Bijlow ziet transfer naar Ajax niet voor zich: 'Ik denk dat ik onterfd word'

door Jesse ter Haar 105

Bron Helden

Bijlow ziet transfer naar Ajax niet voor zich: 'Ik denk dat ik onterfd word'

door Jesse ter Haar 105

Bron Helden

Laatst geüpdatet

Justin Bijlow ziet zichzelf de overstap van Feyenoord naar Ajax niet maken. Steven Berghuis deed het in de afgelopen zomer, terwijl Arne Slot meermaals werd gevraagd naar een toekomst als trainer van Ajax. Wat de keuzes van anderen ook mogen zijn, de keeper weet dat een transfer naar Amsterdam voor hem lastig is.

In gesprek met het magazine Helden komt Bijlow met een anekdote die de rivaliteit tussen beide clubs omvat. 'Bij een jeugdwedstrijd van mijn broer zei een oud-Ajax-trainer tegen hem: "Misschien is Justin wel wat voor ons." Mijn broer antwoordde: "nou, dat denk ik niet. Hij wil overal spelen, behalve bij jullie."'

De goalie is zelf niet alleen een Feyenoord-fan, ook zijn naasten zouden niet blij zijn met Ajax als diens werkgever. 'Mijn hele familie en vriendengroep is Feyenoord-fan. Ik denk dat ik onterfd word als ik ooit de overstap naar Ajax maak en dan ook heel wat vrienden kwijtraak.'

Bijlow timmert gedurende de afgelopen jaren flink aan de weg. Met Feyenoord staat hij liefst elf punten achter op Ajax, maar hij ontwikkelde zich al wel tot de eerste keeper van Oranje. Momenteel is de keeper - en dat is niet voor het eerst in zijn carrière - echter geblesseerd.

De gevoelige overstap van Feyenoord naar Ajax

Zijn trainer, Slot, werd in de afgelopen tijd meermaals gevraagd naar een eventuele toekomst bij Ajax. Erik ten Hag lijkt in de komende zomer immers naar Manchester United te verkassen. De Feyenoord-trainer wuifde het weg, maar gooide de deur nooit volledig dicht. Voor de midweekse verplichtingen van Feyenoord sprak hij: 'Ik heb al heel vaak gezegd dat ik me er geen enkele voorstelling van kan maken. Hoeveel duidelijker moet ik zijn?'

Lees meer over:
Plaats reactie

TD-Ajacied +3731

Bijlow is gewoon niet goed genoeg voor ons. Hij is alleen maar omhoog gepraat door de feyenoord media zoals VI en NOS Studio sport

19-04-2022 09:42

AjaxBigStars +995

Ben jij die man van glas?? Score voor de bühne Justin?

19-04-2022 08:55

Snellejapie +11401

Ah, de stakker van de voetballerij heeft weer wat te melden. Sorry Bijlowtje maar aan jou denken we alleen als we iemand nodig hebben om de vogelkak van de zonnepanelen te likken. En als we genoeg bieden kom jij, precies zoals het hoort, op je knietjes naar de arena.

19-04-2022 08:33

Michael 1974 +21985

Mooi opgelost bijlow, je bent ook niet welkom. Feijenoorder in hart en nieren, prima, lekker daar in de schaduw vd eredivisie ballen (of niet als geblesseerd)

19-04-2022 07:00

brullie +7035

Ach die erfenis heb je helemaal niet meer nodig als je bij Ajax speelt, verdien je dik stuk meer....

19-04-2022 06:59

Mijnclub33x +9860

Bijlow is een gemiddelde keeper, heeft niets extra's. Niet doen dus. Haal Unnerstall van Twente of Jasper Sillissen terug.

19-04-2022 05:57

Ferd +38482

Lekkere familie en vrienden heb je dan dat ze je geen topcarriere gunnen

19-04-2022 05:29

B.dykstra +115

Gelukkig hij komt niet,man die Bijlow hebben ze het elftal ingepraat
Middelmatige keeper

19-04-2022 01:21

TontoKarnaggel +42509

Deze jongen raakt geblesserd aan zijn haarvaten bij iets teveel zijwind, komt bij dat ik het helemaal niet zo'n bijzondere keeper vind, denk serieus dat hij vooral zo gehyped wordt omdat hij bij feyenoord zit en de media dat nu eenmaal een erg grote pro lijkt te vinden....

