Ajax werd gewaarschuwd voor Mislintat: 'Hendriks heeft dit gedaan'

door Jesse ter Haar 416

Bron KieftJansenEgmondGijp

Ajax werd gewaarschuwd voor Mislintat: 'Hendriks heeft dit gedaan'

door Jesse ter Haar 416

Bron KieftJansenEgmondGijp

Laatst geüpdatet

Ajax is meermaals gewaarschuwd voor Sven Mislintat, zo geeft Rob Jansen nog maar eens aan. In de voetbalpodcast KieftJansenEgmondGijp gaat de zaakwaarnemer in op de komst van de Duitser naar Ajax en schetst hij de gevolgen van het werk van Mislintat.

'Ze zijn voor Mislintat gewaarschuwd. Uit vele hoeken, waaronder ik', schetst de agent van onder meer John Heitinga, die dit seizoen op initiatief van Mislintat niet door mocht gaan als trainer van het eerste elftal van Ajax. Niet alleen vanuit de hoek van de zaakwaarnemer, maar ook VfB Stuttgart zou Ajax hebben gewaarschuwd. 'Er werd gezegd: doe dit niet. Het wordt een drama. Het verhaal klopt niet.'

'Ik heb me destijds in hem verdiept en gecheckt of het klopte wat men zei', gaat hij verder. 'Hij is aangenomen door Maurits Hendriks. Puur op zijn verhaal, presentatie - Mislintat kan goed praten - en zijn data over spelers. Hendriks heeft dit gedaan. En die Raad van Commissarissen... Wat ik eerder al zei: wisten die mensen veel. Ja, blijkbaar weten ze niet veel. Die hebben dat laten lopen.'

Als voetbalcommissaris was Jan van Halst mogelijk de man om de crisissituatie voor te zijn, maar ook hij slaagde er niet in het werk van Mislintat op tijd goed te beoordelen. 'Jan van Halst kwam binnen. Die zat tussen twee werelden (de RvC en de directie, red.) in en die heeft dat laten gaan en kon het ook niet beoordelen. Die is mee gaan lopen in de euforie, dus die gaat ook weg dadelijk.'

Historisch slechte periode voor Ajax

'Wat hier is gebeurd op technisch gebied is in de geschiedenis van het Nederlandse voetbal nog nooit gebeurd', zo veel weet Jansen inmiddels wel zeker. 'Zoveel slechte beslissingen met zoveel grote consequenties voor een topclub... Ik denk dat dit in de Nederlandse geschiedenisboeken niet voorkomt, in het buitenland ook niet gauw.'

Lees meer over:
Plaats reactie

Craain +4953

Valt wel op dat bijna (media en analyse) niemand het over vd Sar heeft. Hij was toch eindverantwoordelijk voor alles. Ook heeft hij diepgaande gesprek gehad met Mislintat. Lekker om anderen aan te wijzen zoals G Hamstra. Alle personen met Ajax DNA worden goed beschermd, zoals Overnars, Huntelaar, etc.

Ik kijk alleen naar de feiten.

Oa: https://www.fcupdate.nl/voetbalnieuws/2023/04/van-der-sar-legt-uit-waarom-mislintat-opvolger-overmars-is

01-12-2023 22:50

komopajax777 +13144

Rob Jansen is echt een rancuneuze engnek!

13-10-2023 13:05

Joko +5063

Ach ja achteraf kijk je een paard in zijn reet.

13-10-2023 10:02

Gewoon Gijs +18319

'Mislintat zal hierna een betere TD zijn dan toen hij begon bij Ajax'

13-10-2023 07:11

Ferd +38311

Jansen 'vergeet' voor het gemak even dat zijn client Van der Sar voor de aanstelling van Alex Kroes als TD ging liggen. Jansen 'vergeet' voor het gemak even dat zijn client Van der Sar akkoord ging met het aanstellen van Mislintat.

