Geruchtenmolen: 'Borussia Dortmund op poleposition in strijd om handtekening Álvarez'

door Timo Suur 617

Bron AS

Geruchtenmolen: 'Borussia Dortmund op poleposition in strijd om handtekening Álvarez'

door Timo Suur 617

Bron AS

Laatst geüpdatet

De transfermarkt is gesloten, maar dat betekent niet dat er geen geruchten meer zijn omtrent mogelijk nieuwe en mogelijk vertrekkende spelers van Ajax. In de Geruchtenmolen lees je de laatste transfergeruchten rond de club, maar denk eraan: neem het soms met een korreltje zout!

Vrijdag 12 mei

'Borussia Dortmund op poleposition in strijd om handtekening Álvarez'

Borussia Dortmund ligt op poleposition voor de handtekening van Edson Álvarez, zo meldt Bild. De Duitse club heeft contact opgenomen met Ajax en navraag gedaan bij de Amsterdammers. Naast Borussia Dortmund is ook Bayern München in de markt voor de diensten van de Mexicaan. Vorige week kwam het gerucht naar buiten dat Ajax zo'n vijftig miljoen euro verlangt voor Álvarez. Hij heeft nog een contract tot medio 2025 in Amsterdam.

Donderdag 11 mei

'Güler wil Fenerbahçe niet voor vijf miljoen euro verlaten'

Arda Güler wil Fenerbahçe niet voor vijf miljoen euro verlaten, zo schrijft Star donderdagochtend. De jongeling zou een clausule in zijn contract hebben, waardoor hij voor vijf miljoen euro kan vertrekken wanneer hij niet aan de 1500 speelminuten voor de Turkse topclub komt. Momenteel staat het Ajax-target op een totaal van 1128 minuten en dus namen de zorgen bij de aanhang van de club toe. Volgens het genoemde medium echter, wil de nummer tien van de nummer twee van Turkije meer geld in het laatje brengen voor Fenerbahçe. Hij zou zijn naasten hebben laten weten de club niet voor vijf miljoen euro te verlaten.

Woensdag 10 mei

'Kudus wederom op lijstje bij Borussia Dortmund'

Mohammed Kudus wordt wederom gelinkt aan een mogelijke transfer naar Borussia Dortmund. De Italiaanse journalist Rudy Galetti schrijft dat de Duitse topclub op zoek is naar een nieuwe aanvallende middenvelder voor het seizoen. Voor die rol wordt onder meer Kudus genoemd, al staan Dani Olmo (RB Leipzig) en Daichi Kamada (Eintracht Frankfurt) op de lijst.

'Ajax-jeugdspeler Van Bohemen transfervrij naar AZ'

Ajax-jeugdspeler Chahine van Bohemen maakt vermoedelijk de overstap van Ajax naar AZ, zo meldt AZAlerts. Dat Van Bohemen bij Ajax zou vertrekken, stond al langer vast, zo viel eerder op deze website al te lezen. In Alkmaar gaat de jeugdinternational van Marokko aan de slag bij het belofteteam.

Maandag 8 mei

'Volop concurrentie voor Ajax in strijd om handtekening Güler'

Ajax heeft volop concurrentie in de strijd om de handtekening van Arda Güler, zo meldt Nicolò Schira op Twitter. Naast de Amsterdammers zijn ook Newcastle United, Napoli, Paris Saint-Germain, FC Barcelona en Arsenal geïnteresseerd in het Turkse toptalent. Eerder op de maandagochtend kwam het gerucht naar buiten dat een delegatie van Ajax afgelopen weekend gesprekken heeft gevoerd met de familie van Güler. Hij heeft nog een contract tot medio 2025 bij Fenerbahçe.

'Delegatie van Ajax heeft gesprekken gevoerd met familie van Güler'

Een delegatie van Ajax heeft afgelopen weekend gesprekken gevoerd met de familie van Arda Güler, zo schrijft Football Insider . Naast de Amsterdammers hebben ook Newcastle United en FC Barcelona met de vertegenwoordigers van de Turkse middenvelder gepraat. De drie clubs willen snel hun aanbieding doen aan de familie. Hij heeft nog een contract tot medio 2025 bij Fenerbahçe. Vorige week kwam het gerucht naar buiten dat Güler wel oren zou hebben voor een stap naar Amsterdam.

