Roy: 'Kishna is van buitencategorie'

door Koen Weijland 25

Roy: 'Kishna is van buitencategorie'

door Koen Weijland 25

Laatst geüpdatet

Bryan Roy vindt het maar niks dat Ricardo Kishna Ajax al zo vroeg verlaat. De voormalige buitenspeler van de Amsterdamse club ziet met lede ogen aan dat de wegen van de linkspoot en Ajax al vroeg scheiden.

'Als je twintig jaar bent, hoor je niet naar het buitenland te gaan', zo zegt Roy in gesprek met De Telegraaf. Als specialist had hij afgelopen seizoen vaak te maken met Kishna en dus heeft hij geen kwaad in de zin. 'Ik gun Ricardo deze transfer van harte. Maar ik vind het jammer dat hij hier nooit is geslaagd, omdat ik weet hoe ongelooflijk goed hij kan voetballen. Rica is van de buitencategorie.'

Wel zet Roy zijn vraagtekens bij de prestaties die Kishna tot nu toe heeft laten zien bij Ajax. 'Dat hij tot dusver niet alles uit zijn carrière heeft gehaald, is in de eerste plaats zijn eigen verantwoordelijkheid. Maar ik vind dat wij als Ajax ook onze verantwoordelijkheid moeten nemen. Ricardo is lichamelijk nooit helemaal fit geweest en daardoor mentaal ook nooit top.'

Lees meer over:
Plaats reactie

LammertAlbertus +15

Idd Bryan ...Kishna heeft buitencategorie talent, maar buitencategorie talenten behoeven ook toptrainers top Ajax1 staf top medische & mentale begeleiding en dat ontbreekt dr dus aan.

Ik weet wat dr met Kishna aan de hand was en wat Ajax1 medische staf en movement staf heeft nagelaten.

Heb je eindelijk eindelijk een klassieke Ajax blitser flitser linksbuiten die dus per definitie grillig zijn en dan ga je zo met hem om !

Dood en doodzonde !

22-07-2015 23:32

De_Meer +1

Een talent als Kishna hoort gewoon vast in de basis en het vertrouwen van de trainer te krijgen. Maar de Boer houdt er niet van om in de media door een zaakwaarnemer onder druk te worden gezet. Daar heeft hij ook weer gelijk in.
Doodzonde dat hij vertrekt, Kishna is precies het soort speler dat je graag bij Ajax ziet voetballen.

21-07-2015 20:56

MichelAngelo66 +22258

In de basis niet mee oneens, maar je moet zelf natuurlijk ook wel nadrukkelijk aan de poort rammelen. Dat doet Kishna niet. Het is allemaal nogal alsof hij eigenlijk geen zin heeft. Verkeerde schoenen, hij kan er niet goed in lopen.
Talent alleen is niet voldoende, zeker als je dan nog continu in het nieuws bent door randverschijnselen.

21-07-2015 22:35

Pettersson1963 +0

De_Meer, je schrijft onzin. Niet Raiola maar Kishna zet Ajax onder druk. De Boer kan duidelijk niet door 1 deur met Kishna en heeft hem nooit het volledige vertrouwen gegeven. Het is te bespottelijk voor woorden dat De Boer kritiek had op de warming-up van Kishna voorafgaand aan het duel bij Dnipro. De Boer had een meningsverschil met Kishna en de manier waarop Kishna reageerde stond De Boer niet aan. Vanaf dat moment was Kishna de gebeten hond en liet De Boer hem links liggen.

22-07-2015 00:35

Godenzoon24 +15342

Zo is dat Brian. Maar ja die meelopers hier slikken alles wat de Boer zegt en doet. We gaan lekker een jeugdproduct met erg veel talent, maar gebrek aan vertrouwen gaan. En we gaan een veel minder Duitse Libanees terughalen, die in eigenland kritiek krijgt omdat hij nooit terugverdedigd. Oh wacht effe werd dat Kishna niet verweten????