13-10-2023 04:18

debetweter +10061

Lekker vingerwijzen, zowel jij als Jansen. Ik vind dat niet heel chique. Waarom heeft Hendriks dit toch gedaan? Waarom kon niemand hem tegenhouden, zelfde geldt voor Sar. Daarnaast kan je wel een verkeerde afweging maken en zijn een meerdere factoren die een rol spelen bij die overweging. Last but not least, Kroes had het dus sowieso goed gedaan? Succes wordt niet gegarandeerd met de aanstelling van Kroes als TD of AD. Met je verwijten (die niet 360 graden van het verhaal vertellen) doet jij mij denken alsof je nu al zeker weet dat Kroes ons succes gaat brengen. Dat valt nog te zien, je bent erg opportunistisch en ik hoop dat je gelijk hebt, maar misschien moet je je verwachtingen wat bijstellen, temmen.

13-10-2023 08:28

Ferd +38311

Ik dien Jansen van repliek en toon de boterberg op zijn hoofd aan.

Hendriks heeft Mislintat niet aangesteld, Hendriks had daar namelijk de mandaat niet voor. Van der Sar als AD wel. Jansen veegt gewoon het straatje van zijn client schoon.

Of Kroes een succes was geworden weten we niet, maar als Van der Sar de aanstelling van Kroes niet had tegengehouden dan is er 1 ding zeker: dan was Mislintat nooit in beeld gekomen bij Ajax. En Jansen geeft commentaar op de aanstelling van Mislintat, een aanstelling die mogelijk was dankzij zijn client Van der Sar. De aanstelling was mogelijk doordat de functie open was omdat Van der Sar Kroes blokkeerde, en de aanstelling werd daarna bevestigd door Van der Sar, die er toen ook voor kon gaan liggen maar het niet deed.

13-10-2023 10:02

debetweter +10061

Dus jij verwijt Van Der Sar zoals Jansen Hendriks verwijt. Top.

13-10-2023 10:27

Ferd +38311

Ik verwijt Jansen van boter op zijn hoofd. En hij verkoopt onzin in een podcast, dat weegt zwaarder dan wanneer ik zijn ‘vergeetachtigheid’ aankaart.

13-10-2023 13:54

El22salvador +614

Rob janssen is een van de mensen waar deze hele
Instorting van Ajax aan te danken is. Vieze zaakwaarnemers met veels te veel macht.

12-10-2023 22:33

Joko +5063

Het ligt aan iedereen behalve aan ajax toch?

13-10-2023 10:03

Koekie87 +20966

Toch wel bijzonder dat Rob Janssen het niet heeft over de handel en wandel van zijn client v.d. Sar die Schreuder aanstelde als hoofdtrainer, twee stagaires Huntelaar en Hamstra het transferbeleid liet uitstippelen. Er anderhalf jaar over deed om een opvolger te vinden voor Overmars die daarna na 3 maanden alweer is vertrokken, diezelfde v.d. Sar die Heitinga allerlei vage beloftes deed en zo kan ik nog wel even doorgaan.

12-10-2023 20:51

YRGI +32897

Oh hebben we deze engnek weer.

12-10-2023 20:21

Musica Merlo +8191

Is dat nog interessant om vuiligheid te spuiten over van der Sar die al niet meer bij Ajax werkzaam is? Dus who cares of van der Sar schuldig is? niet relevant. Laat Ajax eerst aan de top reorganiseren met nieuwe TD en aanstellen Kroes en ervaren trainer en Hendriks de deur uitsturen dat is het werk wat nu voor Ajax telt.

12-10-2023 19:39

Rockanje23 +36941

Het lijkt me juist van zeer groot belang dat er vastgesteld wordt of van der Sar verantwoordelijk en/of schuldig is aan de ineenstorting van Ajax. Niet voor ons, maar wel intern. Omdat er van geleerd kan worden waar het fout is gegaan zodat dat in de toekomst niet nog eens kan gebeuren. Is het bijvoorbeeld de persoon van der Sar die domweg verkeerde beslissingen heeft genomen of vloeit het voort uit de bevoegdheden van de functie Algemeen Directeur die bepaalde niet kan /mag doen of dat juist wel mag doen.
Het lijkt me vrij essentieel dat dat vastgesteld, en eerlijk gezegd denk ik dat dat al gebeurd is ook.

