Gazzetta: 'Principeakkoord Lazio en Kishna'

door Koen Weijland 96

Gazzetta: 'Principeakkoord Lazio en Kishna'

door Koen Weijland 96

Laatst geüpdatet

Ricardo Kishna zou een akkoord hebben bereikt met Lazio, zo meldt Gazzetta Dello Sport. De club uit de hoofdstad van Italië heeft de linksbuiten van Ajax een contract tot medio 2019 aangeboden met een jaarsalaris van een miljoen euro netto. Lazio en Ajax moeten nog wel tot een akkoord komen voordat er van een transfer sprake zal zijn. De clubs gaan volgens de krant woensdag in onderhandeling.

In de nacht van dinsdag op woensdag zei Kishna's zaakwaarnemer Mino Raiola nog dat er nog geen akkoord was bereikt en dat er meerdere kapers op de kust waren. Een vertrek van Kishna hangt hoe dan ook al langere tijd in de lucht, zeker na de recente komst van vleugelspits Amin Younes.

Kishna maakte in het seizoen 2013/14 zijn debuut in Ajax 1 en scoorde tegen AZ geheel volgens traditie direct en op fraaie wijze. De door ADO Den Haag opgeleide speler gold vanaf zijn overstap naar Ajax als één van de grootste talenten van de club, maar moest in eerste instantie vooral toekijken door een aantal zware blessures. Eenmaal bij de A-selectie lag hij regelmatig in de clinch met hoofdtrainer Frank de Boer. Na de exit van Mounir El Hamdaoui zou een eventuele transfer van Kishna het tweede vertrek van 'een lastige aanvaller' zijn onder De Boer.

Heb je Ricardo Kishna op je nieuwe shirt staan? Bestel hier een nieuwe!

Lees meer over:
Plaats reactie

Aeter +6632

Ajax vraagt schijnbaar slechts 5 miljoen, dus ze willen hem echt graag kwijt.
Misschien ook beter. Luie gasten die puur op talent teren redden het toch niet.
El Ghazi heeft minder kwaliteit, maar wel een topmentaliteit.
Dat is het grote verschil.
Met hardwerken bereik je meer dan met talent.
Zie Jaap Stam, had ook weinig talent, maar is puur door hardwerken uitgegroeid tot een van de beste verdedigers van zijn generatie, zo niet de beste.

16-07-2015 02:12

Rdk1983 +4

Dom als hij nu gaat. Helpt ook niet dat Ajax nóg n vervanger haalt. Hoopte op een aantal echt goede, volwassen spelers.

16-07-2015 00:53

ajax2004 +2

Ik ga geloof ik maar een paar weekjes offline hier het niveau is te triest. Als het goed gaat bij Ajax is iedereen gelukkig en is het technisch hart een held. Loopt het een jaar wat minder is Ajax een klote club, kunnen ze er niks meer van. Iedereen die de Boer hier afzeikt kan het dus beter met een verwaande klootzak als Kishna die door het hele team uitgekotst wordt?

Ik laat het hier maar even bij tot September

15-07-2015 23:33

f-side veteraan +39

hoe krijg ik die klote reclame van het uitshirt weg, staat iedere keer half door een bericht heen

15-07-2015 23:31

TheRiviera +5478

Als je op mozilla firefox of Chrome zit kan je add block plus downloaden.

16-07-2015 04:20

NR9 +0

Kishna moet Blijven!! Ruwe diamant ..die op de juiste manier gepolijst moet worden door een goed spitsentrainer...

15-07-2015 23:03

JCr14 +453

@muziekvriendje. Iemand die nog niets heeft laten zien?!?!
Wat heeft Kishna al laten zien dan??
Ook te boek als een groot talent meer niet.

15-07-2015 21:24

AFCABart +2

Nu moet ajax even zijn optie in het contract accepteren en een middelvinger opsteken...

15-07-2015 20:35

larson +0

iedereen denkt hier dat kishna gaat maar hebben jullie wel eens gezien welke site met dit nieuws komt het is gewoon een fake site want als het serieus was had simon zwartkruis het wel gemeld of dat het in de telegraaf stond de meeste berichten zijn gewoon geruchten !!!

15-07-2015 20:07

AjaxLiving +14

Wat mij ook opvalt is dat Ajax constant prominent met Kishna aan het pronken is, via Facebook en de eigen website, je zou toch zeggen dat als hij weggaat dat ze hem wat minder in beeld brengen. Ik begin in tegenstelling tot vele hier te geloven dat Kishna gewoon gaat bijtekenen binnenkort.

15-07-2015 20:32

Rayno95 +0

Daar heb ik niet eens op gelet, maar nu je het zegt, idd afwachten maar.

15-07-2015 20:58

JCr14 +453

In de markt zetten?

15-07-2015 21:25

Piejotter +9

Hij is al akkoord met Lazio, ik zou er maar niet meer op hopen. Natuurlijk is het jammer, maar als een speler niet meer gemotiveerd is dan heb je er ook niets meer aan.

15-07-2015 23:22

Bernardo.P +0

Bedankt de boer. Weer een toptalent dat vertrekt. Halen we er een mislukte duitser voor terug. Waar zijn we mee bezig verdomme!

