CDS: 'Inter wil werk maken van Sánchez'

door Bart Veenstra 46

CDS: 'Inter wil werk maken van Sánchez'

door Bart Veenstra 46

Laatst geüpdatet

Afgelopen vrijdag maakten we er al melding van in de Geruchtenmolen, maar nu heeft ook de grote Italiaanse sportkrant Corriere Dello Sport melding gemaakt van de interesse van Internazionale in Ajax-verdediger Davinson Sánchez. In Milaan wordt de Colombiaan gezien als 'de sterspeler die Inter wil voor zijn verdediging'.

De krant schrijft dat de scouts, maar ook Walter Sabatani, de voetbaldirecteur bij Internazionale, overtuigd zijn van de kwaliteiten van Sánchez. Geschreven wordt dat hij fysiek sterk is, Colombiaans international is en dat dat de reden is dat Ajax al eerder vijftig miljoen euro vroeg voor de verdediger toen FC Barcelona navraag deed.

Sánchez werd een jaar geleden door Ajax voor zo'n vijf miljoen euro overgenomen van Atlético Nacional. In Amsterdam heeft hij nog een contract tot 2021. Eerder deze week deed de mandekker zelf nog ietwat geheimzinnig over zijn toekomst.

Lees meer over:
Plaats reactie

Ozymandias +159568

Persoonlijk vind ik dat Ajax alle clubs duidelijk moet maken dat Ziyech, Onana, Sánchez en Dolberg niet te koop zijn. Mocht er dan een club komen die minstens 50 miljoen voor één van deze vier bied dan zou ik daar wel akkoord mee gaan onder de voorwaarde dat ze de voorrondes Champions League nog met Ajax mee mogen doen.

02-07-2017 12:25

MankeNelis +7

Als Overmars 50M pakt voor Sànchez heeft hij het briljant gedaan. Tegenhouden van een speler is bijna niet te doen. Geld pakken en weer een goede verdediger scouten. Het is niet anders...

01-07-2017 20:09

amthree +407

Waarom kan monaco het dan wel met mbappe? of andere spelers. Gewoon een beter salaris bieden en sanchez blijft wel.

01-07-2017 20:49

MankeNelis +7

Daar zit een Rus met veel geld die een gigantisch salaris kan bieden. Dat ligt ff anders daar. Maar dan nog houden ze Mbappe misschien nog één seizoen met een beetje mazzel.

01-07-2017 21:04

Ajax4life16 +4

Monaco heeft de halve finale van de CL gehaald, en daarbij gaan nog steeds veel van hun sterkhouders misschien nog weg. Bernardo Silva is al weg, Mbappé waarschijnlijk ook nog en Lemar gaan ze ook niet lang meer houden.

01-07-2017 22:40

RusselWestbrook +21

In Monaco is geen inkomstenbelasting.

01-07-2017 23:54

wendoo9 +8125

Wij hebben geen Sheik Abudar of zo ! We hebben een gezonde Club !

02-07-2017 09:28

zivkabrimovic +261

Younes Dolberg Neres
Kluivert Huntelaar Cerny

Frenkie Ziyech (c)
Nouri Schöne
VdBeek
Eiting

Riedewald deLigt Sanchez St.Juste
Sinkgraven Viergever St.Juste Zeefuik

Onana
Van Leer

Meningen? Thanks.

01-07-2017 19:51

zivkabrimovic +261

Goed onderbouwd

02-07-2017 10:07

Wimmel +1

Mening? Kappen met die St Juste.... ffs

02-07-2017 09:53

Beer +1652

OK, maar dan is de voetbalclub Ajax een beleggingsfonds geworden en komen de resultaten op de tweede plaats.
Dat is niet iets waar ik met een Ajaxhart op zit te wachten.

01-07-2017 19:28

Catenaccio +2752

He he weer een die het snapt. De enige gasten die elk seizoen met een big smile op de Bahama's liggen zijn het bestuur en de beleggers

02-07-2017 00:29

Beer +1652

Ik begrijp het niet meer als Ajax Sánchez zou verkopen.
Is het een club die resultaten wil halen, of is het een handelshuis.
Het nu al verkopen van onze net gecontracteerde sterkhouder zou een heel slecht signaal zijn voor de in de toekomst.
Hopelijk zijn het geruchten.

01-07-2017 19:08

strafschop +3

Niemand die hier weet hoe de afspraken tussen Team Sánchez en Ajax liggen.

