Farioli duidelijk over transfer Regeer naar Ajax: 'Hij is een erg goede middenvelder'

door NielsOpdam 968

Bron AS

Farioli duidelijk over transfer Regeer naar Ajax: 'Hij is een erg goede middenvelder'

door NielsOpdam 968

Bron AS

Laatst geüpdatet

Francesco Farioli vindt Youri Regeer 'een goede middenvelder', zo vertelt de Ajax-trainer tijdens een persconferentie voor het duel met Rigas FS. De Amsterdammers halen Regeer waarschijnlijk binnen als opvolger van Devyne Rensch, maar Farioli ziet de speler van FC Twente eigenlijk meer als middenvelder, zo geeft hij aan. Verder kwamen de geruchten over Farioli en AS Roma ook ter sprake.

Dinsdag verschenen er verhalen dat Farioli het niet ziet zitten in Regeer als alternatief voor de rechtsbackpositie. Tijdens de persconferentie van woensdag ontkracht de Italiaan dat hij Regeer geen goede speler vindt, maar bevestigt hij indirect wel dat hij hem niet echt als rechtsback ziet. 'Hij is een erg goede middenvelder. Hij zei laatst dat dat zijn favoriete positie is en ik ben het met hem eens. Ik vind hem een goede middenvelder', besluit Farioli over Regeer.

De Italiaan heeft al afscheid genomen van Rensch, die momenteel in Rome is om zijn transfer naar AS Roma af te ronden. Farioli geeft toe dat hij de rechtsachter er - vanuit sportief oogpunt - graag bij had gehouden. 'Maar de club ontving een bod dat we niet konden weigeren. Dat is alles en zo zit het in elkaar', legt de trainer uit. 'Devyne zou verkocht worden als er een goed bod komt en we een vervanger konden halen. Ik geloof erin dat de vervanger hier komt.'

Voordat Ajax naar Letland afreisde en Rensch naar Rome vertrok, hebben Farioli en de verdediger al afscheid genomen. De oefenmeester vertelt dat hij dat best emotioneel vond. 'Hij is een belangrijke speler en een fantastische jongen. Hij is officieel nog steeds speler van Ajax, maar hij is nu in Rome om het af te ronden', vertelt hij.

Tekst gaat verder onder de afbeelding.

youri regeer fc twente ajax 24 25
Francesco Farioli is duidelijk over de positie van Ajax-target Youri Regeer. 'Hij is een erg goede middenvelder. Hij zei laatst dat dat zijn favoriete positie is en ik ben het met hem eens.'

Farioli wil niet ingaan op geruchten over AS Roma

Farioli krijgt ook de vraag of hij de stap van Ajax naar AS Roma een stap vooruit vindt voor Rensch. 'Het is een stap, een podium. Ik ben blij voor Devyne', reageert de oefenmeester daarop. Farioli kreeg die vraag niet voor niets, want hij werd zelf ook aan de Romeinse club gelinkt. Dinsdag meldde La Gazzetta dello Sport dat de Ajax-trainer in beeld is als mogelijke opvolger van Claudio Ranieri, die na dit seizoen vertrekt. Er zou volgens de krant zelfs al een gesprek hebben plaatsgevonden.

Farioli wil er tijdens de persconferentie niet echt op ingaan. 'Voor mij speelt er niks. Het zijn geruchten. Ik denk dat ik al heb laten zien dat ik volledig ben toegewijd aan deze club. Nu we in de transferperiode zitten, is het erg makkelijk om associaties en discussies te openen', vertelt de Italiaanse trainer. Hij heeft dan ook een duidelijke boodschap. 'Alles wat persoonlijk is, moet erg ver weg blijven, want er wacht een belangrijke wedstrijd. De realiteit is dat er niets groter is dan Ajax.' Als Farioli de vraag krijgt of hij de Italiaanse interesse kan bevestigen, antwoordt hij. 'Laten we het over de wedstrijd hebben.'

Lees meer over:
Plaats reactie

JoeBlow +8194

Oh oh Kroes, wat ben je onhandig.

23-01-2025 16:27

Koscar +5412

Ik kijk nooit Twente en ken Regeer ook niet goed. Wat voor speler is het?

23-01-2025 15:45

Ferd +38564

hij heeft twee benen, twee armen, een romp en een hoofd.

25-01-2025 05:39

ajaxfan1972 +2487

Gentleman Farioli steekt hier op een keurig nette manier de middelvinger op naar kroes en z'n vriendjes in de bestuursraad
Straks lekker naar Rome gaan farioli heb je niet te maken met t clubje tg kroes en bestuursraad
En een flink deel van de fans die dat clubje geweldig vinden
Die verdienen jou allemaal niet

23-01-2025 13:59

steen +482

Gewoon nog een rechtsback bij.

Kroes is echt een zeer matige technisch directeur.

Geef kroes nog een kans als algemeen directeur . En stel een goede technisch directeur aan zoals Marc netto.

Ik denk dat farioli na dit seizoen ook weg is. Met dank aan onze Kroes.

23-01-2025 13:59

JoeBlow +8194

Ja man, laten we mensen die in hun huidige job opzichtig falen gewoon een promotie geven. Werk jij bij de overheid of zo?

23-01-2025 16:28

Ferd +38564

hij verkoopt het als TD, dan moet je hem juist niet meer macht geven

25-01-2025 05:40

AjaxDUde123hk +595

Laat dan iemand de knip trekken wie heeft nog 100 mil of een 1 miljard te investeren in Ajax? het probleem is niet Kroes maar het geld dat Ajax bezat is verkwanseld door ene surfende kerel met poep in zijn ogen. Die diamanten hebben we niet gezien!

23-01-2025 13:58

Ferd +38564

jij snapt er heel weinig van he

25-01-2025 05:40

GNBL +90118 moderator

Linksbuiten:
Godts

Middenveld:
Henderson
Taylor
Klaassen
Fitz-Jim
Mannsverk
vd Boomen
Tahirovic
Hlynsson
Berghuis
Regeer

Rechtsback:
Gaaei
Alders


Je snapt de frustratie van Farioli dus wel. Regeer is momenteel middenvelder nummer 10, dus de prioriteiten zijn totaal verkeerd. En het kan me niks schelen dat er een terugkoopoptie was die deze winter verliep. Als je voortdurend roept dat er geen geld is en dat er weinig mogelijk is, moet je dat beetje geld dat je beschikbaar hebt niet uitgeven aan een speler die op dit moment totaal overbodig is.