15-07-2015 19:40

Deanhoes +0

Welke mislukte Duitser? Younes is 21 jaar, heeft tientallen wedstrijden ervaring in Duitsland waarvan bijna 30 op het hoogste niveau.

Geen verdorie nieuwe spelers nou gewoon eens kans....

15-07-2015 20:08

muziekvriendje +0

Waar ik vooral van baal is dat ze voor de positie van Kishna een speler halen die nog helemaal niks heeft laten zien en ook niet als een groot talent te boek staat zoals bijvoorbeeld Sisto dat wel is.

De kans dat eens speler als Younes iets van toevoegende waarde heeft voor Ajax dan een dure aankoop zoals Sisto is kleiner. Dat terwijl Ajax afgelopen seizoen al niet geweldig was qua scorend vermogen, en dat druk ik zacht uit.

Dat Ajax nu zoveel druk neerlegt op deze op het eerste oog middelmatige voetballer gaat er echt niet voor zorgen dat hij speelt als een Ajax-voetballer zou moeten spelen.

Ik vind het daarom een domme zet van Ajax om ''maar'' Younes te halen, ook al blijft het de vraag of hij nou zo slecht is als dat hij bij Monchengladbach was.

15-07-2015 20:23

Deanhoes +0

Ik begrijp waar je vandaan komt hiermee. Ik vind het ook zonde dat Kishna waarschijnlijk vertrekt, perfecte vleugelspeler voor ons al twijfel ik aan zijn mentaliteit.

En ja, ik zag ook ontzettend graag Sisto in ons shirt spelen maar ik begrijp Ajax prima als ze zeggen dat ze niet nog weken gaan wachten totdat die een keuze maakt die ook zomaar voor een andere club zou kunnen zijn.

Ik ken Younes ook niet of nauwelijks maar iemand die meer wedstrijden dan Kishna heeft gespeeld en dat in een veel zwaardere competitie, moet toch wel kunnen voetballen. Bovendien dus jeugdinternational van Duitsland. Ik vertrouw er wel op dat de scouting en de technische staf weet wat ze doen.

Laten we Younes van harte welkom heten en hopen dat hij ons veel mooie acties, assists en goals geeft!! Dan zullen we het vanzelf merken.

15-07-2015 20:44

muziekvriendje +0

Kishna gaat vlammen bij Lazio, let maar op. Ajax zou er goed aan doen hem nog een jaar bij de selectie te houden, want heeft meer potentieel dan Fischer en ook meer techniek dan Fischer. Ook al loopt hij straks transfervrij de deur uit.

Younes is als vervanger van Kishna BIJ LANGE NA niet goed genoeg. Fischer zal dus wel basisspeler gaan worden, maar weet niet of hij zo goed in het Ajax-systeem mee kan draaien als twee pure buitenspelers zoals Kishna en El Ghazi dat zyn

15-07-2015 19:27

larson +0

ik weet niet of ik dit moet geloven aangezien die itiliaanse site elke keer meld over kishnaaar het word elke tegengesproken kishna vandaag ok gewoon nog op training dus zeg het maar ik denk dat dit weer een gerucht is hopelijk komt mike verweij eens met duidelijk nieuws want simon zwartkruis is zo wazig

15-07-2015 18:55

D81NA +0

Hoezo lastige jongen? Kishna heeft zich nooit negatief uitgelaten over Ajax of de Boer. Het predikaat lastig wordt hem opgeplakt doordat niemand fan is van zijn zaakwaarnemer.

Kishna is gewoon geen koorknaapje dat zich de mond laat snoeren door de Boer, omdat hij zich er van bewust is dat hij meer dan gemiddeld talent heeft. Kishna is daarnaast in tegenstelling tot de Boer wel intelligent en wil graag een discussie voeren in plaats van te horen: "het moet, omdat ik het zeg".

Daarnaast is de vraag heel simpel: Waar kies je als club voor? Een trainer die volgend jaar weg is of een jongen die eigenlijk nog gewoon in Nederland en voor Ajax wil blijven spelen?
Als je een TH hebt die niet uit vriendjes bestaat, dan kunnen ze elkaar nog aanvullen/terecht wijzen in plaats van elkaar het hand boven het hoofd te houden.

15-07-2015 18:51

Rayno95 +0

Als hij zo graag nog hier wou blijven, had hij Raiola wel tegengesproken, dus hij staat er waarschijnlijk gewoon achter dat gestook van hem.

15-07-2015 18:54

Bernardo.P +0

Beste linksbuiten in Nederland weg gejaagd omdat de boer niet met \'lastige jongens\' om kan gaan. Meneer wil alleen met koorknaapjes werken zoals Klaassen en Siem. Ideale schoonzonen. Guess what de boer Kishna heeft veel meer potentie dan iedereen. Remember Zlatan? Geef mij maar Koeman of Beenhakker die maken dit soort gasten tot wereldtoppers. Wij hebben alleen flut spelers zoals emanuelson en vd wiel die de boer heeft klein gemaakt

15-07-2015 18:40

KRD89 +56

helemaal mee eens opzouten met die de Boer!
En dit is niet sarcastisch

15-07-2015 20:47

frosttang +0

Ik zou het jammer vinden als het echt waar is. Het is een grillige speler en heeft gewoon zijn ups and downs. Ik vind wel dat frank hem niet genoeg vertrouwen geeft. Als kishna 1 wedstrijd poep speelt dan is die volgende wedstrijd de volgende wedstrijd al op de bank te vinden en sws als kishna speelt wordt die vaak vroegtijdig gewisseld. Terwijl frank die houthakker van een ijslander en andersom, boilesen wel het vertrouwen geeft. Voor mij echt een raadsel.

