Geruchtenmolen: 'Güler stapt over naar voor Ajax bekende zaakwaarnemer'

door Timo Suur 893

Bron AS

Geruchtenmolen: 'Güler stapt over naar voor Ajax bekende zaakwaarnemer'

door Timo Suur 893

Bron AS

Laatst geüpdatet

De transfermarkt is gesloten, maar dat betekent niet dat er geen geruchten meer zijn omtrent mogelijk nieuwe en mogelijk vertrekkende spelers van Ajax. In de Geruchtenmolen lees je de laatste transfergeruchten rond de club, maar denk eraan: neem het soms met een korreltje zout!

Donderdag 25 mei

'Güler stapt over naar voor Ajax bekende zaakwaarnemer'

Arda Güler is van zaakwaarnemer veranderd, zo meldt BBO Sports donderdagmiddag op Twitter. Ali Dursun is nu de zaakwaarnemer van het achttienjarige talent dat veelvuldig aan Ajax wordt gelinkt. Naast Güler zitten ook (oud-)Ajacieden Frenkie de Jong, Donny van de Beek, Hakim Ziyech, Noa Lang en Mohammed Daramy bij het management van Dursun. Güler heeft nog een contract tot medio 2025 bij Fenerbahçe, maar hij wordt veel in verband gebracht met Europese topclubs.

'Ajax-huurling Lucca kan rekenen op interesse van PSV en AZ'

Ajax-huurling Lorenzo Lucca kan rekenen op interesse van PSV en AZ. Dat schrijft Quotidiano Sportivo donderdagmiddag. De twee Nederlandse clubs zouden de lange spits graag op huurbasis willen overnemen van Pisa. Naast PSV en AZ zijn ook Club Brugge, Sassuolo, Bologna en Internazionale geïnteresseerd in de diensten van de Italiaan. Eerder werd bekend dat Ajax de koopoptie in het contract van Lucca niet gaat lichten en zodoende keert de spits na dit seizoen terug bij Pisa.

Woensdag 24 mei

'Ajax neemt Güler voor twintig miljoen euro over van Fenerbahçe'

Ajax neemt Arda Güler voor twintig miljoen euro over van Fenerbahçe, zo schrijft Extra Futbol woensdagmiddag op Twitter. Het achttienjarige talent wordt al langere tijd gelinkt aan Ajax. Hij heeft nog een contract tot medio 2025 bij de Turkse club. Het verhaal ging rond dat hij een clausule in zijn contract zou hebben, waardoor de Amsterdammers hem voor vijf miljoen binnen konden halen. De speler heeft zelf echter besloten dat hij Fenerbahçe niet voor dat bedrag wil gaan verlaten.

Dinsdag 23 mei

'Ajax neemt Lucca niet definitief over van Pisa'

Lorenzo Lucca is bezig aan zijn laatste weken als speler van Ajax. Dat de Italiaanse spits, gehuurd van Pisa, niet bij Ajax zou blijven, was te verwachten en werd in de afgelopen periode al vaker benoemd. Het Italiaanse medium Quotidiano Sportivo Pisa meldt nu dat Ajax niet van plan is om tien miljoen euro neer te tellen voor de spits uit Italië. Het medium weet ook dat er enkele Italiaanse clubs interesse in hem hebben. Onder meer Sassuolo, Bologna en Internazionale worden genoemd. Vanuit België zou er interesse zijn vanuit Club Brugge.

Maandag 22 mei

'Haller probeert Álvarez te overtuigen voor Dortmund te kiezen'

Sébastien Haller lijkt een belangrijke factor te zijn voor een mogelijke transfer van Edson Álvarez naar Borussia Dortmund, zo meldt de Duitse journalist Florian Plettenberg van Sky Sport via Twitter. 'Haller dringt vaak aan op zijn komst en heeft vaak met Álvarez gepraat om hem te overtuigen om naar Dortmund te komen deze zomer', schrijft de journalist. Volgens de verslaggever is Álvarez onder de indruk van de verhalen van de voormalig Ajax-spits. Op dit moment is er nog geen verbale overeenkomst tussen speler en club.

 'Borussia Dortmund bereidt inmiddels bod op Álvarez voor'

Borussia Dortmund is topfavoriet om Edson Álvarez van Ajax over te nemen en bereid inmiddels een bod voor. Journalist Ekrem Konur schrijft op Twitter dat de Duitsers een openingsbod aan het samenstellen zijn, terwijl collega Rasmus Valk op datzelfde medium Borussia Dortmund als de grote favoriet voor Álvarez noemt. Bayern München werd ook aan de Ajacied gelinkt, maar is niet in de race om zijn handtekening. Álvarez wordt door de Duitse recordkampioen als een goede spelers beschouwd, maar pas niet honderd procent binnen het plaatje.

'Manchester City-scout De Lang moet nieuwe ''head of recruitment'' worden bij Ajax'

Kelvin de Lang, scout bij Manchester City, moet bij Ajax de nieuwe 'head of recruitment' worden, zo schrijft Football Insider. Hij is in vergevorderde gesprekken met de Amsterdammers en een akkoord is dichtbij, zo wordt er geschreven. Naar alle waarschijnlijkheid moet hij de rol gaan vervullen van 'head of recruitment'. De Nederlander heeft achter de schermen een belangrijke rol gespeeld in de transferplannen van Manchester City, maar is nu dicht bij een terugkeer naar Nederland.

Lees meer over:
Plaats reactie

eriksen23 +315

Güler heeft zich niet compleet verbonden aan HCM, maar voor deze window alle rechten verleend om hem in Europa te krijgen. Eens zien of ik vanavond ruimte kan creeren om diep op hem in te gaan hier, ik kan wel verklappen dat hij mogelijk de grootste Turkse talent ooit is.

26-05-2023 16:05

AjaxHoorn +32989

Ik zie regelmatig Ajax gelinkt worden aan Matheus Gonçalves (17) van Flamengo. Geruchten zijn nu al een jaar daar. Heeft al een paar keer minuten gemaakt. Rechtsbuiten die op links en op 10 uit de voeten kan.

Qua beelden is dat wel een mooi talent die echt nog wel stappen moet maken.

Weet bv Wolter daar meer over?

26-05-2023 11:33

Ajax14AMS +25205

Voor talenten uit het buitenland kun je altijd bij mij terecht ;)

Matheus Goncalves vind ik een hele fijne speler. Veel flair, goede techniek en een goeie dribbelaar. Hij behoud ook prima het overzicht, is goed in de 1 tegen 1 en ik vind verder ook dat hij een mooie traptechniek heeft. Tot slot is hij ook redelijk goed in het nemen van standaardsituaties en is hij niet vies van meeverdedigen.

En dan nu even over wat hij minder goed kan: Hij is niet echt goed met beide benen, dus daar zit zeker verbetering in. Hij is best slap en koppen kan hij voor geen meter, maar dat verwacht je ook niet echt van hem. Ik zou hem als speler een beetje vergelijken met Di Maria.

Als het tussen Goncalves of Guler zou gaan, dan moet je altijd voor Guler gaan, maar als je beide zou kunnen halen dan moet je dat echt doen. Beide zijn heel erg goed en als hun voor Ajax komen te spelen adviseer ik je direct om een seizoenskaart te halen. Arsenal wilt werk maken van Goncalves, dus als we hem willen moeten we nu wel opschieten.

