Geruchtenmolen: 'Ajax biedt op Rigoni'

door BvdPloeg 124

Geruchtenmolen: 'Ajax biedt op Rigoni'

door BvdPloeg 124

Laatst geüpdatet

De geruchten nemen toe nu veel clubs langzaam maar zeker weer gaan beginnen aan een nieuw seizoen. Om die reden plaatst Ajax Showtime nu niet wekelijks, maar dagelijks een Geruchtenmolen. Deze start elke week met een nieuwe portie roddels op maandag, waarna er dagelijks geruchten worden toegevoegd. Alleen geruchten die misschien wel te mooi zijn om waar te zijn.

Zondag:
Naar verluidt gaat Ajax bieden op de Argentijn Emiliano Ariel Rigoni. Dit meldt TyC Sports. De Argentijnse middenvelder, tevens vrijetrappenspecialist, speelt voor het Argentijnse Independiente, maar zijn transferrechten zijn voor de helft in handen Belgrano. Ajax zou rond de acht miljoen over hebben voor de 24-jarige speler.

Vrijdag:
Op de valreep van de dag komt het gerucht vanuit Italië binnen dat Malcom Filipe Silva de Oliveira op een lijstje zou staan bij Ajax. Tutto Mercato Web meldt dat de twintigjarige aanvaller van Bordeaux staat voor een transfer. Ondanks een contract tot de zomer van 2020 zouden onder meer Juventus en AS Roma ook belangstelling hebben. Malcom werd anderhalf jaar geleden door Bordeaux overgenomen van Corinthians voor vijf miljoen euro. In 58 wedstrijden was hij daar goed voor elf goals en acht assists.

Woensdag:
Volgens de Zuid-Afrikaanse versie van Goal heeft Ajax de strijd gewonnen om het zeventienjarige talent Allan Okello. Ook Mamelodi Sundowns zou in de race zijn geweest, zo valt te lezen. 'Hij gaat nu naar Ajax en daar geloven ze erin dat hij zich zal ontwikkelen tot een goede speler. Als onderdeel van de transfer mag Kampala Capital City Authority (de organisatie waar Okello nu nog deel van uitmaakt, red.) een tour door Nederland doen en daarnaast spelen ze ook vier wedstrijden', vertelt een bron tegenover Goal. Okello is overigens een aanvaller.

Opnieuw duiken er geruchten op over een Braziliaanse linksback die in de belangstelling zou staan van Ajax. Volgens Extracampo wil Ajax namelijk in de komende dagen een bod van zes miljoen uitbrengen op Zeca, speler van Santos. De 23-jarige Braziliaan kan zowel links- als rechtsback spelen.

Davinson Sánchez zou volgens La Gazzetta Dello Sport nog altijd in de belangstelling staan van het Engelse Chelsea. Ook de eerder genoemde clubs Inter en Crystal Palace worden nog altijd genoemd door het Italiaanse medium.

Dinsdag:
Sinds de transfer van Frank de Boer naar Crystal Palace zijn de buitenlandse media flink bezig met name-dropping. Na allerlei geruchten en verhalen over Kenny Tete en Joël Veltman wordt nu ook Davinson Sanchez gelinkt aan de Premier League-club. Volgens het Spaanse Sport zou Palace willen beginnen met een bod van 25 miljoen euro. Een kansloze missie, zo lijkt het, aangezien Marc Overmars dinsdagochtend sprak over minimaal veertig miljoen euro.

Kenny Tete mag, naast dus de interesse van Crystal Palace en Inter, ook rekenen op de belangstelling van de Italiaanse grootmacht Juventus. Althans, als we het Italiaanse La Stampa mogen geloven. Rechtsback Dani Alves vertrekt uit Turijn en daarom is het opzoek naar een vervanger. Tete is echter niet de enige naam op het lijstje. In Engeland en Turkije is men er echter ook van overtuigd dat Tete naar respectievelijk Palace en Galatasaray vertrekt.

Maandag:
Ajax zou volgens het medium Na Redonda interesse hebben in de Braziliaan Arthur. De twintigjarige middenvelder staat onder contract bij Gremio tot medio 2019. Hij speelde tot nu toe in 2017 slechts vijf wedstrijden voor de Braziliaanse topclub, een doelpunt wist hij hierin niet te maken.