23-01-2025 13:27

JariLitmanen1995 +5019

Niet vaak met je eens maar je vat dit goed samen. Totaal verkeerd signaal en aankoop. In de zomer is je selectie hopelijk uitgedund en is er ruimte voor nieuw materiaal, beter dan regeer

23-01-2025 13:28

JohnDylan +22438

Wat is de grens tussen een middenvelder en een rechtsback? Hoeveel wedstrijden moet je als rechtsback hebben gespeeld? Wat percentage van je wedstrijden? Waarom is een omgetrainde middenvelder als Alders wel een rechtsback maar een omgetrainde middenvelder als Regeer niet?

Was Mazraoui ook geen rechtsback? Regeer speelde meer wedstrijden als rechtsback bij Jong Ajax dan Mazraoui. Die speelde zelfs nauwelijks als rechtsback voor Jong Ajax en werd in de bovenbouw van de jeugd ook alleen als back gebruikt wanneer er grotere talenten hem van het middenveld af hielden. In zijn laatste seizoen als Jong Ajacied speelde hij maar één van zijn 30 wedstrijden als rechtsback en dat was nou juist een wedstrijd waarin hij in het eerste speelde.

Het seizoen daarvoor maar 11 van zijn 33 wedstrijden. In de twee seizoenen voordat hij als rechtsback in het eerste doorbrak speelde hij dus maar 12 van zijn 63 wedstrijden als rechtsback (waarvan ten minste een niet als Jong Ajacied maar in het eerste). Bij de A1 het seizoen daarvoor speelde hij 10 van zijn 25 wedstrijden.

Toen ik de Jong Ajacied Mazraoui als optie voor rechtsback bij het eerste noemde (toen Ajax weer eens een zoveelste wingback voor rechtsback aantrok) kreeg ik de kritiek dat hij geen rechtsback was (alleen een klein groepje jeugd watchers was het met mij eens) en werd ik belachelijk gemaakt voor het gebruik van het begrip ‘inverted back’. Nu zo’n 7 jaar later lijkt AS zich niet echt te hebben ontwikkeld.

23-01-2025 13:52

GNBL +90118 moderator

Ik zet hem als middenvelder neer, omdat Farioli hem gisteren in verschillende bewoordingen telkens een goede middenvelder noemde.

23-01-2025 14:20

JohnDylan +22438

Farioli zet ook iemand die niet kan koppen centraal achterin neer. Daar zal de toekomst van Baas ook echt niet liggen. Bijna elke andere hoofdtrainer wil geen centrale verdediger die de grote meerderheid van zijn kopduels in de zestien verliest en zal hem weer naar linksback verhuizen. Ook omdat Baas verdedigend nu alleen kan slagen omdat Ajax verdedigend speelt. Zodra de ruimtes groter worden (wanneer de verdediging verder naar voren moet spelen) komt Baas in de problemen. Ajax moet het transferbeleid niet instellen op basis van wat een passant die catenaccio voetbal speelt denkt. Als ze dat doen komen we straks met een spelersgroep te zitten die steeds minder goed bij Ajax past. Zoals toen we De Boer spelers als Vd Hoorn en Gudelj lieten kopen in plaats van Van Dijk en Propper. Farioli wilde een Griekse wingback terwijl zelfs redelijk tot goede wingbacks bij Ajax vaak falen en wilde Rosario als extra keuze voor rechtsback en het middenveld. Daar moet Ajax dus niet naar luisteren.

23-01-2025 14:22

GAjax31 +16218

Mja, als je allemaal multi inzetbare spelers als middenvelder typeert, krijg je een wat vertekend beeld inderdaad.. maar neemt niet weg dat de balans wel echt zoek is.

23-01-2025 14:29

AFCA020! +6128

@GNBL

Ik ben het met JohnDylan eens. Regeer is multi-inzetbaar, zoals dat voor wel meer namen in het bovengenoemde rijtje geldt. Berghuis en Hlynsson hebben onder Farioli vaker niet dan wel op het middenveld gespeeld bijvoorbeeld.

Daarnaast vindt ik het niet terecht dat je Godts als enige LB neerzet.
We hebben jeugdspelers die daar kunnen spelen en wat te denken van Akpom.
Ik ben persoonlijk geen fan van hem en hoop (net als Kroes) dat hij verkocht kan worden. Alleen Farioli houdt heeeeel erg aan hem vast en wilt hem erbij houden, omdat hij hem goed vindt presteren.
En die prestaties levert hij vanaf links voornamelijk.

Stel je haalt een nieuwe LB, maar Farioli wilt perse Akpom houden. Dan heb je Godts, Akpom en bijv een Bounida of andere selectiespelers die multi-inzetbaar zijn op links 🤷‍♂️


Regeer daarentegen is een goede middenvelder zoals Farioli aangaf, maar ook multi-inzetbaar. Je hebt met Gaaie, Regeer en Alders ook 3 opties op RB.
Daarnaast denk ik dat het aantrekken van regeer ook tweeledig is:

Allereerst hij is multi-inzetbaar
Daarnaast, hij is gereduceerd op te halen en hierna voor meer te verkopen. Dus het geeft je straks ook meer financiële opties.

Edit: daarbij worden Mannsverk, Tahiro en Branco oa genoemd, maar vind persoonlijk Regeer beter. Bovengenoemde 3mogen allemaal weg van mij.
En wie weet speelt er wel wat, dan heb je dus alvast een vervanger/verbetering. Ook nog is eentje die ook rechtsback uit de voeten kan. Dus zowel financieel als sportief zou ik hem niet willen typeren als “totaal overbodig”

23-01-2025 15:16

JoeBlow +8194

Luisteren is iets anders dan je oren laten hangen. Het is essentieel dus een trainer en TD het eens zijn over de korte termijn (aankopen in de winterstop en het volgende seizoen) en dat er een mate van coördinatie en overeenstemming bestaat over de middellange termijn van 1-3 jaar.

Als je het qua spelwijze en de aankopen die daarbij passen structureel niet eens bent, heb je of de verkeerde TD of de verkeerde trainer. Of beide.

