Oranje wint zonder te overtuigen nipt van Polen

door Jesse ter Haar 173

Oranje wint zonder te overtuigen nipt van Polen

door Jesse ter Haar 173

Laatst geüpdatet

Het Nederlands elftal heeft vrijdagavond nipt weten te winnen van Polen. In de eerste wedstrijd van de Nations League overtuigde Oranje niet, maar vanwege een solide defensie was één doelpunt voldoende. Steven Bergwijn was de gevierde man voor interim-bondscoach Dwight Lodeweges.

Het was Memphis Depay die voor het eerst aftrapte in het nieuwe tenue van het Nederlands elftal. De wedstrijd begon echter niet al te sprankelend, maar het was Memphis die voor het eerst gevaarlijk werd namens Oranje. Hij testte de Poolse doelman, maar deed dat achteraf gezien vanuit buitenspelpositie. Aan de andere kant werd Kamil Jozwiak gevaarlijk namens Polen. Hij kon vrij uithalen van een afstandje, maar zijn poging was ondermaats en verdween ver naast.

De eerste échte kans kreeg Nederland via Ajacied Quincy Promes. Hij werd weggestuurd door Bergwijn, maar met zijn linkerbeen mikte hij net voorlangs. Even later kreeg Virgil van Dijk een kopkans uit een corner, maar door aan aanraking van een opponent had de bal niet voldoende snelheid meer en kon de keeper de bal eenvoudig tegenhouden. Via Krzysztof Piatek kreeg Polen aan de andere kant ook weer een goede kans. Hij kreeg de bal teruggelegd, maar mikte op doelman Jasper Cillessen.

Het slotakkoord van de eerste helft was voor Frenkie de Jong. Memphis wist zich vrij te spelen en gaf een knappe lobbal over de verdediging heen. Op hetzelfde moment ging De Jong diep en zo wist hij de bal te ontvangen. Hij nam knap aan en haalde uit met links, maar de paal stond de oud-Ajacied in de weg. Zodoende wist geen van beide ploegen het net te vinden in de eerste helft en gingen de 22 internationals aan de thee met de brilstand.

Het was Memphis die na rust voor het eerst gevaarlijk werd. Na een voorzet van Bergwijn kwam de bal op een onverwachte manier bij de aanvaller terecht, waardoor hij niet genoeg tijd meer had om te controleren. Was het hem gelukt, dan had hij de bal voor het inschieten, maar nu liep hij hem over de achterlijn. Toch wist Nederland ook in de eerste fase na rust geen oogstrelend voetbal op de mat te leggen en dus ging het spel meer dan gewenst heen en weer. Na een klein uur spelen was het wel weer Memphis die gevaarlijk werd, maar hij kreeg de bal van dichtbij niet meer over de doelman heen.

Na iets meer dan een uur voetballen wist Nederland dan toch doel te treffen. Het was De Jong die de bal achter de verdediging legde, waar Hans Hateboer opdook en de bal terug wist te leggen op Bergwijn. Laatstgenoemde kreeg daardoor een niet te missen kans van dichtbij en faalde niet: 1-0. Snel hierna waagde ook Promes een poging, zij het van grote afstand, maar zijn schot miste de kracht om de keeper te verrassen.

Een kwartier voor tijd vond de eerste wissel van Oranje plaats, terwijl Arek Milik eerder in de tweede helft het veld al inkwam. Het was Donny van de Beek die nog vijftien minuten mee mocht doen tegen de Polen. Hij verving doelpuntenmaker Bergwijn. In het vervolg van de wedstrijd echter, wisten beide ploegen niet te overtuigen. Nederland kwam op de eigen helft niet in de problemen, maar wist zelf ook geen echte kansen meer te creëren. Op die manier bleef het bij 1-0 en won Oranje haar eerste wedstrijd van de huidige interlandperiode.

Opstelling Nederland:

Cillessen; Hateboer, Veltman, Van Dijk, Aké; F. de Jong, De Roon, Wijnaldum; Bergwijn (Van de Beek 74'), Memphis, Promes.