26-05-2023 12:22

fc Barcelona_ke +19255

ik vind em wel goede speler, maar Ajax kan hem pas kopen wanneer hij 18 wordt (in augustus).

26-05-2023 13:19

BackInBlack +14550

AZ

"Wouter Goes, Mexx Meerdink, Ernest Poku, Lewis Schouten en Rome-Jayden Owusu-Oduro stromen deze zomer door naar de hoofdmacht"

En wat gaat Ajax doen??

26-05-2023 10:47

AjaxHoorn +32989

Wat wil je zeggen? Godts, Vos en Hato zijn doorgestroomd. Geloof mij, deze 3 zijn echt gigantisch veel beter dan die AZ jongens.

26-05-2023 11:31

barry1988 +24065

Taha van PEC schijnt voor een miljoen naar Feyenoord en Union Gilloise te kunnen. Ik zie Ajax hem graag voor dat bedrag oppikken en terug verhuren voor 1 a 2 jaar. 20 jaar aanvallende middenvelder en een groot talent.

26-05-2023 10:12

Heldhaftig +11459

Godts links, deze man rechts wordt een voetbalshow. Genieten.

26-05-2023 09:04

AFCAjaxMidNineties +12754

Die Lucca kan er geen reet van. Dat is wel duidelijk. Enige wat nog iets is waar je wat mee kan is dat hij lang is. En dus met zijn hoofd de nal nog wel eens raakt. Schijtbakken psv kan hem wel gebruiken dus met hun voorzetten, corners en lange ballen spel. Lucht nog zand!

26-05-2023 08:41

FrancescosRavioli +15355

Tja. En toch ziet Inter er ook iets in.

26-05-2023 09:21

AFCAjaxMidNineties +12754

Reserve doelpaal voor op de training.

26-05-2023 11:31

arufred +9816

Hoop dat we later vandaag,morgen in Aruba,lezen dat Gúler werkelijk bij ons komt spelen. Nu nog Zyech en een goede rechtsachter dan zijn we aardig op weg.
Rulli,Zyech,Kaplan,Hato,Timber,Bergwijn,Gúler,Brobbey,Conc.,Vos.

26-05-2023 02:26

LukaLitmanen +82153

Ik word soms wel moe van die overdreven verheerlijking en extreem hypen van jeugdspelers;

Dit seizoen hebben we met Conceicao, Taylor, Fitz-Jim, Vos, Hato en nu Güler al genoeg kortstondig gehypte spelers. Mijn voorspelling is dat Misehouy en Axel Dongen de volgende hype worden.

Voor de duidelijkheid;

Uiteraard vind ik het leuk als een speler het leuk doet en juich ik talenten toe maar iets meer realisme en bescheidenheid zou wel sieren.

Ünuvar en Hansen zouden volgens sommigen ook de nieuwe topspelers worden.

26-05-2023 00:30

PH2BOT +40467

Ik snap wat je bedoelt Luka maar we moeten toch èrgens onze hoop op kunnen blijven vestigen.

26-05-2023 01:36

thelordjoshua +10641

Unuvar en Sontje horen juist in het eerste te spelen. Alleen zijn bepaalde dingen zo dusdanig veranderd dat zij onderdrukt worden. Gaan we aankomende jaren meer zien.

26-05-2023 02:01

eenAjaxfan +20392

Onderdrukt zelfs... toe maar.
Als ze presteren staan ze gewoon in het eerste, zie Hato.

26-05-2023 07:26

FrancescosRavioli +15355

Unuvar laat al 3 jaar niks zien. Vooral dat die fysiek tekort komt. Net als Hansen trouwens.

Ballen kan die wel hoor, maar op grond van ast hoort die jongen basis te voetballen?

26-05-2023 09:23

thelordjoshua +10641

Hato is een heel ander soort type speler, domme vergelijking zelfs. Dat is precies wat ik bedoel, mensen snappen de diepte niet. Een aantal jaar geleden zou een Unuvar prima ontwikkelen en doorfunctioneren. Unuvar heeft zelfs vorig jaar een enorm hoog aantal assists en doelpunten afgeleverd. Ik snap heel goed waarom ze niet doorstromen, maar dat vind ik wel zonde. En heeft meer met eromheen te maken dan met hun.

26-05-2023 11:58

TeringHenkie +28560

Onderdrukt nog wel..toe maar! Ben jij niet een broertje van die Dampostrijder?

26-05-2023 16:18

thelordjoshua +10641

Denk niet dat je begrijpt in welke zin in ik onderdrukt bedoel. Anders reageer je niet zo.

26-05-2023 17:43

Didulica87 +2312

Amrabat,Guler,Soyuncu halen

26-05-2023 00:23

fc Barcelona_ke +19255

Angelo Gabriel, Güler, vam Ewijk en Varela/André gaan we voor topseizoen! zeker met Hato, Vos, Conceicao, Godts en Misehouy

26-05-2023 00:30

036AFCA97 +146682

Morgen het nieuwe uitshirt en trainingscollectie. De fanshop hangt al vol. Toch maar weer ff shoppen.

Hoe laat zou het online komen? Trouwens, ik denk niet dat deze uitverkocht raakt ;)

25-05-2023 23:09

Amp +37851

meestal rond een uur of 10 online dacht ik. denk dat velen voor t komend seizoen zullen wachten op het derde tenue. Thuistenue zag er ook niet top uit (vind ik) als de leaks kloppen, met de onderbroken rode baan. Uitshirt is voornamelijk wit/beige, wat opvallend is met ons thuistenue. Hopen dus dat er wat spectaculairs komt als 3e tenue, naast een spectaculaire transferzomer

25-05-2023 23:24

036AFCA97 +146682

Nou, als ze de rode baan doortrekken en het logo in het midden zetten zou ik er wel gelukkig van worden.

Het uitshirt heb ik twijfels over wat ik ervan vind. Vind het inderdaad ook vreemd dat deze wit lijkt, want het thuistenue heeft ook veel wit.

Vind het blauwe warmingup shirt wel vet hoor, als een van de weinigen.

25-05-2023 23:29

Amp +37851

Als die baan wordt doorgetrokken wel idd, maar op footy headlines zag ik een concept verschijnen waarbij het op de mouwen dus niet doorliep. En zij hebben vaak genoeg de juiste leaks (helaas). Maar goed, vaak genoeg dat ik t online maar niks vond en in real life toch gaaf was om te zien. Als we maar weer schalen winnen😭

25-05-2023 23:42

036AFCA97 +146682

Volgens mij gaven ze aan dat details nog konden veranderen bij het thuisshirt. Ik hoop het!

25-05-2023 23:43

Berghuis +14372

Bosz naar PSV? Gaan we die club dan werkelijk ooit nog zien afstappen van het laffe counter voetbal...

25-05-2023 23:04

AFCAjaxMidNineties +12754

Hoop het. Duurt ze minimaal 6 maanden om een beetje lijn in het spel te krijgen dan. Bosz kennende.

26-05-2023 08:44

FrancescosRavioli +15355

Bij Ajax had Bosz binnen 2 maanden het anti voetbal eruit.

26-05-2023 09:28

AFCAjaxMidNineties +12754

Dat was niet zo moeilijk. Vastigheid in het spel krijgen wel. Looplijnen, druk zetten etc.