12-10-2023 20:23

debetweter +10061

O ja? Waarom Van Der Sar daarbij al direct verwijten aan het startpunt van je onderzoek? Waar en Waarom is het misgegaan? En hoe kunnen we dat in de toekomst voorkomen? Dat is allemaal prima. Maar ik denk dat we nu de brand moeten blussen.

Maar om op je vraagstelling in te gaan. In de tijd van Overmars en Sar hadden wel veel boefjes bij ajax, bv. Promes, Ihataren, Onana (doping) en Overmars zelf. Overmars documenteerde daarnaast niet, ik vraag me af hoeveel van hij uit de scoutingsverslagen haalde. Na zijn dickpick, zijn we volledig afgegleden. Laat dat nou net de druppel die te emmmer deed overlopen en ripple effect voor het slechte resultaat met het voetbal. Er ontstond rook, en bleek heel veel vuur te zijn, we staan al een tijdje in de fik. De crisis is al even gaande, dat doet heel veel op verschillende niveaus. Ook op niveaus die niet te managen waren door van der Sar, of een andere ad.

13-10-2023 08:37

Jelluhafca +3370

Een hockeyer die de lijnen uitzet bij ons aller Ajax met Jan van Halst als controle in de RVC en nu als uithangbord als AD. Deze heren hebben de club zo veel geld gekost en de club kapot gemaakt voor jaren. We zitten ook nog eens opgescheept met een Eerste divisie niveau trainer en staf..nog maar te zwijgen over het niveau van de spelers…niet te geloven wat een puinhoop man man!

12-10-2023 19:33

Koekie87 +20966

Waarom hoor ik je niet over v.d. Sar, Huntelaar, Hamstra die er voor meer dan 100 miljoen doorheen gejast hebben, wat te denken van Overmars die zich niet kon gedragen en waar het gezeik allemaal mee is begonnen.

12-10-2023 20:47

Jelluhafca +3370

Daar is de puinhoop mee begonnen 1000% eens!

12-10-2023 21:12

pafo +1131

Ha ha ha en MAURITS HENDRIKS krijgt een BONUS van 300.000euro
Wat een SOAP!!!!

Wanneer komt de docu/soap over de afgelopen maanden is vast en zeker een kanshebber voor de televizier ring!!!

12-10-2023 19:26

WeirdAJAX +12089

Eerder de cockring.
Was getekend, Marc Overdwars.

12-10-2023 19:28

mido1988 +4290

Huh serieus?

12-10-2023 19:43

Drukwerk1968 +7110

Jansen die over de rug van spelers en clubs verschrikkelijk veel geld heeft binnen geharkt en nu uit rancune zijn pijlen op ajax richt. Dat iemand deze man nog serieus neemt

12-10-2023 19:24

afct +8919

Bizar dat steijn mag blijven. Het is helaas mislukt pech gehad ga aub door met een tijdelijke trainer.
Dit kan niet en gaat enorme schade brengen.

12-10-2023 19:18

Patrick78 +51628

Ajax werd gewaarschuwd voor Mislintat….

En voor Steijn?

12-10-2023 19:18

Musica Merlo +8191

Wie heeft Steijn aangesteld? Juist ja.

12-10-2023 19:40

Patrick78 +51628

Van der Sar en die kut RVC

12-10-2023 20:19

Jp777 +8728

Ik vind dit zeer kwalijk, wat er mis is gegaan moet blijken. Maar Rob Janssen is een gewetenloze zaakwaarnemer die enkel en alleen geïnteresseerd is in geld, is zeer maar dan ook zeer onbetrouwbaar

12-10-2023 19:18

JanBiesbos +28965

Oh en hendriks is met project toekomst bezig en helemaal niet met deze sjit

12-10-2023 19:01

JanBiesbos +28965

WT een kwal die rob jansen hij zegt helemaal niks behalve dat hij naar buiten getrapt is door mislintat en dat de rvc hem de vrije hand heeft gegeven maar dat wisten we al. Ook de opdracht kwam van rvc/directie: salaris waterhoofd verkleinen (alle dure eruit) en jonge spelersgroep met potentie en ajax dna erin . Dat heeft hij gedaan maar is dat de schuld van mislintat of de rvc/directie? Waar was ineens de AD? Steijn was een fout … maar die mocht ie niet meer corrigeren