Daarnaast, wat voor impact heeft het op de speler als die contracten ter waarde van 15-20 miljoen euro voor bij ziet komen.

Voor Sánchez is Ajax een slechts een tussenstap.

01-07-2017 19:15

Catenaccio +2752

Willen nu toch doorpakken? Iedereen de deurwijzen. Kom nou toch Overmars!!
Komend jaar Kampioen worden en over een maand kwalificeren voor CL!
Bestuur doet nl geen ene klote met al dat geld,,,

01-07-2017 19:02

Beer +1652

Gaat niet weg.

01-07-2017 18:37

A Cohen +1

Ik lees hier onder:
40 miljoen is een niet te weigeren bedrag !!!!!!!!!!!!

In het buitenland, Engeland, Spanje en Italië smijten ze met geld en hebben ze zakken klaar staan.
Met zo'n langdurig contract is 40 miljoen slechts een "joden"fooi.
50 miljoen vind ik ook te weinig.
Sanchez moet nu een prijs om zijn nek krijgen van 70 miljoen.
Dan mag je 'm op komen halen.
Die 40 miljoen krijg je volgend jaar zomer zonder probleem.
Dan is hij weer een jaar "gegroeid"

Mocht Marc gaan besluiten Sanchez te verkopen dan MOET er wel een echte topfitte goeie centrale verdediger voor terug komen.
Werk nu al aan plan B svp.

Voor 40 /50 miljoen ben je Sanchez kwijt.
Voor 70 miljoen heb je een kans dat hij weggaat.
Hij moet niet weg maar hij mag weg voor 70 miljoen.
Nog 1 goed seizoen en dan staan ze voor 50 miljoen in de rij.

01-07-2017 17:40

Arie Vink +4856

Pech gehad, poot stijf houden. Niet te koop. Niet nu al.

01-07-2017 17:38

A-west +5734

Volgens mij heeft Inter geen geld. Gestoord als Ajax hem laat gaan. Hij kan door de groepsfase te bereiken van de CL al minstens 30 miljoen binnenharken. Bovendien levert hij volgend seizoen nog meer op, als hij goed presteert. Ondanks zijn contract. Wij willen nu onderhand ook wel eens een prijs halen lijkt mij. Door klakkeloos maar weer te verkopen kun je vooraan beginnen met alle frustraties van dien.

01-07-2017 17:43

Bensco +7174

Zal ze weinig verrotten denk ik. Zolang ze goed draaien met transfers kunnen ze het zich veroorloven. Maar een prijs mag weleens tijd gaan worden. We hebben al 3 jaar niks meer gepakt, geen beker, geen schaal en geen Europese prijs. Het is ook je naam die ten grabbel ligt, daar kun je nu nog op teren.

01-07-2017 18:34

MankeNelis +7

Inter is in Chinese handen. Suning group zwemt in het geld. Die leggen zo 50M op tafel. Je komt als Ajax even boven het maaiveld uit en de flappentap gaat draaien. Het zal nooit meer anders zijn vrees ik.

01-07-2017 20:08

Ozymandias +159568

Als Ajax de Champions League haalt krijgen ze geen 30 miljoen euro. Het geld wordt dan namelijk verdeelt tussen twee clubs (Ajax en Feyenoord).

02-07-2017 12:19

Burpie +0

Denk dat je toch moet oppassen met bedragen voor bepaalde spelers. De spelers die nu vaak gelinkt worden aan bepaalde clubs (Dolberg, Sanchez, Onana en Ziyech) hebben pas 1 goed seizoen goed gedraaid bij Ajax. In het verleden meermalen meegemaakt dat zogenaamde talenten 20-30 miljoen waard waren, 1 seizoen waardeloos presteerden en er met een fooi vandoor gingen.

01-07-2017 17:15

Daniii +246

40mil is wel een niet te weigeren bedrag lijkt mij, stel je gebruikt de helft van dat bedrag (20mil) een vervanger voor probeert te halen dan lijkt me toch dat je een gelijkwaardige speler zou kunnen aantrekken.

Niet dat we ooit 20mil zouden uitgeven of dat spelers van het kaliber met het prijs kaartje boven 15mil naar de Eredivisie zouden komen, maar toch.

01-07-2017 16:44

EVH +8

Pfffffff ........ het worden nog spannende weken.

01-07-2017 15:31

Rommy +0

Ajax kan toch een statement maken naar de supporters toe : Sanchez, Ziyech en Dolberg zijn niet te koop !!!