18-04-2022 22:47

BokkieBokstra +11312

Is dit nieuws? Is het aan de orde? Eerst maar eens herstellen en weer goed gaan keepen en niet om de haverklap geblesseerd raken. Dan kan je pas nadenken over een transfer.

18-04-2022 22:26

SPLNDD +1411

Wat is het toch ook een simpel volkje

18-04-2022 22:18

hetje +2171

waarom überhaupt fie vraag stellen, het slaat werkelijk nergens op

18-04-2022 22:15

Tov +1775

Begrijp t niet helemaal, er was toch absoluut geen sprake van interesse van de Ajax kant.

18-04-2022 20:33

411 +2879

bij iedere belangrijke wedstrijd geblesseerd. #faalangst
opzouten.. doei dag. tijd voor gorter

18-04-2022 20:27

Opperhoofd +12581

Waarom zou je deze standaard geblesseerde keeper willen ?

Het zo ongelofelijk slecht gesteld met het keepers gilde in Nederland……

18-04-2022 20:23

RFHK +12888

Oprotten

18-04-2022 20:22

3*stars*3 +23430

De haat voor Ajax, is groter dan liefde voor Fey.

Zag je na gister ook weer.
Vooral blijven juichen voor de club, die jullie de ergste vernedering gaf en jaar later Wijnaldum wegpikt.
Niets tegen de club Fey maar door die fans gun ik de club helemaal niks.
Hopelijk gooit Milik, hun seizoen op slot.

18-04-2022 20:22

AFCACruijff14 +161449

Justin Bieber, ehm Bijlow heeft dit nou al tig keer als verhaal in de media verteld. Hij wil en mag niet naar Ajax, nou poe poe. Erg zeg. In de havenhuisjes zullen ze dit vast allemaal met een nat slipje lezen maar mij boeit het geen fuck. We gaan weer lekker verder, Ajax op weg naar de zoveelste titel en Justin op weg naar een nieuw seizoen zonder prijzen.

18-04-2022 20:19

nummer14 +4969

Als Ajax hem een jaarsalaris aanbied van 5 miljoen euro zit ie vanavond nog met het schuim op zijn smoel op de fiets naar de Arena. Maar dat terzijde want ik hoef hem ook nooit in een ajax shirt te zien

18-04-2022 20:18

Amp +37644

Zo zo, is dit nog steeds niet uitgemolken? Die gast is nog blessuregevoeliger dan mazraoui. Wat moet je daar sowieso mee, een keeper die om de haverklap geblesseerd is. Laat m lekker daar stoer doen in dat ondergezeken kuipje, fits best

18-04-2022 20:16

TontoKarnaggel +42509

Wat is het toch een enorme stoere bink onze justin. Misschien moet hij deze mening ook nog eens een 478e keer delen met iedereen, dan vinden zijn coole feyenoord gabbers hem vast nog een stuk stoerder.....

18-04-2022 20:05

AFCACruijff14 +161449

Ik zou het trouwens hilarisch vinden als Ajax een officieel bod op hem doet met fors salaris en het vooruitzicht om CL te spelen. Benieuwd of die principes van hem dan nog zo stevig zijn. Zoals Alderweireld ooit al zei....iets met een fiets.

18-04-2022 20:20

TontoKarnaggel +42509

Doe maar niet, het zelfde geld zegt hij ja en dan zit je ermee....

18-04-2022 20:26

AFCACruijff14 +161449

Laten we hem elke wedstrijd de warming up doen voor de F-Side.

18-04-2022 20:28

Ferd +38482

Je kan hem een voorstel doen en dan met onderhandelingen plots met een extra eis komen waardoor het afketst

19-04-2022 05:30

Rasmussen +25823

Alle feyenoorders roepen eens in de 3 maanden dat ze niet naar Ajax gaan. Andersom wordt die vraag nooit gesteld omdat een overstap naar hen een zware degradatie is.

