Turkse media witheet na niet gegeven strafschop: 'Zogenaamd een ervaren scheidsrechter'

door Brent Tomassen 72

Bron Voetbal International

Turkse media witheet na niet gegeven strafschop: 'Zogenaamd een ervaren scheidsrechter'

door Brent Tomassen 72

Bron Voetbal International

Turkse media zijn na afloop van de wedstrijd tussen Ajax en Galatasaray verbolgen over een niet gegeven strafschop aan de koploper van de Süper Lig. Scheidsrechter Jesús Gil Manzano had in de tweede helft naar de stip moeten wijzen voor een overtreding van Jorrel Hato, zag de pers aldaar.

Na rust meende de Spaanse arbiter dat de achttienjarige verdediger de bal speelde, maar in Turkije denkt men dat Hato wel degelijk Gabriel Sara raakte. 'Hato van Ajax komt te laat, verliest de controle en brengt Sara met een glijdende overtreding ten val', wordt A Spor geciteerd door Voetbal International. 'Dit was duidelijk een strafschop, maar hij gaf hem niet. Zogenaamd een ervaren scheidsrechter. Het is een schandalige beslissing. Als de scheidsrechter in de war is, heeft hij moeite om bij de les te blijven, omdat hij met zijn gedachten ergens anders is.'

Galatasaray-trainer Okan Buruk maakte geen woorden vuil aan de penaltysituatie na afloop, maar was na afloop ontevreden over de uitslag. 'We hadden heel makkelijk kunnen winnen', stelt de Turkse oefenmeester op zijn persconferentie. 'We misten veel duidelijke kansen. We hadden het in één minuut recht kunnen zetten. Als je zoveel kansen mist en belachelijke goals tegenkrijgt, verlies je zulke wedstrijden.'

Turkse media witheet na niet gegeven strafschop: 'Zogenaamd een ervaren scheidsrechter'
Okan Buruk vindt dat zijn ploeg had moeten winnen in Amsterdam.

Osimhen kende lastige avond

Spits Victor Osimhen kende een lastige avond in Amsterdam. De spits scoorde in de blessuretijd met wat fortuin, maar miste ook twee aardige kansen en werd flink op de huis gezeten door Josip Sutalo en Youri Baas. 'Er zitten goede verdedigers in de selectie van Ajax', prijst Osimhen de Amsterdammers tegenover Milliyet. 'We hebben een aantal goede duels uitgevochten. Ik ben trots op onze prestatie in de Europa League in het algemeen, maar vanavond waren we niet goed. Ajax was effectief.'

De kans is groot dat Osimhen er na de zware kruisbandblessure van Mauro Icardi binnenkort een extra concurrent bij krijgt. Álvaro Morata van AC Milan lijkt op weg naar Istanbul. 'Morata is natuurlijk een zeer ervaren speler. Wij hebben het nieuws ook gezien. Hij is een belangrijke speler die in grote teams heeft gespeeld. Als de transfer doorgaat, zou dat voor ons heel mooi zijn', looft de Nigeriaan zijn collega-spits.

Lees meer over:
Plaats reactie

HStorm +3173

Probleem is toch dat je vaak niet aan een classificatie van het temperament, zoals bv. witheet of verbolgen zijn, kunt aflezen wat er daadwerkelijk aan de hand is. Volgens mij is die media altijd witheet en/of verbolgen daar?

31-01-2025 20:06

barry1988 +24085

De Turken zijn ook altijd zulke goede verliezers. Zullen wij het dan ook over het gedrag van Osihmen hebben? Die had daar ook makkelijk een tweede geel voor kunnen hebben.

31-01-2025 17:35

jaripettersson +9531

Breaking news: gekwetste Turk boos.

31-01-2025 16:33

Ewald +6750

Geef ze die pingel maar tegen AZ dan. Probleem opgelost ;)

31-01-2025 13:45

Ferd +38611

ik hoop toch echt dat AZ twee keer wint van Galatasaray, goed voor het Nederlandse voetbal. Ik hoop dat alle 5 clubs doorgaan

01-02-2025 08:34

PeterLarsson +13336

Ik zat in het stadion precies in de lijn van de sliding en volgens mij tikte Hato de bal aan. In ieder geval geen moment aan een penalty gedacht.