26-05-2023 11:31

ajaxwestland09 +29038

Misschien moet de leiding gaan voor Ruud van Nistelrooij en dan heitinga als assistent 😂😂 denk dat heel veel seizoenkaarthouders hun geld terugwillen

25-05-2023 22:21

fc Barcelona_ke +19255

ik zou zeker juichen! die heeft eerst jaar al 2 prijzen gewonnen en (huidige) 2e plaats

25-05-2023 22:55

Ajax1812 +9166

Ben je gek?

25-05-2023 22:59

AjaxHoorn +32989

Dronken van het kampioenschap in Spanje.

26-05-2023 00:04

fc Barcelona_ke +19255

nee. Hij heeft wel beter gedaan dan Heitinga en Schreuder joh!

26-05-2023 00:05

FrancescosRavioli +15355

Dat hebben jij en ik ook

26-05-2023 09:29

RFHK +12895

Bosz zou zijn benaderd door PSV.. ongekend hoe dit kan.. Slot en Bosz vs Heitinga volgend jaar?

25-05-2023 22:15

jeffrey_van_der_sluis +30498

Past niet in het countervoetbal DNA van pisvee joh, no worries

25-05-2023 22:18

ajaxwestland09 +29038

Heitinga wordt echt geen hoofdcoach geloof ik niks van. Bosz ja was van de winter al benaderd maar zegt niks tussen benaderen en willen/ kunnen betalen zit een groot verschil, Pascal Jansen staat ook op de lijst van Psv

25-05-2023 22:19

patrick37 +1746

Wat een wanbeleid van flappie .
Volgend seizoen weer het lachertje van de topclubs.

25-05-2023 22:32

Vik86 +42397

Wat is er ongekend aan? ...met bosz word je geen kampioen..

25-05-2023 22:48

Ajax1812 +9166

Leuke glazen bol heb jij

25-05-2023 23:00

Vik86 +42397

Jaa als je een beetje naar de feiten kijkt en naar zijn manier van spelen., dan heb je geen glazen bol nodig.

26-05-2023 02:37

AjaxHoorn +32989

Tuurlijk doen ze dat. Toen ik hoorde dat Van Nistelrooij weg was, wist je gewoon meteen die gaan voor Bosz. Begrijpelijk ook. Bosz is charismatisch en staat voor voetbal. Ik hoef hem niet perse bij Ajax te zien overigens, maar ik snap PSV wel.

26-05-2023 00:05

Danielson +50538

Kaplan is een doorslaggevend succes dus logisch dat we nu nog twee keer zoveel gaan uitgeven voor een tweede Turks jeugdspelertje. Ik geloof er dus geen snars van.

25-05-2023 21:59

fc Barcelona_ke +19255

Kaplan is absolute goed speler, maar we kunnen em niet miskoop genoemd. Hij heeft bijna hele jaar geblesseerd! Volgend jaar staat hij weer

25-05-2023 22:02

036AFCA97 +146682

Dus omdat Kaplan geblesseerd is moeten we nooit meer een Turkse speler halen? Hadden we dan ook Martinez niet moeten halen omdat Magallan slecht was? Of Antony niet omdat Danilo tegenviel?

25-05-2023 22:06

Sambavleugels +18734

Dat je nog op dit soort posts in gaat 😂

25-05-2023 22:12

036AFCA97 +146682

Ik kan het niet laten, man. Je hebt gelijk.

25-05-2023 22:29

AjaxHoorn +32989

Het houdt niet op, niet vanzelf.

26-05-2023 00:06

aschja +20588

Neem nog een snuifje

25-05-2023 22:53

Gouda +2058

Hoe oud ben jij Danielson? Oprechte vraag...

26-05-2023 01:14

Danielson +50538

Te oud naar m'n eigen smaak..😉

26-05-2023 09:53

WeirdAJAX +12303

Inmiddels wat filmpjes bekeken. Goede voetballer. Type Dani (voor de wat ouderen). Nice.

25-05-2023 21:39

AjaxDordt +14075

Dan mag je je dochters wel binnenhouden haha

25-05-2023 22:53

036AFCA97 +146682

Kan je overigens ergens vinden of hij daadwerkelijk onder Ali Dursun valt nu? Is dat te controleren? Of moeten we gewoon geloven wat één Twitter account zegt?

Het baart me zorgen dat geen enkel echt grote Nederlandse bron melding maakt van Ajax/Guler. Aan de andere kant zijn Rinzinho en Klerry Hunstra op Twitter wel redelijk betrouwbaar en die hebben het er ook over. En Robin Veldman zal toch niet voor niets daar hebben gezeten? Anderlecht kan zulke spelers niet halen.

Ik wil duidelijkheid! Ik eis het! (Flashbacks naar Antony39)

25-05-2023 21:21

Sampaoli +39261

Veldman was er niet in de naam van (of voor) Ajax. Heb zelf ook vernomen dat het er goed uit ziet (voor wat het waard is, ik vind de bronnen in ieder geval betrouwbaar), maar zo'n transfer is extreem complex. Weet nog dat Overmars vertelde over die Antony-transfer en Richarlison-transfer. Die werd er gek van.

En dan is er nog dat verhaal van die clausule, die waarschijnlijk in werking treedt, maar ook het feit dat Arda meer op wilt leveren. Plus de interesse van Newcastle, waar z'n pa al gesprekken heeft gevoerd. Zoveel factoren die meespelen. Ajax heeft (naar het schijnt) goede papieren.

PS. Goed gelachen om je laatste zin ;).

25-05-2023 21:36

036AFCA97 +146682

Inderdaad, zulke spelers hebben natuurlijk een gigantische entourage van mensen die allemaal wat procentjes willen meepikken. Zulke soaps zijn leuk, alleen jammer dat het vaak de verkeerde kant op valt zoals met Richarlison en Sulemana.

Benieuwd of hij en z’n vader slim zijn en voor het geld van Newcastle kiezen of voor de ontwikkeling bij Ajax. Ik hoop hem in iedergeval bij Ajax te gaan zien.

Maar het is dus nergens te checken of hij echt bij Ali Dursun zit?

25-05-2023 21:42

ProfessorX +19827

Als je die volgt op Twitter dan weet je dat Veldman daar ergens anders voor was 😉

25-05-2023 21:48

036AFCA97 +146682

Waarom was Veldman daar dan? Ik lees alleen maar dat hij daar was om Kadioglu en Guler te bekijken.

25-05-2023 21:56

ProfessorX +19827

Ik zal het even opzoeken was iets van een academische

25-05-2023 21:57

036AFCA97 +146682

Ben benieuwd, prof.

25-05-2023 22:11

ProfessorX +19827

Ben net terug van vakantie ik app hem wel

26-05-2023 14:18

AFCAjax +17839

heb toch maar even een compilatie bekeken van deze gast.. halen Sven.. hier kom je voor naar het stadion!!!

25-05-2023 21:11

debarbaar +8250

Ali Dursun heeft zijn reet er goed ingedraaid. De buurman van frenkie de Jong zou zonder die ene client nooit bekend geworden zijn.

25-05-2023 20:53

AlexIbarra +19290

Haha, is hij echt de (oud-)buurman van Frenkie?
Nooit geweten, wel iemand die z’n kansen pakt dan.

25-05-2023 21:16

Ajacied33 +36805

Oud buurman en in de loop van de tijd goede vrienden geworden

25-05-2023 21:19

Berghuis +14372

Dat heb je goed gezien. Die bouwt een compleet imperium op door dat ene manneke uut Brabant... Slim gehandeld, maar volgens mij ook gewoon iemand die het vak verstaat en gaat voor wat goed is voor z'n cliënten. Naast dat die er zelf goed aan verdiend uiteraard.