Lees meer 'De Geruchtenmolen':
Week 22: Ajacieden volop gelinkt
Week 23: Muric, Dolberg en Munir
Week 24: Tete, Kadioglu en USA
Week 25: Raiola, Sneijder en Mas
Week 26: Inter en Ajax 500k uit elkaar

Lees meer over:
Plaats reactie

mcatarinob +0

probeer a.u.b. ruim voor start van de competitie, selectie de sterkte te krijgen en niet als vorig jaar, nadat er al punten verloren waren.

10-07-2017 20:47

Finalvoetbal +0

Opzich hebben we op iedere positie een dubbele bezetting. Alleen als Riedewald weggaat moet daar een vervanger voor komen. Omdat we dan centraal en lb minder mogelijkheden hebben.

Rigoni zou opzich nog wel een goede versterking zijn. Dan heb je wat extra opties op het middenveld en op de flanken.

10-07-2017 23:57

MosesD +14687

Maar voornamelijk is het allemaal vederlicht. Riedewald en Dijks weg en worden geruchten Sanchez weg ook steeds sterker. Dan heeft het elftal wel helemaal weinig 'body'.

11-07-2017 08:53

Eduard +3

Dit lees ik net op voetbalprimeur. Weet niet of het betrouwbaar nieuws is

Update 10 juli 10.26 uur:
De geruchten over een Amsterdams bod voor Rigoni worden sterker. Diario Crónica, een van de grootste sportkranten van Argentinië, meldt maandag op de voorpagina dat Ajax inderdaad concreet geïnteresseerd is in de middenvelder en een formeel bod gaat neerleggen.

10-07-2017 12:30

Eduard +3

Is het duidelijk of ze hem voor het middenveld of voor de vleugel halen. Ik begrijp dat het natuurlijk allebei kan maar wat is de initiële gedachte??

10-07-2017 13:26

PetrosQ +1

Ik hoop dat ze vandaag bieden en hem binnenhengelen. Rigoni is in principe een rechtsbuiten, die door zijn tweebenigheid, ook linksbuiten kan spelen. Tevens kan hij ook in een aanvallende rol op het middenveld spelen. Dat is perfect. Je zou vd Beek evt op 6 kunnen zetten als je met twee uit het rijtje Neres, Kluivert of Younes wil spelen. Of je zet hem gewoon op de buitenste posities. Die posities zijn met Younes, Kluivert en Neres en evt Cerny en Muric niet heel sterk bezet. Ik las ook dat hij een van de betere spelers in de Argentijnse competitie is en hij gelijk een van de beteren bij Ajax zal zijn.

10-07-2017 09:32

djvandenenden +0

Ajax moet inderdaad gaan voor een linksback en eventueel een rechtsback. Middenvelders genoeg kan Sinkgraven eventueel ook nog spelen. En geen keepers meer halen.

09-07-2017 21:39

3sterrenAjax1 +3

stoppen met aankopen. kies voor de jeugd. voorin heb je el mazraoui kluivert en nog dekker. achterin zeefuik en savastano. prachtig al die talenten klaargestoomd door jonk.

09-07-2017 20:05

Suarez16_ +9230

Vooral doen als je wilt afzakken. Dekker of Mazraoui zijn geen Ajax 1 materiaal.

09-07-2017 20:12

RaynoFischer +18

El Mazraoui en Dekker, stop maar weer ...
of Wil je ook nog Vissie, Bakker en Clement terug?

09-07-2017 20:27

Dwergje48 +4

Er staat natuurlijk nog niet genoeg jeugd. Jij hebt echt een Jonk fetish ofzo. Alles waar hij mee te maken had is perfect en alles waar hij niet mee te maken had of heeft moeten we maar niet doen.

09-07-2017 20:57

Matzet +5392

Voorop gesteld, de gezondheid van Nouri is het aller belangrijkste en ik hoop dat hij spoedig weer kan/mag spelen. Ajax is tenslotte zijn lust en zijn leven en Appie is onze strijder.
Toch ontkom je vroeg of laat niet aan de vraag of er een vervanger moet komen. Ineens is het middenveld dun bezet en is er niemand achter Zyech. Is Rigoni een juiste speler daarvoor?

09-07-2017 19:02

Ruudje74 +2

Valt wel mee, zal Sinkgraven de kans krijgen achter Ziyech. Blijft ook een mooie speler die inmiddels wat verder in zijn ontwikkeling is.

09-07-2017 19:09

Matzet +5392

Maar dan zit je op de linksback positie met een probleem, want Riedewald staat ook voor een vertrek.