Wissels Nederland:

Krul, Bizot, Tete, Schuurs, Wijndal, Fer, Strootman, Van de Beek, Babel, Ihattaren, L. de Jong.

Opstelling Polen:

Szczesny; Kedziora, Glik, Bednarek, Bereszynski; Szymanski, Krychowiak, Klich, Jozwiak (Grosicki 71'); Zielinski (Moder 77'); Piatek (Milik 63').

Wissels Polen:

Dragowski, Fabianski, Bochniewicz, Jedrzejcyzk, Walukiewicz, Goralski, Linetty, Rybus, Karbownik, Moder, Milik, Grosicki.

Doelpunten:

1-0 Steven Bergwijn (61')

Lees meer over:
Plaats reactie

De Meer 020 +375

Ik vond Frenkie helemaal niet zo denderend. Ik word gek van het feit dat hij te weinig tempo maakt. Hij draait om het draaien maar draait niet echt weg. Dan speelt vervolgens iemand in wat al 10 seconden eerder kon. Hij geeft ook alleen maar balletjes tussen de linies, heel kort en vaak met weinig vaart. Openen zie ik hem zelden doen. Mooie voorassist, schot op de paal en een bal op Depay maar het kan echt veel en veel beter. Ik zag een Zielinski aan de andere kant die dezelfde keuzes als Frenkie maakt maar dat veel sneller doet waardoor er vaart in de aanval blijft. Ik ben ook totaal geen fan van hem links voor de verdediging. Hij gaat dan te lui spelen en elke bal opeisen maar het tempo niet opvoeren. Wnnr hij iets meer naar voren speelt en zich meer met de aanval bemoeit zie je meer versnellen en creatief worden. Ik vond hem dan ook helemaal niet slecht spelen in zijn Barca rol. Helaas zal hij nu vaak hier spelen en dat ook bij Barca

05-09-2020 11:55

FrancescosRavioli +14862

Hij kon de bal ook constant niet kwijt. Polen stond erg compact en de spelers van NL deden niet hun best om vrij te lopen. Hij probeerde juist wat spelers weg te lokken om ruimte te creëren. Polen hapte alleen niet.

05-09-2020 17:07

AlexLitmanen10 +14335

Ik ben wel een fan van Frenkie. Alle ballen opeisen en nooit verliezen.
Lings en rechts wegdraaien en altijd de bal naar voren tussen de linies.
Hij houdt dan altijd minimaal een tegenstander bezig en speelt pas juist wat later de bal zodat de ontvangende speler extra veel ruimte krijgt en zodoende het spel kan versnellen

Ondanks dat het een matige wedstrijd was, vooral door het spel van de Polen, toch nog pure voetbal-porno dankzij Onze Frenkie

06-09-2020 09:19

De Meer 020 +375

Hij verliest zelden een bal dat klopt. Wegdraaien doet hij om het draaien maar zie hem vaak genoeg dan niet weg zijn van zijn man. Hij draait om zijn as maar speelt er niemand mee uit. Het is dus onnodig en vertraagt het tempo alleen. Het moet niet de norm zijn maar gebruikt worden wnnr de situatie erom vraagt. Hij doet het gwn om het doen. Wat je zegt over dat de ontvangende speler dan meer ruimte en tijd krijgt om te versnellen ben ik het ook niet mee eens. Wnnr hij in een lopende aanval draait en uitstelt dan staat de rest alweer stil dus dan heb je er niets aan. De ontvangende man is zelf verrast of staat ook stil en haalt er geen voordeel uit. De kunst is om dit alles in het ritme van de aanval te doen zodat iedereen nog in voorwaartse richting beweegt. Hij doet het gwn te traag en moet echt leren om te tempo te behouden

06-09-2020 10:30

Aspers73 +3137

Het was ruk, vooral voorin. Erger me kapot aan Depay, Bergwijn en Promes. Donny lijkt ook een andere speler zodra hij niet in Ajax shirt speelt.