Mensen die zeggen dat hij niks laten zien heeft die kijken niet goed. Tegen Twente en heerenveen speelde hij echt wel goed en nee komt niet alleen door die panna. Hij moet constanter worden dat is zeker zo, maar heeft echt wel voldoende potentie.

15-07-2015 18:13

Amsteraaij +2262

Als zon gozer na geen zak te hebben gepresteerd al weg wil, lekker laten gaan. Vind het in potentie een mooie speler. Maar je moet zelf wel willen blijven

15-07-2015 17:51

Ajax27 +19213

ach ja... over 5 jaar en 3 clubs verder speelt ie ergens in Griekenland ofzo. Jammer van z\'n instelling..

Bazoer is ook geen ideale schoonzoon, heeft altijd een hoop problemen gehad bij psv en schijnt niet de gemakkelijkste te zijn. Maar hij werkt wel volle gas en dwingt zo zijn plek af.

15-07-2015 17:43

Robinjo1988 +1

Als hij echt weg wil dan maar de hoofdprijs vragen. Maar ik hoop dat hij gewoon blijft. Prima talent!

15-07-2015 17:40

MickS +6250

Hij viel mij vorig seizoen bar tegen en vertoonde bar weinig inzet tijdens wedstrijden. De voorbereidingen nu (ok, granted, het overlijden van zijn oma zal wsch meespelen maar toch) laten me ook verre van een Kishna zien die hij zou kunnen zijn.

Ongeacht of wat overal gezegd wordt over de relatie tussen hem en FdB of dat waar is of niet, ik snap niet dat hij niet op zijn minst tijdens wedstrijden zijn poten uit zijn lijf loopt, al was het maar om zijn verkoopwaarde te verhogen voor zichzelf.

Dus nee, ik ben er niet echt rouwig om als hij weg gaat, en vind het alleen maar enorm jammer van het talent wat hij wel heeft maar hij ook zelf gewoon niet laat zien.
Dat gezegd hebbende, Ik hoop voor hem dat hij daar opleeft, dat gun ik hem van harte.

15-07-2015 16:49

Eredivisie 2015 2016 +32

Komt Muric weer een plekje dichterbij het eerste kan niet wachten om hem te zien spelen in de arena

15-07-2015 16:48

lyrical80 +0

En Frank de Boer naait Ajax voor de 2e keer.. bedankt ! Als je zo je dochters ook heb opgevoed, staat hun een fijn leven te wachten. Ik herken mijn club niet meer, lijkt wel een soap serie.
Het meest zielige is dat een aantal jeugd trainers kennelijk wel met hem om konden gaan, zodat hij kon doorgroeien naar het 1e van Ajax. Wel vreemd he ? Alleen Frankie de boeren.... heeft problemen met hem. Dus zijn er veel betere trainers in de jeugd dan bij het 1e, Frankie lekker oprotten, op je bek in engeland, en dan de geraniums tellen en knippen.. wat een lozer. Zit je bij een Amsterdamse club, kan je niet omgaan met een jongen die een beetje attitude heeft. Hij heeft zelf zijn trainer onterecht door het slijk gehaald (smerig ook!!) , maar heb niet het lef dat je ook maar een weer woord heb tegen hemzelf, weten we meteen hoe hij zijn dochters heeft opgevoed, bedankt !!!!!

15-07-2015 16:33

Rayno95 +0

Neem je pilletje en verklaar mij daarna dit:

El Ghazi heeft een attitude, niks aan de hand.
Fischer heeft ook een aardige attitude, niks aan de hand ....

15-07-2015 16:40

gusanito +5447

Je mag best attitude hebben van De Boer. Als je maar werkt voor je geld. Volledig terecht.

15-07-2015 17:07

Sterretje73 +5260

Dus dat...en lyrical80...bizar hoe je hier praat. Trol die je d'r bent...

15-07-2015 21:59

Piejotter +9

Zei je dit ook toen er destijds een conflict was met El-Hamdoui ? Vrijwel alle teams hebben een of twee spelers rondlopen die niet tevreden zijn. Alleen stoort het me dat als je nog maar weinig heb laten zien direct al trammelant gaat liggen schoppen.

15-07-2015 17:00

godenzonensuper +0

100 % waar !

15-07-2015 17:03

Milan93 +3

En als we dit jaar weer kampioen worden met aanvallend voetbal moet ie zeker weer blijven ?

15-07-2015 18:06

Bernardo.P +0

Eindelijk iemand met verstand. Frank heeft er nogal patent op om ajax te naaien lijkt het. Waar is die gouden revolutie waar ze het 5 jaar geleden over hadden. We worden in het ootje genomen en wij mogen alleen maar meer betalen zodat de grote meneren lekker hun zakken vullen. Onze club wordt kapot gemaakt en talenten vertrekken! We hebben alleen nog maar koorknaapjes zoals klaassen en een jongen die een beetje praatjes heeft moet gelijk oprotten

15-07-2015 20:05

Starring +4697

Het vertrek van Kishna komt niet als een verassing. Die Pizzaboer brengt je met speels gemak weg. Ik betwijfel of Lazio de juiste stap is, maar het gaat je goed man. Frank houdt nu eenmaal meer van ideale schoonzoon-types. Of je kan voetballen is (zie Siggy, vb hoorn, Viergever) van ondergeschikt belang. Netto laat in de achtergrond alles vrolijk toe. Kishna heeft potentie zat, maar vergt een wat andere begeleiding en aanpak. Het boterde al een tijdje niet tussen die twee en dat straalt iemand als Kishna uit. Wanneer meldt zich er een club voor Frank de Boer?