18-04-2022 20:01

Elayais +5069

mooi, zo goed vind ik hem ook helemaal niet

18-04-2022 19:40

Qifesh +24917

Doe dan maar nog een jaartje Stekelenburg en pasveer.. desnoods om en om een wedstrijd.. dat kunnen ze vast nog wel aan zelfs op die leeftijd..

18-04-2022 19:24

vakMforever +294

Nou, ik heb nieuws voor je Justin! Blijf lekker bij die incest bende en weet je zeker dat jouw vader je echte vader is?

18-04-2022 19:11

kees29 +529

Is altijd geblesseerd en ook geen grootse keeper.

18-04-2022 19:11

Asociaal +2790

Persoonlijk hoeft hij van mij ook niet naar Ajax. Maar als hij vanwege een overstap naar Ajax vrienden kwijt gaat raken, zijn dat gewoon geen vrienden... En als je vanwege een overstap naar Ajax ook nog onterfd word...? De gezegde "Soms is je familie je grootste vijand" klopt dan in dit geval wel.

18-04-2022 19:07

3*stars*3 +23430

Kakkerlakken blijven vaak hangen in tienerjaren gedrag.
Ik kan nog steeds niet begrijpen dat volwassen mannen met “k” schelden maar in Rotterdam en Den Haag is het normaal ofzo…

Al vond ik altijd dat die 2 uit zelfde hout zijn gesneden.

18-04-2022 20:26

Ferd +38482

ik durf te wedden dat hij in 1 maand bij Ajax meer zou verdienen dan hij kan erven van z'n pauperfamilie

19-04-2022 05:31

Robertini +39228

Tja, dat zei Klaiber ook... Totdat Ajax op de deur klopt wil niemand naar Ajax, maar als Ajax dan toch komt, willen ze allemaal maar wat graag.

Dat gezegd, ik ben niet overtuigd van Bijlow, zie hem dus liever niet komen.

18-04-2022 19:03

Brian.L +641

Als je genoeg overmaakt op zijn rekening, komt hij wel, zo zijn alle voetballers

18-04-2022 18:56

ddkoning +4501

hij roept dit wel erg vaak.

18-04-2022 18:49

KingJames23 +11435

Die vraag wordt hem wel heel vaak gesteld. Alle kranten blijven sensatie zoekers

18-04-2022 19:05

Harold +10572

Precies. En hij sluit het niet uit. Hij gebruikt vage termen als: zou het niet zo snel doen; geen gemakkelijke keuze ect. Waarom zegt hij niet dat die stap voor hem uitgesloten is?

18-04-2022 19:08

Indy073 +8967

Wat een kortzichtig dom volk is het ook. Ik heb ook vrienden die bij jong-psv hebben gespeeld bijvoorbeeld, lekker boeie. Lekker de popi jopi uithangen justin, blijf dan maar meteen lekker daar

18-04-2022 18:35

Michael 1974 +21985

Ik heb altijd gewoon medelijden met vrienden die voor die clubs zijn of er gespeeld hebben. En dan help je ze hier mentaal doorheen 😁

19-04-2022 07:03

AmsterdamZuidRivierenbuurt +25382

Een keeper die bij het eerste schot op doel geblesseerd raakt moet je niet willen hebben. Bovendien is een kakkerlak meer dan genoeg.

18-04-2022 18:22

Josey Wales +11667

Zorg eerst nou maar dat je een half seizoen niet geblesseerd raakt, we hebben hier al genoeg geblesseerde keepers.Nogal gehyped mannetje door hun huiszender espn.

18-04-2022 18:18

mgtow +22318

Mannetje komt als een hersenloze kakkerlak uit z'n doel gerend iedere keer. Nee blijf maar lekker in Rottedarm.

18-04-2022 18:16

Juichtoon +32512

Dan heb je die erfenis niet meer nodig Justin ..