25-05-2023 23:08

Ajaxbrl +13857

Zou hij ons gelijk bij de hand nemen vraag ik me af??? Leuk die talenten maar liever eerst spelers halen die ons per direct naar een hoger niveau stuwen…

25-05-2023 20:26

AjaxHoorn +32989

Wellicht niet maar voor mij is prioriteit 1: weer voetbal in de ploeg. Zodra je dat veilig gesteld hebt kun je gericht een enkele speler aantrekken. Probleem met die directe aankopen is dat ze vaak krasjes hebben opgelopen in topcompetities of dat ze gehaald worden op basis van naam of prestaties in een ver verleden.

25-05-2023 20:28

Amp +37851

Misschien niet direct bij de hand, maar hij levert wel creativiteit. Ook dat kan ons omhoog stuwen, gezien we daar nogal een gebrek aan hebben op t middenveld en rechts voorin

25-05-2023 21:10

Flipper33 +6826

Veel te duur en oud

25-05-2023 21:19

fc Barcelona_ke +19255

Ziyech zowel arda halen dan heb je fenomanale voorin!
Ziyech arda bergwijn
Tadic

25-05-2023 21:22

vandenhaas4 +15103

Te oud? Hij is pas 30.

25-05-2023 22:11

jeffrey_van_der_sluis +30498

Ik lees hier veel over Kadioglu, is hij überhaupt in de picture bij Ajax?

25-05-2023 19:54

036AFCA97 +146682

Ten eerste wordt Ajax elke transferperiode met Kadioglu in verband gebracht en Turkse bronnen melden ook dat Ajax zowel naar hem als Guler aan het kijken is.

25-05-2023 19:55

jeffrey_van_der_sluis +30498

Thanks! Zou idd mooie aanwinst(en) zijn voor ons cluppie!

25-05-2023 19:56

fc Barcelona_ke +19255

Kadioglu is wel goede technische voetballer, maar hij is toch niet iets waar we op zoek zijn? Rensch en Kadioglu moeten elkaar strijden wie op de rechtsbackpositie mag spelen??? oepsss

25-05-2023 20:04

036AFCA97 +146682

Hoezo oeps? Kadioglu doet het in de fysiek sterke Turkse competitie toch goed op rechtsback? Een aanvallende back hebben we nodig, toch?

25-05-2023 20:16

AjaxHoorn +32989

Ik win liever met 6-2 dan dat we wachten tot Samchez iemand door midden moet schoppen en Klaassen 1-0 maakt tegen Emmen.

Volgens mij is Kadioglu verdedigend ook helemaal niet zo zwak.

Mocht Ajax de oud Ajacieden terug halen fettisj willen behouden, ga dan voor Nous.

25-05-2023 20:20

KudusDream +12972

Vond het al heel vreemd dat hij niet direct van NEC gehaald werd. Maakte veel indruk en kostte 1 miljoen. Al had hij bij ons 3 jaar moeten wennen aan het Ajax spel in Jong en had hij nu bij Rkc gespeeld.

25-05-2023 19:57

Amoaxeldongenn +3589

Toen speelde hij ook nog als middenvelder/aanvaller en was hij op die positie niet goed genoeg voor Ajax. Stap naar rechtsback heeft hem heel goed gedaan

25-05-2023 20:03

KudusDream +12972

Vond hem ook op 10 een erg mooie speler. Kostte weinig, jeugdinternational. Ik had het gokje wel genomen.

25-05-2023 20:04

trodat4030 +97066

Er is wel een moment geweest dat er interesse was in de jeugd, maar toen wilde hij niet. Weet niet meer precies wanneer dat geweest is, maar tussen o16 en o19 iig ergens.

25-05-2023 20:07

serero25 +1374

Sinkgraven kwam ook als 10 en vertrok als back. Die stap had Kadioglu dan ook bij Ajax kunnen maken.

25-05-2023 23:48

AjaxPositivo +6958

Fener-kenner zei me net dat hij sinds z'n tijd bij Nec (best aardige 10) zich echt goed heeft ontwikkeld)
Ik zou zeggen: alles beter dan Sanchez maar er moet toch wel een geniale Argentijn te vinden zijn a la Nico?

25-05-2023 20:13

036AFCA97 +146682

Waarom moet je een Argentijn zoeken als je al een Nederlandse Turk hebt gevonden?

25-05-2023 20:17

BlueDuke +4480

Doe mij maar een tunesier dan

25-05-2023 20:17

jeffrey_van_der_sluis +30498

Nico zelf?😜

25-05-2023 20:17

AjaxPositivo +6958

Een bijter die toch kan voetballen? Ipv een omgeschoolde 10. Anders kunnen we fitzie ook back zetten

25-05-2023 21:11

AlexLitmanen10 +14422

@blue duke:

Trabelsi!

Hoe is daarmee eigenlijk? (Toch niet in de bak?)

25-05-2023 22:04

eenAjaxfan +20392

Hij schijnt boten te verhuren in Tunesië...

25-05-2023 22:44

036AFCA97 +146682

Ik zit net weer wat beelden van hem te kijken, maar hij heeft zowel Antony-achtige kwaliteiten, maar ook dingen die Frenkie kan. En nee, ik zeg niet dat Guler qua kwaliteit bij hun in de buurt komt meteen.

Hij kan naar binnen komen en schieten, is heel technisch, maar kan ook z’n lichaam gebruiken, wegdraaien en een medespeler wegsteken. Echt een leuke speler man.

Hopelijk gaat het door. Ik zit Twitter om het uur te refreshen ;)

25-05-2023 19:13

Laudrup10 +17170

Deed me aan de bal ook aan Frenkie denken. Dat sierlijke.

25-05-2023 19:41

AjaxHoorn +32989

Mij ook aan Ozil. Larsson erbij. Vos, Conceicao en Godts regelmatig laten spelen en dan heb je zowaar weer voetbal. Kadioglu erbij op back, ASE wellicht aan de andere kant en je bent in een jaar getransformeerd in een ploeg waar voetbal voor staat. Wellicht nog met iets te veel puntverlies maar het is iig de juiste richting.

25-05-2023 19:42

Vik86 +42397

ASE moet het eerst maar eens laten, het zomaar kunnen dat hij het niet gaat waarmaken bij ajax

25-05-2023 20:10

AjaxHoorn +32989

Dat geldt voor iedereen. ASE is niet gebaseerd op een paar potjes Twente. Hij heeft het zovaak laten zien alleen veel pech gehad met blessures.

25-05-2023 20:23

fc Barcelona_ke +19255

Komt Guler vrijwel zeker? veel interesse over hem van Ajax gelezen!?!?!?!

25-05-2023 19:08

WantAmsterdam +116198

Ik zal misschien een van de weinige zijn maar ik vind spelersmakelaar zo een bizar achterlijke beroep. Moet bijna kotsen als ik dat woord hoor.

25-05-2023 18:46

JTajax +10718

Het beroep an sich is logisch en goed. De macht die ze hebben en het exorbitante geld, dat is achterlijk.