15-07-2015 15:45

JPC40 +3

ik hoop zo spoedig mogelijk hoe eerder Frank weg is en Kishna terug hoe beter, frank begint een blok aan het been van dit team te worden.

15-07-2015 16:29

Piejotter +9

Er is weinig tot geen kritiek van Ajax spelers op Frank. Maar er zal bij elke trainer altijd wel iemand te vinden zijn die zich niet wil neerleggen aan de macht van de trainer. Kishna is nog lang geen topper en kan daarom nog veel leren

15-07-2015 17:05

JPC40 +3

nee dat raad je de koekoek die durven niks te zeggen, niet op die leeftijd, maar het zijn wel feiten.
Als Frank de aankomende wedstrijden voor CL niet wint herinner dan maar wat ik gezegd heb.

15-07-2015 17:10

godenzonensuper +0

Ik had wel eens willen zien hoe het was gegaan tussen Suarez en de Boer als suarez was gebleven in 10/11 . Ik denk dat die ook binnen een korte tijd al problemen gehad hadden . de Boer kennende had die met hyperventilatie op de bank gezeten elke keer als suarez aan de bal kwam . Dat vindt de Boer vreselijk volgens mij van die spelers waar die niet echt vanuit kan gaan . Die het ene moment alles kunnen en het andere moment kunnen falen . Nee liever gewoon een middenvelder als schone of Fischer op de flanken dat vindt frankie veiliger .

15-07-2015 15:28

lorenz00 +0

Daarom werkt FdB veel met jonkies want die zijn allemaal stabiel en het zijn zekerheidjes die nooit verzaken.

15-07-2015 15:34

Rayno95 +0

Als iemand de juiste instelling had en altijd 100 (110%) gaf was dat Suarez wel!, dat is wat Frank eist van zijn spelers, alsof El Ghazi en Fischer altijd zulke ideale schoonzonen zijn.

15-07-2015 16:33

aniel.rambharos +1

Dit zou dood en doodzonde zijn voor het Nederlandse voetbal en zeker voor Ajax. Ik snap ook niet waarom Ajax hier niks tegen doet. Het komt gewoon door die klote pizzaboer dat dit gebeurt. Maar Kishna moet ook nadenken wat hij doet. Zo'n een groot talent wordt weer weggeplukt uit Nederland en z'n carriere wordt kapotgemaakt door zo'n zakkenvuller. Jammer, maar het is gebeurd met Kishna's carriere. Ik hoop dat dit nog een ommekeer krijgt en ik over een paar dagen lees: Kishna blijft bij Ajax en gaat voor z'n kansen. Laat deze uitspraak a.u.b. uitkomen!!. Want ik wil nog van hem genieten. Hij kan o zo goed voetballen, toch?. En als ik Ajax was, zou ik die pizzabakker verbannen uit Kishna's leven.

15-07-2015 15:02

kampioenenjood +5062

Ik hoop dat dit weer zo'n typisch geruchtmakend transferperiode nieuwtje is. Mocht het toch zo zijn dat Kishna vertrekt, dan is dat het technisch hart aan te rekenen. De Europese top zit vol met "lastige jongetjes", maar iedere toptrainer weet deze jongens zo te prikkelen dat ze dat vuur gebruiken om te presteren. Ik heb nog niet het idee dat Frank over deze gave beschikt.

15-07-2015 15:02

aniel.rambharos +1

Helemaal mee eens. Ik denk ook niet dat Frank daarover beschikt om zo'n lastige jongen te prikkelen. Lastige jongen?. Ik denk dat Kishna wel meevalt, maar die pizzabakker uit Italie is hier lastig.

15-07-2015 15:05

Bensco +7174

de europese top kan wel vol zitten met lastige jongetjes maar dat zijn allemaal mensen die al een naam hebben gemaakt in de voetballerij. Wat heeft Kishna bereikt? helemaal niks, een wisselvallig eredivisie seizoen meer niet. Ajax bereidt voetballers voor op een professionele voetbal carrière en een onderdeel daarvan is jezelf professioneel opstellen. Als je die mentaliteit niet kan opbrengen hoor je hier niet thuis. Niet bij Ajax, niet bij Lazio en al helemaal niet bij de Europese top.

15-07-2015 15:33

AFCA020 +0

Kishna gaat een gevalletje Elia worden. Zonde dat hij weg gaat.

15-07-2015 14:52

ajax4ever01 +13

Ik vind dat dit aan te rekenen is aan Frank dat hij vertrekt.. Frank kan niet omgaan met moeilijke spelers.. vind dit een schandalige zaak als dit doorgaat en hij gaat het bij Lazio goed doen ben ik helemaal klaar met dat kutbeleid van Frank.. hij moet zijn ego eens opzij zetten want voor spelers zoals Kishna, El Ghazi kom je juist naar voor naar het stadion.