Pff jaja zo was het beleid bedoeld hoor dat ten tijde van de revolutie door iedereen werd geadoreerd. En nu loopt iedereen dit totaal tegendraadse beleid te verdedigen. Geeft maar weer eens te meer aan hoe opportunistische meelopers voetbalfans (en zeker ook die van Ajax hier op de site )zijn.

Buiten dat vind ik ook dat Kishna een verkeerde zaakwaarnemer heeft. En vind ik ook dat Kishna beter zijn voeten kon laten spreken. Maar ik kan begrijpen als je totaal geen vertrouwen hebt in een trainer en deze laat blijken het ook niet in jou te hebben, dat je dan eieren voor je geld kiest.Of Lazio dan het beste voor hem is waag ik te betwijfelen.

Hoofdzaak blijft voor mij wel het lievelingetjes beleid van Frank en zijn omgang met de eigenwijzere jongens( wat meestal de grootste worden). Dat heeft talent gekost en gaat nog talent kosten als hij aanblijft. Ook zijn tactiek en opdrachten in het veld zorgen ervoor dat het voor een buitenspeler echt niet makkelijk is te renderen. Door het eindeloze gebrei komt een Kishna bijvoorbeeld nooit in zijn kracht. 1 tegen 1 na een snelle omschakeling bv!!! Als je dat ook nog geen vertrouwen krijgt en enkel kritiek , terwijl concullega's wanprestaties leveren maar complimeneten krijgen, dan snap ik dat zon jongen gefrustreerd rondloopt. En zon Raiola maakt daar handig gebruik van!!!

21-07-2015 19:33

BRAMHOUTEN +3813

Beetje kortzichtig om supporters die een andere mening op nahouden als meelopers te bestempelen. Frank maakt fouten maar dat doet iedereen , en als supporters weten we niet alle ins en outs. Feit blijft dat kishna het talent wat hij heeft niet op het veld laat zien. We zullen zien of Ajax een grove fout maakt om hem zo makkelijk te laten vertrekken. Hopelijk leren ze hiervan en komen deze conflicten niet meer voor. Maar laten we vooral de spelers steunen die er nu wel zijn en zich 100% voor Ajax inzetten

21-07-2015 19:52

afcas +3791

Zonder kritische blik kom je nooit vooruit als voetbalclub zijnde...

21-07-2015 21:01

BRAMHOUTEN +3813

Geloof mij dat ze intern heus kritisch zijn en zeggen ze elkaar echt wel de waarheid daar hoef je je echt geen zorgen te maken . En supporters hebben nog nooit een club verder geholpen, of denk je werkelijk dat de beleidbepalers hier op deze site gaan kijken en wat doen met deze reacties?

21-07-2015 21:48

klopper +2

Het ligt aan beide partijen. Ik vind dat zowel Frank (Ajax) als Kishna zelf in dit verhaal niet geheel vrijuit gaan. Frank zette Kishna er veel te makkelijk naast, wat hij met Boilesen, Schone en Moisander naliet. Kishna liet daarentegen genoeg twijfel bestaan over zijn kunnen/vorm. Erg jammer dat het zo gaat.

21-07-2015 21:15

klopper +2

Nee, sorry Bryan...iemand van de echte buitencategorie had het echt vaker laten zien. Zeker een voetballer met potentie...misschien zelfs om heel ver te komen...maar de mentaliteit ontbreekt nagenoeg volkomen. Erg jammer.

21-07-2015 19:06

klaas +0

konden we die gustafson nu bij die kakkies niet zelf eerder halen,blijk een hele grote te zijn volgens de zweedse media zatten ze te slapen bij de scouting van ajax.

21-07-2015 17:41

Starring +4697

Het grote talent van Kishna ten spijt. Het was gezien de slechte verstandshouding tussen coach en speler; of de Boer eruit of Kishna eruit. Helaas meldde zich geen enkele club voor Frank. Kishna kiest met de mogelijke transfer naar Lazio niet voor de meest gemakkelijke weg. Dat siert hem. Nog betere verdedigers, minder ballen/minder aanvoer in wedstrijden om je te onderscheiden. Daarentegen een compleet andere omgeving, waarin je sneller je zelf tegenkomt en dus wel uit een ander vaatje moet tappen. Veel succes, laat je voeten spreken en bewijs alle papegaaien hier het tegendeel.