12-10-2023 18:59

NipeB +15786

Ja dit zegt Rob Jansen die vuistdik in Ajax zit al jarenlang. Bij de vorige directie, scouting, RvC, etc. Blijft maar doorgaan. Nu weer over Hendriks. Zal pas rusten als iedereen weer is vervangen door vriendjes. De nieuwe RvC bestaat helemaal uit vriendjes dus er gaan weer miljoenen naar Rob Jansen. Kraait dan verder geen haan naar.

12-10-2023 18:55

FelixGassenlicht +8934

En prins Maurits zit nog steeds op het pluche. Wegwezen, en neem Jantje mee.

12-10-2023 18:51

ST +23060

Denk dat Jansen niet geheel objectief is 😂

12-10-2023 18:50

JanBiesbos +28965

Precies hendriks is met project toekomst bezig en helemaal niet met deze sjit

12-10-2023 19:00

ReconditeNL +6480

Inmiddels scoort Mikautadze en hattrick binnen een tijdbestek van 15 minuten tijdens de eerste helft voor Georgië. Kan niet wachten tot Steijn oprot en al die aankopen eens een fatsoenlijke kans krijgen.

12-10-2023 18:49

JoeBlow +8157

Wel tegen Thailand, amigo. Maar de 5-0 lag er lekker in met buitenkantje rechts.

12-10-2023 19:52

Ajax412 +1324

Maurits Hendriks gaan Ajax niet verlaten, daar is ie veel te sluw voor. Op dit moment is het aan het gebeuren, hij overleefde de eerste golf kritiek rondom de Klassieker en nu zit ie weer veilig in zijn hol. Ben vooral klaar met hem en wat hij brengt, een hoop achterkamertjespolitiek en scheve gezichten.

12-10-2023 18:47

leeuw58 +1938

Weet de F-Side zijn adres?

12-10-2023 18:50

franco +2140

DIE zoeken we wel even op yeyeye

maar hij wacht gewopon op ontslag nog een keer 500K erbij en klaar weer

12-10-2023 19:32

mokum007 +6522

Daarom gasten die de fout begaan heeft, moeten hun biezem pakken en opzouten en Steijn ook oprotten

12-10-2023 18:33

donkerblauw +2822

Lekker man, de vingers wijzen naar anderen .....
Zijn we goed in. En al helemaal de pers

12-10-2023 18:20

Capocapo +12001

Mening van Eén zaakwaarnemer, hoe is dit de schuld van de pers? Moeten ze alleen meningen opschrijven die wij leuk vinden?

12-10-2023 18:26

Hans Verhagen +14052

En wie heeft Hendriks binnen gehaald? Mijn grote god wat een drama. Sar is niet voor niets er tussenuit geknepen. Maar dit is niet alleen in het voetbal wereldje een tendens. Ook bij de overheid kom je binnen als je een gladprater bent. Eenmaal binnen is garant wachtgeld.

12-10-2023 18:14

Jarikoning +7201

Vreselijk diep gezonken, schaam je diep

12-10-2023 18:00

Aspers73 +3188

Ondertussen spelen allerlei Eredivisie clubs oefenpartijen deze week...behalve Ajax. Zitten ze weer in Ibiza?

12-10-2023 17:53

4bier +31367

Psv (vanmorgen) en Feyenoord (gisteren) spelen oefenduels. Steijn is een stranbal aan het oppompen op Ibiza.

12-10-2023 17:51

GiiaAfca +9064

Steijn heeft t steeds over de mouwen opstropen, nu weet ik wat die daar mee bedoeld

12-10-2023 17:56

Hans Verhagen +14052

Als het klopt is het een schande.

12-10-2023 18:16

Capocapo +12001

Bron? Je dikke duim zeker?