31-01-2025 13:12

Aabd +451

De Turkse voetbalblaadjes staan er volgens mij ook niet om bekend dat ze neutraal zijn, al heb ik dit moment even gemist 😄

31-01-2025 16:02

hans_van_kins +1291

Ik dacht óók, die gaat op de stip. Hij miste compleet de bal met die sliding. Maarja, shit happens.😅

31-01-2025 11:59

Ajacider +4939

Je zag het ook aan Taylor met zijn 🙏 gebaar.

31-01-2025 12:50

Invincibles +5263

We kregen een paar wedstrijden terug ook een penaltie tegen, omdat iemand z’n man raakte nadat hij de bal had getrapt. Dacht idd dat dit dezelfde situatie zou zijn. We mogen van geluk spreken, want Hato raakte hem vol en was ook nog eens te laat.

31-01-2025 17:03

Multi +33391

Je hoort ze alleen niet over het Turkse duikel theater dat ze uitvoerde.

31-01-2025 11:43

KeesHermans +430

Turken altijd wat te piepen.

31-01-2025 11:07

Transvaalkade +1650

Altijd als een Turkse ploeg verliest ligt het aan anderen. Nothing new.

31-01-2025 11:03

Wobbo +11517

Ik vond het 2 ploegen die een beetje als los zand aan het voetballen waren. Galatasaray was de aanvallende ploeg thuis in onze Arena (!) en had meer kansen gecreëerd en wij hadden gewoon geluk dat al die ballen net naast of over gingen. Wij hadden 2 kansen 2 goals.

Het is gewoon een soort countervoetbal wat wij spelen en het heeft niets te maken met Ajax. Ik snap niet wat het aanstellen van een Italiaanse keeperstrainer die niets weet van de voetbalcultuur van Ajax te maken heeft met de wederopbouw van de club.

De kritiek die ik op Kroes heb is dan ook waarom we persé een buitenlandse coach wilde hebben om Ajax weer op te bouwen? Daar zit namelijk geen enkele logica achter. Echt 0. "We moeten weer terug naar de kernwaarden wat onze club groot heeft gemaakt! Laten we een 36 jarige omhoog gevallen Italiaanse keeperstrainer die niets weet van Ajax aanstellen!"....

Het slaat nergens op als je er over nadenkt. Maar er zijn zoveel hier die getraumatiseerd zijn door de voorgaande seizoenen en er niet meer objectief meer naar kunnen kijken. Ineens is het ok om als een gemiddelde Feyenoord of PSV supporter te denken. "Maakt niet uit hoe we winnen, als we maar winnen".

Farioli stak ook gisteravond weer een zweverig bullshit verhaal op met zijn "team of heroes". Wat een luchtfietser die vent met zijn Efteling gezwets. Als ik Kroes was dan zou ik peilen of Michael Reiziger het over wilt nemen en Farioli ontslaan. Of hopen dat er een Italiaanse club voor 'm komt.

31-01-2025 10:25

vak114 +5546

Hoe smaakte de azijn op deze vroege morgen ?

31-01-2025 10:29

Wobbo +11517

Ik trek gewoon die positiviteit niet over dingen die eigenlijk helemaal niet goed zijn of niet goed zijn voor Ajax. Je kan er beter voor staan dan vorig seizoen maar nog wel de verkeerde kant op stevenen.

31-01-2025 10:39

EdwinvanderSar +4398

Je moet het veldspel natuurlijk wel zien in de context van de voorgaande seizoenen, ook al wil jij dat liever niet. Met een ongebalanceerde selectie en geen overschot aan kwaliteit ligt de focus dit seizoen op het behalen van de 2e plek.

Ik zal je vertellen wat er gebeurd was als we een NL trainer met een meer aanvallend spelplan hadden aangesteld: dan hadden we nu 5e gestaan en was de trainer wegens gebrek aan resultaat alsnog naar een 5-3-2 overgestapt. Dan heb ik toch liever dit.

31-01-2025 10:49

Wobbo +11517

Ben ik het niet mee eens. Je bent bezig de club aan het weder opbouwen. De levensader van de club is de jeugd opleiding. Ajax kan alleen mooie dingen bereiken als het vasthoud,aan de club cultuur en waarden. Alle jeugd ploegen en het eerste spelen min of meer hetzelfde systeem zodat eigen kweek makkelijk in te brengen is. Dat is de enige manier waarop Ajax er weer bovenop komt.