01-07-2017 15:05

SundayOliseh +2054

Ik weet nog dat Wesley Sneijder destijds in het trainingskamp al champagne had gedronken op het feit dat hij bij Ajax bleef. Een paar dagen later was hij weg.....

01-07-2017 15:10

gi0vanni +7286

Ajax draait om geld. Dus als Inter 50 mil wil betalen heb je best kans dat hij verkocht wordt. Ik denk dat Ziyech en Dolberg nog wel willen blijven. Maar Ajax gaat extreme bedragen nooit weigeren. Stel dat ze ook 50 mil voor Ziyech betalen en 80 mil voor Dolberg dan zijn ze zo weg.

Maar goed de kans dat dat gebeurt is minder dan 1%.

01-07-2017 15:34

Rommy +0

Alle 3 hebben nauwelijks 1 seizoen gespeeld. Dus kan Ajax zeggen nog minimaal 1 seizoen.

01-07-2017 15:47

gi0vanni +7286

Dat klopt. En bij Dolberg en Ziyech is de kans zeker hoger als 99% dat ze blijven omdat ze hebben aangegeven dat te willen. Maar als Sanchez echt weg wil dan zou je met een ontevreden speler kunnen zitten. Hij heeft aangegeven dat hij zo hoog mogelijk wil spelen.

En ik ga er niet vanuit dat het gebeurt maar als het gebeurt en Ajax weigert dan weet ik niet of je wat aan een ontevreden speler hebt.
Maar je niet te druk om maken want zoals ik al zij is de kans dat dat gebeurt erg klein.

01-07-2017 15:55

Wimmel +1

Zo'n gozer wordt zelf ook gek gemaakt en vergeet niet de invloed van een zaakwaarnemer, die kan bij een deal als deze ook 5M in zijn zak steken minimaal. Die hebben een vertrouwensband met hun spelers en maken ze ook nog eens gek.

02-07-2017 09:56

ZwartNazareth +1412

Sanchez is onmisbaar. Verschil tussen wel of geen titel. Aan 50 miljoen heb je niets, want dit soort spelers vind je geen tweede keer.

01-07-2017 14:15

gi0vanni +7286

Mee eens. Maar daar staat dan weer wel tegenover dat je met nieuwe spelers niet weet of het gelijk loopt. Die Sanchez is daar een uitzondering op. Hoop dat Ajax gewoon alles bij elkaar houd en het liefst nog een RV erbij. Tenzij Muric of Cerny een geweldige voorbereiding hebben. En indien er backs vertrekken deze ook opvullen.

En eventueel een 3e spits erbij tenzij Sierhuis al goed genoeg is.

01-07-2017 15:36

Beer +1652

Wat je zegt psj.

01-07-2017 14:04

Beer +1652

Geen zorgen, voorlopig.

01-07-2017 13:57

Red Devil +3604

Daar wordt ik niet vrolijk van.
Hoop dat hij blijft.

01-07-2017 13:43

HarryHarHar +3018

We houden zo geen fatsoenlijke selectie meer over!.. Ziyech, Dolberg en Onana gaat ook heel moeilijk worden want als ze bij Ajax serieus geld zien dan verkopen ze echt alles... de seizoenkaarten zijn ook allemaal al verkocht.. ha ha kan je met je dure seizoenkaart naar een veredeld Jong Ajax gaan zitten kijken of blijven staan kan ook... ach we zijn er onderhand al aan gewend dat we geen prijzen meer winnen, al drie jaar geen platte prijs!.. nou aankomend seizoen zal het niks anders zijn als ze blijven verkopen!... meer dan 200.000.000 op de bank,, dat is de enige prijs van AFC AMRO!... in Rotterdam gaan ze voor twee op een rij met nagenoeg de zelfde selectie en lachen zich de ballen uit hun broek om dat Ajax leeg gekocht word!... nou ik huil er om!