25-05-2023 18:55

WantAmsterdam +116198

Logisch, ja, echt nodig? Nee. Voetballers zouden (zoals bijna alle werknemers) ook voor hunzelf die dingen kunnen regelen. Dat was vroeger immers het geval. Ik begrijp uiteraard dat er veel geld op het spel staat, maar dat is (uit een idealistisch perspectief) geen reden voor een vage tussenman. Of als je een tussenman wilt, dan betaal die gewoon zelf. Het gaat om salaris onderhandelingen, niet een overname.
En inderdaad, het is vooral de invloed die ze hebben, als je gewoon normale regels had zodat die figuranten niet tientallen miljoenen verdienen, had ik er weinig moeite mee.

25-05-2023 19:00

AjaxHoorn +32989

Het gaat om miljoenen. Je verkoopt je huis toch ook niet zelf omdat er emoties bij betrokken zijn.

25-05-2023 19:11

WantAmsterdam +116198

Dat is een verkoop, geen salarisonderhandelingen. “Normale” mensen met een hoger inkomen dan een middelmatige Eredivisie speler voeren deze salarisonderhandelingen ook zelf. De meeste profvoetballers verdienen geen miljoenen per jaar.

25-05-2023 19:13

insectenverdelg +23499

Dat er mensen zijn die de zakelijke kant van voetballers regelen is logisch. Alleen zijn ze in dienst van voetballers. Daar zouden ze door betaald moeten worden niet door clubs die ze halen. Daardoor komen er namelijk ansere belangen voor de zaakwaarnemer imo dan de beste deal voor de voetballer zelf. Kijk hoe de Vrij er bij Inter is aangenaaid. Imo zou dat verboden moeten worden op die manier. Helaas werkt de wereld niet zoals het zou moeten werken .zoals op zoveel punten .

25-05-2023 19:26

WantAmsterdam +116198

Dat bedoel dus juist, als een voetballer die volledig zelf betaalt is het absoluut legitiem.

25-05-2023 19:31

KudusDream +12972

Je kan jongens als Brobbey, Lang en Kluivert toch niet hun eigen zaken laten regelen man. Die hebben al hulp nodig bij het zetten van een paraaf.

25-05-2023 19:58

AjaxHoorn +32989

Dat is niet waar. Er wordt heel veel door intermediairs gedaan.

De mensen die dat doen zijn vaak wel wat intelligenter dan de gemiddelde voetballer. Plus... Het gaat om mindset. Je wil niet met een minder gevoel een cruciale week in gaan omdat de TD net persoonlijk heeft gezegd dat hij jou niet meer waard vindt.

25-05-2023 20:18

WantAmsterdam +116198

Dat is wel waar, ik ken tig mensen die een modaal Eredivisie salaris verdienen en gewoon zelf onderhandelen.
En zoals gezegd, als je hulp nodig hebt, dan haal die zelf. Je werkgever gaat er niet voor betalen normaliter.

25-05-2023 21:54

JTajax +10718

Mijn comment komt niet zo maar uit de lucht vallen: Ik werk zelf als consultant voor een detacheringsbureau voor HBO+ profielen, met salarissen die soms boven de 6K per maand uit komen. En op sommige punten is dit te vergelijken. Een zaakwaarnemer is denk ik belangrijk omdat:
1. Veel voetballers niet goed geschoold of ook gewoon niet zo slim zijn. Laat staan dat ze zakelijk inzicht hebben.
2. De belangen groot zijn en ze makkelijk gepiepeld kunnen worden als ze het zelf doen.
3. Contracten en voorwaarden complexer zijn dan normaal. Meestal doe je een functie, die valt in een salarisschaal en daarmee val je in een bepaalde range. Secundair is voor iedereen in het bedrijf bijna gelijk, en in de sector vergelijkbaar. In het voetbal is dit heel anders. Conceicao en Bergwijn, bijvoorbeeld, hebben in principe dezelfde functie. Maar het salaris verschilt nogal ;-) Daarbij zijn er veel clausules en andere voorwaarden om afspraken over te maken, waar de voetballer vaak geen kaas van gegeten heeft.
4. Zeker niet onbelangrijk: Vanwege de vluchtige carriere van voetballers (zo'n 15 jaar en vaak meerdere clubs) is er veel beweging in je carriere. Dat kan in je hoofd gaan zitten. Vergeet niet dat zelfs 'oude' voetballers eigenlijk nog jong zijn.
5. De voetbalmarkt is op een bepaalde manier heel ondoorzichtig. Jij woont in een bepaalde plaats en solliciteert bij bedrijven op redelijke afstand die je aanspreken. Maar hoe moet een voetballer nou weten dat ze in Griekenland nog een type spits als hij zoeken? En hoe weet die club van zijn bestaan af? Daarvoor heb je een zaakwaarnemer, om met jou als voetballer 'de markt op te gaan'. En dit terwijl jij je gewoon lekker op het voetballen kan focussen.

Het zou inderdaad wel verboden moeten zijn dat een club een zaakwaarnemer betaald. Daar komt belangenverstrengeling van.

25-05-2023 23:52

WantAmsterdam +116198

Geen probleem ermee als die door de voetballer zelf betaald wordt.
Al zou ik nog steeds zeggen, zeker de meeste voetballers, die geen mega salarissen, zouden het meeste zelf kunnen. Je kunt je informeren, je krijgt meestal meerdere aanbiedingen, kunt ze naast elkaar leggen. Ook in de “echte” wereld krijg je voor dezelfde functie soms minder betaald, ervaring en een track record spelen ook daar een rol.

26-05-2023 17:17

Oxxer +164598 moderator

@ WantAmsterdam

Is pas een uitspraak geweest waarin een paar serieuze veranderingen gaan worden doorgevoerd. maximale provisie, bij een transfer niet meer voor beide kanten werken en een kennis toets die beperkt kan worden afgenomen. Degene die zakt moet een tijd wachten om opnieuw te kunnen. Vooral de kennistoetst gaat een natuurlijke schifting opleveren.

25-05-2023 19:12

WantAmsterdam +116198

Wow echt? Heb je een linkje? Wie heeft die uitspraak gemaakt?

25-05-2023 19:14

trodat4030 +97066

Dat is een plan van de FIFA, maar die hebben iig in Duitsland al een rechtszaak verloren over diezelfde plannen. En volgens mij in Tsjechie ook. Weet niet of dat hele plan er wel gaat komen, lopen nog zaken bij oa het CAS.

25-05-2023 19:19

trodat4030 +97066

https://www.voetbalzone.nl/nieuws/zaakwaarnemers-boeken-in-de-rechtbank-een-enorme-zege-op-de-fifa/419455

Hier iig het bericht over de verloren zaak in Duitsland, WantAmsterdam.

25-05-2023 19:21

Oxxer +164598 moderator

Ik zie dat de uitspraak gister was, daarom gemist idg sta ik bij uitzondering achter de FIFA.

Wat een kut argument, “'acute legale bescherming van de spelers “ en de rechter ging daar in mee.

25-05-2023 20:59

Carrerdecasp +8167

Het stamt uit de tijd dat voetballers nagenoeg analfabeet waren. Tegenwoordig minder relevant. Was onze Johan trouwens niet de eerste met zijn schoonvader Cor Coster?

25-05-2023 19:30

WantAmsterdam +116198

Helaas zijn de voetballers van vandaag ook niet bijster slim.