23-01-2025 16:34

4Ever14 +6634

Ik snap dan ook niet dat hij zo’n grote fan is van spelers verhuren, maar er zelf (op rugani na) geen enkele spelers huurt. Dit terwijl er altijd wel interessante opties er tussen zitten. Krijg meer het idee dat Kroes per se wil laten zien dat hij “de man” is en daarmee van die achterlijke beslissingen neemt. Bij de transfer van Weghorst wisten we al ruim van te voren dat hij zou komen en dacht Kroes dat hij Akpom wel even verkocht kreeg. Bij de transfer van Bergwijn, dacht hij als hij de bonussen laat schieten dan kan hij nog snel een speler erbij halen. Eindresultaat is dat hij beiden keren heeft gegokt en heeft verloren.

23-01-2025 13:55

WTFPers +825

Regeer is gewoon een prima aankoop voor de breedte van de selectie. Een alleskunner en kind van de club. Maar rechtsback voor de rest van het seizoen? Zie ik inderdaad ook niet zitten. Alles hangt ervan af wat er gaat gebeuren met Klaassen , berghuis, Henderson en Taylor na dit seizoen. . Ik vrees eigenlijk dat het na dit seizoen klaar is voor Klaassen maar ik hoop eigenlijk voor berghuis ook. Verder zal Ajax er alles aan doen om tahirovic en van de Boomen te slijten. Dus vind ik de aankoop van regeer voor de langere termijn wel slim.
Stel dat Ajax van de Boomen, tahirovic, Klaassen, Berghuis’ en Taylor kwijtraakt na dit seizoen en bijv bounida wel weet te verlengen.. dan hebben ze met mokio, bounida , regeer en FJ wel jeugdige spelers achter de hand, als je die dan wet aan te vullen met ervaren spelers als Eriksen en Henderson nog 1 talentvolle middenvelder ., en daarnaast nog een Veltman weet aan te trekken en rugani weet te verlengen en , weghorst nog in huis hebt, heb je een aardige balans in de selectie.

Maar ik vrees dat ook hato en Brobbey gaan vertrekken naast (misschien tijdelijk) weer Avila, Sosa, Forbs, akpom , medic, wijndal, hlynsson, Rasmussen, banel . En wellicht alweer farioli . Dus wordt een behoorlijke klus voor volgend seizoen.

23-01-2025 13:17

GAjax31 +16218

Dat klinkt best goed, maar hoe realistisch is dat? Berghuis slijten kun je al vergeten, aangezien ze zijn contract echt wel gaan verlengen. Klaassen transfervrij laten gaan is wel realistisch, aangezien je nog niets hoort dat ze zijn contract wel willen verlengen zoals dat met Berghuis het geval was.

Boomen en Tahirovic slijten zal lastig gaan. Dat wou men afgelopen zomer ook wel, maar dat lukte kennelijk niet. Wellicht dat Tahirovic nog wel met verlies verkocht kan worden, maar Boomen zie ik echt niet vertrekken. Die is op zijn plek in Nederland en zal begrijpelijk niet op salaris willen inleveren.

23-01-2025 13:21

JariLitmanen1995 +5019

Stel stel stel, als als als.

Ajax heeft geen breedtespelers nodig, maar kwaliteits injecties. Begrijp me niet verkeerd maar regeer is verre van een directe versterking. Goede voetballer, maar helemaal niet nodig. Je hebt een creatieve middenvelder nodig, een concurrent voor Godts en een degelijke rechtsachter die met Gaaei kan concurreren. In de zomer ziet je selectie er hopelijk uitgedund uit en zijn er veel betere opties voorhanden dan regeer.

Dat Ajax geen geld heeft is ook pertinente onzin. Als je naar de balans en vooral liquide positie kijkt, is er zat geld voorhanden. Alleen moet men durven investeren. Dat Ajax wat terughoudender is geworden is logisch.

Kroes moet aan de bak. Hij heeft zat tijd gehad om zich voor te bereiden. Rensch weg is geen verassing, voor niemand niet.

Lost Alex deze winter niets in behalve regeer, kunnen we wat mij betreft in de zomer op zoek naar een echte TD.

23-01-2025 13:25

WTFPers +825

Je zegt tegen mij stel, stel , stel…
Maar je doet wel de aanname dat er voldoende liquide n middelen zijn, waar is dat dan op gebaseerd? Niet op de vele artikelen en uitspraken van Ajax in ieder geval. Die geven het tegenovergestelde aan. I

23-01-2025 18:34

JariLitmanen1995 +5019

De jaarrekening. Als je een beetje financieel onderlegd bent, lees je daarin dat Ajax voldoende liquide middelen en reserves tot haar beschikking heeft om te investeren. Het is echter voorzichtig omdat het niet incalculeert dat het dezelfde omzet draait als vorig jaar, en derhalve dus (nog meer) verlies leidt.

Ajax vergeet alleen dat kapitaal op het veld staat, niet op de bank.

23-01-2025 18:51

WTFPers +825

Je zei liquide middelen.
En dat heeft Ajax dus tekort, hebben ze recent ook nog een lening voor afgesloten , sorry maar klopt echt niet wat je zegt.
In bezit en uitgaande transfersommen indie in termijnen worden betaald hebben ze wellicht kapitaal , maar zeer weinig liquide middelen.

23-01-2025 20:48

Stoffel +18570

Dinsdag 4 februari wordt de nationale 'geef Alex Kroes een klap in zijn nek'-dag.

23-01-2025 13:14

Myriad +7115

Van Praag heeft gewoon de geldkraan dicht gedraaid en Kroes wilde absoluut het buitenkansje ‘Regeer’ niet laten lopen, dus is de transfersom van Rensch daarvoor gebruikt.

Regeer is op zijn best een backup back, maar zal zijn aangetrokken om Taylor’s waarschijnlijke vertrek op te vangen.

Ajax heeft het financieel veel moeilijker dan wij denken. Het verwachte verlies komend jaar is gigantisch.

Wat ik geweldig vindt van het huidige bestuur en technische staf is dat ze er samen het beste van proberen te maken. Diep respect. De basis van toekomstige successen wordt nu gelegd.

23-01-2025 12:47

Danielson +50538

Van Praag heeft de geldkraan dichtgedraaid?
Geloof je deze onzin zelf?
RvC gaat niet over de 'geldkraan'.

23-01-2025 13:58

Ferd +38564

Van Praag kan de geldkraan niet dichtdraaien. Je lult volledig uit je nek en hebt werkelijk geen idee wat de RvC kan, niet kan, doet en niet doet

25-01-2025 05:42

LennartB +2913

En er gaat weer een dag voorbij zonder gerucht over een linksbuiten.....

23-01-2025 12:44

Koekie87 +21012

Ajax schijnt intresse te hebben in die jongen van Inter. Zijn wel geruchten, maar of je daar heel vrolijk van word is uiteraard een heel ander verhaal.