05-09-2020 10:43

PJK54 +1

Een hele matige pot oké tegenstander wilde eigenlijk helemaal niets maar dan toch kan je proberen er een behoorlijk overwinning uit te slepen, gelukkig dat Italië punten heeft laten liggen en we daarom bovenaan staan.

05-09-2020 09:17

FrancescosRavioli +14862

Dit soort potten mis je eigenlijk enorm een Arjen Robben of Sneijder in topvorm. Dan kan Polen wel zo compact spelen, maar je weet dat een Robben nog 8x gevaarlijk wordt rond de 16 en dat Sneijder een Depay nog 4x vrij zet. Het is jammer dat we niet meer zo een speler hebben die dat kan. (Frenkie kan het, maar dat is in niets een speler als Sneijder.)

05-09-2020 17:10

MarcelvTol1971 +15159

Voetballend is er weinig mis mee maar ik erger me dood aan het over het paard getilde gedrag van Memphis Depay van Nazareth. Er kan ook echt geen lachje van af, alle corners en vrije trappen zijn voor hem en lopen zelden goed af. Ik denk dat dit elftal wel dedelijk een schoolmeester als van Gaal nodig heeft. Dat Virgil van Dijk hier geen zin in heeft snap ik. Maar zet dit 4 weken bij elkaar op een groot toernooi en het gaat onheroepelijk fout. Frank de Boer gaat dat niet managen, Bronchorst of Cocu ook niet. Het moet iemand zijn met overwicht, status en succesvol verleden. Daar nemen deze gasten iets van aan, Koeman had dat overwicht, van Gaal heeft dat ook.

05-09-2020 08:19

PJK54 +1

Ik denk dat je gelijk hebt met Louis die zal dat gedrag gelijk de kop indrukken. Ik heb me ook geërgerd aan zijn gedrag en hij eist bijna dat iedereen voor hem voetbalt nee niet mijn speler.

05-09-2020 09:15

Ajax27 +19015

Want? Als er iemand is die mentaal enorm gegroeid is, zich verantwoordelijk voelt voor het team, 110% geeft en na Virgil echt wel de grote man van dit team is, is het Depay wel... ok en Frenkie haha. Nee maar zonder gein, Depay is in niets meer het irritante over het paard getilde ventje wat ie nog wel had bij PSV. Hij heeft bij Man U wel geleerd dat het m ook niet voor de wind kan gaan. Stap terug gezet naar Lyon en daar de Bsolute grote man geworden. En dat zie je ook terug bij het NL elftal. Als iemand het verdient om een mooie stap dit jaar naar een topploeg in Europa te maken, is hij het wel.

05-09-2020 09:34

Aspers73 +3137

Helemaal gelijk Marcel.

05-09-2020 10:41

mgtow +22318

Lijkt wel een gang sign.

05-09-2020 02:33

Ajaxxxisdebeste +6

Corona rot op, wil weer voetbal met publiek zien!

05-09-2020 00:58

AFCAjax +17839

corona is er alleen in het voorjaar tot mei ofzo, tenzij je het over het bier hebt.. voor voetbal met publiek is het vooral de overheid die moet oprotten.

05-09-2020 03:44

Japievanopdehoe +97

En wat stel jij dan voor, AFCAjax?

05-09-2020 09:19

AFCAjax +17839

Om op te houden met die onzin en gewoon normaal te doen, ophouden met testen, zeker van gezonde mensen, ophouden met sterftecijfers24/7 in mensen hun gezicht duwen middels de media, al zijn het nou geen sterfte cijfers maar "besmettings" cijfers aka positieve pcr tests in de foutmarge van de test.
Er is geen killervirus onder ons.. binnekort hebben we weer een griepseizoen maar dat hebben we ieder jaar.

05-09-2020 13:59

ram +7283

Ik vind "zonder te overtuigen" echt scorebordjournalistiek. Ik vond het een lekkere pot; veel leuke combinaties en verdedigend letterlijk niets weggegeven. Er miste wat scherpte in de laatste fase... Maar ja.. Wat verwacht je? Ik vond het prima.