01-07-2017 13:07

wendoo9 +8125

Dit is als een Club een mooi seizoen draait en de spelers zich in de kijker spelen van grote Clubs. Dit is decennia lang zo bij Ajax en zal ook nooit meer veranderen kan ik je vertellen Harry. Dus wen alvast maar aan. Ik sta nergens meer van te kijken. Clubs weten gewoon dat bij Ajax goeie spelers en talenten spelen en komen in onze vijver vissen. Kijk maar in Europa hoe veel spelers die opgeleid en bij Ajax gespeeld hebben nu sterkhouders zijn bij hun Club, en dat zegt heel veel over deze mooie Club. Weet je hoe vaak wanneer bijna alle seizoenkaarten verkocht waren, en wij dachten dit is het selectie voor aankomend seizoen zou zijn, werd nog ons beste speler verkocht voor de deadline. Maar voor een speler die meer dan 10 keer over de kop zal gaan (Davison), kan als Club niet nee tegen zeggen. Het is klote maar is niet anders .Als we De ligt kunnen behouden samen met Viergever aankopen ( Arana Tavarez) zie ik ons wel door komen in de Eredivisie en Kampioen worden, daar ik mijn hoop al jaren opgegeven heb om iets te kunnen bet met Ajax in de Cl. Had stiekem wel mijn hoop gezet eind vorig seizoen naar aankomend seizoen (Met Bosz en selectie als het intact zou blijven ,maar helaas .Voor de Eredivisie zullen we ons wel staande houden, maar vroeg of laat zullen we er weer staan waar we moeten staan !! Dromen kost niks zegt men ,maar dit is wel het lot om supporter te zijn van de Mooiste Club van de wereld. Een echte Ajacied wordt je niet ,maar een echte Ajacied wordt je geboren dus zal deze club altijd blijven steunen ondanks alles, maar leuk is het zeker niet ! Ajax 4 ever !

01-07-2017 14:10

zivkabrimovic +261

Helemaal met je eens.

01-07-2017 14:42

SundayOliseh +2054

Wie zegt er dat die allemaal weg gaan? Ik geloof er geen reet van

01-07-2017 15:10

ajaxminimax +5471

Dan mag ik een boom wezen, maar als jij iets schrijft is het altijd negatief. Weet jij wel wat geruchten zijn? Er is nog helemaal geen leegloop en jij jankt alweer dat Ajax geen speler overhoudt. Ik denk namelijk dat overmars echt niet heel makkelijk gaat doen, tenzij er absurde bedragen geboden worden, maar misschien is het voor jou beter om hier weer iets te schrijven op 1 september.

01-07-2017 15:28

Siemmie +2161

Het gaat ook om wat de spelers zelf willen hè. Ik geloof niet dat Ziyech, Dolberg en Onana deze zomer al weg gaan. Het zijn alle 3 verstandige jongens die weten dat ze niet na 1 goed seizoen moeten verkassen naar het buitenland.

01-07-2017 15:45

Bensco +7174

Noem je wel Feyenoord maar die maken tot nu toe ook een totale leegloop mee. Elia, Kuyt, Karsdorp en Berghuis al weg en de transfermarkt is nog niet eens geopend.

Verder ben ik het wel met je eens hoor. Als we sportieve successen willen boeken, en dat moet je als sportclub, is het noodzakelijk om je kern overeind te houden. Na het vertrek van Klaassen en Bosz kan je het vertrek van Ziyech, Sanchez en Dolberg niet veroorloven. Dat zijn je resterende sterkhouders die nog genoeg tijd op hun contract hebben. Zelfs voor 50 miljoen niet, dat gaan ze toch niet uitgeven.

01-07-2017 16:22

Ajaxkenner +587

Als je met dit geld tete verlengt, st juste haalt, en 2 buitenspelers haalt zeg ik doen!

01-07-2017 12:54

Milan95 +3588

St. Juste, doe normaal hoor. Dat is echt niks bijzonders.

01-07-2017 12:51

Wimmel +1

st juste... Alsjeblieft zeg. Weer zo'n verdediger die na 3 leuke potjes na zijn debuut werd bejubeld en waarvan men nu weigert te erkennen dat het gewoon een middelmatige voetballer is.

01-07-2017 13:08

OntlastendeMiddenvelder +1987

Strik eromheen en hier houden!

01-07-2017 12:45

020bornraised +1262

Als ze inderdaad 50 mil bieden moet je dat natuurlijk altijd doen

01-07-2017 12:23

Willem410 +3132

Hoezo? Of dat hij het volgend jaar niet meer waard is dan?
Ik wil dit jaar niet weer die kut kakkerlakken of lampen met de schaal zien staan omdat Ajax zo nodig al zen tafelzilver moest verkopen.
En ik wil de CL in en daar hebben we hem sowieso voor nodig.
Kan mijn als supporter dat klote geld schelen, ze doen er toch niks mee, ze hebben zoveel op de bank dat niemand het meer geteld krijgt.