23-01-2025 12:50

AINIESTA +45173

Hoe zien mensen in Regeer de nieuwe Taylor, totaal ander type.

23-01-2025 12:31

Koekie87 +21012

Mensen roepen graag maar wat.

23-01-2025 12:34

eenAjaxfan +20392

Dat is wel duidelijk op deze site... Helaas.

23-01-2025 12:40

ajaxfan83 +3483

Er wordt hier zomaar wat geroepen, net zoals dat ze van alles maar roepen over kroes terwijl ze niet beseffen hoe het daadwerkelijk zit kwa transfers

23-01-2025 13:10

GAjax31 +16218

Ik vind Regeer een prima middenvelder, maar inderdaad ander type dan Taylor. Dat is onze middenvelder met de meeste goals/assists..

23-01-2025 13:11

JariLitmanen1995 +5019

Precies, regeer is een heel ander type middenvelder

23-01-2025 13:29

Pep01 +929

Regeer is de nieuwe Taylor en Alders is de nieuwe rechtsback. Niet ideaal, maar ook daar worden we 2e mee.

23-01-2025 12:27

Koekie87 +21012

Denk dat Alders aankomend seizoen pas definitief gaat aansluiten bij het eerste voor die positie, denk dat hij aankomend jaar vooral veel gaat rouleren met Regeer op die positie.

23-01-2025 12:34

Noam +4118

Farioli en Kroes zitten hier op 1 lijn. Regeer zal de vervanger van Taylor worden en Alders wordt gezien als de nieuwe RA. Als je nu een nieuwe RA gaat kopen loop je kans dat je Alders kwijt raakt. Door Farioli zijn statement dat hij Regeer als middenvelder ziet spreekt hij het vertrouwen uit naar Alders dat hij hem als de nieuwe RA ziet en Regeer als middenvelder. Niet voor niets wordt Alders dan ook meegenomen naar Riga. Zelf had ik nog een half jaartje gewacht met het verkopen van Rensch maar ook ik had geen nieuwe RA gekocht, daar het talent van Alders daar te groot voor is. We willen voorkomen dat we weer een situatie Lang, Misehouy en Q. Timber krijgen.

23-01-2025 12:15

Koekie87 +21012

Zolang men maar wel een beetje de verwachtingen tempert rond zo een jongen. Talent heeft hij zeker maar hij zal wel rustig de tijd moeten gaan krijgen omdat ook te gaan laten zien in het eerste van Ajax en daarom denk ik toch ook dat er wel degelijk een wat meer ervaren rechtsback bij zal moeten komen aangezien je niet kan en mag verwachten dat zo een jongen er nu opeens elke wedstrijd staat, want maakt zo een jongen vanavond wel een slechte beurt mocht hij uberhaupt al gaan invallen dan krijg je ongetwijfeld toch weer dat gezeik dat er meer ervaring bij moet gaan komen.

23-01-2025 12:24

Noam +4118

En daarom had ik Rensch nog een half jaar laten staat maar kennelijk was het bod zo goed dat we het niet konden weigeren.

23-01-2025 12:26

Koekie87 +21012

Tja het punt met jeugdspelers is vaak dat er ook een moment is dat ze in de welbekende dip komen wat vaak toch te maken heeft met het niveau en kwaliteitsverschil en daarom is het juist zo belangrijk dat je eigenlijk voor elke positie ook een wat meer ervaren kracht hebt staan. Zelf sluit ik ook niet uit dat Regeer dit half jaar ook veel gaat spelen op die rechtsbackpositie.

23-01-2025 12:31

DamskoStrijderss +9711

Waar blijft de versterking Alex? Kale gluiperd. Met pek en veren de ArenA uit jagen.

23-01-2025 11:49

Sportvolgert +40710

Wat een woorden.

23-01-2025 11:50

DamskoStrijderss +9711

Je zou je beter druk kunnen maken om de afbraak die deze man doet aan onze mooie club.

23-01-2025 11:58

Danielson +50538

Als je de (overigens in mijn optiek schandalige) hetze tegen de leden van de RvC, geinstigeerd door De Telegraaf, ondersteund door de Bestuursraad en door velen hier -helaas- met instemming begroet, vergelijkt met de stilte rondom de veel belangrijker positie van onze TD, dan is natuurlijk de grote vraag: hoe komt dat? Welke belangen spelen hier? Waarom houdt De Telegraaf de volkomen falende Kroes vooralsnog opzichtig de hand boven het hoofd en wordt enkel Farioli (met name door Falentijn) bij voortduring aangevallen?
Ajax is nog steeds zo rot als een mispel als iemand als Kroes ongestoord mag blijven doormodderen.

23-01-2025 11:38

Ferd +38564

waarom? Omdat Kroes lekt. Dat was ook de reden waarom Steijn de hand boven het hoofd werd gehouden door Falentijn en die frikadel speciaal.

25-01-2025 05:44

OuweDibbes +11950

Het botert niet tussen Kroes en Farioli. Heb het idee dat Farioli eind van het seizoen liever terug gaat naar AS Roma, a is italiaan en een groot fan is TD daar, en Kroes levert niet, kleed alles uit ondanks slappe beloftes. Farioli is op dit moment voor Ajax een prima trainer, heeft de verdediging neergezet, het geloof teruggebracht, stilte en rust gecreëerd en boekt prima resultaten met een matige selectie.
Maar er zijn ook - punten, is toch voorzichtig met eigen jeugd, bouwt op ervaring zoals een pasveer. Dus op dit moment een perfecte interim manager.

Ik ga nu vloeken in de kerk maar zal graag Priske op zijn plek zien volgend jaar.
A Priske heeft het beste voetbal gespeeld zoals tegen een Benfica en GA Eagles in 10 jaar met een mindere selectie dan Slot, en heeft ook door van Kroes niet de hele voorbereiding meegemaakt.
B Hij past veel eigen jeugd in, je hoort hem nooit janken,
C Hij is een Deen en past zich snel aan
D Ondanks dat die vent wordt genaaid, blijft het een keurige vent.

- tactisch wat zwak, maar dat was Ten Hag en Bozs ook, laatste wist bijvoorbeeld in het succesvolle EL jaar zeker lijkende returns het altijd spannend te maken om als een kamikaze aan te vallen.

23-01-2025 11:34

noppenkoning +41441

De grote vraag is, is het een lieve vent?