18-04-2022 17:59

Altijdindestraat +40078

Moeten hem ook niet

18-04-2022 17:53

mvdk +43985 moderator

Nou dat is wat mij betreft ook gewoon zoals het hoort. Je club trouw blijven. Wij vonden het ook vervelend toen Vermeer naar Feyenoord ging en andersom was het voor Feyenoorders vervelend dat Berghuis naar Ajax ging. Uiteraard, het moet kunnen, maar het laat niet echt zien dat je om de club geeft. Een Berghuis speelt alleen voor ons omdat het hem sportief en financieel beter uitkomt. Als Ajax niet was gekomen had hij gerust naar PSV gestapt. Maargoed, dat is de realiteit... de meeste voetballers denken niet zoals supporters, maar puur zakelijk. Voor hun carrière snap ik het opzich, maar naar de rivaal stappen zorgt toch ook wel voor een deuk.

18-04-2022 17:53

Ajaxadam1 +31667

Precies. Zou die trouwheid heel graag meer willen zien. Je hoeft niet door te slaan, maar in ieder geval respecr naar de fans toe van de club die je vertegenwoordigd, dat toonden Vermeer en Berghuis niet. Als je dan nog zulke clubkinderen die echt van de club houden als Blind, Bijlow en Gakpo hebt kan je daar alleen maar trots op zijn. Ik zou heel trots zijn als een Ajax speler ook een keet zoiets zegt.

Ik denk oprecht dat elke speler behalve blind en tadic de stap naar feyenoord of psv kunnen maken als dat hun beter uitkomt. Qua basisplek en salaris.

18-04-2022 17:55

mvdk +43985 moderator

Klaassen ook niet. Die zie ik ook als hondstrouw.

18-04-2022 18:08

Indy073 +8967

Ik vond het anders hilarisch dat viergever naar psv ging bijvoorbeeld.

18-04-2022 18:36

Robertini +39228

haha, onze eeuwige tweede.

18-04-2022 19:15

AFCACruijff14 +161449

Volgend jaar zelfs de eeuwige tweede Bundesliga voor Nick.

18-04-2022 20:21

mvdk +43985 moderator

Mja, PSV is beter dan Feyenoord, maar ze zijn wel een beetje het derde wiel aan de wagen. Ajax en Feyenoord staat qua rivaliteit in mijn ogen ver boven de rivaliteit tussen Ajax/Feyenoord en PSV. Op de topspelers na zie ik een stap naar PSV dan ook als minder gevoelig dan een stap naar Feyenoord (en andersom).

18-04-2022 21:53

AFCAMM +11342

Tuurlijk, maar het gaat natuurlijk niet om de gemiddelde supporter hier, maar om familie en vrienden. Is toch net iets anders, vind je niet? Je zou je daar als vader toch gewoon overheen moeten zetten als het voor je zoon een goede stap zou zijn voor zijn loopbaan.
Beetje jennen, prima. Maar om je tegen je zoon te gedragen als een doorgesnoven supporter gaat een beetje ver. Lijkt me een veilige aanname dat die pop van Vermeer ook niet door zijn familie werd opgehangen.

18-04-2022 19:41

mvdk +43985 moderator

Ik bedoelde ook meer in het algemeen. Dat het fijn zou zijn als spelers niet zomaar naar de rivaal stappen. Die vader van Bijlow is een idioot en daar lopen er helaas veel meer van rond. Dat is natuurlijk geen goed voorbeeld voor anderen.

18-04-2022 21:41

AFCAMM +11342

Nee, oké. Dan ben ik het er op zich mee eens.

18-04-2022 22:50

Ferd +38482

ik had er geen probleem mee dat de middelmatige Vermeer naar Feyenoord ging.

19-04-2022 05:31

Ajaxadam1 +31667

Maar hij zegt geen nee... als Ajax belt kom hij op de fiets!

18-04-2022 17:52

31xAjax +7917

Als je vrienden kwijtraakt als je je sportief en financieel kunt verbeteren kun je je afvragen wat zo'n vriendschap dan waard is....

18-04-2022 17:45

Juichtoon +32512

Ik geef je een like. ;-). Moet niet veel gekker worden zeg ..