12-10-2023 18:27

Diana KLaverweide +1761

Winterstop gauw aantal verkopen. Denk wel met verlies

12-10-2023 17:51

AJAX020ADAM +6913

Hendriks#Out

12-10-2023 17:51

Spielmacher +10681

AS: Waarom in godsnaam een stukje brengen waarin dat kattenbraaksel Rob Jansen de enige bron is? Zeg maar de zaakwaarnemer van Heitiga en vd Sar en de man die deze zomer voor een dichte deur stond wat betreft het innen van "fees" bij Ajax.

12-10-2023 17:46

franco +2140

12 aankopen 12 miskopen
wie van deze denken jullie dat met winst verkcoht hgaan worden???

12-10-2023 17:46

Stamhoofd +11513

Forbs, Sutalo, Tahirovic en Sosa zeker.
Vd boomen was gratis dus dat is helemaal makkelijk.

En ik denk dat je zelfs Medic nog met winst kunt verkopen.

Alleen Akpom en Mikautadze heb ik m’n twijfels over.

12-10-2023 18:33

franco +2140

stamhoofd jij mag van mij tech manager worden als j dit lukt
ik hoop t

12-10-2023 19:19

Stamhoofd +11513

Teken ik voor

13-10-2023 00:54

DrFootball +15141

'Wat hier is gebeurd op technisch gebied is in de geschiedenis van het Nederlandse voetbal nog nooit gebeurd', zo veel weet Jansen inmiddels wel zeker. 'Zoveel slechte beslissingen met zoveel grote consequenties voor een topclub... Ik denk dat dit in de Nederlandse geschiedenisboeken niet voorkomt, in het buitenland ook niet gauw.'

Ach beste Rob... kijk Feijenoord was een aantal jaar geleden het lachertje van de Eredivisie. Ze namens zelfs de beslissing om niet met een Jong elftal aan de KKD deel te nemen. Die zijn er ook weer bovenop gekomen. Ajax zal ook weer komen bovendrijven en dan kan jij je cliënten weer slijten.

12-10-2023 17:37

Diana KLaverweide +1761

Helemaal eng is die tweeling Vsn psv met hun domme grappen over standbeeld Sven. Hoop dat we gauw revanche nemen. Engnekken zijn het

12-10-2023 17:30

superajax +11377

Leven die 2 nou nog steeds?Zielige figuren.Als er al een standbeeld in Eindhoven moet komen is het wel van de grote baas van Jumbo met zijn zwarte centjes die aan pisvee worden geschonken.

12-10-2023 18:21

Brimily +140

Mistlintat heeft grote fouten gemaakt en ben blij dat hij weg is maar de rol van de Telegraaf is ook zeer kwalijk. Als je topscorer bent op het 2e nivo van Engeland of Frankrijk moet je kunnen voetballen. Echter ze zijn volledig afgebrand en hebben totaal geen vertrouwen meer. Ik had weleens willen zien als deze bij AZ hadden gespeeld, eerst lekker in de luwte. Verder heeft van der Sar komst Kroes en Bosz geblokkeerd, ook geen gelukkige keuze. Overmars heeft Brobbey, Mazzaroui en Onana transfervrij laten vertrekken, is ook 100 miljoen. Maar afijn , nu alle ballen maar op Louis, het gaat beter worden vanaf nu, ook omdat slechter niet kan.

12-10-2023 17:27

Juan62 +46111

Om de telegraaf de schuld te geven is te kort door de bocht.
Denk ook dat de meeste van onze selectie die krant niet lezen.
Verder weten we niet wat en wie bepaalde besluiten heeft genomen.
Behalve als men de info van diezelfde telegaaf gelooft

12-10-2023 17:32

Erwin2004 +934

What a story met z’n snorrie!

12-10-2023 17:22

JariHeijden +5590

Wat een onzin weer van Jansen. Mislintat is aangesteld door VdSar. Die bevoegdheid ligt bij de AD, niet bij Hendriks. Natuurlijk kan het zijn op aanraden van Hendriks, maar ik heb ook ergens gelezen dat dat helemaal niet zo was, dat Mislintat helemaal niet uit de koker van Hendriks kwam. Ook van iemand overigens die er net als Jansen niet bij was.

Stemmingmakerij als je het mij vraagt. Achteraf gelijk proberen te halen. Maar dat Heitinga niet door kon als hoofdtrainer van Ajax was weldegelijk terecht. Daar hoor ik Jansen natuurlijk niet over.