09-07-2017 19:15

Intec +0

Er gaan/zijn 7 spelers vertrokken en er maar 2 bijgekomen ik vind dat de club zich zeker nog moet versterken. Elke linie heeft nog wel iets nodig. Vooral achterin door het vertrek van Heiloo,Tete,Dijks,Riedewald spoeling is zeer dun. Zelfde geldt voor het middenveld en nu zeker zonder Nouri, Voorin is ok maar zie ik ook liever nog een buitenspeler.

09-07-2017 19:26

NouridolbergNeres34 +1910

Sinkgraven naar het middenveld dan is dat goed bezet. Nieuwe linksback halen en viergever als 2e daarachter.

Dan heb je de Ligt, Sanchez en eventueel Bergsma als centrum. Dus hebben ook nog een nieuwe CV nodig, want Riedewald gaat vertrekken zo ziet er naar uit.

En dan nog een buitenspeler Younes/Kluivert links Neres/Cerny rechts, zie daar graag nog iets bij mochten er blessures komen younes bijv heb je wel een hele lichte onervaren aanval zeker in Europa.

09-07-2017 20:03

NouridolbergNeres34 +1910

Rigoni is meer voor op de flanken.

09-07-2017 19:54

Ajaxbrl +13828

We hebben nog 2 verdedigers nodig en een middenvelder en een aanvaller. Ik ben bang dat Nouri dit jaar niet meer in actie komt overigens kon Sno ook voetballen met een speciaal kastje dus er is goede hoop voor Appie.

09-07-2017 18:01

Labrador +10

Er was gisteren bijna een speler dood en sommigen hier vinden hun eigen observaties, hersenloze conclusies en hun mening verdedigen blijkbaar belangrijker. Schaam je kapot. Wees blij dat Nouri er nog is. Het maakt geen reet uit hoe iemand reageerde op dat moment . Wees blij dat het tijdens een oefenpot gebeurt en niet in zijn slaap.

09-07-2017 16:56

RaynoFischer +18

Echt he, doe normaal, iedereen vindt het erg wat er is gebeurd, wie dat niet zou vinden mag aan de schandpaal.
Wees gewoon blij dat Appie nog leeft

09-07-2017 17:18

afca1985 +21407

Ik lees net dat ie een clausule heeft en voor 5,5M op te halen is, waarom dan 8 M willen betalen?

09-07-2017 15:17

Sander14 +1

de club gaat zn contract verlengen met een afkoopclausule van 11 mil.

09-07-2017 15:18

afca1985 +21407

Oke dat zou kunnen, maar die club heeft ook maar 50% van de rechten he, 8M voor 100% van de rechten is acceptabel, maar meer wordt het een dure en vage constructie, dat doen ze bij psv maar. Dus dat wordt 8-9M voor Independiente en dan een paar Miljoen voor die kleinere club, dure jongen dan

09-07-2017 17:37

OKP-AFCA +56

Zijn club wil snel zijn contract aanpassen om die clausule te verhogen, misschien wilt Ajax al meer betalen als compensatie daarvoor?

09-07-2017 15:19

Rsv +1

Door het dramatische wegvallen van appie zal Ajax absoluut een linksback moeten halen zodat Sinkgraven zich op het middenveld kan richten. Nog een linksbenige centrale verdediger erbij en je bent klaar.

09-07-2017 14:28

younes11 +216

Laat deze geruchten ff lekker voor wat t is, hier zit toch niemand op te wachten op dit moment...

09-07-2017 14:20

OKP-AFCA +56

Met zulke zaken moet een ieder voor zichzelf spreken.

Ik wil door en niet blijven hangen bij de gebeurtenissen van gisteren, dat helpt mij niet alles gaat immers door en ik blijf hopen op goede updates over Nouri maar ik wil wel door met andere zaken. Jij beleefd dat anders prima.

09-07-2017 14:34

Dennis1964 +121

het leven gaat door maar mijn gedachten zijn bij Appie. de rest is bijzaak

09-07-2017 14:16

EVH +8

Ik verwacht nog een flankspeler, een back en een middenvelder als aankopen.