25-05-2023 19:47

Ricoteb +53174

Het bizarre aan die makelaars is vooral dat ze door de clubs moeten worden betaald, terwijl ze eigenlijk de spelers bijstaan. Eerste maatregel zou moeten zijn dat zaakwaarnemers door de spelers betaald worden

25-05-2023 19:37

WantAmsterdam +116198

Ja precies. Ik bedoel met “zelf” dat je wel iemand kunt inhuren als je dat ZELF betaalt.

25-05-2023 19:46

AjaxHoorn +32989

Dat is idd prima.

25-05-2023 20:19

AjaxHoorn +32989

Guler, Kadioglu, Larsson, Rijkhoff en een goede cv erbij. Dan ben ik tevreden.

25-05-2023 18:33

JJFajax +3560

Ik ben blij als er eerst eens een paar halve hanen exit gaan.

25-05-2023 18:38

Patrick78 +52594

Welke Larsson ?

25-05-2023 19:04

Slang3 +46023

van Malmö

25-05-2023 19:37

AjaxHoorn +32989

Hugo Larsson (18) van Malmo. Hele lange jongen met een hele goede techniek. Zou samen met Vos, Misehoey, Guler, Muzambo etc het middenveld voor de komende jaren top bezet hebben.

25-05-2023 19:39

Ajacied33 +36805

Die Ali Dursun heeft toch leuke spelers in zijn stal. Schijnt ook een betrouwbare goede gast te zijn. Ook iets wat je niet altijd hoort bij een zaakwaarnemer

25-05-2023 18:26

Picasso +6665

Heb het gevoel dat Ajax Álvarez, Kudus, Timber, Sánchez, Lucca, Grillitsch, en misschien ook Bassey gaat laten vertrekken.

Denk dat Güler wel komt, en ik hoop ook Kadioglu. Dan nog een verdedigende middenvelder, ervaren centrale verdediger, en ervaren spits erbij en de selectie is redelijk rond.

25-05-2023 18:10

Robertini +39547

Dat is denk ik wel waarschijnlijk, alle 6/7 vervangbaar als je naar het huidige seizoen kijkt. Alhoewel Alvarez van mij mag blijven en een linie terug schuiven naar RCV.

25-05-2023 18:27

Keizer +30218

Dat die namen gaan vertrekken is wel zeker. Mits voor een aantal het juiste bedrag op tafel komt uiteraard.

25-05-2023 18:34

ST +23083

Mee eens.

25-05-2023 18:45

AjaxHoorn +32989

Vm: Larsson. Spits: Rijkhoff, je kan dan nog kijken voor iemand die ervaren is, maar Tadic voldoet wat mij betreft in dat profiel. Er was iemand hier die zei dat Ajax Ndicka wilde. Nu is dat een beetje dromen maar dat zou echt een hele goede aankoop zijn. Lijkt mij iemand die naar de top van de PL kan.

25-05-2023 19:41

trodat4030 +97066

Ziyech zit niet bij Dursun, die is zijn eigen zaakwaarnemer met zichzelf als enige klant, HZ International. Ziyech heet ook helemaal geen Zakaria…….. Slordig weer..

25-05-2023 18:10

Slang3 +46023

Zakaria is gewoon een middenvelder van Chelsea, die bij HCM zit

25-05-2023 18:15

trodat4030 +97066

Ja, een of andere Zwitser zag ik even snel op google. Maar AS heeft het over Ziyech, terwijl die helemaal niet benoemd wordt in de betreffende tweet. En zoals ik al aangaf, niet bij Dursun zit.

25-05-2023 19:23

WijZijnAjaxAmsterdam +11633

Reiziger naar Jong Oranje mooie stap voor hem.
Zie het in Reiziger meer zitten dan Heitinga.

25-05-2023 18:09

Tommyshelby +129562

Reiziger naar Jong Oranje

25-05-2023 18:05

Ramon19792101 +2041

Guler is een klasbak...Kadioglu ook goed seizoen gedraaid..

Halen die hap

❌❌❌

,

25-05-2023 17:55

Johan4ever +10914

wie kent hem niet, Güler is een echte...

❌ ❌ ❌ 👊

25-05-2023 17:50

GiannisAntetokounmpo +8426

Hopelijk zet Ajax door en maakt het een dubbelslag met Guler EN Kadioglu..

Als je vervolgens nog een verdedigende middenvelder en rechtsbuiten kunt aantrekken als vervanger van Alvarez en Kudus - met daarachter Vos en Chico - heb je gewoon weer een kampioenswaardig elftal staan..

Rulli
Kadioglu - Timber - Hato - Salah-Eddine
Vos*
Guler - Taylor
Conceicao* - Brobbey - Bergwijn

25-05-2023 17:47

AjaxPositivo +6958

Mooi team hoor. Maar hebben we straks ook nog spelers boven de 1m80 cm?

25-05-2023 17:52

MarLuuk76 +3557

Inderdaad sowieso is 180cm al een kleuter lengte.

25-05-2023 18:06

GiannisAntetokounmpo +8426

Oh ja, want de beste Ajax teams uit de geschiedenis moesten het allemaal hebben van hun lengte..

25-05-2023 18:06

Amp +37851

Nee, maar ze hadden allemaal wel meerdere spelers met sprongkracht, koopkracht of een paar spelers rond de 1.85m of langer. Jouw team is qua talent en jeugdigheid leuk, maar is voetballend niet eens superieur dus zullen ze veel in de duels komen. Om maar niet te beginnen over de luchtduels

25-05-2023 18:20

AjaxPositivo +6958

Rijkaard, Bogarde en Kluivert hadden wel wat meer lengte dan Timber, Salah-Edinne en Brobbey ja. En Kanu stond z'n mannetje ook wel.

25-05-2023 18:24

AjaxPositivo +6958

Je hoeft het niet te hebben van je lengte. Maar De Ligt en bij Huntelaar, Haller enz, konden toch wel aardig koppen bij voorzetten en spelhervattingen.

25-05-2023 18:26

LouisVonGoal +2919

Ene babangida?

25-05-2023 18:28

Robertini +39547

Hato is 1,82 😅

25-05-2023 18:42

AjaxPositivo +6958

Prima lengte voor de bal aan de voet. Begrijp me niet verkeerd: Ajax hoeft niet alleen kleerkasten. Maar in Europa en tegen Luuk de Jong en Gimenez, hoef je van Timber bij luchtduels niet zoveel te verwachten en Hato is ook klein voor z'n positie.
Op elders op het veld hoef je geen grote gasten te hebben, maar qua duelkracht lijkt het wel wat magertjes met Guler en Conceicao. En Kadioglu haalt de 175 ook al niet.
Als je je enige kopper Alvarez gaat verkopen, kun je wel iets ervoor ipv gebruiken.

25-05-2023 19:20

robbertvd +2415

SE linksback, bij Twente niet goed genoeg. Succes

25-05-2023 17:59

GiannisAntetokounmpo +8426

Salah-Eddine was tijdens Twente-Ajax voor de beker, de beste speler op het veld als Linkermiddenvelder.

Geef deze jongen gewoon eens de kans en hij kan zomaar een zelfde pad bewandelen als Mazraoui.

25-05-2023 18:05

robbertvd +2415

LM is wat anders als LB, en hij mag best de kans krijgen. Bedoel alleen we weten allemaal hoe snel je hier wordt afgemaakt als het 1 keer fout gaat. Om mensen voor te bereiden, geef ik aan dat het twente niet van leien dakje ging, zodat ik in een later stadium niet hoef te zeggen:Told you!