21-07-2015 16:00

Rdk1983 +4

Stomme zak. Hij moet gewoon zijn schouders eronder zetten en slagen bij Ajax.
Liever verbied Ajax jonge spelers ook met Raiola in zee te gaan. Gast verkloot carrieres.

21-07-2015 15:07

Starring +4697

Mee eens. Er moet een constructie worden bedacht om Raiola voor eens en altijd te verbannen van De Toekomst.

21-07-2015 15:57

RusselWestbrook +21

Onmogelijk. Denk er maar eens over na. Wat doe je dan als jonge speler en je wilt zo snel mogelijk weg?

Inderdaad, ff met Mino bellen of ie je zaakwaarnemer wil worden.

Ajax zal er mee moeten leren dealen, anders schieten ze zichzelf alleen maar in de voeten.

21-07-2015 16:12

afcas +3791

Dat heeft Frank tot nu toe voor de carriere van Kishna gedaan.

21-07-2015 20:58

stefanwillem +12150

Wel grappig dat mensen veelal Kishna beschermen en de schuld bij Ajax neerleggen. "hij heeft meer liefde nodig" en "de Boer kan niet met lastige jongens omgaan" heb ik vaak genoeg gelezen hier. Ik zie het toch anders, Ajax is in deze de werkgever en Kishna de werknemer en meneer Kishna dient gewoon te luisteren en zijn mond te houden. Hij heeft genoeg kansen gehad en heeft op een enkele opleving na verder helemaal niets laten zien, heeft ongeveer 2 jaar gerevalideerd op kosten van Ajax en nu het niet naar meneer zijn zin is wil hij z.s.m. weg naar een club waar racisme de gewoonste zaak van de wereld is. Ongetwijfeld heeft zijn zaakwaarnemer (die ik ook liever zie gaan dan komen) hier een rol in maar de keuze ligt toch echt bij Kishna zelf. Alle dierbaren om hem heen zien waarschijnlijk ook alleen de eurotekens want je laat zo'n jongen met een beetje gezond verstand niet naar die enge club in Rome vertrekken.

21-07-2015 13:41

3*stars*3 +23500

Nu hij niet naar zijn zin heeft wilt meneer zsm weg!?
Kerel, wat zou jij doen als jij ziet dat er een linksbuiten voor 3mil word gehaald, Fischer voorkeur krijgt en je trainer in media roept dat er toch vervangers zijn als je vertrekt...Nogmaals en ik heb het vaker geroepen maar Younes en Fischer zijn geen echte buitenspeler.
Younes is een AM en Fischer is een draver, die ziet waar hij uitkomt als hij ergens aan begint en meestal is dat gaan voor eigen succes.

Milik was tegen Wolf onzichtbaar en dat zei genoeg over de ballen die hij (niet) kreeg...

21-07-2015 14:11

RusselWestbrook +21

Chronologisch klopt hier geen reet van, weet je ook wel. Al die uitspraken zijn gedaan nadat al lang en breed bekend was dat Kishna en Lazio in gesprek waren.

21-07-2015 14:41

Godenzoon24 +15342

Oh de winterstop bedoel je waarin Kishna vertelde nog jaren te willen blijven. Daarna redelijk goed presteerde maar enkel kritiek kreeg. Itt vele andere die veel minder speelde. Ja dat heeft ook niet meegholpen nee. Fijn dat je zo oplettend bent.

21-07-2015 19:57

rodnet +10329

Ik weet niet hoe oud jij bent maar je moet nog heel veel leren over de verhouding tussen werkgever en werknemer. Als ik mijn bedrijf runde volgens jouw uitspraak had ik het geen vijftien weken volgehouden, laat staan vijftien jaar.