12-10-2023 17:07

franco +2140

dit geintje met RVC- Sven-Steijn kost de club effe 200MLn

toch ook knap van de heren...

12-10-2023 17:00

Koningtoto +59946

200 miljoen nog wel? We gaan ze gratis weg doen denk jij?

12-10-2023 17:31

franco +2140

geen champion league
verlis commercie door huidige prestaties
minder ontwikkeling van huidige spelers dus niet veel waard

ja dan kom je in de buurt van 200mln

12-10-2023 17:57

Juan62 +46111

Wie zag dit echt aankomen?
Hier waren er ook genoeg die in polonaise achter Sven aanliepen.
Iedere aankoop van hem was een godsgeschenk volgens sommige.

Het bewijst iig wel dat het een beetje dom is om één persoon de sleutels van de JC Arena te geven.

Wat ook duidelijk moet zijn is dat we kunnen blijven wijzen naar diegene die het niet goed hebben gedaan, of we leren ervan, trekken onze conclusies en gaan verder.

12-10-2023 16:53

Jarivanheumen +5684

Ze lopen nog achter hem aan. Sven heeft niks fouts gedaan volgens velen hier . Top aankopen

12-10-2023 16:57

AFCA_AJAX +451

Het enige argument wat ik daar tegenover zou zetten. Vraag me af wat een andere trainer met deze aankopen meer zou zetten.

Persoonlijk had ik voor 110 miljoen 3 sterkhouders gekocht met een repuatatie. 1 in elke linie! Dus types Tadic, Blind enz.

De rest had ik aangevuld met de talenten uit de jeugd en 2 uit Zuid-Amerika

12-10-2023 17:03

Juan62 +46111

Kan ook niet geloven dat ze zo slecht zijn als het lijkt.
Veel van deze aankopen zouden eerst in Jong Ajax spelen om aan Ajax te wennen.
Je kan niet verwachten van een lading nieuwe spelers, die nog nooit met elkaar samen gespeeld hebben, dat ze gelijk looplijnen cq het Ajaxspel spelen.

12-10-2023 17:29

HJC +7943

Ja als je bent opgelicht en je bent er zo in meegegaan dat je hem op een voetstuk hebt geplaatst is het tegen beter weten moeilijk om te bekennen dat je er volledig naast zat. Dat zie je vaak in sekten.

12-10-2023 17:31

Juan62 +46111

Svens Surfer Sekte

12-10-2023 17:42

franco +2140

hahaha HJC
Je hebt helemaal gelijk - daar gaat misschien jaren overheen voor de meeste hier - kunnen het niet verkroppen dat ze er zo naast zaten-

weer een deuk in zelfvertrouwen

die dachten met 12 onbekenden+ steijn middelmaat dat t een topjaar ging worden

12-10-2023 19:52

DeGodenzoon +376

Ja de zaakwaarnemer van Sar maar ook die van Heitinga. Vast een hele objectieve blik van deze man.

12-10-2023 16:28

Lavie +2259

De zaakwaarnemer van Edwin van der Sar kunnen we moeilijk serieus nemen. Het is zijn client die Ajax naar de klote heeft geholpen en niemand anders.

12-10-2023 16:15

Babangida83 +23819

Het enige wat we zeker weten dat het zijn client is geweest die Ajax naar de top gebracht heeft en echt het beste met Ajax voor had.

12-10-2023 16:27

Lavie +2259

Het beste met Ajax voor? Zijn ego was belangrijker dan Ajax. Anders was Peter Bosz trainer geweest van Ajax. Hij wilde technisch directeurtje spelen waardoor Alex Kroes niet al in 2022 naar Ajax kwam. Edwin van der Sar heeft een is hoofdverantwoordelijk voor de aanstelling van Mislintat, maar ook van Maurits Hendriks. We moeten heel blij zijn dat deze slapjanus niet meer bij Ajax zit.