Niet door een omhoog gevallen 36 jarige keeperstrainer aan te stellen met 7 Italiaanse assistenten die helemaal niets van Ajax weten. Ik begin het steeds meer gestoord te vinden dit. Wegens wanbeleid en compleet verkeerde invulling van de directie en RvC wordt er eerst een Duitser aangesteld die zo'n 12 miskopen mag doen zonder gecontroleerd te worden want die RvC en directie zit vol met nobodies en een jaar later stellen we Farioli aan die niets van Ajax weet en elke wedstrijd weer uit zijn nek aan het lullen is.

Klopt niet. Velen hier hebben kritiek op Kroes wegens zijn aan- en verkoop beleid wat ik een beetje flauw vind want dat is de schuld van het wanbeleid onder Slappe Flap en Mislintat. Ik heb grote kritiek op het persé aan willen stellen van een buitenlander die niets van Ajax weet. Het slaat echt helemaal nergens op.

31-01-2025 10:58

Aetim +1370

Inderdaad. Zie Schreuder, zie Heitinga, zie Schip.
Steijn wil ik het liever niet over hebben…

31-01-2025 11:12

Ferd +38611

okay Johan Derksen. Je klinkt precies zo als die zeikerige boomer "Italiaanse keeperstrainer" "7 Italiaanse assistenten" "een Duitser". En dan ga je eens naar de feiten kijken:
Farioli is langer 'gewoon' trainer dan dat hij keeperstrainer is geweest
Farioli heeft maar 1 Italiaanse assistent
Mislintat is inderdaad een Duitser

en je pleit Kroes vrij, terwijl die gast geen enkele speler weet te kopen, en het beschikbare budget opmaakt aan spelers voor posities die al dubbel bezet zijn.

01-02-2025 08:39

Knalpot +3644

Dat erbovenop komen middels je eigen filosofie moet even wijken voor mogelijke CL-inkomsten in september zo simpel staat het ervoor. Naief spel zoals onder vh Schip met inpassen van jeugd die er (nog) klaar voor zijn gaat ons niet helpen op de korte termijn. Wat vet op de botten en vooral het lozen van veel middelmatige spelers die teveel verdienen is de eerste prioriteit (en hopelijk gaat dat van de zomer lukken) daarna kun je pas aan een nieuw ajax gaan bouwen.

01-02-2025 15:24

hans_van_kins +1291

Vóór Farioli hadden 2 Nederlandse trainers en het is dat vh Schip met hangen en wurgen, van plek 18 naar plek 5 wist te bewerkstelligen, anders had het helemáál rampzalig geweest. En jij wilt nu Reiziger losweken bij de KNVB en een verbeterde uitvoering van John Heitinga voor de groep neerzetten? Mocht dat finaal in het honderd lopen ,dan neem jij zeker alle financiële schade over? Is het mooi voetbal wat Farioli laat spelen? Nee, maar wel efficiënt. Door in de EL en (voorlopig nog) de 2e plek in de ED, wat weer miljoenen op kan leveren. Jij wilt dat allemaal riskeren/eventueel weggooien en Reiziger halen. Ik wordt ook wel eens moe ,wat Farioli eruit kraamt met een interview. Maar zolang de resultaten er zijn ,lult hij wmb maar lekker raak.

31-01-2025 12:17

Wobbo +11517

Het heeft wel allemaal redenen gehad. Van 't Schip had natuurlijk nooit aangesteld moeten worden. Een matige coach die de job als Ajax coach werd gegund als bezigheidstherapie om zo door de moeilijke tijd te komen na het overlijden van zijn vrouw. Dat is gewoon een enorm slecht idee geweest.

Het Schreuder/Heitinga tijdperk werd een puinhoop doordat Overmars voor de bus werd gegooid door Slappe Flap en zijn woke theekransje en het werd overgelaten door een compleet onervaren Huntelaar en lichtgewicht Hamstra wat niet veel meer was dan de notaris van Overmars. 1 grote puinhoop. Selectie waarvan eigenlijk al een groot gedeelte doorgeselecteerd moest worden.

Nou ondertussen zat er onder het beleid van Slappe Flap helemaal niemand meer met kunde en kennis over voetbal en moest er via een extern headhuntersbureau de Duitse oplichter Mislintat worden aangesteld als TD die vervolgens gewoon zijn gang kon gaan en 12 miskopen heeft mogen doen voor veels te hoge salarissen, lange contracten en voor het niveau wat die spelers hadden, veels te hoge transfersommen. En aangezien de directie en RvC vol met Slappe Flap kneuzen zat had niemand ook de kunde en kennis om te controleren of dat goed genoeg was voor Ajax.