05-09-2020 00:07

ram +7283

Wat is er mis met drie topspelers? Verder vond ik Hateboer, Ake en De Roon ook prima. Bij Ajax heb je dat ook hoor: een paar uitschieters en en paar die wat minder opgevallen.

Ik ben het, zoals ik al aangaf, wel met je eens dat er wel wat vernuft/creativiteit bij zou kunnen.

05-09-2020 16:43

FrancescosRavioli +14862

Het NL Elftal wat altijd succesvol was, was dat omdat ze aanvallers van topkwaliteit hebben. Als ik dan zo een Bergwijn zie ruziemaken met de bal, of een Promes die bij het NL Elftal aanvoer mist, dan merk je toch dat we een echte voetballer missen in de voorste linies, zoals we die eerder in vorm van Sneijder en VdV hadden.

05-09-2020 17:12

ajaxfan83 +3269

Het was een niet al te beste wedstrijd vond ik.
Nl wel beter dan Polen maar daar was ook alles mee gezegd. Wijnaldem heb ik de hele wedstrijd niet gezien (die zal met zn hoofd wel bij barca zitten denk ik). En volgens mij mag er momenteel 5 x gewisseld worden dus waarom luuk de jong voor die ene minuut nog werd gebarcht is mij een raadsel

04-09-2020 23:54

blessure +2

Ik heb alle oefenwedstrijden gezien van AJAX, daar heb ik veel meer plezier aan beleefd, dan gisteren, aan het Nederlands elftal.
Wat ging het allemaal verschrikkelijk traag.

05-09-2020 08:55

ajaxfan83 +3269

Het was een niet al te beste wedstrijd vond ik.
Nl wel be t erl da

04-09-2020 23:47

ajaxfan83 +3269

Het was een niet al te beste wedstrijd vond ik.

04-09-2020 23:47

AlexIbarra +19016

Als Koeman Depay en Wijnaldum naar Barca wil halen, neem ik aan dat Frenkie weg wil.
Misschien een mooi bod doen van 30 mln? ;)

Maar zonder grap, ik mis wel wat structuur in ons aanvalsspel. Behalve wachten op een bevlieging van een vd drie spelers voorin, of een goeie peer van Virgil eroverheen.
Ik zou zeggen Luuk diepe spits, links Promes die toch wat dienstbaarder is dan Bergwijn. Rechts circus Depay met Wijnaldum rechtshalf voor de balans. Donny 10, Frenkie linkshalf.

Depay kan dan af en toe een bal voorgeven als hij het zelf ook niet meer weet, en is wendbaar genoeg op vanaf rechts zelf gevaarlijk te kunnen worden. Als je met vDijk / DeLigt achterin staat, kunnen je backs best hoog staan, en af en toe eens diep sprinten maar liever de ruimte goed bezetten zodat de middenvelders vrijer kunnen voetballen.
De snelheid van Dumfries is handig, maar het is lullig als hij de vrije man is bij een aanval.

Ik probeer het leuk te vinden, Oranje, maar het wil nog niet erg lukken. Hup Holland!

04-09-2020 23:17

Ajax4life16 +4

Ben het er itt de meeste helemaal mee eens. Dit team mist de balans. Bij Ajax hebben we Tadic Neres/Antony en we hadden voorheen Ziyech die de balletjes geeft aan lopende spelers en bij NL is dit alleen Memphis. Misschien kun je dit veranderen met Ihattaren, maar dat de Roon vervangen moet worden voor vd Beek zal het veldspel iig erg versnellen.

05-09-2020 02:48

FrancescosRavioli +14862

Dat de Roon tegen een anti voetbalploeg erin staat slaat helemaal nergens op. Ik heb die gozer gisteren 2 ballen naar voren zien geven.

Dan zit zo'n Propper thuis te kijken voor de buis. Wat zal die wel niet denken.