23-01-2025 11:44

OuweDibbes +11950

Ik had ze de tering gegeven met die gluiperd van een kakkerlak de Wolf voorop...

23-01-2025 11:45

MPAjax +8437

goede keus om hem aan te nemen als Farioli weggaat, kan niet omgaan met de Wolf en de Feyenoord fans hebben een hekel aan hem dus geen Rotterdammer, wellicht meer een Amsterdammer.

23-01-2025 12:01

wijzijndebeste123 +164767

En weer moddert de dag voorbij zonder enig nieuws over aan/verkopen. Wat een grove schande.

Kroes staat waarschijnlijk weer de hele dag voor de spiegel zichzelf te bewonderen.

23-01-2025 11:20

mdm89 +1526

En dan te bedenken dat alles wordt gelekt naar de Telegraaf dus mocht er wat spelen dan hadden we dat allang gehoord.

23-01-2025 11:22

Koekie87 +21012

Misschien is het Kroes zelf wel die constant lekt naar de Telegraaf. Dan begrijp ik wel waarom hij nog geen aankopen heeft weten te doen als hij drukker is met aan de telefoon hangen met Falentijn en Febo Mike.

23-01-2025 11:26

mdm89 +1526

Dat denk ik wel. De Telegraaf is weer heel goed op de hoogte sinds het aantreden van Kroes. Er is weinig tot geen kritiek op hem vanuit die hoek.

Blijkbaar heeft Kroes nu geen nieuws voor Mike.

23-01-2025 11:29

Ajax4proud +10884

Ja het is te bizar voor woorden, maar het scouten bij Ajax laat te wensen over. Net als het uitgeven van geld aan goede kwaliteit spelers.

Dit seizoen mag Ajax echt haar handjes dicht knijpen als ze op 2e plaats blijven staan. De prestatie is echt om te janken en de 3e seizoen weer niet om aan te gluren.

23-01-2025 11:25

behangdelul +32809

Normaal gesproken is het natuurlijk een gezonde situatie dat de TD de spelers haalt en de trainer daar mee moet werken, maar in het geval van Kroes met zijn 0 slagvaardigheid: #Farioli

23-01-2025 11:18

renemar +444

Maar als de TD een volslagen incompetente idioot is moet hij op non actief gesteld worden.

23-01-2025 12:38

AFCAjax_1988 +3810

Zijn de nieuwe aankopen al binnen?

23-01-2025 11:16

mdm89 +1526

Kroes is druk bezig met het slijten van spelers! In de zomer van 2027 verwacht hij Wijndal en Tahirovic verkocht te hebben en dan kunnen we misschien iemand aankopen.

23-01-2025 11:20

hoonxxx +245

Pasveer
Anton Josip Youri 1 Hato
Youri2 Henderson
Kai
Berghuis Rijkhoff Mika

Rijkhoff maar eens een kans geven een paar wedstrijden.

23-01-2025 11:12

mido1988 +4295

Offtopic: er is nu veel kritiek op Priske. Maar volgens mij klopt er een hoop niet bij Feyenoord.
Ik vind het nog steeds een talentvolle coach jullie?

Offtopic 2: mocht Farioli eind dit seizoen gaan (wat ik niet hoop), zou je dan Ten Hag terugwillen waarom wel of niet?

23-01-2025 11:02

Koekie87 +21012

Tja vaak speelt er bij een club intern vaak veel meer waardoor de resultaten uit blijven, die overwinning van gisteren is natuurlijk voor Priske op dit moment gewoon een uitstel van executie. Wat natuurlijk ook een beetje het punt is dat Priske net zoals van der Gijp dat heel goed verwoorde afgelopen week een heel ander systeem speelt dan ze normaal gesproken gewend zijn bij Feyenoord en wat hij nu dus niet kan spelen ondanks dat systeem heilig voor hem is. Uiteindelijk is Priske gewoon een hele verkeerde keus geweest voor Feyenoord omdat het gewoon geen Feyenoord trainer is.

23-01-2025 11:07

GAjax31 +16218

Ik denk ook dat Priske een prima trainer is eerlijk gezegd. Komt beschaafd over, maar heeft ook gewoon pech dat hij veel belangrijke spelers mist door blessures. Dat gedoe met die keepers kan ie bijv. ook vrij weinig aan doen maar is allemaal niet ideaal. En zonder Hwang en Timber is het middenveld van hun gewoon niet zo goed.

Ik denk dat Priske een betere trainer is dan die voormalige assistent die ze willen als vervanger. Hoewel ik het die Priske niet gun, zou het Feyenoord denk ik dus zwakker maken, dus prima haha.

En zelf hoef ik Ten Hag nog niet terug bij Ajax. Wellicht later in de toekomst, maar denk dat voor beide partijen beter is dat hij eerst successen behaald in het buitenland. Prima trainer hoor, maar zou gewoon aan iets nieuws bouwen wanneer Farioli vertrekt.

23-01-2025 11:11

behangdelul +32809

Priske vind ik niet bijzonder
Ten Kloese is gewoon de fout in deze, maar laat die maar lekker zitten en allemaal tropische miskopen halen

23-01-2025 11:19

Koekie87 +21012

Tja ten Kloese schijnt ook alles met data te doen. Allemaal leuk en aardig en denk ook best dat data in sommige gevallen een handig hulpstuk kan zijn maar zoiets moet natuurlijk niet heilig zijn binnen een voetbalorganisatie. Bij Ajax zag je ook dat dit totaal verkeerd uitpakte omdat je natuurlijk ook gewoon te maken hebt met zaken die je niet uit bepaalde data kan halen.

23-01-2025 11:23

behangdelul +32809

Dat vind ik helemaal prima, naast het gezonde verstand en blote oog.
Ten Kloese heeft daar een partij zooi gehaald, echt niet te zuinig. Wat er nu nog rendeert is nog van Arnesen, die ik overigens WEL graag bij Ajax zou willen zien als TD. Zonder schimmige deals ter promotie van eigen zak.

23-01-2025 11:25

Slang3 +46017

Ten Hag kan nog makkelijk bij een goede club in een top 5 competitie aan de slag. Als hij nu terug gaat naar Ajax is zijn carriere geflopt. Die wacht op iets in zijn droom land, Duitsland. + als hij naar Ajax komt kan hij dag zeggen tegen flinke miljoenen die hij nog van United krijgt

23-01-2025 12:45

Ferd +38564

1) geen idee
2) nee, 18/19 was super maar daarvoor en daarna was het voetbal onder Ten Hag ook niet om over naar huis te schrijven. En een voormalig succescoach terughalen loopt meestal op een deceptie uit.