26-05-2023 06:01

Ibuprobrimovic +4609

Taylor is niks en zal nooit wat worden ben ik bang. Leuk voor AZ en Twente, maar komt tekort. Voor de rest prima opstelling

25-05-2023 18:07

AjaxHoorn +32989

Ik vind Bergwijn niks. Nooit gevonden. Taylor heb ik mijn twijfels bij. Ik denk dat Ajax Larsson nog gaat halen. ik vermoed ook dat Ajax Guler meer als rechtsbuiten ziet.

25-05-2023 18:21

DePitbull +2718

Duuuuuuur

25-05-2023 17:46

TJHooker +3938

Kudus verkopen en iemand als deze halen. Dan kan je misschien wat geld in je zak steken en word je er niet slechter van. Als het een groots talent is en hij ontwikkeld zich verder kan hij ook zomaar weer 40 opbrengen. Ik zou het wel aandurven, als hij goed genoeg bevonden wordt voor het bedrag.
Technisch wel een begaafd spelertje hoor, bal aan een touwtje en ook een heel aardig schot.

25-05-2023 17:45

YRGI +32964

Wordt er niet slechter van zegt 'ie. Kudus is wel een ander niveautje. Heeft er alleen totaal geen zin meer in, lijkt het.

25-05-2023 17:49

TJHooker +3938

ALs iemand er geen zin in heeft, heb je er dus geen kut aan en word je met een minder goede speler mogelijk al beter. Wat snap je niet! Lekker vedettes opstellen die te beroerd zijn om iets te doen..

25-05-2023 17:52

Robertini +39547

Als hij het goed goed doet, zal 60 tegenwoordig het minimum zijn.

Voor Alvarez en Kudus spreken ze al over 40

25-05-2023 18:44

Sampaoli +39261

Geweldig talent, laten we hopen dat die clausule daadwerkelijk bestaat en hij net zo graag naar Ajax wilt als dat de geruchten doen geloven. Maar wel op 10, niet hangend op rechtsbuiten. En die positie is juist dringen met Berghuis daar, Bergwijn als nieuwe optie, Ünüvar die terugkomt van verhuur en Misehouy, Hlynsson en Muzambo vanuit de jeugd.

Ik ben huiverig geworden voor het spenderen van grote sommen. Ajax kan zich geen misstappen zoals deze zomer meer veroorloven, zeker zonder CL-gelden niet. Daarom zou 20+ miljoen voor een tiener een groot risico zijn.

25-05-2023 17:21

AlexLitmanen10 +14422

Ik denk juist dat (mocht hij komen), lekker hangend op rechts mag gaan spelen.

Dan kan hij een vrije rol krijgen, een beetje als Simons vanaf links.

25-05-2023 17:26

Danielson +50538

Unuvar is te licht, Berghuis moet je doorselecteren en Bergwijn is geen 10. Kortom het valt wel mee. Maar 20M voor een jeugdspelertje zou inderdaad belachelijk zijn.

25-05-2023 17:36

AFCA. +3283

Ik pleit voor even geen aankopen eerlijk gezegt. Alleen als Timber vertrekt. Eventueel een goede rechtsback aantrekken.

25-05-2023 17:36

CruijffLegend +4976

Huiverig voor grote bedragen snap ik wel, alleen ligt het eraan waar je die grote bedragen aan uitgeeft. Als je die aan Ocampos, Bergwijn, Brobbey, Wijndal en Bassey uitgeeft dan neem je inderdaad grote risico's. Investeren in toptalenten die het potentieel hebben om de wereldtop te halen, daar moet je juist voor blijven gaan. Geen van de voornoemde namen heeft dat potentieel of stond erom bekend.

Verder ben ik het met je eens dat we geen middenvelders op de buitenposities moeten zetten. Guler moet in mijn ogen als half komen te spelen, op een middenveld met techniek, dynamiek, flair, creativiteit. Balletje lekker rond laten gaan, onder druk uitspelen en steekpasses.

25-05-2023 17:50

koppensneller +5108

Zou wel een stunt zijn Arda Guler . En let maar op met zo'n creativeling erbij zie je mannen als Bergwijn en Berghuis ook gewoon weer opbloeien . Met Vos , Conceicao , Hato en wie weet Misehouy , Sallah eddine etc.worden we ook weer een beetje Ajax . Jonge , brutale talenten die met plezier voetballen hopelijk aan de hand van enkele ervaren toppers..

25-05-2023 17:18

eenAjaxfan +20392

Eens, maar wie zouden die ervaren toppers moeten zijn (worden)?

25-05-2023 17:48

Picasso +6665

De Vrij zou zo iemand kunnen zijn, andere voor de hand liggende namen die ik zo even kan bedenken zijn Ziyech en Milik

25-05-2023 18:02

barry1988 +24065

De Vrij is matig aan de bal en hij is gewend om met de kont tegen de 16 aan te verdedigen. Kan hij het aan om met 40-50 meter in je rug te verdedigen?

25-05-2023 18:34

eenAjaxfan +20392

Hey Picasso, van die namen is alleen Ziyech wat mij betreft een aanwinst.
Milik is een twijfelgeval.
De Vrij is te traag volgens mij.

25-05-2023 18:39

ST +23083

TÜTEREN

25-05-2023 17:18

Tommyshelby +129562

Als je 50M opzij legt voor Bergwijn en 25M voor Deef-Jan, leg dan ook ff 30M opzij voor Guler joh.
20M plus 3-4 jaar salaris.

25-05-2023 17:13

ST +23083

Wie is Deef-Jan?

25-05-2023 17:17

Rockpotje +9599

Een denkbeeldige superheld die overal en altijd scoort. Een poeier in de Kuip, de bevrijdende treffer in de kampioenswedstrijd, de 0-1 in een lastige uitwedstrijd, de winnende in blessuretijd... Deef-Jan maakt ze allemaal.

25-05-2023 17:23

AjaxHoorn +32989

Vergeet dan niet te melden dat Deef-Jan vaak ook de oorzaak is van een lastige pot.

25-05-2023 18:32

Breuk +25293

Ik zou 5 mio bieden op Lucca

25-05-2023 17:12

RuffRhythim +24837

Ik zou het laten...

25-05-2023 17:35

Harold +10579

Is het niet verstandig een seizoen eens geen geld uit te geven?

25-05-2023 17:09

Stefansuarez +19080

De selectie is goed genoeg volgens jou?

25-05-2023 17:09

Harold +10579

Dat zeg ik niet. Maar doordat we geen CL spelen lopen we ook geld mis. Kunnen we het niet met onze eigen jeugdspelers oplossen?

25-05-2023 17:29

RuffRhythim +24837

Er zit echt wel genoeg vlees op de botten hoor

25-05-2023 17:36

AjaxPositivo +6958

Dat is AZ-beleid. Elk jaar complimenten voor weer zo'n dappere 4e plek.

25-05-2023 17:55

xstaniox +15153

Wie zegt dat we geen CL spelen?

25-05-2023 17:57

MarLuuk76 +3557

Jij denkt dat het Ajax gegund wordt door zowel AZ als Twente?

25-05-2023 18:09

sucre +15241

Nee....

25-05-2023 17:12

Ajax1812 +9166

Domste idee wat ik in tijden heb gezien..