15-07-2015 14:47

De_Realist +365

Zonde. Ajax lijkt ook niet echt zijn best te doen bij de talentvolle spelers die niet alleen maar jaknikken. Zelfs een koppige maar geweldige speler zoals Zlatan zou onder de huidige leiding voor €3 miljoen weg mogen/moeten.

15-07-2015 14:37

Venta +148

1 miljoen netto? Vreemd dat ze niet gewoon het bruto bedrag noemen, zonder daarbij aan te geven hoeveel daarvan voor de Italiaanse fiscus is. Of zal dit gewoon vanuit de kontzak van een rijke Italiaan betaald worden? "Hier, enne.. mondje dicht tegen de anderen hè"

15-07-2015 14:32

TikkieTerugJaap +2

Kishna is zo ongelooflijk overschat omdat al die kleine kindjes hier alleen maar kijken naar panna\'s en trucjes ipv rendement.

15-07-2015 14:19

Familia +0

Hij heeft wel degelijk rendement, dus dat is niet helemaal waar. Met vertrouwen en een betere houding van Kishna zelf kan het een ontzettend goeie buitenspeler worden. Ben alleen bang dat zijn houding niet zal verbeteren.

15-07-2015 14:24

ajax4ever01 +13

Met zijn houding is niks mis hij mist alleen de juiste begeleiding daar ligt het grote probleem

15-07-2015 15:40

Sterretje73 +5260

Mag hopen dat je hiermee Raiola bedoelt want de begeleiding die hij van Ajax krijgt weet jij helemaal niets van af en kun je dus ook niet over oordelen.

15-07-2015 18:29

DHsuarez16 +1

Er was afgelopen seizoen weinig te lachen, maar kon wel genieten van de bravoure van Kishna. Jammer dat hij er voor kiest om in Itali

15-07-2015 14:27

rodnet +10329

Een talentrijke publiekstrekker weg en een Duitse eerste divisievoetballer ervoor terug. Ajax gaat er niet op vooruit.

15-07-2015 14:17

Eriksen10 +4797

Godverdomme. Kishna > Younes. Hier baal ik echt van. Had hem gewoon het vertrouwen gegeven.

15-07-2015 13:55

ajax2004 +2

Hij heeft genoeg kansen gekregen , maar die instelling van hem dat hij zijn kop laat hangen wanneer hij de bal verliest haat ik.

15-07-2015 14:41

TikkieTerugJaap +2

Wat ben ik blij als Kishna weg is. Helemaal niks laten zien en ongeinteresseerd erbij lopen. Arrogant ventje, die komt zichzelf nog wel tegen.

15-07-2015 13:49

rodnet +10329

Ondanks minder inzet toch een vergelijkbaar rendement met El Ghazi. Misschien wordt het eens tijd meer oog te krijgen voor talenten die geen ideale schoonzoon willen of kunnen zijn en een trainer te zoeken die om kan gaan met allerlei soorten spelers.

15-07-2015 14:15

BigDaddy84 +0

Je kan talent hebben zoveel je wilt, maar uiteindelijk redt je het alleen in de top als je instelling ook goed is. Dus 'leven als een prof'. Daar kijkt De Boer naar. Jongens als El Ghazi en Fischer hebben misschien wel minder talent, maar zullen verder komen door hun juiste instelling. Dat het zonde is van Kishna is iedereen het wel over eens, maar die zal eerst naar zichzelf moeten kijken.

15-07-2015 14:32

fanforeffer +4

hoeveel spelers die het bij ajax niet konden maken, deden dat wel op andere plekken ? ik kan er geen 1 noemen. dus laat gaan ,m.i.is Kisna een sfeer bederver.

15-07-2015 13:43

Nummer 9 +1204

Jammer die gaat zo niet veel opbrengen...

15-07-2015 13:42

Aeter +6632

Gewoon poot stijf houden en de hoofdprijs vragen.
Betalen ze niet weet ie zelf ook gelijk wat ie werkelijk waard is.
Hij heeft meer talent als el Ghazi, alleen niet de werklust. Met zijn huidige instelling haalt hij de top sowieso nooit.

15-07-2015 13:41

Eastwood +0

Tot ziens in Eindhoven over een paar jaar.

15-07-2015 13:39

flasher93 +0

Tip: In de nieuwe VI een leuk interview met Dijks, ook in Blendle nu aanwezig

15-07-2015 13:36

AFCA. +3283

Lekker laten gaan. Met alleen talent kom je er niet. En hij lijkt t ook niet te leren. Mooi paar miljoen voor vangen en gewoon weer door.

15-07-2015 13:22

godenzonensuper +0

Wel grappig om te lezen dat de de Boer fanclub alweer gek wordt wanneer mensen over de Boer beginnen. Ja kishna heeft niet echt overtuigend afgelopen jaar maar ik heb struikelson , boilesen , van rhijn en hoorn gewoon vreselijk zien spelen en die bleven wel vertrouwen krijgen . Kishna is anders door de Boer behandeld en dit was ook zo met Denswil.
Ik wil niet alle schuld bij de Boer leggen maar wel een groot deel .