Lees meer over:
Plaats reactie

Jan Doedel +4299

Heitinga: trap er maar niet in want dat zeiden ze tegen mij ook ;-)

08-06-2023 21:33

Ferd +38482

goed, dan geven we Gala 6

14-05-2023 04:42

DiAngelo +2408

In het Ajax onder Ten Hag een prima aanvulling in je selectie en belangrijk als breker op het veld. Wanneer hij in dit seizoen n dragende speler wordt en moet voetballen blijft er te weinig over. Heeft ontzettend veel moeite om een bal vooruit te spelen en zichzelf juist in positie te zetten. Vertraagt het spel en is bij elk opstootje de gebeten hond....dan wel de hond die bijt. Hoop op n mooie club voor hem.

13-05-2023 19:30

Ron6 +3511

Prachtig toch, diverse topclubs azen blijkbaar op Alvarez maar hier in NL en zeker hier op AS vinden velen hem maar een matige voetballer.

Pffff denken wij hier nu op AS echt er meer kennis van te hebben dan de scouts van de Europese topclubs?

Zo jammer dat hij zo onderschat wordt door velen

13-05-2023 14:31

Ferd +38482

het ligt aan de speelstijl. Voor het traditionele Ajax spelletje is Alvarez niet geschikt, in andere systemen is hij een topper. Neem Zlatan, topvoetballer maar bij Barcelona werd het helemaal niets. Lag niet aan Zlatan, maar aan de spelstijl

14-05-2023 04:44

Ron6 +3511

Heb je een punt, is misschien wel zo ook

14-05-2023 14:32

Jan Doedel +4299

Hans Anders, zit die bij jou in de buurt?

08-06-2023 21:35

edbe +190

Dortmund past beter bij Álvarez

12-05-2023 19:58

OuweDibbes +11865

Raar dat ze Grillitsch niet willen die is gratis en volgens een aantal toch beter dan Alvarez.. Wat mij betreft minimaal 50 miljoen voor deze strijder en Grillitsch verplicht erbij.

12-05-2023 19:03

Ajax14AMS +25205

Grillitsch beter dan Alvarez.... Koekoek

Die mensen ga ik nooit snappen.

13-05-2023 14:30

Dirigent +6868

Dit laat maar weer eens zien dat ongeveer 1 % op showtime verstand heeft van voetbal en die andere 99 % die Alvarez weg wilde hebben want hij was te slecht.... die praten elkaar maar na....

12-05-2023 18:43

Dolblij +45072

50 Mio bitte, Strick rum und Tschüss.

12-05-2023 17:40

RN +14719

Mooie club voor hem, en hij verdiend het ook echt :)

12-05-2023 16:57

Ajax27 +19140

Idd, een perfecte club waar ie ook veel zal spelen. Bayern zit ie alleen maar op de bank

12-05-2023 17:04

PJS +4992

Alvarez, Kudus en wss Timber. Toch weer 150 mln in het laadje. Volledig investeren a.u.b. voor verdedigers scouten in Zuid Amerika. Midden en voorin wat erbij en afscheid nemen van Wijndal, Sanched, Bassey en die lange Italiaan. Maar a.u.b. Ajax ACTIE

12-05-2023 16:52

JanBiesbos +29050

Wijndal nog niet

12-05-2023 18:59

Eyongtarkaenoh +2538

lekker verkopen voor teveel geld

12-05-2023 16:44

JordyAjacied +19199

20 mil + Haller? 😉

12-05-2023 16:02

AFCAMM +11341

Leuke club hoor, BVB , maar die gaan toch nooit zoveel geld lappen? Lijkt me een vrij kansloze zaak, tenzij Ajax zomaar 20-30 van de vraagprijs af haalt.

12-05-2023 15:59

Luie +1209

Dortmund lijkt me niet een club die 50 mil gaat betalen

12-05-2023 15:49

Nr.10 +111094

Snap wel als Bayern en Dortmund geïnteresseerd zijn in onze spelers, die hebben afgelopen zomer goedkoop bij ons geshopt.

12-05-2023 15:32

036AFCA97 +146646

Edson verkopen, Rijkhof terug.

12-05-2023 15:25

PetrusKeizer +10739

Is-ie nou nog niet weg?

12-05-2023 15:24

Danielson +50330

Kan beter naar Engeland gaan. Daar betalen ze meer.