21-07-2015 14:53

BRAMHOUTEN +3813

Zo eenzijdig verhaal dit. Je verwijt Stefanwillem om het allemaal eenzijdig te belichten. Je doet precies hetzelfde. Het is allemaal de schuld van De Boer. Ajax wil van hem af omdat hij Riola als zaakwaarnemer heeft. Dat is een grote onzin, aangezien Tete ook Riola als zaakwaarnemer heeft. Hij heeft genoeg kansen gehad en als je als speler al in de war raakt als je wordt gewisseld of geen vertrouwen voelt dan mis je gewoon de juiste mentaliteit als speler om de top te halen. Dan kan je nog zoveel talent hebben, maar ga je het gewoon niet redden. Als trainer zijnde heb je 24 selectiespelers en er kunnen er maar 11 spelen. Als trainer probeer je het beste team op te stellen en niet de beste spelers. Denk je nou echt als Kishna zich gewoon 100% had ingezet op trainingen en op het veld goed had gepresteerd, dan had De Boer geen keuze gehad en had hij hem gewoon telkens opgesteld zoals hij met El Gazhi doet. Het verwijt dat De Boer alleen maar ja knikkers opstelt is ook grote onzin. Schöne speelde dit seizoen ook vaak als een krant, maar als trainer wist je wel dat hij vaak wel een beslissing kon forceren door b.v. een corner goed weg te leggen of een vrije trap erin te schieten. Als het team niet draait hoop je daar op. Ik weet zeker dat als het team had gedraaid hij Schöne ook minder had opgesteld.

21-07-2015 16:23

BRAMHOUTEN +3813

Iedereen is riola zat kan me niet voorstellen dat er supporters zijn die fan van hem zijn. Tuurlijk had misschien frank het anders moeten aanpakken maar blijkbaar ziet de hele technische staf het niet zitten in hem anders hadden ze frank ook aangepakt , en denk nou niet dat ze dat niet doen. Kishna ligt ook gewoon niet lekker in de groep, en roep nou niet dat ik dat uit mijn duim zuig, daar heb ik van een betrouwbare bron. Frank moet het hele groepsproces in de gaten houden en als hij die verstoord mag je een speler aanpakken, als hij het niet oppakt is het zijn probleem en dan hebben ze voor jou een ander. Ajax is geen amateurclub waar spelers kunnen doen en laten wat ze willen. Je heb wel laten merken dat je denk ik zijn grootste dan bent, technisch vind ik hem een goede speler en een kishna in goede doen is een prima speler voor Ajax. Maar hij moet niet denken dat alles om kishna draait. Hij moet gewoon presteren en dat heeft hij een heel jaar niet gedaan. Vertrekt liever dan het ongelijk van de boer te bewijzen, dan vind ik je karakterloos

21-07-2015 18:30

Godenzoon24 +15342

Uit betrouwbare bron!!!!!! Gaaaap!!!

21-07-2015 19:55

BRAMHOUTEN +3813

Dan geloof je het niet, lig ik niet wakker van

21-07-2015 20:00

Godenzoon24 +15342

Dan zou je niet reageren. Maar lekker intressant doen met je betrouwbare bron.

21-07-2015 21:53

BRAMHOUTEN +3813

Ja ik snap ook niet dat ik reageer op zinloze reacties, zal de verveling zijn geweest. Meestal probeer alleen te reageren op stukjes die inhoud hebben . Mijn excuses dat ik op jou stukje heb gereageerd

21-07-2015 22:11

Godenzoon24 +15342

Amen! Helder verhaal. Maar zoals ik al zei oportunisme viert hoogtij!!!

21-07-2015 19:41

afcas +3791

Mag ik er ook nog aan toevoegen dat Kishna ondanks zijn slechte jaar nog steeds betere statistieken heeft als je kijkt naar pure speelminuten dan El-Ghazi?

21-07-2015 20:50

afcas +3791

Mag ik er ook nog aan toevoegen dat Kishna ondanks zijn slechte jaar nog steeds betere statistieken heeft als je kijkt naar pure speelminuten dan El-Ghazi?