09-07-2017 14:01

Suarez16_ +9230

Pfff heb mijn hoofd de komende dagen echt niet naar dit soort nieuws staan. Maar goed om dan even 'realistisch' te zijn, op Nouri reken ik in 2017 sowieso niet meer (helaas). Ajax moet wel gewoon een brede selectie houden en eerlijk is eerlijk dan moet er gewoon een speler bij. Hoe jammer ik het ook vind voor Appie. Nu heb je Ziyech, Schone, Van de Beek en De Jong die Ajax 1 waardig zijn en met Carel een groot talent en eventueel Sinkgraven nog. Voor de breedte moet er na het wegvallen van Nouri zeker wat bij.

09-07-2017 13:42

kingajax +0

Nee, vind niet dat er een middenvelder bij moet dan.
Ik zou zinkgraven als back up van ziyech zien.
Zou dan eerder een linksbenige verdediger erbij halen.
Ook met het idee dat riedewald weg gaat.

09-07-2017 14:00

Wereld +1

Klopt, als je met Nouri (als back-up van Ziyech) het seizoen zou ingaan, die nog niet bewezen heeft op dit niveau mee te kunnen, kan het toch ook met Sinkgraven. (niet denigrerend bedoeld)

Overigens bedoel ik dit niet zoals het misschien overkomt, maar je weet niet van tevoren of Nouri (zonder deze gebeurtenis) het meteen aan zou kunnen. Vooral als Ziyech bijvoorbeeld een zware knieblessure oploopt, dan weet je ook niet of Nouri het aan had gekund.

09-07-2017 16:16

BennJii020 +2

denk niet dat ze op dit moment met transfers bezig zijn...

09-07-2017 13:25

William1986 +0

Dat denk ik wel. zullen ook wel moeten. Hoe vreselijk het ook is, maar Ajax gaat ook gewoon door. Appie zit natuurlijk bij iedereen in gedachten maar dat is logisch

09-07-2017 13:39

Murph +963

denk het wel

09-07-2017 14:44

chrissy49 +2

Aanbod Ajax aangaande Sneijder voor 1 seizoen.

http://www.fotospor.com/haber--ajaxtan-wesley-sneijder-icin-ilginc-teklif-258117

09-07-2017 11:49

Ajaxbrl +13828

Er komt niks meer! sluit deze topic maar!

08-07-2017 08:50

Johnvanessen +193

Hoop eigenlijk nog op een linksback en buitenspeler. Lees veel geruchten. Maar hoor nu iets te vaak dat we er niets meer bij hoeven en selectie wel rond is. Selectie is nu prima. Maar 'prima' moeten wij niet nastreven!

08-07-2017 08:02

AFCAPolarBear +542

Ik begrijp veel mensen niet hier, die pleitten voor aankopen, die onze talentvolle jeugdspelers in de weg staan! Waarom wil iedereen het geld gelijk uitgeven die we afgelopen jaren hebben binnengekregen? Willen we weer zo'n droogte als begin deze eeuw? We moeten geen spelers gaan kopen die twijfelachtig zijn! In mijn ogen zijn spelers twijfelachtig die niet in de wereldtop spelen of hebben gespeeld. En spelers als Messi, Zlatan en Sneijder kunnen of willen niet komen. Het kopen van Ziyech en Neres vond ik eigenlijk al te riskant. Met het spel dat Ajax speelt, kan je niet spelers gaan scouten die direct inpasbaar zijn voor Ajax. Hoe Marc het nu doet, vind ik uitstekend! Jeugdspelers kopen en die eerst laten rijpen en wennen aan het Ajax-spel in de jeugd. Ik hoop dat deze geruchten, geruchten blijven en Ajax nog wat talenten koopt voor max 500K per stuk ofzo

08-07-2017 06:34

mistermiyagi +7

Cerny hoeft zich niet te ontwikkelen om bij het 1ste te komen hij speelt al lang bij het eerste.

alleen zijn mindere spel, dip zijn verontrustend. (overigens is de dip gekomen na de Graafschap - Ajax, slecht van de fans die hem uitkotste en niet in bescherming namen)

Cerny krijgt straks gewoon weer vertrouwen helemaal van Keizer.

08-07-2017 08:25

hakkietjakkie +80

Malcom is wel een aardig talent hoor!!