12-10-2023 16:46

FrancescosRavioli +15099

Hij had het beste voor met de club, inderdaad. Maar we weten dat hij slecht is in het afhandelen van dossiers. Het waren voor hem veel te grote schoenen die hij jarenlang heeft gedragen.

Nouri, Keizer, Overmars, Bosz niet aanstellen 2e keer. Sven wel aanstellen. Schreuder niet ontslaan.
Aankoopbeleid bij een zaakwaarnemer neerleggen.

Van der Sar heeft ook nog eens 2 jaar van Kinsbergen naast zich gehad. Toen die stopte was het net zo drama. Kinsbergen en Overmars hebben alles verbloemd.

Ik wil wel eens weten of Edwin zn collega ooit heeft gevraagd in hoeverre hij dossiers en backups aan heeft gelegd

12-10-2023 16:47

Lavie +2259

Yup! We mogen heel blij zijn dat van der Sar is opgerot.

12-10-2023 16:50

artreyu10 +1246

Deze podcast is volgens mij opgenomen in een inrichting of iets dergelijks.
Jesus 4 oude zure mannen die nutteloze dingen zeggen.

12-10-2023 16:03

Henkjanklaas +20596

Ik heb bij die zaakwaarnemers en dus ook bij deze Jansen sterk het gevoel dat ze met meerdere ‘agenda’s’ werken al naar gelang wiens belang op een bepaald moment. Zo spreekt deze man niet over zijn cliënte vd Sar. Een van de schuldigen in dit koningsdrama.
Het lijkt er sterk op dat Jansen de aandacht wil afleiden van zijn kringetje…

12-10-2023 15:58

MidMid +5667

Jemig nu weten we het wel. Blik vooruit nu!

12-10-2023 15:52

MarcelvTol1971 +15287

Héndriks was er toch voor de bouw aan de Toekomst ?
Die is voorlopig iets minder rooskleurig ......

12-10-2023 15:51

Odysseus +14243

Ik vind het nog steeds jammer, dat Mislintat weg is. Reden is dat ik denk dat hij Ajax verder had kunnen innoveren en vernieuwen.

En voor alle tegenstanders die nu aankomen met het feit dat de aankopen nu niet renderen: het zegt me nog weinig, omdat de omstandigheden waaronder deze spelers worden ingebracht verre van ideaal zijn: een grotendeels nieuw elftal zonder leiders/sterkhouders die al langer bij Ajax spelen en een trainer die èn geen speelwijze/tactisch plan heeft/kan overbrengen en met zijn uitlatingen en acties al het zelfvertrouwen en plezier eruit haalt.

Ik weet niet hoe goed de aankopen zullen zijn. Feit blijft wel dat hij bij tenminste 2 clubs heeft laten zien toppers in een vroeg stadium te kunnen herkennen. Daarin heeft hij een trackrecord. Steijn heeft geen trackrecord spelers beter te kunnen maken op een niveau dat Ajax nastreeft.

Vind ik dan dat Mislintat geen fouten heeft gemaakt/dingen anders had moeten aanpakken? Zeker niet. Hij had 2 extra spelers in de as moeten halen die direct sterkhouder hadden kunnen zijn en daarvoor de reputatie hebben. Hij had Steijn niet moeten aantrekken of in zijn maag moeten laten splitsen. Hij had moeten opletten op de mogelijkheid van de schijn van belangenverstrengeling. En hij had meer samen met een aantal anderen moeten optrekken, anders graag je je eigen graf zonder backing in de politieke arena van Ajax.

12-10-2023 15:46

DeWijsneus +25641

Vind het vervelend om te zeggen omdat hij zo ziek raakte, maar Sar heeft onze club tot de afgrond gebracht. En daar hoor ik Haagse Robbie niet over.

12-10-2023 15:45

WeirdAJAX +12089

Als Hendriks verantwoordelijk was, afscheid nemen.

12-10-2023 15:38

franco +2140

als i niet verantwoordelijk is ook

gewoon wegwezen

12-10-2023 16:59

Qifesh +24917

De gaslighting skills van deze zaakwaarnemer is genoeg om de podcast halverwege al te skippen. Wat een slickass mfs op een rij "KieftJansenEgmondGijp'

12-10-2023 15:35
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.