15-07-2015 13:12

DonAdam +2360

Voor een negentien jarige die in onmin met de trainer zou leven en geblesseerd is geweest heeft Kishna ontzettend veel gespeeld, voornamelijk als basisspeler. En dat hij de 90 minuten vaak niet volmaakt zegt niets, want vleugelaanvallers worden zeker bij Ajax het vaakst gewisseld. Zeker wanneer er geen rendement is, zoals wel vaker bij Kishna het geval was het afgelopen seizoen.

Ik vind je stemmingmakerij vrij amusant, gewoonweg omdat het niet klopt wat je steeds beweert.

15-07-2015 13:17

godenzonensuper +0

Begin een beetje moe te worden van julie frank kontelikkers . De Boer kan NIKS fout doen altijd is alles de schuld van anderen. Sightorsson heeft 3 jaar mogen falen en de Boer bleef lovend over hem . Denswil kon na 2 mindere wedstrijden vorig jaar vertrekken. Terwijl ik vd hoorn , van rhijn en veltman dingen heb zien doen waarbij je tranen in je ogen kreeg van pure ellende. Jij kunt mij niet wijsmaken dat de Boer iedereen eerlijk heeft behandeld .

15-07-2015 13:27

GeleenAjax +1659

Ik word een beetje moe van die Kishna en Denswil aanhangers. Denswil maakt het ook niet bij Club. Hoe verklaar je dat dan? En Kishna, ach...veel woorden (niet eens door hem zelf), weinig daden. En om hun motivatie kracht bij te zetten slepen ze er steeds andere namen bij van spelers die afgelopen seizoen ook faalden. Nou chapeau; dat was op een enkeling na vrijwel de hele selectie. Maar wat heeft dat met het falen van Kishna te maken?!

15-07-2015 13:31

lorenz00 +0

Denswil heeft vorig jaar 2200min gespeeld in het eerste, hij kon pas vertrekken nadat Haatrecht hem heeft verteld niet het contract te tekenen zolang Moisander er nog is. Dat heeft vrij weinig met 'kontelikken' te maken. De vergelijking met Siggy en Boilesen gaat niet echt op. Dat zijn hele andere spelers op hele andere posities met hele andere concurrentie. Daarmee zeg ik niet dat De Boer dat goed heeft aangepakt maar je kan die drie spelers gewoon niet vergelijken en je conclusies trekken, dat is te kort door de bocht.

15-07-2015 13:37

BRAMHOUTEN +3813

Ik begin een beetje moe te worden van jou. Ik vraag me werkelijk af wat voor leven jij leidt. Zo negatief, ik denk dat het ergens goed mis met je is gegaan. Misschien kan je wat hulp gaan zoeken, zodat je weer wat positiever tegen het leven gaat aankijken.

15-07-2015 14:07

godenzonensuper +0

Ik heb alleen maar kritiek op de Boer omdat dat een krankzinnige mafkees is . En soms twijfel ik aan Overmars en zijn capaciteiten . Maar dat zegt volgens mij niks over mij als persoon in het gewone leven .

15-07-2015 15:42

BRAMHOUTEN +3813

Als je alles in het echte leven net zo goed onderbouwd als je hier op deze site doet, kom je echt ver in je leven!

15-07-2015 16:32

hetje +2173

dus als er gezegd word dat niet alles aan de boer ligt zijn wel kontenlikkers het hele team heeft slecht gespeel afgelopen seizoen. en ook ik vind dat de boer in sommige gevallen andere keuzes had moeten maken ik vind namelijk als je zivkovich haalt en de je beoogde eerste spits is ziek dan moet je niet lasse in de spits zetten maar echte spits..maar ik vind in dit geval dat kishna zijn oren teveel laten hangen naar die riola

15-07-2015 14:49

AFCZlatan +1

Gewoon 15 miljoen vragen. Hij heeft nog een contract van 1 jaar met de optie op nog een jaar als ik het goed heb. Theoretisch gezien is dat gewoon een contract van 2 jaar in de meeste gevallen. Lazio mag in dit geval gewoon het volle pond betalen en anders blijft hij gewoon nog minimaal 1 jaartje hier. Er kan alsnog besloten worden om hem dan volgende zomer te verkopen.

15-07-2015 13:11

flasher93 +0

Mike Verweij ‏@MikeVerweij 50 min.50 minuten geleden Losser, Overijssel
Opstelling #Ajax op training: Tete, Veltman, Riedewald, Dijks; Bazoer, Klaassen, Sinkgraven: El Ghazi, Milik, Fischer.

Schaduwteam #Ajax: Van Rhijn, Vd Hoorn,Heitinga, Viergever; Gudelj, Vd Beek, Andersen; Schone, Menig, Kishna.

Keeper doen op het moment niet mee geloof ik. Cillessen is toch eerste keeper en Boer 2de. Onana vult de positie in waar een man te kort komt ^^ en Younes kijkt vandaag toe

15-07-2015 13:10

Rayno95 +0

Dat 1ste team is zeker niet verkeerd, alleen best jonge verdediging, maar als dat het beste is waarom niet ;)

15-07-2015 13:16

flasher93 +0

Zolang ze presteren is het niet erg.