25-01-2025 05:47

mido1988 +4295

Wie beoordeeld eigenlijk of de AD en TD mogen aanblijven? Ik vind Farioli in de media in elk geval meer op de schopstoel zitten dan bestuursleden.

23-01-2025 10:58

Koekie87 +21012

De media kijkt meestal niet verder dan een trainer, terwijl een trainer uiteindelijk het natuurlijk ook vaak maar moet doen met het materiaal wat hij tot zijn beschikking heeft of wat hij tot zijn beschikking krijgt van een TD-er.

23-01-2025 11:05

DanieldaCruz +1011

Kroes heeft Telegraaf en bestuursraad ( met groot netwerk) in zijn zak!

23-01-2025 11:11

Danielson +50538

Een goede TD had er voor gezorgd dat er op 3 januari een nieuwe linksbuiten in de startblokken stond.
Een minder goede TD zou dit in ieder geval na de eerste twee competitiewedstrijden hebben geregeld.
Een slechte TD komt in de laatste dagen voor sluiting van de window nog met een soort last minute 'paniekaankoop' waardoor je in ieder geval op lb een tweede keus hebt.
Een erbarmelijke TD komt met helemaal niets.

Grote vraag: valt Kroes in categorie 3 of 4?

23-01-2025 10:57

mido1988 +4295

5 er komt niks bij.

23-01-2025 10:58

Danielson +50538

Dat is dus categorie 4 😉

23-01-2025 10:59

mido1988 +4295

eh ojah ik zie het. Misschien deze vragen in Rondo stellen?

23-01-2025 11:03

Schapenteller +104

Ik ben benieuwd wie Farioli eigenlijk beschouwt als een 'echte' back. Onder Ten Hag heeft Daley Blind bijvoorbeeld vaak op de backpositie gespeeld en deed dat prima, hoewel hij niet het klassieke profiel van een back heeft. Regeer lijkt mij qua speelstijl enigszins vergelijkbaar: technisch vaardig, positioneel sterk, maar niet per se een pure back. Zou dit een verschil in voetbalvisie kunnen zijn?

Farioli lijkt een toptrainer met een duidelijke filosofie, maar zijn nadruk ligt, zo lijkt het, meer op defensieve stabiliteit dan op het herkenbare, aanvallende en creatieve 'Ajax-DNA'. Als dat klopt, kan ik mij voorstellen dat er frictie is tussen Farioli en Kroes, omdat Ajax-supporters toch altijd verwachten dat het team speelt met een duidelijke aanvallende intentie. Of zijn we als supporter meer gericht op het resultaat. En als dat zo is, is dat dan niet de verdienste van Kroes, die hier een keuze in heeft gemaakt? Het is dus de vraag hoe goed Farioli's visie past binnen de traditie van de club.

Wat mij echter vooral dwarszit, is dat we nog steeds geen tweede linksbuiten hebben. Daarnaast vind ik de prijs van 4,5 miljoen voor Regeer behoorlijk fors. Er lijkt een verschil te zitten in het visie, en dat baart me zorgen. Ik wil onze Italiaan niet kwijt, maar wil toch graag ook weer Ajax voetbal zien.

23-01-2025 10:52

DanieldaCruz +1011

Goed stukje!
Mee eens.
Vind zelf Farioli echt een top tussenpaus!
En Kroes Ajax onwaardig.

23-01-2025 11:16

woutpeters08 +3047

Klasse stuk

23-01-2025 11:25

Gregoboy +97

In geval van Regeer, hij is misschien wel het dubbele al waard. Dus dat is kassa. Ik denk dat Ajax serieus meer naar de jeugd moet kijken dan op de transfermarkt

23-01-2025 11:27

eenAjaxfan +20392

Mooi stukje.
Ik zie veel gelijkenissen met de komst van Ten Hag. Die kreeg in het begin ook een hoop kritiek op zijn speelstijl.
We weten hoe zich dat heeft ontwikkeld.
Toen was er overigens ook ontzettend veel op "Marc Netto", zoals nu op Kroes.
Uiteindelijk heeft die ook veel goeds laten zien... Helaas ook iets minder goed, wat niets met voetbal te maken had en waardoor hij weg moest. Echt eeuwig zonde, want toen stortte Ajax in als een kaartenhuis.

Ik hoop dat Farioli en Kroes (net als destijds Ten Hag en Overmars) de kans krijgen Ajax weer op te bouwen. Maar realiseer me dat dat tijd kost en met pieken en dalen zal gaan.
Maar hé, het kan dooien, het kan vriezen....
Een betre club dan deze is er niet!

23-01-2025 12:51

DoorVriendschapVerenigdAjax +3179

Rechtsback kan je prima doorschuiven. Alders verdient een kans, fosu- mensah kan je prestatiecontract geven. Buitenspeler (links) heb je echt nodig! Dat kunnen we niet intern oplossen.

En Bounida moet natuurlijk worden verlengd, tenzij hij 1.5 miljoen zou vragen.

23-01-2025 10:33

Sprinter +2427

Het is armoe maar aangezien we toch 12 linksbacks hebben moeten we er misschien maar eens één op rechts proberen. Dest en Mazraoui doen dit natuurlijk ook.

23-01-2025 10:20

mdm89 +1526

We spelen vanavond wss met een jongen van 16 op linksback. Dus wie moeten we precies op rechts proberen?

23-01-2025 10:50

AFCAjax_1988 +3810

Wie speelt linksachter vanavond?

23-01-2025 11:17

mdm89 +1526

Mokio of hij gaat schuiven met Baas.

23-01-2025 11:20

Polifinario +2101

Gewoon jeugd doorschuiven. Dat is Ajax. Het gaat meestal beter dan nieuwe spelers kopen.

23-01-2025 10:20

Yaeron +6381

Duidelijk. Onze nette charmante Farioli krijgt zijn eigen zin niet en wordt opgescheept met een speler op een positie die hij niet wil. Eigenlijk een Mislintatje dus. Nu de deal nog steeds niet rond is en hij dit heeft geroepen laat dit toch wel een scheurtje zien. En die uitspraak over Rome.

23-01-2025 10:19

Maarten111 +1287

Kom op Kroes haal een rechtsback en linksbuiten, desnoods huur je iets. Er moet iets gebeuren en Farioli kan je echt niet zo laten zitten. Btw respect voor hoe professioneel hij blijft in deze omstandigheden, internationale topcoach in wording.