05-09-2020 17:13

AlexLitmanen10 +14335

Wat Propper denkt? Hopelijk iets van: " ik moet naar Ajax ipv Brighton dan ziet de coach meer van me en heb ik op het Ek zekers een basisplaats"

06-09-2020 09:22

TontoKarnaggel +42168

Pffff, wat kijk ik toch graag naar Frenkie op een voetbalveld....

04-09-2020 23:04

ram +7283

Frenkie was weer belachelijk goed inderdaad. Koning.

05-09-2020 00:08

milanoajaxpiet +646

moesten die vandaag?

04-09-2020 23:04

PetrosQ +1

Gezapige wedstrijd. Niet gek in dit stadium van het seizoen. De perfecte opstelling is ondanks dat ook nog niet gevonden.

Ik vond Bergwijn en Promes vrij dramatisch vandaag. Het zijn spelers die ruimte nodig hebben en dat krijg je niet tegen Polen. Daarnaast had je ook weinig geslepen jongens voorin, waardoor (lage) voorzetten vaak geen afzender vonden.

Ik zou de volgende wedstrijd beginnen met Luuk de Jong in de spits en Depay daar lekker omheen laten zwerven. Van de Beek moet ook starten, brengt dynamiek, snelheid aan de bal en diepte in het spel. Daarom zou ik 4-5-1 gaan spelen.

Cillessen; Hateboer, Veltman, Van Dijk, Aké; Wijnaldum, Van de Beek, De Roon, Depay, F. de Jong; L. de Jong

Aan de bal staan Hateboer en Aké ter hoogte van het middenveld. Depay beweeg op L. de Jong heen. Van de Beek zoekt veel diepte naast L. de Jong, ruimte trekkend voor Depay. De Roon bewaakt de balans, F. de Jong regeert en Wijnaldum loopt de gaten dicht en rent van box naar box.

04-09-2020 22:59

mgtow +22318

Ik heb geen slaappil meer nodig.

04-09-2020 22:44

louis60 +11472

Italië speelt gelijk tegen Bosnië!

04-09-2020 22:43

ghouleseddik +0

Maandag winnen is met één been in de finaleronde.

Zomer '21 EK
Najaar '21 Nations League
Winter '22 WK

De bondscoaches zouden hiervoor in de rij moeten staan. Drie eindtoernooien in twee jaar.

04-09-2020 22:42

3*stars*3 +23212

Heb helemaal niets met die Luuk maar kom op, die man heeft afgelopen maand wel zijn stempel gedrukt voor Sevilla.
Gun hem dan minimaal 15 min...

Had vooraf wel veel meer verwacht van oranje.
Frenkie liet weer eens zien dat hij van een ander niveau is en zonder hem is oranje echt shit.
En zoals vaker, heb ik gezocht en zag ik em af en toe, Wijnaldum.
Die gaat echt geen reet toevoegen aan Barca...

04-09-2020 22:41

ram +7283

Luuk erin sloeg juist he-le-maal nergens op. Waarom breng je die als je voorstaat? Zinloos. Ik had graag Ihattaren even gezien.

05-09-2020 00:11

MarcelvTol1971 +15159

Hier moet echt een verbod op komen, dit soort belachelijk late wisssels zonder enig nut. Bergwijn werd er al veel te laat uit gehaald maar in de 90e minuut een uefa cup winnaar nog 2 minuten gunnen is triest.

05-09-2020 08:25

Aad82 +1688

Frenkie was niet van de bal te krijgen.

04-09-2020 22:38

fc Barcelona_ke +19238

Blij met winst. Iedereen hebben duidelijk een automatismen missen. Veel spelers hebben afgelopen weken alleen maar oefenpotjes met hun clubs. Doorzetten naar dinsdag. Trouwens staan we gewoon bovenaan. Italie gelijk van bosnie

04-09-2020 22:38

Aad82 +1688

Maandag pik

04-09-2020 22:39

Aad82 +1688

Lodeweges, behoudende kut coach

04-09-2020 22:37

Libero +18933

Dwight deed Ronald Koeman na.