12-05-2023 15:15

AjaxHoorn +32989

40 plus Rijkhoff en Prince Aning

12-05-2023 15:13

wendoo9 +8119

Plan ligt al klaar. Edson verkopen en Blind terug 😜😜😜

12-05-2023 15:06

TweeBenig2 +16137

Verbeeld ik het mij nu of klopt het dat 'polepostion' het nieuwe 'leveren' is in voetballand?

12-05-2023 15:01

AjaxHoorn +32989

Ja en beide bokirritant.

12-05-2023 15:13

Lavie +2299

Een Duitse club gaat toch geen 50 miljoen betalen voor onze Mexicaanse krachtpatser?

12-05-2023 14:57

Ewald +6718

Rijkhoff proberen te halen als ze hem willen. Sta je nu toch iets sterker in.

12-05-2023 14:50

Schip +23431

Waarom zou hij overstappen om nu weer terug te keren vraag ik me af. Hij staat er goed op daar. Doet hij het wel, dan geeft hij ook wel toe een totaal onnodige beslissing te hebben genomen destijds. Hier had hij nu bij het eerste gezeten.

12-05-2023 15:07

DUDE92 +3018

Deels mee eens, als hij nu wordt aangetrokken komt hij toch wat meer als 'grote naam' binnen, terwijl we niet met zekerheid kunnen weten of hij op z'n 18e al bij het eerste zou zitten als hij was gebleven.

Blijft wel echt nog verschrikkelijk zonde.

12-05-2023 15:25

eenAjaxfan +20328

Bild:
Gutemorgen Jan Klaas.
Wie gehtst?
Zag mal, der Alvarez?
Woh geht ihr hin?
Klaas Huntelaar:
Ah, der Edson...
Ja, Dortmund ist interessiert.
Aber auch München, Barcelona, Madrid, Londen, Manchester und so weiter.
Wir sollen mal sehn wo ihr hin geht im sommer.

12-05-2023 14:43

FTS95 +16055

Ach so ja

12-05-2023 15:09

Sambavleugels +18726

Ipv Kuku Alvarez naar Dortmund. Zou dat effe lekker zijn zeg

12-05-2023 14:41

manvanglas +1336

Uiteraard te allen tijde meewerken aan een vertrek van Edson, mag toch hopen dat een mogelijke deal niet klapt op een paar miljoen. Al pak je €30 miljoen, meteen doen.

Edson verdient een mooie stap, wij verdienen een voetballende middenvelder

12-05-2023 14:40

Patrick78 +51913

Alvarez speelt als CV…

12-05-2023 14:50

manvanglas +1336

En vervolgens in één en dezelfde wedstrijd ook op CVM ;)

Heeft alles behalve een vaste plek op dit moment, maar de seizoenen hiervoor als CVM gespeeld

12-05-2023 14:57

Patrick78 +51913

Ja klopt

12-05-2023 15:00

wendoo9 +8119

Nee, geen Cv, Edson moest er overal zijn. De belangrijkste speler van Ajax in alle linies kan je wel zeggen. Ja je leest het goed, ook voorin met zijn kopgoals en alle ballen koppen.

12-05-2023 15:02

Flaco +19583

Als Dortmund Alvarez wil, dan moeten ze ook Klaassen halen. Iemand moet ze overtuigen dat Alvarez en Klaassen elkaar perfect aanvullen. Soort van Xavi en Iniesta, Modric en Kroos, Deschamps en Zidane, enz.

12-05-2023 14:40

Sambavleugels +18726

No-brainer idd dit. Dortmund sla je slag

12-05-2023 14:42

NeeI +107740

40M + Rijkhoff en we praten nergens meer over.

12-05-2023 14:38

Jorehn +807

Dat zou netjes zijn. Verlossen ze ons eerst van non-voetballer Haller en dan willen ze daarna ook nog non-voetballer Alvarez halen. Zouden ze in Dortmund echt zo'n hekel hebben aan voetbal?

12-05-2023 14:33

JorgeDeLasTresPintas +1584

Met Haller hadden we nu wellicht een stuk minder in de ellende gezeten. Grootste gemis is nog altijd achterin, maar we hebben echt wedstrijden verloren waarin ik dacht: als we nu een echte spits hadden gehad... Paar puntjes meer en de wereld had er heel anders uitgezien.