23-01-2025 10:14

mdm89 +1526

Klopt. Als je voor die 2 posities een versterking haalt dan ben je zo goed als verzekerd van de CL miljoenen. Dat lijkt mij toch een investering waard.

23-01-2025 10:52

mido1988 +4295

Huren moet lukken toch? Is specialiteit van het huis!

23-01-2025 11:04

tripleA +3916

Hoezo Farioli "gaat er niet op in"? Hij zegt toch duidelijk dat er niets speelt. Door het te formuleren alsof hij de vraag zou ontwijken wekt de redactie van Ajaxshowtime de indruk dat hij iets verzwijgt.

Overigens lijkt het me goed mogelijk dat we Farioli kwijtraken als de resultaten goed blijven.

23-01-2025 10:13

Noam +4118

Kroes had natuurlijk nooit Rensch moeten laten gaan nu er dit seizoen zoveel op het spel staat en je geen goede back up hebt. Ik heb het idee dat Kroes te veel naar de cijfers kijkt en minder naar de prestatie. Dom want juist het behalen van de CL gaat ervoor zorgen dat we de cijfers weer rond krijgen. Niet die +- 10 miljoen die je nu voor Rensch krijgt.

23-01-2025 10:12

Hans Verhagen +14137

Seizoenenlang is was er kritiek op Rensch en nu is hij ineens onvervangbaar. 6 miljoen laten schieten voor 5 maanden.

23-01-2025 10:14

Noam +4118

Dit seizoen is ie goed. Vorige seizoenden idd minder maar het gaat om dit seizoen.

23-01-2025 10:15

DanieldaCruz +1011

Kritiek op Alex K. mocht toch niet?
Gênant!

23-01-2025 10:12

Patrick1967 +1954

Frustrerend dat we nu al drie keer achter elkaar ongeschikte mensen op de belangrijke positie van TD hebben gehad.

23-01-2025 10:03

tripleA +3916

Tijd om Overmars terug te halen, hij heeft lang genoeg op het strafbankje gezeten hoor

23-01-2025 10:14

Ajax27 +19213

Altijd mooi dat er maar weinig zijn hier die kritisch zijn op Overmars. Hij heeft geweldige aankopen gedaan, en geweldige uitgaande transfers tegen monsterbedragen.

Maar hij is ook direct verantwoordelijk voor de financiële malaise waarin we zitten. De belachelijke salarissen van de Ajax 1 selectie tot aan de jeugdcontracten van 600-800k, ook dat is Overmars.

Overmars was ook degene die dolgraag Bergwijn wilde halen voor 30+ miljoen. Dit terwijl je op links je meest geweldige aankoop sinds Litmanen had staan en op rechts Antony op het punt stond om te vertrekken. H2 hebben hier gewoon afgerond wat Overmars al in gang had gezet.

Nog steeds ben ik van mening dat hier het gezeik is begonnen. Waar we in de jaren ervoor er op los scoorde zag je ineens door het continu schuiven met Tadic, Bergwijn en Berghuis, dat ze alle 3 minder gingen presteren en er gezeik kwam. Bergwijn had nooit gehaald mogen worden.

23-01-2025 10:46

KarimB +11643

Helemaal mee eens. Overmars heeft lang boven de stand geleefd qua geld uitgeven. Dat kon mooi door de CL. Maar 1 fout jaar en je bent echt de lul financieel

23-01-2025 10:49

tripleA +3916

Ja jongens blijven jullie lekker in het jaar 2005 leven met een salarisplafond van 1 miljoen euro, Moet je kijken hoeveel CL je dan nog speelt. De lage salarissen waren de reden van de lange Europese droogte bij Ajax. Dat er ook slechte keuzes zijn gemaakt in de selectie is niet de schuld van Overmars. Die heeft de Bergwijn transfer ook niet doorgezet dat was H2. Overmars was de beste TD in decennia en heeft niet alleen qua spelers maar ook qua trainers gewoon perfect raak geschoten.

23-01-2025 11:52

mokum410 +3297

Schaf Ajax vrouwen af en koop van dat geld wat spelers, er is een kleine kans dat we kampioen kunnen worden en we (Alex Kroes) doen gewoon niets 😬

23-01-2025 10:00

FarioliTactiek +606

Top idee wat mij betreft

23-01-2025 10:01

ajaxfan1972 +2487

Heerlijk al dat ajax dna binnen de club en als je dat maar bent mag je eindeloos aansloten en ben je boven elke vorm van kritiek verheven
De grootste voorbeelden hiervan zijn kroes en brobbey

23-01-2025 09:56

Koekie87 +21012

Elke andere TD-er was allang de laan uitgestuurd, maar met Kroes blijft men maar het narratiefje in stand houden dat het allemaal niet aan hem ligt maar aan zijn voorgangers, dat er geen geld is en noem het allemaal maar op. Dan word je toch creatief of dan probeer je toch juist onondekte pareltjes te halen uit Nederland/buitenland. Momenteel is het alleen maar bord op schoot scouting en een vorm van luiheid.

23-01-2025 10:45

Okocha078 +13934

Een linksbuiten en rechtsback erbij van niveau en je doet gewoon mee ,kom op Kroes.

GK:Pasveer/Ramaj/Gorter
RA:Aankoop/Gaaei/(Alders)
CV:Sutalo/Rugani
CV:Baas/Kaplan/(Janse)
LA:Hato/Wijndal/(Mokio)
CVM:Henderson/Mannsverk
CM:Fitz-Jim/Klaassen
CM:Taylor/Regeer
LV:Godts/Aankoop
SP:Brobbey/Akpom/Weghorst
RV:Traore/Berghuis/(Faberski)

Zoiets is het nu imo. Tahirovic,VDBoomen,Hlysson,Rasmussen zijn eigenlijk totaal overbodig.
Wijndal is helaas geblesseerd en zal dus geen transfer maken.
Kaplan zou ik ook wel aandurven te verkopen bij een goed bod, als je daarvan je back of buitenspeler kan halen.
Voor Mannsverk zal wel geen interesse zijn , anders zou ik die zo durven inwisselen voor Cedric Hatenboer.

23-01-2025 09:37

DanieldaCruz +1011

Als je dit lijstje ziet is het toch echt niet best hoor..
Sorry, mijn mening.