04-09-2020 22:50

altijdwelwat +7

F.de Jong op eenzame hoogte , van Dijk stabiel als altijd. De rest is inwisselbaar.

04-09-2020 22:36

DonQ +5983

Depay mag je daar ook onder scharen, deed ook briljante dingen.

04-09-2020 22:37

Hugoboss92 +1968

Zeker! Alleen op andere sites (jullie weten wel), vinden ze Frenkie gehyped en een modale voetballer.

04-09-2020 22:38

LL +1288

Had eenzame hoogte tegen Bayern moeten zijn. Toen ging t om de knikkers. Maar had ie n tegenstander van ander formaat.

05-09-2020 01:44

louis60 +11472

Hangen en wurgen. Maar resultaat telt. En Polen was super negatief.

04-09-2020 22:36

Oxxer +163267 moderator

Wijnaldum wordt echt een aanwinst voor Barca;)

04-09-2020 22:36

johnantoni +1

Memphis was bagger

04-09-2020 22:35

altijdwelwat +7

Kan iemand mij de nut van zo een laatste minuut wissel uitleggen ....

04-09-2020 22:34

Simon1 +2959

Ja, de coach van Nederland. Hij voert het per slot van rekening uit. Dan zal hij er vast een idee bij hebben.

04-09-2020 22:36

036AFCA97 +146611

Luuk mag even 30 seconden spelen

04-09-2020 22:33

frankvandeschepop@outlook.com +0

Veltman speelt gewoon heel goed. Kort. Goed in duel. Rustig aan bal. Iets gunnen is fijn, maar veel te goedkoop weggedaan. Wanneer alvarez 15 miljoenkost is hij zeker zoveel waard nog. Is pas 28. Kan nog ff mee.

04-09-2020 22:32

louis60 +11472

Hou toch op man.

04-09-2020 22:34

louis60 +11472

Polen net als Spanje tegen Duitsers?

04-09-2020 22:31

F Janssen +2193

Frenkie minder praten meer voetballen!!

04-09-2020 22:31

DonQ +5983

Is gewoon waar. Dat is een nare eigenschap die Frenkie heeft geleerd in Spanje. Altijd zeiken op de scheid en huilen, irritant gedrag.

04-09-2020 22:38

Oxxer +163267 moderator

ETH moet Kudus in de positie laat spelen zoals Frenkie het vanavond en voorheen invulde.

04-09-2020 22:30

036AFCA97 +146611

Zou ik ook een goede optie vinden

04-09-2020 22:31

Oxxer +163267 moderator

Kudus is minimaal net zo dribbelsterk , die heeft de bal aan een touwtje.

04-09-2020 22:33

036AFCA97 +146611

Jaa, en verdedigend lijkt die ook wel zn steentje te kunnen bijdragen. Als zn overzicht en pass net zo goed wordt hebben we een topper aan Kudus

04-09-2020 22:34

Oxxer +163267 moderator

Als ETH het achterlijk idee om hem als optie op LB te zien maar snel vergeet.

04-09-2020 22:37

ram +7283

Ik ben daar ook voor. Maar wel met Martinez naast hem.

05-09-2020 00:14

036AFCA97 +146611

Bergwijn op de bank denkend aan alle allimentatie die die moet betalen

04-09-2020 22:30

louis60 +11472

Depay is ook heel goed.

04-09-2020 22:29

Soccerskins +1

Wat is het toch een genot om Frenkie aan de bal te zien.

04-09-2020 22:28

AjaxDaniel +14454

Geweldig weer. Als we in een grote competitie speelden en mee konden doen met het grote geld had hij nog makkelijk een lange periode bij Ajax kunnen spelen. Doet soms pijn om over na te denken.

04-09-2020 22:30

Lazell +16947

Van Dijk heerst ook echt weer. Rest is heel matig.

04-09-2020 22:33

FrancescosRavioli +14862

Ik vond Veltman ook uiterst solide. Haalde nog een belangrijke kans eruit.