21-07-2015 20:50

Godenzoon24 +15342

Het is niet alleen Kishna he, De Boer heeft toch wel bewezen dat zijn voorkeur voor bepaalde karakters boven kwaliteit gaat. bSiem, Lasse, Kolbein, etc. En heeft ook meermaals bewezen dat jongens met een grote mond maar wel met talent niet echt opbloeien. Ik kan ook niet echt spelers noemen die echt merkbaar beter zijn geworden door de Boer. De meeste staan stil zodra ze bij 1 komen.

21-07-2015 19:38

OdjePils +6320

Haha malle jongen die Bryan!

21-07-2015 12:25

KRD89 +56

Jij hebt er geen verstand van!

21-07-2015 12:42

OdjePils +6320

Dank je schat! Jij dan wel neem ik aan!

21-07-2015 20:15

rodnet +10329

Het kenmerk van grillige talenten is dat ze het publiek verdelen: de helft komt ervoor naar het stadion, de andere helft grijpt elke houding, iedere gezichtsuitdrukking, alle nieuwtjes en geruchten aan om hun mening te benadrukken dat zo'n talent niet deugt, niks kan en in ieder geval nog nooit iets heeft laten zien. Feiten spelen geen rol, alleen de mening telt. Zo was dat vroeger met bijvoorbeeld Tscheu la Ling, voor wie ik ooit in stadion De Meer belandde en zo is dat nu met Ricardo Kishna, toevallig ook een Hagenees bij wie ik een vergelijkbaar gevoel heb.

Helaas leven we in een boze tijd waarin talenten al vlak na hun luiertijd op de radar belanden van vermogende buitenlandse clubs en waarin geldbeluste zaakwaarnemers hun persoonlijke rijkdom wensen te vergroten door een soort puberhandel (om het woord kinderhandel maar niet te gebruiken).
En niet te vergeten leven we in een tijd waarin er een trainer voor Ajax staat bij wie het woord controle in de mond bestorven ligt, die middenvelders als aanvallers opstelt en de aanvallers in ieder geval niet spontaan en creatief laat voetballen en die daarbij een niet te ontkennen voorkeur aan de dag legt voor hardwerkende, plezierige, niet-dwarsliggende en niet-tegensprekende jongens die braaf hun taak vervullen in een elftal wat al bijna twee jaar lang zaaddodend saai voetbal laat zien.

Natuurlijk heeft Kishna zijn talent lang niet altijd laten zien (maar als hij het liet zien had hij meer talent dan vele anderen) en natuurlijk heeft die jongen zonder twijfel fouten gemaakt. Maar Kishna is 20, heeft twee jaar buitenspel gestaan met zware blessures waaraan menig talent mentaal (en misschien ook wel fysiek) ten onder zou zijn gegaan, en in de minuten dat hij heeft gespeeld scoorde hij in ieder geval een min of meer vergelijkbaar rendement met al die ideale schoonzonen die ontegenzeggelijk meer vertrouwen van de trainer hebben gekregen. En noem mij een talentvolle vleugelaanvaller van rond de twintig die wel consequent fantastisch presteert. Ook Depay is dat het afgelopen seizoen niet gelukt.

Ik baal er als een stekker van als Kishna weggaat maar ik denk wel dat als hij de kans krijgt zijn talent verder te ontwikkelen en qua mentaliteit stabiliseert, we nog veel van hem zullen horen. En dat gun ik hem van harte.

21-07-2015 12:06

Mokum31 +6133

Ieder zijn mening.
Hij komt op mij over als een verwende slaapmiddel met hier en daar kleine opleving.

21-07-2015 12:00

Rayno95 +0

Overdrijven is ook een vak.
Talent heeft hij, maar met deze mentaliteit wordt je zeker geen buitencategorie.

21-07-2015 11:53

KRD89 +56

Hoop dat het mislukt en hij alsnog blijft..

21-07-2015 11:39

GeleenAjax +1659

Helemaal raak. Alleen denk ik toch echt dat hij het mentale gedeelte toch vooral bij zichzelf moet gaan zoeken.