08-07-2017 03:43

Stefanaladin +966

Nog wakker

08-07-2017 03:58

Whatever +382

Onana
Veltman (c) - Sánchez - de Ligt - Viergever
Ziyech - Schöne - Sinkgraven
Malcolm - Dolberg - Kluivert

Van Leer
Zeefuik - N. de Jong - Riedewald - Zeca
F. de Jong - van de Beek - Nouri
Neres - Huntelaar - Younes

Zou niet eens zo'n heel gek idee zijn. Dit wordt het jaar van Donny van de Beek die Schöne uit de basis speelt. Voor Sinkgraven wordt het een jaar van NU OF NOOIT. Zoals hij bij Heerenveen speelde. Hij voelde zich een middenvelder? Laat maar zien dan met een Hijgende Nouri in je nek. Zal ook genoeg afgewisseld worden en Ziyech kan na Europese duels gespaard worden dan kan Frenkie die rol overnemen om er voor klaargestoomd te worden. de Ligt is pas 17 en zal af en toe gespaard moeten worden. Dan maakt Riedewald zijn opwachting.

08-07-2017 03:24

mistermiyagi +7

Je lult maar wat.. wat een onkunde..

08-07-2017 08:28

Rommy +0

Broodje Poep verhaal !

08-07-2017 02:37

AFCAsphere +9

Malcolm In The Middle

08-07-2017 02:02

Panama +0

Kluivert is eigenlijk gewoon een linksbuiten die overal uit de voeten kan, heeft hij zelf ook wel eens aangegeven. Neem aan dat Marc een bod op Younes gaat accepteren.

08-07-2017 00:41

Ajaxamersfoort +138

ik las ergens dat ze ajax intresse heeft ezequiel baco van indepediente wel voetbalzone dus wat er van waar is...

08-07-2017 00:29

afcas +3791

barco neem ik aan? schijnt wel een talentje te zijn

08-07-2017 00:52

AFCAsphere +9

Ezequiel Bacardi-Cola

08-07-2017 02:03

NouridolbergNeres34 +1910

Ziet er goed uit hoor deze Malcolm linksbenige rechtsbuiten razendsnel echt een dribbelkont, hard schot wil soms wel teveel de individuele actie maken. Maar geweldige techniek stond ook bij een van de comments op YT lijkt een beetje op douglas costa van Bayern. Fysiek ook wel sterke jongen lijkt zo op het eerste oog. Denkt niet dat hij komt waarom zou je als Ajax zijnde 12 mil betalen voor Neres wat heerlijke speler is op rechts en dan nog een keer veel geld uit geven voor Malcolm die ook op rechtsbuiten speelt kan ook op linksbuiten spelen.

Contract tot 2020 bij Bordeaux. Marktwaarde wordt geschat op 10 miljoen.

07-07-2017 23:46

didierajax020 +2

https://www.youtube.com/watch?v=zxAgWUbAUqg Leuk spelertje hoor, poeh.

07-07-2017 23:44

IboAFCA +16205

Malcom is voor Ajax wel een toppertje hoor, maar is ook een rechtsbuiten nietwaar?

07-07-2017 23:40

Suarez16_ +9230

Zou niet slecht zijn als Ajax de status van EL finale gaat gebruiken voor spelers als Malcom.

07-07-2017 23:38

Budapest +0

Benieuwd wie de Braziliaan van de dag wordt!

06-07-2017 10:24

Chewie +0

Hieronder een artikel over de Braziliaan Zeca. Hier staat ook geschreven dat het salaris al is besproken.

https://esportes.yahoo.com/noticias/ajax-promete-enviar-proposta-ao-santos-por-zeca-nos-proximos-dias-050122367.html?soc_src=social-sh&soc_trk=tw

06-07-2017 00:47

RusselWestbrook +21

Volgens mij betekent dat dat Ajax 70% van de transfersom over moet maken naar Fish Holding. (wat een kutnaam btw haha)

Zulke constructies zijn tegenwoordig ook helemaal niet meer toegestaan, met externe geldschieters. Zal een oud contract zijn. Ajax zal dus altijd 100% eigenaar worden van de speler.

06-07-2017 11:31

RSM +3918

hopen dat t een bikkel is

05-07-2017 22:31

Web +178830

Weer eentje die misschien komt, wij hebben een compleet niet team.

De realiteit is dat er twee basis spelers weg zijn, en de vervangers zijn vd Beek en Neres.