12-05-2023 14:42

Slang3 +45902

Haller lijkt me nou juist totaal geen speler die het team beter laat draaien als het kut gaat, die was zelfs in een goed lopend Ajax amper aan het werken of actief mee doen. Als hij dan ook nog minder ballen krijgt blijft er weinig over

12-05-2023 14:44

Jorehn +807

Haller was handig omdat ie de blinde peren naar voren van Pasveer op kon vangen. Verder voegt ie niets toe aan combinatiespel.

12-05-2023 14:46

eenAjaxfan +20328

Ze zijn gecharmeerd van zijn "steenkolen" engels...

12-05-2023 14:44

Jegaathetpaszienalsjehetdoorhebt +1806

See what you did there...

Haller functioneert prima in een team met goede voetballers om hem heen. Dat zag je af en toe ook bij Ajax. Maar zodra er te weinig "voetbal" op het veld stond (dus spelers als Klaassen en Alvarez om hem heen) liep het met hem veel minder en kwamen zijn tekortkomingen aan het licht.

Zo ook met Alvarez. Zal in sommige teams echt prima uit de verf komen. Alleen moeten er wel genoeg goede voetballers omheen staan. Daar schort het vooral dit seizoen bij Ajax aan.

Met andere woorden: Het zijn, ondanks alle kritiek die deze spelers hier krijgen en kregen, geen slechte spelers. Alleen wel spelers met hele specifieke kwaliteiten die je wel moet weten te benutten. En dat is waar het bij Ajax nu misgaat.

12-05-2023 14:49

Eurysaces +29527

Nu nog Klaassen zien te slijten aan een clubje uit het rechter rijtje van de eredivisie, kunnen we best voor bijleggen, en dan zijn we van een dramatisch koppel verlost in het veld.

Ik hoop echt dat ze een fatsoenlijke trainer vinden, dan kijk ik weer uit naar het nieuwe seizoen.

12-05-2023 14:29

Lavie +2299

Klaassen is gehaald voor 12 miljoen in 2020. Hij zal deze zomer voor 3 miljoen in de boeken staan. Ik ga ervan uit dat we hem wel voor 5 miljoen aan een Duitse middenmoter kunnen verkopen.

12-05-2023 15:00

DePitbull +2718

We maken een combi deal van 88 miljoen voor beide samen

12-05-2023 14:19

Dit is mijn club +10176

Minstens 50 miljoen. Dortmund gaat enorm cashen voor Bellingham (120-150 miljoen), dus trek die Duitsers het vel over de oren.

12-05-2023 14:09

sebastiaan1900 +5320

Ja. Precies.

12-05-2023 14:29

Gonzalez75 +5871

Chelsea zeker niet meer interessant voor hem.

12-05-2023 13:49

RadheAjax2021 +17875

Kan de woorden “pole position” echt niet meer verdragen.

12-05-2023 13:43

DePitbull +2718

Hoezo? had je een hele lelijke vriendin die aan paaldansen deed?

12-05-2023 14:18

Sjonnie +18814

Als goeie prijs? Adios Edson muchachos!!

12-05-2023 13:41

Robertini +39227

BVB is een mooie club, maar hebben nog nooit meer dan 35 mil betaald. Ik denk niet dat ze voor Alvarez een record gaan breken.

12-05-2023 13:40

Keizer +30078

Alles vanaf 35 miljoen is prima wat mij betreft. Denk dat 50 wat te hoog is gezien ons seizoen.

12-05-2023 13:13

JanBiesbos +29050

Dan wordt het geen 50 milj

12-05-2023 13:04

Adam24 +39114

Als er maar knaken op tafel komen.

12-05-2023 13:03

Cesc88 +6189

Gaat naar Newcastle, als opvolger van Guimaraes.

12-05-2023 12:57

emieltjuhh +17880

Dat is een 8 geen 6

12-05-2023 13:51

Ozymandias +159568

Guimarães is een '6', wel een fantastische voetballer als '6' waardoor het absurd zou zijn om hem te vervangen met Álvarez.

12-05-2023 13:53

Balgevoel +30857

Klinkt dus als typisch iets dat Britten zouden doen ;-)

12-05-2023 14:27

Kingoffdatoilet +17160

Als we 80 miljoen kunnen krijgen doormiddel van verschillende transfers en er dan ook zo'n 10 miljoen salaris vrij komt door bijvoorbeeld het vertrek van Klaassen, Tadic, Alvarez en nog wat jongens. Is die Guimarães dan te halen voor ajax? 60 miljoen plus 6 a 7 miljoen salaris moet toch lukken?