01-07-2017 14:12

Eastwood +0

Niet te koop op dit moment. Volgend jaar terugkomen met een zak met 50 miljoen. Zo niet, opkrassen.

01-07-2017 12:14

SundayOliseh +2054

Inter is alleen een verbetering qua geld. De competitie is niks, lege tribunes, slecht voetbal, elke maand een andere trainer. Europees doet Ajax het beter. Dus naast het geld geen rede om daarheen te gaan

01-07-2017 11:18

Web +178830

En dit gaat nog 2 maand door.

01-07-2017 11:16

afca1985 +21407

Het bod was 15M, zet dat er ook ff bij, en wij vroegen 20M volgens deze bron. bullshit dus.
50M lijkt er meer op, maar gaan we denk ik niet voor hem vangen. bij 40 zegt Marc waarschijnlijk ook al ja

01-07-2017 10:44

AjaxMH +5

Dat was toch voor Dolberg, die 15 miljoen?

01-07-2017 10:53

afca1985 +21407

Ja die ook, ik bedoel eigenlijk Sky Sports Italia, hier heb je t bericht
http://www.soccernews.nl/news/395632/Internazionale_en_FC_Barcelona_bieden_op_Sánchez

01-07-2017 10:59

FUBAR +189

Sanchez blijft bij Ajax tenzij Barca voor hem komt.

01-07-2017 10:44

AFCA127 +468

Ajax doet er slim aan om Sanchez komende week tot nieuwe aanvoerder te benoemen.
Maakt de onderhandelingspositie sterker + de vraagprijs kan met 10% omhoog.

01-07-2017 10:43

3*stars*3 +23500

Als hij Engels zou spreken, zou hij zeker een ideale captain zijn.
In de spelerstunnel sta je dan al 1-0 voor.

01-07-2017 10:49

Suarez16_ +9230

Voor 50 miljoen ben je gek als je het niet doet.

01-07-2017 10:39

SoAFCA +0

50 miljoen en tien nieuwe sanchezss aantrekken

01-07-2017 10:34

Eduard +3

50 Mio is wel een hoop geld. Ik hoop dat Sanchez blijft maar als er werkelijk 50Mio wordt geboden lijkt me het moeilijk.

Heeft iemand een idee of Ajax bezig is zich op specifieke posities te versterken en op welke spelers ze zich serieus richten??

01-07-2017 10:31

RobGeus +0

Je biedt 50 miljoen en je hebt een sjeik: Erick Thohir. Man man man, kansloos... meer money!

01-07-2017 10:21

RusselWestbrook +21

Ze hebben ook al sjeiks in Indonesië tegenwoordig? Spannend.

01-07-2017 10:50

Babangida83 +23933

Deze zul je koste wat kost moeten behouden. 50 miljoen betalen ze volgend jaar ook nog wel. Nu is het even belangrijk dat we Champions League halen, het begin van Ajax als structurele CL-kandidaat. Speel je structureel CL, zullen spelers steeds vaker langer blijven. Swansea City VS Ajax en CL lijkt mij in veel gevallen in het voordeel van Ajax uitvallen.
Bovendien, als je Sanchez laat gaan, dan zullen Younes en Dolberg ook eerder geneigd zijn te gaan. Heb wel het idee dat Ajax het redelijk kan opvangen, dus geen man overboord. Maar het is toch net een verschil met wat erachter zit.

01-07-2017 10:27

3*stars*3 +23500

Ik zie hem ook nog graag blijven maar we hebben het wel over een mogelijke Eredivisie record hѐ, 45/50mil en dat voor een CV.

Dat hij volgend seizoen ook 50 kan opleveren, ben ik niet mee eens.
Bij blessure of vormdip, keldert zijn waarde naar beneden en snel.
Vorig jaar kon Bazoer ons ook +-40mil opleveren.
Fischer zou ons ook een monsterbedrag opleveren.
Zekerheid heb je nooit.

Wel een dilemma natuurlijk want ben het sowieso eens met het CL verhaal en sportieve succes maar Ajax is en blijft ook een bedrijf.

01-07-2017 10:47

masterrr +1

50 miljoen zou niet te weigeren zijn natuurlijk. Als je voor dat bedrag kunt verkopen, zoals Benfica al tijden doet, zal ook de marktwaarde van de andere talenten flink omhoog gaan.