05-09-2020 17:14

AjaxDaniel +14454

Wijnaldum is echt niet de man die veel gaat toevoegen aan Barca denk ik.

04-09-2020 22:27

korem +878

Precies en Depay ook niet ! Volgens mij missen ze juist creativiteit en goeie backs

04-09-2020 22:41

AlexIbarra +19016

Knap van Bergwijn, maar één bal goed geraakt en meteen de winnende..

04-09-2020 22:18

de-Ajacied +8

Eindelijk vd Beek. Ongelofelijk dat je een van he beste spelers 75 minuten op de bank houdt

04-09-2020 22:17

FrancescosRavioli +14862

Dat is dan ook de enige reden. Wijnaldum was ook weer is vanouds onzichtbaar.

05-09-2020 17:14

036AFCA97 +146611

Pff, zonde. Heerlijke bal van Frenkie

04-09-2020 22:17

roodwit007 +14191

bergwijn er uit .....nu zijn we verloren

04-09-2020 22:16

F Janssen +2193

Polen triest voetbal

04-09-2020 22:16

F Janssen +2193

Bergwijn, Wijnaldum, Ake zwak. Frenkie mag meer laten zien!

04-09-2020 22:13

036AFCA97 +146611

Had vandaag discussie met een vriend van me die denkt dat De Ligt veeel duurder zou zijn voor Koeman om naar Barca te halen dan Van Dijk. Ik dacht dat Van Dijk duurder zou zijn op dit moment, maar dat hun prijzen wel vergelijkbaar zijn. Wat denken jullie?

04-09-2020 22:12

Frevo +75

Samen zijn ze de helft van Veltman.

04-09-2020 22:16

Lazell +16947

Van Dijk. Beste verdediger ter wereld en De Ligt had een kut seizoen.

04-09-2020 22:22

de-Ajacied +8

De Ligt, zonder twijfel. Laatste maanden belangrijkste verdediger van Juventus. Is nu al minimaal even ver op zij 20ste als van Dijk op zijn 29ste. Komende 5 jaar groeit de Ligt en wordt van Dijk steeds minder

04-09-2020 22:34

roodwit007 +14191

bergwijn bergwijn nu een listig pasje hahahahahahaha wat een joker zeg

04-09-2020 22:12

louis60 +11472

Veltman kan weinig fout doen. Maar weer totaal geen uitstraling en ideeën. Geen toegevoegde waarde.

04-09-2020 22:09

fc Barcelona_ke +19238

niet mee eens. Oranje defensie staat erg goed, maar hebben moeite door Poolse defensie!
Veltman doet gewoon goed (niet fantastisch en niet zo slecht)

04-09-2020 22:17

Mocrodammerr +22874

ik ga pleestationen.. leven is tekort hiervoor.. tot laturr

04-09-2020 22:09

mgtow +22318

Mocrogamerr

04-09-2020 22:11

Mocrodammerr +22874

hij is gloedje nieuw. ja ik speel voornamelijk mypark. Mycareer doe ik ook zodat ik mijn build kan verbeteren.

04-09-2020 22:22

korem +878

Zou Messi nou blij worden van Wijnaldum, Depay erbij zijn toch totaal geen barca spelers !

04-09-2020 22:09

ajaxpat +2

Koeman haalt beter v.Dijk

04-09-2020 22:10

Dapperestrijders81 +2091

Ik vind hateboer goed spelen

04-09-2020 22:08

FrancescosRavioli +14862

Hateboer maakte wat veel overtredingen maar is een verademing TOV dat blinde paard van PSV .

05-09-2020 17:16

Oxxer +163267 moderator

Zijn Grueter en Frank Snoeks familie?

04-09-2020 22:08

RuffRhythim +24837

Gelijk geen wissels meer ook

04-09-2020 22:07

louis60 +11472

nu komen counters van Nederland. Dus meer Nederlandse doelpunten.

04-09-2020 22:05
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.