Misschien wil de speler niet direct maar met een goed salaris is er altijd wat te bespreken en Ajax is nog altijd een grote club.

Oh ja, dit zou natuurlijk een bizarre transfer zijn.

12-05-2023 14:48

Mofson +8153

60 miljoen? Dat gaan we nooit voor 1 speler neertellen

12-05-2023 15:20

AjaxPositivo +6958

Ik voel een biedingstrijd opkomen.
Chelsea en Man United mogen ook nog meedoen.
Wie biedt er meer dan 50 mln?

12-05-2023 12:56

Psychevore +21186

Waarom zouden clubs elkaar overbieden? Het is geen veiling hè?

12-05-2023 13:01

Intec2.0 +12423

Ook dat zijn dingen waar veel mensen geen benul van hebben hoe het daadwerkelijk werkt.

12-05-2023 13:14

DeKenner +9297

Ehh.. zo werkt het toch juist? Als meerdere clubs een speler willen dan is de verkopende partij geneigd te verkopen aan de hoogste bieder. Natuurlijk heeft de wil van de speler ook invloed, maar in eerste instantie bepaalt de marktwerking de prijs.

12-05-2023 13:16

Suarez16_ +9176

Nee, maar jij snapt ook wel dat als Dortmund 30 miljoen biedt en Newcastle 45 miljoen dat Ajax hem niet voor dat bedrag naar Dortmund laat gaan. Bedoel als een speler echt weg wil dan maakt club X of club Y ook niet zo veel uit lijkt me, want de meest betalende club biedt waarschijnlijk het hoogste salaris.

12-05-2023 13:24

Psychevore +21186

Waarom zou Newcastle 45 bieden als Dortmund 30 biedt? Die doet dan toch ook gewoon een bod van 30. Waarom zou je 50% meer bieden?

Het wordt natuurlijk anders als het bod van Dortmund al afgewezen is, maar dat is in jouw scenario niet zo.

12-05-2023 14:14

Altijdindestraat +40078

Kan je zien dat Dortmund en Bayern niet echt door hebben waar ze achteraan zitten, Alvaréz is geen top, maar suptop. Vind het een topgozer, maar als we 40M+ ervoor ontvangen kunnen we doorselecteren en meer voetbal in de ploeg krijgen.

12-05-2023 12:53

Maxwell_5 +6977

Omdat Alvarez in weinig opzichten geen typische Ajax speler is, maakt hem dat niet automatisch 'geen top of sub top'. Hij heeft zijn waarde bij Ajax wel degelijk bewezen, maar even zo goed zijn vele tekortkomingen. In een team, waar de spelers weer kwalitatief beter zijn dan bij Ajax, kan Alvarez echt wel zijn stempel gaan drukken.

12-05-2023 13:05

AFCA-Driebergen +22213

En gaan we er weer op achteruit als je weer een speler haalt die kan voetballen maar geen mentaliteit heeft. Hebben we de laatste jaren eindelijk ook eens strijders wanneer het voetballend niet lukt, zijn we weer terug bij af.
Weet je nog hoe dat jaren ging voor de eerste kwam (Nico)?
Toen speelde we best vaak kut en dan was er ook geen mentaliteit en verloren we altijd. Nu heb je straks weer alleen Nederlanders zonder mentaliteit en nog wat spelers uit Scandinavië ofzo, die leuk kunnen voetballen, maar als het even niet wilt, je al hebt verloren, omdat je weet dat ze te soft zijn. Je hebt spelers als Álvarez nodig, die zo belangrijk is geweest, maar dat kan blijkbaar niet iedereen inzien.

12-05-2023 13:09

DeKenner +9297

Jep. Je mist pas wat je had als het al weg is. Zelfde met Ten Hag.

12-05-2023 13:17

Altijdindestraat +40078

Alvarez in een goed elftal heeft zijn waarde, maar niet als hij de beste is.

12-05-2023 14:33

AFCA-Driebergen +22213

Ook dan. Dat heb je dit seizoen gemerkt. Dan is het alleen nog maar minder als hij dan ook nog eens niet mee doet.

12-05-2023 14:47

Keizer +30078

Kan er iemand een petitie openen om de term poleposition voor eens en altijd uit de voetbalwereld te bannen? Wat een populistisch gedoe is dat zeg.