Noem mij maar gek maar als Ajax naar het lijstje spelers had gekeken wat Steijn graag wilde en met de bankrekening die we toen nog hadden dan hadden we gewoon een goed team op het veld kunnen brengen. Dan had Steijn alsnog het niveau wellicht niet gehad maar dat was een tienduizend keer beter lijstje dan al die walgelijke miskopen die Mislintat heeft gedaan. Een vreemde Duitser die geen ene reet afweet van het Nederlandse voetbal.

Ok dus de hele club is naar de kloten gebracht door het weke slappe incompetente beleid onder leiding van Edwin van der Sar. Heel de directie en RvC zit vol met figuren die daar totaal niet thuishoren. Bobo's, gender quota wijven, hockeyers, de Jan van Halsten van deze wereld noem het maar op. Echte Ajacieden zijn door dat tuig de club uit gejaagd. 1 grote walgelijke vertoning en alles wat Johan Cruijff dus niet wilde wat er zou gebeuren is dus uiteindelijk gebeurd.

Dus we zijn het er allemaal wel over eens dat de club opnieuw opgebouwd moet worden? Daar kan iedereen het wel mee eens zijn toch?

En dus waarom wordt er dan besloten na al die jaren aan wanbeleid en teringzooi dat er persé een buitenlandse trainer gehaald moet worden als de club Ajax opnieuw opgebouwd moet worden????? HET SLAAT HELEMAAL NERGENS OP! En dan nog een 36 jarige onervaren omhooggevallen keeperstrainer die helemaal NIETS van Ajax weet en van de clubcultuur. Die 7 assistenten meeneemt.

Er is maar 1 manier om de club op te bouwen en dat is teruggaan naar de bouwstenen waardoor je uberhaupt een grote club bent geworden. De levensader van de club is de opleiding. Alle teams spelen hetzelfde Ajax systeem zodat jeugdspelers makkelijk doorgeschoven kunnen worden. Dus dan heb je 2 wapens waar je ver mee kan komen. Het Ajax systeem zelf en 2 de aanvoer van jeugdspelers die dit systeem ook al goed kennen zodat je nooit een grote terugval zal hebben. Met mensen door de organisatie die zelf jarenlang bij Ajax hebben gevoetbald, uit de opleiding komen en ervaring hebben van wat er allemaal bij komt kijken om bij Ajax te kunnen slagen. Lijkt mij volledig complete logica.

Maar het tegenovergestelde gebeurd. Een onervaren Italiaanse luchtfietser mag alles bepalen met een clubje aan Italiaanse assistenten die allemaal geen idee hebben van de Ajax club cultuur. Ik vind dat echt enorm fout. Enorm fout.

Maar om onszelf als Ajacied en Ajax supporter te verlagen naar het niveau van PSV en Feyenoord supporters dat er maar gewonnen moet worden "maakt niet uit hoe" dat vind ik echt dodelijk. Zo bouw je de club niet op naar een Ajax wat we allemaal willen zien. Je had gisteren makkelijk met 2-4 kunnen verliezen. Vorige week verloren we van FC Krikiknov wat hetzelfde niveau had als Hercules vorig seizoen.

31-01-2025 12:40

Epiret +4437

Haha, Wobbo gaat helemaal los, mooi verhaal hoor!

31-01-2025 16:35

Ferd +38611

Hans, Wobbo wil ook Kenny Tete graag terug terwijl Tete bang is voor de bal en het ruimtelijk inzicht heeft van een dronken aardbei. Wobbo laat zich verblinden door een tackle en daaruit blijkt dat hij weinig snapt van het echte spel

01-02-2025 08:40

GinoAFCA +14974

Haha was gewoon een correcte sliding

31-01-2025 10:24

AlexIbarra +19343

"Als de scheidsrechter in de war is, heeft hij moeite om bij de les te blijven, omdat hij met zijn gedachten ergens anders is."
Deze zin verdient een Loden Griffel of Elleboog vd Week of zoiets.

'Als de journalist straalbezopen is, heeft hij moeite om zaken nuchter te bekijken, omdat zijn blik vertroebeld is.'

31-01-2025 10:13

JCr14 +453

Die turkse competitie is meer Mickey Mouse als de eredivisie.
En meer calimero’s aan het roer.

31-01-2025 10:08

BungTahamata +1977

Als je kijkt naar wat voor spelers er vaak spelen en wat voor salarissen ze bieden zou je verwachten dat de Turkse competitie stuk sterker zou zijn. Maar voetballend gezien is het eigenlijk altijd drama.

