 procent gelijk alleen kijken 99 procent van de supporters naar het feit dat we kwartfinale CL spelen en mogelijk kampioen worden maar de realiteit is dat er heel weinig aan zit te komen vanuit de jeugdopleiding en de toekomst zorgwekkend is met Blind, Henrichs en straks Van Gaal die de club gaan besturen.

16-03-2019 22:13

Suarez16_ +9230

Zo neem nog een slok azijn. Afgelopen week zijn jeugdselecties van Oranje bekend gemaakt. Dan zie jij ook dat 40% van Oranje o17 bij Ajax in de jeugd zit? Een Hoever zit er ook bij en die is ook hier opgeleid en dan is Gravenberch al doorgeschoven naar Oranje o19. Die had er ook 100% zeker bij gezeten normaliter, dus wat is er precies mis met de jeugdopleiding als je de helft van de grootste Nederlandse talenten produceert in de leeftijdscategorie 15 t/m 17 jaar? Tuurlijk is Heitinga een matige coach, maar er komt echt wel genoeg aan. Dat het misschien 2 jaar wat gaat stokken tot dat er weer een supertalent zich vast in de basis gaat spelen kan best, maar dat zegt ook wat over Ajax. Vroeger waren duarte en serero concurrentie nu Frenkie De Jong en Ziyech. Daarnaast ga ik niet eens in op die onzin over Van Gaal. Overmars is nog niet eens weg en Van Gaal is gestopt in de voetballerij. Daarnaast Blind maar weer aanhalen zonder reden, omdat het Blind is. Die man heeft 500 wedstrijden voor onze club gespeeld, aanvoerder geweest, etc. maar nee toch denken sommige te weten dat hij alleen maar Ajax kapot wil maken....

16-03-2019 22:53

Ajax114 +1706

Hij wil Ajax niet kapot maken maar heeft gewoon geen kwaliteiten en heeft gekozen voor de visie Van Gaal en niet de visie Cruijff.

17-03-2019 00:58

Schwalbino +11

Henrichs... man je leeft in het verleden.

17-03-2019 00:21

Spuit11 +1288

Ünuvar?
Gravenberch?

16-03-2019 22:18

Web +178830

ja om de twee jaar staat er een talent als De Ligt klaar
Voor dat je het niet weet Frenkie komt van Willem 11.

Unuvar ooit gezien?

16-03-2019 22:39

Tomajax1990 +193

Ik denk dat je gelijk hebt. Ik hoor ook veel via via dat het rommelt met jeugd trainers. Ze weten allemaal niet wie er vertrekt en blijft van de trainers, ze twijfelen allemaal. Laten we hopen dat het allemaal goed gaat/komt.

17-03-2019 00:33

Bocarra +14

Nep nieuws

16-03-2019 22:01

Klasseman +2

Wie weg wil moet je laten gaan geldt ook voor Overmars. Op den duur wordt zo iemand toch ontevreden en dat gaat ten koste van de motivatie. Hij krijgt nu alleen positieve reacties, dus mooi moment om op te stappen.

Bovendien is de Engelse competitie toch vele malen mooier dan die kleutercompetitie hier, waar we nog nauwelijks echte tegenstand hebben.
Succes Mark

16-03-2019 21:59

vanreenen +10294

Kleutercompetitie waar clubs als Heracles, PEC, Feijenoord en PSV nauwelijks tegenstand hebben van Ajax bedoel je zeker. Als het een kleutercompetitie is, moet jij je eens afvragen ( en ik ook) waarom het Ajax maar niet lukt kampioen re worden met 8 à 10 punten voorsprong. Zal ook wel te maken hebben met die nylonkousen velden i.p.v. fantastische groene velden in Engeland.

16-03-2019 22:08

Ajax114 +1706

Ga maar, Svp Tscheu La Ling halen.

16-03-2019 21:55

14ajax1974 +0

Gewoon 1 miljoen extra geven per jaar, deze man zorgt er straks voor dat er een goed elftal staat en 500 miljoen op de bank, dit kan niemand meer evenaren

16-03-2019 21:44

zuidzuid +0

Die ene miljoen maakt overmars ook niet meer uit. Dan heeft ie er 51.

Zal by arsenal budgetten van 150 mln krijgen. Das andere koek.

16-03-2019 22:06

Schwalbino +11

Op je top moet je veranderen als je je carriere belangrijk vindt. Frank had het in zijn 4de kampioensjaar moeten doen. Bosz had een betere timing en Overmars zal niet snel weer een selectie gebouwd krijgen zoals deze. Als hij zijn positieve reeks transfer nu voortzet met een paar ongelukkige, is hij zijn reputatie als td ook meteen weer kwijt want zo werkt de waan die het voetbal regeert.

Hij is slim dus hij weet hoe het in het wereldje werkt.

16-03-2019 21:40

ajaxxcied4life +2

Goed verhaal. Eens

16-03-2019 21:46

Ajaxxxisdebeste +6

Overmars kijk eens naar Arsenal fan TV dat is een zooo grappig de laatste 10 jaar al omdat ze een lachertje zijn geworden na Henry en Bergkamp tijdperk.

16-03-2019 21:19

AjaxDaniel +14527

Arsenal gaat minimaal de komende 5 jaar niet mee doen om de titel, terwijl je bij Ajax met al dat geld wat we nu hebben kan bouwen aan een team van Europees (sub)topniveau.