21-07-2015 10:37

rdewaart +0

wat heeft Kishna nog laten zien. Wat mij betreft alleen de goal tegen AZ, voor de rest te weinig. Stom om je te laten leiden door die pizzabakker die alleen zijn eigen zakken wil vullen

21-07-2015 10:36

Ajax Koersvast +0

Goed zo, Roy. Nog even de prijs opdrijven.....

21-07-2015 09:48

MankeNeliss +9814

Je kan een begenadigd voetballer zijn, maar de keiharde wet in het voetbal is dat je het op moment suprême moet laten zien. Bij Ajax ben je nog redelijk beschermd als jonge speler, in het buitenland gaat het er anders aan toe denk ik.

21-07-2015 09:30

FlyingDutchMan +17316

Schijnbaar geld harken omdat hij bang is dat zijn benen het begeven, anders ben je geschift om te denken dat je klaar bent voor het buitenland.

21-07-2015 09:16

ajacied354 +0

lijkt me nog niet zo\'n stomme beredenering, hij heeft namelijk in beide knie

21-07-2015 09:33

ajacied354 +0

ik weet niet waarom maar de helft van mijn bericht getoond word. nouja, nog een poging dan. hij heeft namelijk in beide knie

21-07-2015 09:40

trodat4030 +96950

Omdat je een trema probeert te gebruiken, dat pakt ie momenteel niet.

21-07-2015 10:01

RusselWestbrook +21

De app staat ingesteld op tokkie spelling.

21-07-2015 12:18

A Cohen +1

Kishna is lichamelijk nooit helemaal fit geweest zegt Brian Roy.
Vreemd zeer vreemd, als dit zo is wederom mismanagement.
Roy is de specialist buitenspelers, waarom liet hij Kishna dan wel spelen, wetende dat hij niet fit is.
Waarom liet die pizzabakker toe dat zijn "pupil" niet fit was, maar toch moest spelen?
Waarom nam FdB een steeds niet fitte speler op in zijn selectie?
Hoeveel waarheid zit er in deze uitspraak?

Als Kishna van "buitencategorie" is, dan heeft deze Brian Roy geen kans gezien hiervan FdB te overtuigen. Brian Roy heeft dus gefaald om Kishna, een speler van buitencategorie, langer te behouden voor Ajax, z'n contract te doen laten verlengen, en er voor te zorgen dat Kishna dit liet zien tijdens de wedstrijd.
Brian Roy heeft dus eigenlijk gefaald.

21-07-2015 09:03

ne pas maroc +13

Messi is de enige die buitencategorie genoemd mag worden. Onze vriend Kishna mag z'n veters nog niet strikken! Heel raar dat hij blijkbaar nog nooit fit is geweest, na een jaar min of meer blessurevrij. (Af en toe een paar pijntjes)

21-07-2015 08:09

Johan 14 +0

Ja vindt het ook erg zonde ,en erg vroeg om te vertrekken bij Ajax , Kishna is vroegtijdig klaar gestoomd door zijn zaakwaarnemer om zo snel mogelijk de transfer van zijn leven te maken.
Het snelle geld lijkt belangrijker op dit moment dan de opbouw van zijn voetbal carriére , hij had nog héél veel kunnen leren van de technische staf ,en dit seizoen ( voorronde) champignons league kunnen meemaken met Ajax . Ajax heeft die beker met de grote oren al 4 keer in de geschiedenis gewonnen , dat kunnen ze daar in Rome niet zeggen .Ajax zal in mijn ogen die zaakwaarnemers alléén moeten dulden , wanneer daadwerkelijk termijn contract cliënt gaat verlopen ,voor de rest van iedere invloed op hun contractspelers moeten buiten sluiten. Als Kishna dadelijk mislukt in Roma ,zal zijn zaakwaarnemer zijn handen in onschuld wassen , als Kishna slaagt zal Raiola iedere week op de tribune zitten . Maar toch we zullen zien in de toekomst of Kishna nog spijt van deze beslissing krijgt, maar het blijft jammer dat hij vertrekt bij Ajax.