31-01-2025 11:28

Jariiii +22321

Belachelijke goals? Die tweede was prachtig.

31-01-2025 10:00

twynestar +28655

De Turkse media: altijd met man en macht bezig om hrt sprookje dat ze een grootmacht zijn in dtand te houden.

31-01-2025 09:54

LichaTheButcher +3884

Sutalo heeft een van de beste centrumspitsen ter wereld op slot gehad gisteravond. Die Osihmen blijft toch een geweldenaar als je beetje op hem let, looplijnen, koppend zo sterk en bloedgeil voor de goal. Klassieke spits 9

31-01-2025 09:48

Jww +2413

Galatasary heeft straks ook drie spitsen. Er zou er zomaar van de zomer één weg moeten, Iets om in de gaten te houden voor het geval we aankomende zomer Akpom en Brobbey kwijtraken, want zijn volgens mij allemaal prima spitsen.

31-01-2025 09:53

Enoh25 +1851

Ja knap, ik vind het ook echt een mooie speler.. heeft veel.

31-01-2025 09:58

MisterAFCA +6443

Die centrumspits mis wel een paar dotjes. Dus dat in zijn zak hebben viel wel mee

31-01-2025 10:31

ajaxminimax +5487

Mag ik gek zijn, maar turkse media wijzen altijd naar een scheidsrechter wanneer ze verliezen van een Nederlandse club of het nationale elftal.

31-01-2025 09:41

Cornervlag +182

Hoe betaalt Galatasaray dat allemaal? Osimhem, Icardi, Mertens, al die oude dure jongens. Kan Sneijdertje dat niet een keer uitleggen, die zwarte betalingen zijn toch inmiddels wel verjaard?

31-01-2025 09:36

Sportvolgert +40743

En halen nu gewoon morata voor 16 miljoen op,die zal toch ook niet voor weinig op de loonlijst staan

31-01-2025 09:45

Akpom +870

Ze halen Morata ook nog ff van Milan. En het wordt nooit wat. Voetbal als witwasserij😂

31-01-2025 09:46

Gooseman +11887

Allemaal uit de inkomsten van de verkoop van nep voetbal en basketbal tenues.

31-01-2025 10:02

YugoVik +33331

Galatasaray heeft een schuld van paar honderd miljoen.. De bank in turkije geeft hun wel geld.

31-01-2025 10:07

DeHeerVanDeMeer +25203

De een geeft hem wel de ander niet situatie.
Maar het mag Ajax ook wel eens meezitten na al die discutabele pingels en rode kaarten in de jaren..!
Ik ben het wel eens dat het een zwalkende scheids was, floot aan de ene kant de wedstrijd dood en onbesuisde overtredingen op Brobbey en Osimhen zag die weer niet. Prutser eerste klas.

31-01-2025 09:36

Asociaal +2805

Enige waar ik niet met deze trainer eens ben, is zijn opmerking over de belachelijke goals. Die van Fitz Jim mag er zijn 🤡

31-01-2025 09:35

marrene +154

Hoe is het mogelijk dat Turkse clubs spelers als Oshimen kan aantrekken? Over financial fairplay gesproken. Daar moet wel heel veel zwart betaald worden. Daar moet de Uefa eens naar kijken.

31-01-2025 09:32

GGXIII +6513

Het was ook wel echt een pingel.
Ook al had de speler een seconde ervoor de bal geschoten. Hato kwam echt heel onbesuisd in en raakte de speler behoorlijk hard. Dat zijn geen tackles die op het veld thuis horen.

Daar mochten we echt niet klagen.

31-01-2025 09:31

vanreenen +10338

Ik ben het helemaal eens met de Turkse medis. Een scheidsrechter als Sinterklaad uit Spanje die zijn kaarten vergeten was. Diverse keren rende Brobbey naar het Turkse doel met 1 of 2 spelers dis aan hem hingen. Een kaart geven kon niet want due lagen nog in Spanje. Echter, lichtere overtredingen van Ajaxspelers werden wel bestraft!
Echt, een onberekenbare scheidsrechter.
Maar zoals ik al eerder had vastgesteld, de betere scheidsrechters fluiten in de CL en mindere of zich scheidsrechters noemende gelukzoekers fluiten in de EL. Om over de Conf.L. maar te zwijgen.

31-01-2025 09:25

Sterretje73 +5288

Dat ze aan hem hangen komt omdat hij de startsnelheid van een baksteen heeft en de wendbaarheid van een flatgebouw. Zijn lichaam zit hem in deze sport behoorlijk in de weg...