Huntelaar er bij, en een nieuwe 2e keeper

05-07-2017 19:04

wolterx +6310

Hadden het vandaag nog over hem in een groepsapp (n.a.v. bericht van Goal) Maar in mijn geval: -> Speciaal voor hem Afrikaanse CL gekeken, viel hij godverdomme 4 minuten in. Ploeg van hem lag er na 2 wedstrijden al uit. Maakte bij zijn debuut met 15 een hattrick, technisch sterk, tweebenig en goede dribbel. Schijnt een redelijke bekend talent te zijn in Afrika en Ajax heeft daadwerkelijk een scout naar Oeganda gestuurd daardoor. Meende wel dat hij nog jonger is dan 17 of hij moet net 17 zijn geworden. Meen dat hij naar Ajax CT zou gaan maar blijkbaar dus niet. Na wat research was die scout Friedrich en is Allan Okello 2 dagen geleden 17 geworden (is dus van '00 en niet van '99 wat veel media melden) terwijl zijn voorkeurspositie aanvallend op het middenveld is maar door gebrek aan inhoud op fysiek vlak (leeftijd vooral) kan hij conditioneel nog geen volle wedstrijden aan en al helemaal niet op het middenveld dus speelt soms op de flank. Gerucht was begin dit jaar dat hij net als Traore (Burkina Faso, geen idee of hij familie van is) en Mahmoud (deze zomer) de stap naar Ajax CT maken maar tot op heden is dat niet het geval geweest.

05-07-2017 18:54

3*stars*3 +23500

Mooi om te zien dat je zo up to date bent met jeugd en buitenlandse talenten.
Keek net naar een stuk van Tshechië-Portuga EK-19 en die Portugezen hebben (zoals altijd) weer heerlijke behendige spelers.
Die linksbuiten, Joao Filipe, is ook zo'n diamantje maar staat onder contract bij Benfica.
Voordeel, nog 1-jarig contract.

05-07-2017 19:22

wolterx +6310

Zat net ook te kijken, die 2-2 die afgekeurd werd, pfoe, wat een goal haha. Bij Portugal verheug ik me op Embalo (Benfica) waar enkele clubs al miljoenen voor overhebben ('01 born) heb hem in Nederland vorig jaar op Marveld zien spelen, won daar prijs voor beste speler (Redan was topscorer) en was echt enorm goed, word ook gezien als een van de grootste talenten van Benfica. Vind hem echt een fijne aanvaller om te zien spelen, zal wel snel genoeg iets meer naamsbekendheid krijgen.

05-07-2017 20:01

3*stars*3 +23500

Jaaaa heerlijke goal, net over eigen helft.
Raar dat scheids hem afkeurde want hij wees eerst naar helft van Tsjechië, dus Portugal moest gaan aftrappen en na 1min keurde hij em af.
Weet niet wat daar mis ging want Tsjechië mocht die vrije trap ook niet opnieuw nemen...

Die Embalo ken ik nog niet, ff op gaan letten.

05-07-2017 20:30

wolterx +6310

Was een indirecte vrije trap die direct genomen werd, zodoende werd hij afgekeurd lijkt me. Kan verder ook geen ander realistisch excuus bedenken, vond sowieso Tsjechië goed spelen opzich die back (Holik) speelde een dijk van een wedstrijd zeker aanvallend.

05-07-2017 20:34

3*stars*3 +23500

Ah, misschien was dat het idd maar was een apart moment.
Zeker omdat die Tsjechen al een hele volksfeest vierden.
Scheids keek toe en dacht, no my friend.

05-07-2017 22:19

SUPERJODEN1900 +613

Ook op voetbalzone gereageerd zeker:-)

06-07-2017 09:47

Dwergje48 +4

Het zou wel fijn zijn dat, als Ajax echt bezig is met spelers, dat geregeld te hebben voor Werder Bremen deze zaterdag. Op die manier kunnen ze eerst nog goed mee doen met de voorbereiding voor ze er gelijk moeten staan.

05-07-2017 18:30

M.Olsen +3

Dat lukt toch niet. Zeker niet met buitenlandse spelers ivm de papieren

05-07-2017 18:52

Ajaxbrl +13828

En mocht Zeca niet lukken Clichy is ook transfervrij

05-07-2017 17:11

NouridolbergNeres34 +1910

Apart om te zien rechtsbenige linksback komt heel veel mee op is razendsnel heeft al de bijnaam speedy gonzales zag ik op youtube. Hij houd ervan om naar binnen te komen en op doel te schieten. Is ook heel technisch geen verkeerde speler die Zeca op het eerste gezicht hoor. Deze jongen kan je denk ik zo op de rechtsbuiten positie zetten zal wek begonnen zijn als aanvaller.

05-07-2017 17:05

Ajaxbrl +13828

Zeca halen , niemand meer laten vertrekken (alleen de spelers die nog weg mogen) , en we zijn klaar voor 17/18!