21-07-2015 08:09

Rujar +97

de buitencategorie gaat mij echt te ver. Als dat zo was had hij met zijn luie houding in het veld veel vaker iets kunnen doen dan een paar acties die hij maakt.

21-07-2015 08:02

D81NA +0

Roy heeft helemaal gelijk! Dat gelul over het mentaal zwak zijn van Kishna kan je ook overdrijven. Die jongen is niet voor niets buiten Ajax bezig met psychologische begeleiding, vraagt zelf om extra training bij Dennis Bergkamp. Dus hoezo wil hij niet investeren? En eerlijks is eerlijk, als je op ramkoers ligt en weg wil bij een club dan is Raiola wel de beste zaakwaarnemer.

Dat het niet klikt met de Boer is een feit. En dat een jochie van 19/20 het gevoel krijgt dat hij geen eerlijke kans krijgt en ziet dan veel mindere spelers wel het eeuwige vertrouwen krijgen, tja dan denkt hij bekijk het maar. Is ook niet zo vreemd toch?
Ik denk dat De Boer hem gewoon niet mocht, omdat het een jongen is die een weerwoord heeft. Heeft niets met racisme te maken, zoals sommige weer gaan roepen! Zo een Queensy Menig is al zo nederig richting te Boer en blij dat hij op de bank mag zitten. Dat zijn nou net de spelers die via ons bij Willem 2 belanden :-)

Ik heb in ieder geval genoten van die acties van Kishna in de Arena en ik denk dat geen enkele Ajax speler de laatste twee jaar de mensen zo op de banken hebben gekregen.

Veel succes in Italië Ricardo! En als Ajacied heb ik van je genoten.

21-07-2015 07:58

RuffRhythim +24837

Een jochie van 19/20 die net komt kijken moet helemaal niet lopen reppen over het niet krijgen van eerlijke kansen.
Heeft nog niets laten zien en dan zo'n hautaine houding aannemen van "je stelt me niet op, ik ga me op verdere stappen beraden" ??

Dat is dus WEL vreemd !

21-07-2015 09:25

tyzinho +1321

Als Schöne en sigi eerder op de vleugel staan dan Kishna dan snap ik dat hij zegt bekijk het maar. Ze speelden ook standaard slecht. Barca uit Kishna wordt publiekelijk als enige afgebrand, dan ben je als trainer zijnde ook niet goed.

Ik hoop dat Kishna het redt in Italie.

21-07-2015 12:33

RuffRhythim +24837

Als Schöne en Sigi eerder op de vleugel staan dan Kishna dan pleit dat niet bepaald voor Kishna, misschien had ie zich dat eens moeten beseffen hoe het tot zover komt: een echte vleugelspeler die niet speelt ten faveure van twee slechtere spelers die niet eens vleugelspelers zijn.

En dan niet aankomen met het excuus dat Schone en Sigth lievelingetjes van Frank waren of zoiets, graag.

21-07-2015 13:44

flavente +166

Genoten? Meer aan ge

21-07-2015 09:28

ABBA +0

Heeft zeker laten zien hoe goed hij is en het is nu eenmaal geen Fischer die ook meeverdedigd

21-07-2015 07:56

RusselWestbrook +21

Zeker, zeker. Gelukkig doen ze in Itali

21-07-2015 09:05

Michael25 +822

Zoals hij en zijn zaakwaarnemer zich opstellen zou ik liever spreken van de buitenspeelcategorie. Hij komt net uit de zandbak en gaat alweer naar Italië, zonde van zijn talent.

21-07-2015 07:40

Kishnaaa7 +0

Hij komt net uit de zandbak?

21-07-2015 08:32

trodat4030 +96950

Als in, hij is net volwassen..

21-07-2015 08:39

Kishnaaa7 +0

Hahahaha, bedankt

21-07-2015 08:45

RuffRhythim +24837

Was hij maar volwassen...

21-07-2015 09:22
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.