Keepers prima (Denk nog steeds dat Ramaj top kan worden)

Achterin goed ( rechtsback natuurlijk niet)

Middenveld: Drama

Aanval: Op Godts na drama

Veel werk te doen. Gaat met deze TD nog 4 jaar duren..

23-01-2025 10:33

Okocha078 +13934

Nee is ook niet super, maar voor nu kan jet ermee door als je een linksbuiten en rechtsback kan halen

23-01-2025 10:37

DanieldaCruz +1011

Akkoord.
Blijf wellicht iets teveel in het verleden hangen.
Maar de lat komt wel erg laag te liggen.
Is natuurlijk ook echt jammer dat er vanuit de jeugd geen buitencategorie door komt..

23-01-2025 11:00

RayJordaan +6854

En creatieve middenvelder want dat is Regeer ook niet

23-01-2025 12:34

Sjaakvaak +26607

@AS, Farioli had het niet over dat AS Roma een podium is hoor. Foutieve vertaling

23-01-2025 09:33

Hans Verhagen +14137

De keuze voor Regeer is logischer dan het lijkt. Denk dat Kroes Regeer al wilde halen aankomende zomer. Hij kan ook rechtsback spelen dus is het twee vliegen in een klap.

23-01-2025 09:06

Johanist +3528

Maar Farioli ziet hem dus niet als rechtsback. En dus moeten we Regeer niet zien als de directe vervanger van Rensch.

23-01-2025 10:21

BaasBaas +8393

Je kunt zo de hele scouting ook wel opdoeken als je uitkomt bij Regeer een speler die je eerst zelf hebt laten gaan. Dit is zowel een verkeerde zet richting de scouting als de hoofdtrainer. Hier maakt Kroes weer een grote fout.

23-01-2025 09:05

Hans Verhagen +14137

Regeer kan er op die positie gelijk staan. Hij kent Ajax en kan indien noodzakelijk ook op het middenveld. Ik vind het niet zo dom.

23-01-2025 09:09

gaalmeister +952

De fout is eigenlijk niet dat je hem koopt, maar dat je hem hebt laten gaan

23-01-2025 09:15

JantjeBeton +3009

@gaalmeister:

Hij zou toch niet aan spelen zijn toegekomen, door de aanwezigheid van zowel Rensch als de komst van Gaaie. Kortom, dat ze hem hebben laten gaan, vind ik erg logisch eigenlijk. En al helemaal met die terugkoopclausule, zodat ze 'em in de nabije toekomst eventueel weer zouden kunnen terghalen! -;)

23-01-2025 09:25

SpursAjax +6708

Kroes had een geweldige Algemeen directeur geweest! Man van de club en praatjes zat. Maar als TD is hij totaal ongeschikt! Heeft geen enkel netwerk om te kopen of verkopen. En is de meest slechte dealmaker die er bestaat. Het lukt hem alleen om te verhuren, Of met Regeer een afkoopsom te betalen zonder te onderhandelen. We hebben straks een hele jonge linksbuiten. En straks 1 rechtsback met Gaaei. En dat is eigenlijk een wingback die niet kan verdedigen. Kroes heeft nog kleine 2 weken maar zoals de selectie nu is kan echt niet!!

23-01-2025 09:03

BaasBaas +8393

Vind ook zijn interviews super dom. Steeds zeggen hoe arm Ajax is en geld nodig heeft. Ja wat denk je dat clubs dan doen. Niet de vetpot betalen, maar lekker laag bieden.

23-01-2025 09:06

DanieldaCruz +1011

Was ook een hele hele slechte AD geweest.
Praatjesmakers zorgen altijd voor onrust.
Menno Geelen is voor nu echt top.
Maar benieuwd of hij ook harde beslissingen durft te nemen om van de zomer afscheid te nemen van Kroes.
Die de bestuursraad in zijn zak heeft.

23-01-2025 10:26

Rock69 +8411

Laat ik ff zeggen dat we nu een middenvelder erbij hebben. Dat er nog een rechtsback gaat komen en nog een multifunctionele voorhoede speler die tweebenig is en zowel linksvoor, rechtsvoor, spits en middenveld kan spelen. Zijn we gelijk af van de kleine huilende en jammerende baby's

23-01-2025 09:02

Jappie81 +107

Wat zijn er toch veel mensen die meteen (fel) oordelen… Wacht het even af en oordeel dan als je alle informatie hebt. Wie weet is dit wel allemaal “spel”, wat rondom transfers eerder regel dan uitzondering is.

Komt allemaal goed met Ajax ❌❌❌

23-01-2025 08:56

ajaxcied4life +26058

Maarten Wijffels schrijft dus niet louter domme stukjes kennelijk. Wat hij hier zegt is een waarheid als een koe wat mij betreft

23-01-2025 08:31

Yeshyeshyall +10975

Mja als ze echt alle vier meebeslissen dan is dit een storm in een glas water want dan heeft Farioli ingestemd.

23-01-2025 08:05

JanMolby +1595

Stel je trouwens eens voor, zeg. Dat Farioli inderdaad na 1 seizoen al verkast. Ik zie dat trouwens niet gebeuren als we Cl halen. Maar t moet hem wel van meet af aan duidelijk geweest zijn dat hij met beperkte middelen aan de slag moest. Herstel + bouwen. Dat de keuzes van Kroes, of gebrek daaraan, Farioli naar de uitgang zouden drijven vind ik grote onzin. Mocht Farioli dus verkassen, met name als CL gehaald zou zijn, dan is Farioli de grote teleurstelling. En niet Kroes, want die is t nu al 😂

23-01-2025 08:01

ijzerchef +3155

Het probleem met Farioli is dat hij nooit voetballer is geweest en zich nooit financieel onafhankelijk heeft gespeeld. Hij moet elk kans pakken zolang er nog wat hype rond hem is.

23-01-2025 09:36

JanMolby +1595

Jawel. Maar als Ajax CL haalt zal hij wel de kans willen nemen om daar (enig) succes te hebben + ervaring op te doen. Voor zowel hemzelf als voor zn marktwaarde beter, imho

23-01-2025 09:59

Quando425 +1278

Na onze Duitse vriend was de selectie in disbalans We zijn straks twee transferperiodes verder en er is alleen maar meer disbalans, ongekend.

Deze uitspraak van Farioli is dodelijk want het betekent dat ze binnen het technische beleid ook totaal niet op één lijn zitten.

23-01-2025 07:58

Hans Verhagen +14137

Bij dit soort reacties zie ik een hoog gehalte ´de wens is de vader van de gedachte`

23-01-2025 09:13
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.