12-05-2023 12:53

Altijdindestraat +40078

Media clickbait termen, die houden ze bij de hand als artikel tikken.

12-05-2023 12:54

Robbie78 +3792

Net als; club x gaat vol voor speler y..

12-05-2023 13:36

Juan62 +46179

Wat een dom bericht ;Alvarez wil naar Engeland,
verzin daar dan geruchten omheen

12-05-2023 12:52

Artemio +31976

Sanchez wil ook heel graag naar Engeland.

12-05-2023 13:43

KudusDream +12972

Als Alvarez verkocht wordt is de transferzomer voor mij al geslaagd.

12-05-2023 12:47

Keizer +30078

Niet te vroeg juichen. Als we dat geld weer aan non voetballers a la Bassey en Sanchez uit gaan geven zijn we nog verder van huis 🥲

12-05-2023 13:12

KudusDream +12972

Zijn we er in ieder geval 1 kwijt...

12-05-2023 13:13

Flaco +19583

De lat ligt voor mij bij Klaassen, dat vind ik persoonlijk de slechtste speler die we op dit moment hebben.

12-05-2023 13:37

manvanglas +1336

Zou zelf pas licht tevreden zijn bij verkoop van Alvarez en Klaassen

12-05-2023 13:41

KudusDream +12972

Dromen mag

12-05-2023 13:56

TeringHenkie +28355

Dortmund heeft helemaal niet zoveel geld!

12-05-2023 12:42

fcbalophetdak14 +1338

Bellingham gaat van de zomer voor veel geld weg daaro dus geld zat

12-05-2023 12:48

insectenverdelg +23433

prima club als ze met het gewenste aantal centen over de brugkomen.

12-05-2023 12:36

Vik86 +42397

Lekker bedragje voor alvarez als dortmund of bayern werkelijk 50 miljoen gaan bieden.. 40 miljoen zou ook redelijk zijn..

12-05-2023 12:35

insectenverdelg +23433

v.a. 40 miljoen is prima denk ik

12-05-2023 12:37

Vik86 +42397

Ja dat denk ook

12-05-2023 12:39

AFCCruyff +4043

Voor Alvarez 60 tot 80 miljoen vragen

12-05-2023 12:32

KudusDream +12972

Hilarisch.

12-05-2023 12:46

AFCCruyff +4043

Jij snapt er niet zoveel van is al duidelijk.

12-05-2023 12:59

KudusDream +12972

Wereldspeler, onze Edson.

12-05-2023 13:10

Ajax14AMS +25205

Lekker 20 neerleggen man, die Guler is dat 1000% waard en gaat je veel meer opleveren zowel op het veld als wanneer hij een transfer maakt.

11-05-2023 20:48

Intec2.0 +12423

Sorry maar dat is hij zeker niet.

12-05-2023 12:39

Ajax14AMS +25205

Jij hebt er echt geen verstand van.... Dit is niet zomaar een talent.

12-05-2023 14:30

Intec2.0 +12423

Zou mij toch beter in de gaten houden. 20M is een maf bedrag voor iemand die heel wisselvallig is en in de fase waar wij nu inzitten. Daarbij ik ken hem van echte wedstrijden en niet van YouTube filmpjes.

12-05-2023 15:17

Ajax14AMS +25205

Zo wisselvallig is hij anders niet meer nu. Als je de kans hebt om een talent te halen van dit kaliber (met precies de kwaliteiten die wij nu missen op het middenveld/voorin) dan moet je dat 100/100 keer doen.

Hij is pas net 18 jaar en koppelt het al aan een redelijk rendement. (118 minuten per goal/assist, maar hou in je achterhoofd dat hij op het begin vooral in viel, als hij basis staat zullen deze nummers hoogstwaarschijnlijk nog veel beter worden). Dan heb ik het nog niet eens over zijn fenomenale techniek/dribbel gehad of over zijn hele goede traptechniek. (vrije trappen en afstandschoten) Ook heeft hij een goede pass met een goed overzicht.

Dit is gewoon een van de grootste talenten op de wereld op zijn positie, als je die kan halen hoor je dat ALTIJD te doen als Ajax zijnde.

En ga je er nou van uit dat ik hem alleen ken via YouToube? Dat zou ik een enorm zwaktebod vinden..

12-05-2023 15:26
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.