05-07-2017 17:04

Ajax4xbestevaneuropa +2

Edit: 2e zin Traore ipv Ziyech

05-07-2017 16:56

Ajax4xbestevaneuropa +2

Voor de duidelijkheid: Traore&Klaassen weg en Huntelaar erbij, dat is het verschil nu met de selectie van een paar maanden terug.
Ter herinnering: MET Klaassen en Ziyech was je al letterlijk kansloos ( geen 1 100% kans) tegen de nr 6 van Engeland. Schalke&Lyon was geweldig, niet vergeten welke plek ze stonden in de comp.
Feyenoord won van een United waar Zlatan meespeelde..
Dus mensen die denken dat - Traore en - Klaassen (10+aanvoerder+bijna200weds.) en alleen Huntelaar erbij je wel even de CL binnen kan wandelen, die hebben het mis.
Tel daarbij op wat er nog weg kan gaan en of de vervangers van dezelfde kwaliteit zijn.
En na jaren geen prijs en meer geld dan alle eredivisieclubs bij elkaar, willen wij niet horen: Dit gaat een overgangsjaar worden.

05-07-2017 16:55

MosesD +14687

Ajax heeft niets te zoeken in de CL. De EL een veel leuker podium. Maar wel leuk is om te kwalificeren voor CL en daarmee startpremie van Fnoord te halveren.

05-07-2017 16:54

AFCAsphere +9

Na het behalen van de EL finale hebben we er wel degelijk wat te zoeken.

Maar ik behaal liever opnieuw de EL finale dan de achtste finales van de CL.

05-07-2017 18:13

skinny hein +0

ik wil die hele kut CL niet eens zien...zorgen dat je 3e wordt en dan zo ver mogelijk in de EL. Eerst cashen tot de kerst,dan afmaken tot mei. Na de kerst wordt de CL toch niets meer,lig je gelijk eruit. 010 wordt net als psv vorig jaar...1 punt.En dat wordt smullen.

05-07-2017 21:14

BrandjeXL +81

Wel of geen CL voor Ajax maakt geen klote uit voor de startpremie van feyenoord. Hooguit snoepen we een gedeelte uit de marketpool maar de kampioen krijgt sowieso meer.

05-07-2017 21:22

afckoekwaus +0

jaaa zeca!!!

05-07-2017 16:24

Ben +0

Sommige mensen willen gewoon kopen om het kopen. Maar we hebben eigenlijk niks nodig, ja een back misschien, maar zelfs die noodzaak is niet zo hoog. Rechts Veltman, links Viergever, Sinkgraven of Riedewald. Als Riedewald vertrekt heb je er alsnog 2. De aanval staat, het middenveld staat, en eigenlijk staat de verdediging ook best aardig. Maargoed, altijd leuk om er een Braziliaan bij te krijgen.

05-07-2017 14:47

Ozymandias +159568

Het lijkt me sterk dat Ajax een rechtsbenige linksback zal aantrekken.

05-07-2017 14:41

aniel.rambharos +1

GERUCHTEN, GERUCHTEN, GERUCHTEN!!!!!!!. HEBBEN WE NIKS AAN!. WANNEER KOMT ER IEMAND???????. DOODZIEK WORD IK ERVAN!

05-07-2017 13:22

RaynoFischer +18

Pilletje vergeten in te nemen?! :p

05-07-2017 13:26

AFCAsphere +9

Je wordt er doodziek van? Klinkt ernstig. Om welke ziekte gaat het precies?

05-07-2017 13:39

RaynoFischer +18

Hmmm, hij vertoond de symptomen van stress en paniek. ;)

05-07-2017 13:49

Arie Vink +4856

Haha de transfermarkt is nog 57 dagen open en meneer wordt nu al doodziek.

05-07-2017 15:04

AFCA-B93 +5488

Snap het wel hoor, ik zie ook het liefst zo snel mogelijk dat de selectie rond is. En buiten dat vind ik de hele transfergekte sowieso wel interessant om te volgen.

05-07-2017 15:08

AFCA-B93 +5488

Ik denk niet dat de selectie rond is hoor. Hebben nu met Younes, Kluivert en Neres maar 3 buitenspelers. Cerny verwacht ik niet dat die dit jaar aanhaakt dus ik hoop dat 'ie verhuurd wordt in de Eredivisie (PEC?). Met 3 buitenspelers kan je geen seizoen aan gaan.
Daarnaast verwacht ik nog wel iemand voor of achter Sinkgraven aangezien er geen zekerheid is dat die jongen een seizoen lang fit blijft.