15-07-2015 13:35

Eriksen10 +4797

Goeie aankopen zeg, die Viergever en vd Hoorn

15-07-2015 14:10

Eriksen10 +4797

Goeie aankopen zeg, die Viergever en vd Hoorn

15-07-2015 14:10

flasher93 +0

Gewoon prima bankzitters uiteindelijk. Breedte aankopen horen ook bij een topploeg of wil jij daarachter nog jongere spelers op de bank zetten?

15-07-2015 15:35

kampioen2010 +1905

HAHA kijk wat eronder dit artikel staat:
Heb je Ricardo Kishna op je nieuwe shirt staan? Bestel hier een nieuwe!

Dus eigenlijk zeggen ze: Kishna is weg, je hebt je nieuwe shirt nu voor niks gekocht, koop maar ff een nieuwe voor 80 euro.

15-07-2015 13:03

guusram +0

Dan heb je tenminste wel een origineel shirt. haha. Heb ik trouwens ook ik heb achtet het thuisshirt van vorig kaar Babel laten zetten, voor de lol.

15-07-2015 13:08

ibrahendriks +1

Ik geef jullie het geld wel terug. Groetjes, jullie Rioola.

15-07-2015 13:15

gebruikersnaam +0

Hij heeft nog niet veel laten zien, bij vlagen zag je zijn potentie maar het was nog erg wisselvallig. Dat vind ik niet erg want daar is het nou eenmaal een jonge speler voor.

Duidelijk was wel dat hij veel minder krediet had bij De Boer dan anderen. Of hij het daar zelf naar maakt of dat dit aan De Boer ligt kan ik moeilijk inschatten.

Het feit dat hij door De Boer nooit werd gespaard in de media en dat vind ik wel kwalijk, juist omdat het een jonge speler was in zijn eerste jaar bij Ajax. Die moeten fouten mogen maken.Het zal vast ook voor een deel aan die jongen liggen maar voor zover ik het kan beoordelen is deze jongen vanaf het begin al anders behandeld door De Boer. Dan is het wachten tot het fout gaat.

Op dit moment lijkt een vertrek me daarom beter maar de club Ajax is het kind van de rekening.

15-07-2015 12:57

godenzonensuper +0

Precies , Ajax gaat nog wel spijt krijgen van deze beslissing daar ben ik zeker van . Zo is het ook met Denswil gegaan die heeft absoluut niet de potentie die Kishna heeft maar die is ook oneerlijk/anders behandeld door de Boer .

15-07-2015 13:02

hetje +2173

oke dat u de rede dat denswil in de Belgische media nu met de grond gelijk word gemaakt omdat hij wederom een fout had gemaakt en daardoor een doelpunt veroorzaakte.

15-07-2015 13:07

godenzonensuper +0

Heb jij iets aan je ogen ? Ik zeg toch dat Denswil niet de potentie heeft die Kishna heeft . Maar denswil kon ook meteen vertrekken terwijl van rhijn, vd hoorn , boilesen gewoon lachwekkend waren.

15-07-2015 13:16

hetje +2173

dus dan is het niet belangrijk om denswil erbij te halen als hij in jouw ogen de potentie niet heeft. En trouwens ook denswil wilde niet bij tekenen als hij geen garantie kreeg op speel minuten. dat is zijn goed recht.

15-07-2015 13:35

GeleenAjax +1659

Denswil ook.

15-07-2015 13:37

DonAdam +2360

Qua talent wellicht, maar dat is nog maar te bezien, want hij stelde zwaar teleur afgelopen seizoen waarin hij veel kansen kreeg van FdB. Maar wat ik mij afvraag, ken jij de historie van Kishna? Een jaar of drie terug heeft hij er twee jaar uitgelegen omdat hij kraakbeendefecten had in beide knieën. De dokter had destijds tegen hem gezegd dat hij nooit op profniveau zou kunnen acteren. Welnu, dat is toch gelukt, maar het lijkt mij sterk dat Kishna geen wandelend blessureleed gaat worden in de nabije toekomst, want die knieën zullen nooit echt gezond worden. Volgens mij is Ajax gezegend wanneer wij 3 miljoen of meer voor hem gaan vangen.

15-07-2015 13:13

plumber +0

Doodzonde,echt een fantastisch talent,nog wel beetje lui en eigenwijs maar bij vlagen fantastisch om te zien.
Maar ja,geen oogappeltje van Frank,dus beter vertrekken.
Waar spelers als Boilesen en Sigi continue faalden en wel het vertrouwen kregen heeft Kishna dat toch veel minder gekregen.

Succes in Italië.

15-07-2015 12:57

Milan93 +3

En precies die spelers zijn nou verkocht.

15-07-2015 13:00

vakp +1

Prima, al die arrogante voetballers die toch nooit zin hebben om volle bak te gaan kan je beter kwijt zijn !!

15-07-2015 12:56

AjaxD1986 +1

Kunnen we dit topic niet sluiten? Weg is weg en Kishna heeft nooit wat te maken gehad met Ajax behalve dan dat hij Ajax gebruikt heeft samen met Mora. Is nooit een Ajacied geweest. Het gezwel is eindelijk verwijderd.

15-07-2015 12:56

johnny[joao] +0

zo te zien aan mijn duimpjes naar beneden ,heeft kishna blijkbaar toch een goeie instelling,stelletje ...........gr van een echte ajacied.ik kom ook niet weer op deze site,stelletje kleuters

15-07-2015 12:55

Milan93 +3

Ah joh, hij is overschat. Maak 1 actie in een wedstrijd. Voorafgaande kwam hij 9 van de 10x niet z'n man voorbij en zorgde dat voor balverlies, maar veel willen hem dan alsnog in de basis.