25-05-2023 17:19

GAjax31 +16222

Ajax moet investeren in het verbeteren van de selectie.. het is alleen hopen dat Mislintat het beter weet te besteden dan H2.

Een jaartje geen CL kan, maar volgend seizoen moet Ajax wel echt CL halen. Dit seizoen was de selectie niet goed genoeg. Het is aannemelijk dat er aantal goede spelers vertrekken (Alvarez/Kudus) en de wat oudere spelers (Tadic, Klaassen, Berghuis, etc) zullen eerder wat minder goed worden dan beter. Een seizoen geen geld uitgeven en dan kun je alle ambities van de afgelopen jaren wel vergeten.

25-05-2023 18:07

036AFCA97 +146682

Robin Veldman was volgens deze bron aanwezig om zowel Kadioglu als Guler te bekijken.

Laten we er vanuit gaan dat Anderlecht beide spelers niet kan betalen. Dan moet het wel voor Ajax zijn, toch?

https://twitter.com/sportsdigitale/status/1661730550426550272?s=46&t=jXUMhiWzvnHFttdVeWBZVg

25-05-2023 17:04

DD19994 +1289

Als het inderdaad voor die 2 spelers is dan sowieso niet voor Anderlecht. Die zitten in de financiële problemen en willen bijvoorbeeld die keeper Verbruggen verkopen om te cashen. Anderlecht kan dan nooit zoveel geld aftikken voor Guler en Kadioglu

25-05-2023 17:18

Okocha078 +13934

Mochten we deze 2 kunnen binnenhalen gaan we er zwaar op vooruit. Nog een ervaren cv als vervanger van Timber en een voetballende 6 en het ziet er weer goed uit. Wel hopen op een toptrainer erbij dan

25-05-2023 17:28

GNBL +90118 moderator

20 miljoen erg veel geld. Beter besteed aan een voetballende 6.

25-05-2023 16:42

KudusDream +12972

Wisselgeld tegenwoordig, zeker voor zo'n toptalent.

25-05-2023 16:45

Ricoteb +53174

Er is ook nog genoeg geld voor een voetballende 6. En ja 20 miljoen is veel, maar het is wel een talent van Xavi Simons achtige proporties

25-05-2023 16:54

Dirk +7036

En wat doen we met Unuvar...

25-05-2023 16:31

behangdelul +32810

op 10 en Guler op de rechtsbuiten

25-05-2023 16:41

Vik86 +42397

Unuvar is niet goed genoeg

25-05-2023 16:47

Pointer1 +115

Denk dat 10 de plek van Berwijn wordt

25-05-2023 16:50

BakkalBijter +11688

Als hij het hele seizoen zoals zondag speelt zou ik dat niet erg vinden

25-05-2023 17:08

ck69 +13122

Die heeft echt 3 wedstrijden gespeeld in een heel seizoen, laat hem eerst maar eens fit blijven.

25-05-2023 16:43

Tommyshelby +129562

Verkopen aan een Turkse topclub.

25-05-2023 16:45

Ricoteb +53174

Verhuren aan een Eredivisie club. Heeft een jaar stil gestaan in z’n ontwikkeling

25-05-2023 16:53

Ans B +19945

Dat weet je nooit. Voetballend wel ja door zo weinig te spelen, maar mentaal weten we (nog) niet.
Ik ken Ünüvar niet qua persoonlijkheid, dus weet niet hoe sterk of zwak hij mentaal gezien is, maar als een talentvolle speler niet weet door te breken ligt de oorzaak heel vaak op mentaal gebied. Zelfs een minder sterke fysieke component kan in principe mentaal gecompenseerd worden door o.a. een combi van onverzettelijkheid/onverstoorbaarheid (plus slimheid en techniek).

In dit stadium kan ik niet beoordelen of dit ook voor Ünüvar geldt, maar ik vraag het me wel af. En je weet hoe dan ook niet hoe dit jaar mentaal op hem heeft ingewerkt.
Voor mij staat alleen vast dát mentale make up en mindset doorslaggevend zijn of iemand zijn voetbaltechnisch potentieel kan waarmaken of niet.

25-05-2023 17:10

Peertje +417

Die Guler lijkt me een goede aanwinst. Dat hebben we dit jaar gemist een creatieve speler op het middenveld.

25-05-2023 16:24

KudusDream +12972

Hier doe je Klaassen mee tekort.

25-05-2023 16:46

JaapStam +137516

Güler bij vlagen gezien in de Europa League!!! Fijne techniek en lichte voetjes!!! Altijd welkom!!! ❌❌❌

25-05-2023 16:24

Tommyshelby +129562

We moeten Sulemana en Richarlison ook niet vergeten hè.

25-05-2023 16:21

JaapStam +137516

Eto'o!!!

25-05-2023 16:22

Sportvolgert +40710

En die Mexicaan die naar betis ging, ben ik zijn naam toch vergeten 😉

25-05-2023 16:24

JaapStam +137516

Lainez!!! 😉!!!

25-05-2023 16:25

Tommyshelby +129562

Wat was ik blij dat ie niet kwam zeg. Heeft er ook niks van gebakken.

25-05-2023 16:25

Chrismokum020 +16438

Lainez idd

25-05-2023 16:26

twynestar +28524

Lainez had qua talent alles in zich, bal aan een touwtje, snel. Zo zie je maar dat talent niet alles is.

25-05-2023 16:29

036AFCA97 +146682

Met Kaplan als binnen de club en hopelijk Guler (en Kadioglu) erbij kan je naast veel kwaliteit ook wat Turkse fans binnenhalen. Toch mooi meegenomen. En leuk voor die jongens dat ze elkaar hebben.

Al zal het voor Turkse voetballers een stuk makkelijker zijn om landgenoten en hun nationale gerechten te vinden in Nederland dan voor bijvoorbeeld een Antony of Martinez ;)

25-05-2023 16:18

twynestar +28524

Gezellig, maar al dat getuter

25-05-2023 16:31

Pointer1 +115

Whaaa....🤣🤣🤣

25-05-2023 16:52

LouisVonGoal +2919

Die komt gewoon naar Ajax! Welkom jonge!

25-05-2023 16:07

KJHuntelaar +3679

Ook al zeggen YouTube filmpjes niet altijd veel, ben na een paar filmpjes van Güler wel verkocht hoor. Zo he, wat een behendig en technisch mannetje.

25-05-2023 15:54

C14 +22445

Is ook af te zien van zijn voorkomen, zijn fysiek en hoofd/gezicht. Daaraan zie je al dat het een lichtvoetige, handige en technsche spelers ie met inzicht en creativiteit.

25-05-2023 16:07

afcasven1995 +6983

Ik had besloten om geen “valse” hoop te krijgen wat betreft Güler. Wordt verdomd lastig…..

25-05-2023 15:52

DrFootball +15145

Als deze jongen voor het geld zou kiezen, dan speelt hij niet bij Ajax komend seizoen. Kiest hij voor een tussenstap en ontwikkeling samen met landgenoot Kaplan dan kiest hij voor Ajax.

25-05-2023 15:55

Tommyshelby +129562

Jep, same here. Qua haalbaarheid is dit een vd moeilijkste transfers vd laatste jaren.
Stel je voor het lukt..

25-05-2023 15:58

afcasven1995 +6983

Zou bizar zijn

25-05-2023 16:05

Pointer1 +115

Nou hopen op Mislintat

25-05-2023 16:53
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.