18-04-2022 18:03

31xAjax +7917

Haal die aub weer weg, ik hoef geen likes en zeker niet van Calimero's die ook nog eens mij bij anderen in een slecht daglicht willen plaatsen met verkeerde informatie....

18-04-2022 18:06

Juichtoon +32512

Uh ik doe wat ik doe. Je hebt jezelf in een kwaad daglicht gesteld door mij structureel en aanhoudend Calimero te noemen en mij maandenlang te vergelijken met Willem Engel.
Op vragen van mij reageer je bij herhaling niet waarmee de discussie smoort.
Mij met argumenten aanpakken is prima, mij langdurig vergelijken met 's lands grootste opruier is dit niet.
Daarom twijfel ik zeer zeker aan je oprechtheid hier.
Dus wie de bal kaatst...

18-04-2022 18:11

31xAjax +7917

Nu doe je het weer. Ik heb je 3 hooguit 4x met Willem Engel vergeleken, dat heb je zelf afgedwongen. Niet maanden lang. Calimero heb ik je heel vaak genoemd omdat je gedrag hier nou eenmaal veel overeenkomsten vertoont met het kleine kuiken. En ik heb nooit beweerd dat JC en LvG geen echte Ajacieden zijn en daarom hoef ik mij toch ook niet te verweren tegen jouw insinuaties waarbij jij citaten van mij uit hun verband trekt....

18-04-2022 18:20

MichelBoerebach +29181

@ Juichtoon: ...kan hem terug verwachten?
Lekker laten gaan, Juichtoon. Ze kunnen beter van je lullen dan van je vreten, want dat laatste kost geld. (-:

18-04-2022 18:31

Juichtoon +32512

Je hebt mij langdurig daarmee vergeleken. Hooguit 3-4 x met Willem E.? En dat vind je allemaal normaal? En ik heb het verdiend??
Besef je wel wat je nu schrijft? Ik heb niks verdiend. Ik schrijf hier in keurig Nederlands, vloek niet, tier niet, beargumenteer alles. Ga in discussie als het moet
Maar jij pakt mij als persoon aan, niet m'n argumenten en dat neem ik je kwalijk. Jij denkr dat je maar alles kan zeggen tegen anderen want jij bent degene die oordeelt. Pff.
Echt geen spoor van schaamte bij je...Ik heb het verdiend.

18-04-2022 18:31

Juichtoon +32512

@MichelBoerebach
Is gewoon heel minderwaardig wat 31xAjax doet. Heb er geen andere woorden voor.
Hij vindt het heel normaal.dat hij mij maar 3-4 x hier met Willem Engel heeft vergeleken.
Hij reageerde aanhoudend met 'Ben jij dit Willem E? Echt heel grappig ..met natuurlijk geen enkel argument..
In plaats van dat hij zich dan schaamt heb ik het ook nog verdiend/afgedwongen. Ik heb er gewoon geen woorden voor...
Met dezelfde argumentatie slaan hordes mannen hun vrouw ...
En dan plaats ik hem in een verkeerd daglicht bij anderen. Totale gaslight dit. Word hier echt heel chagrijnig van.
Verder heb je natuurlijk gelijk...:-).

18-04-2022 18:43

MichelBoerebach +29181

Ik neem aan dat die opmerking ook 'met een knipoog' bedoeld was.

18-04-2022 18:28

Juan62 +46180

Zoals Steven B eerder melde het maakt ook uit waar je geboren bent
En waar het dan nog eigenlijk om gaat is wat een speler zelf wil,
en niet om wat een groep tokkie supporters roept

18-04-2022 17:43

trodat4030 +96663

Ik weet nog dat ik eens op Varkenoord was voor een wedstrijd van de lichting van Appie, Donny, Cerny en co tegen Feyenoord. Nou ben ik bekend met vele ouders van die lichting en ik stond na afloop wat te babbelen met vader van Bladeren, vader van de Beek en vader Schuurman (vader van Feyenoordspeler Jari Schuurman, zoals je kan vermoeden is pa Schuurman geen Feyenoorder ;-)). Kwam pa Bijlow erbij staan. Ik wilde me netjes voorstellen, maar dat weigerde hij pertinent. 'Het liefste zou ik je voor je Amsterdamse teringbek slaan en het terrein aftrappen, maar dat is misschien schadelijk voor de carriere van mn zoon, dus ik laat het maar, maar jou een hand geven weiger ik!'.