01-07-2017 10:18

AFCSANCHEZ +1

En verder is 45 miljoen veel te weinig. Vraag maar 65 miljoen aan dat Inter, zitten toch een paar rijke Chinezen achter.

01-07-2017 10:16

AFCAWZAWZDB +1022

Als Inter bereidt is om 50 miljoen af te tikken dan is Davinson weg, makkelijk zat. Overmars en de scouts hebben vast alweer een vervanger op het oog. Opleidingsclub zullen we altijd blijven helaas, investeren in jeugdopleiding en talenten van buitenaf en dan verkopen voor grote bedragen..

01-07-2017 10:21

TikkieTerugJaap +2

Ziyech en Dolberg blijven nog een jaar, hoop echt dat Sanchez ook blijft. Als je dan geen kampioen word weet ik het ook niet meer.

01-07-2017 10:18

J00DT0TMIJND00D +0

En dan als nog mag er wat mij betreft wat bijkomen, buitenspeler, linksback en als één van onze huidige rechtsbacks wordt verkocht dan mag die plek ook versterkt worden.

01-07-2017 13:13

Marcao +27

Sanchez gaat naar een topclub in Engeland, Duitsland of Spanje. Voor de hoofdprijs. Maar pas volgens seizoen ;0)

01-07-2017 10:13

WyZynDeBeste +2

Not for sale.

01-07-2017 10:06

3sterrenAjax1 +3

niks aan de hand. je hebt de jeugd. de weg van johan!

01-07-2017 10:12

DaenerysTargaryen +1

Het is soms ook best wel leuk dat je gewoon je sterkhouders behoudt..

01-07-2017 10:35

Kupke +0

Hahahahha man toch, jij snapt er helemaal niks van

01-07-2017 10:47

AFCSANCHEZ +1

Inter? Wie gaat daar nou graag heen? Serie A is saai, Inter stelt niks voor Europees, in de competitie eigenlijk ook niet. Als je denkt een band te hebben met je trainer krijg je na 6 maanden weer een nieuwe. Als je zelf een paar wedstrijden slecht speelt zit je op de bank. En ga zo maar door. Ik zou deze stap van Sanchez echt niet begrijpen.

01-07-2017 10:11

blava +2

als Inter 50 miljoen wil betalen verkopen. Een centraal duo met de Ligt en Riedewald is m.i. niet zwakker en opbouwend sterker. Vergeet niet dat de Ligt elk jaar veel progressie maakt, ook komend seizoen.

Riedewald moet wel wakker worden. Ik heb de indruk dat hij twijfelt over alles en dat komt zijn spel niet ten goede.

01-07-2017 10:03

masterrr +1

Kom op Riedewald heeft toch niet de hardheid van een centrale verdediger, dacht dat we daar wel over uit waren....

01-07-2017 10:39

rene +21

zo n bedrag...tja dan moet je wel verkopen...

01-07-2017 10:07

Ajaxbrl +13833

Dagobert kan een 2e pakhuis gaan openen straks , helaas gaat de stilstand aan prijzen pakken gewoon weer door dit seizoen let maar op. UITVERKOOP EN ER LEKKER NIKS VOOR TERUG HALEN

01-07-2017 10:04

RusselWestbrook +21

Ik koop idd ook regelmatig shit voor 45 miljoen in de uitverkoop.

01-07-2017 10:11

Ajaxbrl +13833

sorry ik bedoel leegverkoop ;)

01-07-2017 11:52

AFCAsphere +9

Als Inter écht niet af te schudden is, dan moet Marc het bedrag proberen op te schroeven naar €60 miljoen. Vervolgens als de bliksem een waardige vervanger vinden.

Toch zie ik het liefst dat we alle offers weigeren en de selectie intact proberen te houden.

01-07-2017 10:04

Ajaxbrl +13833

Wie gaan we halen dan? geen enkele verdediger die een beetje kan ballen komt voor een schamele 1miljoen naar mokum

01-07-2017 10:05

FlyingDutchMan +17316

Breuer heeft net een jaar verlengt helaas..

01-07-2017 11:54

NouridolbergNeres34 +1910

Sanchez kwam toch ook voor 1 miljoen of minder hier ballen... En voorlopig is hij hier nog misschien wil hij zelf helemaal niet naar Inter dan houdt het verhaal ook op.

01-07-2017 12:04

Rsv +1

Die gaat wel

01-07-2017 09:57
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.