Van mij mag die blijven, hij moet zich alleen meer inzetten. Niet denken dat die 1 actie genoeg is. En bij balverlies gewoon als terug om mee te verdedigen.

15-07-2015 12:59

stefanzob +0

Waarom zou dit nou weer de schuld van Frank zijn? Paar jaar geleden wilde Raiola hem al wegbrengen, toen Kishna 1 wedstrijd had gespeeld. Dat had nog niets met de 'incidenten' van afgelopen jaar te maken.

En daarnaast heeft Frank al meerdere keren aangegeven juist een fan van hem te zijn, en dat Kishna acties mag maken en helemaal niet de ideale schoonzoon hoeft uit te hangen. Het enige dat Frank wil van zijn spelers is dat zij het maximale geven voor het team, en daar is toch niets mis mee? Kishna straalt aan alle kanten uit dat hij denkt het te reden met het talent dat hij heeft. Maar dat is pas het begin! Inzet is minstens zo belangrijk. Hoop niet dat hij denkt dat hij bij Lazio op dezelfde manier kan spelen als bij Ajax want dan red hij het nooit!!

15-07-2015 12:48

Milan93 +3

Precies. Het team moet ook mee helpen verdedigen en dat doet Kishna niet. Hij maakt acties maar zorgt voor balverlies. Als zoiets gebeurt hoor je terug naar achter te rennen, maar Kishna denkt dat hij wandelend de bal ook wel weer terug krijgt. Als hij gewoon die dingen deed kon ie lekker z'n gang gaan en werd ie niet zo vaak gewisseld / gepasseerd.

15-07-2015 12:55

JPC40 +3

je bent wel achterlijk als je hem laat lopen.

15-07-2015 12:46

johnny[joao] +0

verkeeeeeerde instelling,word in het buitenland ook niet geaccepteert

15-07-2015 12:48

AjaxD1986 +1

Vermoeiend dit soort domme supporters. Ajax heeft er alles aan gedaan maar laat zich niet piepelen door een talentje waar we er 1000 van rond hebben lopen die wel graag voor Ajax spelen.

15-07-2015 12:49

JPC40 +3

een talentje ???? die gast heeft talent maar Frank wil Ja Knikkers om zich heen hebben en Kishna is een Nee knikker , daar ligt het probleem Frank is het probleem. !!!

15-07-2015 12:51

AjaxD1986 +1

Geloof maar lekker wat je wil geloven, sommige mensen hebben maar 1 hersencel en kunnen daarom ook nooit objectief zijn.

15-07-2015 12:53

Milan93 +3

Bullshit. Hoor zo vaak van Frank mag je geen acties maken. Waarom kon El Ghazi dat dan wel ?

15-07-2015 12:54

JPC40 +3

omdat Ghazi achter de schermen keurig netjes Ja en nee knikt en kishna bereid is dwars tegenin te gaan.

15-07-2015 13:06

GeleenAjax +1659

Ghazi was één van de mensen die zeiden dat die tirade van de Boer hem niets deed. Dus hoezo ja-knikker? Gaat er toch ook tegen in?

15-07-2015 13:41

RuffRhythim +24837

Je bent achterlijk dat je het zo als speler laat lopen ja.

15-07-2015 13:37

Milan93 +3

En maar weer Frank de boer dit, Frank de Boer dat. Als hij meer had laten zien op het veld dan had hij gewoon in de basis gestaan. Die ene actie per wedstrijd die hij maakt is gewoon niet genoeg.

Al toen hij z'n contract tekende zei ik al "Kishna blijft hier denk ik niet lang" . Het is ook te danken aan zijn zaakwaarnemer die meer houd van het geld dan van de speler zelf. Ik denk dat als hij gaat vertrekken naar grote clubs hij helemaal niet verder kan ontwikkelen, en dat moet hij zeker nog! Bij grote clubs zal hij nog vaker op de bank zitten

15-07-2015 12:43

guusram +0

hoevaak hebben boilesen en Siggy geen slechte wedstrijd mogen spelen?

15-07-2015 12:47

AjaxD1986 +1

Wat heeft Kishna, Raiola, de familie Kishna, z'n kutmentaliteit, en die dollartekens in hun ogen met Boilesen en Sightorsson te maken die maar al te graag voor Ajax speelden en op totaal andere posities speelden?

15-07-2015 12:52

stefanzob +0

Ja want Kishna heeft maar 1 slechte wedstrijd gespeeld... Hij heeft zoveel kansen gehad vorig seizoen, ook na slechte wedstrijden omdat iedereen kan zien dat hij gruwelijk goed kan voetballen, ook Frank. Hij moet alleen meer laten zien dan hij doet en minder zijn koppie laten hangen. Kijk naar El Ghazi, ook niet altijd fantastisch, maar haalt door inzet altijd een 6. Kishna zijn hoofd hangt na 2 mislukte acties en dan kan je hem voor de rest van de wedstrijd afschrijven... Hoop trouwens wel echt dat hij blijft en dat hij het licht ziet! Als hij een paar wedstrijden beslissend is, staat hij gewoon altijd basis.

15-07-2015 12:55
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.