Ik kan me Justins terughoudendheid wel voorstellen. Ik denk dat hij blij mag zijn als het enkel bij onterven zou blijven, ik denk dat zn vader hem vermoord...

18-04-2022 17:42

Noxin +15496

Wat een triest figuur, die vader. Helaas is hij niet de enige volwassen kerel die als een kleuter reageert op alles wat Ajax is.

18-04-2022 17:49

Sluk +2591

Wonderlijk dat dat soort mensen bestaan. Dan neem je het voetbal toch allemaal iets te serieus. Ik kan stront chagrijnig van een nederlaag van Ajax worden, maar ik heb nooit de neiging gehad om iemand op z'n bek te slaan vanwege z'n clubvoorkeur.

18-04-2022 17:52

trodat4030 +96663

T is ook niet mijn ding, maar ik ben me er wel van bewust dat ze bestaan, en in grote getale ook nog. Maar met een ouder van een speler heb ik nimmer iets dergelijks meegemaakt, ook niet van ouders van tegenstanders. Doorgaans gaat dat er altijd wel vrij vriendschappelijk aan toe.

18-04-2022 18:10

Sluk +2591

Ja je zit toch juist een beetje in hetzelfde schuitje met je kind die een prof carrière in het verschiet heeft.

18-04-2022 18:45

In Bassey we trust +15361

Ook geen pisvee fan ?

19-04-2022 14:36

Ajaxadam1 +31667

Haha die zijn dus echt next level. Hoe wist vader Bijlow dat jij Ajacied bent?

18-04-2022 18:04

trodat4030 +96663

Ik denk dat mn accent me verraden heeft XD

18-04-2022 18:18

mgtow +22318

Er lopen meer tbs'ers buiten dan er binnen zitten.

18-04-2022 18:13

ram +7283

Wauw... wat een superTokkie.

18-04-2022 18:39

ram +7283

Waar slaat dit op?

18-04-2022 19:20

NeeI +107740

Ja, ik ken t. Ben een geboren en getogen Rotterdammer, en helaas is dit geen uitzondering maar regel. De afgunst en jaloezie, of noem t haat, zit zo verschrikkelijk diep. Ik ben bijna 25 jaar geleden als jochie eens op mijn gezicht geslagen door een volwassen vent, tijdens het voetballen in Ajax-shirt. En gelukkig kom ik van West en niet uit Zuid. Want de sfeer die daar hangt is echt ongezond.

18-04-2022 18:49

trodat4030 +96663

Ja, je moet een beetje slim zijn haha. Ik heb de eerste keer dat ik naar Varkenoord ging zelfs de sticker die op de kentekenhouder zat verwijderd. Daar stond namelijk een Amsterdams autobedrijf op en ik wilde hem wel intact terugvinden haha!

18-04-2022 19:03

davy14 +1701

Zal het ook komen omdat ze toen ongelofelijk vernederd werden? Kan me de oeh's en aah's nog herinneren toen Appie ze constant dolde die wedstrijd. Was ook de wedstrijd dat Leyder ernstig geblesseerd raakte, of was het niet die Feyenoord-Ajax op Varkenoord?

18-04-2022 18:51

trodat4030 +96663

Het zou zomaar kunnen dat dat dezelfde wedstrijd was ja, maar heel zeker ben ik er niet van. Wel goed mogelijk dat dat een afstraffing was geweest, die ploeg hield wel vaker huis tegen hen..

18-04-2022 19:01

Cruijffthebest +13410

Heel erg zielig figuur die vader, geen fatsoen en geen hersencellen, geen normen en waarden, tja een echte Feyenoorder dat wel.