05-07-2017 15:26

Godenzoon24 +15342

Of stel je niet zo aan!

05-07-2017 14:58

ram +7283

Check ff links van de 'a' op je toetsenbord; volgens mij heb je in je waanzinnige woede op dat knopje gedrukt.

05-07-2017 16:09

BrandjeXL +81

Knurfie toch.

05-07-2017 16:11

AlexIbarra +19287

Als we van elke 'journalist' die de naam Ajax opschrijft nou eens een dubbeltje zouden krijgen... :)

05-07-2017 12:33

Ruudje74 +2

Volgend jaar Sanchez verkopen voor €45mln, de Ligt staat dan al klaar. Ziyech verkopen voor €30mln, Nouri staat al klaar. Veltman verkopen voor €15mln, ter Avest staat al klaar (Zeefuik erachter), Nigel afbouwen, Frenkie de Jong en/of Eiting erachter. Younes verkopen voor €20mln en Kluivert staat al klaar...zie de komende jaren met vertrouwen tegemoet.
Echter komend seizoen moet er geoogst worden! Kampioen en minimaal kwartfinale CL.
Ook internationaal gezien hebben ze nu een mooi team staan, mits er nog enkele versterkingen komen.

05-07-2017 12:19

AjaxCitizen +2163

Minimaal kwartfinale CL?
Dat is een te hoge verwachting. Met een gunstige loting kan het heel maar dan ook heel misschien, maar er zitten te veel clubs tussen waar sportief en financieel niet tegen op kunnen boksen.

Heb dan liever dat we CL halen, 3de worden in de poule en weer in de EL gaan vlammen. Dat is het enige Europese toernooi waar we echt kunnen dromen op succes. Als we daar elk jaar ver komen en onze jongens zo Europese ervaring op doen, zie ik ons zeker kans maken om die prijs binnen een jaar of 10 binnen te slepen. De EL heeft clubs als Porto, Atletico Madrid en Sevilla in ieder geval geen windeieren gelegd. Ons trouwens ook niet, aangezien die finaleplaats ons weer in de picture heeft gezet en onze spelers nu op de radar staan bij veel (grote) clubs.

05-07-2017 13:00

AFCAsphere +9

"Ter Avest staat klaar" Heb je wel genoeg ontbeten vanmorgen?

05-07-2017 13:43

Prethoofd123 +0

Is wel een rechtsbenige linksback btw

05-07-2017 12:22

Ruudje74 +2

Deze gast erbij, prima, Nigel de Jong erbij en Hidde ter Avest (back-up met oog op toekomst) erbij en klaar. Niks meer laten gaan.
Opstelling:
Onana
Veltman-Sanchez-de Viergever-Zeca
Nigel de Jong
Donny van de Beek-Ziyech
Neres-Dolberg-Younes
Bank: van Leer, ter Avest, de Ligt, Riedewald, Sinkgraven, Schone, Nouri, Frenkie de Jong, Huntelaar, Kluivert, Cassierra
Alle posities dubbel bezet, goed ook! Fluitend kampioen.

05-07-2017 12:18

nahfahlaar +179

Frenkie de Jong ipv Nigel de Jong, dan vind ik het prima.

05-07-2017 12:17

Labrador +10

Hoe goed ken jij die Zeca? Op basis waarvan ben je enthousiast?

05-07-2017 12:40

vanreenen +10291

Ruudje74, waarop baseer jij dat Nigel de Jong naar Ajax komt? Ik heb het nog nergens gelezen. Hetzelfde geldt voor Hidde ter Avest. Of heb ik iets gemist in mijn vakantie?

05-07-2017 13:08

Runnerlex +1736

waarschijnlijk in het plaatselijke leugenaartje..pffff

05-07-2017 14:27

Intec +0

Linksback die alles met rechts doet past niet bij Ajax lijk me korreltje zout verhaal.

05-07-2017 11:41

Johnvanessen +193

Alleen nog linksback nodig en een buitenspeler als het een buitenkansje is, anders niet. Doorselecteren. Verhuren en verkopen van spelers en enkel andere spelers kopen bij verkoop van basisspelers die door absurde bedragen niet meer houdbaar zijn. We zijn al redelijk ver dit jaar. Missen momenteel alleen Younes en Onana!

05-07-2017 11:11
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.