16-03-2019 21:19

AFCA1996 +0

Tja Overmars heeft bij Arsenal misschien wel meer te besteden maar tegen City, Chelsea, Spurs,Liverpool ga je het toch wel afleggen. Je moet dan weer met een hele andere scoutingsnetwerk werken en de absolute toppers verkassen liever naar een club die elke jaar Champions league speelt. Daarbij wint Arsenal nooit wat dus vraag me af waarom je Ajax voor Arsenal zou willen inruilen.

16-03-2019 21:04

Ajax114 +1706

Ajax wint ook niets de laatste jaren LOL

16-03-2019 22:02

amthree +407

Die arsenal fans zijn niet helemaal lekker, ze denken als overmars komt dan moet de ligt ook mee komen. De ligt kan naar de absolute top waarom zou die dan naar arsenal gaan?

16-03-2019 21:03

AJAXTHELEGEND +1

Zolang ik het Marc zelf niet hoor zeggen ,geloof ik het ook niet.

16-03-2019 21:03

ajax4ever01 +13

Die gaat dus weg.. waar rook is is vuur.

16-03-2019 21:01

ajaxxcied4life +2

Ik verwacht het ook. In het kielzog van Overmars zou van der Sar ook wel kunnen vertrekken indien dit seizoen geen prijzen worden gepakt, dan zitten we met pa Blind in de RvC straks met Louis en dan kun je Jonk en La Ling zowiezo vergeten.

16-03-2019 21:07

Klasseman +2

Ja die Pa Blind mogen ze voor mij er gratis bijdoen. Strik erom en wegwezen, mag die man totaal niet, heeft ook veel verpest al is het meeste gelukkig bij het Ned Elftal geweest

16-03-2019 22:02

Ajax114 +1706

Helemaal mee eens . Een doemscenario dreigt voor Ajax. Zou zo graag Jonk en Ling terug willen hebben bij de club.

16-03-2019 22:05

vanreenen +10294

Ik hoop dat we nooit meer iets van die Hagenees Ling horen. Over "horen" gesproken, Ling hoort niet bij Ajax thuis. John wel, die mag langskomen.

16-03-2019 22:12

Ajax114 +1706

Wie is John ? LOL

17-03-2019 01:00

Ajaxxxisdebeste +6

Waar vuur is is niet altijd rook

16-03-2019 21:13

Ajax_026 +3057

niet altijd rook is vuur

16-03-2019 21:33

3*stars*3 +23500

Las het net op voetbalzone.
Weet niet hoe betrouwbaar football London is.
Maar zou zonde zijn als hij vertrekt en als je gezien wordt als 2e keus mag je daar toch bedenkingen bij hebben.

Hoop dat Ajax een goede opvolger kan halen.
Zou mij niet verbazen als ze gaan aankloppen bij Az, om Huiberts over te nemen.
Die weet ook wel goed te verkopen en dat is voor Ajax ook belangrijk.

Mooiste zou TD en wat scouts van Red Bull Salzburg zijn.
Sla je echt een internationale slag.

16-03-2019 20:51

Ajax114 +1706

Kap verdomme eens met die Huiberts. Wat is zijn track record dan ? Moet gewoon Ling worden en niemand anders. Ja, ik weet dat Ling niet zal komen omdat Cruijff haters Blind en Henrichs dat zullen tegenhouden. Toekomst van Ajax zie ik heel somber in.

16-03-2019 22:09

3*stars*3 +23500

Ho wel lezen.
Ik zeg zou mij niet verbazen als Ajax voor hem gaat (zeker als ze een Nederlander zoeken) maar zeg dat verkopen voor Ajax ook belangrijk is en dat doet hij bij Az.
Ik zeg nergens dat ik hem graag zie komen.

Sterker nog, ik roep juist al lange tijd hier dat Ajax maar internationaal moet gaan kijken en wat mensen moet losweken bij Salzburg.
TD en wat scouts, zoals ik hierboven ook aangaf...

16-03-2019 22:50

Mark10 +1073

Van Gaal

16-03-2019 20:45

Fluitje +51

Hij kan daar meer besteden... Dus?

16-03-2019 20:43

MPAjax +8437

die gaat weg aan het einde van het seizoen, eerder lijkt mij niet slim

16-03-2019 20:40

Freddy Al +11

Ik hoop echt dat dit niet gaat gebeuren,ik acht hem in hoge mate verantwoordelijk voor het leggen van de huidige successen ondanks de fouten die hij mogelijk gemaakt heeft.

16-03-2019 20:38

Ajax34 +4055

Overmars kan ook nee zeggen Ajax is toch groter als Arsenal.

16-03-2019 20:27

Ajaxxxisdebeste +6

Niemand is groter dan Ajax ook Overmars niet we zullen heus wel een opvolger vinden, maar eigelijk zou het vreemd zijn als hij juist nu vertrekt.

16-03-2019 19:57

VanDeMolen +0

Ajax is momenteel groter en beter dan Arsenal. Enige wat Arsenal meer heeft is geld, maar er zijn toch geen spelers die daar heen willen. Ik zou ervoor bedanken.

16-03-2019 19:56

Ajaxxxisdebeste +6

Momenteel, dat is altijd zo geweest... even wat prijzen vergelijken?

16-03-2019 19:59
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.