18-04-2022 18:58

Robertini +39228

Dan is die vader echt een droeftoeter, jeetje, dat er zulke mensen nog bestaan. Hoe reageerde je?

18-04-2022 19:15

trodat4030 +96663

Verbouwereerd met name. Gelukkig kwam hij alleen wat vragen aan pa Schuurman en liep vervolgens weer weg.

18-04-2022 20:02

Robertini +39228

Logisch! Ik zou ook niet weten wat ik moet zeggen dan.

18-04-2022 22:05

Nr.10 +111100

@trodat, voor een volwassen man die zich zo gedraagt kan ik echt geen respect opbrengen. Als je een tiener bent, okay. Maar als volwassen man heb je dan tijd genoeg gehad om met wat beters te komen.

18-04-2022 23:12

Ferd +38482

ik zou geantwoord hebben "kom er dan ook niet bijstaan eikel"

19-04-2022 05:33

Ajacied1995 +10789

Wij willen jou niet eens

18-04-2022 17:23

NeeI +107740

Bijlow komt uit een tokkie-familie. Buiten dit, is slechts een bijzaak, kun je niet op hem bouwen. Meneer Suikerklontje is vaker geblesseerd dan Mazraoui. En dat als keeper.

18-04-2022 17:20

trodat4030 +96663

Idd, mijn anekdote hierboven sluit daar dan ook perfect op aan..

18-04-2022 17:43

AFCA-pride +17350

Heel veel supporters worden ineens tokkies als het met hun Feyenoord te maken heeft. Is dan amper nog een normaal gesprek mee te voeren. Is ook altijd “neuzen”, hunnie, 020, of iets dergelijks, triest.

18-04-2022 18:11

PH2BOT +40287

Door je zelf aan Ajax te linken kom je meteen in het nieuws. Wat zouden wij in hemelsnaam met Bijlow moeten dan?

18-04-2022 17:17

gi0vanni +7226

Vrienden die je verlaten door je club keuze zijn geen echte vrienden en een familie die je onterft door je clubkeuze zijn ook geen echte familie. Want voetbal is belangrijk maar familie en vrienden horen daar boven te staan. En in het algemeen is niet iedereen een kloon van elkaar en elkaar laten vallen door een afwijkende keuze die niet eens van levensbelang is is triest.

18-04-2022 17:15

Suk Hyun-Jun +6279

Denk dat velen dat in Rotterdam-Zuid niet zullen begrijpen...

18-04-2022 17:19

AFCAMM +11342

Echt hè.. als je je als familielid door zoiets laat leiden spoor je echt niet. Dan moet je meteen hulp zoeken.

18-04-2022 17:31

Sluk +2591

Voetbal is de belangrijkste BIJZAAK. Met de nadruk dus op bijzaak 😉 Ik weet er geen boterham met of minder om, het heeft alleen invloed op m'n humeur.

18-04-2022 17:55

AN34. +4961

Beetje zelfde situatie als gapko ook een goede speler. Alleen beide kind van de club.

18-04-2022 17:13

PH2BOT +40287

Gakpo kunnen wij niet betalen want heeft net contract verlengd. Zou bv Gravenberch een voorbeeld aan kunnen nemen.

18-04-2022 17:18

AN34. +4961

Klopt die gund ze club een mooi bedrag. Maar denk al was ie te betalen dat ie die stap niet zou maken is een echte psver

18-04-2022 17:20

In Bassey we trust +15361

We hoeven je hier ook niet.. kakkerlak..

18-04-2022 17:11

AjaxDordt +14042

Nieuwtje voor jou tokkie, we hoeven jou hier ook niet!

18-04-2022 17:07

Gooseman +11884

Ik zou een overstap naar fr12 overwegen als ik jou was. Een echte eersteklas tokkie reactie.

18-04-2022 17:20

Noxin +15496

Ik ben het wel met 'm eens, hoor. De familie Bijlow zit vol tokkies en qua kwaliteiten hoeft hij ook niet naar Ajax te komen. Bijlow heeft Feyenoord dit seizoen al meerdere keren punten gekost.

18-04-2022 17:51
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.