31-01-2025 09:34

GeorgeAdamski +3606

Ironisch genoeg komt Sint Nicolaas uit Turkije (Myra)

31-01-2025 09:50

Ajacied33 +36831

Beetje arrogante teksten van de trainer, maar het is hem vergeven. Zat waarschijnlijk nog hoog in zijn emoties. Sportieve reactie Osimhen. De tering trouwens, Morata ook al onderweg naar Istanbul. Hoeveel spitsen wil je wel niet hebben?

31-01-2025 09:22

El Grande Ghacied +1363

Dan valt t bij ons nog wel mee qua spitsen 🤣

31-01-2025 09:31

marrene +154

En hoe kan een nietszeggende club als Gala dat allemaal betalen?

31-01-2025 09:32

Patajax +2383

Bla bla bla. Altijd wat te zeuren die Turkies

31-01-2025 09:17

Myriad +7141

Mooie reactie van Osimhen over de goede verdedigers van Ajax. Dat waren inderdaad mooie duels.

Het is een topspits, daar leren onze jongens wel wat van.

31-01-2025 09:14

ProfessortjeHlynsson +4624

Ik zei ook na de herhaling tegen mijn vriendin dat het een 100% strafschop was. Heel raar dat deze niet werd gegeven. Gelukje.

31-01-2025 09:13

AmsterdamZuidRivierenbuurt +25466

Heb je ook meteen uitgelegd dat er lucht in een bal zit en geen zand?

31-01-2025 09:31

ProfessortjeHlynsson +4624

Nou, laten we het vooral niet te ingewikkeld maken.

31-01-2025 09:46

TweeBenig2 +16382

Turkse kranten maken overal ophef over. Ze zouden meer naar de trainer van Galatasaray moeten luisteren.

31-01-2025 09:11

AFCA-Driebergen +22311

Ik heb dit moment niet gezien, omdat ik helemaal aan de andere kant zit van bet stadion. Realistische Ajacieden die hier hun mening over kunnen geven of het er 1 was?

31-01-2025 09:09

Gooseman +11887

Bal was al op doel geschoten. Speler wordt wel geraakt, maar de vraag is hoe je dit moet beoordelen. Persoonlijk zou ik zeggen, overtreding en penalty.

31-01-2025 09:14

marrene +154

Was het niet buiten de 16?

31-01-2025 09:33

Oxxer +165132 moderator

Was een pingel, vrij onbesuisde tackle van volgens mij Hato, heb deze scheids regelmatig in La Liga voor veel minder de bal op de stip zien leggen.

31-01-2025 09:25

AFCA-Driebergen +22311

Aah oké, dankje 🙏🏻

31-01-2025 09:47

Koningtoto +60690

Excüses excüses.

31-01-2025 09:08

Cesc88 +6211

Sutalo imo by far de beste gister op het veld. Blij dat ik altijd het vertrouwen in hem ben blijven houden.

31-01-2025 09:05

InvertedBack +362

Hahha als jij Farioli of Kroes bent ben ik inderdaad blij dat je de moed. Nooit hebt opgegeven en Sutalo dus nog bij ons speelt.

31-01-2025 09:33

Cesc88 +6211

@InvertedBack, dat komt ook wel omdat ik hem meerdere malen in actie had gezien bij Dinamo Zagreb.

31-01-2025 10:02

Jaridebeste1 +6692

Same here.

31-01-2025 10:14

ajasibu +776

Ik zak hem ook en weet niet of het er binnen of erbuiten was, maar zag er 'link' uit. Gelukkig niet beoordeeld door de VAR want ik denk dat we hier goed mee weg zijn gekomen

31-01-2025 09:03

JariLitmanen1995 +5056

Nou, start je auto en ga al toeterend rondjes rijden in Istanbul. Misschien helpt het.

Joe-joe.

31-01-2025 09:00

GAjax31 +16280

Ik vond de scheidsrechter gister goed fluiten. Zag er overigens ook geen penalty in dat moment, maar dat terzijde.

31-01-2025 08:59

j0rnnn +5104

Ik vond het zelf ook geen dubieus moment. Ook niet na de herhaling.

31-01-2025 09:03

Broodjebal44 +5727

Ben ik met je eens, floot goed en zat overal bovenop. Daardoor waren de kleine irritaties tussen beiden teams in de kiem gesmoord!

31-01-2025 09:07
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.